Nem tudom én sem....mostanában nem volt idõm gamelni,de azért fórumra írnék,csak mivel senki nem írt semmit,ezért én meg lusta voltan nekikezdeni csak úgy írni:)!
A karakternek akkor, lesz ideje "kiteljesedni"? Mert elkezdtem ezüst szinten és 62-es szintig fejlõdtem, és attól még messze van a 200. De ha még van az arany, platina, meg niobiuom akkor egy 150-es szintet el lehet érni minimum ugye ha szépen hentelem a hostile-okat és csinálom a feladatokat.. :D:D
Még egy kérdés :) Az bug hogy már lvl 30 vagyok de a halott harcos ismeret még mindíg nem jelent meg választható képességként csak a halott harcos fókusz? :S csillagúr-ból ott van mindkettõ de a halott harcosból nem :S
A single player mentéseket hol tárolja a game illetve a screenshotokat?
A hétvégén nem vagyok,de a jövõ héten igen,már a hét elejétõl!Most lvl 40-en vagyok!Polipna lõttek,ez érdekes volt...:),gyakorlatilag hozzám sem tudott érni,csak a pajzsomat nyalogatta,de mivel az már tegnap óta a harc közben is regenerálódik,nem igazán tudott vele mit kezdeni.Most megyek a szeráf szigetre!
Egy pár kép(sajnos nagyon le kellett butítanom õket,de azéért remélem látszik a lényeg!):
Hát igen az a két halál,ha nem lett volna...ez van!
Azt szeretném megtudni, hogy el lehet a karaktert illetve az állást menteni úgy, hogy ha újrarakom a rendszert tudjam folytatni?
köszi
Zan!
össze kellene fussunk. Szereztem neked set cuccokat. igaz nagyobbak int te, de remélem tudod használni valamelyiket.
Amit fantusz írt valóban igaz. Nekem az volt a lényeg, hogy eltûnjön a bronz szint. Így mehetek aranyra amikor akarok. Ezüstön is találok természetesen olyan ellenfeleket amik bandában bepiríthatnak. A hadjárat tulajdonképpen nekem egy visszajelzés, hogy mennyire bírja a karim az adott pályák ellenfeleit. Pl a kutyusok, ha sokan vannak akkor problémát tudnak jelenteni.
Hümm:)!
Huhu te egy állat vagy....ezt mindet végig vitted pár óra alatt?:DJó,mondjuk gondolom mindent tudsz már,hogy mi merre van!NA DE AKKOR IS!Azért ez sok!
OFF:
Bár emlékszem,a Diablo 2-t,ha meg volt az összes szükséges waypoint-om és még ráadásul varázslóval is voltam,legnehezebb fokokozaton,kb. negyed óra alatt végig tudtam vinni,ha akartam...:)!Ha nem voltak meg a portálok,akkor fél óra!
Amint írtam, fõküldetéssel nem feltétlenül kell rohanni, de ha a cél, hogy minél elõbb aranyszerverre mehess, akkor a mellékküldetéseket hanyagold, pusztán a fõküldetéssel is jónéhány órányi játék áll még elõtted a fináléig.
Orkoknál le kell kaszabolnod egy óriáspolipot, aztán egy kis séta át a szeráfok szigetére, ahol némi lóti-futizás után leküldenek a föld alá. Bolyongás a labirintusban, sárkány gyilkolászás, a pálya végén Carnach a fõboss. A mocsárvidéken barátságtalan élõholtak, gõték, óriásdenevérek hada vár, ha végigverekedted a pályát a Köd lesz a fõellenség. Következik a sivatag itt is a szokásos ide menj-oda menj feladatok megkoronázása a Skorpiókirály legyõzése lehet. Tovább az õserdõbe, ez egy egyszerû pálya, csak haladni kell elõre, persze boss azért lesz: Kral, a repülõ démon. Driádok szigetén ismét lótifutizás, kellemetlenkedõ ellenfelek hada, végül a Kristályszörny. Az utolsó pálya démonok és robotkutyák birodalma, itt nem kerülheted el az összecsapást a fõinkvizítorral, a finálé elõtt pedig a robotokat kell legyõzni. Mindössze ennyi feladat áll még elõtted ezüstön, s ha ezzel megvagy már csak a kart kell meghúznod, s kidob a szerver...
Na...lvl 37,most már az orkokkal vagyok,benne a klánjukban,Gólem halott már egy ideje.nem tudom még mennyi van a hadjáratból,megpróbálok minél gyorsabb lenni,hogy mehessek veled aranyra!
Erre csak azt tudom mondani, hogy zárt neten is lehet egyedül kalandozni - dokan nyitnak maguknak szervert, s jelszóval lezárják, így más nem tud belépni. Ha meg éppen nincs kedve magányos farkast játszani adott a lehetõség másokhoz is belépni (no persze ha vannak mások, mert az is megeshet, hogy sehol-senki, fõleg éjjel)
Igen, eredeti, de ezt a karaktert még single-ben kezdtem el, s szeretek úgy magamban kalandozgatni :)
De majd lehet, elkezdek egy új karit closed neten, ha kijön a kiegészítõ.
Hát,ha eredeti a gamed,akkor én a helyedben elkezdenék egy karit closed neten,mert ott azért mégis csak jobb a világ valahogy...!Nem tudom,én single-ben megunnám egyhamar,vagy nem tudom...!Igen Fantusz,tudom,így is gyakorta töltöm be a magányos farkas szerepét:)!
Ezüst hadjárat végeztével karakter szinttõl függetlenül felléphetsz arany szerverre (különben csak 60. szinttõl enged). Huhuhorgász "szeret" sietni, de még ezüstön is vannak megfelelõ ellenfelek. Tulajdonképpen csak annyi elõnye van most, hogy az ezüst és az arany szerverek is nyitva állnak elõtte, több a választási lehetõsége hová lép fel, szerencsé esetben több XP-t kaphat, de ez nem törvényszerû, hogy aranyon lesz az.
Kérdésedre a válasz: el lehet kezdeni 35ös szinten is aranyon, a szerver megpróbálja hozzád igazítani az ellenfeleket, de az a veszély ismét fönt állhat, amirõl Zan írt a minap. Ezüstön már egy 35-40 szintû karakter viszonylag biztonságban van, nem nagyon húznak rá olyan ellenfelet, aminek egyetlen ütésébe belehalna, aranyon azért óvatosabban kell nyomulni, ott 60-70 szintû karakterek is mászkálnak. (ez nem indok, hogy ne menj aranyra, csak ha ilyen van akkor figyelni kell, vagy átmenni másik szerverre)
Ezüstön az elfeknél 37 (vagy 39?) lehet a legmagasabb szintû ellenfél, a pályán elõrehaéadva emelkednek a lehettséges max szintek, 55ös szintig érdemes túllépni az orkokon, a pálya végén még 60as szinten is van megfelelõ szintû ellenfél, 60as szint után pedig szabadok lesznek az arany szerverek is hadjárattól függetlenül.
Persze kényelmesebb ha megvan a hadjárat, s korlátozás nélkül lehet szervert választani, hadjárat nélkül platinára csak 100as szinten lehetséges továbblépni.
Platinán már nem érdemse sietni, nióbium szervereken más a világrend, ott jöhet el az igazság pillanata - mennyire erõs a karakter. Oda 100as szint alatt nem sok értelme van felmenni, ott már nem csupán a karakter szintjétõl függ az ellenséges haderõ, a legutolsó goblin is legalább 112es, az orkok minimum 120-122. szintûek 8-10 ezreket képesek sebezni, platina szinten már érdemesebb lassítani még a "sietõsöknek" is.
35-ös szinten érdemes már átmenni goldra? Most pont én is itt tartok. Szeráfom sebez 1200-at kb BFG-vel, ezt sem tudom, hogy elég volna-e elkezdeni ezt a szintet.
na lvl 35 és megvan az arany szint. Azóta halál nélkül
De este tolhatjuk. Én azért viszem a hadjáratot tovább, jutok ameddig jutok, közben megy a fejlõdés is. Most lvl 28 vagyok. Akkor este remélem összefutunk.
Én nem tudok menni, mert egyrészt csak lvl18 vagyok closed net-en, másrészt pedig az EU Lobby-ban vagyok, mert még kint vettem az UK-ban a Sacred 2-õt, amikor még kint éltem.
Én még nem tartok a Gólemnél,mert én csak a hátas küldit csináltam meg,aztán meg egy két helybéli mellékküldiét,aztán meg fejlõdgettem!Mos vagy lvl 32 -n,kinyírtam a teknõssziget boss-t(alias Méreg-úr:)).Szóval,ha gondolod,este tolhatjuk.Te most hányas szintû vagy?
Amúgy nincs itt valaki közületek,akinek még van kedve jönni játszani velünk este?Bár szerintem ez már most halott ügy,tekintetbe vévve,hogy mennyire kicsi az esélye,hogy pont lvl 30 körül jár itt valaki,pont az EE Closed netjén,és még ráadásul árny hadjáratos is..:S!De azért megkérdeztem,hátha:)!
na csõ. Tegnap én elkezdtem vinni a küldit és én is megszereztem a hátasomat. A gólemet nyírtam ki, jelenleg ott tartok. Majd meglátom, hogy ma tudom-e folytatni. Ha te is kb itt tartasz a küldiben, akkor azt kellene eröltetni, ha játszanánk.
Kösz Fantusz a teleportokat, nagyban megkönnyítetted a küldim elõremenetelét.
Figy,igen,így nem lehet játszani,nem szabad,tanultam az esetbõl.Viszont!annyi legyen a mentségemre,hogy én Jegecskének nem mondtam,hogy jöjjön oda segíteni...csak annyit,hogy a küldetést adja majd le!Mindegy.nem haragszom rá egyáltalán,ez van!Csak ennyit még hozzá akartam tenni.
Amúgy tegnap megvettem a járgányt,Fantusz úgyhogy köszönöm,hogy segítettél eljutni legalább az ork faluba!Onnan már csak egy félórányi játék volt és már volt is járgányom,ami nekem nagyon kellet,mert -33% ot húz le a reg.idõmbõl,ami nagyon jól jött most!
Az elsõ eset elkerülhetõ lett volna, ha huhuhorgásszal kettesben meradtok a szigeteten. Bemutattátok, hogy nem szabad a Sacred2-t játszani, az elfnek fölösleges volt oda menni, egyrészt ugye, ha maradnak az ellenfelek 20-22es szintûek õ nem kap XP-t, ha meg hozzá igazítja a szerver az ellenfelek szintjét, az már nektek végzetes. Lehet együtt játszani egy szerveren is a szintkülönbségek ellenére, de csak a közös küldetésleadásnak van értelme.
A másik esetnél is elképzelhetõ, hgoy góliátba futottatok bele, de ebben a játékban benne van a kritikus találat esélye, a semmibõl is tud egy mezei mezítlábas ellenfél hatalmasat ütni. Fény hadjáratban van a sivatagban egy feladat, egy tekercset kell elvinni a barlangból. A küldetésadó felhívja a figyelmet, hogy sok kincsesláda is lesz a barlangban, de ha jót akarsz magadnak, azokat hagyd békén. Természetes, hogy ennek ellenére általában nyitogatjuk a ládálat. Néhány múmia jelenik meg a láda kinyitásakor, általában nincs is velük gond, de néha furcsán ütnek (errõl huhuhorgász tudna élménybeszámolót tartani). Nekem a 76os driádom bonusza ment rá a sivatagi nomádok tûzcsapdájára - tizedmásodperc alatt halt be, de a 65ös elfemnek se volt esélye amikor egy barlangba lépve három démon bajnok közé esett.
Kezd bedurvulni a High Elf karim, soha egy karival sem szedtem szét ilyen gyorsan az elsõ fõ-boss-t (Gar Colossus / Kõember), mint ezzel a karimmal. Egyébként minden ellenfélnél úgy mûködik az ice shard (glacial thorns / jégtüskék) skill, hogy az ellenfél mögé kell célozni, és úgy koncentrálódik rá az összes tüske, nem pedig szétszórja. És így nincs olyan ellenfél, aki túléli, az erõsebb championok is egy ilyentõl elhullanak, ritkán 2 kell beléjük. 72-õt sebez jelenleg az lvl7 körüli Glacial Thorns skill-em (jégtüske), és 80-at lövell egy kasztolásnál, így 5760-at sebez jelenleg (: És mindez most 4.1 sec alatt töltõdik újra, most, hogy már 2 buff-om aktív, és tolom a Grand Invogiration-t (Ragyogó akármicsoda a ti magyar verziótokban). Jelenleg lvl 18 a kari, és így néz ki:
Az enyhe kifejezés hogy agyfaszt kapok menten...!
Horgásszal toltuk ma du....bárcsak ne toltuk volna!Elõsször akkor keresett fel a kaszás,amikor egy 40+ os kari,odajött mellénk gyakni,és egy lvl 40+os teknõscsörda kellõs közepén találtam meg,ahonnan már talán az F12 sem mentett volna meg...CSAKHOGY ÉN ÁLLTA BAMBULTAM és észre sem vettem hogy baj lehet...mert amúgy meg nem nagyon tudtak megütni erõteljesebben így hát túl késõn reagáltam,de addigra már ott feküdtem,mint egy 10x használt koton....!
És másodszorra is eljött értem az a köcsög kaszás,akkor viszont horgászt sem hagyta magára...de azt nem tudom mi volt,mivel sehol a közelben nem volt nagyobb kari,sem mob;mégis legalább olyan gyorsan haltam meg,mint az elõbb!
Immáron Feltámadások: #2 díszeleg a karakterlapomon...!És hogy ezen mi az idegesítõ?Az,hogy egyik sem teljesen az én hibám...olyan gyorsan történt,hogy ezt ember nem reagálja le!Azért az milyen hogy egy mobhoz odamész,bead neked egy két szimpla ütést,aztán gondol egyet és rádbasz egy akkorát,hogy a tüdõd kiszakítja a hátadat....nonszensz!
nah akkor így[IMG]http://[/IMG]
na de jó elírtam :@
na itt egy kép:
igen a túlélési bónuszt is megtaláltam olyan 47.5%-on van köbö
tudomásom szerint nem haltam meg, idõközben már 3 szinttel magasabbak :)
27-es szintû karakter, ha csak 2 szinttel magasabb ellenfelet kap, az azért van, mert néhány szinttel korábban meghalt. Feltámadás után az ellenfelek szintje visszaeseik a karakter szintjére (értük kevesebb lesz az XP), s a túlélési bónusz emelkedésével jönnek majd a magasabb szintû ellenfelek (gyanítom nálad most a túlélési bónusz 20-30% között lehet)
Én erre azt tudom mondani, hogy a játék kezdetén minden karakterre oda kell figyelni, de az, hogy mennyire erõs valójában egy karakter, az majd 100-as szint fölött, nióbiumon derül ki.
Bepe79 "tudom, hogy melyik ellenféllel nem érdemes szórakozni alacsony szinten" szemléletében sem hiszek - addig oké, hogy mondjuk 20-as szintig kerülsz egy minibosst, mert mondjuk addig nem vagy felkészülve rá, de ha 30-40-es szinten nem bírsz vele, ott már magasabb szinten még nagyobb gondok lesznek. Vannak speciális esetek, ilyen egy jeges elf - fagyúr párharc, ehhez valóban nem árt ha megvan az õsi mágia szakértelem.
Bármennyire hihetetlen, egy mezei, mezítlábas ellenfél is lehet veszélyes a karakterre. Természetes, hogy mindenki, aki kicsit komolyan veszi a Sacred2-t zero halálra törekedik, de lehetne sorolni a banális eseteket, amikor nem boss, vagy miniboss lett a karakter végzete.
igen TGWh igazad van, pl: a karakterem 27 es árnyharcos és csak 2 szinttel magasabb ellenfeleket kapok
ezt a túlélési bónuszt, ezt hol találom meg? mármint amikor nézegetem a karakter tulajdonságait, stb.. akkor ott van valahol?
Jó pár karakter után azt hiszem rájöttem valamire. Le tudod mérni, hogy a karakter gyengének számít-e, vagy sem a többihez képest. Pl. Thysylium felé (elf fõváros), a temetõnél ahogy jobbra kanyarodsz, ha medvét ad, akkor erõs a karakter, ha nem, akkor annyira nem erõs :D De tényleg, templomõrrel nem kaptam macit, és elõtte valóban innom kellett a löttyöket, míg szeráffal vagy árnyharcossal már aprítottam rendesen, és ott volt a medve. Vagy ha tovább mész az elf-ember határ felé, ott vannak a hárpiák. Árnyharcosnál rengeteg bajnok volt, templomõrnél meg inkább sok :) És semmi gondja sem volt egyik karakternek sem. Templomõröm ott kezdett el erõsödni igazán. És ha erõs karid van, majd eléred a 10. szintet, akkor már kaphatsz 11-es ellenfeleket. Azaz a gép úgy veszi, hogy megbirkózol velük. Amelyik karakterem csak a 15-20-as szint körül kezdett el gond nélkül irtani, az nem kapott 10es szinten piros körû elleneket.
Egy dolgot azt hiszem kihagytam, még hozzá a találati esélynél. Ellenfél esélye a kitérésre tulajdonságú cuccokat kell keresni. Láthatod (akinek gondja van a 66%-os találati eséllyel) a képen, hogy 2-es szintû Nyeles f. h. képességgel is 90% a találati esély - jó, gyenge ellenfél ellen, ha erõsebb akkor picit kevesebb a százalékom -. Azt is észrevettem, hogy ha felveszel egy ilyen ,,Ellenfél esélye a kitérésre'' tulajdonságú cuccot, akkor késõbb is találsz olyat az árusnál, függetlenül attól van-e Alku-d vagy nincs. Egyéb fontos tulajdonságok (amikbe ilyen van, azt érdemes megvenni, függetlenül attól van-e nálad jobb vagy nincs): - Blokkolás esélye varázslat - Esély a kitérésre, vagy támadás elkerülése vagy v.mi ilyesmi (kitérés minél magasabb, annál jobb) - Esély a találat elkerülésére Ezt a kettõt úgy látod, ha nyomsz egy f-et (képemen a bal oldali menü), majd a Harcmûvészet, másodszorra meg a Fegyverek részre viszed az egeret. Az elsõt olyan 15-20% körülire már elegendõ felvinni (kb. 3-6 cucc), a másodikat meg ameddig bírod. A harmadikat meg addig told ameddig nem találsz az elõzõ kettõ tulajdonság v.melyikével bíró cuccot, persze nem árt ha az ellen nem egyszer talál egyszer nem - 50% ugye - környékén jár.
Itt egy kép a templomõrömrõl, nem hittem volna, hogy ilyen erõs lesz:
Ha meghalsz, nullázódik a survival bonus / túlélési bónusz, ezért magasabb az én lvl15 Elf-emnek, mint a te lvl17-es karidnak. Én mondjuk minden karimmal a 0 death / halál-ra megyek, és tudom, hogy melyik ellenféllel nem érdemes szórakozni alacsony szinten. (: Pl. a nyugat felé lévõ vérfarkassal vagy mivel. Úgyhogy szerintem még jó sokáig nem fogok meghalni, meg ahogy kezd erõsödni az Elf-em, egyre könnyebb lesz vele haladni most egy darabig.
Átrágtam amit a hivatalos oldalon írnak és ott csak annyi van hogy a combat módban töltött idõ számít, és nem muszály ölni is közben szal elég ha téged ütnek. Ezen kívül még azt taglalták hogy mennyivel növeli az értékeket illetve mennyivel jönnek magasabb szintû ellenfelek magas sb szint esetén.
Hosszabb képlettel számolják a túlélési bónuszt, nézzétek meg az elsõ résznél hogy volt, szerintem az az alapja a második résznek is. Vagy a hivatalos fórumon tuti megválaszolták már ezt a kérdést, ott keresgéljetek. Most nekem is kedvem támadt egy templomõrre, még sosem volt ilyen karakterem. A varázslómat törölni kellett érte, de úgy is nagyon beszaggatott a játék a sok mágiától :X
Ilyen kérdésekkel én nem foglalkozom, bár annyi most felvetõdött bennem, hogy ez a túlélési bonusz-számítás is elég érdekes tud lenni. A számolás alapja lehet az ütések száma - hát akkor goblinok közé kell menni õk sok kicsit ütnek a csontvázak meg kevesebbet, de nagyobbat. (goblinok meg az XP-vel sóherkodnak)
Waandorey 120-as szintû árnyharcos, túlélsi bonusza talán 92,8% Ennyi, ha kétkezes nagykalapácsot fog a kezében. Egykezes kapapáccsal, Stalwoorthal (vagy mi a neve annak a vörös pajzsnak) 93,6% a túlélési bonusza, holott semmit nem csinált, csak fegyvert cserélt. Ezen a szinten már órákat kell játszani ahoz, hogy a túlélési bonusz 1 tizedet mozduljon. a pajzsnak van ugye egy bonusza, a "túlélési bonusz gyorsabb növekedése" - de mi abban a logika, hogy több lesz a már megszerzett bonus, ha a karakter kezébe adom a pajzsot?
Felvetõdött bennem ismét egy kérdés. Valaki mondja már meg a tutit! Szóval látom a belinkelt képen, hogy az elf lvl15. A túlélési bónusza meg 25%. Namármost. Az én árnyharcosom igaz hogy halt egyszer, de azt még lvl 5-nél. Most lvl 17 vagyok, vagyis eltelt 12 szint. És a bónuszom így fejbõl asszem olyan 13-14%-nál jár. Mért nem növekszik a bónuszom ennél gyorsabban? Kapok be ütéseket a karival, mert ugye azt is tárgyaltuk már, hogy a kari a bekapott ütésektõl kapja a bónuszt. Hogy lehet ennek a lvl 15ös elfnek már 26%-os bónusza??? Nem baj hogy van neki, félre ne értsétek, de nekem mért nem növekedhet gyorsabban a bónuszom alap esetben, mindenféle bónusznövelõ extra nélkül. Láttam Dion szeráfját is amint az erdõben azok a kis energialabdák ütötték. Beállt bónuszt növelni. De egyszerûen nem értem a dolgot. Különben csontik közé járok mostanság, azok meg elég szépeket ütnek, ha vannak a szerón vagy 6-an.
Na várom a válaszokat
Nézd át a ragyogó erõnlét módosításait, s rögtön az elsõnél kiderül miért kell jeges elfnek az arcania fokusz (tüzesnek is kell). A ragyogó erõnlét érdekes erõsítés - annyi runa a világon nem létezik, amennyit arra rá nem lehetne tenni (szinte minden fölösleges runát érdemes ragyogó erõnlétre becserélni)
Persze, ezt én is így gondolom, hiszen a concentration skill kell a 2 buff-hoz, ezt általában csak lvl1x vagy lvl25-ön szoktam felvenni, mivel a 2 buff a többi karinál rendesen megdobja a regen idõket, nem pedig lehúzza. Meg az eddig felvettek csupa fontos (must have) skill-ek voltak, úgyhogy most jön a koncentráció. Az arcania focus nem tudom minek kell a mystic stormite-ra fejlesztett ice / jeges High Elf-nek, de lehet, hogy annak is van valami extra haszna.
lvl 15 lett a High Elf-em (Multiplayer / Closed Net), kezd kicsinosodni, és próbálom lent tartani a regen idõket, sajna a Glacial Thorns (Jégtüskék) spell-em per pill valami 5.3 vagy 5.5 sec alatt töltõdik, tudnék rajta még nagyot dobni, csak másnak a rovására. Jelenleg így néz ki:
Setek 15-ös szint fölötti karakternek lényegében bárhol eshetnek, ami talán érdekes, hogy fõbossoktól várható legkevésbé zöld, vagy barna item. Lehet minibossokat farmolni, õk elég jó százalékban dobhatnak set darabot, de egy mezítlábas ellenféltõl is pottyanhat.
Nem tudom mennyit lehet kiolvasni a lenti képekbõl, de remélem a lényeg látható. Halott harcos - ellenséges bajnok vihetõ együtt, a taktika növeli mindkét cspoprt sebzését (maxon van a taktika). Erõsítések közül sokan a tükrözõ kisugárzás felé húznak, pedig az õrjöngõ lendület a hasznosabb - de hogy vita ne legyen használni kell mindkettõt Támadásra a Démoni csapás-õrjöngõ tombolás combot használom, ennek végrehajtási ideje több, mint a reg idõ. Nióbiumon komolyabb ellenfelek ellen harci kiáltással buffolom tovább a támadási értéket, teljes Armantin set van rajtam, ami a halott harcos csoportot erõsíti (látszik is a CA-kon), ellenséges bajnok csoporthoz a Denderan ad bonuszokat (szimpátia kérdése, az is jó)
Csillaguras mágus-zombi egy teljesen más irányû fejlesztés igényel, Waandorey harcos, idézgetni Black_Nero tud, õ Lucretibe öltözik.
Verje vissza a közelharci, távolsági, és mágikus sebzéseket, én erre tettem, elég szépen kinyírják magukat magasabb szinten az ellenek. +2 gb ram nem árthat, amilyen olcsó. De arra vigyázz, hogy 32 bites win nem fog 4 gb-ot látni, hanem 4gb-vga memóriáját fogja csak kezelni.
Légyszi linkelj már be képeket az Árnyharcosodról. skillek tulajdonságok harcmûvészet szintek, viselt cuccok érdekelnének. De ha nem ide akkor küld el légyszi a mailemre [email protected]