Nekem egy játék sem ér annyit hogy pénzt adjak érte...:P Inkább letöltöm és addig keresek torest amíg kapok:D Szerintem egyszerûbb:)
Na helló mindenkinek.
Akkor sorban kezdeném is.
TGWH: Pontosan így jártam a kisebbik elfemmel is. Koppra így halt be egyszer.
Nigthden: Megér ez a játék annyit hogy megvedd, mert ha szereted az ilyen jellegû játékokat, akkor ebben nem fogsz csalódni.
Renegad: Annyit tudnék még hozzáfûzni Fantusz és TGWH mondandójához, hogy én a páncélismerettel és az alkuval kezdeném a játék skillkiosztsást. Ugyanis az elfnek ritka szar a védelme. Meglepõ, hogy a tüzes elfé nagyon gyatra, míg a jegesé kb felével nagyobb a tüzeséé egy adott szinten. Ez a kristálybõr miatt van mert az ad a páncélhoz, míg az izzó bõr az nem. Izzó bõrt jópár szintig csak 1 rúnával használd, mert ha több lesz rajta akkor változik a regidõd. A harcmûvészetek módosítóit pedig ne a regidõ csökkentésre, hanem a sebzés növelésre használd. Magasabb szinten annyi regidõ csökkentõ tényezõ lesz hogy avval nem lesz majd bajod. Fontosak a +minden képességre cuccok, amiket alkuval veszel a boltban, és az ellenfél találati esélyét csökkentõ gyûrûk és amulettek. Settekbõl Celdrahil meg majd még rájössz, hogy mi kell :D Ha nem akkor majd segítek még. Na jó játékot, én nem játszok, mert elutaztam, de majd hétfõn estefelé nekiesek ismét, immár egy driádot próbálgatva. remélem sok sikerrel.
Na megint megölte a játék az egyik karimat. Szerencsére még csak 12-es volt, hanyagoltam egy ideje. Lengyel sráccal nyomultunk, egyszer csak megjelent egy 53-mas ellen... írok neki hogy f12, elfutottam, teleport, de közben jött felém. Szigetre érek, na mondom fasza, megúsztuk, egyszer csak összeesett... Azóta kb. ugyan ott vagyok, pár szinttel alacsonyabb csak az elf csaj. Amikor megfogsz egy tárgyat, és nem tudod máshova visszarakni csak a helyére, akkor omlik össze a többi szerver :D kiléptem, mindenki eltûnt :) mellékesen egy nagyon jó cuccot is elvesztettem így, meg egy ereklyét is...
Offline modban játszhatsz, ha találsz megfelelõ carcket. Crackelésben nem tudok segíteni (warez topic téma), nem valószínû, hogy a 2.40es, vagy az újabb patchoz törést találsz.
Játékot elvileg ki lehet próbálni, ha nem piszkáltál hozzá, a patch felrakása után 5.szintig engedi a játékot, aztán kéri az aktiválási kódot (amivel ugye ismét oda értél, hogy meg kellene venni)
Renegad, gondolom a két tüzes képesség az alap, + Alku. Õsi mágia a varázslatok sebzését javítja, Páncélismeret a reg. idõt csökkenti. Marad 5 képesség. Alkat, Ancariai ami a Ragyogó erõnlétet erõsíti, meg még amit akarsz. Kristálybõr sem rossz, sõt, de akkor 75ös szintig le kell mondanod az egyik erõsítésrõl. A tûzdémon szerintem nem jó, a másik tüzes meg nem lehet együtt a jeges erõsítéssel. Ami még nagyon fontos, az a varázslaterõsség. Ami +ot ad neki, olyant vegyél magadra, gyûrûkben találni leggyakrabban. Övek vannak amik már 1es szinten -7.5% reget adnak, az kötelezõ. Varázslatok blokkolási is hasznos lehet, sisakban találni leggyakrabban. Találati esélyed ne nézd, mivel az csak a fegyveres támadáshoz van, mágiához nincs köze. Azt nézheted hogy az ellennek mennyi az esélye a találatra, azt csökkentsd ahogy tudod. Intelligencia meg ügyesség között oszd a pontokat, de inkább ügyesség a védelem miatt. Ca-k. Ragyogó erõnlétet és Kristálybõrt addig tolni amíg lehet, ahogy írták, a ca-k gyorsan töltsenek vissza. Én azt a trükköt használom, hogy egy-egy kombóba rakom a tüzes és jeges varázslatokat, és felváltva sütöm el õket, mivel a két csoportnak nem közös a ,,mannája''.
Hello. Azt szeretnem megkérdezni, hogy ha nem vettem meg a játékot, csak letöltöttem torrenten akkor hogy lehet azt aktiválni? A választ elõre is koszi...
Tüzes elf huhuhorgász "szakterülete" de mivel a jeges, sõt az arcaniás elf is hasonló fejlesztést igényel, néhány általános dolgot mondok, vagy ismételek (volt már róla szó néhányszor), aztán majd huhuhorgász mondja konkrétabban a tapasztalatait.
Alkut érdemes mindjárt az elsõ szintlépéskor felvenni, ha nincsen alkus karaktered. Kell némi fejlesztés mire beindul, nagyon hasznos képesség lesz. Mivel nem harci képesség, hajlamosak lehetünk húzni-halasztani az alku felvételét, ezért szoktam javasolni, hogy már az elsõ szintlépéskor érdemes felvenni (alkus relikviákkal pedig azonnal látszik is a hatása, kereskedõknél megjelennek a sárga cuccok)
Az elf leggyengébb pontja a védelem. Lehet próbálgatni kétkezes botokkal, de véleményem szerint kell neki a pajzs, sõt 10. képességnek a pajzsismeret felvétele sem rossz ötlet. Másik lényeges védelmi képesség az alkat - errõl is volt már itt eszmecsere, hogy mennyire hasznos, huhuhorgász majd arról is mesélhet milyen az elf alkattal, és alkat nélkül, ha néhány súlyos pofont kell elviselnie (alkatot minden karakteremmel felveszem).
Nem tudnám megmondani single playerban mennyi eséllyel lehet egyedül egy teljes setet összerakni, szerintem egy karakterrel minimális, mert azt is figyelembe kell venni, hogy a karakter fejlõdik, kinövi a set darabokat, egy 80as karakteren szoríthat a 15ös cipõ. Több karakterrel játszva lényegesen nagyobb esély van seteket összegyûjteni, amihez a hatékonyabb észlelés is segítség, az alku viszont nem befolyásolja (errõl is volt szó a minap).
Tüzes elfnek a Celdrahil az alap set, amit lehet valamilyen szinten variálni, az egész karakter hatékonysága a varázslatokon múlik. CA-kra nem szabad csak 1-1 runát felrakni (kivéve erõsítésekre), a többit a páncélzat, fegyverek, ékszerek adják - ez a mutatvány lényege, hogy mindezt úgy összerakni, hogy a lehetõ legnagyobb sebzést kihozni kb 0,5 másodperces reg idõkkel.
Lentebb van kép arcaniás, és jeges elfrõl, tüzesnél is kb hasonló úton kell fejleszteni, csak ugye neki a notórius gyújtogató képességeket fejleszteni.
Ha vkik jártasak ebben és segítenétek nekem, akkor elmondanátok 1 jó fire elf buildot? gondolok itt a stat pontok körülbelüli elosztására, a képességekre, varázslatokra, kezdetben inkább mire mennyek rá, és késõb hogy alakítsam, csak néhány mondatban, am. egykezes/pajzsos a kari.Ja és jó lenne rá a Celdrahil sett? majd késõbb, mert nem volt még magas szintû karim, és ha nyomnék az alkura meg az észlelésre nagy valószínûséggel összetudnám szedni sp-ben a darabjait? elõre is kösz!
bocs a késõi válaszért:)...igen, ugyanaz a térkép van benne, ezenkívül 4 vasalós tetkó - ez jó, ezért vettem..van benne egy nvidia kártyáira optimalizált látványjavító akármi, ab 8800 gtx only..egy képeslap valami multihoz való kóddal, egy gyönyörû artbook, nah azt elkunyizom, élek-halok az ilyen könyvekért...egy vaskos kézikönyv, gyanítom 8 különbözõ nyelvû magyarázat végett, nem lapoztam át...talán ennyi, bár lehet kihagytam valamit...sajnos öcsém elvitte rohamléptekkel, a friss pékárúforróságú kincscsel
Driádnál kötelezö a sebzés ismeret ha méreg sebzésre fejleszted / arra a leghatékonyabb / nekem minden második lövés mérgez és mivel a CA fejlesztés miatt alapból kettöt lö igy gyakorlatilag minden lövése mérgez.Nagyon hatékony.
Nincs azzal a szeráffal gond, menni kell vele tovább. Taktika ismeret szerintem BGF-es szeráfnak is számít, növeli a sebzést és a kritikus találat esélyét - de ezt majd pontosan csak az tudja megmondani, akinek BGF-es szeráfja van.
Egy fegyver (esetedben mondjuk villámpálca, vagy íj) legyen nálad, néhány lény képes lekapcsolni az erõsítést (fehér griff, hárpia királynõ, fúria bajnokok az északi szigeten), ellenük ott lesz az arkangyal haragja és a fegyver, amit BGF hiányában is képes leszel használni.
A BGF szeráfom jelenleg itt tart. Katt ide a BGF seráfért szerinted játszható lesz magasabb szinteken is ezzel a kiosztûással, vagy kezdjek újat? illetve akkor még mi az amit feltétlenül érdemes felvennem hozzá? Katt ide a BGF seráfért
http://www.sacred2.net Bejelentkezel a játékbeli felh.neveddel meg jelszavaddal ee szerverre, és láthatod hogy kinek milyen karakterjei vannak. A karakterek vannak rangsorba állítva, de onnan elérhetõ az user is, és annak minden karaktere. Más országok játékosait is meg lehet nézni. [HunD] Hollószív, õt keresd meg. Az elején inkább csak harcolt, egy rakás lócitrom a mágiája... igaz még nagyon az elején vagyok, de nem tûnik v.mi hû de nagy számnak.
Sebzés ismeret ahol lehet kötelezõ. Alapból van 20% esélyed az égetésre, úgy is össze lehet szedni, hogy nem akarod, ha ezt még megdobod szintenként egy-két %-kal, akkor simán lesz magasabb szinten 50%, ami meg azt jelenti, hogy minden eltalált ellen mérgezõdni fog max harmadszorra :D Egyet ütsz, elfut, majd meghal, mert a + sebzés kinyírja. Nagyon hasznos, nem kell utánuk futkosni.
Cuccok megvannak.
Vudus driádról annyit, hogy varázslatai meg sem közelítik egy elf pusztítómágiáját, viszont a védelme sokkal jobb az elfnél, lehet vele harcolni, fegyvert kell a kezébe adni. Kínálja magát a lehetõség, hogy távolsági fegyvert használjon, ezt szerettem volna elkerülni, akaratlanul is vadász lett az ilyen driádjaimból régebben.
Itt meg tudod nézni miket vettem fel képességnek. Nem állítom, hogy nem lehetett volna jobban csinálni, de nálam ez fért bele. Fegyverismerete nincs, taktika ismeret viszont kötelezõ, mert mint mondtam harcolni is kell - féltettem az elején, hogy mi lesz, de a találati esélye 100% fölötti, õt pedig 20% alatti eséllyel találják el. Taktika ismeret emelése fejleszti a vadász csoport CA-it, mivel nem távolsági fegyveres, így az erõsítés érdektelen, a fullánk támadás viszont egy nagyon hasznos képesség, fejlesztve a driád minden körülötte álló ellenfelét képes sebezni. Mivel fókuszt nem vettem fel, a reg idõt a koncentrációval, és a páncélismerettel lehet csökkenteni.
Õsi mágia erõsíti a varázslatok sebzését, a gonosz totemre is kihat, nem mondom, hogy kötelezõ képesség, nekem szimpatikus volt. Gonosz totemem mostanság 600körül sebez, igaz lehet belõle több, vagy runával növelhetném a sebzést, de ebbõl is látszik, hogy nem egy lángviharszerû pusztításra képes.
A vudus erõsítés (halódó gyûlölet) a játék elején elég gyengécske lényeket ad, fejlesztve érdekesebb, nekem most 112es szintû sárkány-szellemet idéz, aminek a 70es orkok nem igazán ellenfelek, néhányszor mondjuk boss képes volt megölni.
Természetes mágia összpontosítás kötelezõ képesség, pont csak annyi kell rá, hogy a kéregbõr erõsítéseit fel tudd venni - hasonlít az elf ragyogó erõnlétjére, csak az nem a reg idõt csökkenti, hanem a páncélt, és az életerõ regenerációt növeli (van hátránya: tûzzel szembeni sebezhetõség, de ezt lehet ellensúlyozni, mondom én, akinek a driádja pont egy tûzcsapdába ragadva halt meg :D)
Wazz pont kiakadt a server. Remélem nálad megmaradtak a cuccok, mert nekem nem pakolta át. Már barát listám sincs meg vissza sem enged. Várok vele mielõtt visszamennék, de lehet csak este lesz belõle valami.
Írhatnál valami driád fejlesztést nekem, olyan vudusat kipróbálnék.
Védelmezõ energia ismeret nem kézbe vehetõ pajzsot erõsít, hanem az imádott technologia védelmezõ energia erõsítésére hat.
Nem vagyok különösebben szeráf rajongó, de a koncentráció felvétele egyetlen karakternek sem hátrány, BGR-es szeráfnak is jól jön a Hadiállapot bonusza, védelmezõ energia már rizikósabb választás, sokkal kisebb a hatékonysága, mint az elvárnák tõle -és akkor ismét ott a kérdés, hogy érdemes-e felvenni hozzá a védelmezõ energia ismeretet? Nem venném fel, mert a hadiállapot sokkal jobb erõsítés.
Szívósság magas (100 fölötti) értéknél hatékony, alkuval +minden képesség cuccokkal elérhetõ, de csak néhány pontra feltornázva nem sok jelentõsége van. Sebzés ismeretet még egyetlen karakterrel sem sikerült felvenni, ad némi plusz esélyt másodlagos sebzésekre (égés, fagyás, stb) - nem tulajdonítok különösebben jelentõséget ennek e képességnek, véleményem szerint vannak sokkal hasznosabbak, ami nem azt jelenti, hogy ez teljesen haszontalan, csak nálam nem fért be a 10be.
A játék lényege, hogy nem kell beskatulyázott karaktereket gyártani, a játszani kívánt harcmodorhoz kb 6 jól megválasztott képesség szükséges, a 4 fennmaradó lehetõséget lehet tetszés szerint variálni, fel lehet venni áldozást, alkímiát, lovaglást, stb - a karakter játszható lesz, s ráadásul némi egyéniségre is szert tehet.
illetve a szívósság, Sebzés ismeret, az mehet neki ugye? a koncentrációnak van értelme bgf esetén? mondjuk az égmágiából a tisztítófényt betenni még neki pluszba van értelme?
na akkor tegyük rendbe a dolgokat. A hatékony észlelés a mobok által eldobált cuccokra vonatkozik. Magas szinten elég sok sárgát dobálnak az ellenek. A túlélési bónusz is hozzájárul de erre ellenpéldát is tudok. Volt hogy meghaltam és 1% alatti bónusszal dobott 2 barnát meg egy zöldet. Az alkura meg tegyél pontot, mert az meg a bazárosoknál "aktív" képesség. Általa jobb cuccok vannak a boltban. Single-ben, ha pl +mindenre képesség gyûrûket, amuletteket akarsz venni, akkor rakj az alkura. Csak hatékony észleléssel eddig nekem a mobok összesen 2db ilyen gyûrût dobtak a játék alatt. Alkuval meg már nem férek a ládába annyi van. Van különbség rendesen. Tehát, ha jó set cuccokat akarsz akkor hatékony észleléssel nõ az esélye hogy dobnak az ellenek. Itt az alku nem játszik. Ha pedig fõként jó gyûrûket, amuletteket akarsz akkor meg alkura is rakj.
Nekem egy sp karimnak sincs alkuja viszont hatékony észlelés az általában van és igy minden karimnak minimum két-három full szetje van. A közös ládában tudtok egymásnak adni szet darabokat sp-ben is ugyanugy mintha multiban cserélgetnél.
De mivel sokan elégedetek az alkuval ki lehet probálni egy karival.
Persze azt elfelejtettem, hogy a túlélési bónusz növekedése is számít, én ezt tapasztaltam.
Nem tudom, én nem igazán akarok itt gyenge tudásommal beleszólni, de az biztos, hogy hatékony észlelés nélkül még jelenleg is az új patch-el is csak nagyon gyenge dolgokhoz tudok hozzájutni. A kereskedõknél jó hatékony észlelés esetében viszont tele van a polc minimum sárga cuccokkal és értékesebb dolgokat dobálnak. De tényleg mondja meg valaki, ha tudja, hogy mi a titka ennek...
Akkor Alku-ra singleben már igazából nem is érdemes pontot rakni? Inkább hatékony észlelés? Vagy inkább egyik se? :)
Segítség kellene egy kicsi. Csináltam driádot, csak majd pénzt kellene neki adjak. Ebben kellene a segítség. Meg esetleg ha esik addig valami jó neki kicsi szintre akkor érdekelne. Ezt még igazán belerakhatták volna a játékba, hogy lehetne a ládában valami pénztartó hely, amibõl az össze kari vehetne ki zsét. Mint egy automatából :D
Ma már nem hiszem hogy leszek, csak holnap és akkor is csak estefelé inkább.
Dorsanax!
A tárgyak találatához nem igazán van köze az alkunak. Asszem az alku a 2.34-ig volt jelentõs, hiszen akkor még asszem az árusnál is lehetett venni set cuccokat. Javítsatok ki, ha nem így lenne. Érdemes próbálkozni set cuccok variálásával. Pl az én elfem egy tüzes elf, aminek pl a Celdrahil a setje. Celdrából csupán 3 cucc van rajtam. Most gondolkodom, hogyan lehetne ezt lecsökkenteni 2-re, de akkor ugrik a +13 minden képességhez bónusza a szettnek. Azt pedig nem kellene elveszíteni. Az elf magas regidõkkel elveszett build. Nagyon le kell õket csökkenteni, sokáig csak max 1 memorizált rúnát érdemes használni. A ragyogó erönlétre pedig érdemes tuningolni a rúnákat, na meg persze asszem arcania fokuszt. (asszem fokusz, a lényeg, hogy arra gondolok ami a regidõt csökkenti) Érdemes a választott csoport fokuszát és ismeretét is mindig a maximumon tartani. Tehát pl vagy 40-es,, akkor ezek az értékek is jók ha 40-en vanak alapból. Ezekre még jöhet bónusz is, akkor jóval nagyobb lesz az értéke.Remélem érthetõ a dolog. Ja igen, a cuccok eséséhez még annyit, hogy a hatékony észlelés hozzájárul valamelyest a tárgyak találatához. Amint már írtam, hogy van amikor sokáig semmit nem dob, aztán meg több jó cucc esik egymás után. Az észlelés egy érdekes dolog, "viták" vannak belõle mennyire hatékony.
Igen, azt látom, hogy két különbözõ elfrõl van szó. Az az igazság, hogy te ezt a játékot már magas szinten ismered és a zárt netes tapasztalatok ezt még fokozzák. Jelen pillanatban én ehhez képest csak az alapoknál tartok, de azért single módban sem árt logikusan látnom az összefüggéseket, hogy ne csináljak baromságokat. Köszi a képeket és a tanácsokat.
Két különbözõ elfrõl vannak a képek, jegesnek nem kell a mágikus csíny, hatékonyságban meg se tudná közelíteni egy araniára fejlesztett karakter sebzésértékét (arcaniás meg nem dobál jeges tüskéket). Próbáltam, de nincsenek igazán pozitív tapasztalataim összvér-elfekkel, egy iskolát kell megtanulni. Vannak persze rizikós ellenfelek, pl egy jeges elfnek egyedül jégúr ellen igencsak izzasztó lehet az õsi mágia szakértelem eléréséig.
Szetekkel zárt neten nem nagyon volt gondunk, legfeljebb néhány kisebb méretû darab volt tovább rajtunk. Megy a cserebere, jegesnek a Faladal az alap, tüzesnek Celdrahil, arcaniásnak az Õsök, plusz van néhány általános set, sokan kedvelik pl a Valeriát. Huhuhorgásztól rengeteg Faladal páncélt kaptam, nekem a Celdrahil volt fölösleges, adtam neki (bár az utóbbi idõben lemaradtam). A többi játékossal is ugyanígy mûködik a dolog, a lényeg, hogy elõbb-utóbb meglesz a kívánt páncélzat. Nem kötelezõ persze setben lavírozni, de akkor lényegesen nehezebb a CA-kat megfelelõ értékre belõni (magas sebzés, alacsony reg idõ).
Jó,hogy benyomtad a képeket, mert azért így jobban látom a lényegét a dolgoknak. Viszont ilyen cuccokat, mint az "Õsök set", nem sûrûn talál az ember. Szóval beöltözni jó cuccokba is nehéz például Alku, vagy Hatékonyabb észlelés nélkül. Lehet, hogy én látom ezt hibásan, de az kétségtelen, hogy a képességek használatára nekem részletesebben oda kellene figyelnem. Mágikus csínyre magam részérõl nem is gondoltam, de amit írtál, az logikus. Fegyverekre nem igazán támaszkodhat az Elf, tehát a gyors varázslásra kell majd nekem figyelnem a késõbbiekben. Jók a képek, nekem ez jól jött, hogy felraktad. Köszi...
Arcaniás "bolond" elfem elsõszámú támadó képessége a mágikus csíny. Nem mindegy, hogy egy csapással 280 (normál fegyveres csapás), vagy 2500 sebzést tud bevinni, másik oldalon látszik, hogy egyetlen memorizált runa van, többit az Õsök set adja.
Alku képessége egyedül a jeges elfemnek van, gyûrûket, amuletteket a többi karakternek is Elyhaan vásárolt, +59 minden képesség van ezen a karakteren is, ami nem egy rendkívüli érték.
Jeges tüskén 75ös szintig egyetlen runa volt, Faladal adta a többit, misztikus viharhívõ szakértelem után már raktam fel néhány runát, de ahogy említettem, óvatosan szabad adagolni, a 0,6os reg idõ a felsõ határ, 0,4 alá meg azért fölösleges lemenni, mert gyorsabban úgysem tudja a tüskéit dobálni.
Misztikus viharhívõ fókusz csökkenti leghatékonyabban a reg idõt, inkább legyen kisebb a sebzése a CAknak, de az elf élete függ a gyors varázslástól, a kezében lévõ fegyverrel minimálisat tud sebezni.
Látszik a képen, hogy most az én elfem is elég szétszórt, jeges tüskén néhánnyal több runa van a kelleténél, mondjuk ez szakértõi szinten csak 0,1 másodperces reg idõ növekedést okozott, szakértõi szint elõtt pedig az erõsítéseket leszámítva csak 1-1 runa volt minden CA-n, többit a cuccok adták, mint ahogy most is, igaz a jeges tüskén van 21 runa, ami jelenleg sok.
Kristálybõrre, ragyogó erõnlétre mehet runa számolatlanul, ragyogó erõnléten közel 250 runa figyel, kristálybõrön lényegesen kevesebb.
A páncélzatot tényleg csak a kristálybõr növelte 386-ról 533-ra, de a jeges tüskék újratöltési idejét viszont mind a kettõ a leírtak szerint csökkentette. Persze ez csak nekem új, mert ezt idáig nem is figyeltem...
obe, esetleg meg tudnád erõsíteni mi van a gyûjtõi változatban? Ha van ilyen nagy térkép, akkor az olyan mint neten? Mert ha nem, vagy nem található nagy térkép neten, nem fényképeznéd le? :D dorsanax, nem kell szarakodni. Ha a jobb alsó körben két erõsítésed van, akkor kettõ van, ha csak egy akkor egy... ha megnyomod az egyiket és megvárod amíg végez a varázslással, majd a másikat, azt is megvárod amíg végez, akkor rajtad van mind a kettõ...
Nos , a következõ van: Jeges tüske reg. idõ minden nélkül:10,4mp Felveszem a Kristálybõrt:9,2mp Nem veszem le, de felveszem a Ragyogó erõnlétet is:7,5mp
Most megnéztem. Rányomok a jobb alsóban, és a Kristálybõrt felveszi. Ezután nem kapcsolom ki és rányomok a Ragyogó erõnlétre és azt is felveszi, mert ott villog a feje felett a jelzõfény és a Kristálybõr is rajta marad. Ez így lehetséges?
Koncentráció felvétele után minden karakteren lehet két erõsítés.
A ragyogó erõnlétet a reg idõt csökkenti, és növeli az életerõ regeneráció ütemét, az aktív védelmet a kristálybõr adja.
Nézd meg a páncélzatod értéke mennyi kristálybõrben, és nélküle, illetve nézd meg e jeges tüskéid reg idejét ragyogó erõnlét nélkül, és amikor be van kapcsolva az erõsítés.
Egyébként azt nem egészen értem, hogy a Kristálybõr és a Ragyogó erõnlét egyszerre hogy lehet rajtam, mint erõsítés. Csak azért mondom, mert úgy látom, hogy mindkettõ érvényesül. Vagy tévedek, de vizuálisan úgy látom, hogy rajtam van. Lehet, hogy hülyeségeket beszélek, de én így látom...
Egy "jegeset"...:D Az új patch a ragyogó erõnlétemet és a kristálybõrt is jelentõsen megemelte. Most figyelek a támadás elkerülésére is, de még csak 27-es szerencsétlen, késõbb is remélem tartja majd magát.
Reggel nyafogtam a halódó gyûlölet hibája miatt, most úgy tûnik nem a patch volt a bûnös, mûködik normálisan, a sárkányom követ hûségesen kapun-portálon át.
Netes játékhoz mindenképpen kell a legújabb patch, különben nem engedi fel a szerver.
Szerintem érdemes letölteni a 2.40-es javítást (amelyik alapról indul), a mostani patch elég kicsi az Update néhány perc alatt frissíti, a 2.40es folt mérete jóval 1 Gb fölötti lesz.
Én pontosan a te tanácsaid alapján felépítettem egy új Elf karaktert még a 2.40-el... Eléggé ütõs lett, de érdekes módon most a 2.43 még erõsebbé tette.:D Majd megnézem a Szeráfomat és az Inkvizítort is, hogy azzal mit mûvelt a patch.
* It is now possible to disable the camera shaking via an entry in the optionscustom.txt. The entry is: camera.cameraShake = 0
Bugfixes:
* The heroes do not point out insufficient armor against the wrong damage types anymore. * Reflection damage from NPCs has been reduced. * The Sakkara demon on the "Start Island" no longer attacks the player unless he has been attacked first. * Gold and XP amounts will now be displayed using periods as the thousands separator. (For example 123.456.789.000) * When fight music is disabled, the region music will continue to play during combat. * The bonus "Chance to dismount opponent" has been removed. * Blowpipes are now able to hit mounted creatures. * Achievements will only be shown ingame and commented by the hero the first they are accomplished. * The achievement "Group Hug" is now possible to accomplish. * Other heroes in multiplayer game sessions are now less chatty.
A kiegben benne lesznek a patchek is. De utána már ne adjanak ki patcheket, az elég gáz lenne... Mondjuk én azt sem értem, hogy mitõl egy gb egy patch, hiszen elvileg csak számokat tartalmaz, ami nem foglal annyi helyet mint pl. egy kép, bár lehet azok is vannak benne, de azokat meg minek raknak bele ha még a játék sem jó, érted :D
BFG-s szeráfokat gyengítse csak. Nekem csak az ellen találati esélye -x% meg az esély a támadás elkerülésére: +x% gyûrûk tûntek el... de találtam amulettben. Remélem azért még gyûrûben is lesz. Köcsög játék - vagy inkább fejlesztõk -, de még mindig nincs jobb ennél a készítõk szivatnak bughalmaznál...
Sajnos, a patchek hajlamosak átvariálni a karikat. Nemrég próbálgattam a driádom, amit a még az elsõ patch után indítottam, és valamelyik patch használhatatlanná tett gyakorlatilag. (Hogy melyik pontosan, passz, volt egy pár) Most 2,40 van fent, és azzal most megint jó... Kíváncsi leszek, az új mit kavar össze megint. Mondjuk, ha a BFG-s szeráfom legyengíti, zabos leszek....
Furcsa karaktered lehet, nekem megmaradtak a cuccaim, nem is igen változott a tulajdonságuk, bár mindet nem jegyeztem meg külön-külön. 2.34-es javítás forgatta fel az egész investorit, ilyesmit most nem tapasztaltam.
Más bugot viszont találtam a patch után, mégpedig elég idegesítõt: vudus driádomat nem követi a szellem. Egy másik területre átlépve a szellem marad - ha barlangba mentem a bejárat elõtt ragad, ha elteleportálok gyakorlatilag elveszettnek nyilvánítható. Bosszantó, hogy azzal kell foglalatoskodnom, hogy az erõsítést le-fel pakolásszam, ha nem akarok a sárkányom nélkül hadakozni.
Jó esetben egyszeri bug volt, nem volt kedvem kilépés után visszamenni tesztelgetni, mindenesetre, csontvázakat idézõ árnyharcosok, vudu-szellemmel portyázó driádok figyeljenek az erõsítésekre.
Hogyazajó.... muszáj ezeknek a köcsögöknek minden egyes patch után elbszni a karaktereket? Az összes használható gyûrûm és amulettem odalett... hogy rohadnának már meg, ezt egyszer eljátszották, azóta gyûjtöttem párat... vááááááááááááá két hétig megint nem játszom...
Köszi! Nekem is van közelharci sebzés – 38% visszaveréses sisakom. Aranyszínûben esett már kicsit régebben, de azóta is azt használom. A hátasom tényleg megmaradt, ott várt ahol hagytam, az utolsó teleportnál. Igazából csak azért bosszant a dolog, mert az inkvizítor után a négy Õrzõvel simán végeztem, csak az utolsó erõsebb volt nagyobb falat. De legalább a játék legkeményebb fõellensége csinált ki, ez egy kis elégtétel, ha már meghaltam.
Ennek a patchnek semmi értelmét nem látom mikor már ugyis mindenki a kieget és az abban levö ujdonságokat várja.
Nye: 2. rész: Tehát az elõzõ komment az elsõ rész :D 26/11/2008; Version 2.31.0:
* Implemented a new ingame options menu.
* Added new bosses to reward exploration.
* Added eight new portals for more convenient travelling around Ancaria.
* New "level-of-detail"-system for better general performance.
* Better pathing in some areas.
* End bosses use more/improved special abilities.
* Opponents in dungeons are more challenging now.
* Buffs can no longer be activated when the selected combat art slot is empty.
* Improved targeting with combos.
* Improved drop reward for the completion of side quests.
* "Mastery" of the skill “Enhanced Perception” will now yield significantly better chest drops.
* Failed quests no longer count as resolved quests in the game statistics.
* PvP: It is no longer possible to attack another player during his fade-in by joining a server at the start island.
* PvP: Target circle now shows under mounted players.
* Fixed that Inquisitor’s armor and clothes were detached from body with certain graphic settings.
* Fixed that PvP was possible in some cities.
* Fixed clipping issue during praying animation.
* Fixed sound issues for the mainquest dialogs.
* Fixed several possible causes for crashes.
* Fixed one cause for random decrease of fps.
* Several minor fixes for combat arts.
* Multi-hit combat arts performed with ranged weapons now have a limit of three projectiles.
* Fixed that the Temple Guardian did not move to attack when mounted on a horse.
* Mainquest related holograms in the jungle area are now working correctly.
* Quest log does no longer need to be activated after exit/load.
* New mini-sets are now dropping.
* Set-items now drop much more often and earlier.
* MP-Servers can now be opened and joined at any difficulty.
* In MP the difficulty of the enemies is not global for the whole server anymore. If two or more players with different levels play in different parts of the world, each player has its own enemies with their own spawn level.
* MP - mode "free game" and PvP now has open ship ports between the isles.
* The teleporters in cities will be activated as soon as the city is discovered.
* Boni on items are now displayed in red if they don’t affect the character. This can happen for example if they apply to the wrong character-class or if they augment a skill that the player has not yet learned.
* Facetteleon now has less graphical effect issues with different detail levels.
* Quest items that need to be collected now stack in the log.
* In the sidequest "Cobold chief" it was possible that the sound was muted, this has been fixed.
* Sidequest "A strange machine" had missing texts, this is now fixed.
* The tooltip for selling a mount to a trader mentioned saddles, this has been fixed.
* Traps now work correctly.
* Only 5 sidequests with hirelings can be accepted at the same time.
* If quest-hirelings died before the quest was solved, they got resurrected together with the hero, this has been fixed.
* Dead enemies sometimes stood upright after they died, this has been fixed.
* “Swirling Mist of Miasma” sometimes stopped spawning undead and could not be killed, this has been fixed.
* NPC and PC forging have been rebalanced. The values are now dependent on the difficulty level. PC forging is now less strong.
* The animation of the Inquisitor for the combatart “Mortifying Pillory” was broken if he had throwing stars or throwing daggers equipped, this has been fixed.
* Several levitating objects and minor terrain issues have been fixed.
* In the MP - Lobby there is now a refresh button for the server list.
* It was not possible to make a trade with a mounted Hero, this has been fixed.
* It was possible to equip halberds into the left hand, this has been fixed.
* If the player placed stacked potions and trophies with more than two items into the playertrade window and cancelled the deal with [ESC], than only one returned to the inventory, this has been fixed.
* Sidequest “Ghosttown” did not teleport the player properly in some cases, this has been fixed.
* Dismounting is now quicker.
24/10/2008; Version 2.12.0:
* Some players suffered lags while clicking on NPC’s and objects since hotfix 2. This has been fixed.
* Under specific circumstances, it was possible for a savegame to overwrite another character. This has been fixed.
* Sometimes players were not able to join servers, receiving the erroneous message that there was a version conflict. This has been fixed.
* It is now possible to use the character slots [8] and above in the Closed Net Lobby.
* Occasions, in when quests that require a certain amount of collected items didn’t grant enough of those items have been improved.
* The function of [F12] has been improved. [F12] now teleports the character to the resurrection point. This works for both singleplayer and multiplayer games.
* The sidequest arrow does no longer point to completed sidequests.
* The removal of the fog of war has been improved.
* On multiplayer campaign servers clients that accomplished side quests occasionally interfered with the progress of the server. This has been fixed.
* Corpses no longer block projectiles.
* Mounts sometimes lost XP after exit/load. This has been fixed.
* A sporadic problem with sounds on the 5.1-subwoofer-channel has been fixed.
* An exploit concerning hero statues has been closed.
* An exploit using the smith to duplicate items has been closed.
* An exploit using the buddy list to duplicate items has been closed.
* A redundant window concerning the connection to the chat server has been removed.
* Hotfix 3 introduces an auto-updater that will facilitate future updates.
15/10/2008; Version 2.11.2:
* Progress in "Silver" campaign games is now stored on Closed Net servers.
* When saving in multiplayer mode, the message "Game Saved" will be displayed.
* Crashes will no longer occur in connection with the death of Shadow Warrior/High Elf characters.
* Singleplayer coop is no longer treated as a single player game.
* Chat functionality is no longer faulty or non-existent.
* Scorpion King (desert boss enemy) no longer kills players instantly.
* The game no longer has to be executed with administrative rights under Vista.
* Items cannot be stolen by using the ALT key.
* F12 now correctly teleports MP characters to the MP start location, not the singleplayer start location or a resurrection monolith.
* Keyboard configuration updates will be correctly stored now.
* Nether Allegiance is no longer inactive after teleport.
* Divine Gift of "Testa" now works correctly.
* The severed tentacles of the giant octopus can no longer be picked up as items, but players can still pick up their normal loot drops.
* SP character playing MP: When you see the message "Your quest progress will be preserved" your progress is now saved.
* Books are now being displayed in quest log.
* OpenAL exception no longer occurs.
* There is no longer a sound loop when encountering opponents using trap spells.
* Sounds no longer disappear after playing the Kobold Chieftain quest.
* There are no longer sound problems when videos play (i.e. no spoken text during the intro etc.).
* Voice overs are played less frequently.
* Fight music is played less frequently; regional music is played more frequently.
* When clicking on a player in the lobby, it now tracks that player instead of the person in that position on the lobby player list.
02/10/2008; Version 2.10.0:
* Hardware cursor implemented (better playability on low-end computers)
* [ALT] key now shows the names of items on the ground
* [F9] key now saves your current position in the save game (will be reset if you die)
* [F12] key now respawns your hero at your current respawn point
* Improved game balancing and enemy AI
* Massive quest polishing (polished questbook, new/changed texts, alternative endings)
* More items, drops and weapons
* Automatic update function included
* New button in lobby screen allows you to recover your password in case you lost it
* Reduced memory for footprints
* Various performance boosts especially in the main menu
* Even more sound FX
* Moving the mouse over a hireling now not only shows his hitpoint bar but also the quest that the hireling refers to
* Side quest compass will stay on the active quest now, even if you have accepted a new one
* Limit of 5 hirelings per player (player can only accept quests with hirelings if the count is lower than 5. (Player will be informed by a text message.)
* All boss und elite opponents are easier to defeat now
* Adjusted hero combat arts
* More sets and unique items
* Adjusted prices for horses
* Reduced price for forging items
* Townpeace also in PvP now
* When starting the game for the first time, graphics are being set to medium instead of high (being more accommodating for low-end computers)
* Minor text changes
5. Known Problems with Sacred 2 - Fallen Angel ----------------------------------------------
* Activating PhysX may lead to sound problems on certain systems. Please deactivate PhysX effects in these cases.
* For troubleshooting with Sacred 2 - Fallen Angel, please refer to "7. Frequently Asked Questions (FAQ)"
* Windows 2000/NT/ME/98/95 are NOT supported: Those operating systems are too old. The minimum OS requirement is Windows XP.
6. System Requirements ----------------------
Minimum System Requirements:
* 2.4 GHz processor
* 1 GB RAM
* Graphics card with 256 MB RAM, DirectX® 9.0c compatible, with Pixel Shader 2.0 support: (nVidia® GeForceTM 6800 or ATI® RadeonTM X800 or higher)
* DirectX compatible sound card
* DVD-ROM drive
* 20 GB free Hard Drive (HDD) space
* Microsoft® Windows® XP (32 / 64 Bit) with Service Pack 3 / Vista® (32 / 64 Bit) with Service Pack 1
* DirectX 9.0c (included with game)
Recommended requirements for a fast, smooth-running game:
* Dual Core 2.0 GHz processor
* 2 GB RAM
* Graphics card with 512 MB RAM, DirectX 9.0c compatible, with Pixel Shader 2.0 support: (nVidia GeForce 8800 GTS or ATI Radeon HD 3870 or higher)
* DVD-ROM drive
* 5.1 surround sound card (EAX 5.0 compatible, DirectX 9.0c [for XP] or DirectX 10.0 [for Vista] compatible), with surround speakers or headphones
* Mouse with mouse wheel
* 25 GB free Hard Drive (HDD) space
* Microsoft Windows XP (32 / 64 Bit) with Service Pack 3 / Vista 32 / 64 Bit) with Service Pack 1
* DirectX 9.0c (included with game)
* Optional: DSL modem or network card for multiplayer games.
Please make sure that you have the most recent version of DirectX 9.0c installed.
Q: Where and how can I access/read the manual of Sacred 2?
A: Normally, the game contains a printed and an electronic manual. If a friend has copied your version of Sacred 2 within the scope of the "Make your Friend a Copy" campaign, or if you purchased it as a download, you will only have an electronic manual. You can read the manual by following these steps:
* If Adobe® Reader® (also called Acrobat Reader) has already been installed on your computer, you can access the manual in three ways:
1. If you've got the DVDs, insert Disc 1 into your DVD drive and wait until the menu appears automatically. Click on Manual.
2. After Installation, you can also open the manual easily from the Windows start menu (Start --> Programmes --> Ascaron Entertainment --> Sacred 2 - Fallen Angel --> Sacred 2 Manual).
3. If the menu does not appear automatically, or if you don't have the DVDs, you can also start the file Manual.pdf from the main directory where you installed Sacred 2.
* If Adobe Reader has not been installed on your computer, please observe the following steps. There are different ways to install the program:
1. If you've got the DVDs, insert Disc 1 into your DVD drive and wait until the menu appears automatically. Click on "Acrobat Reader" and follow the instructions. After Installation of the program, the same menu will now show "Manual" instead of "Acrobat Reader". When you click on it, the manual will open automatically.
2. If the menu does not appear automatically or you don't have the DVDs, go to the AdobeReader directory and execute the AdbeRdr90_en_US.exe file.
3. You can download it from the internet: Go to http://www.adobe.com and click the button "Get Adobe Reader".
Q: I want to play an adhoc network session but it doesn't work. What can I do?
A: Your PC/laptop needs a working WLAN card. Additionally, if you use Windows XP please ensure that you have already installed Service Pack 3 because this feature will only work properly with the latest updates. Furthermore, it is strongly advised to carefully read the security warning in your Sacred 2 - Fallen Angel game manual.
Q: I have wrong/broken graphics and there are no world objects displayed. What can I do?
A: If you have a PC with Windows Vista in combination with a Creative X-Fi soundcard, you can use a workaround: Try starting Sacred2.exe with the command line parameter -skipopenal and the game should display everything fine. Creative is working on a solution. As soon as there are new drivers installed, the workaround should not be required anymore. In case you have another PC, please make sure to have installed the very latest graphics drivers.
Q: What does "An exception has been thrown! error #: 9 function: cPhysics::init" mean?
A: Does the error message looks like this?
An exception has been thrown! Error #: 9 Function: cPhysics::init Description: NxCreatePhysicsSDK failed!
Probably the installation of the PhysX drivers failed or is corrupt. Sacred 2 requires version 7.11.13 of the PhysX drivers, which are included in the installation of Sacred 2. A re-installation should solve the problem.
If not, the PhysX drivers should be installed manually.
User of graphics devices from Nvidia should also try installing the latest graphics device drivers, which will now include the PhysX drivers.
A: In the "New Character" screen, on the top right of the screen, you can edit your character's name. Per default, it is identical to your character class, like for example Seraphim, Shadow Warrior etc.
A: The bonus codes are only available in closed multiplayer mode (e. g. for the Carrier Imp or special items).
The Activation works as follows: Multiplayer Online > Closed Net > Unlock Content > Enter Keycode
Please do never enter your codes into the chat!
The codes are not related to your activation, but to your account. That means that your features will not get lost after a re-installation. Every character can use all features.
Q: I'm using a graphics device from Nvidia series 8xxx, 9xxx, 2xx. Why is the performance all the same so low?
A: Recently, Nvidia built a PhysX Support into their graphics device drivers. It seems that the PhysX acceleration is set to "enabled" by default. If you deactivate it, you can, depending on the device, improve your performance from 5 up to 20 FPS.
In order to deactivate it, open the Nvidia PhysX menu in the system control center of Windows, click on Settings and on "No acceleration".
A: We strongly recommend checking out our Sacred 2 website and our Sacred 2 Forum for further information. You will also find a (more detailed) FAQ section there.
8. Technical Notes ------------------
Please make sure that you have no applications running in the background (e.g. anti-virus software). These applications should be deactivated.
Please also make sure that you have the latest updates and Service Packs installed with Windows XP / Windows Vista. The most recent updates on the creation date of this Readme file are Service Pack 3 for Windows XP and Service Pack 1 for Windows Vista. In order to install these Service Packs please run a Windows Update from the Internet Explorer / Tools / Windows Update.
9. Driver Help --------------
Important notice: Always make sure to deactivate all applications (especially your Anti-Virus software) before installing a driver, as it might interfere with the self-configuration of the driver you are installing. If you are experiencing problems with your game, an outdated (graphics card) driver might well be the cause. Even if you just recently purchased your graphics card the drivers might be outdated as the card could have been manufactured several months earlier and only the drivers available at that time will be included with your hardware. Here is how you can find the latest drivers.
Before installing any drivers please make sure that you know exactly which chip-set type your graphics card features!
We have put this product through rigorous tests and you shouldn't experience any problems. However, it's impossible to test every configuration and should you experience any problems regarding this
product, please go to www.kochmedia.com support section. Here you will be
able to browse through our Frequently Asked Questions (FAQ) where the most common problems are identified.
If the FAQ section does not cover your problem or contain the information you seek, please find contact details below or call the following numbers:
Technical Support Hotline +44 (0) 906 732 9005 (calls are charged at 1.00 GBP per minute, for British customers) Available: Mon - Fri 11am - 7pm. Weekends and Public Holidays 11am - 5pm
Tips & Tricks Hotline +44 (0) 906 906 0015 (calls charged at 1.50 GBP per minute, for British customers) Available: Mon - Sun 9am - 12pm
The Ascaron Team wishes you many enjoyable hours playing Sacred 2 - Fallen Angel!
Copyright: All names, trademarks and logos are property of their respective owners.
10. Vevõtámogatás ----------------
Ezt a terméket hosszú és szigorú tesztelésnek vetettük alá, hogy kiszûrjük a lehetséges hibákat, de minden konfigurációra tesztelni természetesen lehetetlen. Ha tehát valamilyen problémát tapasztalnál a termékkel kapcsolatban, kérjük, látogasd meg a http://www.kochmedia.com weboldal terméktámogatás szekcióját, ahol a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) részben a legtöbb felmerülõ problémára választ találhatsz!
Ha pedig a GYIK szekcióban nem találsz választ a kérdésedre, kérjük, hogy lépj kapcsolatba velünk az alábbi elérhetõségek, vagy telefonszámok valamelyikén:
Internetes támogatás web címe: http://www.cdv-sevenm.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: 06 1 430 3758
Az Ascaron csapata szívbõl kívánja, hogy sok kellemes órát tölts el a Sacred 2 - Fallen Angel játékkal!
Szerzõi jogok: Minden név, márkanév és logó az aktuális tulajdonosának jogi tulajdona.
Nye: 2. rész: Readme File ===========
Last updated: 07/03/2009 Version 2.43.0
Contents --------
1. Introduction 2. Features 3. Changes to the Manual 4. Version History 5. Known Problems 6. System Requirements 7. Frequently Asked Questions (FAQ) 8. Technical Notes 9. Driver Help 10. Customer Support
1. Introduction ---------------
Welcome to the world of Ancaria!
Please read the following steps carefully.
2. Features -----------
The current version of Sacred 2 - Fallen Angel contains several bugfixes as well as these newly implemented features:
The display of two combats arts for each respective hero has been enhanced with physical effects. Executing a combat art will now have direct impact on the immediate environment (small stones, leaves, twigs).
The enhanced combat arts are:
High Elf: Glacial Thorns and Incandescent Skin
Temple Guardian: T-Energy Shroud and Untouchable Force
Seraphim: Flaring Nova and Radiant Pillar
Shadow Warrior: Nether Allegiance and Augmenting Guidon
Inquisitor: Mortifying Pillory and Frenetic Fervor
Dryad: Dust Devil and Edaphic Lances
Certain particle effects as well as different wind speeds are also available now. Leaves and stones may be moved by wind or by walking across them.
Pause Functionality:
In single player mode you may now pause the game any time by pressing [P]. The camera can still be moved around freely when the game is paused - which is ideal for taking screenshots from various angles.
Control Your Minions:
This new functionality enables you to use your minions strategically. Order them to attack enemies as a group or individually ([-]) and determine how close they will stay to you (). You can also order them to attack directly ([Shift] + [Left Mouse Button] on an opponent). Pressing [.] will display your minions' current order status.
The Achievement System:
Open your logbook [L] and click on the trophy to display the achievements that you have accomplished in game. If you are playing in Closed Net these results will also be published in the community network on www.sacred2.net
Character Display:
You are now able to turn your characters around for 360° in the selection screen.
Individualized Character Inventory Screen:
Each hero now has a different and individualized layout for equipped items.
3. Changes to the manual ------------------------
A) Keymap
The HTML readme version contains a printable keyboard configuration so you can conveniently find all relevant hotkeys. You can reach the keyboard layout by going over the Windows start menu and clicking on the Readme THERE. That readme is in html format and thus a lot better to read than this txt file you are reading now.
B) Hotkeys
[Esc] - Main Menu [F1] - Weapon 1 [F2] - Weapon 2 [F3] - Weapon 3 [F4] - Weapon 4 [F5] - Orb 1 [F6] - Orb 2 [F7] - Orb 3 [F8] - Orb 4 [F9] - Quicksave (see descriptions below) [F12] - Force Respawn at current Resurrection Monolith or on the starting island in multiplayer mode
[1] - Combat art slot 1 [2] - Combat art slot 2 [3] - Combat art slot 3 [4] - Combat art slot 4 [5] - Buff 1 [6] - Buff 2 [7] - Buff 3 [0] - Call mount [Tab] - Minimap [Q] - Collect everything [W] - Forward [A] - Turn camera left [S] - Turn camera right [D] - Back [E] - Combat art screen [F] - Inventory [Z] - Turn character facing north [X] - Carrier Imp: When you push [X], a little imp carrying the player chest will appear immediately, allowing you to manage your items anywhere and not only in the cities. Attention: This function is only available if you've got a special activation key for the carrier imp (e.g. when you bought the Collector's Edition) and unlocked that key in multiplayer mode. Please note that the carrier imp can only be used in Closed Net. [C] - Skill / attribute screen [L] - Logbook [M] - World map [G] - Divine gift [R] - Potion 1 [T] - Potion 2 [Z] - Potion 3 - Potion 4 - Potion 5 [O] - Potion 6 [P] - Pause: This functionality is only available in single player mode [.] - Minion Status: Display your minions' current oder status. [/] - Minion Attack Mode: You can order your minions to attack as a group or individually. [\] - Minion Range: Determine the action range of your minions with three proximity settings. [Space] - Use health potion [Shift] - Mouse action / defensive (see descriptions below) [Ctrl] - Several functions in combinations with left mouse button (see descriptions below) [Alt] - Display items / world objects [Return] - Yes / Ok / Open chat in multiplayer mode [Print] - Create screenshot [Page Down] - Zoom in [Page Up] [+] (numpad) - Zoom out
Descriptions: -------------
[Ctrl] + [Left Mouse Click] on an item while at the Trader Quick buying and selling of items: If you [Ctrl] + [Left Mouse Click] on an item you want to buy or sell, you can do so without getting a confirmation query.
[Ctrl] + [Left Mouse Click] on a Character Portrait Team teleport: When you are playing a Multiplayer game, you can use this combination to teleport directly to any player from your group.
[Ctrl] + [Left Mouse Click] on another Character Trading: Opens up the trade menu on the selected character.
[Shift] Increase your defense: Pressing and holding [Shift] increases your defense on incoming attacks. However, while holding [Shift] you cannot move or attack.
[Shift] + [Left Mouse Button] on an Item in your Inventory Unstack Items: This combination allows you to separate stacked items (e.g. potions) in your inventory.
[Right Mouse Button] on the World Map Drag view of the World Map: Press and hold down [Right Mouse Button] to drag the world map in the desired direction in order to view other areas.
[Shift] + [Left Mouse Button] on an Opponent Clicking on an opponent while holding down [Shift] will order your minion to attack directly.
[Mouse Wheel] Camera Zoom and Map Zoom: Scroll [Mouse Wheel] to change both the zoom and the angle of the camera. On the world map, scroll to zoom in and out.
[Middle Mouse Button] on the World Map Open the Minimap: With this hotkey, you can open the minimap from the world map. Move the mouse around to see areas you've already visited.
[Middle Mouse Button] Adjust the Camera Position: Hold the [Middle Mouse Button] and move your mouse to change the camera angle.
[F9] Quicksave Function: Saves the current position. If you have quicksaved a current position you can exit the game. Once you load the quicksave, you will reappear at the place you quicksaved. However, please be aware of the following: o The quicksaved position will be overwritten by the following three actions: + the character dies + the character has clicked on a soulstone + you load another save game o Once you loaded your quicksaved game the current position is NOT saved again automatically. In order to save it, hit [F9] once more. o All enemies are back again after loading a quicksaved game! Be careful, because it could be dangerous to quicksave in an area where you've just killed enemies, or in front of a dragon...
C) Sacred 2 Community Network
Come and visit our Sacred 2 Network at http://www.sacred2.net!
Sacred 2 Network is the perfect meeting place for Sacred 2 players. It offers a variety of features:
* Compare yourself to others in a big highscore ladder!
* Found your own guild and compare your guild with those of others in a separate highscore ladder!
* Look for special events that are planned in Sacred 2 - Fallen Angel!
* See which achievements you have already unlocked (listed in a separate ladder).
* Get in touch with other characters and players.
* Search, sell and buy items at the Marketplace.
* Create your own friends list and meet your friends.
* Look for many more features in Sacred 2 Network ...
Please note: You can have a look at the Sacred 2 Network already. However, you can only use the full advantages of this network after creating your game account in the Closed Net lobby!
D) Closed Net Lobby
In the Closed Net lobby you will find a list of all available servers. All servers do have a specific language code as first part of their name. In order to see only servers of one language, you can use the dropdown menu at the right top of the list to choose the language you prefer. So if you want to find e.g. some French-speaking people, you will most probably encounter them by joining a French server (titled as "fr: servername").
E) Miscellaneous
Starting weapon of Dryad
Unlike mentioned in the manual, the Dryad starts with a bow instead of blowgun/pipe.
4. Version History ------------------
Since the release of Sacred 2 - Fallen Angel we implemented many new features and fixed many issues to improve gameplay. The most important features are:
07/03/2009; Version 2.43.0:
New Features:
* It is now possible to disable the camera shake via an entry in the optionscustom.txt. The entry is: camera.cameraShake = 0
Bugfixes:
* The heroes do not point out insufficient armor against the wrong damage types anymore.
* Reflection damage from NPCs has been reduced.
* The Sakkara demon on the "Start Island" no longer attacks the player unless he has been attacked first.
* Gold and XP amounts will now be displayed using periods as the thousands separator. (For example 123.456.789.000)
* When fight music is disabled, the region music will continue to play during combat.
* The bonus "push rider from mount" has been removed.
* Blowpipes are now able to hit mounted creatures.
* Achievements will only be shown ingame and commented by the hero the first they are accomplished.
* The achievement "Group Hug" is now possible to accomplish.
* Other heroes in multiplayer game sessions are now less chatty.
03/03/2009; Version 2.40.0:
New Features:
* nVidia PhysX technology implemented for two combat arts of each respective hero o Direct impact on immediate environment o Particle effects o Variable wind speeds
* Pause functionality for single player mode (default key [P])
* Controls for minions: o Attack range o Attack mode o Select opponent
* New achievement system (available in logbook)
* Turn characters 360° in the character selection screen
* Inventory screen changes: Equipped items now have a new layout which is individual for each character
* The Crystal Planes now feature a new quest series as well as new opponents
* New items may drop
* Three new mini bosses. All mini bosses now have their own quests.
* The logbook now features a new graphical appearance.
* New options under „Audio Settings“ to adjust the frequency of battle chat
* New death screams for all creatures even if battle chat has been set to „Never“ under „Audio Settings“
* Added a tool tip display for the duration of purple and blue potions
* Incoming messages will now open the chat window. After seven seconds the window will close automatically
* New option under „Audio Settings“ to switch acoustic notifications for chat messages on or off.
Bug Fixes:
* Several causes for crashes have been fixed.
* The Dryads' shrunken heads now work as intended, boosting the effectiveness of the combat arts Malicious Totem, Black Curse and Viperish Disease.
* The bonus Deadly Wounds does no longer stack. In extreme cases the overall hitpoints were reduced to 1 due to that issue.
* The bonus Deep Wound does no longer stack. In extreme cases the overall hitpoints were reduced to 1 due to that issue.
* Fixed an issue that dead horses could be mounted in certain situations.
* Fixed an issue that mounted heroes did not sustain damage when they touched a T-Energy pool.
* Heroes will now sustain the correct amount of damage when touching a T-Energy pool.
* Heroes will now sustain damage when they walk through the boss monster "Swirling Mist of Miasma" ("Fog Monster").
* The boss monster "Swirling Mist of Miasma" ("Fog Monster") now fires projectiles.
* The skill Alchemy now increases the amount of health replenished by healing potions.
* The modification Evade of the Inquisitor's combat art Reverse Polarity will now be displayed correctly in all parts of the interface.
* Damage over time did work properly for Elite Boar Riders. This has been fixed.
* The Divine Gift Kuan's Breath also effected opponents who were above the defined maximum opponent level. This has been fixed.
* Various fixes concerning Pierce.
* "Power leveling" using the the combat art Expulse Magic on the "Swirling Mist of Miasma" ("Fog Monster") is no longer possible.
* Fixed the faulty damage display of the boss monster "Facetteleon".
* When several boosts were active, the fist boost to terminate also ended all other boost graphics effects even if the remaining boosts were still active. This has been fixed.
* The faulty damage of the modification Self Repair of the Temple Guardian's combat art Jolting Touch has been fixed.
* The faulty damage of the Seraphim's combat art Pelting Strikes has been fixed.
* Corrected several translation errors in English and French.
* Fixed wrongly saved values of the explored map.
* Amulets and rings have become distinctly different now. This will apply to all amulets including already existing ones.
* Pressing [Del] when the cursor is positioned at the start of a text field in the menu does no longer cause crashes.
* Fixed an issue that Blacksmith Arts could not be removed from forge slots if they had been placed there temporarily.
* The Closed Net player chest accessible for all characters was deleted when players logged in to the Open Net lobby for the first time. This has been fixed.
* Sometimes, items that we rearranged in the inventory were lost due to server lag. This has been fixed.
* Fixed an issue that made it impossible to open a server for diffculty levels gold or higher even if the character met the requirements.
* Fixed an issue that made it possible to switch from a hardcore game to a default game and vice versa via the Buddy list.
* The skill Toughness will no longer yield strange results in higher levels. Warning: Toughness did block high amounts of damage even while being broken. Since the fix, Toughness works more predictable, but might therefore be less effective in some situations.
* The mini boss Forest Guardian will now scale to the player's level who is close to him rather than that of the first player who entered the server.
* The unique spear Gronkor's Downfall does no longer carry a bonus for ranged weapons.
* All mounted opponents now fight and die as intended.
* The acoustic signal of the heartbeat sometimes did not end. Now, the heartbeat sound will play no longer than twelve seconds.
* The survival bonus will increase at a slower rate.
* The Dryad's combat art Malicious Totem will now have a stronger effect when the proper shrunken head is being used.
* The Temple Guardian's combat art Furious Emblazer is now more powerful.
* The Seraphim combat's art Divine Protection now has a slightly reduced duration per level.
* The amount of experience points per killed opponent will no longer be as drastically reduced on very high levels as before.
* The safe area (spawn protection) around resurrection monoliths has been extended; monsters will not attack players immediately anymore.
* Several side quests have been fixed
* Throwing daggers will now rely on dexterity rather than strength
* The skill Magic Staffs didn’t apply to two-handed mage staffs, this
has been fixed
* Temple Guard combat art Battle Extension did not work correctly in
combos, this has been fixed
* Seraphim combat art BeeEffGee is now capped at level 200; the tooltip
has been fixed accordingly
* Shadow Warrior combat art Reflective Emanation reflected conditions such
as blindness and stun and not just the damage, this has been fixed
* Several combos did not work correctly when combat arts with different
targeting systems were combined, e.g. area spells first and direct
damage such as flash second. This has been fixed
* Some descriptions for combat art modifications were misleading or wrong.
They have been corrected.
* Bossmonster "Carnach" teleported one last time while dying, this has
been removed.
* Unforging items at the blacksmith broke the forge slots in rare
occasions, this has been fixed.
* Fixed an issue where OpenAL caused noisy sounds in the main menu after
leaving a game session.
* Pressing [print] did not save screenshots when a dialog window was open.
This window will only be seen in the screenshot when both [ctrl] and
[print] are being pressed.
* Typing [% n] into the chat crashed the game, this has been fixed.
* The tooltip of special mounts had value discrepancies at a trader and in
the inventory.
* Framerate drop caused by certain graphical effects has been lessened.
* Added more pictures for quest targets in the quest log.
* Fixed an issue in the MP server list that could cause players to join a
different server than the one that had been selected
* The mastery of the skill Riding now unlocks the correct bonuses.
* Lore-skills increased the casting speed more efficiently than stated in
the tool tip.
* Skill Spell resistance did not work in some cases, this has been fixed.
12/12/2008; Version 2.34.0:
New Content:
* New area with 24 aboveground sectors and about 6 additional underground sectors
* New textures and objects to create a snowy landscape
* Additional sounds for the snowy landscape
* 20 new creatures
* New NPCs
* New full quest chain
* Additional armor set for each character
* New armor items and weapons
Fixes:
* It was not possible to load an old save after patching, if the character in the old save had an item in their hand (held by the mouse pointer) at the time the save occurred.
* Characters over lvl 61 were unable to create game channels (only able to join them).
* Sometimes after rebirth at a resurrection monolith, the character started at an incorrect position on the map leading to a dead end.
* The fourth Guardian of the Big Machine could sometimes be killed while it still idled. This skipped the end boss fight.
* Crystal Monster: The lightbeam adjustment didn’t rotate which led to confusion about why the hero was stunned.
* When tabbing out of the game then going back, the position of the mounted hero had changed.
* Temple Guardian’s “Amplifying Discharge” with Mods 1b & 2b " Ricochet": Rebounding projectiles did not cause further damage after the first rebound.
* Temple Guardian’s “Combat Alert” with Mod 1a "Assault": The increase in attack value was not shown on the tooltip.
* Temple Guardian’s “Dedicated Blow”: The damage conversion for 'prone to ice' for fire elementals converted damage into poison.
* High Elf’s “Blazing Tempest” dealt too much damage.
* High Elf’s “Fire Demon” with just achieved mod "Enliven": The increased damage was only visible after changing the CA slots. New damage is now instantly shown.
* High Elf’s “Glacial Thorns” dealt too much damage and caused massive frame rate fall off when used on bosses.
* The “Fire Demon” and “Moribund Animus” buffs restarted automatically. Now you need to reactivate them again manually.
* Inquisitor‘s “Ruthless Mutilation” didn’t work properly with ranged weapons.
* Shadow Warrior’s “Rallied Souls” with Mod 1a "Armament" resistance values were too high.
* Seraphim’s “Archangel's Wrath” with Mod 1b "Salve": Additional fireball was added but damage didn’t decrease.
* At the end of a combat-art move the Dryad erroneously shot another round of shuriken/knifes.
* Dryad’s Hireling “Moribund Animus” no longer lies down every few seconds.
* It was possible to forge high-level items into low-level weapons and armor. This could lead to overpowered items. Now the highest level of the forged items will be the new level of the item.
* Slot boni on forged items didn’t work properly. Now silver slots give 7 % bonus and gold slots give 15 % bonus.
* Item bonus "+x to all CA’s" didn’t work correctly.
* Monster attacks had a motionblur-effect that lasted too long.
* The audio option “Character Effects on Center” had no effect on playback in 5.1 surround sound.
* Several sound issues fixed for boss music, deathsplatter-effect and unique items.
* Missing sound profiles added for T-mutant Human and High Elves as well as for new mini-bosses.
* All sounds were initiated with a short snapping sound.
* Singleplayer CoOp: When you started an SP game and opened the game as MP, the server started without a name. Now the name is CharacternameXXXX where XXXX stands for a random 4 digit number.
* Rivers had dust clouds instead of water splashes.
* Inventory picture for “Celdrahil's Gloves” was missing.
A játék könyvtárából kell futtatni a Sacred2 Updatert, akik neten játszanak azokat már csak az új patch felrakása után fogadja a szerver.
Nem egy nagyméretû javítás lehet, néhány perc alatt fel lehet rakni.
Igen, az updater mindig elõbb szól, mint hogy kirakják a weblapra :D cseles :D Visszaverés meg kell akadályozni, igen. Közelharcit, távolságit, mágiát, össz vissz ezt a hármat. Meg a sebzésedet hogy visszaverje az ellen. Mágia meg varázslat ugyan az. Viszont azt vettem észre, hogy ami simán visszaverés x%, az semmit sem használ... legalábbis nem írja ki...
Na, már le is töltötte a Patch-et az Updater.
hali honnan szedhetö le a2.430 patch?
Most próbáltam felmenni zárt szerverre, többszöri próbálkozással is csak az elõszobáig jutottam, "Nincs beállítható szerver" üzenettel állták el a továbbvezetõ utat. "The latest version is 2.430" üzenet fogad az elõszobába lépve, le viszont semmit nem tölt, lengyelek is a váróteremben ácsorognak.
Hátas csak akkor múlik ki, ha a gazdi rajta ülve hal meg, ilyenkor megtörténhet, hogy a hátas elpusztul, de a karakter életben marad, minimális életerõbõl visszatornázza a HP-t.
Hátasnak van hívógombja, illetve az investoriban meg lehet nézni az adatait.
Csapattársunk szeráfját is egy pillanat alatt kivégezte a fõinkvizítor. A csuhásban már alig volt élet, ráküldött egy arkangyal haragját, következõ pillanatban vörösben felvillant: 8000 - halálos sebzés egy 7200 HPs szeráfnak. A visszaverést kell valahogy megakadályozni, különben képes olyan sebzést okozni, hogy az maximális életerõvel elõtte álló karaktert is agyoncsap.
Pech a szeráfnak. Ezért írtam, hogy a mágiát blokkolni kell, 10-15% felett már szinte semmi mozgásgátló vagy egyéb varázslat nem hat rajtad :) Meg találtam egy olyan amulettet, hogy ellenfél esélye a sebzés visszaverésére: -45% :D Patchet várom, köszönjük az értesítést :D
Sziasztok!
A kiadó levele szerint ma 15 órától letölthetõ a szerverrõl az új patch!
üdv,
Nekem például jobban dobálja kis túlélésivel a cuccokat mint naggyal. Ez változó. Volt olyan hogy sokáig semmit nem dobott aztán meg 2 perc alatt 3 barnát. Nagyon változó a dolog. Nem sikerült még kitalálni, hogy mikor dobálja sûrûbben nameg hogy hol.
Értem köszi! Én közelharci támadással próbálkoztam. Valószínû én voltam a béna és nem figyeltem eléggé! Azt gondoltam könnyebb lesz. Õszintén szólva ez volt az elsõ fõellenség, aminél gondom akadt Nem számítottam rá hogy ilyen kemény lesz, hát jól rá is faragtam! És ilyenkor mi van a hátasommal? A cicus is meghal mindenképp vagy csak akkor, ha épp velem volt amikor jobb létre szenderültem??? És akkor mostantól elfelejthetem az aranysárga és barna cuccokat is? Ez a titkos küldi tényleg kemény. Pláne úgy hogy csak a játék vége felé lehet felvenni, de egész elõröl kell mindenkit kimazsolázni. Egyszer én is nekiugrok, de az biztos nem most lesz. De respektálok mindenkit akinek már sikerült!
Sziasztok! Csak azt szeretném kérdezni, hogy ha online játszom a játékot, van benne valamiféle + küldetés, vagy hasonló? Illetve mivel jobb mint a single?
Hja a fõinkvizítor sokak kedvence, amikor már úgy tûnik, hogy vége, akkor bemutatja, miért is mondta az elf, hogy nagyon vigyázzunk vele, mert erõs varázslatai vannak, amik szinte legyõzhetetlenné teszik. Jegesem ezüstön és aranyon is belesétált a fõinkvizítor csapdájába, platinán nem volt gond vele (más kérdés, hogy nem sokkal késõbb egy lag miatt mégiscsak behalt Elyhaan)
Nagy valószínûséggel fõinkvizítoron látható két erõsítés okozta a veszted neked is. A megtisztító fájdalom annál nagyobb sebzést képes okozni, minél sebzettebb az inkvizítor, az ellentétes polaritás pedig visszaveri a sebzést a támadóra. Az eddigi tapasztalatok szerint a távolsági támadásokat veri vissza, amit talán képes fel is erõsíteni, egy óvatlanul elengedett arkangyal haragja szeráftól, vagy jeges tüskék elftõl a karakter vesztét okozhatják. Arany fokozaton az elfemre a fagylángot csapta vissza, ami egy hosszan tartó fagysebzést okoz- itatni nem lehetett, csak néztem, ahogy elfogy az élete, meghal. Néhányan aztán kisilabizáltuk a már említett okosságot: közelharci támadást nem ver vissza, lehetõleg ne bombázzuk távolsági varázslatokkal. (elûzõ mágiától pedig annyira fél, hogy kergetõzni voltunk kénytelenek). Huhuhorgász tûzlabdáival sikeresen kivégezte a fõgonoszt, igaz mellé adagolta az elûzõmágiát is.
Ascaron küldetés: amennyiben rászánod a nem kevés idõt, és türelmet, hogy összegyûjtöd az egész stábot, boldog tulajdonosa lehetsz két zöld gyûrûcskének, egy narancssárga kalapácsnak, és néhány palack italocskának.
Ez az a küldetés, amit a dicsõségért csinál meg néhány játékos, nem pedig a jutalomért :)