erdetiben akarnám megvenni a game-et csak elõtte ki akarom próbálni egy letöltött verzióval hogy fel lehet-e rakni és el lehet-e indítani internetkapcsolat nélkül, mert az sajnos nincs ebben kellene segítség ha tud valaki segíteni írjon
Nem kell hozzá net kapcsolat.
"...A játék kézi módon történõ aktiválása : Ha nem tudod a játékot online aktiválni, akkor azt megteheted manuális módon is. A következõkben lépésrõl lépésre leírjuk, minként lehet gyorsan és könnyedén végrehajtani az aktivációt:..."
az érdekelne hogy meg lehet-e valahogy kerülni azt a játék telepítése és használata közben hogy net kelljen hozzá. Mivel otthon nincs netem csak haver szedi le nekem a cuccot. Ha valaki tud megoldást írja már meg. Elõre is köszi.
Ha 15% alá esik az ellenfél hp-ja, akkor dupla sebzéseket fogsz ütni.
Másik: Ha túl magas a szörnyek szintje hozzám képest, attól még megkapom értük a maximum XP-t?
silveren érdemes a küldiket is csinálni? Bronzon csomó küldit csináltam, de most kicsit hentelhetnékem van(bronzon egy idõ után (mocsártól)csak a fõküldiket csináltam meg, addig szinte mindet) Ja és a karakterem: Itt tudja valaki, hogy mit jelent a gyûrûnél az, hogy opponent level to death blow 15% ?
Szerintem érdemes lehet, ha még sokáig játszani kívánsz vele, fõleg hogy annyi üres slotod van. ;) Bár a hatékonyabb észlelés nem tudom mennyit segít a +all silles cuccok begyûjtésében, olyat inkább a boltosoktól lehet szerezni alkuval. De még nincs nagy tapasztalatom ebben, én is csak nemrég kezdtem "zöld" skilleket próbálgatni.
Ez az EXP-anomália visszajön a késõbbi nehézségi szint váltásokkor is. Ha expet akarsz farmolni, érdemes az elõzõ szint utolsó portálja (Windswept Fortress, nem tudom a magyar nevét) utáni völgyben a démonokat gyepálni potion of mentor folyamatos szürcsölésével. :)
Egyedül a küldetéseket nem jegyzi meg, azokat külön tartja nyilván az egyes szinteken. Tehát ha visszalépsz bronzba, akkor az azon a szinten elvégzett küldetéseid készként lesznek nyilvántartva, míg így ezüstön elölrõl kell kezdened. Nem tudom hol jársz, de ha az elején, akkor ajánlott ezüstben újra kezdeni, mert különben soha nem fogsz szinteket lépni. Én kb. az 8 szint környékén kezdtem így újra, mert meguntam, hogy koboldok százait aprítom 1-2 XP-ért. Amúgy is idegesítõ tud lenni, az állandó újraéledésük, de ha már így van, akkor legalább kapjak is értük valamit...
Szóval akkor érdemes lenne felvenni a hatékonyabb észlelést neki?:) Ráférne valami dropjavító skill mert eddig még olyan cuccal nem is találkoztam ami +all skillt adott volna. Egyébként azt vettem észre hogy itt az arany fokozat elején jelentõsen visszaesett a kapott XP mennyisége 2000 körül kaptam silver végén itt meg mobonként olyan 700at talán.
Rövidgatyás Inkvizítorod nincs? Csak azért,mert az is nagyon jól nézhet ki.
Bocs a buta kérdésért de átmentem bronzból ezüst nehézségbe és az összes küldit kezdhetem elölrõl..akkor most mi van? Igaz a térkép bejárt részei ismertek maradtak + megmaradt a szintem de az összes quest a nulláról indul megint?
Bocs,mint a sajátodat,úgy nem,csak úgy ahogy kaptad,de lehetséges variálni,csak kicsit macerás...
jajj ne is említsd a rövidgatyókat :D szinte egész silveren és goldon egy rövidgatyában szaladgáltam mert nem pottyant jobb :D végre platinán pottyant egy zöld hosszú gatya ami fényévekkel jobb volt a boxernél :D gondolhatod mi történt pár órán belül... egyik szörnyi kidobott egy zöld rövidgatyát ami annyival jobb volt a hosszúnál, hogy kénytelen voltam felvenni xD arról ne is beszéljünk, hogy a cipóm hogy néz ki :D
arra van lehetöség hogyha valakitöl kaptam egy mentett karaktert akkor azzal a karakterrek ugyan ott folytassam mint a sajátommal? elég a saját mentésemmel egyezö nevet addni neki vagy ez nem megoldható
A Tangled Vine a kobold törzsfõnököt nálam lefogta, szét is perforáltam az irháját seperc alatt egy jó kis blowpipe-al. Alapból 5 mp, moddal 7 mp, és úgy néztem, hogy nem lehet feljebb tornázni ezt az idõt. Viszont a regen ideje nálam most 3 mp, szóval nincs gond, csak castolgatni kell ha nem tudom kinyírni a delikvenst 7 mp alatt.
Van itt meg valami: a blowpipe-nak (kopocso) nincs repulesi ideje, tehat azonnal sebez az ellenfelen !!! , ellentetben az ijjal, es amig a blowpipe-al mozgo ellenfeleket is el lehet talalni, addig az ijjal nem (lehetetlenseg, nalam sem talalja el oket). Szoval ez ket oriasi elony a blowpipe / kopocso javara, de nekem meg is az ij jon be sajna, mert a pipe olyan idetlen.. Egyebkent most arra is ramegyek, hogy az evade-et felnyomom, es gyakorlatilag el sem fognak talalni az ellenfelek, lesz kb. 10% eselyuk, hogy megussenek (bossoknak is), ami kb. azt jelenti, hogy 10 utesukbol 1 talalna be kb, de addig meg mar reg meghaltak.
Szerinted? dééék! Kérdésre kérdés! Na on! Nem offolok! Õ még sehol sem vol a C64-es években. Én kérek elnézést!
Kerdes: a hivatalos forumon olvastam, hogy a Dryad-nak a Tangled Vine CA-ja nem csak a sima MOB-okat, hanem a BOSS-okat is ugyanugy leragsztja, ami nem egy rossz dolog. Az en Dryad-om ugyan Capricious Hunter fejlesztesu, de ettol meg fejlesztem ezt a Tangled Vine CA-t is parhuzamosan az enyeim mellett. Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, hogy hanyas szinttol ragasztja le az ellent korrekt idore? Mert pl. azzal nem megyek sokra, ha 3 masodpercre ragasztja le a boss-t, de ha valahogy felhuznam fel percre, akkor az mar egy korrekt dolog lenne, mert az alatt a MOD-olt Ravaged-el ki tudnam nyirni. Tehat a fejlesztese noveli a leragasztasi idot is? Ha igen, szintenkent kb. mennyivel? Sajnos MOD-olni nem fogom tudni, hacsak fel nem veszem a Capricious melle a Nature Weaver Focus skill-t is.
Bronzon nyomom a gammát és már a sivatagnál tartok, de eléggé zavar a lassú szintlépés. Ha most átmegyek ezüstre, akkor újra kell kezdenem az egész játékot? Mert akkor inkább maradok a mostani nehézségnél...innen már nem kezdem elõlrõl...
Na, igy mar mindjart masabb picivel a Dryad-om, utjara inditottam, es most nem kellett az Enhanced meg a Bargaining miatt skill-eket es pontokat pazarolni, es mindjart erezhetoen erosebb. Eddig a 4 eletbevagoan fontos skill-t vettem fel (Capricious Hunting Focus (az en fejlesztesemhez kello regen csokkento skill), Ranged Weapon Lore (Tavolsagi fegyver hasznalat), Combat Reflexes (elkeruli a critical hit-eket (remelem) es elkeruli a tamadasok tobbseget) es Concentration (Koncentracio, a 2 buff hasznalathoz es a regen ido cdsokkenteshez). Ettol fuggetlenul kesobb, ha kicsit megerosodik a Dryas-om, lehet, hogy felveszem az Enhanced meg a Bargaining-et, de egyelore az luxus lenne most, es jatszhatatlanna tette volna a karimat. Eddig a legtobb pontot a Capricious es a Ranged-re raktam, ertheto modon, es lenyegesen erosebb is lett ettol a karim, + probalom lehuzni a Ravaged Impact es a Darting Assault CA-im regen idejet. Remelem tobbszor nem kell ujrakezdenem Dryad-al, nagyon nem szeretnem. Most igy nez ki:
Eddig ez egy nagyon jo fejlesztesnek igerkezik, mar ket MOD-ot rakhatnek a CA-imba, de elobb a hivatalos forumon utanaolvasok, hogy a Darting-ot es a Ravaged-et mire erdemes felMOD-olni.
Szerintem,ha logikusan gondolkodunk,tágyakat találunk így is,úgy is. Kérdés,hogy akkor a rejtett tárgyak és "csapdák" miben különböznek a normálisan találhatóktól.Én is és mások is azt láttuk,hogy ami normál esetben 100 arany volt,az az Enhanced Perception után érdekes módon 1000 arany lett.Gondolom nem véletlen az sem,hogy csupa "inasi cucc" után egybõl kék és sárga dolgokat dobált a játék...
"Szerintem azok az álcázott lények akik bent figyelnek az erdõben; mondjuk a jobb felsõ sarokban úgyis látszanak pirossal, ahogy a csapdák is." Ezzel be is bizonyítottad,hogy valami sántít ennek a tulajdonságnak a definiálásával,mert akkor minek is van rá szükség?
Szerintem tárgyakról/csapdákról van szó,de nem érdemes ezen filózni.Az Ascaron sem definiálta értelmesen és pontosan a dolgot ezzel kapcsolatban.Csak annyit tudok,amit itt a fórumon sokan tapasztaltunk,hogy sokat számított a jó drop szempontjából és ezt saját magam is tapasztaltam és jelenleg is profitálok belõle.Nem szeretnék nagyarcúnak látszani,én nem vagyok profi a játékban,de azt hiszem el,amit tapasztalok és nem feltétlenül ragaszkodom a SacredWiki véleményéhez.Amirõl Ti írtok itt a fórumon belül,azt elfogadom,de nem egyedül tapasztaltam az "Alku" és a "Hatékonyabb Észlelés" elõnyeit. Azt pedig gondolom senki sem vitatja,hogy 2.12.0-val ezeket a tulajdonságokat nagyon is érdemes volt felvenni,méghozzá még az elején... Egyébként az álcázott lényeket,akik figyelnek valóban nincs értelme mutogatni.
Igen,"...tárgyak/csapdák megtalálására",ez kimaradt nálam,de hol vannak az álcázott lények? Nem érdekes,mert ez a gyakorlatban számít,hogy mit érünk el vele a játékban.Sajnos nem fedi a valóságot akkor sem az amit a németek leírtak ehhez a tulajdonsághoz,mint magyarázatot...
hm értettem. köszi szépen a gyors választ :P amúgy én bronzon kezdtem ^^
Több CA-t tanultál meg, mint amit lehet. Vedd fel az adott csoporthoz tartozó Focus skillt és rakj rá pontokat, ezzel meg tudod emelni a megtanulható CA szintjét.
Ezüstön a szörnyek általában magasabb szintûek tõled, ezért gyorsabb a fejlõdés. Bronzon nem szabad kezdeni szerintem.
még egy kérdés: ezüst fokozaton milyen változásokat lehet tapasztalni a bronz szinthez képest ??
Köszi a választ,akkor itt a szöveget tekintve rendben van minden.Úgy értem,hogy ezek szerint az angol és a magyar is a helyén van... "Jobb esély búvóhelyeken az élõlények által elrejtett tárgyak megtalálására"/Szabadon./ Azonban lehet úgy is értelmezni,hogy "kincsesládában elrejtett",/...in kisten/és akkor lehet értékesebb tárgyról szó...
hello amikor megnyomom az E betût és kijönnek a képességek, akkor ott mit jelent az a kis zöld kör a képesség szintnek a száma körül és miért van nekem 8,1-es skillem ??:S
De jó, hogy minden ilyen egyértelmû!
Azt hiszem, hogy ez az: "Bessere Chance, Verstecke, Fallen und getarnte Lebewesen zu entdecken. Kann in Kisten und Verstecken Geheimfächer entdecken."í
RaveAir:Az eredeti német szöveg mit ír ezügyben pontosan,nem tudod véletlenül?Tudom,hogy csak angol szöveget kaptatok,de gondoltam van német eredetid is,azért merem megkérdezni...
Legalább tájékozódj mielõtt baromságokat beszélsz. A játék már rég készen van. Pár apróbb hiba még van, ez igaz, de nem zavaróak. Miért csak mindig azok fikázzák a játékot, akik nem vették meg?
Én az utolsó patchel sem találtam "jobb cuccokat",ahogyan írod,amíg fel nem vettem a "hatékonyabb észlelést".Csak utána dobált normális dolgokat,nemtom...
Én is 1 hete várok a 2.31-es magyar patch crackjére, de még sehol sincs. :((( Így meg nem kezdem el a félkész játékot a 2.12-es patchcsel.
A játékban a szöveg szerint értelmezve nem befolyásolja,de a tapasztalat azért azt bizonyította,hogy a "hatékonyabb észlelés" jobb és értékesebb cuccok drop-ját eredményezi.Nem hiszem,hogy karakterfüggõ lenne,mert nekem leginkább Szeráf tapasztalataim vannak.A "hatékonyabb észlelés" nálam mindég hozott a konyhára,bár én az alkura is nyomattam viszonylag sokat de csak a varázsgömbök segítségével.Lehetséges,hogy véletlenszerû a dolog,de én a szerény játéktapasztalataimmal ezt vettem észre idáig. Azért az is igaz,hogy a 2.12.0-val ez jobban érvényesült,de 2.31.0-es patchel is számított nálam,hogy használom az "alkut" és a "hatékonyabb észlelést"...
A level-táblázat egy dolog, az EP pontos mûködése a SacredWiki szerint is vita tárgyát képzi: "This skill results in better loot. The actual mechanics of it are currently under debate."
Na ja, akkor csak véletlenszerûen találok jó cuccokat :D Úgyis fel akartam tornázni lvl 75-re. Ezek szerint az utolsó patchben javították, és attól lehet jobb cuccokat találni.
Nem, a Sacredwikit Gogoblender és más sacredfanok készítik, és abból indul ki amit a játék kiír (állítólag nagyon rossz a német->angol fordítás, ezért a sok pontatlanság). Ezek az adatok aztán folyamatosan pontosítva, javítva vannak felhasználói, fórumozói tesztelések, visszajelzések alapján, ugyanis az Ascaron mereven elzárkózik minden game mechanicst érintõ infó kiadásától. Éveknek kell eltelnie mire a SacredWiki teljeskörû és "hiteles" lesz (persze csak nemhivatlosan).
Igen, és csak lvl75tõl adja az Enhanced Perception masteryként:
Unlocks the "Chance to Find Valuables" skill bonus.
Meg a jatekban a leirasa szerint sem befolyasolja a drop-ot, de egyesek eskusznek ra. A jatekban en igy olvastam, hogy a csapdak eszrevehetoseget segiti, az ellenfelekben valtoztat valamit, meg meg valami, de a jobb drop nem volt koztuk.
En elhiszem neked, csak ha az ellenkezojet olvasom a jatekban, akkor elhiszed ugye nekem, hogy egy kicsit elbizonytalanodom... Az atlag player ugy gondolna, hogy authentikusabb / szignifikansabb az az info, amit a jatekban ! olvas, mint amit mindenfele web-lapok irnak. De hiszek neked of course, mert az a lenyege a skill-nek, hogy fejlessze a karit, es ne pedig negativ iranyba vigye. Csak furcsa, hogy a jatek a skill leirasaban az ellenkezojet allitja...
Azt hiszem, hogy kenytelen-kelletlen ujra kell kezdenem megint a Dryad-ot, barmennyire is nem akartam most. Egyszeruen jatszhatatlan amiatt, hogy elhasznaltam ket skill-t gyakorlatilag az elejen feleslegesen (Alchemy / Enhanced Perception es Bargaining), plusz azt az 5 + 5-10 (kb. 15) skill pontot beleoltem olyan skill-ekbe, amik a karakteremen egy dekanyit nem fejlesztenek, csak jobb aruk lesznek az arusnal, es tobb jo cuccot talalok. Hat ennek vege. Ujra kezdem a karit, es sem Enhanced, sem Alchemy, sem Bargaining, hanem kokemenyen tolom a Ranged Lore-t, a Capricious Hunting Focus-t, a Combat Reflexes-t, a Combat Disciplint-t, a Concentration-t, es az ilyen es ehhez hasonlo ezerszer fontosabb skill-eket. Komolyan mondom, hogyha latnatok, hogy mit kellett szenvednem ezzel a karakterrel, amiatt, mert felvettem a Bargaining-et meg a masik felesleges skill-t (minden csontvaznal fel-le ronhangaszas nem tulzok 10-20-szor az uton fel s ala, varok az ujratoltodesre, belelovok egyet (egy dekanyit nem megy le a HP-ja sem a Ravage-dtol, sem a Darting-tol), megint futok, amig toltodik, s ujra s ujra...))
...
nevetseges. Vagy inkabb siralmas. Ugyhogy kezdem elolrol, es nem szarok el egy csomo skill-t, meg egy rahedli skill pontot a semmirekello skill-ekre. Raadasul hiaba van bargaining-em, hogyha az arus olyan aron ad mindent, hogy meg 20 szintet kell lepnem, hogy megvehessem oke. Na szoval kesz rohej.
Miért, szerinted az lenne a jó, ha csak 1 irányba lehetne fejleszteni a driádot? A másik meg, hogy a bossok azért bossok, hogy ne 2 Glacial Thorns-tól pusztuljanak el, mint az elfnél; legalábbis szerintem.
A Combat Reflexes-re meg itt egy újabb leírás: "Improves player's Evasion statistic (chance to dodge attacks) & reduces the chance that the character will get hit with a critical hit from a monster."
Ha ezek után sem hiszed el, hogy kevesebb eséllyel kapsz be critical hit-et, akkor nem tudlak már mással meggyõzni.
Olvasgatom folyamatosan a hivatalos forumot is parhuzamosan, es ahany ember, annyifele fejleszti ezt a szerencsetlen Dryad-ot. Itt olvashato a leghajmeresztobb dolog, es ami meg ennel is hajmeresztobb, hogy van benne valami:
''I only have 1 point in both Ravage Impact and Darting assault. I get their damage boost THROUGH Combat Discipline by having the solo CA in a combo. Why dump runes into a CA to increase damage but also increase recharge when you can get your damage through Combat discipline without a negative effect on recharge, just throw it in a combo by itself. Combat discipline scales well, and having both RI and Dart below 1 sec recharge is awesome. At level 60 in Gold (89% Survival Bonus so mobs are all red to me) I am still one shotting every non yellow mob with stray Dartings from a blow gun, so having a sub 1 sec recharge makes for a good time cruising through the bush. 90% of my rune investment goes to Sin Pred and Bark.''
Tehat hogy a Ravage Impact es a Darting Assault-ot hasznalja, de az egesz jatekban mind a kettore egy, azaz 1 !!! runat hasznalt el, es nem fejleszti oket, ehelyett a Combat Discipline skill-t felvette, es arra rakosgatja a pontokat, mert az ugyanugy tolja felfele a damage-et, raadasul nem csinal CA regen ido novekedest ekozben!!! Igy ugyanott van, es azokat a runakat fordithatja, bevalthatja masra. Van, aki Nature agra fejleszti, es arra eskuszik, hogy a Forest Flight es a Tangled Vine a ket legdurvabb skill a jatekban: http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/showthread.php?t=53315
Szoval fejleszteni en is tudom a Dryad-omat mindenfele iranyban, csak kerdes, hogy az 1000-fele fejlesztes kozul melyik eri meg hosszu tavon, melyekkel lehet boss-t normalisan es nem vert izzadva olni, stb. Szal' nem egyszeru. Lehet, hogy megint ujrakezdem... es elinditom x. Dryad fejlesztesemet is majd.
hi DORSANAX! nem hiszem, mer nem eredeti és csak regisztrációval megy?
bepe, ne vedd fel az Alkut, ilyen egyszerû. Nekem pl. szép cuccokat dobál Hatékonyabb észleléssel is. Valamelyest kárpótol, de pénzügyileg sokkal jobb megoldás. Kovácsolás. Nem 90 ezerbe kerül egy kovácsolás 21-es szinten 15-ös képességgel, hanem csak 50 ezerbe. Persze gyengébb lesz mint a kovácsé. Driád igen is jó karakter, én így csináltam: Távolsági fegyverhasználat, Taktika ismeret, Varázslat ellenállás, Páncélismeret, Koncentráció és Hatékonyabb észlelés. Nem azt mondom hogy másold le, de sebzésnövelõnek ott a Táv. fegyv. és a Takti. ism. Védelemnek Páncélism. és Var. ell. Koncentráció minden var.vissz.tölt.idõt csökkent, Hat.észl. meg jobb cuccokat ad. A lényeg hogy ha jó magas a Koncentráció, akkor 2 aktív buffod (Kéregbõr és Vészjósló ragadozó) lehet, és jó magas szintû ca-id. És így van 6 képességed. A maradék 4-gyel tovább növelhetsz két választott ca csoportot. Az árnyharcos nagyon jó, egy csapás egy ellenfél, igaz elég jól sebzik... egy kis védelmet kéne neki adni, és minden rendben lenne. shyning, vazz folyamatosan nyomod az egérgombot, akkor is csapkod...
Es akkor miert irja ugyanakkor ezt is: Chance against critical weapon hits: -x% ???
Irtozatosan gaz, hogy Dryad-nal Bargaining skill-t csak es kizarolag akkor tudok felvenni, hogyha elotte felveszek egy teljesen felesleges es ertelmetlen skill-t, amire nincs es nem is lenne szuksegem (Enhanced Perception vagy Alchemy vagy Divine Divinition), es ez meg nem eleg, el kell ra b@szni 5!!! skill pontot is, hogy fel tudjam venni a Bargaining (Alku) skill-t, mindezt a jatek legelejen, ahol minden skill pont szamit, es ezerszer fontosabb es ertekesebb dolgokra kene pakolnom (Capricious Hunter Focus es Ranged Lore). A harmadik dolog, hogy Armor Lore-t szinten nem tud felvenni, es ezek utan vert izzadok minden egyes szintlepesig, es egy champain csontvazat fel ora alatt sikerult kinyirnom, mikozben fel-le futkostam az uton hatvanszor. Ez igy nem normalis, hiaba fejlesztem tudatosan jo iranyba Capricious Hunter agra a karimat, hogyha egyszeruen lehetetlen vele normalisan menni / haladni. Valakinek van valami otlete, vagy a az Elfen meg a Szeran kivul az osszes tobbi kari ugy van elcseszve, ahogy van?
Temple Guardian: egy zsakutca, egykezes, pajzs kilove, T-Energy Shroud Shiled nem er egy kalap kakit sem MOD-olva sem, stb.
Dryad: fentebb leirtam
Inquisitor: nem lehet normalisan mage-nek fejleszteni, mert egy kalap sz@r lesz belole (hivatalos forum szerint is), malee karinak fejleszteni meg... akkor mar ott a Shadow Warrior
SW: meg-meg elfogadhato kari, de ennel is vannak hatulutok
Vazze, 15 perc??!! Sztem az ujjaim nem bírják a folyamatos klikkelést addig, úgyhogy kicsit gyúrok inkább. :) De ksözi a segítséget!
Jo, hogy mondod, ezt megnezem most maris, es ha igy van, ahogy te mondod, akkor maris ujra kezdem egy masik Dryad-al, ezt meg torlom. Meg ha mar ujrakezdem, akkor megprobalom a Blacksmith (Kovacs) skill-t valasztani, es az arra rakott 5 pont utan a Bargaining-et (Alku).
Én úgy tudtam hogy a harci reflex növeli támadás elõl való kitérés esélyét, de ugyanakkor csökkenti a kritikus találatok elviselésének esélye. Magyarul a criticalt könnyebben benyalja (ha eltalálják). De lehet hogy nincs igazam, majd írd el a tapasztalatokat mert én még ezt a skillt nem próbáltam.
A hatékonyabb észlelést kiteszteltem low levelen a kari szintjéhez viszonyítva 150%ra felhozva gyakorlatilag nem befolyásolta azt hogy a mobok milyen holmikat dobnak, csak a ládák dropjára van hatással de az sem volt valami meggyõzõ. Ja és persze ládát jóval kevesebbet nyitogat az ember mint amennyi dögöt leöl.