kb fél-1 évig ebben a hitben voltam hogy tunningolok és leverem az uccsó ellent az autópálya leszakadt részénél, hát ez kkurvanagy, akkor már értem miért nem lehetett eddig hogy felfejlõdjek egy oriásteknõsbéka legyilkolására, mert majdnem az összes Crystal 4-es szintû, de így is még csak 5000HP-m van, a teknõs megy csak 1 taposással levesz 10000-et...:D
Végén vissza lehet még menni tápolni vagy a fõellenség után kilép a játék a menübe?
azt nem tudom, azzal nem játszottam, 8,9,10,13-at végigjátszottam, 10-2-t félbehagytam, annyira nem tetszett, 12-be belekezdtem, de pont utána vettem a boxot meg az FF13-at, úgyhogy azt is ráhagytam
FF7-ben régen volt egy fasza trükk amúgy asszem a sárga bogyóval hogy bármibõl simán 99-et tudtál csinálni...:D
Nem is gáz, csak Yojimbo amit szinte 1000-bõl kb 3 embernek ment anno. A többi ahoz képest kutya füle.
Én felpumpáltam a karaktereket, hogy fullosak legyenek de Yojimbo-nak meg sem kottyant mert van olyan támadása, hogy 1 ütéssel megöl mindenkit, ha azt bedobta akkor Restart.
Pl ezeket is nagyon hiányolom a mai játékokból, régen annyi felfedeznivaló volt, titkos rejtett boss-ok, a fõstory után hogy ihaj most meg azért elég szûkmarkú az egész játék.
És nincs akkora feeling, pl a FF7-ben a Diamond-ok, a FF8-ban az Ultima és Omega weapon, a FF10-ben a Dark Summon-ok, itt meg nem nagyon találok ilyeneket.
Bazd eszembe jutott a FF10 mekkora faszaság volt régen Dark Yojimbo-t lenyomni, ott is ezt kellett csinálni, szerencsefüggõ volt, arra kellett várni, hogy az egyik Summon egybõl kettévágja, és ezt kb 3x asszem... De nekem sikerült az összes Dark Summon-t lenyomni pedig kurva nehéz volt.
Ha az eidolon legerõsebb támadását elnyomom gestalt módban akkor az vajon ugyanannyit sebez ha csak 1 pontom van már mintha akkor nyomnál el mikor még mondjuk meg van az összes ATB?
ajánlott csapat: pl. Vanille (Leader), Snow, Sazh, a lényeg, hogy az legyen a leadered akinek van death varázslata, tehát saboture role fontos Csata elején megidézed Vanille summonját, ettõl földre fog rogyni az ellenfél, és elkezded vadul varázsolni a death spellt. Ha szerencséd van egyszer hatni fog
Ja oks thx akkor a mission-okat nyomatom majd, ezekszerint ott lesz a megoldás. Mondjuk sajna abbahagytam régebben egy idõre és most megint elõvettem.
Tápolás nélkül !!! eljutottam fel a leszakadt autópálya végéig, ahogy jön egy 4 fejü valami nah azt nem sikerült elkapnom, most tunningolnom kel majd, mert szarul állok.
1. Chocobo-t akkor tudsz majd szerezni, ha Gran Pulson megcsinálod a 14. Cieth Stone küldetést 2. Fejbõl nem tudom, de miután megcsináltad a hozzá tartozó küldetést narancssárga színnel lesznek a térképen
Hát oké, de én max olyan dolgokat vettem amivel a HP-t tudom növelni. De mindig volt valami amit el tudtam adni. Mert én az alap fegyvereket fejlesztettem és ami késõbb jött ért vagy 15-20.000 Gil-t azt adtam elfelé.
Maga az egész, a fejlõdési rendszer a karakterek, azt sem tartom hibának hogy a játék fele több szálon futott. Mert néhány helyen olvastam hogy ezt is negatívumnak mérték. A környezet is jó volt, de azt most is jó lesz. Korábbi FF hát én 8 at vittem végig még egész kicsi koromba, 7 el is játszottam meg most tolom a 10 aztán a 10-2 majd. Egyikhez sem tudnám hasonlítani a 13-mat ez önmagában egy nagyon jól sikerült rész. Természetesen a 13-2 is nagyon jó lesz legalábbis remélem. Most ahogy néztem pár napig a justin tv-n a végigjátszást azt is most tudtam meg hogy a story vége után lehet még játszani és alternatív játékvégeket lehet feloldani. Ez sem egy rossz ötlet.
Hát nekem a sima 13 elemei jobban tetszettek. Ízlések és pofonok.
Jó hogy változott a FF13 szerintem nem az igazi.
Pár részemrõl zavaró dolog.
- a pálya lineáris - sok ellenfél nincs ballance-olva, van 1-2 hely ahol baromi könnyû, aztán jön olyan ami egy sima ellenfél mégis szinte alig lehet legyõzni, nem éreztem az ellenségek erejénél ÁTMENETET...vannak gyengék meg vannak brutálnehezek... Ezért nehézkes fejlõdni. - Bizonyos pontnál ha elakadsz, és visszább akarsz menni tápolni, pl mint a 4fejû fõellenségnél, akkor brutálsokat kell visszatrappolnod, és jó lett volna teleport visszafelé illetve hogy ne tudjanak útközben megtámadni ha csak futkározni akarsz visszafelé. - mindig csak 1 karaktert irányíthatsz.
Ép most tolom az FF 10-et ps2 emuval:D Én még most is azt mondom hogy bõven elég lett volna ha marad a menü meg minden úgy mind a 13-ban csak a történet folytatódik. Oké hogy jó dolog hogy lehet ugrani meg még pár újítás is van ami tetszik, de rengeteg fölöslege is került a játékba. Hát a nehézségi szint a legnagyobb hiba, ez nem egy cod. Na mind1 a lényeg hogy az x360 meg a ps3 mas végre ugyan úgy néz ki. Igaz boxon kevesebb az fps ha lehet hinni a yutub vidiknek de kinézetre ugyan olyan a két verzió.
A sima FF 13 szerintem põont eléggé nehéz volt, mégsem lehetetlen megcsinálni, és az ezelõtti részeket is meg lehetett pont csinálni, nem is volt egyszerû, de ha kitanultuk a dolgokat trükköket akkor azért nem sok nehézség volt.
Az elvetemülteknek hard módnak ott volt a sok extra erõs ellenfél a játék vége után.
Most meg valami förmedvény lesz az egész.
Legutoljára asszem a FF 10-nél volt normális játékmenet, a végén a Dark Summon-okkal (vagy nemtudom akkor éppen hogy hívták ezeket a megidézett lényeket.)....ejj régi szép idõk.
A 13. rész már annyira mainstream lett, annyi könnyítést raktak bele,annyira egyirányú,csõ volt az egész, hogy FF-nek sem nevezhetõ. Ettõl függetlenül végigvittem,mert tetszett a világa, a harc(bár kb nulla interakció volt benne,de legalább látványos) Úgyhogy én örülök neki, hogy kicsit összetettebb lesz.
Én azt nem tudom értelmezni hogy harc elõtt minek az a nyíl vagy mi a karakter elõtt. Ja meg hogy harc közben a már legyõzött szörnyeket elõ lehet hívni hogy segítsen. Semmi értelme. Nekem teljesen jó lett volna ha minden marad a régiben csak a történet folytatódik.
jómunkásemberként beleraktak minden felesleges dolgot, amit hiányoltak oly sokan.
nekem még mindig a 13 a kedvenc részem, mert: - tetszett a harcrendszer és a random encounterek hiánya - nagyon látványos realtime ill. prerendered átvezetõ animációk voltak - filmszerû volt, és le volt egyszerûsítve a játékmenet és persze a legfontosabb, Lightning :)
13-2-ben ezekbõl minimum 2 dolog eltûnik, pluszban pedig bejön két teljesen érdektelen karakter.
Várós. Kb mindent belegyömöszöltek,amit a XIII kapcsán hiányoltak. AZ idõutazós rész remélem jól lesz megoldva, bár Chrono Trigger vagy Radiant Historia szintû interakciót nem várok tõle :D
Közben kaptam választ a zavvisoktól, azt írta a csávó, hogy nem valószínû, hogy õk a japán verziót árulják, valószínûleg csak rosszul írták ki a megjelenési dátumot. Úgyhogy akkor hagyom pre-ordered status-ban
Én is úgy tudtam, de mikor megláttam a dec 2-t, kezdtem reménykedni, szóval innen rendelem, de akkor ez most a japán verzió lenne? Nekem az nem kell, inkább megvárnám az európait, de akkor ezt most mondjam vissza?
A Final Fantasy XIII-2 európai megjelenése a Square Enix legfrissebb információi szerint módosítva lett: 2012 januárja helyett az új dátum 2012 elsõ negyedéve - úgy néz tehát ki, hogy a játék februárban vagy márciusban fog majd megjelenni az Öreg Kontinensen az eredetileg tervezett idõpont helyett.
A Square Enix a közelgõ Comic-Con kiállítással kapcsolatban adott ki egy sajtóközleményt, melyben megemlítik, hogy úgy mellesleg januárban fog megjelenni a Final Fantasy XIII-2. Konkrétabbat nem tudunk, de ez is több, mint a korábbi "valamikor jövõ év elején".