Megüt a guta! Megölt az a rohadék fõinkvizítor amikor már csak kb. 5% élete volt hátra és mindezt azért mert nem adagolta akkor a piros lötyit amikor szerettem volna! Oda a 80%-os túlélési bonuszom és rögtön levett minden tulimból egy rakatot! Ezen most nagyon kiakadtam!!! Egyébként csak kíváncsiságból mondjátok már mit kapott az aki az Ascaron-os titkos küldit végigcsinálta? Csak valami poénos dolgot vagy valami használhatót?
modok nincsenek ehez a játékhoz. Max javítópatchek. A jelenlegi verzió a 2.40-es és amit a játék alapból telepít az meg 2.0.2
Ha minden igaz akkor nem sokára lesz még egy javítópatch 2.43 verzióval és ami ennél jobb hogy lesz egy plusz kiegészítõ lemez is. Lerövidítve a kiegészítõ lemeznél lesznek modok.
Az érdekelne, hogy ezt a játékot hogyan lehet uninstallálni? Végrehajtottam az online deaktivációt, amire azt írta, hogy sikeresen megtörtént (és ha indítanám a játékot, akkor szeretné is magát újra aktiválni, tehát úgy veszem, hogy sikeres), de az uninstallációs folyamat közben kiírja, hogy nem sikerült a x:...\sacred2\system könyvtárba írnia, ezért megszakítja az uninstallt és minden marad a régiben...
Hi! ismer valaki modokat a játékhoz?
Dual Wield szeráfhoz nem kell dashing alacritybõl az attack speed?
"Recommended mods: Sprout will increase run speed (you won't need Attack Speed with Dual Wield), Delay will increase the duration by another 10 seconds, Impatience will reduce the cooldown to 40 seconds."
Érdekes....
És valóban! Köszönet!
baromi egyszerû a dolog.
Belépsz a lanba, amikor kreálsz játékot akkor singles karinak kiírja, hogy nem tudod menteni a játék állását a küldetéseket. Alul szöveg.
Ha új karit indítasz és frissen lanon kezdesz vele rögtön ez a szöveg nincs. Tehát LAN és Single között NINCS átjárás.
Egyikõtöknek sem mentette a hadjáratot? Zárt neten ez kb. úgy mûködik, hogy aki elõször fellép a Hadjárat szerverre az õ hadjáratának mentésével indul a játék, ehhez csatlakozhatnak játékosok. Olyan játékosnál, akinek viszont nem tart még ott a hadjárata, mint az aktuális játékban nem menti a játékállásokat, de ettõl függetlenül játszani tud, csak minden egyes mentési helyzetben a "Karakter elmentve. A hadjárat állapota nem került elmentésre" üzenetet kapja.
Elõbb annak kellene belépni a szerverre, akinek kevesebb van meg a fõküldetésbõl, másik ehhez csatlakozhat.
Hát, eddig is Hadjárat-ban nyomultunk... Valaki próbált már LAN-on így játszani? A manualban leírtak ezzel kapcsolatban kissé homályosak.
LAN-on még nem játszottam, ha van "Hadjárat" mód azon kell játszanotok, akkor menti a fõküldetést, "Szabad" játékmódban lehet bossokat farmolni, fejlõdni, de a küldetéseket nem menti el - "Karakter elmentve. A hadjárat állapota nem került elmentésre"
Lan-on játszok egyik ismerõsömmel Hadjárat módban. Kilépés után a küldetések elvesznek, elölrõl kell kezdeni az egészet (Mentésnél ezt írja ki: "Karakter elmentve. A hadjárat állapota nem került elmentésre"). Ez ellen lehet valamit kezdeni? A fõ küldetést szeretnénk együtt végigvinni...
Kétkezes fegyverhasználathoz nem lesz szükség magasabb szinten arra a módosítók miatt adott pontocskára sem, mert nagy valószínûséggel egyedi fegyvereket használsz majd, sõt lehet többször lesz balta a karaktered kezében, mint kard.
Jónéhány órányi játék van már mögöttem, sok egyedi fegyvert láttam, egykezes balták, fejszék sokszor jobb bónuszokat adnak, mint a kardok, és a sebzésük is nagyobb.
Minden egyes karakternél el kell dönteni, hogy milyen fegyverrel fog menni, s azt fejleszteni, legyen bármilyen jó egy fegyver,ha a karakter nem arra van specializálva nem a kezébe való.
Választott fegyverismeretet maxolni illene, ami lehetõvé teszi magasabb szintû fegyverek használatát, azzal a fegyvertípussal bánik a legügyesebben a karakter, azzal tud legnagyobbat sebezni, azzal a legjobb a találati esélye, választott fegyverével egy harcos nem üt mellé.
A lényeget jól látod: vedd fel a kétkezes fegyverhasználatot, a többi fegyverismerettel ne foglalkozz, hasznosabb képességekre is jó lesz az a pont, amit a kardismeretre áldoznál.
Mondjuk teljesen nem értem. Ugye ez a hit chancet növeli, fõleg ezért jó ahogy olvastam. De a Dual Wieldet ha megpakolom, csak akkor növeli, ha ténylegesen 2 db fegyver van a kezemben, a pl sword meg csak akkor ha tényleg kard ? És ha nincs semmiféle módosító a 2 kardra ami a kezemben van, amihez kell sword lore?
Nem baj kezdek egy új karit, úgyis csak próbálkozok egyelõre, nem találtam meg pontosan mit is szeretnék. Bár ahogy láttam, unique vagy legendary cuccokon nincsenek módosítók, nem tudom ezekbõl mennyi fog potyogni nekem, inkább közelharcos lennék mint varázsló, Szeráf, vagy Inkvizítor, még ezt sem döntöttem el.
Van értelme külön valami fegyvertípusra, mint például kardra specializálódni? Vagy fölösleges, mert késõbb úgyis unique cuccokkal fogok rohangálni amikre nem hat?
Köszönöm a tanácsokat, jobb most még az elején jól indítani, mint utólag kukázni az egészet. Bár élvezem a játékot és a tervezgetést és tényleg szívesebben foglalkozom ezzel a játékkal, mint néhány agyatlan hülyeséggel. Nem sajnálom az idõt a kísérletezésre sem. Szerintem sok hasonló kreatív játékra lenne szükség. Én még 10 rugóért vettem amikor megjelent, de nem bántam meg. Köszi...
Azért írtam, hogy alku+alkat, mert az alkatra valószínûleg nem sok pont jut, de az alkuval megszerezhetõ +minden képesség cuccok megemelik az alkatot annyira, hogy jelentõs plusz HP-t kap a karakter. Az elkerülésre is érdemes figyelni, ez az a pont, ahol az elf nagyon gyenge.
Amirõl még nem volt szó: legyen bármilyen elfed (tüzes, jeges, arcaniás), az arcania fókusz kötelezõ képesség, a ragyogó erõnlétre pedig ami runa a világon csak létezik annyit tehetsz (több száz runár rá lehet rakni, nem érdekes, hogy csak tizedeket emel, tizedekbõl is egész lesz) Kristálybõrt, vagy izzóbõrt is pakolni kell runákkal, amit csak elbirnak, a CA-k reg idejét le kell szorítani 0,5 másodperc körülire, miközben minél nagyobb sebzést kihozni belõlük.
Zárt neten találkoztam néhány elffel, akiknek a gazdijuk panaszkodott, nem érti miért nem boldogul - közel 40es szinten voltak, 1,2-1,6 reg idõkkel - az ilyen két varázslat között sokszor meghal.
Köszi. Azt hiszem, én ott hibáztam, hogy az alku+alkat képességet késõn vettem fel. Intelligenciára nyomattam rendesen, de az "esély a támadás elkerülésére" nem figyeltem eléggé. A jégtüskéket már sikerült kiismerni. Most indítok egy újat, azért köszönöm a tanácsokat.
Az elf is lehet erõs, láttam 100 fölötti jegest 0 halállal. Tény, hogy a patchek lecsökkentették a sebzést, de még így is hatalmas pusztításra képesek.
Az elf védelmét kell erõsíteni, mert az "magától" nem fejlõdik megfelelõen. Huhuhorgász tudna mesélni róla mi a különbség, ha már alacsony szinten alku+alkat képessége van az elfnek, vagy, ha csak 50esen lesz...
Jegesemnek van néhány feltámadása, arcaniás "bolond elfem" 0 halállal jutott 50. szint fölé. Az alkuval megszerezhetõ +minden képességre cucc mellett fontos még az esély a támadás elkerülésére +X %. Mágikus csínyt használó arcaniásnál számít a találati esély, tüzes, vagy jeges nem használ fegyvert, sebzést lehet növelni +intelligencia, +X % tûz(jég)sebzést adó cuccokkal.
Jeges elfnél az sem mindegy, a jégtüskéket hogy sikerül eldobni. kötegszerûen együtt repülõ tüskékkel egy sárkányt is pillanatok alatt ki lehet végezni.
nem feltétlen vagy béna csak elsõre nem jött össze úgy ahogy szeretted volna. Nekem is ez a második elfem, mert az elsõ nem lett ilyen erõs. Ez után driádot szeretnék indítani majd, meglátjuk mi lesz belõle.
Köszi szépen a válaszokat, majd kísérletezgetek. A lényeg az, hogy lehetséges, tehát én vagyok béna.
Ha elfrõl van szó akkor tudok segíteni. Fõleg ha tüzes. Jegesben Fantusz tudna válaszolni a feltett kérdésekre. Én most vagyok lvl 97-es, a tûzlabdám 19000 fölött sebez. Ha valaki akar elfrõl kérdezni akkor tudok segíteni. Én Norec kollégának köszönhetem hogy elkezdtem másképpen nevelni az elfemet. Azóta kis változtatások, variálások és jelenleg így állok. De a nióbium még nehéz, mármint egyes területek nehezek még így is.
Ma sajnos nem volt netem, így a játék elmaradt, pedig 100-ra föl akartam volna fejlõdni.
Igen, az én elfem sebzése ötödére csökkent! De a mostani kardos pajzsos simán leveri az ellent cölöpnek a földbe :D
tehát, teleport kövek között tudok csak mozogni, és azok között amiket aktiváltam. Van fent a neten egy térkép, hogy merre vannak a teleport kövek? Tud adni valaki egy linket hozzá?
akkor még mindig marad a kérdés, hogy hogy tudom használni a teleportokat? vannak az újraélesztõ monolitok, okés és vannak a teleportok. Ha teleportnál állok, akkor tudok az egyik helyrõl a másikra menni, oda ahol teleport van?
Megtaláltam a kapcsolót a dzsungelben. De azért így már kicsit más a leányzó fekvése! Egyrészt ugye sehogy sem jelzi a keresendõ npc-ket, másrészt én már egy csomó ilyenhez odamentem. És miután rákattint az ember eltûnik a felkiáltó jel a feje felõl. Arra viszont már nem emlékszem, hogy hol voltak így már nem is tudom megtalálni õket. De le a kalappal mindenki elõtt akinek sikerül végigvinni!!! Tényleg mit lehet kapni érte?
Itt nem úgy van, mint a Diablo esetében. Nem lehet állandóan használni a teleportot, csak azokon a helyeken, ahol a térképen ez megnyitható. A patch csak a teleportok számát emeli. Ha jól emlékszem régebben az elején eredetileg kevesebb helyen volt lehetõség erre.
Nekem is lenne egy kérdésem, bár szerintem ez inkább morgolódás a részemrõl. Szerintetek igazán kemény Elf karaktert lehet a 2.40-es patch után felnevelni??? Mert lehet, hogy én vagyok béna, de nagyon gyengus lett ez a karakter 2.40 után...
lenne egy kezdõ kérdésem: a telport hányas patchtõl érhetõ el? 2,40? És mivel lehet "elõhivni/aktiválni"?
jaja pontosan. én menekültem az ellenfelek elõl, gyorsabban szaladtam mint õk, amikor elég elõnyt szereztem akko mondom teleport a szigetre. nyomtam is, még utol sem értek. a szigeten meg gyanús volt hogy az aurák sehol. Na mondom mi az isten? Nézem egybõl a bónuszt, látom 0 feltámadás meg 1. Na egybõl el is ment a kedvem kicsit a játéktól, pedig semmi lag nem volt. Érthetetlen számomra azóta is.
Nem a sárkánnyal van gond, hanem egyrészt a gépemmel, vagy a szerverrel a grunwaldi sárkány laggal támad. No meg a 24 szintnyi különbség sem az elfem malmára hajtotta a vizet, pláne úgy hogy egy-két ork pofonba is "belepirult".
Fel voltam rá készülve, hogy meghalhat, most nem is azon bosszankodtam, de elég nevetséges volt a látvány - illetve, hogy nem is láttam semmit, 5-6 másodperces mozdulatlanság után elborult Elyhaan.
Ez kb. olyan volt, mint, amikor huhuhorgász elfje teleportálás közben meghalt.
Én is 96-os szinten vagyok. Én csak azért erõltetem a nióbot, mert kezdem kinõni a cuccaimat és kellene az utánpótlás. Egyszer én is nekiálltam a grunwaldi sárkánynak, hesszes volt, úgyhogy hanyagolom egy kicsit. Nem sokára játszok én is valamennyit, majd meglátjuk milyen eredménnyel. A bónusznak meg kb 112-ig nem sok köze van a játékhoz niób szinten. Csak utána lesz majd lényeges, azért hogy a 112-es ellenfelek jóval magasabbak legyenek a karakternél.
96-os az elfem, de szerintem platinán fejlesztem még, nem igazán élvezem, hogy niobiumon alig van mozgásterem. Teknõsök adnak XP-t rendesen, de unalmas az öldöklésük, átmentem orkföldre ott már elég adranalin-növelõ pofonokat osztottak, de végülis gond nem volt, s itt legalább normálisabb cuccokat is dobálnak.
Lett gondom viszont Grunwaldban, hányszor megfogadtam már, hogy nem megyek oda többet... Mégis megpróbáltam, elég jól adta ott is az XP-t, jelentõsebb lag sem volt, no mondom megnézem a sárkányt, ha agyon csap se vesztek sokat. 120as volt a bestia nem is azon lepõdtem meg, hogy behaltam, hanem az elég érdekes volt, hogy nekem rontott a sárkány beterített a láng, talán meg is ütött, aztán csak állt és nézett. Eltelt így 5-6 másodperc, mozdulni nem tudtam, gondoltam itt a lag - a sárkány sem mozdult az elfem meg elborult. Szerintem már az elsõ rohammal kivégzett, amibõl semmit nem láttam, de ezen most meg sem lepõdtem, lag nélkül is sok a 24 szint különbség.
Feltámadás után, 0% túlélési bónusszal vettem egy +9 minden képességhez amulettet - újabb adalék a túlélési bónusz rejtélyeihez.
Nem kevés kitartás kell a sacredes küldetés végigjátszásához - sok sikert hozzá. A dzsungelben a sivataghoz közeli teleporttól kell keletre indulni, ahol ugyancsak egy barlangot keresve indul a küldetés, aztán jön a mocsárbéli barlang (nem tudom fel lehet-e cserélni). A valami csodálatos lényege, hogy a Sacred 3 készítéséhez össze kell szedni a térképen szerteszét szóródva ácsorgó munkatárasakat. "Mindössze" 86an vannak, nem kevesen eldugott helyeken, küldetés irányát nem jelöli semmi, õszintén szólva nekem arany fokozaton aktív a küldetés, de megcsinálni nagy valószínûséggel nem fogom, persze másokat lebeszélni semmiképpen nem akarok - ismerek olyat, aki végigcsinálta, nem túlzás, hogy egésznapos küldetés, és kell hozzá puskázni, hacsak nem tudod fejbõl a 86 felkiáltójeles tartózkodási helyét.
Kösz, jó tudnii! Kerestem a Sacred2.hu-n de nem találtam. Merre találom? Ugyanis szívesen nekifutnék! Ezek nem azok a tagok, akik mindig azt mondták, hogy „Gyere vissza késõbb most még nem tudok segíteni!”?
Semmi különleges, néhány jelentéktelenebb hiba javítása, mondjuk nekem a 2.40 óta néha kilépeget random, elõtte nem volt vele gond, remélem ezzel már nem fordul elõ, szal mindenképpen muszáj lesz felraknom.
Megtaláltad a játék leghosszab küldijét amely egyben easter egg is.
Annak a barlangnak a kinyitásához a dzsungel keleti végén kell egy kapcsolot megkeresned.
Utána bemehetsz a Sacred irodájába és megkapod azt a küldit hogy szed össze a fejlesztöket akik szabin vannak / ök azok a felkiáltó jeles karakterek szanaszét Ancariában ,számszerint 89 !!! /
Baromi hosszú küldi én csak egy karimal csináltam meg eddig.
Találtam egy barlangot ahová nem tudok bemenni. Gondolom valami küldi kellene hozzá. Libi hasraesése nevû vízesés tömkeleg után van egy rész ahol át lehet menni egy fennsíkra a mocsár felett. A barlang ennek a közepén van egy hidra társaságában. Ha rá kattintok az írja ki „Valami csodálatos?”. Ide hogy lehet bemenni, valaki tudja esetleg? Ja és a vízesések utáni vándorcirkusznál van a „Magányos Hyppocampus” küldi is. Megéri megnézni!
Hát én el vagyok havazva, de ma azt hiszem felnézek este.
Nagyon behalt a fórum. Mi van emberek? Mindenki úgy tolja, hogy már ideje sincs írni? :D
Fantusz hogy állsz? Hanyas vagy?
megnéztem és bocs. az alkum csak 184. Úgy emlékeztem hogy ez az egyik ami 200 fölött van de sajnos nem.
Regenerációt???? Én nem láttam még olyan erekjét, ami a regidõt csökkenti. Valami nem stimmel. Elbeszélünk egymás mellett. Alapból az alkun asszem 24 van rakva. A többi az bónusz. asszem jelenleg +158 minden képességre.
Vagy esetleg a hátasod adja a regenerációt? Milyen karival játszol különben?
Arra gondolok ami a bal alsó sarokban van. És váltogatni lehet õket. A jég a világoskék. Azt nem írtam, de a többi nekem a hatékony észlelésre ad. Minél nagyobb vagy annál nagyobb lesz az erekjék szintje és többet adnak hozzá az értékekhez.
A hátasnak nem látszik az élete. Ha meghalt akkor újat kell venni. Én csak utazáshoz szoktam használni, vagy akkor ha nagyon elbírok az ellenséggel. mert ha rámront egy nagyon erõs banda akkor sec perc alatt kinyírják. Magasabb szinten nem olcsó mulatság. Asszem Fantusz vett egyszer majdnem 50 milláért. Így kell gondolkodni, hogy mennyire vigyázol rá.
Kíváncsi vagyok meddig nem lesznek serverek. Remélem mihamarabb megoldják a problémát.
Van gyûrû és amulett is ami ad az alkuhoz valamennyit. Asszem még ide tartozik, ha pl gyûrûn azt olvasod, hogy +X az általános képességekhez. Ebben az alku is benne van meg még nem tudom mi. Én a +X minden képességre gyûrûkkel szoktam tolni, mert az az összes skillre pakol, nem válogat. Meg én úgy csinálom, hogy kiválasztottam a jég erekjét (nekem minden fajtából van 3, nem szoktam keverni õket) és arra figyelek, hogy az erekjék tulajdonsága az alkura adjon. Pl most 1 jég erekje 11-et ad az alkumhoz. Van belõle 3. Ha boltolni megyek, akkor átváltok jégre és megnövekszik az alkum 33-mal. Ami azért mondhatni, hogy nem semmi. Már esett 1 vagy 2 +p minden képességre amulett is. Persze ez nióbon, úgy hogy lvl 90 fölött vagyok. Összességében az alkum 200 fölött jár most.
Bargaininget socketbe ringbõl és amuletbõl lehet rakni? Vagy Bargaininget All skillbõl kell tuningolni?
Fantusz!
Hogy áll a platina fõküldi? Ma nem tudom hogy összefutunk-e, majd meglátjuk
Fölösleges, mert teljesen követhetõ a fõ szál, nem lehet eltévedni, max a szeráf szigeten, de oda meg normális térkép nemigen van. Nagyon egyszerû a játék ezen a téren. Fölösleges a végigjátszás. Meg nem hiszem hogy valaki írt volna, mert fölösleges hogy összegyûjtse azokat a fõküldi feladatokat, amiket úgyis sorban megkap az ember és el is olvashatja hogy mit kell csinálnia. Vagy esetleg nem ilyen végigjátszásra gondoltál?
látszik valahol a hátasok életereje? vagy csak tippre megy hogy éppen haldoklik, vagy az ereje tejében van?
gyógyítani nem lehet, de ha idõnként pihenteted, akkor nem lesz semmi baja. Az jó lenne ha fel lehetne õket is szerelni cuccokkal, hogy jobbak legyenek. Akkor hétfõn felejtõs a játék sajna. Na mindegy.