Kinek, hogy tetszik...Én magam részérõl szeretek bele ugrani a csata közepébe, nyelni a löttyöket és ütnivágni a szembejövõt:D De azt is megértem ha valaki csak cuccost szedi össze.
Késõbb, ha az árnyfátyol már 100%-on van, varázsolt is volna, így nem a passzív szerepet játsza.
Egyszer, lvl. 25-ig elvittem egy árnyharcost csillagúrra gyúrva. 80% felett volt az "Árnyfátyol" a harmadik módosítóval erõsítésként betéve (ha 100%-on van, varázsolni is lehet, annélkül hogy észrevennének). A négy csonti ölt mindekit, a kari meg csak ment utánuk és szedegette a cuccokat. Az ellenfeleket akár egy lépés távolságra is megközelíthette, akkor sem vették észre. Csak egy baj volt. Amikor csak az idézett csontik öltek, a túlélési bónusz nem növekedett (ez lehet hogy bug). Ez miatt hagytam abba vele a játékot.
Nem állítom, hogy az árnyharcos csontvázai teljesen haszontalanok, de szerintem a sebzés-visszatükrözés sokkal hasznosabb erõsítés (megfelelõ képzettséggel mindkettõ használható egyszerre).
A csillagúr ismeret (fókusz) távolsági, ill tömegoszlató (szellemkéz, csonttorony) varázslatok fejlesztését is elérhetõvé teszi - nagyon hasznos tud lenni.
Sok árnyharcos szálfegyverekkel (rúdfegyver) nyomul, ami nem véletlen...
oké, nálam is jól harcoltak, de hogy csak õk harcoljanak, te meg nézed ahogy õk írtanak, arra is jó? lehet nem tom, akkor mind1
ok. lehet hogy újat kezdek más vonalon. Valaki írta, hogy a csontik eléggé elkószálnak, és valóban néha nem veszem hasznukat, mert máshol hentelnek mint én. Majd még kitalálom, hogy mit csinálok. Valakinek esetleg egyéb ötlete?
én úgy vagyok vele hogy ha már árnyharcos, akkor kétkezes vagy legalábbis valami közelharci, a csillagúr az ilyen kiegészítõ. de ez esetben ilyeneket érdemes felvenni (nem sorrend szerint írom) taktika halott harcos fókusz kétkezes koncentráció páncél ismeret esetleg alkat ha kombózni akarsz, akkor szerintem érdemes az ellenséges bajnokot is fölvenni nagyábból ezek a fontosabbak aztán a többi már mindenkinek szíve joga (lovaglás, vagy kovácsolás, vagy hatákonyabb észlelés, vagy szívósság, ilyeneket szoktak fölvenni a végéhez)
szerintem inkább kétkezeset csinálj mint varázslós árnyharcost
Elkezdtem a játéko egy árnyharcossal. Szerintetek mi a megfelelõ fejlõdési irány, mik azok a skil pontok amiket érdemes felvenni ezzel a karival? Én a csillagúr kategóriában hentelek. Most tartok 25-ös szinten. A cheateléshez hozzátennék annyit, hogy a sacred 1-hez is volt charakter editorom, mégsem használtam, csak kipróbáltam. Volt olyan is hogy felmentem serverre, azt valami külföldi szórta a cuccokat. Volt egy kard, amivel egy másik karival csaptam 1-et próbaképpen. Ugrottam 40 szintet. Még jó, hogy nem az agyondolgozott karimmal csináltam ugyanezt. Így egyáltalán nincs értelme a játéknak, hogy odamész 1000-es szinttel elfingod magad és te vagy az ász, mert nincs ki megszorongasson a játékban. De mindenki eldöntheti, hogy cheatel vagy nem. És, hogy a cheatet használók mellé is álljak, ha õ így akarja élvezni a játékot, hát szíve joga. Én biztos nem rontom el az élményt. Ez meg a nem chetelõk szíve joga. Ez csak az én véleményem. Várom a válaszokat, remélem hamar segíteni tudtok nekem.
huhuhorgasz
Vedd meg eredetiben, megéri.
Broafka, próbáltad már milyen az Alku? A legjobb képesség a játékba. A Hat.észl. is jó, de nem annyira. Nem túlzás azt mondani, hogy Alkuval kétszer olyan erõs karit raksz össze, mint nélküle.
jó, nekem aztán édes mind1. Én biztos nem akarnék kutyából szalonnát. Vagy legalábbis nekem ez jut errõl eszembe. Titan Questben legalább az volt a jó hogy rengeteg variációt lehetett csinálni, és mind egyedi volt és erõs, mondjuk ott is voltak azért gyönge karakterek. Figy, a kenyérpiritó azért van hogy kenyeret piríts benne, ne tuszkolj bele egy csirkét, én csak ezt tudom erre mondani. TG-hez nem jó a távolsági, ennyi. A másik meg, azért mert valaki írta, vagy megpróbálta, én nem próbálnám meg, itt írtuk a 2 pisztolyos variációt, megpróbáltad? :)
Heiho! Az esetleges segítség(ek)ért elõre is ezer köszönet! Szóval arról lenne szó hogy elkezdtem én játszani, de akadt egy kis problémám. Nem eredeti a cucc, nem vettem még meg mert perpill nincs rá pénzem. Minden oké volt 25-ös szintig, de utána nem tudom magamnak osztani a pontokat ha fejlõdök. A crack-el van a baj? Kerestem hozzá másikat ami elvileg ezt is orvosolja de így sem jó. Rossz crack-et találtam vagy már a karakter halott teljesen? Eddig minden szépen ment (2.10 patch-el) Ha valaki privátba tudna segíteni, vagy más oldalra irányítani hogy ne az oldalt sértsem ilyen kérdésekkel megköszönném...
Had legyen már az én dolgom, hogy nálam mi fér bele a cheat kategóriába, és mi nem. Nem kértem ez ügyben sem tanácsot, sem kioktatást, sem mást sem. Tényként közöltem, én így látom. Elfogadom, hogy más máshogy látja, de nem fikázom érte a másikat.
A személyeskedésbe nem kéne átmenni, fikázni meg szartdobálni én is tudnék, amit te csinálsz, csak nem teszem, mert nem vagyok gyökér. TG ranged karit pedig nem májerkedés célzattal fejlesztek (nem tudom, hogy normális-e az, aki ilyet feltételez...), hanem mert olvastam róla a hivatalos fórumon (tudom, szerinted azok is ott mind hülyék, és lámák, akik csak májerkedni akarnak) http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/showthread.php?t=52068
ööö, ne haragudj hogy megint kötözködöm, de egy letölthetõ mód egy játékhoz, ahol felveheted az összes a játékban elõforduló legjobb cuccot az nálad nem minõsül csalásnak ellenben ha csinálsz egy karaktert, amit fejlesztesz iylen alku irányba, és onnan szerzed a cuccokat a kereskedõtõl, majd átadod amásik karakternek szerinted csalás, akkor most azonnal megyek adó csalni! :D
SW-nak szerintem nincs Bargaining / Alku skill-je. Abban igazad van, hogy mellette vihetnék párhuzamosan egy kereskedõ karit, de egyrészt az dupla annyi idõ, aminek egy része "elpazarolt", másrészt pedig nálam ez már cheat-nek minõsül bizonyos szinten, mégha TQ-nál vault-oztam is. Az más volt, de ez a párhuzamos kari szvsz már inkább minõsül cheat-nek.
hát szerintem a játék folyamán lehet találni jó cuccokat, és inkább ott keresek, mint árusokat bogarásszak. Én ha már felesleges skillt akarnék fölvenni akkor a lovaglást venném föl, sõt, az még szerintem egész jó ilyen utolsó skilleknél, amikor már nincs mit fölvenni, pl Elfnél is fölvettem, mert ott már mondjuk tényleg nem tudtam mi mást fölvenni, még mindig van egy szabad helyem, nem is kell igazán...
ööö, persze májerkedésre okés lehet, hogy most egmutatod a faszát, hogy menni fog neked egy távolsági TG, de mi a szarnak? lehet hogy a hülye is tudja úgy fejleszteni, de a hülyék legalább élvezik a játékot, és nem szenvednek azzal ami fölösleges/nem lehet :P
én se nagyon feszegetném hogy mennyire értesz a karik fejlesztéséhez...
Vannak karik amiknek nem áll jól az alku képesség, pl SW vagy TG. Elfnél könnyû megcsinálni mert elsõre fel lehet venni (nem kell felesleges skill). Egyáltalán nem kötelezõ bargaininget választani. Egy karit fejlesztesz vele azzal találsz csomó +skilles cuccot amit át tudsz adni a többinek is. Azt hogy mennyire értesz a karik fejlesztéséhez ne feszegessük, hány lvl30 feletti builded is van?
Még ehhez ennyit, hogyha minderre nem mentem volna rá, akkor ezerszer erõsebbre csinálom a karit, de hát valamit valamiért. Nem azért ilyen, mert én nem fejlesztem jó irányban, vagy nem értek a TG-hez, hanem mert ha jó bargaining skill-es tg-t akarsz, azt nem lehet máshogy kivitelezni.
Hár figy. A Bargaining kell, hogyha már elég korán akarsz árustól plusz 1 és plusz 2 all skilles cuccokat, mert azt máshogy soha a büdös életbe nem tudnád megszerezni, vagy csak sok-sok szinttel késõbb talán. És akkor is csak talán. De ugyebár a Bargaining / Alku második soros, ezért elõtte fel kell hozzá venni egy teljesen felesleges skill-t, namost én nem az Enhanced Perception-t választottam, mert fontosabbnak tartottam az olcsó kovácsoltatást, mint hogy lássam, hogy hol a csapda, amit a nélkül is látok. A ranged-re meg azért fejlesztem, mert melee-re a hülye is tudja, és ha meleet akarok, akkor ott a Shadow Warrior meg az Inquisitor, amik másnak nem nagyon építhetõk, csak kínkeservvel. Na röviden ennyi, ez kb. a 6 vagy hetedik TG buildem, szóval valamilyen szinten értek hozzá..
szerintem az egész ötlet, meg a fejlesztés gyatra, már bocs.
1, minek fejlesztesz egy TG-t távolságira, amikor van egy beépített ágyuja. 2, ez nem csak neked, de valahogy annak a bargainingnek semmi értelme nincsen. Legalábbis az elsõk közt fölvenni, nah mind1. (a blacksmithrõl nem is beszélve)
de ez csak az én véleményem
Ismét külföldi fórumról gyûjtve az infót:
The Battery Gun/Arm Cannon is modified by your Weapon.
The weapon you are holding will dictate which Weapon Lore increases its Attack Speed and To Hit. If your holding an axe or hammer, then it will be boosted by Hafted Weapons Lore, if your holding a blade then its boosted by Sword Weapons Lore. Ranged Weapons Lore will not work with the battery gun. Its damage is boosted by a vicious mix of your main weapon damage and mods, your level of Tactics Lore and the Batteries own damage range. If BlackSmith arts effect your primary weapon, they will also effect your Battery Gun.
The Battery Gun is not enhanced by any CA mods, nor does it enhance any of the Temple Guardian's CAs.
The Battery uses its own Material Slot for damage conversion, however your main weapon will be effected by both its own material slot, and the Batteries Material Slot allowing you to get some high damage conversion. Great for mixing in with the Lower Enemy Resist mods on the Elemental Field CAs.
You will get a Battery Gun on every CA except Battle Extension and Dedicated Blow.
Miért kellett így elcseszni ezt a Temple Guardian-t, hogy semmiféleképp ne lehessen Ranged-re normálsian fejleszteni??? Ugyanúgy van elcseszve, mint az Inquisitor, amit meg nem lehet varázslónak fejleszteni normálisan... Én nem értem, hogy miért van ez így megcsinálva. Na mndegy, jobb lett volna, ha elolvasom ezt, mielõtt elkezdem ilyen irányba fejleszteni a TG-met, mert most lehet, hogy kikukázom ezt a karimat is...
Már lvl 17 a Temple Guardian-om, következõ szintlépésnél kéne döntenem, de még mindig nem egyértelmû a dolog. Ha pisztoly van nála, akkor azzal lõ a távoli ellenekre, nem a bal kézzel. Ha nincs nála, akkor a bal kézzel lõ, de az lehet, hogy gyengébb, még nem tiszta, hogy arra hogy érvényesek a CA-k, combo-k, stb... Most így néz ki:
lvl 14 lett a Temple Guardian-om, most járok a Falnál. Eddig nagyon szenvedõs volt amiatt, hogy az elején megcsináltama Bargaining felvételt (ugyebár kell a Bargaining skill elõtt egy másik az adott skill csoportbõl, és ráadásul még 5 pont!!! is kell rá, hogy utána felvehessem a Bargaining-et), így rengeteg skill pont "elpazarolása" miatt gyengébb a karim sokkal, mint lenne, de ez késõbb meghozza a gyümölcsét, késõbb rengeteget fog érni a Bargaining skill-em. Fegyver Lore-t sem választottam még, mert még mindig nem döntöttem egyértelmûen, de azt hiszem, hogy kitartok az eredeti elképzelés mellett, és Ranged-re fejlesztem pisztollyal, ilyenem úgysem volt még, meg legalább küzdõs lesz. Most így néz ki:
Enegy weapon sztem nem fog mûködni, mivel az kétkezes.
Egyébként még a neve is hasonló annak a sz@rnak Angolul ugyebár blowpipe, annak a másik dolognak meg ugyebár blowjob a neve... Annyira elcseszett lett a Dryad azzal a blowpipe-al, hogy a kari kezében való tartásánál és a nevérõl is arra asszociál az ember.
Elindítottam eddigi legerõsebb Temple Guardian fejlesztésemet, egyelõre a Bargaining feltolása miatt elég hülyén néz ki a skill-tree-je, de hamarosan lesz ez sokkal jobb is. Emiatt így az elején elég szenvedõs-odafigyelõs volt a dolog, de hamarosan sokkal könnyebb lesz. Most lvl8-as, és így néz ki:
Ranged-re lesz fejlesztve: pisztolyra/puskára, illetve ilyen energy weapon vagy mi a jó égre. Meglepetéssel tapasztaltam (és örömmel), hogy a Dedicated Blow mûködik a kezében lévõ Ranged Weapon-el mindenféle mahinálás nélkül, a mahinálás ahhoz kell, hogy az alap arm-jával, amibe nem lehet semmit tenni is mûködjön a Dedicated Blow. Jó lesz ez, és valószínáleg Devot Guardinnak lesz fejlesztve, de az is lehet, hogy késõbb más CA-csoportot is felveszek mellé.
csak mondtam :) azért az elején még jól jöhet. Igazából én sem költöm a pénzt, max kovácsolásnál, de arra mindig van, kaptam is egy Spúr titulust :P
70-es szintû vagyok, van 35MILLIÓ aranyam! Minek ilyen trükk? Annyi cucc is van már a ládámban, hogy a következõ 10 karakterem sem lesz megszorulva sosem:D
ismeritek a pénz trükköt? :) vagy ez csak nálam mûködik?
akartam csinálni egy videót róla hogy mûködik, de félek a következményeitõl :D
annyi a lényege hogy ott van a földön mondjuk 53E arany, és ha gyorsan nyomogatod a Q-t és közben egy kicsit mozogsz, akkor azt látod hogy: 53E 53E 53E és ezt fel is számolja 3X :P gyengébbeknek ALT és gyorsan sokszor katt a pénzre, így is mûködik, de így ritkábban.
csak gondoltam megosztom veletek :)
" de egy driád is fúvócsõvel " -rossz aki rosszra gondol
A Templomõr is egy olyan karakter akit ezerféleképpen lehet fejleszteni. Én így csináltam Távolsági fegyver...hmmm...ott a beépített fegyvere, az felér egy energiapisztollyal, és akkor mellette még ütni is tud. A halálos lándzsák meg jó kis tömegirtó, oszlató. bepe79, amit írtál az nekem kínai. Esetleg ha magyarul is letudnád írni...
Nos, ha már a templomõr a téma, nekem is volna egy láma kérdésem.
Templomõrhöz milyen fegyver "illik" azon túl, hogy elvileg sokat képes használni.
Az energiapisztoly, energiapuska, villámpálca speciálisan templomõr-fegyvernek tûnik, de én még nem igazán láttam olyat, aminek valóban hasznos tulajdonságai lennének egy guardian számára, érdemes ezek miatt egyeltalán felvenni a távolsági fegyverhasználatot?
HA pisztoly van a kezében, akkor azzal lõ végig. HA kard van pl. a kezében, akkor lõ, majd ha közel ér az ellen, akkor csap. Sõt, mielõtt tovább gondolkodnál, mint én, azelõtt elárulom, hogy két egykezes energiapisztolyt sem tud egyszerre használni, az egyik karakterrel néztem meg (biztos nem TG, hanem v.mi más, csak nemtom mi).
És most megosztok veletek (bár én is csak olvastam) egy nagyon hasznos dolgot, most olvastam a hivatalos fórumon:
"found a way to make it work with the arm gun. Put it in a combo with the Middle tree multi shoot ability (you talent it for muti ice shots). When you do this it FORCES the arm gun to shoot with the devastating blow"
Tehát ha a TG karaktert valaki ranged-re fejleszti, akkor combo-ba bele lehet rakni ügyeskedve (megoldás fent) a Devastating Blow CA-t, és ez így arra kényszeríti az arm gun-t, hogy a devastating blow-al "lõjön". Most nem tudom, hogy akkor van-e értelme egyáltalán nemcsakhogy pisztolyt adnom a kezébe, hanem bármilyen más fegyvert.
A TG egyébként lehet két fegyveres? Tehát ha pisztoly van a kezében, akkor az arm gun-al és a pisztollyal egyszerre lõ?
Én ismét Temple Guardian-on gondolkodom, mert izgalmas vele játszani, jó kis sz*patós, nehéz karakter. És én is azon gondolkodom, hogy a TG-t kipróbálom mondjuk ranged weapon-al, mert olyat még úgysem csináltam. Már csak azt kell kitalálnom, hogy melyik CA-csoportot válasszam hozzá, avagy mire álljak rá, de majd még estig kitalálom.
Az elején meg kell "tervezni" a karaktert. Mit fog használni, milyen skilleket választ...stb... Igy csak el vannak bas*va a képességek. Egy fegyvertípus. Védelem (kell-e pajzs, vagy nem kell...). Sebzésnövelõ skillek... meg ilyenek. Az sem árt, ha tudja az ember már az elején, melyik CA-kat fogja használni, így a feleslegeseket ilyenekre cseréli be.
egyébként azon gondolkoztam, hogy csinálok egy kétkezes pisztolyosat :D valaki próbálta már lehet egyáltalán olyat?
hát tényleg az! :D
de nem tûnt fel hogy nem lett gyorsabb? amúgy meg nem tom mikor tûnt fel, de én biztos újat kezdtem volna a helyedben, én is elcsesztem már jó pár karaktert, a legtöbbjénél 30-as szintnél derültek ki a dolgok :P
mindenesetre a sebzésismeret után ha nem vetted volna föl a kétkezeset, akkor szerintem egy ugyanoylan erõsségû karaktert kaptál volna, csak nyílván nem kétkezes hanem pajzsos kardos vagy pajzsos baltás
McFrost, Envoka, áruljátok már el, hogy kétkezesnél kardismeretet minek vettetek fel? max azért hogy a kardon belüli extrákat aktiváljátok, de akkor minek raktatok rá vagy 50-et?
A kétkezes képesség felülírja a kardos képességet, nem lesz tõle gyorsabb a kard ha két kard van a kezedben...
és McFrost, pajzsot is minek vettél fel 2kezeshez?
a többi oké (bár szerintem a gyorsaságismeretnek sincs semmi haszna
Dzsungel letudva, nagyon élveztem! Bár max. 10 küldetés figyel csak benne, de hullik az XP nagyon. A bejárható rész is kevés, de így lett igazán pörgõs.....és hát Kral...gyenge szar volt:D
Igen ám, de ha növeled a hozzá tartozó képességek szintjét (vagy min azt, ami növeli a használható ca-k szintjét), akkor máris csökken a visszatöltési idõ is!
Sajnos a koncentrációt elbasztam, pár másik dologgal együtt....de így is bivaly a srác, mi lett volna akkor... Elértem a 70. szintet, a tükrözõ kisugárzás jó a kis elvarázsolt seggdugaszok ellen :D
Árnyharcosnak talán a legjobb erõsítés a sebzés-visszatükrözés, megfelelõen fejlesztve - alapból csak a közelharci támadások egy részét veri vissza, de fejlesztve mágia ellen is véd, illetve sebzi a támadót.
Csontikkal az a baj, hogy sokszor haszontalan dolgot mûvelnek (elkószálnak, stb) - érdemes felvenni a koncentrációt harcossal is, azzal egyszerre két erõsítést is használható)
igazából én 56-os szinten vagyok és amikor felrakom a kristálybõrt (túlképp ugyanaz mint az izzó bõr csak a jegesnél van) a jeges tüskéim regjét 2,6-ról 2,5-re teszi, szóval annyira végülis nem para ha nem húzza le neked, annyira most már nekem se, az a vicces, hogy következõ szinten dupla annyi lassúságot tesz rá, mint gyorsaságot, szóval szerintem lassan elérem én is azt a pontot amikor nem csökkenteni fogja hanem növelni
Sajna ugy csináltam de akkor is növelte és csak ragyogó erõnlét és izzó bõr van rajtam Tényleg nem értem Mindenhol azt montják hogy csökkenteni kellene Zs
ha rajtad van az izzó bõr, mármint aktiválva van, és utána raksz rá párat, akkor ki kell kapcsolni, majd újra be kell kapcsolni hogy az újonnan rárakott rúnákat is lássa, szal nem írja fölül sajnos, csak miután ki-be kapcsoltad.
Egyébként meg ha mellette tûz démont is használsz akkor ne csodálkozz hogy följebb megy, ha jól emlékszem akkor az is rak rá +újratöltés lassúságot
egyébként szerintem a jeges elf jobb, én most vagyok vele 55. szinten és teljesen meg vagyok vele elégedve, pedig amikor legelõször játszottam a játékot akkor mondtam hogy elfet tuti nem fogok csinálni oylan béna, tévedtem! :)
Átértem az õserdõbe, hát mitne mondjak lehet ám itt is darálni mint az állat:D Ven egy kis seggdugasz ellen bajnok szellem mágus, aki láthatatlanná varázsolja magát és nem tudom megütni, ellentétben vele :O
Nem is azzal van a gond hogy ha felrakom akkor nem csökkenti mert ha nincs fenn akkor nagyobb Hanem azzal hogy amig 2es szintû volt és fenn volt akkor 1 mp volt a reg ideje a tuzlabdának és most hogy 10-es már 1.2 mp:( zs
Ugye nem érted amit kérdezek????? Csak azt nem értem hogy ha az izzó bõrt runázom akkor a tuzlabdacs és a meteoresõ amik ugye notorius gyujtogató csoportba tartozinak(mást nem is használok)miért nõ ahelyett hogy csökkenne??????? zs