A nyilt játék azt jelenti hogy bárki beléphet a hálozatba játék közben viszont a zárt azt jelenti hohy nem mindenki léphet be aháloba csak az akit a server inditója engedélyez !
Napok óta ez van, ráadásul hallgatnak is, semmi hír, hogy most mi a hiba oka. Meglévõ karakterek felmehetnek, de én is napok óta várom, hogy végre indíthassak újat, arról meg nem beszélve, hogy aki mostanában vette meg a játékot joggal anyázhat, hisz számára elérhetetlen a netes játék.
Aki zárt neten tolja a játékot, légyszi írja már le, a karaktere neveit szépen sorban egymás alá. Szedjük már össze hogy ha fent vagyunk kiket kell keresni.
Az én karijaim nevében mindig szerepel a huhuhorgasz szó. Tök mindegy, hogy mi van elõtte-utána. ez mindig benne van.
Cak azért kérdezem ezt, mert tegyünk már egy kis rendet hogy melyik kari kihez tartozik.
Erõsítéseknél nem gond, ha csak töredékeket adnak hozzá a runák, de CA-kra esztelenül felrakott runa játszhatatlanná teheti a karakter akkor is, ha egyébként jó képességeket választottál neki. Egy páncélba bekovácsolt runa azon túl, hogy egész értékkel növeli a képességet, ad egy pluszt is (imádott technologiás runa a védelmezõ energiát erõsíti, égimágiás a kitérést).
A szeráf nem mágus, nincsen szüksége tizedmásodpercek alatt visszatöltõdõ varázslatokra, de azért jó ha már a játék elején 5 másodperc alatti a reg idõ, ami késõbb tovább csökkenthetõ.
Jól megválasztott páncélok is jelentõs segítséget adhatnak , imádott technologiás szeráfoknak pl. az "Endijian ereklyéje", fennkölt harcosoknak a "Niokaste pengetánca" szett ad bónuszokat, melyeket kovácsolással tovább lehet erõsíteni.
ezt irtad: "Az imádott technológia védelmezõ energiája elég jól véd, ha ki van fejlesztve,"
itt is úgy van hogy 3szintig tudom fejleszteni egy egy képességet aztán már csak felet harmadot javít rajta egy egy korong? Azt mivel lehet elkerülni? hogy ne csak ilyen piciket lépjen hanem teljes szintet megadja?
Visszavonni kiosztott képességeket már nem lehet. Nem állítom, hogy égimágiás szeráf nem lehet jó, de jobbnak tartom az imádott technologiát az égi mágiával szemben. Égi mágián belül van a lesújtó csapás, ami sebez, a ragyogó oszlop is jó, ha fejlesztve van, de a védõvarázslatai gyengék. Gyógyítást biztonságosabb italokkal megoldani, azoknak nincs reg idejük sem, megtérítés sem egy hatásos varázslat, mobok ellen hatástalan, de egy goblin falkából áttérített max három ellenfél nem egy komoly erõsítés. A tisztítófény élõholtak, t-energia mutánsok ellen jó igazán.
Az imádott technologia védelmezõ energiája elég jól véd, ha ki van fejlesztve, s, ha leveri valamelyik mob, akkor ott van az isteni védelem. Ez egy hosszú visszatöltési idejû védõvarázslat, de amíg hat, addig a karakter nem sérül. Arkangyal haragja egy kilõhetõ tûzcsóva, a villanófény területre ható sebzés a szeráf körül.
Szeráfnak a mágia csak kiegészítõ a harcban, lehet legyõzhetetlen szeráfot csinálni úgy is, ha egyik mágiacsoportból sem használsz képességeket, a játékot viszont ki kell tapasztalni, amihez hozzátartozik, hogy a nem tetszõ karaktereket törlöd.
25ös szintig néhány óra játékkal el lehet jutni, addig kiderül, hogy megéri-e tovább menni vele, vagy esetleg magasabb szinten szenvedés lehet a játék, netalán csak egyszerûen nem tetszik.
"Az égi mágia védõvarázslatai meg sem közelítik hatékonyságban az imádott technologia isteni védelmét, támadásban is hatékonyabb az arkangyal haragja a lesújtó csapással szemben. "
akkor gondolom az elosztott "korongokat" már b***tom? igaz? az marad ott amire tettem? nem lehet visszavonni /újratanulni?
Hadiállapot szeráfnak közelezõ, ha van koncentráció, akkor másodiknak a védelmezõ enrgiát (fejleszteni kell, különben gyenge), az égimágia erõsítését élõholtak ellen elõ lehet venni, de nincs értelme minden képességcsoportból keveset tanulni, így valamelyik erõsítés gyenge, felejtõs marad. Egy harcra-imádott technologiára gyúrt szeráf erõsebb lehet, mint a harc-égi mágia. Az égi mágia védõvarázslatai meg sem közelítik hatékonyságban az imádott technologia isteni védelmét, támadásban is hatékonyabb az arkangyal haragja a lesújtó csapással szemben.
Bazinagyfegyver érdekes erõsítés, ha távolsági harcra lett fejlesztve a szeráf, a bazi-erõsítéssel talán még a driádnál is hatékonyabb támadásra képes.
Apropó. Szeráfnak melyik védelmi erõsítést ajánljátok?
Nem, a büntetési szint az azt jelenti, hogy 1; fel se tudod venni, de ha mégis, akkor rosszabb a hatásfoka, mint egy még büntetlenül felvehetõnek. Én például, most ott vagyok gondban, hogy a BFG-s Szeráfom BazinagyFeGyverére ész nélkül szórtam a rúnákat, és bár a fegyver szintjén kívül, minden értéke büntetési zónán kívül van, a szintje 104 körüli, a Szeráfomé pedig 69. Az erõsítés szintje pedig csak 47 körül. Így most foggalmam nincs, hogy azért "vacak" a fegyó, mert alacsony az erõsítés, ami elõhívja, vagy azért, mert magas a fegyver szintje. És varrjak rá gombot, ha tudok...
Égimágia Fókusz : Csökkenti az Égimágia képességcsoport újratöltési idejét, valamint növekszik a maximális varázslási szint, büntetés nélkül. Lehetõség van módosítások használatára ennél a képességcsoportnál.
Elsõ szint :
Regenerációs idõ : - 9,0 % A legmagasabb varázslási szint, büntetés nélkül : 3
ez akkor azt jelenti, hogy ha nem veszem fel ezt a fajta képzetséget akkor a 3 szint elérése után már csak fél és harmad szinteket tudok lépni egy egy "korongal"?
Jah. Majd ha nõ a szinted, akkor csökken a büntetés. Meg lehet nézni az összes képességet, ott megnézed azt ami a ca-hoz kapcsolódik, kiírja hogy per pill mekkora szint lehet a max.
most éppen az van, hogy tettem rá 3-"korongot", és most már nem ad egész szinteket csak felet meg harmadokat. gondolom ez azért van, mert nincs semmilyen fókuszom hozzá igaz? vagy az összesnél igy lesz, hogy a 3szint után már csak feleket ad hozzá?
Csinálhatod azt is, hogy használod, fejleszted, és nem veszel fel hozzá semmilyen képességet. Egy ideig használható, utána meg majd úgy is meglátod. Abból a szempontból jó, hogy a három csoport reg.ideje független egymástól. Így amíg az egyik betölt, ellõheted a másikat, és utána már ismét használható az elsõ. De ez is csak alacsonyabb szinten hasznos. Ha csak egy ca kell, nem érdemes felvenni hozzá semmilyen képességet.
Én is úgy gondoltam ahogy írtam. Ha két fegyvert használsz, akkor kétkezes fegyverhasználat. Ekkor úgyis baltákat fogsz használni, mert erõsebbek, mint a kardok. Nyeles fegyver képességet meg nem tud használni a szeráf. Páncélismeret egyértelmûen kötelezõ, ahogy a taktikai ismeret is. + a fennkölt harcos, ha közelharcos lesz. Meg az Alku, de ahhoz kell még egy képességre 5 pont, mondjuk a hat.észlelésre.
érdekes / értékes megoldások ezek! :D köszönöm az infót!
Ne halj meg. Én pl. alacsony szinten törlöm is a karaktert ha meghal. Magasabb szinten meg pár nap szenvedés vár rád ha meghal... Minél többet ütnek, annál gyorsabban nõ a bónusz (varázslók hátrányban...). Megállsz, és otthagyod a karit ahol egy-két ellen üti. Persze csak ha vissza gyógyulod amit ütnek. Vagy közben elõveszel egy könyvet és olvasod a gép elõtt.
Zárt szerveren túlélési bónusz nélkül is lehet erõsebb lények ellen harcolni, ha a pályán elõtted egy magasabb szintû játékos halad - ebbõl lehetnek komoly kellemetlenségek, karakterhalálozások, ha a szintkülönbség túl nagy. Van egy feltételezhetõen szerverbug, amikor sok, különbözõ szintû játékos van fent, ott is megjelenhetnek pl 38as szintû ellenfelek, ahol éppen kezdõ karakterek gyakorolnának, közelben sem volt senki 35ös karival...
Legegyszerûbb, ha nem halsz meg. Van néhány tárgy, ami százalékosan gyorsítja a túlélési bónusz növekedést (pl a Tiszt szablyája), ha nem halsz meg, nincs szükség semmi trükközésre.
az esett cuccok szintjét a szörnyek szintje határozza meg. a szörnyek szintjét meg a túlélési bónuszod szintje határozza meg. tehát minél magasabb a túlélésid, annál magasabb a szörnyek szintjei és annál magasabb szintû dolgokat dobálnak.
Szeszélyes vadász fókusszal erõsebb lesz a driád, a koncentráció csökkenti ugyan a reg idõt, de a taktika és a szeszélyes vadász fókusz emelkedésével erõsödhetnek a CA-k erre a koncentráció nincs hatással. Egy varázslat maximális szintjét a hozzá tartozó fókusz emeli, az ismeret (jelen esetben a taktika) a sebzést erõsíti, a fókusz itt csak a reg idõre hat, amiért ajánlott fölvenni, hogy két erõsítés lehessen a karakteren (kéregbõr a természetmágia fókusszal lesz igazán erõs).
Nekem is volt ilyen egyik Nvidia driver cserénél, amikor az valamiért nem tette fel rendesen a Physx drivert. Nem muszáj registrybõl kiszedni, sima Physx uninstall/reinstall megoldotta.
Fent volt a gépemen a Sacred 2, csak leszedtem. most akartam újra feltenni, fel is megy szépen a patchek is felmennek viszont az indulásnál mindig hibát ír ki psihyc (elérési utat ir még ki stb..) valami hibát. eddig tudtam vele játszani most meg már 4 szedem, le és rakom fel. Tudja valaki hogy mi lehet a baja?
Én igy csináltam ,nekem bevált ,de biztos van más modszer is.
Ha már van koncentráció ami csökkenti a töltõdés idejét, akkor felvegyem mellé a szezsélyes vadász fókuszt is? vagy a koncentráció+páncélismeret+az itemek bónuszai elégé csökkentik?
köszi:) szóval az észlelés a mobok dropjaira is hatással van? vagy csak ládák, rejtett helyek cuccaira?
Valaki tud infot a szerverrõl?
Meglévõ karakterekkel fel lehet menni, játszani (kifagyások exe hibák persze vannak), de új karaktert nem lehet indítani "szerver nem található" hibaüzenet jön csak.
Képességek ablakánál van egy kérdõjel, arra kattints, ott írja ki az összeset.
25, ha jól tudom, legalábbis driádnál.Én 24 vagyok,már várom:D
lvl21 vagyok, mikor kapok legközelebb lehetõséget új "képzettség" felvételére?
csak támogatni tudom mindenben Fantusz komámat. Amióta bevezettek ebbe a nekem új fajta játékmenetbe azóta annyit fejlõdött a karim, hogy nem igaz. Az elõbb henteltem a 73-as karimmal 88-as meg 94-es szintû elleneket a mocsárban. Csatlakoztam egy nálam jóval nagyobb karihoz. õ lehagyott engem én meg öldöstem magamtól. És semmi gond nem volt. Ja és amióta felvettem az alkatot, sokkal jobb lett a karakterem mint az elõtt volt. Kín szenvedés volt az alkatot utolsónak felvenni. Legközelebb biztosan hamarabb fogom.
Hatékonyabb észlelésre, alkura adhatnak bónuszt az ereklyék is, kovácsolásra sajnos nem - pacifizmusra, áldozásra, alkímiára nem hiszem, hogy sokan áldoznak pontot, vannak sokkal hasznosabbak ezeknél.
Hatékonyabb észlelés, alku lehet a karakter szinténél jóval magasabb is, ehhez azonban "manuálisan" el kell jutni 25-30 körüli értékig, általában akkor jelennek meg a minden képességre pluszt adó cuccok. Skilles gyûrût, amulettet inkább venni lehet (alku), hatékonyabb észleléssel fõleg páncélok, fegyverek esnek jobb minõségben, képességekre adó gyûrûket. Amuletteket lényegesen ritkábban lehet "észlelni", mint alkuval megvenni.
a hatékonyabb észlelést maxolva kéne tartani?
Runát 1-2 érdemes rakni föleg az elején.
Alku vagy hatékonyab észlelés ,ez örök vita van aki erre van aki arra esküszik. A hatékonyab észlelés jó irányba befolyásolja a dropot.
Én nem használok fullánk támadást csak pusztito lökést ,méregsebzés ,nyomkövetés ,dupla lövés erösitésekel ez utobbi nagyon odavág. Szerintem a lényeg hogy a cooldown 0.5 s körül legyen és lesevedd az ujadd a jobb egérgombról igy a közeledbe se fognak érni.
A kérdés, hogy érdemes-e felvenni a hatékonyabb észlelést és hogy az miben nyilvánul meg? Befolyásolja a dropokat? Vagy inkább alku? És ha alku, akkor alkímia, vagy áldozás? Az áldozás milyen pluszt ad az ereklyéknek?
mennyire érdemes egy rúnát felhúzni? 1-5 elég? még csak 1es a fullánk támadás ~3,1sec töltõdéssel, így elég kényelmes. A sebzését további rúnatanulással az idõ rovására van értelme növelni? Jah és a fullánk támadáshoz tartozó erõsítések közül a nagyobb sebzést, vagy a több lövedék/több találat amit érdemesebb? nem nagyon jöttem még rá, hogy a lövedékek mi alapján mennek arra amerre...
Ne akasszál már ki! :D Akkor idézek magamtól: "Jelenleg azt sem tudom elképzelni, hogy esetleg a Sacred 3 hová fejlõdhet még...." "Nem karakter és történet ügyileg gondoltam, hanem mondjuk technikailag, grafikailag...."
De minek ,,hová fejlõdni''? Egy játék nem a grafika miatt lesz jó, bár az sem utolsó szempont. Ott a Morrowind, grafikai patchekkel és a magyarítással piszok jó - alapból jó -. Még egy ilyen nagy világ, új szörnyek, karakterek, fegyverek stb. és bõven elég lesz a sikerhez, legalábbis nekem. Nem kell ide semmilyen grafikai tuning.
Szerintem ez egy rossz hír. Szétszedni egy jól mûködõ csapatot nagy hiba. Igaz nem mûködtek v.mi jól. Ha kapnak egy jobb fõnököt, akkor viszont nagyon jó hír. De ha változtatni akarnak Ancaria világán, az nagyon rossz is lehet... betesznek kis rózsaszín pónikat meg világoszöld-kék macikat és... vááááááááááááá
" Tegnap érkezett az E3 eseményeitõl független hír, miszerint a wormsi illetõségû Kalypso Media átvette a becsõdölt Ascaron Entertainment szellemi produktumainak, márkaneveinek, címeinek, értékesítési és terjesztési jogainak többségét. Ennek következtében egybek mellett az Anstoss (foci), a Patrician, a Port Royale, a Tortuga, a DarkStar One, a Vermeer, a Hansa, és további játékok jogai kerültek a Kalypso kezébe. A legnagyobb falatnak számító Sacred jogai egy ideig még az Ascaron UK fiókjában maradnak a licencszerzõdés lejártáig. A Kalypso részérõl a bevásárlás nem merült ki ennyiben. 12 volt Ascaron-alkalmazottnak biztosítanak munkát egy vadonatúj stúdióban, amelynek vezetését a szintén ascaronos Daniel Dumont-ra, illetve a becsõdölt cég vezetõ dizájnerére, Kay Struve-ra bízzák. Az új formáció PC-re és konzolokra egyaránt fog fejleszteni. " - gmestar
Ez most vajon jó ,vagy rossz hir a sacred jövöére nézve ?
Na kösz a 2féle választ :D
érdekes, hogy most értem a fehér griffhez és az oké, hogy nem tud megölni, de 2-3 perc fogocskával a 10cm hpjából jó ha 2mm lemegy:)
Én a kétkezesnél az ügyességre teszek, hogy legyen védelme. Amúgy az erõre.
Ha dryád akkor ügyeség a távolsági fegyo miatt. Én mostanába minden karimnál csak az akarateröre teszek ,megéri.
na, bekk... újra elkezdtem játszani, ismét driáddal, mert miért is ne. A kérdés: a stat pontjaimat hogy érdemes osztogatni? Nem olvastam még utána, de nekem a játékból nem derül ki pl az, hogy a támadást mennyire növeli a +erõ és a +ügyesség...
Na ja, de kíváncsi vagyok, hogy mégis mennyit hat... Miért lenne önveszélyes? Muszáj használni azt az erõsítést vagy mi? Én az ellentéte polaritást nyomom, visszaveri a távolságit, a varázslatot meg még v.mit asszem. Azaz vissza fog, ha elkezdem fejleszteni.
Az alkat, vagy a szívósság (elfnek ugye utóbbi nem lehet) nem attól a néhány ponttól lesz hatékony, amit a fõ képességek fejlesztése mellet rá tudsz tenni. Amikor eléri a karakter azt a szintet, hogy minden képességre adó gyûrûket, amuletteket viselhet (páncélban is), 50-100 pontot is hozzáadhat minden egyes képességhez, így az a képesség is felértékelõdik, amelyiken esetleg csak egyetlen pont van. Szakértelem képességhez rá kell rakni a 75 pontot a legtöbb képességre, de gyûrûkkel, amulettekkel is szépen feltornázható a HP, vagy csökkenthetõ a sebzés.
Az inkvizítor különben is egy önveszélyes játékstílusú karakter, az egyik buffja csak akkor aktiválódik, ha a HP-ja 35% alatt van - inkvizítornak az alkat, szívósság alapvetõ képesség.