erre csak anynit tudok mondani, hogy nem keresgélsz eléggé. Nemrégiben irták, hogy fejelsztik az episode 3at, és haamrosan jön egy fix is. Súlyos bugokon mit értesz? skillek? kasztok közti inbalance? mert én még egyel sem találkoztam. 4-ik karit huzod? meddig viotted õket? 15? nemcsoda hogy unod. ez ajáték magas szinten kezd érdekes lenni. 2-3 ezer goul? hányas szinten vagy? 35? egyesével ölsz? na mindegy.
saviornak meg még csak anynit, hogy a valós tájak is csak dombok meg rádobálva pár ez az. isten is szar munkát csinált:D
Játszom már egy ideje az Archlorddal. Ahogy egy lentebb nyilatkozó írta én is éppen meguntam a wow-ot és a warhammer/age of conan.ig pont ezt a játékot szemeltem ki magamnak. Hát... Tény, hogy épp a negyedik karimat húzom épp. De az is tény, hogy a játék legnagyobb elõnye, hogy terápiás eszközként abszolult alkalmazható a kocka játékfüggõk géprõl történõ lekszoktatásához.
Egy nekifutásból 1.5-2 óra után már nagyon abba akarom hagyni.
Valahogy azt érzem, hogy az Archlord nagyon nincs kész. Súlyos bug (legyen az grafikai, logikai vagy játékmenetbeli) tömegek, optimalizálatlan játékmenet. Hiányzó elemek, részek, megmagyarázhatatlanságok. Mindenrõl irtak már az elõttem szólok. Ha rászántak volna még plussz egy évet akár még egy versenyképes játékot is kihozhattak volna belõle, de így nyomába sem ér a pl wownak.(Mégegyszer mondom, azt abbahagytam, mert meguntam.) Nem tudom mi a célja a Codemastersnek az Archlord-al. Sehol nem találtam olyan cikket, ami a terveket taglalta volna. Sajnálom, mert ez is egy olyan darab amin gondolom baromi sokat dolgoztak, de soha nem fejezték be. Valószínû azért tették ingyenessé, mert nagyon kevesen fizettek érte...igy még legalább a chantra-shopból összejön annyi, amennyi a karbantartásra/üzemeltetésre elég. Nem mostanában lesz a következõ fejlesztés...
Na eleget sírtam...megyek is játszanni, leölök még 2-3000 Relic Ghoult, hogy meglegyen a köv. szint....:-pppp
Gondoltam leirom az én véleményem /itt ujjonc vok/ nem rossz kis game, a gafika elég fullos /gépfüggö, elég szép tud lenni ha feltolod/. Fejlõdni folyamatos ölés lvl30-fölött pedig figyelni a qv-ek mennyi xp-adnak, tehát jövet~menet érdemes megcsinálni egy -kettõt/10-20%/. A skillek elõször területre hato attackra pakoljatok, és védelemre + mindenféleképpen a legtöbbet ado skillekre -ami több mindent ad egyszerre- azt érdemes csutkázni.Ha pk-nak akkor fuss /legyen nálad poti, ugy gyorsabb/ mindig partyzz, a közeledben lévõkell lehetõleg /több xp/. PvP-rõl majd ha elérem az lvl50-et xd Addig jo játékot nektek!
wowban ez volt a jó 1 csata 1poti aztán várhattad a cd-t míg lemegy a potiról itt meg ahogy én látom az a lényeg ,hogy minél nagyobb dps-t toljál az ellenre amit már a potik nem tudnak visszagyógyítani nincs idö taktikázni futkározni. Futkározásról jut eszembe w a s d-s irányítást érdemes használni? mert ahogy nézem egérrel egyszerübb meg pvp ben nincs sok szerepe.
naja ez igaz bár elég bugyuta ötlet volt ezzel kiváltani a healer classt meghát az auto poti miatt elég nehéz pvp ben kiteolni archerrel (gondolom én) de azért a potin egy kis cooldown lehet jó lenne
az meglesz haladok szép lassan kezdem megérteni a játékot bár egy healer class nagyon hiányzik a gaméböl meg az aggro zonával nem vagyok kibékülve ezeket leszámítva sztem a warhammer online kijöveteléig ezzel fogok nyomulni mert az L2-t már unom wowból meg kiszerettem .
Nem értek egyet nekem sorcim van és baromi sokat gondolkodom mikor mire adok pontot és nekem pont a skill resettel van gondom esélyed sincs ,hogy kipróbáld mi a tökéletes build számodra nem értem miért nem koppintották le a wowos rendszert ahol annyiszor resetelsz amennyiszer csak akarsz de egyre többe kerül.
Más: a topic egész jól néz ki a banner nagyonjó csak ez a mátrixos cucc egy idö után nagyon idegesítö.
Mióta free lett a szerver, azóta sok idióta gyilkolómániás hülye szabadult be. Egész klánokat alapítanak erre, de azért írtjuk õket serényen és vannak direkt PK vadász klánok ezek ellen. Ha felkúszol 40-50 köré, akkor már kinõssz ezek közül és nem fognak abajgatni, addig meg 1xûbb elfutni, vagy elkerülni õket, vagy hívni az erõsebbeket, klántársakat, hogy kenjék el a szájukat. Sajnos mindig ez van free játékokkal, a hülyék/vérpistikék aránya megegyezik a való világéval.
Alapvetõen ez agy PvP játék, így megtehetik, de megkapják érte ami jár. :DDD
Szia Sirch! magyar oldalon találsz leirást apk rendszerrõl. valakik emg szeretnek pkzni ennyi. nem kell velük foglalkozni. egyébként ha vérdijat tûzöl ki rájuk, bukbnak 10%ot, ami azért nem kellemes.
hát savior nemtudom, amiket leirtál elég érdekesek. Szerintem pl. egy lovagnak nagyon is meg kell gondolnia, hogy mit fejleszt, annyi buffja és passivja van. a magasabb szintû mobok pediog már elõszeretettel skilleznek asylumban. és a mi klánunk speciel szokott menni csapatban bossolni. és egyáltalán nem mindegy, hogy normal vagy uniqot hordazs, a def miat is. rf poti meg bõséggel esik.
Üdv mindenkinek! Új játékosként szeretnék érdeklõdni a PK-rendszerrel kapcsolatban. Ha lePKznak, nem vesztek XP-t, semmi károm sincs, leszámítva az idõt, illetve a pénzt, amivel visszajutok a helyemre. Arra egyértelmûen rájöttem, hogy még véletlenül sem szabad vérdíjat kitûzni a PK-s fejére, mert az lesz az elsõ dolga, hogy leöleti magát egy haverral, és már le is nyúlták az aranyam. Éppen ezért ha a leölésembõl se tárgyat, se pénzt, de még XP-t se nyer a PK-s, akkor mégis mi értelme van annak, hogy naponta 5-10 alkalommal valaki mindig lePKzik, ráadásul a legtöbb esetben minden elõzmény nélkül, szótlanul, olyan szintkülönbséggel, hogy még idõm sincs kijelölni, mert egy, legfeljebb két ütést kapok és fekszem. Vagy csak próbálkoznak, hátha olyan noob vagyok, hogy vérdíjat tûzök ki rájuk?
3 buffom van, 4 class, meg 3-4 passive. persze nem mind 5os szintu, de sokkal erosebb mar nem leszek attol, amit meg tudok fejleszteni. a combat skillek meg csak akkor hasznosak, ha sok monstert olok egyszerre(legalabbis nekem igy tunt). a problema az, hogy nincsenek rakenyszeritve az emberek, hogy valasszanak hogy x vagy y skillt akarjak majd hasznalni, mert van pontjuk mindent megtanulni. nem is ertem minek raktak bele skill resetet... item tradert neztem, meg azokat a targyakat, amiket talalni szoktam. valamennyi def vagy damage, melle meg ilyen 1-2% attack speed, 1-2% attack accuary, meg ilyenek. egy unique cucc miert nem ad 10% attack speedet, vagy 5% esely critical hitre. eletero lopast vagy mondjuk 25% plusz sebzest eloholtak ellen... nezz meg pl egy h'n's jatekot (de sok mmoban is hasonlo), hogy ott milyenek a targyak, es hogy ebben a jatekban milyenek. a tuningolas az igaz, de ahhoz kell sok rei potion, es ha peches az ember bukja is a cuccot.
Jaja ezt utólag tették be az ep2-be, mert különben egy 60-as haver seperc alatt fel tudott volna húzni téged 40-re. Így viszont ha túl erõs mob-okat öltök te semmit sem kapsz érte. Így nincs is semmi értelme a powerlevelnek. Ezt végülis jól kitalálták, máshol, pl. Silkroad elég ha pár közepes szintû mellett ücsörögnek non-agro körben a kicsik és szépen fejlõdnek, ami egy nagy büdös CSALÁS! Valamit-valamiért.
- "a masik meg hogy 35-os szintre kb az osszes buffot maxra tanultam, meg vannak passivok is... szoval rengeteg a skillpont a skillek szamahoz kepest."
Ezek szerint a COMBAT-ra és CLASS-ra nem raktár semmit? SKILLEK
- A játékosok számával semmi bajom, ahol én vagyok, ott nyüzsi van.
- Ez a tárgyas dolgot sem értem, mert pl. pont a sisaknál egyáltalán nem mindegy, hogy "+ 2% speed"-et ad, vagy "+8 all skill"-t.
- Ha 6 szinttel nagyobb/kisebb monsztát ölsz, akkor nem kapsz xp-t. A BOSS-okat meg nem azért találták ki, hogy minden magányos arra járó rájuk nyomjon egy taslit. :)
az ellenfelek se csinalnak semmit, csak utnek, lonek(ij/varazslat). semmi kepzettseg, vagy speci dolog nincs amit csinalnanak. ez alol egyedul a bossok kivetelek. a masik meg hogy 35-os szintre kb az osszes buffot maxra tanultam, meg vannak passivok is... szoval rengeteg a skillpont a skillek szamahoz kepest. kaszton belul mindenki ugyanazokat hasznalja, csak a megtanulasuk sorrendje valtozik, ami kb semmit nem szamit. a mozgas es kameramozgatas is eleg gyenge. a karakter nem tud magatol semmit kikerulni, felakad egy csomo aprosagban(ritkan van hogy a semmiben is fennakad), es ezutan neha egerrel is korulmenyes kikerulni. ha van valami a karakter korul es arrafele forgatom a kamerat ugy felzoomol a kep, hogy csak az emberem latszodik, belulrol :). tehat adott minden a jatekban, csak semmi sincs kellokeppen kidolgozva.
azert a targyak kozel sem tokeletesek. pl egy 30as szintu targy kb ugyanolyan bonuszokat kaphat mint egy 90es. ugyanez van cabalban is, no a defense, no a damage, de minden mas ugyanaz marad. fegyvereknel egy ertelmes bonusz van, az all elemental attack, a tobbivel nem is erdemes foglalkozni. csizmaban, nadragban, kesztyuben es sisakban meg kb mind1 hogy milyet visel az ember, mert alig van kulonbseg egy normal es egy unique kozott. van hogy 10-20 szintet is lepni kell, hogy erdemes legyen egy cuccot lecserelni. pl a kovekkel is ez a bajom, hogy egy lvl1-es ko alig gyengebb mint egy lvl3-as. amiert meg gond ez a targyrendszer, hogy nincs meg az a filing, hogy "hatha pottyan valami uberjo cucc, amitol jo sokat erosodom". nem, nem fog pottyanni, max olyan ami egy picit jobb mint a mostani. jah es fegyvereknek egy ertelmes bonusza van: +x all elemental attacks, ennyi. kepzettsegek jonak jok, csak taktikazni nem lehet veluk(legalabbis orc berzerkerrel). az xp szerzes meg: tab+3 gomb nyomkodasa, es 10 percenkent a buffok ujrafelrakasa. bossokat meg mire egyedul megtudom olni nagy nehezen, addigra se cuccot nem dobnak, se xp nem jar ertuk. persze lehet oket olni kb veluk megegyezo szinten sokemberes csapattal, csak egyreszrol ilyet meg nem lattam, masreszrol meg 1-2 utessel ol egy embert, es utana lehet 5 percig futni, hogy visszamenjek oda. kuldiket se erdemes csinalni, csak ha mar beleunt az ember a folyamatos oldoklesbe. a varosok jol megvannak csinalva, de a tobbi helyszin nagyon gyenge. nagy dimbes-dombos puszta, amire kiszortak par fat, kovet, meg monstereket. eddig 2 fele dungeont lattam: kanyargo alagut az egesz, amiben 1-2 sziklan kivul nincs semmi csak az ellenfelek. a masik pedig full ures kocka termek rovid folyosokkal osszekotve, es az egyetlen diszitoelemek az oszlopok(termeszetesen mind ugyanugy nez ki). lehet eleg lett volna egy fele ekkora vilag, es 2szer ilyen reszletesseggel. a jatekosok szamat nem tudom, de a kulteruleten csak elvetve latni valakit. dungeonokban meg mikor hogy, de altalaban ott is csak 1-2 ember lezeng (volt hogy 1 orat dungeonoztam es senkivel sem talalkoztam). mondjuk meg csak 33as szintu vagyok, es lehet magasabb szintu helyeken tobb az ember. szoval mindennel van valami problema, pedig jo jatek lenne.
nagyon király ez a banner :) Esetleg nem nézzük meg hogy milyen ha benyomsz 1 fekete háttért a topicnak? vagy valami sötétet? szerintem királyul nézne ki ^^
jah atrónnál valami idióta rebirthis leölt :) uténa már csak fekve tudositottam. egyébként lagg tekintetében sokkal jobb volt, mint az elsõ siege, amin anno én voltam. és msot textura hibám se volt, csak egyszer beestem a lépcsõ alá. jaj hát az avitatkozás nagyon gyerekes volt. azt hittem tisztában vannak vele, hogy csak egyvalakié lehet avár:D de nem értem, 5 nap, mi is az allyban leszünk, mindhárom várat bezsebelhetjük allynknak :D
Nnna, miénk Traqua fényes vára! :D Azé kemény volt néha, meg 7-25sec lag.
Legtöbbször 2-3 nálam jóval magasabb szintû gyepált, de nehezen bírtak velem. :D Meg ott voltam a kapunál, mikor lenyomtuk a másik fél vezérét, én szorgosan vágtam szecskába :D
Készültek csoportképek a trónnál, hátha kapok belõlük... (Fayme is ott volt egy ideig mint tudósító) :DDD
Lekjobb mikor a Rebirth és az Inifinity vitatkozott/marakodott a koncon. majdnem elbuktuk a várat így. De végülis a fifti-fifti adóbevétel-elosztás maradt! (a mi politikusaink is jól nyomják :D)
Egy ILYEN banner tetszene nektek? - 1.8 Mega - 800*184.4 pixelre van most belõve.
A böngészõ alapból széthúzza, de beállítva hasonlóan nézne ki, mint az ebben a topicban lévõ banner. Természetesen lehet rövidebb is és így akár 1 Mega alá is le lehet vinni. Bár ha a böngészõbõl nem törlitek minden kilépéskor az elõzményeket, akkor nem kell mindig letölteni.
Vélemény, levélbomba jöhet.
nah siege leforditva elküldve, lehet beszerkezteni:)
tömve van a világ. sdzerintem nem sok hely vana hol ne futnál össze valakivel, de azért üres farmolos helyeket mindig lehet találni. nagyon sok item van, kb Cabalba találkoztam iylen item droppal. Sok és látványosak a skillek varázslatok. A kasztoks záma kevés, de szeirntem a skillek biztos kárpótolnak. A pvp izgis tud lenni, de az igazi nagy csatákhoz azért 46+ nem árt. Szerintem 46+ két hét kockulás. Ha duelre gondolsz, oylan nincs, de bárhol bárkit le lehet ütni, se xp vesztés sincs se semmi más (ha egyszinten vagytok).
Sziasztok! Na felkeltette az érdeklõdésemet ez a játék, és hzudnék ha aztmondanám, hogy nejmszámit h ingyenes. Töletk szeretném kérdezni Hogy mi a vélemény. Pl mennyire van tömve a világ(sokat futok-e össze emberekkel), aztán sok item spel stb van? mert a kasztok száma kicsit kevésnek tünt. Milyen a pvp? Sokat kell-e kockulni ahhoz h hozzá tudjál szagolnií egy csatához? És végül: van 1v1 küzdelem? Köszi mindent és bocsi az offért!
Átolvastam már az oldalt teljes egészében,és szinte tényleg minden le van írva a játékról,de azért néha-néha meg kell kérdezni bizonyos dolgokat :). Mert pl az nincs leírva hogy ha bekapcsolva kilépsz akkor automatikusan off ,vagy számol tovább visszafele.Jó lehet hogy hülye kérdés, dehát ki tudja alapon ugye...
Na vettem egy Talisman of awekaning plus control-t szuper hogy így lehet ki/be kapcsolgatni, így legalább nincs az az érzése az embernek hogy 0-24h-ba játszani kell hogy értelme legyen.Ez nekem 1 nónapig tuti elég lesz és csak 250cc. Igazából ez az egyetlen amit megéri venni a chantra shopból,fõleg ezt a ki/be kapcsolhatósat úgyse játszik az ember vele éjel-nappal (jobb esetbe :D ). Amúgy ha valaki véletlenül nem kapcsolja ki amikor kilép akkor szépen lepörög a számláló vagy akkor is off-ol ha egyszerûen kilépek? Mert pl elég rosszul érintene ha be van kapcsolva, írtok mint vadállat és egyszercsak bekakil a szerver,és kész.Utána fél napig nem lehet csatlakozni...az item számlálója meg számol vissza.
nekem órák óta csak frissül, mi a franc van ??
Nincs egységes árrendszer, mindig találni a szélsõséges árakat ugyanarra a cuccra. Mondjuk amikor valaki több milláért árul egy viszonylag gagyi cuccot, akkor lehet tudni, hogy nem volt több helye az inventory-ban és gyorsan fedobta az AH-ba. :)
nemrég vettem egy arany kulcsot 100 goldért :P de úgyszámolom 32500 :SSS az nekem drága, és még nem tok fizetni :S
Nem lehet ha joban megnezed Item Possed :P ha lehetne nagyon sokat erne :)
pardon lettert lehet tradelni/eladni? pc pls ha lehet
Silver ladakat inkabb kis szinten erdemes nyitogatni magas lvl en felesleges, platinum ill gold chestek azok jok azokat erdemes.
1000CC = 1.3milla szamold ki :D
kb mennyit ér a gold és silver key játékon belül?
Nem szárnyba nicnsen ijen csak talismanba illetve lucky charm ba
Szóval akkor ilyet kell vennem:Talisman of awekaning plus control ( vagy valami hasonló), tehát az a lényeg hogy control legyen...és akkor akár hetekig hónapokig is elég,nem rossz.Átlagban úgy is 7végente játszom de akkor is pár órát...amire kijön a 24h lehet már 2008 lesz :D Ugyan ilyet pl lehet csinálni a szárnyakkal? Pl veszek egyet és ki/be kapcsolom amikor játszom?
Na hali, Chantra shop-os dologról szeretnék kérdezni, ha pl veszek egy Talisman of awekaning-et pl 1 naposat, de azt ki/be tudom kapcsolgatni? Szal akkor 24 óra teljes játékidõ kell neki hogy kimerüljön?Mer akkor az nekem jó sokáig kitartana :)