ja és még egy kérdés. Inte Core 2 Duo E7400-as procim van, 2Gb ram és radeon hd3870 512Mb-os videokari. Ha pl megtunkolom a gépet még 2gb ram-al akkor mit gondoltok feljebb bírnám húzni a grafikát physx nélkül csutkára?
na ha minden jól megy akkor ma én is tolom egy kicsit, de ez még nem tuti. Én még csak lvl 12-13-nál tartok az árnyharcosommal. De igérem belehúzok. Minden esélyem megvan a gyors fejlõdésre. Tunkolom a karit.
Egy kérdés. Ki mit ajánlana a Tükrözõ kisugárzás 3 módosítójának? Még nem tudtam dönteni ez ügyben.
A Zan-nal átélt bugról meg annyit, hogy azt hittem csak mi jártunk így, de ezek szerint Ogmog is. Na de sebaj.
Az árnyasom szokás szerint halt már egyszer, mért is ne legyen egy kobold bandában egy lvl 38-as bandita. Nem is értem mért nem sikerül belenyugodnom a dologba. :D
Nos,kezd alakulni a dolog...!:)Így lvl 20 környékén már nagyon szépen lehet nyírni vele,egy kicsi odafigyelés azért persze kell,nem csak úgy hübele-balázs módján,mert azért azt még nem bírja!Viszont kinyírtam Terust meg a légióját,ami azért nem olyan könnyû!Mé mindig nem haltam,remélhetõleg nem is fogok!:)Mondjuk azért néha voltam már nagyon a halál torkában,de sikerült mindig megúszni!Olyan cuccok este ma este,csak ûgy ömlött a jó cucc....holnap linkelek egy két képet a karimról,és a cuccairól is...!
#8814-ben leírtam hogy mivel érhetsz el 66%-nál jobb találati esélyt.
Kell a magas sebzés, de ugyanilyen fontos a védelem is.
Messze áll tõlem a templomõr, általánosságban mondom, hogy a gyorsaságismeret is lehet nagyon hasznos képesség: növeli a támadó és a védelmi értéket, a gyorsabb futás csupán kis ráadás. (ajánlott végiggondolni milyen képességeket szán a játékos a karakterének)
Én is erre tippelek...!Most este toltam egy kicsit,elértem végre,hogy a harci riadó erõsítéssé váljon,már nagyon kellett,mert nagyon nem volt támadóértékem még!Mit ajánlasz amúgy,hogyan osszam szét a tulajdonságpontjaimat még az elején?Most egy darabig az erõre toltam,hogy valami támadóértékem legyen,már mert elég idegesítõ tud lenni,ha 66%-osan találod csak el az ellent...!Szóval azt toltam,most már 85%-osan találok,harci erõsítés mellet,ami már azért elfogadható szint!Most a következõ amit ki fogok gyúrni,azok a T-lepel buffjai!A legfontosabb,hogy sebezzen az is!Tulajdonképpen rájöttem,hogy ebben a játékban,de végül is majdnem minden hackn'shash rpg-ben.Szóval a legfontosabb,hogy egy méteren belül tudjak osztani nagy dmg-ket...!Ezt kell elérni!
Erre magam sem jöttem rá. Karakterszint, "Harctudomány" képesség és a beolvasott CA-k befolyásolják szerintem hogy a lándzsák hányszor jönnek elõ. Egyébként a reg. idejétõl nem kell annyira tartani, egy-két ellenfélnél úgysem használja az ember, bossoknál és tömegben meg általában elég egyszer elsütni. Amúgy nálam mire kijön az összes lándzsa, majdnem újra tudnám használni, de kétszer egymás után nem szoktam elsütni, nincs rá szükség.
Neked hogyan sebez ilye sokszor a landzsa?Metz nekem egy cast alatt csak 2x szur,neked meg ugy latom tobbszor.Vagy mivel sebzed ennyiszer egymas utan ilyem sokszor ennyire gyorsan???
lvl12 lett a High Elf-em, elég sok mellékküldit megcsináltam, és most értem az elsõ nagy(obb) városba:
Az alku nem fölösleges képesség, késõbb jó szolgálatot tesz. A mágusbot ismeret felvételérõl megoszlanak a vélemények, én pl. hasznos, de nem létfontosságú képességnek tartom.
Amire érdemes még minél hamarabb áldozni az a koncentráció és az arcania fókusz. Koncentrációval lehet két erõsítést használni, kristálybõr a páncélt erõsíti a ragyogó erõnlét a CA-k reg idejét csökkenti, és növeli az életerõ regenerációt.
Jeges elfhez szükséges némi ügyesség a játékos részérõl, a jeges tüskéket lehetséges kötegben, egy irányba dobni, bossok ellen az a leghatékonyabb támadóképesség.
Misztikus viharhívõ ismeretet ajánlott végig maxolni a sebzésnövelés érdekében, erõsítéseket leszámítva a többi CA-ra csak egy-egy runát érdemes felrakni, a sebzésnövelés mellett a reg idõk fél másodperc alá szorítása a cél.
Toltam most délelõtt, lvl10 lett a High Elf-em (Multiplayer / Closed Net) Mystic Stormite (jeges varázslatok) ágra fejlesztve, azon belül is az Ice Shard-ra megyek rá. (: Az eleje kicsit szenvedõs volt, mert felvettem a Bargaining / Kereskedés skill-t is, de valamit valamiért. Most így néz ki:
A templomõr karakterfejlesztésekhez egy újabb videó került fel : A sokak által nem kedvelt Erdei õr / platina fokozaton. #5798" TARGET=_fnew>Link
Jeges elfen 103-as, nem dicsérem túl, mert nióbiumra még enyhén szólva harmatos. Sárkányok ellen a jegesnek nem kellene, hogy gondja legyen, néhány minibosst viszont jobb békén hagyni. Egyik ilyen természetesen a Fagyúr, hacsak nincs õsi mágia szakértelmed körbe röhögi a jeges tüskéidet, a másik miniboss Méregúr - õ is furcsa szerzet, elvileg nem szereti a tüzet, de ennek ellenére nagyon sok tüzes elf skalpja is ott fityeg az övén, méreggel, mágiával és faggyal szemben pedig még nagyobb az ellenállása. Elfeknél a védelem a sarkallatos pont, ha gyenge bármelyik miniboss lehet veszélyes, támadásban ha jól van felesztve sárkányoknak 1-2 köteg jeges tüske halálos lehet.
Indítottam egy High Elf-et Multiplayer / Closed Net-en, Stormite Lore-ra szakosodva (ice / jég varázslatok). A Stormite CA-csoportból fõleg (majdhogynem kizárólag) a Thorns-t fogom tápolni / tápolom, és a lvl lépésnél a pontok meg mennek a Stamina-ra (CA regen csökkentés), és az Intelligence-re. Botos lesz, 1 pontot kap majd a staff lore, hogy megkapja a kari a módosítókat, és mehet a mystic stormite lore és a stormite focus az egekig. Ez így egy elég jó kis build, ebben még nem csalódtam, kíváncsi leszek, hogyha elviszem jó sokáig, akkor most hogy állja majd meg a helyét mini-boss-oknál és a sárkányoknál.
Ok.Akkor most egyenlõre nem fogok rakni rá!:)
Viszont kardot használok,annak módja szerint fel is vettem a kardhasználatot,csak még kevés van rajta.Még lehet,hogy sok hülyeséget fogok csinálni,de majd csak rájövök hogyan kell...!
Huhhh... nem úgy kell fejleszteni, hogy sok ca-t pakolsz rá, hanem hogy alacsony legyen a reg.time. Ha fejszét használsz, akkor nyeles fegyver használat képesség is kell, attól nõ a találati esély, meg a gyûrûkkel.
Ott van melletted huhuhorász kolléga, a reg idõ csökkentésben õ is tud segíteni.
Kb. az a titok nyitja, hogy 1-1 runát szabad csak minden képességre rárakni, a többit majd a felszerelések (páncél, fegyver, ékszerek) adják. Páncélismeret növelésével is lehet reg idõket csökkenteni, szakértelmet csak a ténylegesen képességekre adott 75 ponttal lehet elérni, de az értéket lehet növelni plusz minden képesség cuccokkal - ehhez meg elfogadható szintû alku szükséges.
Egy karaktert többféleképpen lehet jó irányba vinni, persze jól jön a tapasztaltabbak tanácsa is.
Amikor CA-ból erõsítés lesz, az annyit jelent, hogy a hatás állandó lehet, hatékonysága majd idõvel erõsödik. Egy-egy képesség akkor ugrik nagyot, ha szakértõ szintre fejleszted, ehhez bizony minimum 75ös szintet kell elérni.
Én is jártam már így egyszer, hogy a kobold törzsfõnököt kétszer vertem le. A templomõr fejlesztését már jó régen kezdtem, ha jól emlékszem lvl. 13 -nál megvolt a harci riadó erõsítés. A lándzsákat csak utána kezdtem nyomni. A reg. idõt nem tudom pontosan, már rég láttam a karakterem. A templomõrrel az elején elég nehéz a játék, sokan talán ezért nem is szeretik (fõleg ha rossz irányba fejlesztik), igazából arany közepe-vége felé hozza a formáját.
Ja egy valamit elfelejtettem megosztani a nagyérdemûvel:D!
Horgasszal toltuk d.u. és elmentünk kinyírni a kobold törzsfõnököt!Kb. 30 kobold megölésénél tartottunk amikor megjelent a boss..ok,horgasz mondta,hogy érdekes,mert még ki sem nyírtunk elegendõ koboldot...mindegy levertük.Erre amikor utána még kinyírtuk a maradék koboldot,megjelent még egyszer...:D:D:D!Kérdeztem,hogy ez gyakori-e;mondta,hogy most látott ekkora bugot elõször!LOL!Minden esetre mókás volt a maga nemében:D:D!
Valakinek volt már ilyen?
Ogmog,megint csak hozzád fordulok:)! Figy,most felhúztam lvl 13 ra a a kutyát,egyenlõre Lvl 10-en van a T-energia lepel,meg a Lándzsa is.A lándzsa buffjai is megvannak,most gyúrom a harci riadót,hogy erõsítés legyen!Ha már itt tartunk,mennyi ideig tart,ha majd erõsítés lesz belõle?Mert egyenlõre a 66%-os találati aránnyal eléggo kitörölhetem a seggemet,ha a légiós küldibe akarnék belevágni!A csontikat még csak huhuhorgásszal bírom legyûrni,egyedül még túl nagy falatok.Szóval most már nagyon várom,hogy ki tudjam fejleszteni a harci erõsítést,emiatt is,meg más miatt is.viszont csak azért szívom a fogamat,mert nagyon sok még a regenerációs idõ a lándzsánál és erre még rárak +120 %-ot a lepel...!Ami elég szar így még az elején...remélem késõbb már majd nem fogom érezni!Csak úgy kíváncsiságból,neked mennyi a regenerációs ideje a lándzsáknak?Nekem most még fél perc,ami még tényleg nagyon sok..!Koncentrációt is felvettem,mert az kelleni fog,hogy a lepel mellett tudjam használni a harci aurát! Szóval egyenlõre így haladok,a harci kiegészítõ mit csinál?mert az elõzõ karimnál aki távolsági fegyveres lett volna felvettem azt a skillt,de annyit csinált,hogy egyszer lõtt egy erõsebbet és kész...szóval nem értem mire jó!Vagy közelharcban más van?
A Sacred 2: Ice and Blood kiegészítõ még nem elérhetõ, így hiába várom egyelõre, hogy a Dragon Mage karakterrel játszhassak, lehet, hogy ma este indítok egy High Elf varázsló karit bottal, mert megint mágusra vágyom valamiért. :) Jó lenne, hogyha a kieg-hez tartozó patch-et az alap Sacred 2-höz is elérhetõvé tennék, ugyanis nem azért adtam ki pénzt érte, hogy egy darabig legyen support, utána meg csak akkor, hogyha megveszem a kieget is...
Úgy ahogy mondod. Cuccokat nem szoktam megtartani, ami már nem kell, eladom.
A másik kérdés pedig az lenne,hogy a harci aura neked hogyhogy erõsítés?csak mert nálam egy skill csak...!vagy úgy csinálod,hogy a 3 buffként azt választod,hogy ideiglenes formában tartós erõsítéssé alakuljon?
Esetleg nincs valami kezdõ cuccod számomra:D?Bocs a lejmolásért,csak érdeklõdök:)!
Bármelyik ellenfél dobhatja, akár egy sima mezei patkány is. Ez véletlenszerû. Az hogy kardot vagy nyeles fegyvert használ, mindegy... nekem jobban tetszett a nyeles fegyver.
Te egy állat vagy!Szerintem akkor valami ilyesmit fogok én is csinálni,a mostani meg megy a kukába.Csak szerintem én inkább kardos leszek,mert ez a szálfegyveres dolog nem annyira nem tetszik nekem,amúgy a karid maga elég pro!Grat!
Ha valaki idehaza vásárolta, akkor csak a magyarral játszhat. Ez valószínûleg legalább 90%. A legújabb patch a 2.43.0, amire vagy a játék mappájában található Sacred2Updater.exe elindításával tudsz frissíteni vagy letöltöd innen, KATT!
Játszik vki magyar verzióval? Melyik a legújabb patch hozzá? Eredetim van de egy szervert sem látok... Nemrég felraktam egy pár száz megásat, lehet már van újabb?
Zárt neten lvl. 120-as most a templomõr karakterem (idõ hiányában jelenleg hanyagolom a játékot). Ha jól van fejlesztve, állítom erõsebb mint egy árnyharcos, és tömegben hatékonyabb is. Link
Oké ezt értem,nem is akarok menni Nóbiumre Aranyra meg Platinára sem,csak az a baj,hogy nem ezért nem tudok bemenni,mivel egy csomó ezüst és bronz fokozatos szerót sem enged,azok is szürkék,olyan mintha lenne már egy 2.40-valahanyas patch,ami híján nem enged be máshová!Szóval nem értem én ezt!
Annyit korrigálnék, hogy a goblinok 112-esnél kezdõdnek, a falnál már 118-as ellenfelek vannak, az orkok 120-122-esek nióbiumon akkor is, ha a karakter szintje csak 80-as.
Bronz - ezüst - arany - platina - nióbium szerverek vannak. Kezdõ karakterrel be lehet lépni bronz és ezüst szerverekre, az meg a te érdeked is, hogy ne menj oda, ahol valójában semmi keresnivalód nincs (niobiumun 121es a legkisebb goblin is, mit akrnál ott egy 40-50es karakterrel) Bronz fokozatot leszámítva (az egy gyakorlópálya nagyon kezdõknek), ha megcsinálod a hadjáratot egyel nehezebb fokozatú szerver is beenged, egyébként 60as szinten mehetsz csak arany, 100as szinten platina szerverekre. Kitartó hadjáratozással már 60as szint körül ott lehetsz platinán, de nem érdemes rohanni, fõleg nem nióbiumra, ott 100as szint alatt nem sok keresnivaló van.
Azt nem értem,hogy miért van az hogy fel van patchelve a game 2.43-ra,de mégis az van,hogy amikor belépek a zárt netre csak egy pár szobát látok,mert a többi szürke és ha a jobb oldalon,a szerver neve mellett lévõ kis villám ikonra rámegyek kiírja,hogy nem kompatibilis a játék verziószámom,ezért nem tudok oda bemenni!Ez most mért van????Elvileg a legújabb patch van fent nekem,nem?Vagy azok még korábbiak?Amikor csak a 2.4 es volt fent,akkor meg egyáltalán nem tudtam sehová belépni....!Kezd elegem lenni!
Nos!Most megyek gamelni,de elõtte még csak annyit,hogy nem tudom mi lesz ebbõl a kariból,mert tényleg lehet nem volt jó választás!De majd kiderül,mert most elkezdem gyúrni,aztán ha nem akar nagyon kibújni a macska a zsákjából,szarom le és újra kezdem!
Felmászol zárt netre, csinálsz egy karit, s megnézed ezüst szervereken vannak-e hozzád hasonlók, s belépsz. Dumálni persze lehet nagyobbacskákkal is, de a játékban lényeges lehet, hogy ha mód van rá fölöslegeen ne halj meg - ne próbáld magad nagyokkal együtt harcolva "húzatni", esetleg küldetésleadásoknál némi XP-t begyûjthetsz.
A játék 1. szakasza mindenképpen 20.-30. szinten kezdõdik. Onnan kezd a karakter igazán fejlõdni. utána ha az ember átmegy aranyra sokkal izgalmasabbak a cuccok és az ellenfelek. Majd platina és nióbium. Na ott már kiderül, hogy mire is képes a karaktered. De a kitartás a lényeg. Nem szabad feladni az elején, mert a játék java csak késõbb jön.
Megvettem én is az eredetit, valaki multi? :D
Minden karakter lehet jó, azon meg ne csodálkozz h lvl 7-en béna... minden kari béna és könnyen sebezhetõ kb. a 20. szintig. Egy képességcsoportra gyúrj csak, jó alacsony visszatöltési idõkkel, megfelelõ képességekkel és nem lesz gond.
Uhh, milyen jó érképek vannak linkelve a hivatalos fórumon (alap és kiegészítõs egyaránt), KATT!
www.sacred2.hu-n vannak topicock leírások karakterekrõl, köztük templomõrölrõl is - ott nézz körül.
Nem kedvelem a kutyát, de kb. úgy néz ki, hogy a jámbor templomõr képzettségcsoport játszható, a többi pedig díszítés. Távolsági fegyverhasználat nem egy megszokott harcstílus a templomosnak, egyik karjával alapból tud lõni, de különben meg karad, esetleg nyelesfegyver a megszokott fegyvere, s a t-energialepel is az alapfelszereléséhez tartozik. Persze ez a játék attól szép, hogy az alapoktól el lehet térni - csak aztán ne késõn derüljön ki, hogy úgy meg gyenge a karakter.
na figy az van,hogy én ma csak este 10 után tudok jönni.Tegnap toltam lvl7-8 ig,addig fel tudod húzni.ha gondolod várj meg vele,addig tolj valami másik kartit is,de folytathatod is felõlem!Én csak mellékküldiztem tegnap,a fõszálat nem vittem!
én nem értek sajna a templomõrhöz. Ebben nem tudok tanácsot adni. Akkor ma Zárton fél 6 körül találkozunk. Addig ha még idõben olvasod indíthatsz egy új karit és fölviheted lvl 6-ra ahol én állok. remélem még idõben olvasod ahhoz hogy meg tudd gondolni mit teszel. Csak Sötét karakter legyen, hogy együtt toljuk a sötét hadjáratot.
Valaki csinált már itt közületek mûködõképes Templomõrt?Én most kezdtem el egyet,ez távolsági fegyveres lesz,revolveres.Nem tudom milyen lesz,nem tudom,hogy megállja-e majd a helyét;egyre jobban kételkedek benne.Egyenlõre dobócsillaggal szaladgálok,egyszer haltam csak vele egy kib*szott csabdától,nagyon nem tudják leirtani.Viszont az valami szánalom,hogy mennyire semmirekellõ skillje is van egy kettõ....!Pl. ez a sugárhajtás...?!Mondjuk lehet,hogy majd ha ráfejlesztenék,késõbb jó lenne,de kétlem. Szóval,ha valakinek volt már szerencséje hozzá,csinálni egy ilyet,mai jól hentelt késõbb is,akkor mesélje már el,hogy õ miket fejlesztett!Még csak lvl7 en vagy,szoval nem lenne nagy történet,ha újra szeretném kezdeni:)!
Nem mindenkinél jön elõ, legalábbis volt, aki tökéletesen tudta aktiválni a kiegészítõt Win 7 RC alól! Tehát nem biztos, hogy szükséges lesz majd, de KATT!
Szerencsés vagy, de tényleg! Sajnos ez nem mindenkinek oldja meg a problémát. Most nincs fent a játék, de én is megnézem már, hogy nálam fagy-e. Remélem nem. Ja, azt jó, ha tudjátok, hogy a kiegészítõvel (Ice & Blood) is majd trükközni kell Win 7 alatt! Természetesen az eredetire gondoltam. A securom-os aktiválás nem mûködik alapból, de van rá már a securom oldalán megoldás.
Most néztem a játékot és a legtöbb esetben kökénygázlóban fagyott le, meg néha ha bemegyek a barlangokba.
Még d.u. akartam írni,hogy megoldottam a prblémát,úgy ahogyan írtad.De felraktam a legujjabb hangkari drivert is azért a biztonság kedvéért.
Szóval összegzem:
Win 7 alatt(64 bites) 2.43 as patchel csak ugy lehet futtatni a játékot crash,és hang/kép szaggatás nélkül,hogy a kompatibilitási módot a sacred2.exe-n átállítod Xp sp3-ra és rendszergazdaként indítod a játékot!
így meg crash nélkül,minden ok vele!Legalább is nekem!
2.40-es patchel nem enged fel zárt szerverre, ahhoz mindenképpen szükséges a 2.43-as javítás.
Siralmas-röhelyes, de a szaggatások jelentõs része a hang miatt is lehet (Futtatás - dxdiag - a hardveres hanggyorsítást visszavenni maxról 50%-ra)
Ahhoz nem tudok igazán hozzászólni, hogy a Sacred2 miért van haragban a Win7-el, de rengetegen szenvednek vele, akik Win7 alatt szeretnének Sacred2-zni.
Akkor nincs más megoldás csak 2.40-ig teszem fel a játékot! Mert úgy nem fagyott nekem
Ja, hogy a 2.43 feltelepítése után csinálja ezt. Figyelmetlen voltam. Szóval arra nincs megoldás, ilyen.
Hát az a baj hogy hiába állítom be hogy xp kompatibilis legyen! Akkor is lefagy és kilép az egész:(
Win 7 alól WinXP kompatibilis opcióval kell indítani! Hivatalos fórumot senki nem olvas?
Hát nem tudom nekem is sokat crash-el a játék de akkor valószínû hogy a 2.43 patch miatt lehet mert az elõzõ patchekkel nem volt semmi gond vele. Megtudjátok mondani hogy a 2.43-as patch mit javít? érdemes felrakni?
Ok,most már látom!
Viszont most meg crash-el a játék 2 perc bentlét után.Elkezd szaggatni a hang meg a kép is pár másodpercre és a harmadik ilyennél elszáll!És ez csak a 2.43 as patch óta van!Eddig semmi baja nem volt.....Win 7 en tolom!
Nem,szóval lehet az a baj!:)
Nem is figyeltem hogy olyan is van!Már csorog lefele,aztán jelzek,ha ok!
Miért an az,hogy felraktam a gamet,felraktam a 2.4 es patchet,belépek a zárt netbe és nem látok egy szobát sem,csak akkor,ha kipipálom fent a bal felsõ sarokban,hogy lássam az összes szobát,de így is csak szürkén látom õket,és nem tudok csatlakozni sehová.... ??? Lehet,hogy ez csak ideiglenes,most nem megy,aztán ennyi?
*Enemy combat arts now scale correctly on all difficulty levels. This makes combat more challengingMelee damage has been reduced in higher difficulty levels
Hú ha én csak ettõl a változtatástól félek, lehet, hogy félóráig fogunk püfölni egy Niobos szörnyet, szerintem ehhez pont nem kellett volna nyúlni.
A kézikönyvben benne van, hogy ha nem rendesen uninstalláltad, akkor utána hogy lehet "deaktiválni" (nem jutott jobb szó az eszembe) külön! Ezt muszáj, ne felejtsd el!!!
Eredeti játék van nekem is,csak már nem is tudom mikor elszállt a gépem,még a nyár elején,így az oprendszernek is lõttek akkor.Most Win 7 van fent,viszont az lenne a kérdésem,hogy az baj lehet,hogy nem inaktiváltam a játékot,Ugyebár tönkrement az egész,ezért nem tudtam inaktiválni,csak új Winfost felrakni.Most olvasgattam eg csomót a topikot,és megint kedvet kaptam a gamehez!:)Nem is tudom,amikor én játszottam vele,akkor még csak 1. valahanyas patch volt hozzá...azt hiszem akkor jött ki az a patch,amibe belerakták azt,hogy az árnyharcos csontijait lehessen irányítani,ja meg akkor jött be a PhysX-támogatás.Azóta mik változtak ,röviden valaki el tudná mondani?Optimalizálás terén javult valamit a cucc?(nem mintha akadna,csak azért érdekelne)
Üdv
Szép lista, csak jönne már.:D
A pontos leírása a 2.64.0-ás verziónak:
"08/03/2009; Version 2.64.0:
World:
* 2 new regions have been added: the Crystal Planes and the Cursed Forest. You can travel to these new regions viy the ship captain in Thylysium. * There are two new mount traders in the CUrsed Forest. They sell special mounts.
Quests:
* Quest companions that do not fight now stay closer to the hero * Ai bug in the "Herr des Eises" Quest has been fixed * Quest-steps in the questlog now have preview pictures * All mini-bosses now give XP-reward through miniquest and death
Combat:
* Enemy combat arts now scale correctly on all difficulty levels. This makes combat more challengingMelee damage has been reduced in higher difficulty levels * Many champions and bosses now have a bonus that reduces the hero's reflection * "ZAUBERSTABKUNDE" now allows shooting with staffs * Seraphim and Dryad now have the "ZAUBERSTABKUNDE" skill * Multiplayer sync has been improved. Buffs did not display correctly on some clients * defensive stance [shift] now has a higher defence value * The combat art "DOPPELGÄNGER" [Inquisitor] now works more comprehensible: The "DOPPELGÄNGER" can now only use combat arts the hero knows * The Temple Guardian combat art "T-Shock" modification "WUT" now works with ranged weapons, too. * The Shadow warrion combat art "ATTACKE" now casts more projectiles in ranged combat * The seraphim combat art "SEELENHAMMER" modification "ZERSTÖREN" now works in ranged combat, too. * The Seraphim combat art „Schlaghagel“ modification „Beschädigen“ now works in ranged combat, too. * Heal spells and boosts don't heal the horse or carrier imp anymore when they are cast from a combo * The effect of combat arts on team members has been improved. The calculation was wrong, before. * * The circle around enemies has been expanded with more shades between yello and red to show level differences better. There has been added a new stage, too: Violet circles represent enemies that have a much higher level than the hero * The garema's ghostwarriors have been changed. Now they are alsways attackable as ghosts, which is not dependent on the "GESCHÄRFTE SINNE" skill anymore. * Right-klicking a corpse now activates the active combat art instead of making the hero walk to that location * The "FEINDE ZURÜCKSTOßEN" bonus works correctly now. Prior to this change, enemies were pushed in the wrong direction.
Interface:
* new loading screens have been added * advanced camera options implemented * hints are shown during the loading process * There are 5 Weapon and combat art slots available now in level 20. This changed the keyboard layout slightly. * jumping to portals that have been revealed on the worldmap is possible now. * camera shaking can be deactivated now, if a file named "optionscustom.txt" is crated in the same folder, that contains the "options.txt" file. The optionscustom must contain the following line: camera.cameraShake = 0 * several small fixes for pause mode. Its not possible to activate pause mode as long as the world map is opened
Items:
* rings and amulets with a bonus on skills have been slightly enervated * new items for all heroes * new items for the dragon mage * mage staffs and throwing weapons now drop in better quality
Sounds:
* combat music can be deactivated, if a file named "optionscustom.txt" is crated in the same folder, that contains the "options.txt" file. The optionscustom must contain the following line: sound.volume_group02 = 0 * A temple guardian combat art "PROJEKTIL" sound-bug has been fixed * A shadow warrior combat art "KNOCHENTURM" sound-bug has been fixed
Miscellaneous:
* There are many new options available during character creation, including skin colour, Hairstyle, Regeneration mode, carrier imp - skincolour and others * The carrier imp is available now in all game modes * several achievements have been fixed: "VEREDLER" can not be achieved by putting itms into a forging-slot, "GRUPPENKUSCHELN" should be achieved now with a full "Free Game" server, a bug was fixed when dungeons were not counted correctly to achieve "dungeo master", "HANDLUNGSREISENDER" can not be achieved using quest-npc shortcuts (achievements can not be credited backdated) * The calculation of free disk space during the installation process now checks more accurately if there is enough disk space available"
Leszedtem a francia verziót, kíváncsi voltam 1-2 dologra. Elõször is a mérete ~1,4GiB! Elég kevés. A másik pedig, hogy a verzió 2.64.0 lett és ezek az újdonságok:
"The current version of Sacred 2 - "Ice & Blood" contains several bugfixes as well as these newly implemented features:
Customizability It is possible to change the skin colour during character creation, whenever a new character is created. All female characters now have several hairstyles to choose from during character creation. It is possible to change the carrier imps skin colour during character creation.
Carrier Imp The carrier imp is now available in every game mode.
Magic Missile Each character that has skilled "ZAUBERSTABKUNDE" is now able to shoot magic missiles with staffs. This way, Wizards gain a long-range weapon that increases intelligence. The attack mode switches back to close combat as soon as the enemy engages in close combat.
Permanent Teleport It is now possible, to teleport to all revealed portals by opening the map ("m") and clicking on the portal icon. This also works for the last soulstone that has been visited.
New Mounts In the "Ice & Blood" expansion, new mounts like Unicorns and Flamehorses are available. There are new unique versions of all special mounts, too. Instant casts in this mode, a combat art is cast immediately on the current target selected with the mouse, when triggerd by a shortcut. This mode can be activated in the options menu.
"MEISTERHAND" The option, wheter combat arts regenerate the normal way or in a new way is now available. If the combat arts regenerate the normal way, combat arts charge their whole aspect making it possible to use a bunch of combat arts from different aspects. The new way charges all spells in all aspekts quicker, but is less powerfull.
Character transfer from the closed.net Characters, that have been created in closed.net, can be exported to you computer now. This way it is possible, to play you characters offline as well as in LAN-sessions.
New Items A lot of new items for all characters have been implemented into the game in addition to an entirely new character, the Dragon Mage.
New Camera In Sacred: "Ice & Blood", The camera system has been changed to a free customizable camera system, that can be adjusted to meet the players needs."
Ha egy akadással kezdõdik a fagyás, mondjuk úgy, hogy dobni akar valami tárgyat épp a gép. és közben behal a játék, akkor (tudom, meglepõ) hangkártya problémáról van szó! A Hang opcióinál kapcsold ki a részletes hangzást, (vagy valami hasonló a neve, rég láttam a képernyõjét, a lényeg, hogy ez az egyetlen kapcsoló a hang lapon) így a fagyás megszûnik, igaz, cserébe nem lesz mindennek hangja, aminek eddig volt... Nálam is fellépett a gond, és ez megoldotta anno.
Hát nem tudom akkor megprobálom újra telepíteni hátha utána jó lesz. Az nem baj ha egybõl 2.40-re és aztán 2.43-ra telepítettem a patchel? És nem úgy lépésrõl lépésre minden patchet fel?