Na ez érdekes, mert nálam nem mûködik! Én már többször próbáltam hívni a hátast barlangokban és sosem jött. De úgy látom nem csak én vagyok így. Ezek szerint gyógyítani nem lehet a pici cicámat? Kár! Szerencsére eddig nem is volt rá szükség.
Hurrá, hétfõn akkor nem lesznek szerverek. Lemész a barlangba majd hívod a hátast és jön.
Én sem tudtam, amíg ki nem próbáltam
Mondjuk logikus, mert a két hadjárat története némileg eltérõ, és a melléküldetések sem mind ugyanazok.
Driádom 58as szinten behalt, ez most egyértelmûen az én hibám volt, túl lazán játszottam, méregurat azért illett volna komolyan venni - beleragadt egy tûzcsapdába, én meg nem is a monitorra figyeltem.
All Sacred2 lobbies will be shut down for an extended maintenence on monday the 13th july 2009, at 11.00 am CET. Thank you for playing Sacred2 - Fallen angel
Dadogott a szerver nálad is, "szó nélkül" kiszürkítette, normális esetben kiírja miért nem enged belépni.
Az ok egyszerû: árnyék hadjáratba nem enged belépni fényes karaktert, és fényhadjáratba sem árnyat (én is azért tudom, mert akartam átmenni máshoz, és ezzel az üzenettel nem engedett be)
Le lehet vinni a barlangokba is a hátast. Igen, kihat rájuk az erõsítés. Ha az életerõd elér egy nagyon alacsony szintet, akkor elõbb meghal a hátas, majd ha tovább ütnek, akkor a gazdája is követi.
és igen a játékot töltöttem, nem neten akarok vele játszani...egyenlõre! addig jó lesz a 34-es is.
Köszi szépen! Igen észrevettem, hogy oda teleportál, csak ork föld tele van ellenséggel és állandóan leállt nagy csatakiáltások közepette mindenkivel harcolni. De nem törõdtem vele. Azóta átjutottam a Szeráf szigetre és megszabadultam tõle. Sophia aranyos volt: Azt mondta, hagyd itt nekem, még sosem volt ilyenem! A hátas szint növekedését már én is észrevettem. Úgy tapasztaltam, ha állandóan rajta ülve játszom, akkor öttel haladja meg a kari szintjét. Viszont a barlangokban a szigetek alatt eltöltött rengeteg idõbõl kifolyólag ez most visszaesett négyre. Kíváncsi leszek újra visszaáll-e a +5-ös tendencia, ha újra együtt nyomulunk majd?! Egyébként lehet, hogy tévedek, de a védelmezõ erõsítés mintha a hátasra is hatna, ha aktív és rajta ülõk! Egyébként azt valahogy észre lehet venni ha hátast sebzik, mert életerejét nem láttam? Vagy egyszer csak meghal? És gyógyítani lehet esetleg?
ITT AZ SG-n!! van egy ilyen fórum keress rá: Sacred 2 OFF/SPAM/WAREZ pontosan ez a neve!
Az az egyik kedvenc részem. (fúj de utálom :D ) Idõm sem volt bent lenni, meg ki is dobott, aztán léptem. De azt nem értem hogy ezüst vagy és nem enged belépni hozzád. Ott van a server szürkézve, mintha betelt volna.
Ha nem eredeti a játékod, akkor csak 2.34-ig tudod felrakni a patchet. Addig van crack. De ha hibátlan jó játékot akarsz, akkor vedd meg, ahoz kód is van. És egy jó játékot kapsz pici pénzért.
Minden rosszindulat nélkül: ha a játékod nem eredeti, legfeljebb csak arra a verzióra patcheld, amihez van mûködõ cracked is, s az ilyen játékot netre nem szabad kiengedni.
Netrõl közvetlenül upgradelni rizikós, a hatalmas méretû patch(ek)et szerintem érdemesebb elõbb a gépen menteni, és manuálisan telepíteni.
Ha minden jól ment, warezes verzió esetén is lehetõséget ad a játék arra, hogy kipróbáld, de talán 5ös szintig enged játszani, utána mindenképpen kódot kér, ha 2.40-re felpatceled, hacsak nem találsz mûködõ törést (szerintem nincs hozzá)
a segítségetekért jöttem ide :) szóval ma peccseltem ill. akartam peccselni a gémet 2.0.2-rõl 2.40-ig. (( http://www.nzone.com/object/nzone_sacred2_downloads.html ))errõl az oldalról szedtem le a cuccost ami elvileg felpeccseli magától végig, nah most gyakorlatilag! :D ...elis kezdte kiírta h ez a program fogja felhúzni 2.40-ig stb... aztán vártam vártam töltött, és amint végzett nem történt semmi, csak 1xûen abbahagyta, utána meg már nem tudtam elindítani a játékot mert kérte az aktiválási kódot, de azt meg nem tudom megszerezni, ezelõtt beengedett anélkül, még telepítésnél sem kérte. kérlek ha tudtok segítsetek!! elõre is kösz!!!
Nekem az is épp elég, hogy nem mindig mûködik az egér... az nagyon nem jó, amikor csak áll, és nem csinál semmit, hiába kattintasz...
Bocs, de délután a szeráf szigetek alatti barlangokban kószáltam, mikor kerestél, a szokásos szerverhiba miatt válaszolni nem tudtam, mire végre elvergõdtem a következõ teleportig már nem voltál fent.
Hátast már láttam én is kimúlni, nem halhatatlanok - rosszabb esetben, ha a karakter hal meg hátason ülve nem csak a túlélési bónuszt veszti el, hanem az állatot is.
Hátasok szintje harc közben növekszik, de mivel én nem különösebben használom ezeket a teremtményeket, most ott tartok, hogy a 81es árnyharcosom pokolkutyája 48as, a 88as elfem 47es szélkígyóját "hobbiból" lecseréltem ugyan, de a jószág azóta is 75ös, nem sokat ültem rajta, jobban bejön a gyalogos kószálás.
Ahogy TGWH is írta csak menj nyugodtan, mert kis idõ múlva odateleportál melléd. Vannak olyanok amiket hamar kinyírnak, de vannak akiket nem igazán tudnak sebezni az ellenek.
Viszont a hátasállatot kegyetlenül kiszedik alólad, fõleg az íjászok, ha csapatban vannak ha még kicsi. Úgy vettem észre, hogy ha harcolsz a hátasállaton, akkor idõnként növekszik a szintje. Ez a növekedés elég gyors, a karaktered szintlépési idejéhez képest.
Dehogynem. Mész elõre és majd követ. :) Nem kell törõdni velük, a te ritmusodat veszik fel. Patch: hát én semmi olyat nem látok ami miatt rohannék letölteni.
Köszi, folyatattam a játékot másodmagammal. Végül is nem nagy gond, csak így nem lehet gyorsan haladni. Az ork ugyanis mindenkivel leáll harcolni így nem tudok gyorsan egyik helyrõl a másikig elérni. De ennél nagyobb bajom sose legyen!
ez mind szép és jó. csak megint lehet szarakodni a telepítéssel? nekem 2.40-re is elég sokára mászott fel valami miatt. meg remélem, hogy a servereket nem azonnal állítják át az új patchre. Valaki magyarul esetleg le tudná írni hogy mit is látunk? Valamennyit értek belõle, de nem mindent.
Version 2.43.0 New Features: - It is now possible to disable the camera shaking via an entry in the optionscustom.txt. The entry is: camera.cameraShake = 0 Bugfixes: - The heroes do not point out insufficient armor against the wrong damage types anymore. - Reflection damage from NPCs has been reduced. - The Sakkara demon on the "Start Island" no longer attacks the player unless he has been attacked first. - Gold and XP amounts will now be displayed using periods as the thousands separator. (For example 123.456.789.000) - When fight music is disabled, the region music will continue to play during combat. - The bonus "push rider from mount" has been removed. - Blowpipes are now able to hit mounted creatures. - Achievements will only be shown ingame and commented by the hero the first they are accomplished. - The achievement "Group Hug" is now possible to accomplish. - Other heroes in multiplayer game sessions are now less chatty.
A kiadó elmondása szerint még a héten kiadják a javítást.
üdv,
Kriszta, még a sacred2.hu-ra látogass el, ott van fórum meg alap dolgok karakterektõl, amivel lehet variálni hogy mit szeretnél. Grünwald változó, ahogy az összes többi is, nincs olyan hogy bármely szinten itt jól jön az xp, ott meg nem.
Grunwaldban nekem állandóan lagol a játék, ezért inkább kerülöm, ha lehet.
Hentelõs XP-t a hadjárat utolsó harmadán lévõ területeken ad legjobban: sivatag déli része, õserdõ, driád sziget. Orkföldön jó XP-t adnak a trollok, orkok, ellenben a goblinok lakta vidéken elég szûkmarkúan mérik a TP-t.
A kék küldi a kasztspecifikus, a fõ szállal párhuzamosan fut, amerre megy a fõszál, arra megy elõbb-utóbb a kék is. Minden karakternek más. Észak-nyugaton van, egy a térképen is jól látható út vezet a kikötõhöz, ami a végén vissza is kanyarodik, fel a hegyekbe. De sztem tartsd csak melletted a fõküldi során, mert lehet újabb küldetést kapsz amint leadod a szigeten.
Köszi a válaszokat! Ezt a küldit Entruag-ban vettem fel, de nem sima kalandozás, azok ezüstszínûek, ez sötétkék volt. És szerintem nem lehet tõle a küldi elbukása nélkül megszabadulni. Viszont ez valami folytatásos küldi úgyhogy az biztos nem lenne jó (a Vadászat III. után jött). Eddig valóban szívós az ork, de nem tudom, hogy egy fõellen harcot is kibírna-e! Én is tengeri útra gondoltam és el is mentem a legközelebbi kikötõbe aminek Karagh a neve (Entruag felett van egyenesen fent a parton). De innen nem engedett elutazni. Nem is vagyok biztos benne, hogy az a jó hely, mert a térképen úgy láttam van onnan nem messze még egy a hegyekben, egy bizonyos Blulutuz. Lehet, hogy az a jó kikötõ és csak onnan lehet odahajózni??? Ha viszont így van abban csak az a szép, hogy oda megint nem tudom, hogy kell eljutni. Boss-t még csak egyet gyõztem le itt, a Gar-t, lehet hogy ez a baj??? Egyébként nem szeretnék elõre szaladni, hisz még van három település Ork földön ahol nem jártam. Ha valahogy sikerülne eljutni a szigetre, leadnám a küldit, ott hagynám a fazont és mennék vissza a már megkezdett többi küldit folytatni.
Orkok földjénél észak-nyugaton van pontosabban az a kikötõ. Ha legyõzted a második fõellent, mehetsz is oda. Más kikötõbõl nem lehet eljutni oda, legalábbis az elf fõvárosból biztos nem. Szerintem különösebben nem kell erõsödni a szeráf szigetig. Most azt a helyet keresem multiban, ahol sok xp-t ad. Eddig a Grünwald volt a nyerõ, de most nem ad olyan sok xp-t mint régebben...
Nem kell feltétlenül megvárni, amíg a fõküldetéssel kell a szeráfokhoz hajózni, érthetõ, ha esetleg zavarja az ork, bár, ha sebezhetetlen nincs vele gond.
Krisztajo: keresd ki a küldetést, hogy jelölje a térképen a célt, hová is kell eljutnod. Amennyiben a fõküldetéssel már az orkoknál vagy, nem kell sokáig idõznöd ott, elfér melletted a kísérõd, ha szimpla kalandozás közben szedted össze, szabadulj meg tõle. Orkföldön fent északon van egy kikötõ, onnan a legegyszerûbb a szeráfok szigetére hajózni, mert az így hirtelen nem tudnám megmondani, hogy enged-e más kikötõbõl oda, ha még nem jártál a szigeten.
Csak csináld. amit eddig. A fõküldi majd átvisz a Szeráfok szigetére, (tengeri úton, csónakkal, térképeken jelölve vannak a kikötök) Viszont, elötte izmosodj egy kucsit még, oda nem árt! (Mind1 milyen erõs a kari)
Help! Felvettem egy sötétkék küldit az orkoknál. Most egy csávó állandóan velem van, nem tudom lerázni még szerencse, hogy úgy tûnik sebezhetetlen. Viszont fogalmam sincs, hogyan kéne a megjelölt helyre eljutni. Azt hittem tengeri úton, mert a cél egy nagy sziget, de nem sikerült. Szóval hogyan kell A vég kezdete küldiben megjelölt szigetre eljutni??? Szeretnék az utánfutómtól megszabadulni!
Lengyelek vannak, ritkábban magyarok is. Lehet csapatban játszani, csak biztos hogy nem jön össze minden nap.
Szervereken valóban nincsen tömeg, de a kérdésre válaszolva, nekem megérte megvenni eredetiben a játékost, pontosan a multi lehetõség miatt.
Multiban is csak akkor van igazán értelme csapatban menni, ha elviselhetõek a szintkülönbségek a csapaton belül. Annak nem sok értelmét látom, ha van egy kicsi, aki állandóan behal, vagy a kicsik közé csatlakozó góliát XP nélkül pofozza a nálánál 25 szinttel kisebb ellenfeleket -ilyen esetekben neten is lehet menni egyedül.
Zárt neten általában a kinõtt set darabokat, fölösleges egyedi fegyvereket tovább adják a játékosok, nem tudom singleben mennyi esély van összehozni egy normális méretû teljes setet, vagy egy kedvelt összvér-öltözéket (vannak, akik szándékosan szeretik keverni a set darabokat), multiban a közös játékon, dumáláson kívül ez is egy olyan dolog, amiért nekem érdemes volt megvenni az eredeti Sacred 2-t.
Kis hír a kiegrõl. Új, hangulatos területek, új ellenfelek, régi-új ellenfelek, bejövõs új karakter. A sárkánymágus a képek alapján sárkányidézõ, de van egy-két kép, ami mint ha azt sugallná, hogy átalakulni is képes, mondjuk démonná...
Hááát mindhárom :P Az Alkattal nekem annyira nincsenek jó tapasztalataim. Amelyik jobban megéri. Esetleg még a Páncélismeret lehet bejövõs. Na megyek vissza játszani :D
igen itt az a kérdés, hogy alapból érdemes -e felvenni a táv fegyo használatot. mert ha nem számít be neki, akkor az azért durva mellé fogás ám..
Hát mivel növeli a távolsági fegyverhasználat szintjét, ezért valszeg az kell hozzá... az energiapuskákat kell megnézni, mi kell hozzájuk, de sztem az is táv.fegyvernek számít, és mivel ilyen a bfg-s cucc is, gondolom megint csak táv.fegyvernek számít. De egyszerû. Megnézed mennyit sebez, majd szintlépésnél raksz a táv.fegyv.haszn.ra egy rakat pontot. Ha növekszik a sebzés, akkor hat rá.
Ami a legfontosabb kérdést illeti még nincs rá konkrét válasz. itt biztosan van egy két vérprofi aki tudja a választ! a BGF-et Erõsíti a távolsági fegyverhasználat képesség? VAGY kérdezem igy is a BGF-hez Kell/érdemes felvenni a távolsági fegyó használatot?
ezt írja ott a srác:
"Hát szerintem, hogy a BFG-s szeráf a legimbább karakter a játékban. Mondjuk a szeráf alapból el van túlozva, multifunkciós gyilkológép. Ehhez képest PL. egy elf sehol sincs.. Nemhogy nem kell egyáltalán fegyvert használni, mert egy szimpla erõsítés az egész, erõsebb ranges mint egy driád (vicces nem?) ott van a 75%os átlyukasztás (vicc kéremszépen..) de a legpoénosabb az a távolsági fegyverhasználat, amire a BFG -nem kevés- pontot ad, így azonos szinten ugyancsak nagyobb távolsági fegyverhasználattal rendelkezik mint egy driád Very Happy szóval összegezve:
kicsit el van túlozva Very Happy de élvezetes Wink"
Nem tudom, én most jutottam át a sivatagba, 70-es, BFG-s Szeráffal, de nem unom... (BazinaGyFegyver) Viszont, még mindig nem tudom, mi számít a BFG-nél. Az erõsítés szintje, ami 44,4 ha jól emlékszem, vagy a kapott fegyver szintje, ami most 110 körül van valahol. Mert az egyik alacsony, a másik magas a karim szintjéhez képest... Van, hogy egy pók 3 lövés, van hogy egy lövés 3 pók. Érdekesen van megoldva....
Köszönöm! Én azt hittem mivel modifier nincs hozzá írva akkor nem erõsíti..
Válassz egy olyan karit ami tetszik. Válassz neki olyan képességeket, amik tetszenek, azaz döntsd el, hogy egy-egy kézbe egy-egy fegyver, szálfegyver, vagy kard/balta + pajzs kombó tetszik-e jobban, vagy a varázslás.
Seraphimnak milyen buildet javasoltok? Még csak most kezdtem. a BFG elég jól fest itt is mint az elsõ részben, vagy nem sok értelme van magasabb szinten ?
Hátason ülve teleportálsz, akkor természetesen megyen veled, de különben meg ott a hívó gomb, nem lehet elveszteni a hátast - ha nem jön a hívásra, akkor meghalt.
Lovat én még soha nem vettem, akiknek volt azok sem igen használták, többnyire a szigeten legelésztek a pacik (zárt net), miközben a gazdijuk kalandozott.
Megint köszi az újabb infókat. De még egy kérdésem lenne. Én eddig nem vettem lovat magamnak, de majd szeretném megszerezni a cicukámat. Viszont ha a hátasomon ülve visszateleportálok az újraélesztõ monolithoz akkor velem jön ö is vagy nem? (Gondolom, ha nem ülõk rajta akkor biztos ott marad ahol hagytam.) Csak azért kérdezem, mert ezt a funkciót elég gyakran szoktam használni, amikor nincs kedvem a világ végérõl vissza caplatni.
ja és egy kérdés? utolsó skillnek varázslat ellenállás vagy pajzsismeret?
most fönt vagyok és leszek is egy darabig. Jut eszembe. vannak nálam még cuccaid, az inkvizítorhoz. Valaki küldte neked csak nem voltál bent. Mondtam neki hogy odaadom neked. Meg van egy neked szánt gyûrûm is.
Jégkristály a fizikai sebzés bizonyos százalékát alakítja jéggé, gondolom nem különösebben akarsz csapkodni vele, nem is a jégkristályt sajnálnám, van benne +5 minden képesség, és +11 intelligencia ami így sokkal többet ér, mint esetleg minden képesség +8. Tárgynál magasabb szintû cuccokat (jégkristály), mert megemeli a tárgy szintjét, a tulajdonságai maradnak, ellenben, ha a tárgytól kisebb cuccokat kovácsoltatsz bele, azokat felszorozza, esetenként még jobb is, ha lényegesen kisebb szintû gyûrûket, amuletteket belerakatni, de ezt már megtapasztaltad.
nekem az is jó lenne, mert lehet hogy lenne bele majd cuccom amit belerakhatsz. Platinán meg jobb jégkristályok vannak. Nekem is van egy különben csak lvl 101. az meg hol van még. Ha meglenne ez a kard meg van ugye a stawort (lehet hogy nem jól írom a nevét) pajzsom, akkor elég jól menne felfelé a bónus. Meg ezekkel az ellenfelekkel még a jégkristály sebzéssel is megbírkóznék. Ha kölcsönadod akkor megköszönném. Csak fussunk össze zárton. Ma valami kín volt hogy beengedjen. elsõre meg is untam miután 10. próbálkozásra sem engedett be. kicsit késõbb már beengedett. És ismét bebizonyosodott, a régi elméletem. Eddig nem igazán estek barna tárgyak. Most közel 5% bónusszal platinára mentem és a banditás küldit, meg a törzsfõnököt akartam megcsinálni. Amíg odaértem a törzsfõnökhöz addig esett két barna tárgy. Tehát még mindig azt mondom, hogy meghalás után jobban esnek a barnák mint amúgy. Csak a nagyobb ellenfeleket sajnálom és a nagyobb cuccosokat. Bár használhatóból csak 1 esett az utóbbi jópár órában. Legközelebb holnap leszek fent, szerintem délután tájékán. Remélem összefutunk.
Nyomod a túlélési bonuszt ? Elyhaan használt 65ös szablyát az inkvizítoros kalandja után, kicsit fel van turbózva, és jégkristály van benne, amit veszteség nélkül nem lehet kivenni.
Esetleg megnézhetem van-e üres a sok kacat között ilyen méretben (95ösbõl biztos van, de az neked most nehéz még)
Valakinek van kölcsönben tiszti szablyája? 65ös szint környékére kellene. Szigorúan csak kölcsönbe.
Kérdés, spoilerben várom az esetleges választ. Mocsárban van egy a térképeken (netes, nem a játékbeli térképen) lila karikával jelölt barlang, ahová állítólag küldi visz. Nos, már csak egy pici pontján nem jártam a mocsárnak, de még nem kaptam oda küldit. Valaki megmutatná, honnan visz oda küldi? Jó priviben is egy képlink, hogy mit nem találtam meg....
Nekem meg az a gondom, hogy nincs erõm fejleszteni a karikat... mindig kezdek egy újat, az eleje v.hogy izgalmasabb :) Multiban mindegy mit teszel be, bármelyik másik megkaphatja.
Nekem van egy inkvizítorom, és 5 fényhadjáratos karakter (2elf, árnyharcos, driád, szeráf) Berakom a közösbe a talált cuccokat, ha az másik karakternek való, s a másik egyszerûen kiveszi - az inkvizítor cuccainak többségét fényhadjáratos karakterek szedték össze.
Vissza is lehet lépni egy nehezebb hadjárattól, lehet a karakternek több hadjárata, feltéve, ha még nem fejezte be. Visszalépésre éppen Te lehetsz példa: miután platinára mentél aranyról, ezüstrõl nem lettél kitiltva (bronzhoz már magas a szinted).
nekem a karim már 30 millát benyelt a kovácsolás miatt. Drága mulatság. De most kezdem összeszedni magam anyagilag. Azt én sem tudtam, hogy ha indítok egy árnyas karit, akkor a közös rekeszbe nem rakhatok fény hadjáratos karitól cuccokat.
Én azt mondom, mindenképpen próbáld ki a multit. Magyar szerverhez nem kell angol tudás. Max ha átmész a lengyelekhez. Tegnap fejlõdtem egy szintet, hát nem is tudom mi történt... pár hete nem játszottam, de azért ennyire iszákos nem volt a szeráfom... ahol csak fizikait sebeznek, ott semmi gond, nagyon jön az xp, 700-1400 / sima-bajnok. De pl. a mocsárban, ahol mágiával támadnak, egyszer-kétszer majdnem meghaltam... és még kevesebb xp-t is kaptam... Még 4 szint, és lesz Alkum. Hiába van 1,7 millám, egyszerûen nem tudom mire elkölteni... Van olyan cuccom, ami már vagy 10 szint óta megvan, és egyszerûen nem esik jobb...
- Nem lehet két hadjáratod ugyanazal a karival. - ha már átmentél ezüstre, akkor a bronzot nem folytathatod. - Azonos hadjáratu kariknak van közös ládája pl szeráf semiképp se látja az inkvizitorét. - Igen látni fogod.
Ha eredeti a gamed a kiskönyvben részletesen levan írva hogyan lehet multizni és a multihoz még angol se kell.
Köszi szépen! Ez azt jelenti, hogy akár két hadjáratom is lehet ugyanazzal a karival? Vagy ha már átmentem ezüstre, akkor a bronzot már nem folytathatom? A láda közös tartalma Single-ben kinek látható? Ha belepakoltam bronzon ezüstön látni fogom ugyanazzal a karival? Akkor megtámogatnám néhány száz gyógyitallal! :-) És másik karival is látom ezt a részét vagy nem? Egyébként nekem is eredeti a játékom. Valószínû inkább a maximált szinttel lehet összefüggésben, hogy csak szürke ellenfelekkel találkozom. Ezek szerint a sok küldire kapott xp-vel már jócskán túlfejlõdtem ezt a területet. Én még sosem multiztam, nem azért mert nem érdekel, csak nem értek hozzá. Illetve a multihoz általában kell az angol, amibõl azért elég gyér vagyok. Azoknál a játékoknál ahol van multi és érdemes úgy játszani szerintem ott is mindig érdemes végigtolni Single-ben, hogy kiismerje az ember a világot és szabályokat. Én legalább is mindenképp így csinálnám. Egyébként egyszer szerettem volna mindenképp kipróbálni a multit, a Hellgate London-al, de amire odajutottam bekrepáltak a szerverek! :-(
Valóban kár a túlélési bónuszért, ha így veszett oda, markolhatod a Tiszt szablyáját.
Azt már kifigyeltem, hogy bár nincs korlátozva hová is teszi be a lábát a karakter, sivataghoz, õserdõhöz, driád szigethez edzõdni kell. Jól lehet ezeken a területeken fejlõdni, de azért a 24 szint különbség láttán én megrettentem volna, a 80as árnyharcosom küzd 94es ellenfelekkel, a 22ezer HP-val lényegesen lazább, mint amikor egy 68-as elfre szabadulnak rá.
Aranyon közel 100-as szintig vannak megfelelõ ellenfelek, jól belehúztál, amiért irigyeltelek is, hogy már alig 60ason platinára mehetsz, nem gondoltam, hogy ott ilyen gorombák lesznek veled.
Ezüstön kezdtem egyszer a driáddal "irány a sivatag" akciót, mire oda értem voltam, kb. 15-ös az ellenfelek meg 28asok lettek, szerencsére megúsztam halálozás nélkül, eljöttem, mielõtt beleragadtam volna valamelyik teleportálós sivatagi haramia tûzcsapdájába.