Dion ment a mezõn, egyszer csak meghalt... sehol semmi. Teleportálás közben is meghalnak karakterek, én pl. átkerültem a szigetre full élettel, majd meghaltam, és ugyan oda leteleportált még egyszer... Vagy mentem a Driád szigeten, lápi pócok vagy mik 200at sebeztek, egyszer csak kettõ 10 méterrõl levágott 2000-ret... vagy nem sérülök, és egyszer csak eltûnik háromnegyed életem... van 2000, kiír 5*50-et, és majdnem elfogy...
Tetszetõs, majd meglátjuk megszánjuk-e a becsõdölt készítõket, mert ha bugos, meg nem veszem az biztos... bár patch nem biztos hogy lesz... cumi... akkor úgy veszem meg, ha nem lesz bent orbitális bug :D de engedékeny vagyok :D
Még a játék elején valamelyik küldi után kaptam egy "kosarat" (legalábbis szerintem arra hasonlít) a neve "inasi tárgy" és 67 arany. mi a francra jó az?
Megtaláltad az utat, picit cselesek voltak a játék készítõi, s hogy még cifrább legyen a dolog: néhány karakter képes a zárt kapun keresztül is bejutni a kikötõbe, pl. a driád a sprint képességgel, vagy az elf az árnylépéssel egyszerûen a kapu túloldalára (és onnan vissza) teleportálhat...
thylisyumból hogy a franca lehet lemenni a régi kikötõbe?? két küldetésem is van oda és nem találom a levezetõ utat! Tud valaki segíteni?
Ismét elszálltak a szerverek (64-es hibakód).
Szabad játékban lehet pofozgatni Colossust, hadjáratban a fõküldetés elsõ bossa. Fõbossok a sárkányokhoz hasonlóan fukarok, XP-t adnak ugyan, de igazán jó páncélokat meglehetõsen ritkán dobnak el. Fehér griff, Hárpia királynõ, Véreskarom, az õrült ogre, fagyúr, méregúr, és a többi minibosstól lehet set darabokat várni, no meg küldetéseket csinálni...
A Gar colossus-hoz van quest?Csak mert még nem öltem meg,de nincs ott,ahol lennie kéne.
De egyelõre gyertek multizni, 34-es szeráfom unja magát... egyedül meg unalmas a kis nyápic ellenek ellen...
Ez lófaszt nem számít. A szervernek pont az a lényege, hogy ratyi gép is lehet, csak sok gb adatot tudjon tárolni. Játéknál ugye jó gép is kell, de a legfontosabb a net kapcsolat. Volt már 1mb-os szervergép is, simán vitte, az 5ösnél meg laggoltunk mint á'lat...
az jó ötlet, de nekem a hamachival voltak gondjaim. Elég sok. De ha nem lesz más akkor marad az. Csak oda össze kell hangolni a játékot, hogy fent legyen minimum 2 játékos.
A Hellgate London gyorsan megbukott, egy bughalmazt adtak ki, aminek a javítása hosszú hónapokat csúszott, s mire odaértek, hogy a hibákat valamennyire befoltozzák, már elszállt a game. Volt a H.L.-nak egy Diablos feelingje, de még a patchekkel sem sikerült kiegyensúlyozni, Hell fokozaton általában megoldhatatlan feladatok elé került a karakter - sokakkal együtt én is feladtam.
Az Ice&Blood sötét felhõk alatt készül, a Sacred2 sem mozgatott meg hatalmas tömegeket, a kiegészítõ padig a megjelenésre gyakorlatilag árván is marad. Szervereket mindezek ellenére nem szokás egyik-napról a másikra bezárni, a Hellgate Londonnál is hónapokkal elõtte közölték, arra viszont nem fogadnák, hogy 2-3 év múlva is lesznek még Sacred2 szerverek, talán a kiadónak vállalni kell bizonyos ideig a szerverek biztosítását is - de meddig?
a hellgate SEM lett ingyenes, egyszerûen nem lehet kapni. és azért kifizetni X-ezer forintot, hogy otthon egedül nyomulj vele dõreség. arra ott vannak az "egyéb" lehetõségek.
A nagykapu fény hadjáratban zárva marad, a barlang közelében vár rád egy NPC, akivel mindenképpen beszélned kell (akkor frissül a quest), tõle tudod meg, hogy a barlangon keresztül kell menned az emberekhez...
Hi Bocs,hogy más témát hozok fel,de van egy olyan gondom,hogy árnyharcossal vagyok a fény hadjáratában,és nem tudok átjutni a sárkányvölgyben az elfeknél,se a nagy kapun,se a barlangban,pedig a fõküldi szerint át kéne mennem. Elõre is köszi ui:visszaolvastam,de konkrétan erre semmi megoldás nem volt üdv
Hát ez szomorú. Azért kíváncsi lennék, hogy egy elsõre bugmentes játék után ugyan ez megtörtént-e volna... 7 év igen csak rövid idõ...
Csak annyit tudok én is, amennyit a hivatalos fórumon olvastam. A fejlesztõk 29-én elkezdtek búcsúzkondi a német oldalon, majd 31-én a nemzetközi szekcióban is megjelent a témához kapcsolódõ topik, miszernit aznap (07.31) a Studio2-t feloszlatják, a dolgozókat szélnek eresztik.
A kieggel elkészültek, pár ember állítólag még maradt az utolsó simításokat elvégezni a lokalizációk elõkészítéséhez, aztán ennyi. (A srác itt az SG-n, aki a magyarításon szokott dolgozni, talán tud valami bennfentes infóval szolgálni.)
Nem dolgozik már senki a Sacred 3-on. A Sacred 2 kiegészítõje elkészült, már csak a lokalizációkat várják meg, hogy elkészüljenek vele és akkor azt még kiadják. Ennyi volt.
Azt hiszem kissé túl eufemisztikusan fogalmaztam. :D "Megszûnt" alatt azt értettem, hogy kirúgtak mindenkit, nincs már "régi csapat". Az Ascaron GmbH meg április óta csõdvédelem alatt áll, kérdéses hogy talpra állnak-e valaha. Mondjuk egyszer már sikerült nekik. :)
A Sacred jogok még az Ascaronnál vannak, az Ascaron meg tudtommal megmaradt, nem bocsájtottak el senkit sem. Tehát a 3 még biztosan a régi csapattal készül.
Az elsõ kiegben nem lesz. Utána meg már szerintem a harmadik részt fogják kiadni. Esetleg még egy ingyenes kieg, de azt nem hinném. Vagy még egy fizetõs, de akkor csúszik a három megjelenése is, habár nemtudom mire ígérték, lehet el sem hangzott még a megjelenési dátum, még kb-re sem.
Jó lenne, ha megint lenne vámpírnõ! A kedvenc karim volt az 1-ben..
"Egyenlõre arról is csak találgatások mennek, hogy a kiegészítõ nélkül hogyan lehet neten játszani, csúnya húzás lenne az összes szervert átállítani, ezzel rákényszeríteni a játékosokat az Ice & Blood néhány napon belüli megvásárlására. "
Ezért szükségtelen leállítani a szervert. az alap jékot patcheli, és az új rész egy új act, vagy térkép, vagy bármi ami csak a kieggel érhetõ el. kb 10.000 példát tudok írni erre, és TI/Te legalább ugyan ennyit. ;)
A képek egyáltalán nem kápráztattak el (némelyik kifejezetten csúnya), ettõl függetlenül a kieg lehet nagyon jó, de akár gyenge is... majd kiderül, ha megjelenik, addig meg valamivel fent kell tartani az érdeklõdést.
Érdekes kinézete van a sárkánymágus speciális hátasának nekem kecskével keresztezett bivalynak tûnik
Neten természetesen volt már szó a kiegrõl, a sárkánymágust alakváltós-idézõ varázslóként képzeljük a töredékinformációk alapján. A karakter igazi lehetõségeirõl szinte semmit nem tudunk, vannak akik eddig is hiányoltak egy hasonló stílusú lehetõséget a Sacred 2-bõl, másoknak meg nagyon nem fekszik egy ilyen karakter. A hírek szerint ez lesz az egyetlen új figura, az Ice & Blood sikere fõleg azon fog múlni milyen pluszokat ad majd a jelenlegi játékélményhez, azért nem fogják tömegek megvenni, hogy sárkánymágussal játszhassanak
Egyenlõre arról is csak találgatások mennek, hogy a kiegészítõ nélkül hogyan lehet neten játszani, csúnya húzás lenne az összes szervert átállítani, ezzel rákényszeríteni a játékosokat az Ice & Blood néhány napon belüli megvásárlására.
A kieg képeinél ez a kék emberke arra utal, hogy a sárkánymágus v.miféle alakváltó lesz :D
Nincs, pedig azóta már van 2.43-as patch is! Meg kell venni, ha komolyabban akarsz vele játszani.
Más. Egyébként tudom, hogy sokaknak ez a DRM-es védelem nem tetszik, de nekem nagyon! Mármint konkrétan az, ami ebben a játékban van. 2 gépre is telepíthetõ és nem kell hozzá az eredeti DVD lemeznek benne lenni a meghajtóban. Imádom az ilyet.
A ragyogó erönlét szintjének növeléséhez és a módosítóinak használatához kell. Növelheted a ragyogó erönlétet pusztán rúnákkal is, de azt tudnod kell, hogy egy idõ után a rúnák már csak tizedeket raknak a szintre. pl 50-es a szint raksz rá egy rúnát, akkor jó esetben 50,1-es lesz a ragyogó erönlét szintje. Namármost, ha felveszed az arcania fokuszt, és teszel rá pontokat, akkor a ragyogó erönlét szintjét tudod jelentõsen növelni. Többet tudsz növelni a pntokkal, mint a rúnákkal. Hozzáteszem igazán csaka kettõ kombinálásával lehet hatékonyan növelni a ragyogó erönlétet. Tehát kellenek a pontok és kellenek a rúnák is rá. A 3 módosító meg kötelezõ a ragyogó erönlétnél. Ezek miatt kell felvenned az arcania fokuszt.
Az elf ragyogó erõnlét nélkül nem mágus, csak varázsló tanonc. A ragyogó erõnlét alapból csökkenti a reg idõt, növeli a HP regenerációt, de igazán hatékony csak akkor lesz, ha fejlesztve van. Meg kell nézni a ragyogó erõnlét fejlesztési lehetõségeit, s már rögtön az elsõnél egyértelmû, hogy melyiket kell tüzes, melyiket jegesnek választani. A napokban emlegetett fél másodperces reg idõket úgy lehet elérni, ha a fejlesztett ragyogó erõnléten többszáz rúna van.
Arcanián belül van még több hasznos varázslat, amit már nem muszáj fejleszteni, de alkalmanként használni érdemes: teleportálás, elûzõ mágia.
Gondolom hogy az erõsítést erõsíteni tudja :D Amúgy meg minél magasabb a szinted, annál magasabb lehet az erõsítés - minden ca - külön képesség nélkül. De ha a Ragyogó erõnlét képességét felveszed, arra megint pont kell, ami pontot ugye másra nem tehetsz már rá :D Ha rányomsz egy csomó rúnát, akkor is növeli v.mivel az erejét, de nagyon kicsivel, lehet még büntet is.
Sorrenden lehet variálni, ez a 8 képesség 35. szinten megvan, s elegendõ ahhoz, hogy egy erõs elfed legyen. Maradt még két lehetõséged, válaszd azt, ami neked szimpatikus.
ez aztán a szépen megfogalmazott, és kielemzett válasz!!! maximálisan köszönöm!! Nos, aszem indítok egy tüzes elfet Is, had lássuk mit tud! ;)
Gondolom akkor csak a "tüzes" kategóriát" érdemes/kell favorizálni(?) mert hogy van ott az az "homályos archaniai" mágia kategória. onnan érdemes bármire is pontot (hogy is nevezitek ti rúnát aszem?), adni?
illetve a tûz képesség ismerete, illetve annak a fókusza, alku, páncélismeret, alkat és mi az ami még feltétlen kell?
Értem köszi. Eddig nekem ez sem tûnik gondnak. Legalábbis nálam követte a hátasom az én fejlõdésemet. Bár õszintén szólva egyre lassulóbb ütemben. Kezdetben még öt szinttel volt magasabb nálam a végén már egy szinten voltunk. Ezért gyanús egy kicsit a dolog! Remélem, nem arról van szó, hogy minden hátas csak egy bizonyos szintig tud fejlõdni??? Mert akkor mielõtt új kampányt kezdek, inkább veszek egy új erõsebb hátast magamnak. Bár nagyon sajnálnám, mert ez a cicuska már igazán a szívemhez nõt. Tényleg van valami ilyen fejlõdési határ vagy nincs?
Ez így nem helytálló, én egyik elfet sem helyezném a másik fölé. Jegesnek lényegesen erõsebb páncélja lehet, a tüzesnek pedig a sebzését lehet irdatlan magasságokba tornázni.
Huhuhorgász kolléga néhányszor rácsodálkozott Elyhaan páncél-értékére, hogy egy-egy normál ütés szinte meg sem látszik a HP csíkon, no de a jeges nem tud egy hármas lángvihar mögött vonulni (tüzes elfhez egy mezítlábas mezi ellenfél hozzá sem tud érni, hamarabb meghal, minthogy a közelébe jutna). Bajnokoknál, bossoknál fõleg, ha kritikusat ütnek mindhárom elf veszélyeztetett fajok közé tartozik a már kitárgyalt okok miatt (alacsony kitérési esély, relative kevés HP - ezeken kell javítani)
Igazán különbséget csak abban látok, hogy jeges elfhez több ügyesség kell a játékos részérõl, mint a tüzeshez. Tüzesnek a tûzlabdája követi az ellenfelet, a lángvihar pedig az egész területet felperzseli az elf körül. Jegesnek a jégtüskéket meg kell tanulni pontosan dobni (ezen nekem is van még mit gyakorolni) Kötegben, együtt repülõ tüskék egy bosst is hamar kivégeznek, de szétszóródva, ha csak néhány tüske talál legfeljebb az ellenfelet lehet felbõszíteni. A tüskék nem követik az ellenfelet, ha az mozog, a dobásirányba azt is bele kell kalkulálni.
Megmarad. Másikat nem tudsz venni magasabb szinten, amíg a szigetre el nem jutsz. (zárt neten ez sem különösebb gond, könnyen megoldható, singleben is oda lehet érni hamar, ha az a cél)
Egy újabb kérdés jutott eszembe. Ha van egy olyan karakterem amivel már végigcsináltam a játékot és újra kezdem nehezebb szinten akkor megmarad a már megszerzett speckó hátasom vagy eltûnik és csak akkor tudok megint szerezni ha eljutok a szigetre???
akkor a tüzes elf és a vihar alias jeges elf közül a jeges a jobb/használhatóbb?
Szóval tüzes elfen a kristálybõr még fejlesztve sem a legjobb, lényegesen nagyobb védelmet ad ugyan, de a jég alapú sebzéseket erõsíti, amikkel a tüzes nem tud mit kezdeni.
Használni lehet, tiltva nincsen, de összességében gyengébb lesz úgy az elfed.
Nem. A CA-k akkor igazán hatékonyak, ha fejlesztve vannak. Kristálybõr ad némi védelmet, de a fejlesztései között van sebzés visszatükrözés, reg idõ csökkentés, fagysebzés növelés.
A fejlesztett izzóbõr passzív védelmet ad (esély lövedékek elégetésére), csökkenti a tüzes CA-k reg idejét, növeli a tûzsebzést.
köszönöm a segítséget, hasznomra vált, csak 1 kérdés nagy gáz az ha izzóbõr helyett a kristály bõrt választanám, megéri azt fejleszteni ha nincs vihar fókuszom meg a többi ami erõsíti azt?
Hat akkor nem játszok sacred 3-at engem hidegen hagy:P
Akarnál esetleg játszani a sacred 3-al is ? Gondolj bele... fejlesztik a sacred 3-at, egyszer csak belép a vezér, és közli, emberek, haza lehet menni, holnap már nem is kell bejönni, roló lehúzva. Jah... a fizetést is felejtsétek el, nincs pénz mert kevés fogyott a sacred 2-bõl. 1 - programozó mehet munkanélkülire. 2 - Neked nem lesz mit letölteni, mert sorba behalnak a játékfejlesztõ cégek, az ilyen felfogású emberek miatt.
Aham, persze, akkor miért nincs még a 2.43-hoz törés? :D Én azt láttam, hogy akik megvették, minden gond nélkül tudtak vele játszani, és simán lehet patchelni. Kivétel egy-két eset. Inkább húzz át a warez topicban, az ilyen emberek veszik el a normál játékosok kedvét... Esetleg gondolj arra, hogy ha nem veszed meg, tönkremegy egy jó fejlesztõstúdió, mert ugye nem mindegyik nagy, de ettõl még lehetnek nagyon jó játékaik.
ahogy te akarod. Tudom ajánlani a warezos topicot, ott tudnak neked segíteni. Mi akik pénzt adtunk erre a játékra, nem vagyunk tisztában a warez verzió összes elõforduló hibákkal. Ezentúl kérdezz ott, egyszerûbb és szerintem hamarabb kapsz választ is.