Lehet fejleszteni a ca-kat, három választásod lehet, de mindig két lehetõséged lesz. Az elsõ csoport ca viszont csak fegyverrel jó, azaz csak íjjal, bár v.melyik mûködik karddal is ahogy néztem.
a pusztító lökést az értettem, rendben az megvan, méregsebzés? azt gyûrûkkel páncéllal toljam? vagy mivel? arra is van képesség? és ha igen melyik? nyomkövetés.. Az mi? merre találom? És a dupla lövést? azt is néztem, de nekem olyanom nincs. vagy igen? merre? nos igen a talajlándzsák nekem sem jött be. kicsit sem. egyszerûen nem a legjobb konstrukció! :D
Értesítõt már lehet kérni a CD Galaxis-nál, KATT! Egyébként bejött az 5eHUF-os tippem (#8167-es hozzászólásom). Látod Morfi, igazam lett.
Pusztito lökést ,méregsebzés ,nyomkövetés ,dupla lövés erösitésekel ez utobbi nagyon odavág. Szerintem a lényeg hogy a cooldown 0.5 s körül legyen és lesevedd az ujadd a jobb egérgombról igy a közeledbe se fognak érni.
gondolom a driádnak nincs olyan kis meglepije amivel Ha körül vesznek tudom osztogatni a sebzést igaz? van ez a talaj lándzsa oszt' jóvan? mert hogy jó az a taktika, hogy messzirõl leszedem õket, na de ha sokan jönnek és bírják a strapát akkor basz***om!
Most már csak annyi a bajom, hogy mióta megvettem ezt a vistás laptopot, minden installt újra kell idnítanom legalább 5X, mert menet közben egyszerûen megáll... nagyon idegesítõ.
Na úgy látszik meg is oldottam... az volt a baj hogy futtatás rendszergazdaként módban kellett elindítani ezen a csodás Vistán...
Elég lassan meg az install... :) Meg gondolom a patchelés is lesz pár óra...
Sziasztok! Komoly problémám van:
Tegnap megvettem a játékot (eredeti verzió) és mikor elkezdem installálni már az elején ezt a hibaüzenetet kapom:
Tábladefiníciós hiba: MsiDigitalCertificate
Rákerestem de sehol sem volt megoldás, pár embernek volt még hasonló baja, de nem írták le mi volt a megoldás.
Tudnátok segíteni? Elõre is köszi.
Ja és Acer Aspire 5730ZG laptopom van, elvileg bõven mennie kellene...
Igen, kerülgetik... Pl. én ütöttem szálfegyverrel 70-et, talajlándzsával meg sebeztem 5 vagy 6 * 30-at. Kis csoport összeszed, varázslat, majd leütöm a sérülteket amíg vissza nem tölt :D Csak az a szopás, hogy az ellenek KÖRBE vesznek téged, ez a varázslat meg mint írtad, EGYENES vonalon mozog... tehát csak akkor igazán hatékony, ha feléd futnak az ellenek. Vagy rájuk varázsolsz, sokszor észre sem veszik ha nem mész közel. Kettõbõl megölsz két ellent :D Mindegy, majd a drachenmagier-rel :D azt tuti kipróbálom, elõször single-ben, majd multiba is átültetem a tapasztalatokat. Már ha nem lesz egy bughalmaz a kieg...
próbáltam ezt a talaj lándzsát.. hááát eléggé béndzsa dolognak tûnik.. igazából egy egyenes vonalon halad. elõször amikor kipróbáltam azt hittem Hüüü de ütõs lesz! nos, tévedtem.. kikerülgetik a kis genyák! :DD a tüzes elfnél a tûzviharnál legalább nem tudtak elfutni a kis mocskok.. égtek mint a restiág! :D
Igen, de például fegyverekben és karvédõkben is nagyon gyakran van. Hát tehetsz rá ha bírod reg.idõvel. Gyenge lesz, de ki tudja, még nem próbáltam. Az biztos hogy akkor a legjobb ha van hozzá képesség.
elõször is köszönöm az infót!! HA Jól gondolom akkor a fizikai sebzést különféle gyûrûkkel kiegekkel tudom fokozni ami mondjuk +10% fizikai sebzést ad. ugye? az erõre konkrétan nem szabad pontot tenni CSAK ügyesség igaz? és a talajlándzsa az másik képesség csoport. attól még mehet rá pár rúna? vagy annak úgy sem lesz értelme magasabb szinten? mi a tapasztalat?
Az a kérdésem, hogy a driádnak Van-e olyan képessége ami: 1, területre hat, 2, érdemes fejleszteni. jelenleg a szeszélyes vadász képességet tolom neki 1000el, ott sajna nincs olyan képessége amivel kicsit odalehetne csapni mint mondjuk a tüzes elfnél a meteor esõ, vagy a lángvihar amik a legeslegnagyobb királyságok. persze szerintem.. ;)
Köszönöm a segítséget!
így már sikerül :-D
Sziasztok!
Sacred 2: Fallen Angel eredeti jatekomat eladnam,mert nem jatszok vele!A telepito lemezeket ketszer hasznaltam,karcmentesek!Akit erdekel irjon privit!
Zan
Kikötõ orkföld északi részén van, ha jól megnézed a térképet látható az oda vezetõ út is, csak teleportkapu, monolit nincs a közelben, sokat kell gyalogolni. Az emberektõl Entruagba indulva orkföldön a második híd utáni elágazásnál az észak-északkelet felé vezetõ úton kell tovább menni a kikötõ felé. Hosszú séta, az egész vadonon keresztül kell vágni, van néhány kisebb település is arra, ahol kereskedni lehet. Fõküldetésben is a szeráfok szigetén kell majd továbbmenned, miután az orkolnál legyõzted a polipot be is jelölik a kikötõ helyét.
egy kérdés szeraf karakterem van és a kasztra vonatkozó küldetést csinálom és a egyedi hátasok szigete melletti nagy kerek szigetre kéne jutnom de oda, hogy lehet eljutni? sehol nem találom az utat és a fõ szeráfhoz kéne mennem ott. hajó meg nem megy oda.
Én is felpakoltam Win7-et, eddigi tanácsokért hála, viszont a mentéseket hová tegyem vissza? (Remélem, elég az a pár száz kb-s fájl, amit Vista alól kimentettem....
Az xp mód ( egy virtuális gépen futó, xp ) de nem igazán játékra van kitalálva. Egyébként tökéletesen fut a Sacred2 xp sp3 kompatibilis módban.
Nem igen értek a win 7-hez mivel nem raktam fel de van benne valami windos xp emulátor szerûség azzal nem probáltad???? Nem tudom mi a rendes neve:(
Akkor egyelõre megy vissza a polcra. Egyébként minden más tökéletes megy vele, kezdve a LockOn-tól a DCS-n keresztül egészen a RoF-ig.Ebbõl én inkább arra következtetek, hogy ló**sz a Sacred2 ill. a peccsek készítõinek a kufferkájába.
Jah, az agyondicsért Windows7 egyik apró hibácskája, hogy a Sacred2 játszhatatlan... Nem egyedül szembesültél ezzel a pici gonddal, zárt neten is többeknek kellett operációs rendszert cserélni, a jó öreg, sokat szidott Windows XP-t elõszedni a fiókból.
Játszik vele valaki 64-es W7 alatt? Én hosszú idõ után most szerdtem elõ, gondoltam játszok vele kicsit. Felpeccselem (2.43.0), elindítom majd rövis idõ után egyszerûen kilép. Semmi hibaüzenet.Eredeti, magyar nyelvû.
The Fugitive, kíváncsi vagyok hol találsz te olyan hülyét aki odaadja a serial számát... nincs, és ne is legyen, így légyen :D A kiegnek pár nap azért túlzás. Hónap vége ha nem csúszik.
Újra elkezdtem egy Temple Guardian karit, amíg nem jön ki a Sacred 2: Ice 'n' Blood kiegészítõ (pár nap múlva kint lesz). Hafted Weapon-re fejlesztve és már az elején a Hafted Lore-t, az Armor Lore-t és a Tactics Lore-t nyomatva nem is olyan rossz, és egyáltalán nem olyan gyenge karakter ez. Az enyém most Devout Guardian lesz, úgy a BA-val még nagyobbakat fog odaverni a buzogánnyal. (: A nemsokára érkezõ kiegészítõt pedig én a Dragon Mage karakterrel fogom elkezdeni szerintem, már nagyon várom, hogy megjelenjen!
Sziasztok, fel akartam telepíteni a játékot és a telepítés elején kiír valami hibát "Tábladefiníciós hiba: MsiDigitalCertificate" WTF. Mi lehet a baj?
Ez jó hir folytatodhat a sacred a kérdés csak az hogy melyik csapat viszi tovább és milyen formában.
Remélhetöleg nem valami egész más lesz a harmadik rész mint amit eddig megszoktunk a sacred név alatt a régi csapatból egy-két arcot érdemes volna átemelni az ujba is a folytonoság miatt.
Az Ascaron csõdje után úgy nézett ki a dolog, hogy nem készül több Sacred epizód. Szerencsére jött a Deep Silver.
Jófajta Diablo klónokból sosem elég. Az Ascaron által készített Sacred 2 pedig szinte már olyan népszerûségnek örvend a hack'n'slash rajongók körében, mint a nagy elõd. Éppen ezért elég elkeserítõ volt a hír, hogy az Ascaron is csõdbe jutott, pedig már készülgetett a Sacred 3 is.
Szerencsére jött a megmentõ, bár az Ascaron brigádjának ez már nem sokat segített. A Deep Silver viszont megszerezte a Sacred jogokat, így a sorozat folytatódhat, és folytatódni is fog. Egyelõre hivatalos bejelentés nem történt, de a Deep Silver közölte, hogy a Sacred 2 kiegészítõ kiadása után elkezdõdhet a komoly munka. A Sacred 3 egyelõre tervezési stádiumban van, azaz minden valószínûség szerint nem az Ascaron által elkezdett Sacred 3 valósul majd meg.
info: Gamestar
:DDD Nekem meg is ártott :) Remélem többel nem is találkozom már...
Igen, a lápi tüzek képesek fizikoterápiásan kezelni ízületi bántalmakkal küszködõ karaktereket, a mentollal átitatott hûsítõ villámaik energiával töltik fel a karaktereket. Természetesen, mint minden gyógykezelésre, a lápi tüzek villámaira is vonatkozik az õsi szabály: jóból is megárt a sok(k)
Sziasztok :) A driádok szigetén vagyok és nagyon, de nagyon elegem van ebbõl a pókból, akit biztonságos helyre kéne juttassak. Hiába viszem szerencsétlent a karikával jelölt barlangba, ott nem találja a helyét, illetve a barlangba nincs semmi...olyan mintha nem tudnék továbbmenni a célig :))) Mit csinálok rosszul, amiért ez a kis cuki nem találja a nyugalmát? :D Elõre is köszönöm a segítséget és ezer bocsánat, ha volt már errõl szó, de nem olvastam át elejétõl végéig a fórumot.
Mehet ez uj bannernek ? ha nincs ellenvetés betetetem.
megint csak köszönni tudom a segítséget,ezen most egy kicsit elgondolkozok
Hu, wazzz mosz olyat kérdeztél, amivel akár vihart is lehet kavarni... Vannak akik karakterhalál esetén új karaktert indítanak, de õk vannak kisebbségben. Én magam is bele tudok betegedni, ha meghal egy karakterem, de nem kezdek azonnal újat...
Amit viszont külön érdemes megvizsgálni, miért is hat meg a kari. Általános eset, hogy a játékos hibázott, de nem mindegy mit. Az, hogy nem volt a templomõrödnél HP visszatöltõ a te butaságod, de lehet ettõl függetlenül jó képességeket adtál a karakterednek - kezdhetsz másikat, de mi a biztosíték, hogy nem csinálsz azzal is valami butaságot? Másik eset lenne, hogy rossz képessége(ke)t adtál a karakterednek, és gyenge lett - na ilyenkor újat kell kezdeni. Harmadik variáció, hogy tõled független ok miatt hal meg (lag, irreálisan magas ellenfél, "öngyilkosság") - ezekkel az esetekkel nem lehet igazán mit kezdeni, új karaktert lehet indítani, de magas szinten sem vagy védett az ilyen bugok ellen.
Öngyiklosság: ritka hiba, de bármilyen hihetetlen van a játékban ilyen. Láthatáron semmi ellenfél, a karakter meghal, s az utolsó legyõzött ellenfélnél ott vannak a saját adatai - na az ilyentõl lehet felrobbanni.
Kérdésedre a válasz az, hogy dönts belátásod szerint, dicsõség, ha a karaktered feltámadás nélkül van játékban, egyéni megítélés kérdése, hogy a hibádat mennyire hárítod a templomõrödre. Hardcore karaktert semmiképpen nem indítanék a külsõ, kivédhetetlen okok miatt (de ez neked sem célod).
Mindent növel. Szinte mindent. Erõsebb leszel, jobb lesz a védelmed, elvileg jobb cuccokat találsz, erõsebb szörnyeket kapsz. Könyv így már érdekes. Nekem csak a tekercseket nem olvassa be. Azaz kettõbõl az új patch óta egyet már elolvasott, de a másikat sehogy sem...
Templom õrömmel megszereztem az "Ork nyelv kezdõknek" címû könyvet,de bárhogy kattintgatok rá,nem történik semmi a többi karakteremnél is ugyanez a helyzet...
Azért azt nem gondolnám, hogy annyira dúrva a játék, hogy mondjuk a két kezemben elég erõs méreg alapú kard van és nem tudok vele leverni akárkit/akármit.
Elnézést kérek nem tekintelek amatõrnek, csak a saját észrevételeimet osztottam meg Veled. Nálam bevált niobon a tûzsebzéses csere + az örjöngõ tombolás démoni csapás kombó, az is lehet, hogy az én karakterem nagyobb százalékban találta el a polipot és azért nem volt ideje visszagyógyulni. Én pl. méregurat nem tudtam megsebezni. Ha már a patcheknél tartunk nem tudjátok, hogy sok nem aktív servernél miért írja a 2.63 verzió számot, ez az új kiegészítõ verziója lesz, vagy majd kapunk egy újabb patchet?!
No azért ennyire nem vagyok amatõr, a polipot alapból tûzsebzésû fegyverrel gyepálom, de mindegy volt neki mivel ütöm. Írtam, hogy majdnem kimúlt, de érthetetlenül visszagyógyult, utána bármivel üthettem...
Azóta nem próbáltam leverni, de a 2.43as patch óta többször találkoztunk ezzel a buggal, hogy a mobok sebezhetetlenek, vagy korlátlanul képesek maxra visszagyógyulni(erdei õr).
Kétkezes fegyverhasználat mellé nem kell más fegyverismeret.
Setekrõl azt mondanám, a Lucreti (csillaguras set) kivételével szimpátia kérdése melyikbe bújtatod a karakter, én sokáig használtam az Alvilági kínzást Armantinnal kiegészítve, de most teljes Armantin van a karakteren, ami a halott harcos képességcsoportot erõsíti. Ellenséges bajnok képességekre a Denderan ad bónuszokat.
A sacred2.hu-n meg lehet nézni milyen bónuszokat adnak a zöld cuccok (külön, és együtt).
Próbáld olyan sebzésû fegyverrel ütni amire nincs védelme, ha minden igaz a polip nem szereti a tûz sebzést. Jég sebzéssel én sem boldogultam, de amint átváltottam tûzre egybõl megfeküdt.
Én is elkezdtem pár napja 1 árnyharcost 2/1kezes fegyver halott harcos meg ellenséges bajnokosat :) és..a kérdésem elõszöris van értelme a párbajismeret (vagy mi a neve) mellé vmilyen fegyver típusra specializálódni? a másik pedig hogy a 2 set közül melyiket válasszam vagy keverjem õket? és ha igen hogyan? ......köszi
Nem hülyeség, sõt szerintem ajánlott is. Ajánlott, de nem kötelezõ
Mindkét csoportban vannak hasznos képességek, a démoni csapás+õrjöngõ tombolás kombináció szerintem alap, a két erõsítésrõl nem is szólva, úgyhogy az ellenséges bajnok fókusz nagyon jól jön a halott harcos fókusz, és a taktika mellé.
árnyharcossal Halott harcos fókusz mellé hülyeség felvenni Ellenséges bajnok fókuszt ?
Ismét egy adalék az agyonverhetetlen mobok könyvébe:
Árnyharcosommal nióbon hadjáratoztam, a feladat Octagolamus legyõzése lett volna. Árnyasom 101-es, a polip 121es volt, gyorsan le is vertem a szörny életének négyötödét, két karja maradt - innen aztán szép csendesen visszagyógyult maxra. Legalább 10-15 percet kínlódtam vele, de lényegében sebezhetetlen lett, egy-egy ütés után azonnal visszagyógyult maxra.
Ki is léptem a játékból, menjenek a francba az ilyen patchekkel, nem tudom javítottak-e valamit, de rontani sikerült az biztos...
Igen, ezeket minden patchnél meglépik. Fantusz, akkor asszem együtt játszottunk. Szeráf akinek nem nagyon kottyant meg a 13 szinttel erõsebb ellen sem :D
Most vagy a mentésem ment el, vagy a gyûrûket variálták át, mert egész más volt a karakteremnél, mint amire emlékeztem. Látótávolságra adó gyûrûk voltak a karimon, mikor azokat mindig eladom. Így nem is lehettek volna. Úgyhogy, ajánlom az ellenõrzést mindenkinek...
Az árnyharcos az egyetlen karakter a játékban, amelyiknek a taktika ismeret növelése két csoportra is kihat (halott harcos + ellenséges bajnok). TGWH is utalt rá, én is ezt a vonalat javasolnám:taktikát maxolni mindenképpen, mellé a két fókusz ajánlott...
A csoport két erõsítése az õrjöngõ lendület és a tükrözõ kisugárzás. Elõbbi a HP-t és az akaraterõt emeli jelentõsen, másik a támadásokat veri vissza. (99es árnyasomnak erõsítésekkel több, mint 34ezer a HP-ja, a közelharci támadások 75, távolsági támadások, varázslatok 65 százalékát veri vissza)
Csillagúr talán a driád vuduzásához hasonlítható, más irányú fejlesztés igényel, mint amire az árnyas alapból be van állva - ebben meg ez a szép. Vudus driádhoz hasonlóan egy csillaguras árnyharcos sem tud tisztán mágiából megélni. Segítik a csontvázkatonák, elesett ellenségek lelkét is segítségül tudja hívni, alkalmanként jelentõs csapatot tud maga mellé gyûjteni, bossoknál viszont legfeljebb a csontvázkatonái segíthetnek.
Csillagúr irányzat az érdekesebb a halott harcos+ellenséges bajnok a hatékonyabb fejlesztési irány az árnyharcosnak.
Norec79, TGWH: a leírt bugok léteznek, bár nem jönnek mindig elõ. Az erdei õrt már legalább háromszor hagytam ott, ezen kívül volt olyan, hogy ketten nem bírtunk vele, sõt az is megtörtént, hogy segítséget kért más mert nem boldogult a fával - ezeken az eseteken túl volt olyan, amikor gond nélkül lecsaptam, de megfogadtam inkább nem háborgatom, ha nem muszáj.
Méregúr: minap átrándultam a Driád szigetre, hát a kedves 106os szintû miniboss ott bóklászott a kikötõben. Kiderült, hogy egy bent lévõ kolléga meg sem tudta sebezni, õt kísérte be a kikötõig, ahol aztán Armantin feladta a harcot. Kettesben ismét nekiveselkedtünk, idõt ugyan nem mértem, de legalább 10-15 percig kalapáltuk, mire kimúlt.
Hála az égnek most nem nyúltak a karakterekhez az elfemmel (lvl 82 fire)még mindig 3-4mp a Méregúr(arany fokozaton.Meg a többi boss sem okoz gondot mind megvan pillanatok alatt.
Fantusz, igen, nekem is tették tönkre karaktereimet... akkor ezért nem tudtam megsebezni a kolosszust? Nyugis, az Ellenséges bajnok meg a Halott harcos együtt pont jó, mivel mindkettõre egy-egy képesség kell ha jól tudom. Halott h. a védelmet nyomja, ellenséges b. meg visszaveri a támadásokat.
üdv!
abban tud valaki segíteni hogy az Árnyharcos-nál melyik harcmûvésdzeti ágat érdemes fejleszteni? -HALOTT HARCOS -ELLENSÉGES BAJNOK -CSILLAGÚR
melyik a leghatékonyabb? van tapasztalat?
Szerintem túlaggódod a helyzetet.
Való igaz, hogy a Sacred2 körül is sok a bizonytalanság, az Ice&Blood megjelenése is tolódik, aminek szintén nincs jelentõsége, mert az a legritkább, ha egy játék az elsõre bejelentett idõpontban kerül a piacra.
Sokkal inkább érdekes lesz az a kérdés, hogy a netes játékhoz feltétlenül meg kell-e venned a kiegészítõt, vagy hagynak az alapjátékkal is érvényesülni.
Játszottam patch nélkül elég sokat a Sacred2-vel, kifagyások, sötét képernyõ volt nekem is, mindezek javítása mellett elõszeretettel piszkáltak bele a játékba is, amivel sokaknak nem kevés bosszúságot okoztak.
A legutóbbi, jelentéktelennek tûnõ patch hozadéka: az Erdei Õr idõnként megtáltosodik, hasonló mutatványra képes Méregúr is - gyakorlatilag ilyenkor legyõzhetetlenek. Mindez persze meg sem közelíti azt az élményt, amikor a karaktereket vágták padlóra a patchek.
És mennyi az esély arra, hogy azt mondják ennyi, elég volt. Jó, gondolom évek múlva ez lesz, de mégis lehet tudni mennyi a garancia, hogy még pár évig menni fognak a szerverek, vagy még tovább?
De a fejlesztõk már nincsenek ott. Reméljük tényleg lesz patch, de inkább ne legyen rá szükség. Mennyi? 5000? Azt hittem drágább lesz, de egy kiegért lehet még sok is :D Lényeg, hogy szerverek lesznek. Nem tudnál nekünk v.mit mondani, hogy mit terveznek a szerverekkel? Marad minden a régiben?
Mivel látom ki lett postolva a videó, így ezt én most nem teszem meg. Viszont a játék felkerült megjelenési listánkra, melyet itt tudtok megtekinteni: Sacred 2: Ice & Blood
TGWH: megnyugtatlak, lesz hozzá patch. Biztos te/ti is tudjátok, hogy a Kalypso felvásárolta az összes Ascaron jogot minden játékhoz és veleük együtt a szervereket is. Egyébként az angol Ascaron még mindig mûködik. Szóval no para!