Üdv Dorsanax én vistát használok és alt+ctrl+del-re azonnal ki akar lépni ezért jobb ha ablakban futtatom a gamet ugy könnyû lessz menteni :) / nincs még meg a game ,kedd vagy szerdán hozzák meg./
1. hogy lehet ablakban futtatni? 2. van olyan honlap mint pl a wow-ban hogy el lehet osztani elõre a Tulajdonság és a Képeség pontokat? mert akkor fel lehetne írni köszönöm elõre is a segítõ válaszaidat :)
Na most kell egy kis segítség: 65-ös szintû lettem és NEM tudom felvenni a koncentrációt!!!!! Miért? Kell hozzá valami elõképzés?
Hát ez tényleg nem valószínû! Ha elvonatkoztatok attól, hogy halott még úgy is túl nagyok a páncélok és mindent eltakarnak! A játék már a megjelenése óta megvan csak eddig több okból is hanyagolnom kellett, bár ezt már leírtam. A következõ telepítés ez lesz, és akkor majd újra jelentkezek!
Nálam máshol úgy mûködik (már ahol egyáltalán) de akkor majd meglátjuk! Gondoltam, hogy ezért írtad, ahogy én is! De azért jellemzõ, hogy a nõi gamerekre nem gondoltak!!! Mondjuk az Árnyharcos izmos popóját miért nem lehet nézegetni???
Engem a Ctrl+Alt nem tesz a tálcára,de gyanítom,hogy téged sem fog. XXX tartalom csak nekünk van,amikor Szeráf-al toljuk és azt lessük hátulról végig.:D Azt csak brahiból írtam és,hogy keress olyan helyet,ahol addig amíg a mentést csinálod nyugalmad legyen és ne halálozz el.
DORSANAX! Oké ezt a kilépéses dolognak, én is után fogok járni! Bár úgy látom, már nem kérdés mit kell csinálnom! Jól kiveséztétek nekem! Megerõszakolni egy kobold??? Ó nem is gondoltam, hogy ebben a játékban találhatok ilyen xxx tartalmat is!!! Az asztalra téttel nem csak Ctrl+Alt? Nekem legalább is eddig ezzel a billentyû kombinációval ment máshol és a Del sosem kellett. Viszont azt hogy mennyi a megszerezhetõ (tehát bonuszok nélküli) tulajdonságok és képességek max. pontszáma, azt senki sem akarja leírni nekem. Pedig tényleg érdekelne!
Felmerülhet azonban az a jogos kérdés,hogy mi lesz azokkal a tárgyakkal,amiket esetleg a szint végigvitele során találtunk és esetleg a ládánkba tettünk,vagy magunkra aggattunk. Nos,a láda tartalom mentése is megoldható,de ez már szerintem is meghaladná a tisztességes játékmenet határait...
Ez az egész arra jó,hogy egy szintlépéskor "elrontott" döntésemet/pontok elosztása,tuladonság felvétele,technológia fejlesztés/esetleg a késõbbiekben megváltoztathassam azzal,hogy visszatöltöm az elõzõ szintet és más döntést hozhassak,amire esetleg csak késõbbjövök rá és így nem kell feltétlenül aggódni,hogy teljesen korcs karakter jön létre és tényleg a végén ne kerüljön a kukába.
Ha arra gondoltál,hogy kilépés nélkül menthetsz is és vissza is tölthetsz,az nem megy magyarul,de ez azt hiszem logikus is.
Igen,de akkor is kell a megfelelõ idõben az F9 és utána a mentés backupolása.Közben mehet tovább a játék.Menet közben azonban nem tölthetsz vissza mentést.Csak akkor lesz eredményes az akció,ha kilépés után visszatöltöd az elmentett állást és újra aktiválod a játékot.
Egy kis segítség kellene egy mellékküldiben. Az elfek legnyugatibb városában - a sivatag elõtt - kaptam egy kisebb küldetéssorozatot, s a végén megkellene ölni egy papot, de ha odamegyek a szürkekörhöz, akkor nem történik semmi, viszont ha rányomok, akkor a kör átugrik egy másik helyre (ezt is írja a leírásban, hogy a célszemély elment a hétvégi lakjába), de mikor odaérek a körhõz (a képen piros körhõz), akkor ott sincs senki.
Remélem jól látszik a képen. Egyébként a küldi neve "Renik végzete".
Csak ha 10es szintû társakkal mész harcolni, akkor az ellenfelek úgy agyon vernek, hogy esélyed sem lesz. Veled azonos szintû játékosokat kell keresni, vagy egy-két szinttel magasabbat max.
Egyébként erre lehet,hogy érdemes lenne írni egy progit,mert ez olyan lenne,mint a Fraps esetében egy egyszerû screenshot.Megoldható szerintem és nem bánt senkit...
Magyarul mûködnie kell,hiszen a futó alkalmazást nem szakítom meg...
Ha elõkészíted elõre a mappákat és a TC-t is beállítod elõre,akkor ez a mûvelet nem tarthat tovább 5 másodpercnél,tehát ott is megteheted,ha gyorsan visszaveszed a tálcáról a játékot.Egyébként ott még nem próbáltam,de logikus,hogy mennie kell,hiszen az aktuális alkalmazást/Sacred 2/nem szakítod meg,az folyamatosan fut. Ezét utaltam arra,hogy biztonságos helyet válasszon,mert az élet megy tovább,amíg pö**ölök vele...
Üdv Dorsanax amit a 6488-as hozzászólásodban leírtál ..az a single módban mûködik csak ? vagy a multiban is, online szerveren ?
Sziasztok
Én se találkoztam még senkivelonline:( nem is szoktam csak felnézni van e valaki:) Jelenleg 3 szintü az online kaim:) Esetleg délután kb 5 körül felnézek nincs kedvetek akkor feljönni és talán többen lennénk? Elfzsloti fény hadjárat zs
Kriszta:Elnézést mindenkitõl,nem lehet szerkeszteni,de megpróbálom érthetõen lleírni számodra pontonként,hogy mire gondoltam: 1.Amikor felkúszik a zõld csík és villogni kezd a "+" a bal felsõ sarokban a karakternél,akkor elvonulsz egy nyugalmas helyre,ahol biztosan nem akar megerõszakolni egy kobold,vagy valami más söpredékés nyomsz egy F9-et. 2.Ctrl+Alt+Del-el leteszed a játékot,tehát nem lépsz ki. 3.A megbeszélt helyrõl /Document And Settings...stb./mappástól bemásolod egy számozott külön mappába a mentésedet. 4.Visszaveszed a tálcáról a játékot és utána teszed rá a pontokat és folytatod a játékot. Igy akár minden szintlépésnél külön biztonsági mentésed lesz és csak annyi a dolgod,hogy a nem "elcseszettet",megfelelõ mentést visszamásold a játék lokalizált normális helyére. Ez nem csalás,ez csak neked lehet fontos,mivel így a karakteredet esetleg utólag is más irányba terelgetheted...
Kriszta:Akkor az Alt+F4-et normál kilépésnél ne alkalmazd,de nyomjál azét kilépés elõtt F9-et. A többit,amit a #6463-ban és a #6465-ben leírtam azt megcsinálhatod,ha akarod. "Halálesetnél" viszont nyomhatod az Alt+F4-et szerintem,mert az nem lényegtelen,hogy milyen szintû a túlélési bónuszod...
Igen,denemazémá,hogy azé',de mégiscsak mé'nekünk kell ezt kitalálni???
Hát nem. Én f9-cel mentek, szabályosan kilépek, majd karakter kiválaszt,és Betölt gomb. Simán oda tesz ahol mentettem. Broafka, igen, nincsenek sokan alacsony szinten, én pl. azért szoktam találkozni emberkékkel, de legtöbbször egyedül vagyok. Talán magasabb szinten már nem lesz ilyen gond.
Csak úgy mûködik, ha a betöltésnél a bal oldali (ahol látod a többi karaktered mentését is)mentésre böx, ha a sima jobb alsó betöltés bököd, monolithoz tesz.
Üdvözlet szeretnék érdeklõdni. a játék megvétele elõtt ki akartam próbálni a DEMO-JÁT.És az a probléma hogy hiába töltöttem le mind a 2 verziót / angolt, németet/ és installáltam fel, egyerre csak az egyiket. elöbb az angolt: nem ment. reinstall. utána a németet nem ment . reinstall/ Ugyan az a gond: bejön a menü/ csak 1 karit lehet ugye választani. direkt nem állítgatok semmit. /rá klikkelek az 1 választható karira és elindítom. betölt egy levágott domb szerü helyet. a menükre lehet kattintani de NEM JELENÍTI MEG A KARAKTERT ÉS MOZOGNI SEM TUDOK ELÕRE -HÁTRA./egyik gombbal sem./ W -elöre S -hátra. /a kamera forgatás az megy /S-balra D- jobbra/ de nincs karakter /végig nyomtam az összes gombot hátha elõ tudom hozni.Mi lehet a probléma megoldása?
a Gépemen :Vista64 van fenn sp1 -el. videokártya Asus Ati radeon 4850. 512 mb ddr3.4 giga memoria a legujabb driver van fenn :Ati.Catalyst.9.1 vista 64 bit és MINDEN MÁS más játék megy !
mivel lehet a gondja? 1: vistával? 2: nem müködik ati kártyával? 3: a demo csak pár hétig müködik és a dátum miatt nem megy?/korlátozott idejû?/ 4: van valami gomb ami elöhozza a karaktert? 5: ha megveszem az eredetit akkor azzal is lessz ilyen gond és nem tudok játszani?/mint a demo-val/
Aki vista64 alatt és Ati kártyával játszik .nyugtasson meg hogy megy neki! :D
Elõre is köszönöm a segítséget.
Nálam 20-ból 20x u.oda tesz és a megjelenés óta egyszer sem kellett újratelepítenem és a patchek is felmentek,pedig minden patchet külön tettem rá. Részemrõl mégegyszer nem fogok kolbászolni és visszatekeregni a megfelelõ helyre,ha pl. az utolsó aktivált monolithoz tesz vissza,de mindenki úgy csinálja,ahogy gondolja. Egyébként azt már megbeszéltük,hogy rendesen meg kellett volna oldani a pontos F9-es gyorsmentést,úgy értem,hogy ne hibázzon.Igy ezért ezt én nem látom szabálytalannak,de ez szigorúan magánvélemény...
Te mondod rosszul. F9 és sima kilépés. Oda tesz, ahol megnyomtad, igaz akkor én már nem szoktam mozdulni. Keresek egy nyugis helyet, F9, Esc, mentés kilépéssel. És ugyan oda tesz. Na jó. 20-ból 1x nem... Felesleges szabálytalanul kilépni a játékból -sérülhet, ugyanis. Aztán nem megy fel a kövi patch...
Bocs,látom van itt még kérdésed. Ha meghalsz és símán kilépsz,akkor a túlélési bónuszod lezuhan nullára,ami azt eredményezi,hogy nem találsz majd olyan jó cuccokat,mint magas túlélési bónusz százalék esetében. A C/Document And Settings/Rendszergazda/Dokumentumok/Ascaron Entertainment/Sacred 2 mappában vannak az aktuális mentések. A backup azt jelenti az általam említett példa esetén,hogy ezt az említett "Sacred 2" teljes mappát tedd bele egy általad kijelölt mappába szintlépések elõtt.amikor még nem tettél pontot semmire és villog a "+" a bal felsõ karakter kijelzésnél. Remélem ez így már érthetõ,minden szintlépéskor megteheted,ahogy a #6463-ban leírtam. Az "Alku"-ra pedig azért érdemes rakni,hogy jobb cuccosokat találjál majd késõbb.
tök kevesen vannak iylen kis karakterûek (mint pl én) és magyar szervereken. Alig tudok online fejlõdni, lassan ott tartok hogy fogom magam és tulajdonképpen tök single-ösen fogok játszani, megyek tök egyedül azt kész, végig viszem én egyedül is! :) ( :( )
Akkor nem jól mondják.Abban az esetben,ha csak F9-el csinálsz mentést,azután hogy lépnek ki? Ha normál kilépéssel,akkor adunk egy pofont annak a bizonyos végterméknek.A biztos az F9,majd Alt+F4 kombináció,nyugodtan elhiheted,már régen csinálom. 1.Halálesetnél: azonnal Alt+F4/túlélési bónusz miatt/ 2.Szintenkénti mentés javaslatom külön neked: a.szintküszöb elérésénél,amikor villog bal felsõben és még nem tettél pontot semmire egy F9 b.Ctrl+Alt+Del/Leteszed a játékot/ c.Csinálsz egy backupot a mentésrõl egy adott mappába d.Visszalépsz és felteszed a pontokat amire akarod és folytatod Ezzel a módszerrel egy 100-as karakterrel akár 99 mentést is csinálhatsz,ez már elég részletes védelem egy karakternél,nem?
DORSANAX! Köszi az újabb tippeket. Megint a Sacred2.hu miatt vagyok bajban. Ott csak az F9-et írják, és azt mondják az után Alt+F4 már nem kell. A hatás anélkül is ugyanaz lesz. Így nem próbálta ki senki??? Az elhalálozás esetén a kilépést azért ajánlod, mert ha azonnal kilépek semmit nem vesztek el? Ezt jó tudni (jó kis bogárka)!!! És sima kilépésnél nem ez helyzet Most megint olyan kifejezést használtál, ami új nekem vagy csak nem halottam így eddig. Backupolni??? Ez alatt a teljes mentés kimásolását érted a pont elhasználás elõtt? Illetve esetleges visszarakás után folytathatom egy ilyen mentéssel? Az jó ha ilyet lehet, ezt nem minden játék szereti! Egyébként hová ment a játék? Johnnie W! Hát tudod én magyarul fogok nyomulni vele, így egyáltalán nem biztos, hogy összejött volna nekem! Na jó bevallom, lehet hogy igazad van, csak megint elaggódtam! Valóban sok mindenrõl értelmetlen beszélni elõzetesen, de nekem ez a leírás sokat segített. Már kezd kialakulni egy elképzelés a fejemben. Nem lesz teljesen olyan, mint a tied, de remélem jó lesz. Az inspirációd nagyon jó volt! Érdekes hogy így elsõre teljesen kezdõként nagyon minimálisan gondoltam máshogy azt ami egy karinak kell! Az alkura miért kell ennyi pont? Viszont azt még mindig nem árultátok el mennyi a tulajdonságok és képességek maximum szinte! Errõl máshol sem találtam leírás, kérlek mondjátok meg!
Jól érted, a kétkezes fegyóhoz nem kell kardhasználat, sem pedig más fegyver-specifikus képesség. A Kétkezes Fegyverhasználat felülírja az azonos típusú bónuszokat amiket a Kardhasználattal kapnál, ha kettõ fegyver van a kezedben.
A Kardhasználat egyedül arra lenne jó ebben az esetben, hogy kioldjon bizonyos más bónuszokat, amik megkövetelik ezt a fegyveren (valami ilyen piros szöveg jelenik meg helyette, hogy 'Módosító: Kardhasználat'). Pl. extra támadó- és védõérték, esény nyílt seb okozására, ilyesmik. Neked kell eldöntened, szükséged van-e ezekre az extra tulajdonságokra. Nekem nincs. :)
(8-hoz kiegészítés: természetesen az ITF növeli az összes harcmûvészet elérhetõ maximális szintjét az Imádott Technológia képességcsoportban, de nekünk onnét most csak az Isteni Védelemre lesz szükség, esetleg késõbb a Villanófényre)
Úgy voltam vele, majd ha játszol úgyis felismered kép alapján õket. :D Naszóval: 1. Hatékonyabb Észlelés (erre csak 5 pont kell) 2. Taktika Ismeret (növeli a sebzést, pontokat ad a Fennkölt Harcos képességcsoporthoz) 3. Alku (jóval a szinted felett kell majd tartani)* 4. Kétkezes Fegyverhasználat (támadási sebesség, támadó-, védõérték bónusz, fegyver maximális szintje büntetés nélkül) 5. Páncélismeret (leginkább a páncélviseletbõl származó büntetés leszorítása miatt fontos, magára a páncélra védelem szempontjából nem lesz késõbb szükséged az I.V. mellett :)) 6. Fennkölt Harcos Fókusz (pontokat ad a Fennkölt Harcos képességcsoporthoz, csökkenti az ottani harcmûvészetek visszatöltési ideje, és növeli az elérhetõ maximális szintjüket) 7. Védelmezõ Energia Ismeret (növeli az energiapajzsok nagyságát, elnyelését, fõleg az Isteni Védelemét jelentõsen, dehát direkt ezért vesszük fel) 8. Imádott Technológia Fókusz (növeli az energiapajzsok elérhetõ maximális szintjét, közvetve emiatt I.V. esetén az idõtartam nõ, az újratöltési idõ csökken, illetve csekély mértékben növekszik a nagyság és az elnyelés)** 9. Harctudomány (több harcmûvészetet rakhatsz kombóba, csökkenti azok újratöltési idejét /fix 10%, majd 20%/, csekély mértékben növeli minden harcmûvészet sebzését kombón kívül is) 10a. Koncentráció (több erõsítést enged használni, csökkenti minden harcmûvészet újratöltési idejét) 10b. Sebzés Ismeret (növeli a másodlagos sebzések erejét, hatásuk idõtartamát, aktiválódásuk esélyét)
Az utolsó kettõt megcseréltem, illetve a Koncentrációt nem is biztos hogy felvenném ha újraépíthetném a karaktert, mivel erõsítésként ennek elegendõ a Hadiállapot (Agresszió, Rugalmasság, Megtorlás módosítókkal). Helyette valószínûleg a Sebzés Ismeretet választanám.
Ebbõl is láthatod, hogy még sok játékóra után sincsenek egyértelmû választások, minden karaktert nagyon-nagyon sokféleképpen fel lehet építeni és használni. Saját tapasztalat és gyakorlat nélkül semmi hasznát nem fogod venni ennek a sok rizsának. :D Éppen ezért a kiválasztandó harcmûvészetekrõl és módosítóikról késõbb írok, majd ha lesz "közös szókincsünk". ;)
* Errõl még folynak a viták, de az eddigi tesztek alapján nagyon úgy néz ki, ahogy haladsz elõre a karaktered szintjét egyre jobban meg kell haladni (2-3-4-5-szörös mértékben!!)
** Az Imádott Technológia Ismeret semmilyen módon nem befolyásolja az Isteni Védelmet, aki mást állít, az téved. Ennél a buildnél nincs szükség rá, hacsak nem akarsz Arkangyal Haragját is használni, de nem szeretnék újabb fél oldalt írni a lehetõségekrõl, fõleg hogy a legtöbb dologra elõbb utóbb rájössz magadtól is. ;)
De, megnöveli a támadási sebességet, de ugyan ezt elérheted azzal is, ha magas szinten tartod a Kétkezes f.-t, vagy olyan gyûrûket, páncéldarabokat használsz, amik növelik a támadási sebességet. Valamint a kard bónuszait is megkaphatod, ugyan úgy, ahogy a Nyeles fegyver h-tal a balták bónuszait is megkapod. Érdekes kérdés, mert tételezzük fel hogy van Alku-d, jó magas szinten, és ki tudja milyen bónuszt csalogatna elõ a Kardhasználat a kardból...
Kriszta:Eszembe jutott valami.Ahogy látom,nagyon félsz,hogy elrontod a karakteredet.Csinálj minden játék után egy backupot a mentésedrõl,de amit jónak találsz,azt tedd egy külön mappába.Igy bármikor elõszedheted és onnan folytathatod,ahol még jónak találod.Magyarul lesz egy biztonsági/nem elcseszett/mentésed és egy napi mentésed...
Még azt hiszem egy dolgot nem említettünk.Amennyiben kilépsz a játékból,mindég F9 mentést nyomjál,azután Alt+F4-et,mert akkor a betöltésnél legközelebb pontosan oda tesz vissza,ahol kiléptél...
Kriszta:Figyelmedbe ajánlom neked is,hogy halál esetén ne sokat csodálkozz,rögtön nyomjál Alt+F4-et a túlélési bónuszod szinten tartása érdekében...
DORSANAX! Biztosan, csak szerintem az lesz a bajom, hogy nem tudok eleget játszani majd vele!is? TGWH! Hát úgy látom ezt az ereklyés dolgot is csak játék közben fogok megérteni teljesen. De azért köszi! Egyébként tényleg Ezüst fokozaton kellene elkezdenem??? Én így kezdõként Bronzra gondoltam, hogy ne alázzanak azonnal le. A tulajdonságok és képességek maximum szintje mennyi? A kari szintje úgy tudom 100 lehet, de a többi is?
Szerintem jó túlélési bónusz + Alku soha sem késõ,de pontosan ez a vitatéma itt is a fórumon...
Ha ezentúl csak arra raksz pontokat, akkor nem hinném hogy hülyeség. Majd meglátod mikor találsz jó cuccokat az árusnál, akkor mondhatod kevés vagy sok pontot tettél rá. Kriszta. Az ereklyék lehetnek méreg, mágikus, fagy, vagy tûz ellenállást növelõ kis zöld, sötétkék, világoskék, vagy piros körök, háromszögek, ötszögek. Egy négyzet helyet foglalnak a hátizsákodban, általában a Hat.észl., Lovaglás, és Alku képességekre adnak egy-két pontot, magasabb szinten többet. Bal oldalt alul van az a kör, 4 csoport, mindegyikben 3 karika. Jobb klikk az ereklyén, és bekerül az egyik csoportba. Amelyikre kattintasz, az a csoport lesz aktív. Árusoknál mindig van ereklye, de a kezdõ faluban, ahova 2-3. szinten érkezel (nem a Banditák táborába), ahol meg kell keresni a rúnamester fiát, és a kovácsinas szerszámait, ott egy kislány elvesztette a maciját, ha azt a küldit megcsinálod, kapsz egy méreg ereklyét.
DORSANAX! Nézd, mint mondtam, ez csak az én véleményem és azt is hozzátettem hogy egyáltalán nem biztos, hogy igazam is van. Pusztán jelenleg így gondolom. Miután még nem játszottam vele, egyáltalán nem biztos, hogy nem változtatok rajta. A másik véglet alatt azt értettem, hogy tényleg lehet készíteni elcseszett karaktert. Ez nekem még furcsa, de az én bajom! Valóban nem volt dolgom még olyan játékkal ahhoz rálennék szorulva a próba karakterekre. Vagy tanulok belõle, vagy szenvedek egy keveset míg rájövök mi is kell! A magamra húzást most már érted, köszönet mindenkinek. De gondolom még lesz jó néhány dolog ami csak játék közben nyer értemet. Például még ez ereklyék jelentése sem tiszta teljesen. TGWH! Neked is köszönöm a további tippeket! Johnnie W! Köszi akkor egy újabb dolog amit rosszul írnak a Sacred2.hu-n. Azért ez érdekes. Viszont lenne egy kis gondom,bocsi de az angolom nagyon gyenge. Ne haragudj letudnád írni nekem magyarul, legalább a képességeket amiket fel vettél?
Mert kitömve rúnákkal nagyon erõs távolsági fegyver. Én ezért használom.
Még egy rövid gondolat,hogy miért nem értek egyet az általad kifogásolt problémával.A játék készítõi arra törekedtek,hogy a karakterek fejlesztései életszerûek legyenek és ezt a lahetõségeikhez képest sikerült tökéletesen megoldaniuk, Amennyiben pl. két gyermeket nevelek az életben,akkor nagyon valószínû,hogy nem alkalmazom mindkettõnél u.azokat a módszereket.Ha az általad említett "elcseszett karakterekrõl" beszélünk,akkor a példa alapján egy gyermek nevelése is el van cseszve egy bizonyos idõ után... Persze mondhatnád azt,hogy ez egy játék és Te szórakozni akarsz,ahogyan ezt írtad,de szerintem a lineáris karakterfejlesztést el kell felejteni a jövõben. A magánvéleményem pedig az, egyesekkel ellentétben,hogy a patchek is igyekeznek az aránytalanságokat kiküszöbölni az egyes karakterek között,csak ezek azután oda vezetnek,hogy egy új patch telepítése után csodálkozva látjuk,hogy totál gyenge a 100-as karakterünk...
Bocs, figyelmetlen voltam, az Imádott Technológia Ismeret nem kell, ami kell az Imádott Technológia Fókusz és a Védelmezõ Energia Ismeret.
"Akkor ehhez csak a fókusz kell és az Imádott technológia ismeret nem? Csak azért kérdezem, mert a Sacred2.hu mindkettõt írja." Én is ezt a kettõt írtam, ha visszaolvasol. :)
További tippek helyett itt az én Kétkezes fegyveres karakterem, amit valószínûleg már nem folytatok, mert a BFG-set jobban szeretem. :D kép (nem tudja valaki, photobucket-rõl miért nem lehet képet direkt-linkelni?) sacred2.net karakterlap
Az "újrahúzás" azt jelenti – mint ahogy a többiek is írták –, hogy a hatás letelte után ismét aktiválnod kell, mivel nem állandó erõsítés. Kezdetben mindössze 15 mp-ig tart és 60 másodperc az újratöltõdési ideje, de az elõbbi folyamatosan növekszik, az utóbbi meg folyamatosan csökken. Úgyhogy eleinte nem fog téged szünet nélkül megvédeni, ha az általam mutatott sorrendben veszed fel a képességeket... az elsõ 35-40 szinten a védelmedrõl magadnak kell gondoskodnod. :) Ez egy ilyen build, eleinte meg kell szenvedni vele, mert az Alku nagyon sok pontot emészt fel, de annál is többet nyerhetsz vele, pl. a fent linkelt karakteren jelenleg +72 pont van minden skillre felszerelésbõl.
Lehet túlságosan is belemagyaráztuk, de nem kell eldobni egy karaktert sem. Max egyszer-kétszer meghal, de olyan nem lesz, hogy még a spártaiak is azonnal ledobnák a hegyükrõl... én igen, mert idegesít ha állandóan halál közeli élményei vannak a karakternek, netán meg is halt (ennél is idegesítõbb, ha játékhiba miatt hal meg)... Pont az a lényeg, hogy ha az ember az esze után megy, akkor egyszerûen nem tudja elrontani. Persze harmadik-negyedik nehézségi szinten lehetnek gondjai a karakternek, de addigra úgyis vagy multizni kezdesz, vagy rájössz hogy ,,mi lett volna HA'' és elõröl kezded. Amilyen fegyvert akarsz használni, olyan képesség. Kétkezessel jön be az elsõ olyan tudásanyag, amit az ,,elsõk'' (elsõ Sacred 2 vásárlók, csak így jobban hangzik :D ) már rutinból tudnak. Sebzés ismeret nagyon hasznos. Lényegében azt választasz védelmi képességnek amit akarsz, és ahányat akarsz, nem tudod elrontani. Én pusztán megemlítettem, amire mindenki rájön pár karakter után, hogy érdemesebb elkerülni a támadásokat, mint a minél nagyobb védelemre gyúrni, mert hiába fejlesztettem a védelmem és az életem, arányaiban nézve ugyan olyan nagy sebzéseket kaptam, mint a legelején. A space gomb sokszor nem fog mûködni, erre most hívnám fel a figyelmed, piros italból van sok, úgy hogy egyáltalán nem kell spórolni, csak az elején, de ott sem annyira hogy meghalj. Ezüst szinten ajánlatos kezdeni, az eleje nehéz lesz, de pár szint alatt megkeményedik a karakter. Én azt tanácsolom, hogy az elején minden pénzed gyógyitalokra (legyen nálad mindig 5-6 darab) és olcsó páncélzatra költsd. Vannak drága de keveset védõ páncélok, és az elején talán többet ér egy-két ereklyét megvenni (persze abból is az olcsót), mint ugyan annyi pénzért egy kevesebbet védõ páncélt. Nem hinném hogy gondod lenne ennyi rpg és h&h-sel a hátad mögött. Annyi az újdonság, hogy az ereklyékkel lehet variálni, hogy most éppen tûzzel szemben legyél ellenállóbb, vagy méreg sebzéssel szemben. Az újrahúzhatóra azt értette, hogy elõször az a pajzs sebzõdik, és ha leverik, újra aktiválni kell. Kriszta, még esetleg annyit, hogy három csoport van a harcmûvészeteknél. Ha úgy tetszik mindegyik külön mannaforrással rendelkezik, egymástól függetlenül töltõdnek vissza. Azaz ütsz egyet az elsõ csoportban lévõvel, majd varázsolsz egyet az utolsó csoport egyik tagjával, és közben visszatölt az elsõ ütésed. Ezt érdemes kihasználni, az 1 2 gombokkal könnyen lehet váltani a jobbklikkes támadások között. Kombóknál ha két különbözõt raksz egybe, nem fog megduplázódni a visszatöltési idõ, csak meg ne moccanj ha elsütöd, mert akkor nem hajtja végre a másodikat. McFrost, most má mindegy, a sárkány esélyeire lettem volna kíváncsi... Árnyharcosnál én véteknek érzem kihagyni a Tükrözõdõ kisugárzást. Már az elején 20% esélyed lesz visszaverni a támadást, ami nem kevés. Módisítva már a varázslatokat (harcmûvészeteket, ez a kettõ ugyan az!) és a távolsági támadásokat is ugyan ilyen eséllyel veri vissza. + az Ellenséges bajnok képességet úgyis fejleszteni kell, az ugrás és a sorozatos csapások nagyon tudnak írtani.
Ebben a játékban éppen az a szép és jó dolog,hogy nagyon szabadon fejlesztheted magad,ill.a karaktereidet.Eszméletlenül sokféleképpen fejlõdhetsz,szerintem ez nem az általad említett "másik véglet"... Itt szerintem nem lehet állandóan aggódni,hogy "elcseszed" a karakteredet,bizony ez az a játék,ahol sutba kell dobni,ahogyan Te írtad egyes "félrenevelt" karit.Saját magadnak kell bizonyos dolgokra ráérezned és nem minden tulajdonság viselkedik nyilvánvalóan és egyértelmûen,mert az egymáshoz való viszonyuk is számít. Tehát el kell fogadnod azt,hogy itt már nem olyan egyszerû a helyzet,mint az elsõ részben,ami szerintem nagyon is jó,mert számomra iszonyatos szabadságot ad a karakter fejlesztésében.Megjegyzem,ha nem így lenne,akkor én személy szerint nem is játszanék a játékkal. Szóval el kell fogadni,hogy nem minden tulajdonság fejlesztése ad nyilvánvaló eredményt.Vannak olyan tulajdonságok,mint pl a "Hatékonyabb észlelés" és "Alku",amivel kapcsolatosan még a veterán tapasztaltabb gamerek is vitatkoznak,nem beszélve a már említett tulajdonsági összeférésekkel. Bizony érdemes próba karaktereket indítani...
Árnyharcosnak nem tetszenek az erõsítései. Inkább használok egy kombót, amiben az õrjöngõ lendület és a gyilkos téboly van, ezzel erõsségüktõl függõen 5-10 ellent leverek egy csapásra. Rúnákat is ezekre tolom, meg az alvilági szövetségre, így a csontosaim már 80-as szintûek. Lehetne használni a tükrözõ kisugárzást, mint erõsítést, de akkor milliárdos lennék az életitalok eladásából:D
Így is megy az aratás, bivaly a csávó és nehezen tudnának megölni. De elismerem,hogy elkúrtam ezt-azt :D Utoljára felveszem a koncentrációt, azzal javítok valamit e helyzeten. Az erõsítések nem nagyon érdekelnek...
Ez tényleg elég kesze-kusza, egy 1 pontos koncentrációt felvehettél volna az örjöngõ lendület erõsítés elég sok jóságot ad, meg egy fokusz skill is hiányzik hogy több rúnát lehessen a CAkra rakni. Ezt a karit már újrakezdtem volna, de hát az én vagyok...:)
Hát igen, ez az ami kicsi furcsa nekem. Azért az elsõ részben nem volt ez ennyire bonyolult és igazán elrontani sem lehetett. Nem feltétlenül jó, ha az embernek napokig vagy akár hetekig kell azon gyötrõdnie milyen karit indítson. Ha állandóan azon kell gondolkodni, hogy a következõ lépésemmel mindent elcseszhetek, akkor azért az a szórakozás kárára megy! De ez csak az én véleményem! Már rengeteg rpg-vel játszottam, de ennyire sarkalatos fejlõdési rendszerrel még nem találkoztam! Igaz vannak szerepjátékok amik talán túlságosan is szabadjára engedik a játékost, de ez meg talán a másik véglet. Én nem vagyok híve a próba kariknak. Nem szeretek sutba dobni egy olyan karit amit már akár 20-30 órája nevelgetek. Elfogadom, hogy elsõre nem biztos, hogy sikerül összehozni egy tökéletes karaktert, de nem is ez a cél szerintem. Hanem a játék. Ha viszont nem lehet elsõre megalkotni legalább egy életképes karaktert, akkor az szerintem kicsit gáz! Tudom, hogy bizonyos játékok úgymond rákényszerítenek egy bizonyos fejlõdést az emberre, de ha már minden szabadon választható, akkor már olyan kiegyensúlyozottnak kellene lennie, hogy mûködjön bármilyen akár teljesen elborult elképzeléssel is! Na most jól elmélázgattam ezzel kapcsolatban úgyhogy inkább befejezem. Igazából eddig sosem volt gondol sehol azzal, hogy jó karaktert hozzak össze, reménykedek, hogy most sem nyúlok majd mellé teljesen! Figy engem meg lehet gyõzni! Ezek után biztos lesz Isteni védelmem!!! Akkor ehhez csak a fókusz kell és az Imádott technológia ismeret nem? Csak azért kérdezem, mert a Sacred2.hu mindkettõt írja. Alapjában véve az Alkatra az életpontok komoly megnövelése miatt gondoltam, a Harci reflexre TGWH ajánlására. A Szívósságban már én sem vagyok biztos. Arra viszont akkor kíváncsi lennék, hogy te mit vennél fel ezek helyet? A Kardhasználatot elvetettem hallgatva rád, hiszen tényleg igaz, hogy nem feltétlen csak kardot használnék akkor pedig egy skill feleslegesen elment. Az alkímiát, Hatékony észlelést és Varázslat ellenállást a Sacred2.hu fórumának böngészése után ugyancsak nem tartom érdemesnek. Akkor viszont amikre még gondoltam abból maradt a Sebzés és Gyorsaság ismeret. Viszont úgy gondolom, (de, javíts ki, ha nem), hogy az Alkattal és Harci reflex-el ennék többen nyerhetek. Vagy te nem is ezekre gondoltál esetleg? És még bajban lennék néhány kifejezéssel. Bocsi, de mit jelent az, hogy mindig magamra kell húzni? Nagyon köszi a segítséget!