Alapból tudsz olyan karaktert indítani aki tud ilyet ill. kapsz is késõbb. De esetleg már van is olyan a csapatban aki "jól beszéli az állatok nyelvét"
Ez netán homályos utalás arra, hogy a csapatomból olyan valaki próbálkozzon a macival csevegni, akinek magas az Animal Lore képessége?Vagy az nem segít?
Gwendala-t felveszet (Moorbridge Marshes? talán ez a hely neve), és nyomsz a dögre egy Meek You Be-t. bár tudtommal elég magas Animal Lore-al is helyre tudod pofozni.
Én is jobban örültem volna kevésbé egyértelmû válasznak, de mivel az alább említett helyen(valami Marsch...) még nem is jártam, már el is felejtettem az ott felveendõ karakter nevét. Amúgy a sok szépség mellett van némi hiányérzetem is a játékkal kapcsolatban: - Inventory: elszomorító, hogy a program képtelen az újonnan felvett(lootolt) tárgyakat a már meglévõ, azonos tárgyakkal AUTOMATIKUSAN összevonni!Valamint, ha kiveszek egy tárgyat és a helye megüresedik, nincs olyan, hogy egy klikkel rendezhetném a cuccaimat.Van még!Bizonyos tárgyakat csak egyesével enged elhelyezni, pl.Rustic Sword.Könyörgöm: miért?!A tömegüket attól még összeadhatná!
- Minimap: a fontosabb helyek, személyek jelölése csak a játékképernyõ bal felsõ sarkában lévõ minimap-on látható, ha a térképet "kinagyítom"(vagyis M-et nyomok), akkor azon már nincsenek rajta ezek.Miért?!Sokkal egyszerûbb lenne a tájékozódás.Bár a kis sárga szövegbuborékok és a munkapadokat jelképezõ kék ikonok még így se sokat segítenek.Szerencsésebb lett volna a KING'S BOUNTY-ban alkalmazott megoldás(akik játszottak ezzel a gyöngyszemmel, mint pl. HaaS, azok tudják, milyen praktikus volt), ahol a játékos saját maga helyezhetett el a már meglévõ ikonok, jelek mellé saját szövegeket.Mert honnan a túróból tudjam félórányi bóklászás után, hogy Ferdok melyik árúsánál is láttam azt a klassz warhammert, netán melyik asszonyság árult nyílhegyeket?
- Save/Load ablakok: illene 2009-ben megoldani, hogy a legutolsó kimentés szerepeljen a legfelsõ helyen mind a Save, mind a Load listában.Oké, be van zöldítve, de egyszer majdnem delete-eztem a legfrisabb mentésemet(öjömbódottá lett volna)...
Érdekelne van e valaki aki rágyúrt a crossbow-okra. Most kaptam receptet egy igen táp verziójához, de alapanyag miatt vagy ezt vagy egy sima bow-ot készítek belõle. A kérdés az miként mûködik a Master Crossbowman. Azt írja 1 action-el kevesebb idõ újratölteni. Ugye nagyobb íjakat 2 cr-ig azaz 1 körig kell tölteni, crossbowoknál ez 4 cr azaz 2 kör. Valóban 3 cr lenne? Az még mindig 2 kör mit nyernénk vele? Esetleg 1 körre (2 cr) gondoltak? Vagy elírás mint a master parry? Most épp nincsen elég xp-m kipróbálni.
Vicces, hogy egyesek azzal kérkednek, mennyi matekot tanultak a fõsulin, vagy az egyetemen, miközben egy rpg-vel vannak leginkább elfoglalva (nem a játékot bántom, csak a szituációt :) ) Egyébként gratulálok az analízis, parcdiff, valszám . . . tárgyakhoz, de attól itt még elég az általános iskolás matek is.
Folyamatosan nézi az idõigényt és az idõt a program, szóval nem két körönként, hanem másfelenként lõsz. Tényleg gyakoribb mint a normál sebességû, de igazán csak hosszabb harcban látható a különbség. Olyan sokat meg nem jelent.
Ha már crossbow, akkor inkább a törpe "gyorstüzelõ" változat. Az tényleg gyors. Nem erõs, de gyors.
Viszont az íjak még mindig jobbak mind sebesség, mind távolság szempontjából, plusz ugye ott a dupla lövés lehetõsége is (rain of arrows).
Sziasztok! Most elõször találkozom orkokkal és elég erõsek! Van valmi ötletetek hogyan lehetne könnyebben kinyírni õket?
Persze ilyenkor egy darab szörny nincs amit támadhatnék de egy nyamvadt pókon tudtam tesztelni, round 1 tölt, round 2 lõ, round 3 tölt, round 4 lõ. Szóval mint longbow, maradok ennél 3d+4 sebzés jópofi. Igaz egy tápos longbow + azok a speckó nyilak + rain of arrow combót nem múlja fölül de jól mutat a kézben. Láttam a gyorstüzelõt, majd tesztelem ha szembejön valaki :)
Ismét találkoztam kis apróságokkal amik hangulatot varázsolnak a játékban. Törpéknél mászkáltam és 2 õr elkezdett szójátékot játszani, eszméletlen. Meg a guestlogjukba is érdemes belepillantani.
Kedves royaltom, erre most mit lehet mondani? Mire oda jutottál már sokféleképpen le tudsz nyomni mindenkit. Vannak boost-oló varázslataid, vannak mindenféle kenceficék, italok, támadóvarázslatok, akár messzirõl lövögetsz majd elfutsz, használd a talált dolgokat. Nekem semmi gondom nem volt az orkokkal 2 erõemberrel + 2 nyilazós/varázslós.
ÁÁ, pls vki magyarázza már el, hogyan tók a combat talent-emen fejleszteni(tóm h én vok a béna) hogy, mt mennyi érték kell hozzá? Mellékelek képet, mit hogy, merre szeretnék. Hiába kattintok bármelyikre is, csak villog össze-vissza(a pecsét'upgrade'-ra már klikkeltem)
A távolsági fegyveresek kezdjék még az elõtt lõni az ellenséget, hogy az automatika megállít az ellenség érzékelése miatt. Azaz, ne vakon elõre, hanem szépen, óvatosa menni, amikor meglátsz egy ellenfelet, a csapatot védekezõ módba kapcsolni. Ha van veled csatamágus, a tûzlabdáját jó távolról el tudja sütni, az már megalapozza az ellenfél csoportjának hangulatát és erejét. Az íjász(oka)t távol lerakni, kiadni neki pár (ctrl használat) céllövési parancsot és ez után átváltani támadó üzemre, a közelharcosokkal kivárni, míg a tûzlabda hat, majd ez után lerohanni az ellenséget, aktív módba kapcsolva. A mágussal meg szépen egyenként osztani, távolról a villámgömböket. Amíg nincs "harci módban" a csapat, addig a mágus nagyon gyorsan küldi a tûzgolyókat is. Ha nagyon sok az ellenfél, esetleg több hullámban vannak, érdemes a "feketelyukat" letenni két csapat közé, azzal a hátsó csoport elvan egy darabig...
Korábban több hozzászólásban is szó esett egy bizonyos patkányos küldetésrõl, ami kb. 8-as szintû csapatnak lett kitalálva.Kérdésem: ez az a küldi lenne, amit most én is felvettem Ferdokban, vagyis a Brewery-bõl a börtönhöz vezetõ titkos alagút, amit elleptek a patkányok?!A csapatom ui. még csak 4-es szintû átlagban, plusz a kapunál álló törp is nagyon le akar beszélni a dologról én meg nem akarok csak azért lemenni, hogy beégjek... Egyébként ugye Ferdokot elhagyhatom anélkül, hogy failed-ek legyenek az itt még be nem fejezetlen küldijeim?Ui. szeretnék továbbfejlõdni, de Fredokban fogalmam sincs, mit kezdjek a szökött medvével és hol találok egy expert mágust, aki a recipés küldimet megoldja?Biztos városon kívûl lesz a megoldás, csak nem szeretnék úgy járni, mint a kezdõhelyszínnel, ahol a csontos-kutyás-tyúkólas küldim failed lett(és a kincsesládát sem találtam meg a vízesésnél...)
Ranger egy sárkányölõ crossbow-al, +cross. mastery vel képes 13. szinten 55+ damaget-t+3-4 woundot dobni...ogrenál/amõbáknál jól jön!
A patkányost 10+ partyval érdemes megpróbálni... a fölött nagyon necces. Bár ha van két mágus sok védelmi varázzsal...és csontival, esetleg djinnel akkor 10 alatt is lehet esély... közelharcosok a woundok miatt legyengülnek...sarlatáokról meg ne is beszéljünk...Ratkenzy...vagy mi az isten nem viccel :)
Egyébként poén hogy egy sárkány könyebben megpusztul mint az õspatkány! :D
Ferdok-ba bármikor visszamehetsz. patkányos küldinél meg van jópár szint, a fõpatkány a negyedik, legalsó szinten van, de ott egy törpe aki bármikor ki- és vissza tud vinni. 4-es szinten szívás lesz ha nincs legalább egy-két gyógyításra képes karakterek, és magas willpower mindenkinél - a kis aranyos és haverjai öntik rád a woundokat. Auralia által adott küldi megoldása pedig megint jóval késõbb jön.
ööö izé... 5-ös szintû karikkal bezúztam, talán fõkarakterem még annyi sem volt sõt, h növeljem a mazochista faktort, még pajzsot sem használtam közben egy karakternél sem könnyûnek nem könnyû, de ha tudod mit csinálsz simán menni fog.
-Magas willpower -kötszer tekercs -fegyverkenõcs/fenõkõ csata elõtt -gyógypor csata elõtt -balm of healing varázslat ismerõ mágus -méregtelenítõ varázs ismerete -minél magasabb dodge/páncél karakter típusától függõen -magasszintû megidézett segítõ bármely típusa -gyógyitalok minden mennyiségben/több kategóriában/ -endurance italok/pirulák a speciális támadásokhoz -antidote potion/méregellenállás varázs -magas treat of wound képesség mindenkinek -magas treat of poison mindenkinek -méreg elleni tea és egyéb itóka -sárkány ital +3 all attribhoz. mindenkinek csata elõtt -legjobb minõségû fegyverzet, pajzs
tényleg, idézett dögök - nálam Helpful Paw féle farkas volt az áldozat, legkisebb módosítóra állítva, úgysem élt elég ideig h értelme legyen nagyobbnak - remekül használhatók ágyútölteléknek... 33 hp-ja van talán spec annak a dögnek, és jobban jár a játékos ha karakterei helyett belõle lesz patkányvacsora.
Talán Bug talán nem nem tudom de: ha nagyon úgy érezzük, hogy végünk lesz teszem azt két emberünk maradt akkor fogjuk egyiküket és menyünk a lehetõ legtávolabb a harctól ha van mama patkánynak segítõje is lehet fog követni 1-2 de a többség azt üti akit mi otthagytunk szal fogjuk a még megmaradt karit és a barlang ami -viszonylag nagy- legtávolabbi zugába megyünk öljük meg a minket követõ kis patkányt(okat)és ha elég távol vagyunk mindenkitõl társaink "hullái" "odateleportálna" hozzánk és felélednek mintha vége lenne a combatnak. A patkány hp regenje minimális szóval meggyógyítunk mindenki minden baját és újult erõvel csaphatunk le a már megfogyatkozott hp-val rendelkezõ patkányra
remélem érthetõen fogalmaztam :D
nice és meg is éri lecsapni a Mother Ratzinczky-t (asszem így hívják), +10 vitality-s gyûrû sosem árt.
Ez általában igaz mindenhol, használható is nagyobb területeken. Ratzinszkynél az a probléma, hogy egy kicsi kristály lyukban vagy és nincs visszaút... A patkánymamának szép regenje van, és elõl pedig több hullámban jönnek a pateszok...hiszen hívja õket az anyukájuk :)
amint elfogy 100 hp-ja szal összesen négy hullám van és nem olyan vészes az a hp regen mint pl egy amõbánál a barlang pedig hosszú nagyon hosszú mégha keskeny is...
Egy kis taktikai rész. Kinek hogy. Aki még nem járt ott az majd meglátja, meg lesz-e a megoldás?.... Muhhahha...:)
8 alatti csapattal is megoldható a patkányos feladat. Én 6-os átlaggal csaptam le, nem volt egyszerû.
Amikor bezárul a kristály fal, még elég messze vagyunk tõlük ahhoz, hog yne támadjanak. A csapat védekezõ módban a fal közelében ácsorog. A csapdaszakértõ, osonva lerak 3 tûz vagy hurokcsapdát egymás mellé az útra, majd magáravonja a közeli patkánycsapat figyelmét. Jól mozogva egy vagy kettõ jön elõ, amiket a csapdák félig lenyomnak, a maradékot kirugdossa belõlük a csapat. Érdemes távolsági fegyverekkel dolgozni és csak a túl közel kerültekkel pofozkodni. A csapdarakás ismételhetõ. Amikor elfogyta, megint lerakni a csapdákat, és egy erõs távoli varázslattal (tûzgolyó), vagy egy dupla, mérgezõ vagy tüzes nyílvesszõvel megkezdeni a fõpatkány gyengítését. Amikor belegyalogolt a lerakott csapdákba is, az idézõ megidézi a segédjét, majd a csapdarakó kivételével mindenki agresszív módba kerül és püföli a dögöt. A csapdázó meg szépen (már nem kell osonni) lerakja a 3 csapdát és várja, hogy megjelenjenek az idézett patkányok. Jól mozgatva a csapatot, megnyerhetõ a dolog. Nem könnyû, többször kellett nekifutni, de megy. A lényeg, hogy a csapat minden tagja azzal foglalkozzon, amihez ért, úgy harcoljon, ahogy a legjobban tud. Létyók jók ha vannak, de az erõsítõ és védõ mágiák is sokat dobnak a dolgon...
Tallonban a beomlott bányában ahol a wyrm-ot kéne kinyírni a barlangban egy csomó amõba és óriás csótány után. az a rohadék áll egy szûk platón és folyamatosan tolja magából a poison-t 800-as HP-val alig sebzõdik és a legtáposabb harcosaimnak kb 5-6 mp alatt leszopja a HP-ját... Ráadásul az a rohadt felhõ még terjed is tehát nagyon elfutni sem tudok elõle... Többet szoptam eddig ezzel mint a kereskedõházas meg a patkányos küldivel együtt...Ja crossbow és Orcish composite bow is alig sebzik... 12-es szintû battlemage 16-ra húzott tûzlabdája szintén felejtõs...
Valamit elszúrtál... A lejjebb vázolt eljárással (oszd el a csapatot, területileg a fegyverek jellege szerint), elsõ nekifutásra le lehetett nyomni.
Egyetértek SaGa-val, nekem is elsõre ment, elsütöttem mindenféle védõ/buff varázslatot aztán hajrá. 2 harcos elõre, idézett lény + ketten hátulról varázsolnak/nyilaznak. Igyál piát ha kell, mire ide érsz mindenre van elég pénz ill. csinálni is tudsz. Van egy olyan is amitõl nem bírnak elájulni pár percig. Tûzlabda meg csatakezdésre jó csoportokra, másra nem nagyon.
Ami kicsit zavart hogy elveszik a wound-olás szerepe a boss lényeknél. Értem én, ne hulljon el túl hamar de akkor se legyen immunis rá, adjanak neki abszurd magas constit meg willpowert aztán 10-bõl kilencszer dobja meg.
Igen, a tûzlabda csak indításkor hasznos, vagy ha elég idõ van elsütni egy másodikat, mielõtt odaérnek, különben a saját csapatot is lövöd vele. Meg harc közben lasú is.
Pofozkodás közben a villámgömb jó, gyorsan el lehet sütni, csak a megcélzottra hat, illetve a fekete lyuk, ha akadályt kell képezni a saját csapat és az ellenfél közé. Jó még a lángcsóva, illetve a mágus kezében olyan bor, ami villámokat oszt, ha bevitte a találatot... Fontos, hogy jól legyenek beállítva a harci módok (ami a karakterek képénél látható kard vagy pajzs a jobb alsó sarokban) és a tanulható harci módok (a karakter képe mellett balra látszik, mint az egyéb hatások). Neked kell megmondani, ki támadjon, ki maradjon helyben, ki védekezzen.
Sebaj, wound a nagytestûek ellen legjobb:)! Röhögtem, mikor a két "leggyengébb" karakter ölte a nagy bunkósokat, a harcosok csak csapkodtak, ezek meg pikpakk, egy-egy endurance potion azt kész is volt a fõnök és egy barátja is. Pont a legjobbkor lehetett tanulni a woundolós skilleke:))t. (Így nem kellett a spoiler.)
Jaja, én is azt a wound elnyelõs szépséget használom, immunisak a mágiára is, minden karakter.. az a wyrmös csata össz 12 mp volt, egyszer köpött... mikor elbúcsúzott, és hepi voltam, akkor esett össze az egyik karakter, de hát akkor már kit érdekel:D! Egy darab endurance potiont használtam el, a törpének, ott már full mágus/íjász volt mindenki, jó csata volt:D!
Ai, olyan problémám van, hogy én nem csináltam meg még az elején a malmos küldit, viszont most a ferdok-beli gyilkosságos küldiknél, egy Debro nrvü faszinak a pincéjében kellene mondanom egy jelszót, a végigjátszás szerint, ami kinyitja a thieves guidhoz vezetõ utat. Ilyen válaszlehetöséget v. h írjam be a jelszót viszont nem ad ki a game. Mit tudnék msot csinálni? vagy ez a tolvajos rész em kapcsolodik a küldihez ennyire?
Semmi köze a nyomozgatáshoz, ennek kapcsán nem is kell odamenni. A thieves guild egy mellékszál, 1-2 küldetést lehet teljesíteni ott, meg tolvaj cuccokat venni, talenteket tanulni. Más szerepe nincs a játékban.
A múltkor kérdés volt, hogy Ferdokban hol tanulható a méregtelenítõ spell. Ducal Citadellben annál az alkimistánál, aki a receptes feladatot is adja. A Praios Squear-en lévõnél nincs...
Más: Indítottam egy új partit, most egy törpe felfedezõvel. 4-5-ös szinten leballagtam Ratzinsky mamához, de elbuktunk. Pedig addig gyakorlatilag simán levertem az összes szembejövõ dögöt, de vele nem bírtunk el. Két törpe verõember, az amazon és a tolvaj leányzók. Kell hozzá egy idézõ legalább...
Még más: a patkányfarkakat érdemes begyûjteni, és elmenni vele a Silver Caraffe-ba, hátra a kocsmáros mögé. A szakácsa - ha van nálad ilyen - megveszi, minimum 2, de ha jól alkudozol, 4 pénzért darabját. Ha nincs, kihajít.
Érdemes végignézni, ahogy a törpe (volt) testõr és a szakács megbeszélik egymással, hogy a törpicsek által oly kedvelt, naponta fogyasztott leves mibõl is készül és kinek a jó édes mamáját...
A legjobb védelmû harcossal le kell foglalni a Dögöt, a többiek a kicsikkel foglalkozzanak, de ne (!) öljék meg mind a kis édes patkókákat, hanem hagyjanak élve egyet. A legegyszerûbb persze az Animal Empathy vagy mifene, azóta másik játékkal játszom már, abban ez a neve (itt skill persze). Mikor eltakarodik az állatja, és nincs kedve harcolni, na az a spell, az kell:D! Nálam nemigen idézett új "patkókákat" /báhááháháhá/ (csak az elején, de aztán rájöttem a felénél, hogy mi lenne ha, és utána már nem kajabált segítségért a Nagy Dög. Nem hiszem, hogy véletlen volt, érdemes kipróbálni.
Tallonban vagyok egy kriptában és egy necromancert kell kinyírni, de ennek is elég sok testõre van és sehogysem tudom elcsalni õket. Van valami tippetek?
olvass kicsit vissza...
Üdv! Megkérdezhetem hogy mivel játszol most? Hátha elkerülte a figyelmem egy jókis rpg.
Egy kicsit összetettebb, de free... most a 17 istenbõl próbáltam jóban lenni az egyikkel, de csak flatfoot killes áldozatokat fogad el, macerás... hihetetlen áldásokat adnak, egyelõre jobban megéri több istennek áldozgatni... volt már, hogy elköteleztem magam, de aztán meg folyton beszólt... a barom, elszedte a legjobb cuccomat, csak mert hátba találtam csapni egy menekülõ lawful good karaktert. Mit pofázok én itt, nem ez a lényeg... ...szóval: Incursion. Lehet vele maszatolni is, de alapbeállításon is kõkemény játék, szvsz Nagy indiánkönyv méretû manuállal... kábé 60 skill, 200 spell, sok-sok spellbook (akármit nem tanulhatsz, csak mert szintet léptél, csak ezekbõl), 17 isten, vagy 10 faj, alfajok, sok class, subclass, összevissza multiclass, prestige class is van vagy 10... normál XPs szintlépéses és skillhasználatos attribútumnövekedés is... lehet partyt alapítani, minden npc/monster a hajlamainak megfelelõen viselkedik. Azaz megéri embertolvajként beöltözni valami rondának, egész jól fel lehet deríteni a terepet... na mindegy, szóval csak mazochistáknak. Szintén random, akár a MoM... de ez "Roguelike" rpg, más tészta, nagy kár, hogy csak most figyeltem fel rá :/.
Épp most nyírták ki a tápos mage/thiefemet, elfelejtettem behájdolni, mielõtt bementem egy ajtón és szétrobbant a feje, kapott egy x3-as kritikált egy nehéz számszeríjból... kezdhetem elölrõl...
Sziasztok! Drakensang végigjátszás frissítve. MOORBRIDGE-ig majdnem végig kész. Itt lehet sasolni!!! Jó játékot!
Uhh, megnéztem. Nem egy egyszerû játék, nem is kezdek bele most komolyabban, mert sosem lesz meg a szakdolgozatom, de nyáron mindenképpen megér egy próbát.
MÁS: http://hardwired.hu/forum/forum.phtml?area=comment&id=25108 Drakensang 2-bõl pár kép, nem néz ki rosszul...
Ugyan már, tedd félre azt a dolgozatot és játssz! :D
Én úgy tudom, hogy kettõ játék is lesz. Az egyik (amit linkeltél) hack&slash lesz, álá Diablo. De lsz egy másik is, de nincs bejelentve, csak annyit kottyintottak róla, ohgy lesz. Amúgy ez a Drakensang: The Dark Eye a sorozat harmadik darabja.
Igen igen! Jól írod, ez amit linkelt WagnerUr egy Diabló klón lesz. Részlet Gamempire cikk: - Ami csak PC-re jön ki az a Drakensang 2 az-az Drakensang: River Of Time, ami a történet elõzményeibe repít minket, valamint a The Dark Eye : Demonicon ami már multi-platformos megjelenést kap, és inkább olyan Diablo-s akció game lesz. De most ugorjunk vissza a Drakensang: River Of Time-ra. Természetesen új történetet kapunk, a jól bevált játékelemek maradnak, a többit vagy át dolgozzák,vagy pedig újat írnak. A megjelenés pedig valamikor 2010 elsõ negyedében várható.
venned kell különbözõ nyitó eszközöket amik megkönnyítik a dolgot,egyébként minden városban vannak bizonyos "shady character" nevû árusok akiknél tudsz venni pl:hajtût angolul "hairpin",vagy lockpicket és ezekkel a szerkezetekkel és a lockpick képességgel már ki tudod nyitni a ládikókat.
Dzsí Pí: Biztosan használsz +1 vagy +5 lockpickeket? Ki kell húzni quickbarra, egyébként nem használja... késõbb másként lesz, de az eleje ilyen... csekkold a logot, miért nem megy neki, ha -10-zel kezdõdik, akkor érthetõ a dolog;)!
WagnerUr: ehehh:) Szeretem az enyhe kifejezéseket:)! Eddig a legjobb hc rpg, amivel találkoztam...
wowoo:)! Három percen belül:)! Én voltam a leglassabb eheheh:D!
A qoestion of honor küldetésnél, hogy kell elérni h Yalik végrebeeresszen a Dark Eye házba, hogy ellophassam a hammer-t? mert klikkelek, és írja h read? majd h stop, stop, egy embert vihetsz magaddal csak max, vagy vmi ilyesmi. Kijelölök két embert= ugyan ez, kijelölök egyet= ugyan ez. Mit nem csinálok jól?
Nem kijelölni kell, hanem a többieket vissza kell küldeni Ardo házába. Mivel a saját karaktered adott, célszerû egy tolvajt magaddal vinni.