ÁÁ, végre találkoztam egy Cactuar-ral. Jópofák ahogy röhigcsélnek. Jó sokat kell ütni, könnyû, 5000 cp-t érnek, de elég nagy az esélye most is, hogy a vége elõtt elspuriznak. Tonbery kiváncsi vagyok mikor lesz
Gondolom a Grand Pulse-on vannak. Én elõsör végigviszem a játékot, aztán mehet a fejlesztés és a gyûjtögetés. Ha jól tudom az utolsó kristályt is úgy adja be, ha csak végigviszed a játékot. Meg Gilgamesh boltját is, bár ebben nem vagyok biztos, lehet a misson beadja. Tonbery meg biztos olyan kis köcsög mint a többi részben. :D
Hol lehet vissza menni a 12-es chapterben a Grand Pulse-ra? Az istennek sem tudom kinyírni ezt a boss-t.
Melyik boss-t? Az újratöltõdõst? Nemrég szedtem darabokra, pedig nem voltam olyan fejlett mint te. A lényeg, hogy 1x tutira feltölti magát újra. 2. alkalommal stagger-be ki kell mindenképp nyírni. Felviszed mágiákkal kb 6-700%-ra,majd commandósokkal kivégzed. 2. alkalomra sikerült.Utána(pár tucat ellenfél leverése után) majd lesz teleport amivel vissza tudsz menni Pulse-ra,elõtte sajna erre már nincs lehetõség.
Hát nem tudom. :D Ugye 3,8 millió az élete. Leverem addig amíg újra nem tölti magát, addig nincs is gond, megy simán. De miután újra tölti az életét nagyon kemény. Ugyanazt csinálom, hogy mágiával feldobom a staggert és elkezdem püfölni, de hogy kinyírjam 1 stagger alatt. Meglehet csinálni? :D Na visszamegyek, mert már elkezdtem fejlõdeni, de az itteni szörnyekkel nem nagyon lehet.
Egy kérdés: van a shop-ban ez a motherload, ahol van kb. 8-10 cucc amit semmire nem tudok használni. Van egy olyan sejtésem, hogy ezek kellenének a upgrade-hez a fegyver váltáshoz, de senkinél nem lehet beváltani.Pedig meg van az adott szint hozzá.
Végére még iktass be egy summon-t mielõtt lejár a stagger csík
A motherloadban igen az upgrades anyagok vannak. Nekem minden ott lévõ anyagból van minimum 1 db,a Cobaltite-t pl most használtam el Hope fegyverére.A Gladius-nak meg Uraninite kellett már eszembe jutott.
Na sikerült, most ki is húztam a Grand Pulse-ra. Egy darabig elleszek, fejlõdök egy kicsit, végig viszem a játékot, majd mehet minden 100%-ra. :D
Egy tanácsot szeretnék kérni. Most Tartok a 6. fejezetbe és nem tudom hogy érdemes a fegyvert és accessoryt fejleszteni. 1 characternek húzzam nagyon magas vagy mindenkiét párhuzamosan. Eddig Lighting Gladius-sa L11-es
Szerintem három karakterre összpontosíts, akiket úgy nagyjából fogsz használni majd a játék második felében. Bár én mondjuk Shaznak ilyen felhúztam a fegyverét olyan 15 körülire, de eszem ágában sincs már használni õt. Accessoryt meg érdemes olyanokat fejleszteni ami a str és a mag értékeket növeli. Pl. nálam Lightning és Fang a támadó ember nekik str+180 van, míg Hope a varázsló karakter neki magic+180.
Na befejeztem. 53 óra.Vége kemény volt, 2,5 boss egymás után (a fél csak amolyan levezetés volt,aki ott meghal az nagyon profi játékos XD ) Hunt-ok fele megvan,még egy 15 óra simán belemenne csak a többit megcsinálni, plusz ha mindenkinek mindent ki akarunk fejleszteni, úgy plusz 30 óra minimum XD Utána már nem nagyon van több motiváció Személy szerint élveztem minden percét, adok rá egy 8 pontot
Nekem 50 óra volt. A végsõ három boss közül csak a második jelentett kihívást, ott párszor elvéreztem. De a többi nem volt gáz, a utolsónál meg is szereztem Lightning artwork?-jét. Apropó, hogyan lehet ezeket megnézni, mert rákattintok installálja és ennyi. Hunt-ok közül nekem kb. 20, ha megvan és ezek közül csak 10-nek van meg a 5-ös csillag. Azt kell mondjam, hogy így a végén kellemes csalódás volt a játék, közel sem annyira szar mint ahogyan a japánok elmondták, persze teljesen megtudom õket érteni. Nálam a X. részt simán lekörözi, a XII. résznek a történetét megeszi reggelire. AZ elsõ három résztõl röhögve százszor jobb, de a 4. résztõl is talán, majd még ülepedik és eldöntöm. :D Az 5. résszel van talán egy színvonalban, vagy talán jobb is. Annak is nagyon jó története van, ott is sokat lehet taktikázni, és valamelyest a job and ability rendszer is hasonlít erre, de ott sincs olyan sok titok. A 6-9 részt természetesen meg sem közelíti. :)
Bocs, kicsit hosszú úgyhogy röviden: Szerintem ez a legrosszabb darabja a Final Fantasy szériának, aki nem kíváncsi egy hosszas negatív listára az nyugodtan ugorjon...
Hát kövezzetek meg, de nagy Final Fantasy-rajongóként ez a rész kb. 15 óra játék után ment a kukába... Az ok rendkívül egyszerû: az égvilágon semmiféle motivációt nem éreztem amiért érdemes lett volna folytatni. Röviden: - Csõjáték, kb. nulla szabadsággal MINDEN téren (dungeonok, fejlesztés, stb) a létezõ leggusztustalanabb módon. Annak idején az FF X-et ugyanezért szidtam, de ott legalább a "térképeken" belül valamiféle szabadsága volt az embernek, mindenhol volt mit bejárni, felderíteni, folyamatosan voltak miniquestek. - Csõjáték - Csõfejlesztés: rendkívül nagy ötlet volt olyan fejlesztési rendszert betenni ami kasztonként csak egy irányban enged lékedni: felfelé... "Kövesd a csigavonalat jó lesz az neked paraszt" elv... Arról nem beszélve hogy a játék elején agyatlanul mindenkit mindenre kell fejleszteni, hála a gép "sztori" szerinti random partiösszeválogatásának köszönhetõen... Tudom, majd a huszadik óra után Gran Pulse-on megnyílik a lehetõség a specifikus, ésszerû fejlesztésre, nade ha nem jut el odáig az ember mert belefullad az unalomba? - Ugyanez vonatkozik a fegyver- és tárgyfejlesztésre: MINEK? Elsõre remeknek tûnik hogy minden cuccodat felhúzhatod amennyire csak akarod, a baj csak az vele hogy nem igazán éri meg vele veszõdni... Ahogy lentebb mondták, harcosnak erõt, mágusnak mágiát adó cucc kell, és kb. ennyi... A fegyverfejlesztés ötlete meg egyenesen nevetséges, de pont ellenkezõ okból: nem opcionális. Azért "kényszerít" kötelezõen a játék agyatlan farmolásra hogy utána legyen EGY jó fegyverem? Ha nem fejlesztek akkor meg nem lesz fegyverem... Azt meg nem hiszem hogy épeszû ember eldob egy méregdrágán felhúzott fegyvert csak azért mert talált egy lvl1-es másikat, és poénból megnézi hogy mit lehet ebbõl kihozni... - A sztorija említésre sem méltó: egy rohadt jó, izgalmas alapötletet (Cocoon - Pulse / emberek - Fal'Ciek) sikerült maximálisan kihasználatlanul hagyni. A hetedik fejezetnél ahol abbahagytam megpróbáltam kitalálni mi lesz a játék nagy csavarja, mi lesz a végén a slusszpoén: utána neten megnéztem és döbbenten láttam hogy SEMMI (nem önmagában persze hanem az eddigi FF-ek tükrében)... - A sztori "hiányosságait" kompenzálandó a Square megpróbált iszonyatosan mély, komoly érzésekkel és morális dilemmákkal felruházott karaktereket alkotni akik elviszik a hátán a játékot (hamár játszani nem lehet vele), de ez is valami fantasztikusan balul sült el: Ennyi szociopata, depressziós, értelmetlenül, kb. egy ötéves gyerek szintjén folyamatosan siránkozós, ütnivalóan idegesítõ karakterhalmazzal még egyik korábbi részben sem szembesültem... Márpedig ugyancsak nehéz olyan karakterekkel játszani akiket legszívesebben kinyírnék minden csatában csak hogy elkerüljem hogy utána megint megszólaljanak és valami borzasztó erõltetett módon szenvedjenek tovább... Érdekes módon az FF VIII-ban ugyanezt profin meg tudták oldani: depressziós, szociopata fõhõs, a többi karakter se volt egy kerek százas, mégis volt bennük annyi természetes esendõség hogy az ember szó szerint harcolt azért hogy kicsit jobb kedvre derítse õket... Az FF XIII-ban két csata között Hope és Vanille válogatott kínzásait dolgoztam ki gondolatban... - Csak hogy jót is mondjak: a harcrendszer rohadt jó, tetszett az új taktikázós móka amit kitaláltak (Paradigm Shift + Stagger), de egy jó harcrendszer nem visz el a hátán egy játékot (hacsak nem verekedõs vagy FPS-rõl van szó)...
Elismerem, lehet más (pozitívabb) véleményem lenne ha végigjátszottam volna, de amiket fent írtam az ettõl úgy érzem független...
A Square eldönthetné mit akar, mert ez így egy koncepciótlan borzalom lett... Remélem a Final Fantasy Versus XIII más (jobb?) lesz...
Nos, kiértem a Gran Pulsera. Kíváncsi vagyok mi jön ez után, most már ha jól sejtem minden lehetõség kinyílt a játékban, kicsit olyan érzésem volt, mintha egy 20 órás tutorial lett volna a játék eleje :)
Lightning, Fang és Snow/Hope társasággal nyomom.
Érdekes amit mondasz, elsõre nekem se pont az volt, amire számítottam (FF7-8 nextgen), de nagyon hamar megszerettem.
Gondolom akkor játszottál a legtöbb FF játékkal és úgy mondod ezt.
Nekem a legtöbb karakter már az elején érdekes és/vagy szimpatikus volt. Egyedül Hope-ot nem kedveltem (de nagyon) és Lightningnak nem bírtam ezt a mindenkinek-beszólok-mer tazt-hoszem-magamról-hogy-de-tökéletes-vagyok-közben-meg-csak-egy-nagy-idegroncs, de mind a ketten szépen kifejlõdnek a végére és a többiek is szépen lassan hozzácsiszolódnak az eseményekhez és erõs, szerethetõ karakterekké válnak.
Az eleje tényleg csõ, de a legtöbb FF így indult, itt "csak" jól elhúzták ezt a részt.
A fejlõdés nem linárisabb szerintem mint egy átlagos RPG-ben. Nézd meg a Mass Effectet, a Dragon Aget, a Lost Odysseyben van egy kis csavar, de ettõl nem kevésbé lineáris a fejlõdés, vagy valamelyik DnD-re épülõ klasszikust, a fejlõdési rendzserben szerintem semmi szégyellni való nincsen, megállja a helyét. Nekem idáig etalon a fejlõdési rendzserben a FF2 (azt hiszem a második volt, már régen volt), ahol ha a karakter-t megütötték (fogyott a HP), akor a csata végén a HP-ja nõtt, ha varázsolt, akkor a manája, ha kardot lóbált, akkor az a képesség. Nagyon szuper, nincs XP. ilyen volt még ha jól emlékszem a Morrowind is.
A fegyver és tárgy fejlesztés nem köteklezõ én a 10. fejezetig nem is foglalkoztam vele, simán eljutottam volna a Gran Pulsera úgy, hogy nem is használom. Ez csak egy plussz. Ha használod, kapsz egy kis bónuszt, ha nem úgy is túl lehet élni. Szerintem jó, hogy van.
Amúgy kb. egy órát töltöttem a naplóbejegyzések olvasásával, hogy ki-kicsoda, mi-micsoda, mi a világ történelme és egyáltalán mi történik körülöttem. Rádásul a gyüjtõi váltizathoz rengeteg extra van, nagyon bele tudtam élni magam az egész világba és a történetbe.
Vannak benne csavarok, nemrég jártam a léghajón, utána meg a bárkán és amit ott megtudtam teljesen alapjaiban váéltoztatott meg mindent azzal kapcsolatban, hogy mi is történik és miért. Persze, ha olyan fordulatra számítottál, mint a Hatodik érdzékben, ... nos olyan nincs. De azért nagyon jó a sztori, ahogyan FF-tõl elvárható. Szerintem.
Úgyhogy engem szépen lassan magába szipantott a világ, nagyon élvezem a játékot, persze vannak benne fárasztó/frustráló/unalmasabb részek is, de hát melyik játékban nincsenek.
Tényleg kár, hogy így érzel, mert szerintem egy élményrõl maradsz le. Add el, vagy cseréd el, biztos kelleni fog valakinek.
Az elsõ pár epizód maga volt a katasztrófa de úgy a a komplett elsõ DVD full unalom, aztán beindul és teljesen rendben van szvsz, a harc is jó már, vannak nehezebb bossok lehet már taktikázni, jönnek a képességek. A Story karakterek meg a zene kimondottan tetszik, sõt egyenesen tökéletes atmoszférát teremtenek, lehet õket szeretni, jók a morális dolgok benne és a több szálon futó történet, mármint a karaktereket bemutató és végigkövetõ váltakozások. Lineáris igen, nagyon is és nagyon nagyon idegesítõ hogy nem tudtam a Nautiluson semmit sem csinálni, mert ott sem adott egy deka szabadásgot sem, de ez ilyen ettõl még nagyon profi az egész és érdekes. Most voltam a Chocobonál a parkban, szóval még benne vagyok nyakig a játékba, de egyre jobb.
"Gondolom akkor játszottál a legtöbb FF játékkal és úgy mondod ezt."
Héttõl felfelé igen, mínusz a X-2 úgyhogy az FF XIII nem úszta meg a folyamatos összehasonlítgatást...
"Nekem a legtöbb karakter már az elején érdekes és/vagy szimpatikus volt."
Elismerem hamar feladtam úgyhogy simán elhiszem hogy onnantól esetleg csak jobb lesz a sztori és szerethetõbbek a karakterek, de amit addig produkáltak az az "érdektelen" és az "idegesítõ" pontok között rohangált fel-alá, attól függõen éppen melyik karakter nyilvánult meg... Sajnos nagyon úgy tûnt nekem hogy szegény japánok most NAGYON drámai karaktereket akartak összehozni, de csúnyán túllõttek a célon... (Nem ez volt az elsõ JRPG ahol így jártak). Ellenpélda: FF VIII - lentebb már leírtam miért
"A fejlõdés nem linárisabb szerintem mint egy átlagos RPG-ben."
A fõ problémám hogy úgy éreztem konkrétan átvágott a Square: Elsõre rohadt bonyolultnak és szerteágazó ágas-bogas mókának tûnt a Crystalium-térkép (ha jól írtam). Ámde ha az ember belemélyed akkor bizony koppan egyet a csigalépcsõ-effektus miatt: csak elõre mehetsz, nincs választásod hogy "akkor most szerintem még HP kéne szegény karakternek úgyhogy arrafelé indulok, de majd azért közben letérek pár érdekesebb skillt is begyûjteni..." Nem, itt ilyen nincs, mész elõre és zabálod csokorban a kristályokat mint valami elbaxott japán Pac-man... Ellenpélda: FF X (kicsit FF XII) fejlesztése ahol azért lehetett kedved szerint barangolni azon a fejlesztési táblán. Ok, nem teljesen jó a párhuzam mert ott az összes "kaszt" egy táblán volt, de ez rögtön adja a következõ kérdést: egyáltalán miért szeparálták el kasztonként a crystariun-táblát...
"Persze, ha olyan fordulatra számítottál, mint a Hatodik érdzékben,"
Természetesen nem, beértem volna bármilyen aprócska fordulattal akár... :) (Itt is fenntartom hogy tévedhetek hiszen nem játszottam végig csak utánaolvastam neten mi a vége a sztorinak) Ellenpélda: hát, az FF XII kivételével aminek hasonlóan felfújt és érdektelen sztorija volt bármelyik epizód... (Személyes kedvenceim sztori oldalról az FF VII és FF X)
No, kb. ennyi, várom tovább az FF Versus XIII-at... FF XV tippem szerint úgyis rohadt sokáig nem lesz mivel elõtte útjára akarják bocsátani az online FF XIV-et...
nem akarom nagyon védelmezni a játékot, mert énis elõször egy nagytérképes titkokkal teli maxolós játékra számoltam.
de azt kell hogy mondjam, a történe a játékidõ, még így is átlagon fellüli. énnekem így is jobban bejön mint a többi rétegjáték. de lehet csak én vagyok el így ezzel a résszel, talán túl sokáig nem nyomtam hasonlót és azért tetszik. :D
A 35-40 óra nem olyan hosszú egy Jrpg-ben, mondjuk ha mindent megakarsz csinálni, akkor már igen. Értem ezalatt a 64 missiont, 20 chocobo kincset és a ultimate fegyvereket. A többi már szerintem ilyen accsi féle lehúzósdi. Meg nem csinálom mindegyik karakternek a összes fegyver összes felszerelés kimaxolva.
46-os missiont megcsinálta már valaki? Jól jönne néhány ötlet hozzá. vagy csak egyszerûen rohadt gyenge vagyok hozzá.
Na meg is van. Eddig a játékban a legge.cibb csatám volt. De már meg is van Lightning-nak az apokalipszis kardja. :D
Lassan kijutok Pulse-ra utánna már fixen 3 karakter fog tovább menni? Vagy még szétválnak párszor? Mert lightning, snow, vanille kombóval szivesen tolnám :D
Nem, bárkit beválaszthatsz,nem lesz többet meghatározott csapat( kivéve az eidolon harcokat persze,asszem neked még 2 hátravan akkor)
Nah énis pont ott tartok ahol az elõttem hozzászóló...A bossfightnál tartok de 2x megfingatott végre egy olyan harc amiben van kihívás... Visszavonom a játékról alkotott véleményemet szvsz a történet és a harcok és nem beszélve a grafról nagyon jó lett és élvezetes!Harcrendszer sztem az egyik legjobb eddig!Várom a további kalandokat és a 3ik disket:))
Jah most tartok ugy 19 óránál
jah én lighting fang hope triónak adok esélyt:)))))
A Gran Pulse-on a Cie'th Stone küldiket újra lehet csinálni? Ugye van egy ehhez tartozó küldi és nem mindegy, hogy elsõre kell öt csillagot összehozni, vagy ráérek ezzek szöszölni késõbb is.
Igen,mindegyiket újra lehet csinálni, csak újra oda kell menni a kõhöz, felajánlja majd
Nem igaz mindenki light, hope, fang triót használja? :DDDD
Esetleg light, snow, vanille? :D Vélemény?
Nekem Light, Fang, Snow. De használom a Light, Fang, Hope felállást is. Hopenak az a gyengéje hogy nagyon gyenge (nagyon hamar agyonütik), viszont elég jó ravager és e mellé még synergyst is. Snow viszont iradtaln brutál commandó (ahogyan Fang is), nagyon jó Sentinel és ok ravager. Tehát ha közepes/gyenge ellenfelek vannak inkább Snowt viszem, mert nagyon hamar leradráljuk õket. Ha viszont taktikázni kell, akkor jobb Hope.
Eleinte nagyon lebecsültem a Sentineleket, de a Bahamutos csatánál azért nagyon kijön, milyen eszméletlen hasznosak tudnak lenni.
Az utolsó boss elõtti terembe kerülsz. Ott van teleport ami Gran Pulse-ra visz a Base Camp helyszínre. A Cocoon-os helyszínekre nem lehet visszatérni sajna, bár igazából úgysem lenne értelme.
1. hogy lehet csapattagokat választani? 2. hogy lehet megoldani hogy ne a kiscsaj legyen a commander akit irányítasz? mert én a négerrel is mennék kicsit.
Majd Gran Pulse-on lehet csapatot választani,addíg azzal kell beérned,akit a gép választ vagy éppen a sztori megkíván. A kettes kérdésedre szintén ez a válasz, akkor már bárkit irányíthatsz,ha a csapatkiosztást te határozod meg
thx a Gran Pulse-hoz ha elértem akkor lényegében a mechanikus részére lennék kiváncsi, vagyis hogy meik menüpont alatt és hogyan. vagyis hogy xy menüpont alatt nyomj b-t, vagy ez egy külön új menüpont lesz, és nem tudom majd eltéveszteni?
Hú srácok, a Gran Pulse nagyon durva. Most találtam egy helyet, ahol van 3-4 csapat "pingvin" rajtuk fenem a képességeimet.
én még gran puls elõtti fõgórénál vagyok basszus az a gigatámadása nagyon geci amikor már csak a fejét kell támadni.....de hamarosan énis a gran pulson leszek
Van az a rész, ahol Behemot king és egy farkas harcol egymással. Velük jó lehet fejleszteni. Fõleg ha CP duplázót raksz a karakteredre. Bár azt igen nehéz szerezni, én még nem tudtam. :P
Ez a genya ochu kegyetlenül felidegesített. Most pont ott tartok, hogy szart sem esik jó csinálni. 60 ezres CP pontokat kell összegyûjteni, ehhez képest a legjobb harc is ad 6600 pontot. Na meg unalmas az egész. Lassan jön a Resonance of Fate, ha addig nem fejezem be ezt a játékot,hagyom is a fenébe.
Ochu is csak 12k-t ad, összefarmolod hamarabb minthogy legyõzöd.Nekem nem is sikerült. Azok a kis dögök,amik körülveszik roppant szemetek és erõsek is.Persze ha már olyan 1 perc alatt lezavarod a meccset akkor tekimehetsz :) Resonance of Fate tegnap este próbáltam. Nem tudom, nem fog szerintem sokáig lekötni.
Egy gyors kérdés. Tegnap lett meg a game (hozzá adták az új XBoxhoz). Neki is fogok állni, eddig az elsõ 5 percet láttam belõle, pont ez elsõ mentésig nyomtam. A Final Fantasy X és X-2-vel játszottam a sorozatból, azok bejöttek, fõleg Rikku. Ez XIII most mennyire hasonlít rá? Gondolom kompletten új történet. Jónak találjátok? Az elsõ videó olyan hááát... nem láttam belõle semmit úgy kapkodták a kamerát. Meg elég zavaró az a kis repkedõ csibe a "vicces" néger fejében. Na mindegy majd kialakul... remélem.
Ochu azért kell, mert dobja a CP duplázót. És így mindjárt könnyebb lenne a fejlesztés. Meg én a mission 55-ös Ochu-ra gondolok, de lehet te is.
Ja én nem arra az Ochura gondoltam. Ez bármikor leverhetõ,egy olyan részen van,ahova csak chocoboval lehet feljutni. Juteszembe itt van egy nagyobb bárányka ,akibõl Vanille kitép egy marék gyapjút. Nem is drágán lehet eladni, xp-t sem ad upgrade-nél, szóval mihez kellhet vajon?
Seth: fogalmam sincs, szerintem én eladtam a francba, de már nem tudom mi a neve. Ha ilyen cactuar doll vagy moogle akármi, akkor abból több is van a játékban.
G3gl: azoknak nem tudod fejleszteni, mivel azok varázslatban, gyógyításban jók. Persze késõbb megnyílik és fejlesztheted, de értelmetlen.
Valaki nem tudd esetleg 1 linket adni amin van egy szép térkép Gran Pulse-ról, és jelölve vannak a küldetések helyei?
van egy kis problémám, bár lehet csak elsõre tónhet gondnak...a kérdésem az lenne, hogy miképpen lehet lenyomni Lighting testébõl elõtörõ ellenséget? Vagy (Aeon illetve GF-et), gondolom ezek a karakterek megidézhetõ szörnyei, vagy mi. ez a 4. chapter-nél van.
az ok csak jó lenne látni merre van az összes így könnyebb lenne megcsinálni mind
Kb másfél órát játszottam eddig vele, a második Chapternél járok. Nyugtassatok meg hogy késõbb azért jobb lesz a játék. Eddig a sztori szinte követhetetlen. Megõrülök, hogy nincs egy fix karakter, akivel tovább tolhatnám, mint 5 perc. Meg a karakterek is úgy általában,...háát. A fõszereplõ csaj még egész jó (bár elég nagy tahó), csak az idióta néger idegesit picit. A sapkás szõke csávó, olyan elmegy, de az ellenálló bandájából mindenki taszító. Akiben még látok fantáziát azaz ostoros pszichopata kiscsaj a bumerángos kölyökkel. Mondjuk az infantilis, antiszociális viselkedése elképeszt, de belefér. Míg be nem mutatkoztak egymásnak azt hittem a kölyök az öccse. A másik dolog, ami zavar ezaz egyhangú tök egyenes terep. Az egyetlen változatosság azok a kb 15 másodperces csaták, ami mostanra már elég unalmas. Néha arra se jövök rá hány ellenfélel is küzdöttem, mert vége. Meg régen mintha a másik csapattagok harcába is beleszólhattam volna. Legalábbis úgy rémlik.
Nyugi jó lesz az nem kell aggódni:) Nekem mostanra már minden karakter elég szimpi lett, szerintem messze a legjobb gárda az FF-ek közül ,továbbá a sztori igaz hogy mindenkinek egyéni ízlése de nekem szintúgy tetszik. Linearitásából a továbbiakban sem fog veszíteni a játék de Gran Pulse azért elég szabad terepet biztosít.
Más kérdés: Valaki adjon már tippet arra hogy a bányában ahol a robotok tevékenykednek hogy az istenbe lehet legyõzni azokat.Konkrétan attól az robottól nem tudok továbbjutni akik elállják a továbbvezetõ utat. Folyton kinyírnak. Valami jó stratégia? Próbáltam Sazh+Hope+Light kombót vagy Vanille+ Sazh+ Light-ot de egyik se vált be a többi meg még ennyire se használ:S
Elsõ DVD unalmas ( má ha Xen tolod ) olyan 12 óra után az életkedved islemehet tõle, de kitartás!, ami utánajön az már ütõs és a karaktereket is megismered megkedveled és össze fognak állni csapattá, addig több szálon mennek a dolgok. Én most vagyok a 9-10 chapternél és 23 óra után vergõdött egybe az egész team és ki tudom választani hogy ki legyen velem harcoknál. A történetet szépen meg fogod érteni, de erõsen ajánlott olvasni data logokat mert anélkül igencsak nehézkés.
erre csak annyit mondanék, hogy egy 50-55 órás játék esetében gondolom senki nem hitte, hogy az elején 2-3 óra alatt minden poént ellõnek a készítõk. valszeg az elsõ lemez amolyan bevezetés, ismerkedés a rendszerrel és a csapattal, messze még a vége, ha valaki már végignyomta, és az mondja hogy unalmas akkor oké, de az elsõ néhány óra olyan kb mint más normál játékból egy demo...
Ha van valami képességed pl protect vagy megic up vagy olyanok amik az eidolon-t gyengítik akkor azokat mindenképp használd a harc kezdete elõtt. Ha így is legyûr akkor tápolj egy kicsit és után ugorj neki megint. Odin még nem is nehéz a többieknél azért már kell taktika.
itt odin-ná még semmi magic nincs, és ha ütöm akkor is lassan megy fel a csik a feje felett, és ha meg átállok gyogyításba, akkor Lighting meg a kisgyerek is gyogyit, de annak nemsok haszna van, ha mellette nincs aki harcoljon és ugye szorít az idõ is.
Fogalmam sincs már. Küld rá a Libra varázslatot, nézd meg mi a gyengéje és add meg neki azt ami kell, különösebben nincs benne bonyolult dolog, persze közben gyógyítsd magadat, mert meghalsz.
jah csak ennyi, de nálam annyi a gáz, hogy vagy támadok vagy gyógyítok, ha csak 1 ember gyógyít, az nem elég mert egyszerre sebez mindkettõnket, és kb 3 suhintás és meghalok ha meg gyogyítom magam, akkor támadni nincs idõm....vagy akkor ne a kis srác legyen a MED?