Most tettem hidegre Thranakot az új ebben az ,hogy most már mellék küldetésben adták feladatnak ,lehet az összes boss kapott küldetést.
A kristálysikos küldit visszont még mindig nem találom.
Dehogynem fagyott. Eddig is csinálta, aztán nem, aztán megint csinálta, majd ismét nem. Viszont mindig akkor, ha patkányra lõttem, feldobott valamit, hang beakad, (lövés+patkányvisítás együtt) és beakad, majd kifagy. Mintha a 3 dolog nem menne egyszerre, mármint a visítás, a lövés hangja, plusz eldönteni, mit dobjon. Vistát nem egyszerû befagyasztani, (Az adott részfolyamatot újraindítja) párszor látom is, hogy "gondolkodik" a gép egy pillanatra, de 90%-ban továbbmegy. Lehet, hogy hangkártya bug egyébként, azért is nem mérgelõdök annyira.
..." Pár alkalommal kifagy, egymás után..." Nálam eddig is így volt,50-60FPS-el megy nálam a 2.34-el Elite-el,de idõnként "rohamot kap" valamiért. Miért,nálad elõtte nem fagyott? Megj:50-60FPS nekem elég,nem ez a gáz,ha van egyáltalán,hanem a "rángógörcs",ami idõnként elkapja és lefagy.De ez nem nagy gond sztem sem...
Azért azt hozzáteszem, hogy elég furi a fagyás. Pár alkalommal kifagy, egymás után, olyankor elmegy tõle a kedvem, majd pár nap múlva újra játszok vele, akkor hetekig semmi gond, aztán egyszer csak megint rákezd. És így tovább... Viszont a kinézeten ez a mostani patch annyit változtatott, hogy szerintem, megérte, nem mellesleg +FPS-t is adott, a PhysiX is végre normális(abb)an mûködik... Nincs itt gond azért, legalábbis nem olyan vészes...
Értem én,olvastam,amit írtál. Csak azért,hogy ne legyen félreértés,én nem siránkozom,hogy megvettem a játékot. Max megérte,mert tényleg sokat adott nekem játékélmény szempontjából,jelenleg is játszom idõnként vele.Én csak szerényen megjegyeztem,hogy jó nekem így 2.34-el...
Nekem fontosa lenne a legújabb patch, mert mennék a netre. De most 2.12-rõl sehova tovább!!! A sacred updaterrel nem frissíti!!! Megesza fene, mert nem tudok így a karimmal sem játszani. Nálam is kifagyott a játék, utána egy XP újrainstall, a 9.2-es ati driver fel meg eredeti játék és jelenleg semmi bajom sincs. Csak ez a rohatt frissítés. Kezdem unni. Rohattul ám. A saját Update nem tudja felpatchelni nekem.
Nem hiszem,hogy valakit is érdekelne a véleményem,de azért csak leírom amit gondolok.Én leállok a 2.34-nél és nem sminkelgetem tovább,mert ez már lassan nevetséges lesz... Ez a Sacred_2 foltozgatás kezd valamire kísértetiesen hasonlítani.:D Természetesen mindenki azt tesz,amit jónak lát. "...Karimat, hála az égnek, nem cseszte el, legalábbis nem módosított rajta túl nagyot..." ..."Viszont, harmadszor is kifagytam a mocsárban vele, (apropó, csak nálam nõttek meg a patkányok?)"... Hát,mit ne mondjak,gratulálok...
Megvan az lvl 35, most járok ott, hogy megszereztem a scroll-t, és kavarni kell majd az alchemist-el. Legyaktam a Minotaur mini-boss-t is, az sem okozott semmiféle problémát. Ami fog, az a skorpió lesz, de az még odébb van. Lassan nagypályás lesz a karim, még kicsit gyúrom, aztán lehet, hogy megpróbálok csatlakozni a closed neten valakihez. Most így néz ki:
a sacred updater végigmegy, letölti a fájlt. Elkezdi telepíteni, majd a vége elõtt kicsivel kiírja, hogy elõzõ verzió helyreállítása. És akkor visszarakja nekem 2.0.2-re vagy mire. A legelsõ verzióra. grrr
Na végre valaki aki pajzsal tolja mindenki kétkezesre gyur.
Természetesen szoktam még játszani, bár most kihagytam pár napot, mert vártam patch-et..:) A sacred2.net-en drhentes néven találsz meg... Vagy in-game: Dr.Hentes v. RisingMoon
Nem bírtam megállni, feltettem tegnap a tapaszt. Karimat, hála az égnek, nem cseszte el, legalábbis nem módosított rajta túl nagyot. Viszont, a grafika valahogy megváltozott. sokkal "keményebb" lett a kinézete a játéknak. Azóta találtam egy újfajta páncélt, (vagy csak eddig nem futottam össze vele?) Nagyon szexi vele a Szeráf, kár, hogy harmatgyenge. Viszont, harmadszor is kifagytam a mocsárban vele, (apropó, csak nálam nõttek meg a patkányok?) ami azért gáz, mert az eddig felfedezett részét, kezdhetem elölrõl. Ez, negyedszer már nem mókás. (Jó, nem egy nagy terület, egy óra alatt megvan, de bosszantó). A térkép nagyon szép lett, viszont a napló már nem annyira, valahogy kilóg az összképbõl, kissé "árkádos". A FarCry2-ére emlékeztet. És érdekes, de a P nálam nem mûködik. Szingliben...
Átértem a sivatagba, lvl 34 a Shadow Warrior-om (multiplayer / closed net)
A láp végén a köd boss csak 3. ki-belépegetésre akart zombikat termelni, anélkül meg nem lehet megölni, úgyhogy még mindig vannak bugok a játékban. Az új 2.4 patch-el nekem még nem szakadt a multiplayer, meg most gyors is, élvezhetõ, játszható. Most meglátogatam az egyik sivatagi barlang mélyén a minotaurt.
De most ahogy jobban olvasom a 800MB-os patch-hez ez van írva:
Download this Full Patch to update your United States retail v1.0 of Sacred 2 to v2.40.
Tehát ez felpatcheli az egészet elméletileg.
A 200Mb-oshoz meg ez van írva:
Download this Small Patch to update your United States Sacred 2 v2.34 to v2.40.
Ez meg akkor a 2.34-est rakja 2.40-re.
Szóljatok, ha valamit nem jól értelmeztem
Zan!
Neked nem akad be a játék olykor-olykor, ha csak 30 FPS-ed van? Mert nekem van folyamatos 50-60 és van amikor hirtelen egy pillanatra leugrik 30-ra. Ezek "csak" magas beállítások 1280x1024.
értem én, csak ha pl az otthoni netkapcsolatomat nézzük, akkor 1Mbit-tel 1 nap mire felpatchelem a játékot a netrõl. Ezért próbáltam ki azt, hogy letöltöm és felrakom a patchet, hogy máskor már tudjam. Most pl a munkahelyemen megpróbálom megoldani a dolgot, mert itt 800k-val jön a cucc rendesen. Hamarabb van mint otthon.
jézusom, mi történt errefelé? :) 2 hétig nem volt netem a szoba festés miatt, és új patch meg minden? :)
az a baj a hosszas kihagyásokkal, hogy iylenkor már vissza se vágyik a játékba annyira az ember :(
Telepítsd a játék update-jével,ha jót akarsz.Én csak olvasom,hogy ki mit ír és nagy valószínûséggel az jó lesz,mert írta Titan is,hogy õ is úgy csinálta;a játék azt fogja letölteni,ami neki kell!
Titan:Te szoktál még játszani?Vagy már csak visszatérõ vendég vagy?:)
Megpróbálom leszedni a 800MB-osat, hátha az jó. Nem leeht a patcheket valahogy uninstallálni egyenként? Ha le kell szedni a játékot, akkor hol kell az aktivációt visszavonni?
na fasza. Most olvasom, hogy nem megfelelõ verzióm van a serveréhet képest. Nagyon örülök neki!!!!!Így asszem elmarad a reggeli zárt netes játék. Itthon van 1Mbit-es netem, szerintetek mikorra jönne le a frissítés???
ja közben láttam, hogy te is tudod :D
Akkor gondolom, hogy ezt a patchet szokás szerint Ati-sok is telepíthetik, csak Nvidia-sok élvezik nagyban a grafikai elõnyt? Télleg. Nekem melyik kell? Eredeti magyarom van. 200 vagy 800MB-os?
Én nem tudom de nekem az az érzésem mintha több ellenfél lenne. Mondjuk ez nem baj több ellen több XP :) A napló nekem is tetszik szerintem marha jól néz ki. De viszont sebességnövekedést nem tapasztaltam mondjuk csökkenést sem. 1 óra alatt eset 2 set cucc ugyanabból a setbõl úgyhogy én meg vagyok elégedve.
Az új patch javítja azt a hibát, hogy GeF 7-es kártyával néha este eltûnnek a dinamikus fények ?
Állítom,hogy a legjobb újítások a csicsók írányíthatósága/pórázra fogása.Végre az egyetleg hibáját a SW csontijainak sikerült kijavítani!(bár engem így sem zavart túlságosan,hogy elkóboroltak)
Holnap megveszem a game-et,viszont nagyon remélem hogy a tört verziós mentést tudom majd használni az eredeti játékban is...!Mert nagyon,de nagyon nem akarok újat kezdeni most...!
Majd még jelentkezem!
Ez a kristálysik olyan külön területen van mint a karácsonyi küldi ? és merre lehet felvenni.
Nekem kb. 200 mb-ot szedett le, de nem tudta telepíteni. Most visszacseréltem az eredeti font fájlt, mindjá meglátjuk mire megy vele. Gold csak 60-as szint után van.
A lobby-ban most már nem csak bronze vagy silver fokozatot tudok választani, hanem gold-ot is, pedig még csak lvl31 vagyok. Ez ügyben nálatok mi a helyzet?
Akkor melyiket kell leszedni?
Jójó, DE mint ahogy az elõzõ tapasznál bekerült egy csomó új fõmufti és miszar már visszamenni a T4-el és legyalulni mittomén a 23-as szintû 4 fejû hóembert....például:D
Az b@szna be, hogyha multiplayer-ben is minden user-nek minden patch-nél újra kéne kezdenie a kariját, amikor van egy csomó lvl 100+ meg lvl 200 Azt hiszem örülnének neki.. meg én is.
Ha valaki esetleg BFG-s szeráffal próbálta, leírná a tapasztalatait?
Eddigi tapasztalataim a 2.4-es patch-el: Az új effektek bekapcsolásának eredménye 2fps..:D Ezt kihagyom...(ATI HD3850) A beragadásos rugózós fagyásssal nem találkoztam 1 óra alatt..:D Találtam egyedi új cuccokat... A spelleket rendesen lövi el és megszûnt az a jelenség, hogy ellövi a kombót, de nem csinál semmit.. A pergament sikerült ellõnöm, de, hogy mit csinál arra nem jöttem rá.. A betöltés elõtt lehet körbefotgatni a karit.. 10 fps-el több lett..:) Mutatja a plusz sebzéseket...
Igazából ez a patch-hez készült readme készítésének dátuma. Azt hiszem, hogy március 2-a körül küldtük el nekik az újabb fordításokat.
Minden egyes hõsnél két harcmûvészet kivitelezése feljavított grafikai elemeket kapott. A harcmûvészet végrehajtása így már közvetlen hatással van a közeli környezetre is (kövekre, levelekre, ágacskákra).
A grafikailag feljavított harcmûvészetek a következõk:
Elf: Jeges tüskék és Izzó bõr
Templomõr: T-energia lepel és Érinthetetlen erõ
Szeráf: Villanófény és Ragyogó oszlop
Árnyharcos: Alvilági szövetség és Lelkesítõ lobogó
Inkvizítor: Nyilvános megszégyenítés és Dühöngõ szenvedély
Driád: Porforgatag és Talajlándzsák
A mostani javítófolttal néhány egyéb hatás is megjelent a játékban. Ilyen például a különbözõ erejû szélsebesség, amikor a levelek és a kövek elmozdulhatnak a szél fújására, vagy arra, ha elhaladunk mellettük.
Lehetõség a játék megállítására (szönet):
Egyjátékos módban mostantól, a [P] billentyû lenyomásával lehetõséged nyílik bármikor megállítani a játékot. Ilyen állapotban a kamerát szabadon mozgathatod, így számtalan szögbõl készíthetsz remek képernyõképeket.
Irányítsd szolgáidat:
Ezzel az új funkcióval számos stratégiád adódik a saját szolgáid mozgatására. Megszabadhatod, hogy csapatban vagy egyénileg támadják az ellenfeleket ([-]), valamint azt is, hogy milyen távolságban tartózkodjanak tõled (). Közvetlen támadásra is utasíthatod kõket ([Shift] + [Bal egérgomb] egy adott ellenfélen). A [.] gomb lenyomásával pedig a szolgáid jelenlegi állapotát tudod megtekinteni.
Az eredmény rendszer:
Az [L] billentyû lenyomásával nyisd meg a naplódat, majd kattints az adott trófeára. Így tudod megtekinteni a korábban elért eredményeket. Ha a Zárt hálózatban játszol, akkor az eredmények a www.sacred2.net oldalon lévõ közösségi hálózaton is publikálásra kerülnek.
A karakter megtekintése Innentõl a kiválasztó képernyõn, akár 360°-ban is elforgathatod a karakteredet.
Személyre szabott hátizsák képernyõ Mostantól minden hõsnek egyedi kinézetûek lesznek a felszerelési tárgyai.
3. Változások a kézikönyvhöz képest -----------------------------------
A) Billentyuzetkiosztás
A readme HTML verziója egy kinyomtatható billentyuzetkiosztást is tartalmaz, hogy minél könnyebben megtaláld a legfontosabb gyorsbillentyuket. Ezt a kiosztást úgy tudod elérni, hogy a Windows startmenüjén keresztül eljutsz a játék readme állományára és ott rákattintasz. Ez a readme html formátumban van, ezért sokkal könnyebben áttekintheto, mint ez a .txt file.
[1] - 1. harcmuvészet rekesz [2] - 2. harcmuvészet rekesz [3] - 3. harcmuvészet rekesz [4] - 4. harcmuvészet rekesz [5] - 1. erosítés [6] - 2. erosítés [7] - 3. erosítés [0] - Hátas hívása [Tab] - Minitérkép [Q] - Minden összegyujtése [W] - Elore [A] - Kamera balra forgatása [S] - Kamera jobbra forgatása [D] - Hátra [E] - Harcmuvésze képernyo [F] - Hátizsák [Z] - Északi irány [X] - Hordárördög: Az [X] gomb lenyomásakor egy kicsi hordárördög jelenik meg azonnal, a hátán a kék ládáddal. Így most már nem csak a városban, hanem bárhol átrendezheted a tárgyaidat. Figyelmeztetés: Ez a funkció csak akkor elérhetõ számodra, ha olyan aktiváló kulcsod van, amivel elérhetõ a hordárördög (pl. gyûjtõi változat). Ez a funkció csak a zárt hálózatos módban használható. A hordárördög aktiválásához be kell írni az aktivációs kódodat a hálózatos játékmódban. [C] - Képességek képernyo [L] - Napló [M] - Világtérkép [G] - Isteni ajándék [R] - 1. ital [T] - 2. ital [Z] - 3. ital - 4. ital - 5. ital [O] - 6. ital [P] - Megállítás: Ez a funkció csak egyjátékos módban használható [.] - Szolgák állapota: Itt lehet megtekinteni a szolgáid jelenlegi állapotát. [/] - A szolgák támadási módja: Meghatározhatod, hogy a szolgáid egyedül vagy csapatban támadjanak. [\] - A szolgák közelsége: Meghatározhatod a szolgáid cselekvési távolságát (három fokozata van). [Space] - Gyógyital használata [Shift] - Egér bal gombja / védekezés (lásd a leírást lent) [Ctrl] - Néhány olyan cselekedet, amelyet ez a gomb és a bal egérgomb együttes használatával lehet használni (lásd a leírást lent) [Alt] - Tárgyak / világtárgyak kijelzése [Return] - Igen / Rendben / Beszélgetés hálózatos módban [Print] - Képernyokép készítése [Page Down] - Közelítés [Page Up] - Távolítás
[Ctrl] + [Bal egérgomb] egy tárgyon, kereskedés közben Tárgyak gyors eladása és megvásárlása: ha a [Ctrl] + [Bal egérgomb] kombinációt használod egy eladni, vagy megvásárolni kívánt tárgyon, úgy a megerõsítést kérõ párbeszédablak kihagyásával hajthatod végre a mûveletet.
[Ctrl] + [Bal egérgomb] egy karakter arcképén Csapat teleportálás: Többjátékos módban ezt az eljárást alkalmazva közvetlenül egy a csapatodban lévõ játékoshoz teleportálhatsz.
[Ctrl] + [Bal egérgomb] egy játékoson Kereskedés: Megnyitja a választott karakterrel való kereskedés menüjét.
[Shift] Védelem növelése: Ha támadás alatt állsz a [Shift] billentyû lenyomásával csökkenteni tudod a támadás hevességét!
[Shift] + [Bal egérgomb] egy tárgyon a leltáradban Halmozott tárgyak különválasztása: Ha a leltáradban vannak halmozott tárgyak (ezek általában italok), ezzel a kombinációval választhatod szét õket.
[Shift] + [Bal egérgomb] az egyik ellenségen A [Shift] lenyomva tartása mellett, ha egy ellenfélre a bal egérgombbal kattintasz, akkor a szolgád közvetlenül õt fogja támadni.
[Jobb egérgomb] a világtérképen “Fogantyú nézet” a világtérképen: Ha a világtérképen nyomva tartva a [Jobb egérgombot] megragadhatod a térképet és így mozgathatod azt, hogy a kívánt részeket megtekinthesd.
[Egérgörgõ] Kamera közelítés és térkép nagyítás: Ezt használva módosíthatod a kamera közelségét és szögét, míg a világtérképen alkalmazva nagyíthatod a térképet.
[Középsõ egérgomb] a térképen Minitérkép megnyitása: Ezt használva a világtérképet nézve is megnyithatod a minitérképet. Az egér mozgatásával megtekintheted a már felfedezett területeket.
[Középsõ egérgomb] A kamera pozíciójának módosítása: Tartsd nyomva a [Középsõ egérgombot] és közben mozgasd az egeret a kamera látószögének megváltoztatásához!
[F9] Gyorsmentés funkció: Elmenti az aktuális pozíciódat, így elhagyhatod a játékot, és mikor újra betöltöd azt, ugyanott jelensz meg, ahol legutóbb használtad a gyorsmentés funkciót. A következõkre azonban ügyelj:
* Az alábbi három mûvelet után újraíródik a gyorsmentett állapot:
* ha a karakter meghal
* ha a karakter egy lélekkõre kattint
* ha betöltesz egy másik mentett állást
* Ha betöltesz egy gyorsmentett játékállást, az aktuális pozíciód NEM mentõdik el újra automatikusan, tehát az újabb gyorsmentéshez megint használnod kell az [F9] billentyût!
* A gyorsmentett játékállás betöltésekor minden ellenfeled újjáéled! Ez pedig akár bajba is sodorhat, ha mondjuk éppen egy ellenséges csapat közepén, vagy egy sárkány orra elõtt kezded a játékot...
[F12] Kényszeríett újraélesztés a jelenlegi újraélesztõ monolitnál
C) Sacred 2 Közösségi hálózat
Gyere és látogasd meg a Sacred 2 hálózatot a http://www.sacred2.net webcímen!
A Sacred 2 hálózat ideális hely a Sacred 2 játékosok számára, akiknek a következõket kínálja::
* Vesd össze a teljesítményedet másokéval egy hatalmas eredménytáblán!
* Alapíts saját céhet és mérd össze annak eredményeit a többi céhével egy külön erre szolgáló eredménytáblán!
* Szerezz tudomást a Sacred 2 - Fallen Angel játékkal kapcsolatos eseményekrõl!
* Nézd meg, milyen lehetõségeket oldottál már fel (és tekintsd meg ezt egy külön eredménytáblán)!
* Lépj kapcsolatba más játékosokkal és karakterekkel!
* Keress eladó tárgyakat, vagy add el a saját tárgyaidat a piacon!
* Találkozz a barátaiddal, a barátlista segítségével!
* Találj további lehetõségeket a Sacred 2 hálózaton...
Figyelem: Már most is megtekintheted a Sacred 2 hálózatot, de a hálózat minden elõnyének kihasználásához létre kell hoznod egy játékos fiókot a zárt hálózati elõszobában!
D) A zárt hálózat elõszobája
A zárt hálózat elõszöbájában megtalálhatod az összes elérhetõ szervert. Minden szerver rendelkezik egy speciális országkóddal, mely a szerver nevének elején található meg. Ha csak a saját országodhoz tartozó szervereket szeretnéd látni, akkor használd a lenyíló menüt, és válaszd ki onnan a megfelelõ nyelvet. Pl. ha magyar nyelvet beszélõkkel szeretnél egy szerveren lenni, akkor õket nagy valószínûséggel egy magyar szerveren találod meg (pl. "hu: szervernév").
E) Egyebek
A driád kezdõ fegyvere
A kézikönyvben említettekkel ellentétben a driád karakter nem fúvócsõvel kezdi a játékot, hanem íjjal.
4. Verziótörténet -----------------
A Sacred 2 - Fallen Angel kiadása után rengeteg változtatás eszközöltünk a hibák orvoslása és a játékélmény javítása érdekében. A legfontosabb változások a következõk:
03/03/2009; Verzió 2.40.0:
Új tartalom:
* Az nVidia PhysX technológia alkalmazása minden hõs két harcmûvészeténél o A közvetlen hatás kihat a környezetre o Apróbb grafikai hatások o A szélsebessége is kihat a fizikai tárgyakra
* Egyjátékos módban lehetõség van a játék megállítására ([P] alapértelmezett esetben)
* A társak irányíthatóak lettek: o Támadási távolság o Támadási mód o Ellenség kiválasztása
* Új eredményrendszer (megtalálható a naplóban).
* A kiválasztóképernyõn 360°-ban körbeforgatható karakter.
* Változás a hátizsák képernyõn: A felszerelt tárgyak új kinézetet kaptak, amely minden karakter esetében egyedi.
* A Kristály-síkon kapsz egy új küldetés sorozatot, valamint új ellenfeleket is.
* Új tárgyak.
* Új három kisfõnök, három új küldetéssel
* A napló most egy új kinézettel bõvült.
* A "Hangbeállításoknál" megjelent egy új választási lehetõség. A csatában való beszédhangok gyakoriság állítható itt.
* Új halálsikolyok minden teremtménynél, még akkor is, ha a "Soha" opció van kiválasztva a hangbeállításokon belül
* A lila és italok idõtartamának kijelzése
* A csevegõablak újonnan érkezett üzenet esetén automatikusan megnyílik, majd hét másodpercet követõen bezárul.
* Egy új lehetõség a hangbeállításokon belül: az üzenetek hanghatásainak ki- és bekapcsolása.
Javítások:
* A leállást okozó hibák javítva lettek.
* A Gonosz totem, a Fekete átok és a Viperakór harcmûvészetek kijavításra kerültek.
* A halálos sebek bónusz többé nem halmozódik. Néhány kivételes esetben az összes életerõpont valamiért 1 egységre csökkent le.
* Kijavításra került, amikor bizonyos helyzetekben fel lehetett szállni a halott lovakra.
* Kijavításra került, amikor a hátason lévõ hõs nem szenvedett semmilyen sebzést, ha t-energia folyammal érintkezett.
* A hõsök mostantól sebzõdnek, miközben átsétálnak a ködszörnyetegen.
* Az Alkímia képesség mostantól megnöveli a gyógyitalok gyógyító hatását.
* Az inkvizítor Ellentétes polaritás harcmûvészetének Kitérés módosítója most már helyesen jelenik meg a képernyõn.
* Az elit vadkanlovasok sebzése mostantól helyesen fog mûködni.
* A Kuan lehelete isteni ajándéknak volt hatása azokra, akinek a szintje magasabb volt a hõsénél.
* Számos javítás az átlyukasztás kapcsán.
* A ködszörnynél a nagyobb szintlépés és az Elûzõ mágia harcmûvészet többé nem lehetséges.
* Javításra került a Kristályszörnynél a hibás sebzéskijelzés.
* A Megrázó érintés harcmûvészet Önjavítás módosítójának hibás mûködése javításra került.
* A Záporozó csapások hibás mûködése javításra került.
* Javításra került néhány fordítási hiba (németrõl angolra, és onnan a többi nyelvre).
* A felfedezetlen térkép hibásan megjelenített értékei javításra kerültek.
* Az amuletteket és a gyûrûket most már jobban meg lehet egymástól különböztetni. Attention: This will apply to all amulets including already existing ones.
* A menü többé nem fog lefagyni, ha a kurzor a beviteli szövegmezõ elején áll és megnyomod a [Del] gombot.
* Javításra került az a hiba, amikor a kovácsolási rekeszbõl csak akkor lehetett eltávolítani a tárgyakat, ha azokat belekovácsoltad a fegyverbe.
* Kijavításra került az a hiba, amikor a játékos ládájából eltûnt minden, ha a karakter kilépett a Zárt hálózatból, és ezt követõen belépett a Nyílt hálózatba.
* Kijavításra került az a hiba, amikor a kapcsolat megszakadása közben a kurzorral fogott tárgy elveszett.
* Kijavításra került az a hiba, ami lehetetlenné tette arany vagy magasabb fokozatú szerver indítását, még akkor is, ha a karakter részérõl minden feltétel teljesült.
* Kijavításra került az a hiba, amelynek köszönhetõen a baráti listán keresztül be lehetett lépni a nehéz fokozatú játékból a szokásosra és vissza.
* A Szívósság szakértelem többé nem vezet furcsa eredményre magasabb szinteken. Figyelmeztetés: a Szívósság elég nagy sebzést felfogott, amikor már múlt a hatása. A javítást követõen azonban ez sokkal kiszámíthatóbban mûködik, ezért kevésbé hatékony a korábbihoz hasonló helyzetekben.
* Az Erdei õr ellenség szintje mostantól a közelében lévõ játékos szintjéhez igazodik, és nem ahhoz a játékoshoz, aki elõször lépett fel a szerverre.
* A Gronkor bukása nevû egyedi fegyvernek többé nincsenek távolsági fegyverhez való bónuszai.
* Mostantól minden hátason lévõ ellenfél úgy harcol és úgy hal meg, ahogy azt kell.
* A szívverés hanghatás bizonyos körülmények nem fog csak úgy leállni. Ehelyett csak tizenkét másodperc múlva szûnik meg.
* A t-energia folyamokhoz való hozzáérés most már a helyes mennyiségû sebzést okozza.
* A túlélési bónusz lassabb ütemben fog majd növekedni.
* A driád Gonosz totem nevû harcmûvészetének sokkal erõsebb hatása lesz, ha közben a megfelelõ zsugorított fej is használatban van.
* A templomõr Lángszóró harcmûvészete sokkal hatékonyabb lett.
* A szeráf Isteni védelem harcmûvészete most egy picivel rövidebb lett szintenként.
* A gyilkolásonként kapott tapasztalati pontok többé nem fognak olyan drasztikusan lecsökkenni a magasabb szinteken, mint ahogy korábban.
* A hõs állapotára kattintva egy vizuális hatás jelenik meg, amely azt mutatja, hogy mennyi TP bónuszt kapott a játékos.
* Az újraélesztõ monolitok környéki biztonságos terület (az újonnan megjelenõk védelme) megnõ, és a szörnyek többé nem támadják meg azonnal a játékost.
* Több mellékküldetés is kijavításra került.
* A dobótõrök hatékonysága mostantól az ügyességtõl fog inkább függeni, és nem az erõtõl.
* A Mágusbot használat képesség mellett nem lehetett kétkezes mágusbotokat használni. Ez most javításra került.
* A templomõr Harci kiegészítõ harcmûvészete nem mûködött helyesen kombinációs módban. Ez most javításra került.
* A szeráf BazinagyFeGyver harcmûvészetének maximuma 200-as szintnél van. A hozzátartozó tippablakban is javításra került ez a hiba.
* Az árnyharcos Türkrözõdõ kisugárzás harcmûvészete visszavert olyan dolgokat, mint vakság és bénulás, és nem csak sebzést. Ez most javításra került.
* Néhány harcmûvészet nem mûködött helyesen mikor többféle célzórendszer volt kombinálva harcmûvészettel. Ilyen esetekben fordulhatott elõ, hogy a területre ható varázs megelõzte a közvetlent. Ez most javításra került.
* Néhány harcmûvészet módosító felirata félrevezetõ volt. Ezek most javításra kerültek.
* A Carnach haldoklás közben is képes volt elteleportálni. Ez most javításra került.
* A kovácsolás során kikerül tárgyak néhány ritka esetben tönkretették a kovácsolási rekeszt. Ez most javításra került.
* A Köd fõellenség most távolsági lövedékeket használ.
* Javításra került, amikor az OpenAL zajos hangokat okozott a játék elhagyása után a fõmenüben.
* A [print] gomb lenyomása nem készített képernyõképet, amikor egy párbeszédablak nyitva volt. Ez az ablak majd csak akkor lesz látható, ha [print] gombbal együtt a [ctrl] gombot is lenyomod.
* A [% n] begépelése után lefagyott vagy kilépett a játék. Ez most javításra került.
* Néhány esetben a különleges hátasok feletti feliratban lévõ értékek eltérnek a kereskedõ és a hátizsák ablakában.
* Már kevesebb grafikus hatás csökkenti nagy mértékben az FPS-t a játékban.
* A küldetésnaplóban további képek lesznek a küldetés célpontjaival kapcsolatban.
* Kijavításra került a hálózati módban, amikor a játékos nem ahhoz a szerverhez csatlakozott, mint amelyiket kiválasztotta.
* A Lovaglás képesség mesterfokú használata most már elérhetõ a megfelelõ bónuszok mellett.
* Az ismeret képességek most sokkal nagyobb mértékben javították a varázslási sebesség gyorsaságát, mint az le volt írva.
* A varázslatellenállás néhány esetben nem mûködött jól. Ez most javításra került.
* Last minute change: When several boosts were active, the fist boost to terminate also ended all other boost graphics effects even if the remaining boosts were still active. This has been fixed.
LOL, feljebb húzva a grafikát, 1280x800 + minden FULL / HIGH + Physics ON + 4x AntiAliasing + Weather ON, és Core2Duo + 4GB RAM + Geforce 8600 GT-vel megcsíptem az 5 FPS-t :Ð
Ha a Small Magyar patchet akarom leszedni innen, akkor azt írja a linkre, hogy az adott helyen nem található a patch. http://http.download.nvidia.com/downloads/nZone/patches/sacred2/Full/Sacred2-HU-2_34_0_0-2_40_0_0.exe cím jelenik meg az url helyén. Ha vki másnak is ez a gondja, akkor a Full részt írja át Small-ra és menni fog ^^ kis baki az oldal szerkesztõitõl
Már a 2.40.0-ás verzió dohog nálam, megmaradt a single player lvl 20 Dryad-om is, és a multiplayer closed net lvl 31 Shadow Warrior karim is. (:
Szemmel láthatóan is sok változást és finomítást hoz az új patch, mind menüben, mind hangok terén, mind indulásnál, mind multiban, mind single-ben, mindenki sürgõsen tegye fel:)
A hivatalos fórumon azt írják, hogy majdnem kétszeresére nõ az FPS szám is az új patch-el!!!
A hiv. oldalon miért nincs kint?
Oh LOL. Igazad van, ott 03/04/2009/nek kéne lennie, de a többi az áll.
* nVidia PhysX technology implemented for two combat arts of each respective hero o Direct impact on immediate environment o Particle effects o Variable wind speeds
* Pause functionality for single player mode (default key [P])
* Controls for minions: o Attack range o Attack mode o Select opponent
* New achievement system (available in logbook)
* Turn characters 360° in the character selection screen
* Inventory screen changes: Equipped items now have a new layout which is individual for each character
* The Crystal Planes now feature a new quest series as well as new opponents
* New items may drop
* Three new mini bosses. All mini bosses now have their own quests.
* The logbook now features a new graphical appearance.
* New options under „Audio Settings“ to adjust the frequency of battle chat
* New death screams for all creatures even if battle chat has been set to „Never“ under „Audio Settings“
* Added a tool tip display for the duration of purple and blue potions
* Incoming messages will now open the chat window. After seven seconds the window will close automatically
* New option under „Audio Settings“ to switch acoustic notifications for chat messages on or off.
Bug Fixes:
* Several causes for crashes have been fixed.
* The Dryads' shrunken heads now work as intended, boosting the effectiveness of the combat arts Malicious Totem, Black Curse and Viperish Disease.
* The bonus Deadly Wounds does no longer stack. In extreme cases the overall hitpoints were reduced to 1 due to that issue.
* The bonus Deep Wound does no longer stack. In extreme cases the overall hitpoints were reduced to 1 due to that issue.
* Fixed an issue that dead horses could be mounted in certain situations.
* Fixed an issue that mounted heroes did not sustain damage when they touched a T-Energy pool.
* Heroes will now sustain the correct amount of damage when touching a T-Energy pool.
* Heroes will now sustain damage when they walk through the boss monster "Swirling Mist of Miasma" ("Fog Monster").
* The boss monster "Swirling Mist of Miasma" ("Fog Monster") now fires projectiles.
* The skill Alchemy now increases the amount of health replenished by healing potions.
* The modification Evade of the Inquisitor's combat art Reverse Polarity will now be displayed correctly in all parts of the interface.
* Damage over time did work properly for Elite Boar Riders. This has been fixed.
* The Divine Gift Kuan's Breath also effected opponents who were above the defined maximum opponent level. This has been fixed.
* Various fixes concerning Pierce.
* "Power leveling" using the the combat art Expulse Magic on the "Swirling Mist of Miasma" ("Fog Monster") is no longer possible.
* Fixed the faulty damage display of the boss monster "Facetteleon".
* When several boosts were active, the fist boost to terminate also ended all other boost graphics effects even if the remaining boosts were still active. This has been fixed.
* The faulty damage of the modification Self Repair of the Temple Guardian's combat art Jolting Touch has been fixed.
* The faulty damage of the Seraphim's combat art Pelting Strikes has been fixed.
* Corrected several translation errors in English and French.
* Fixed wrongly saved values of the explored map.
* Amulets and rings have become distinctly different now. This will apply to all amulets including already existing ones.
* Pressing [Del] when the cursor is positioned at the start of a text field in the menu does no longer cause crashes.
* Fixed an issue that Blacksmith Arts could not be removed from forge slots if they had been placed there temporarily.
* The Closed Net player chest accessible for all characters was deleted when players logged in to the Open Net lobby for the first time. This has been fixed.
* Sometimes, items that we rearranged in the inventory were lost due to server lag. This has been fixed.
* Fixed an issue that made it impossible to open a server for diffculty levels gold or higher even if the character met the requirements.
* Fixed an issue that made it possible to switch from a hardcore game to a default game and vice versa via the Buddy list.
* The skill Toughness will no longer yield strange results in higher levels. Warning: Toughness did block high amounts of damage even while being broken. Since the fix, Toughness works more predictable, but might therefore be less effective in some situations.
* The mini boss Forest Guardian will now scale to the player's level who is close to him rather than that of the first player who entered the server.
* The unique spear Gronkor's Downfall does no longer carry a bonus for ranged weapons.
* All mounted opponents now fight and die as intended.
* The acoustic signal of the heartbeat sometimes did not end. Now, the heartbeat sound will play no longer than twelve seconds.
* The survival bonus will increase at a slower rate.
* The Dryad's combat art Malicious Totem will now have a stronger effect when the proper shrunken head is being used.
* The Temple Guardian's combat art Furious Emblazer is now more powerful.
* The Seraphim combat's art Divine Protection now has a slightly reduced duration per level.
* The amount of experience points per killed opponent will no longer be as drastically reduced on very high levels as before.
* The safe area (spawn protection) around resurrection monoliths has been extended; monsters will not attack players immediately anymore.
* Several side quests have been fixed
* Throwing daggers will now rely on dexterity rather than strength
* The skill Magic Staffs didn’t apply to two-handed mage staffs, this
has been fixed
* Temple Guard combat art Battle Extension did not work correctly in
combos, this has been fixed
* Seraphim combat art BeeEffGee is now capped at level 200; the tooltip
has been fixed accordingly
* Shadow Warrior combat art Reflective Emanation reflected conditions such
as blindness and stun and not just the damage, this has been fixed
* Several combos did not work correctly when combat arts with different
targeting systems were combined, e.g. area spells first and direct
damage such as flash second. This has been fixed
* Some descriptions for combat art modifications were misleading or wrong.
They have been corrected.
* Bossmonster "Carnach" teleported one last time while dying, this has
been removed.
* Unforging items at the blacksmith broke the forge slots in rare
occasions, this has been fixed.
* Fixed an issue where OpenAL caused noisy sounds in the main menu after
leaving a game session.
* Pressing [print] did not save screenshots when a dialog window was open.
This window will only be seen in the screenshot when both [ctrl] and
[print] are being pressed.
* Typing [% n] into the chat crashed the game, this has been fixed.
* The tooltip of special mounts had value discrepancies at a trader and in
the inventory.
* Framerate drop caused by certain graphical effects has been lessened.
* Added more pictures for quest targets in the quest log.
* Fixed an issue in the MP server list that could cause players to join a
different server than the one that had been selected
* The mastery of the skill Riding now unlocks the correct bonuses.
* Lore-skills increased the casting speed more efficiently than stated in
the tool tip.
* Skill Spell resistance did not work in some cases, this has been fixed.
Tudni fogod, csak nem biztos, hogy akarod is. Ugyanis eléggé szépen el is cseszheti a karakter tulajdonságait, mert azt is variálják. (érdekes, olyat még nem hallottam, hogy erõsebb lett volna patch után, csak hogy gyengébb) Szerintem told végig 2,12-vel, és a kövi karidat indítsd immár 2,4 alól. Én is azt fogom csinálni, nem kockáztatom a BFG-s Szeráfom...
Nos!Most fogom felpecccccsssselni a játékot még csak 2.34-re...!
Kérdés:Ha most 2.12 es játékkal játszom,ezt a karaktert ugye tudni fogom használni 2.34-ben is?Csak mert olvastam olyan híreket,hogy ha kard van a kezében,nem fog betöltõdni,meg ilyen nem tudom hogy idiótaságnak vélhetõ dolgokat...!ha van valami amire ügyelni kell,akkor az micsoda?
Öm,szóval most akkor az ATI kártyatulajok nem fognak smmiféle ujjabb physix ficsõrt látványától elolvadni,csak az nvidia tulajok?Ne már!
Ez már a hivatalos patch?Vagy ez még valami nem hivatalos beta?
(nekem nem a physics miatt fontos, hanem mert nélküle nem tudom folytatni a multi karimat)
Miért van az néha, hogy belépek a closed net lobby-ba, kreálok, hogy folytathassam a campaign-omat, és úgy tölti be a karit, hogy velem van valami hülye pics@ ???
Mikor senki és semmi nincs velem (erre direkt figyelek, és csak a main questeknél van velem bárki is), egy nõ volt, de azt leadtam a nagy város kapujában, tehát teljesített quest-ként el is lett könyvelve. És utána nem is jött velem, ez meg ugyanúgy néz ki, mint az a csaj (fehér ruha, tudjátok...). Ilyenkor kilpek a lobby-ból, újra be, kreálás, és már nincs velem. Ez mi a here??? Ilyen szinten bugos még a multi?
Az a baj, hogy még ma sem (eddig) hivatalosan. A sacred2.com-nál az update-nél 2.34 van, a sacred2.net oldal nem megy, a játék a closed.net-re való bejelentkezéskor azt mondja, hogy a 2.34 UK patch fent van és ez a legújabb is. Szal' kirakhatnák az oldalukra is, mert az alább belinkelt az US patch, nekem meg csak az UK jó.
Itt nem az idõjárás kikapcsolásáról van szó, hanem a falevelek forgásának, bõvített villámeffektnek, stb.-nek, tehát a Physicsnek a kikapcsolásáról. De másik fórmon írták, hogy lesz Physics ki-be kapcsoló.
Ha nem tûnt volna fel, az idõjárást alapból ki lehet kapcsolni... idõjárás = villámlás, esõ, szél... Hang nem tom mitõl mehetett el, más játéknál nem megy el?
Következõ eddig még elõ nem fordult probléma lépett fel...:
Elmegy a hang egyik pillrõl a másikra...mitõl lehet ez? Annyit csináltam,hogy felhúztam a procit egy kicsit most az elõbb,de szerintem ez nem befolyásolhaja a játékot....beszarok komolyan...!
Ugye ki lehet majd kapcsolni az új patch felrakása után a Physics-et? Mert a laptopomban lévõ 8600 GT már az alap effekteket sem bírja fullon, nemhogy a faleveleket meg villámlásokat még pluszban.
''Error 500 Our server seems to be injured. Maybe it was hit with a banishment spell. Or seismic interferences with the T-Energy occured. The damage has been assessed and our healers have begun with the restoration of the server. Soon, it will be back to serve the needs of the respected citizens of Ancaria stronger and more powerful than ever before.''
Ez éprilis elsejei tréfa lehetett, viszont ma már április 2-a van, így remélem, hogy ez az új patch elõszele, és a sacred2.net a 2.4.0-ás patch-el "éled újra".
Nos,ez most mi?Ha fent van a 2.34 es patch fel kell rakni ezt a patchet mellé,vagy hogy van?Elég zorallul néz ki!!!Sõt,annyira,hogy megveszem ezt a sz@rt mostmár:D!
Átmentem ezüstre,igazatok volt:),persze tudtam,hogy sokkal jobb lesz ott a helyzet magamtól is...na jó,nem tudtam,csak sejtettem:).Egy óra alatt annyi sárga esett,mint bronzon 15 óra alatt...egy óra emellett elég volt 4 szintre:).
Mentor ital alap nálam,majdnem mindig be van nyomva,az összpontosító sem rossz,sokszor hasznát veszem,mert még sajnos a fókuszokat nem vettem fel képességnek,ezért elég sok a recharge...de majd jó lesz.(vajon el lehet-e érni a -100% recet,ugyan ugy mint a TQ-ban?Az elég jo lenne:))
Szóval nagyon megy a hent...!Köszi a tippet srácok!Remélhetõleg nem sokára megveszem a játékot,mert ennyit nagyon megérdemelnek a fejlesztõk!
Túl vagyok a Seraphim-szigeten is, 0 death-el abszolváltam a kis északi szigetet, így most már a mocsárban / lápban járok, és lvl 30 a Shadow Warrior-om (Multiplayer Closed Net)
A Carnach inkább csak menekült elõlem, teleportálta magát egyik helyrõl a másikra. A legközelebbi boss, amitõl egy kicsit tartok, az a sivatagi nagy skorpió boss, de lehet, hogy meglátogatok valami mini-boss-t is ismét.
Viszont ez a "demo" verzió, amely nem teljes szolgáltatásokkal bír, ezért én beszereztem belõle a teljes verziót, ami tud .jpg-be is képet lopni, meg egy csomó mást is. A teljes verzió beszerzésének lehetõségeire pedig gondolom mindenki rájön saját maga.
Na majd lehet hogy én is csinálok valami videofélét vagy valamit. Csak még nõljek egy kicsit. Majd valamikor lvl40 körül szerintem. Mit használtok a kép kimentésére és az FPS mérésére? Fraps-et? Ha igen melyik verziót? Egy link lenne a legjobb ahonnan leszedhetem. Elõre is köszi
Már lvl 27 a karim (Shadow Warrior, MP, Closed Net), most megyek a sárkány(ok) ellen. Az én karim valóban nem csak támadásra épül, de támadásban sem rossz, és elég gyorsan szétkap bármit. Az enyém inkább ki van egyensúlyozva jól, rendesen be is van védve, támadásban is elég jó úgy érzem, és a regen idõkben sem úsztam el nagyon, azt is próbálom leszorítgatni. Az Armor Lore + Toughness + Shield Lore garantálja, hogy ha egyszerre több ellen vagy 1 boss jön rám, akkor sem gyepálják szét a védelmemet (ami multiplayerben nem hátrány, ahol jöhet egy lag is). Most így néz ki:
Jaja, én silver-en viszem a closed net-es karim, azért dobálja sûrûbben a sárga, a special, meg a set (zöld) item-eket.