Úgy gondoltam hogy 10. szinten teszem be az inkvizítoromat, de mire elértem a városba, addigra átcsúsztam 11. szintre. Persze nem baj, mert így többet tudtam költeni az árusnál. Azért van egy kis különbség a 2 szint között. Milyen lett a kis gyilkológép? Íme:
10. szinten:
11. szinten 50 ezer arany elköltése után (árus + kovács):
Ez igaz hogy fontosabb, de ha felveszed a bargaininget SOKKAL jobbak lesznek a cuccaid. Alig esett rendes +skilles cucc eddig dögöktõl, viszont így alkuval az árusok szórják rám a +5 skill meg CA cuccokat, és akárhogy számolok, az hogy 45. szintre beleöltem 45 skillpontot, és mondjuk csak felszerelem magam +5 skilles cuccal, akkor az 8(az eddigi skillek száma)*7(felszerelés slotok gyûrûk amulettek nélkül)*5(+5 skill)=280 ingyen skillpont :) Persze ez eléggé sarkítva van, de pl nekem most konkrétan olyan cucom van ami +15 all skill és +16 all CA. Nem is kell szerintem mondani hogy rengeteget dob a karakteren a jó felszerelés. És ezek közül a cuccok közül majdnem mindet vettem és nem találtam(talán 2 olyan cucc van rajtam ami esett). Úgyhogy nagyon is életképes az alku.
Es akkor kovetkezzen most par aranykopes a Temple Guardian-omtol, amiket jatek kozben szokott elnyomni:
Amikor quest-szinhelyhez kozeledem: ''Sensor detects target area.'' :)
Amikor elutasitom a quest-et: ''Negative.''
Harc kozben, amikor megolom az ellent: ''Temple Guardian one, target zero. :P
Amikor kkivegzi a koboldot: ''Target eliminated''
Ja, es a kari kezdesekor is nagyon ut a dolog: ''Activation successful, Temple Guardian has been activated.''
Milyen erõs gép kell ehez a játékhoz?
Az se rossz hogy bossharcnál már nem követi a kamera a monsztát meg ugye ha jól vettem észre már nem is lehet végtelen alkalomal vissza menni egy kinyirt bosshoz mert javitoták és nem támad fel.
Csõ all! Annyit szeretnék megkérdezni hogy megvettem a játékot eredetiben és milyen patch kéne hozzá? Mert próbálkoztam már az US , UK patchekkel de nem jók nem tom mi nem tetszik neki. Elõre is kösz a választ.
Nincs szintkorlát, amikor odaérsz és megcsinálod a questet.
hali mikor lehet a seraphnal kardfogu tigrist kapni?
lvl 10 lett a Temple Guardian-om (Templomor), Source Warden-nek fejlesztve. A szintjehez kepest magas Armor Lore + Warding Energy Lore + T-Energy Shroud buff harmas nagyon-nagyon jol bevedi, es most mar nem tudjak olyan konnyen szetpufolni. A tamadas is nagyon jo, messzirol megtizedelem az ellen a pisztollyal (vagy eppen az icy akarmi skill-el), ha pedig kozel jonnek, akkor adok nekik a karddal rendesen. Ha pedig champion jon kozel, akkor kap egy kis Primal Mutation-t, vagy ha nagyon eroskodik, akkor ranyomok egy Dedicated Blow-t. :cool: Most igy nez ki:
A Bargaining (Alku) skill, amit ugyanugy fel lehet venni, mint a tobbi skill-t, minden x. szintlepesnel (lentebb be volt rakva, hogy mely sznteknel lehet ujabb skill-t felvenni). Tehat egyszeruen kivalasztod, es kesz. En viszont per pill a Temple Guardian-omhoz sem Perception-t, sem Bargaining-et, sem Divine D.-t nem veszek fel, mert vannak ezerszer fontosabb skill-ek. Es per pill ugy vagyok vele, hogy hiaba fejlesztem jo iranyban a karaktert, egy Toughness vagy egy Tactics Lore skill ezerszer fontosabb lesz a Bargaining-nel.
Jó dolog azért ez az alku. Most nagyjából minden cuccom vagy +5 all skill vagy +5 all CA, rengeteg +damage van bennük, meg ki tudja még mi jóságok. És a vállasomon kívül mindet vettem. Mondjuk ennyire magasan nincs sok értelme tartani az igaz, de szeretnék egy szetet összeszedni csak hogy legyen, mert amúgy sokkal jobbak a cuccaim, mint a szet tárgyak bónusszal.
Nem vagyok nagyon tapasztalt ebben a játékban,de azt vettem észre,hogy az új patch felrakása után a kereskedõknél nagyon érdemes odafigyelni,mert sokszor olyan cuccos is van,ami aránytalanul olcsó a többi jónak látszóhoz képest.Csak most indítottam a Szeráfomat,de már legalább 3 olyan 40 arany körüli kardom, sisakom,kesztyûm van,ami tulajdonságait tekintve 3-400-at ér minimum.Ehhez hasonló érdekesség volt szerintem a Sacred 1-ben és a Diablo2-ben is...
Tulajdonságnak veszed fel, és a skillpontokból teszel rá annyit amennyit lehet (annyit lehet, ahányas szintû vagy), a többit meg a tárgyak tulajdonságaiból szeded össze. Pl. az ereklyék gyakran adnak az Alku tulajdonságra pár pontot. Max egy jó tulajdonságtól megfosztod magad, de ha magasabb szinten nagyon darálnak az ellenfelek, akkor bezony be kell majd áldozni az Alku fejlesztését...
Az engem nem érdekel. Vagy pottyannak, vagy nem a setek, ha nem úgy jönnek a jobb cuccok, amikkel fel tudnál tornázni az Alkut, akkor úgy jártam. Az sem biztos hogy a szintemig fogom húzni, nekem csak addig éri meg, amíg jó cuccok esnek, a túl jókra már kicsit soknak tûnik ennyit áldozni.
ez az alku dolog hol van? gondolom olyan mint diablóban a gamble de kinél lehet?
Kicsit magasabbnak kell lenniem mint a szinted kétszerese és akkor jönnek a setek, meg a unique-ok(nálam 45. szinten 96-os alkunál jelentek meg). Persze csak ha régi patched van. Ha az új fent van, sárgánál jobbak nem jönnek.
Alkut kipróbáltam, ha egy szinten van a karaktered szintjével, szinte csak mágikus és sárga cuccokat találsz, meg jó alaptulajdonságúakat. Kíváncsi vagyok mi lesz 20. szint körül, mindenesetre felveszem a másik inkvizítornál is harmadikként.
4es szintig jutottam, de az átlag órás kifagyás megvan. Az idõjárás bekapcsolása kicsit visszahúzta az fps számot, de nem nagyon, és addig hagyom, amíg nem látok egy zivatart :D Harbonah, nem olvastam, vagy csak nem emlékszem rá. A bónuszok miatt érdemes lenne sztem felvennem a Nyel.fegyv.haszn. tul.-t. Persze csak késõbb, nem rögtön a legelején. Ilyen jól még sosem indult az inkvizítor. Kaptam kezdésnek egy 21-es +7-8% fizikai védelmû mellvértet, egy mágikus ereklyét, ami alku +1-et ad. Elgondolkoztam. Ha egy karddal tudsz sebezni, pedig nincs semmilyen Kardhasználat tulajdonságod, akkor v.hogy mégis ad a kard sebzésén kívül egy kis pluszt, hogy azért eltaláld az ellent. Talán az Alku-nál is így van, mert már a Boldogság Tehénfarmom olyan jó cuccokat ad az árus, hogy az nem lehet véletlen. 4. szinten már 110 körül van az ellenállásom, igaz felvettem a Páncél és a Szívósság tulajdonságokat. Talán még a Varázslat ellenállás vagy az Alkat tul.-t veszem fel jópár szinttel késõbb, majd meglátom. A kezdõ ca iszonyat sokat sebez, és több ellenfelet egyszerre, igaz ehhez is kellett egy piszok jó balta, aminél találtam rögtön a második szint körül egy még jobbat. Alakul a gyilkológép. Kb. mint ha egy árnyharcossal lennék, egyszerûen megállíthatatlanul darabol, és az életének max harmadát szedik le az ellenfelek, igaz eddig két hármas csoportnál több nem támadott meg gyors egymás után. Most pár szint alatt összeszedek egy rakat aranyat, aztán jöhet az Alku, azzal együtt meg a még jobb cuccok. Utána gyúrok egy kicsit a Kétkezes harcra, majd ahogy tudom húzom lejjebb a var.vissz.tölt. idõket. Majd meglátom hogy alakul, hisz most is egy hirtelen ötlettõl vezérelve vettem fel az elsõ két helyre a két fontosabb védekezõ tulajdonságot.
Hûha! Sikeresen átírtam a balance.txt a játék könyvtárában! Van egy rész ahol a Kereskedövel csinál valamit! Hát olyat csinált hogy csak rare cuccukat adott el meg setteket! :) :) Ja igen volt amit 5 millioért!!!!! Hát ja kicsit kevés volt hozzá a pénzem :D :D De érdekességnek jó volt!Elég kemény gyûrûket,meg fegyvereket adott el! :)
Bocs,már értem,szóval ivás után szûnik meg rendesen,az jó...
Szerintem a szívdobogás kellett,pedig nekem is van mélynyomóm,most kezdtem az új patch dolgait kifigyelni,azt nem értem,hogy miért bénázik a Szeráf pl. amikor harcolnia kellene,egyszerûen nem akar mozdulni,vagy mifene,most akkor a fürgeséget is fejlesztenem kell? Elalszik a drágám és közbe ütik,mint állat... Majd meglátjuk,most még csak 3-as szinten vagyok.
errõl már korában írtam, csak én a sword lore-ral néztem, mivel a serának nincs hafted weaponra skillje.
A lényeg, hogyha kétfegyver van egyszerre a kezeidben akkor csak a dual wield befolyásolja az attackspeeded stb. Viszont, ha a tárgyon van olyan tulajdonság ami valamelyik skillhez kötõdik arra nem hat a dual wield, arra csak a saját fegyverosztály skillje fog hatni.
Ezért ha duallal akarsz menni akkor nem is nagyon érdemes felvenni más fegyver skilljét, mert nem érvényesül maximum egy vagy kettõ plusz módosítot tudsz feloldani, de ha ilyen nincs a fegyveren akkor meg csak skillpont pazarlás, persze ha marad szabad skill akkor el lehet rajta gondolkodni nyugodtan, de inkább késõbb érdemes akkor dönteni, amikor már körvonalazódik az end-game, mert valjuk be a lvl 150-200 igencsak messze van még :)
Affene, a képek már a kepfeltolto.hu-n sincsenek, elveszhettek vagy mifene. Így kénytelenek lesztek hinni nekem :D Ha érdekel v.kit az a 6 kép, akkor feldobom õket még egyszer. Elfelejtettem, hogy a legidegesítõbb hibát kivették az új patch-hel. Ha kevés életed van, elkezd ,,szívdobogni'' a hangfalad, ha van mélynyomód, akkor még idegesítõbb. Kénytelen voltam szinte kikapcsolni a mélynyomót, mert hiába ittam életitalt, dobogott tovább... DE most már nem!!! Ha iszol egy pirosat, egybõl elkussol. Hogy ez mekkora megnyugvás. Végre nem idegesít tovább, adhatok hangerõt a mélynyomóra is :D
itt lenne a rács
Teszteltem egy kicsit az új patchet. Elsõre kicsi negatívum: Látjátok amit én látok? :D
Karakter törölve, elf indít, az jó volt tegnap. Ma megint ránéztem, de semmi gond, most már jó. Teszteltem egyet, hogy viszonyulnak egymáshoz a Kétkezes fegyver használat (régebben Párbaj ismeret), és a Nyeles fegyver használat tulajdonságok.
Kétkezes fegyver használat 1-es szinten, két bunkó a kézben:
Egyik bunkót lecseréltem egy kardra:
Hozzávettem a Nyeles fegyver használat tulajdonságot:
Kardot kicseréltem a másik bunkóra:
Az eredmény: Egy fegyver gyengébb mint kettõ. Ha Kétkezes fegyver használat tulajdonságod és Nyeles fegyver használat tulajdonságod van, akkor a két bármilyen legerõsebb fegyver erõsebb lehet mint két nyeles, de a támadási sebességed le fog csökkenni a két nyeles fegyverhez képest. Azaz ha nem veszed fel a kard vagy nyeles fegyver használatra bónuszt adó tulajdonságot, akkor ,,csak'' lassabb lesz a támadási sebességed a két fegyverrel.
Szerintem elõször felveszem a Kétkezes fegyver használatot, használok két fegyvert, és ha nagyon lassú lesz, felveszem a Nyeles fegyver használatot, vagy a kardhasználatot erõsítõ tulajdonságot. A lényeg hogy ha a Kétkezes fegyverhasználat tulajdonság maximumon van, akkor lehetséges hogy fegyvertípusra csak kis mértékben kell specializálódnod. Mivel nem tudsz minden tulajdonságot kimaxolni, talán még ez a legjobb megoldás.
Inkvizítor karakterem tehát közelharcos lesz. A varázslatoknál az volt a gond hogy nehéz volt a reg. idõt levinnem, így harcolnom kellett. Mágusbottal nem lehetett annyira jól harcolni, így hiába ad bónuszt, lemondok róla, és nagyon rágyúrok a közelharcra. Kb. így fog kinézni: Hátborzongató inkvizíció fókusz, Kétkezes fegyverhasználat, Koncentráció/Harci tudományok vagy mi, Taktikai/Gyorsaság ismeret, Páncél/szívósság/alkat. Majd meglátom hogy a Hátborzongató ink. csoportot hogy tudom szinten tartani, mennyire kell majd csökkentenem a reg. idõt. Tehát közelharcos inkvizítor, majd meglátjuk milyen lesz :D
A patch. Hát igen, amilyen rosszul indult, olyan jó lett. A legfontosabb, hogy a hangok hardveres gyorsítását NEM KELL LEVENNEM!!! Kicsit mint ha gyorsult volna a játék, mentés után leesett 12 fps-re, hát ez van ha nem állítom át a fraps videofelvevõjét az f9-rõl más gombra... Még az alku tulajdonságot nézem meg, ha jó cuccokat ad, egye-fene alapon elsõ tul.ként felveszem, csak nem dobja annyira vissza a teljesítményem hogy emiatt halálozzak el. Ha sok pontot kell rá pakolni, akkor az meg úgyis kiderül 20as szint környékén... Hosszú, de annál fontosabb írás lett ez a hsz asszem :D
kép róla, hogy pontosan hol ? lehet, hogy csak egy bizonyos mellékküldivel lehet azon az ajtón átjutni...
Help! A szeráfok földjén az egyik szigeten egy barlangban van egy lezárt rács amit amit nem tudok kinyitni és továbbmenni. Hogy lehet kinyitni?
Csak vicceltem,ez legyen a legnagyobb probléma.Ami viszont érdekes,hogy mindjárt az elején meghaltam,még nem szoktam hozzá,hogy ezüstön ilyen nehéz lesz a nyomulás...
speckó tárgy találása után sem pofázik már az én árnyharcosom sem :D valószínû sok embert idegesített és kiszedték de viszont a csata közbeni dumákat, nem tudom, hogy csinálták meg, de én még lvl 80 on is hallottam olyan dumát amit még egyszer sem mondott :D lehet, hogy szinthez kötött dumák vannak, hogy sose und meg :>
Állj,ne moccanjon senki,a Szeráfom megnémult!Idáig minden ima után hangosan mondta,hogy "köszönöm Istenem",most meg teljesen bunkó lett,mert nem szól egy szót sem...
Az alku képességet megváltoztatták csak rare cuccokat lehet kapni. Nekem van egy 26-os elfem 83-as alkuval a patch elött televolt az árus uniq tárgyakkal és akadt szet is, patch után csak rare cuccok vannak szóval vagy mégfeljebb kéne tornázni(ami nem nagyon megy már) vagy igy játrunk.
rúnákra gondolsz ? nyomj egy C,E,F "kombót" és mindent látni fogsz amit kell :D
Még nagyon kezdõ vagyok a gameben.Vannak medálok amiket jobb gombbal lehet használni és elvileg a képességeinkhez adódik.No ezeket a képességeket hol tudom megnézni mert nem igen találtam :(
Köszi a választ,még csak 25-ös,mert a Bargaining/Túlélés/ szint emelése miatt újat kezdtem,de nem számít.Úgy döntöttem,hogy felteszem én is,köszi...
milyen és hanyas szintû karit akarsz otthagyni ? de ha mindenképpen új szeráfon gondolkodsz, feltétlen rakd fel a patch-et szerintem nagyon sok tényleg hasznos újítás van benne
leírok párat ami nekem nagyon bejön: - fegyverbe kovácsolt kövek látszanak :> - jobb drop, és szerintem feltûnõen több champion szörny mászkál, ami megint növeli a jobb drop esélyét - új minisetek új minibossok - multi hit féle és egyszerre többet sebzõ harcmûvészetek feltûnõen jobbak lettek (kicsit részletesebben leírtam lejjebb) - automatikusan aktiválódó portálok, és azokból is töb van - jobban látható küldetés karikák :D
Hát igen,saját kovácsolt fegyvereim és cuccaim nekem is voltak a karakteremen,amikor az új patch felment és villogott a szemem,mert olyan gyenge lettem.Kösz a választ,lehet,hogy mégis felteszem és indítok egy új Szeráfot...
szerintem tedd fel, én karakterem is nagyon legyöngült (le is írtam picit régebb) de 2 szint alatt a droppokból visszajött a gyengítés nagy része. (78=>80) nem vettem volna észre, hogy sokkal erõsebbek lettek volna a szörnyek, pedig azóta már 2 fõbosst is levertem (skorpió+repülõgép :D)
nálam a gyengülés csak is a saját magam által kovácsolt tárgyak legyöngítése miatt következett be. igaz az NPC kovácsokat is iszonyat legyöngítették, lehet nálad ezért volt érezhetõ különbség.
nálam az is közbejátszott, hogy elfelejtettem kimentei a karimat patch elõtt és utána uninstall után már nem lehetett 2.12-ben használni :D De már nem bánom, szerintem megérte
Azért azt megjegyezném,hogy aki felteszi az új 2.31.0-át és esetleg úgy dönt,hogy 2.12.0-ás változattal akar mégis játszani,mentse ki újratelepítés elõtt a hu_HU mappát,így a javított magyarítást használhatja ahhoz is,ha akarja.Így a legálisan vásárolt játékomhoz legalább az új magyarítást használom,ha már a patch egyéb változtatásai nem is tetszenek...
Na,ezzel az elhalálozás üggyel kapcsolatban érdekelne a következõ dolog. Én már feltettem az új patchet,majd újra telepítettem a játékot,mert beidegeltem,hogy az elmentett karakterem piszok gyengus lett,ami elõtte erõsnek volt mondható 2.12.0-val... Tehát most újra 2.12-es patchel nyomom,de elfelejtettem akkor megnézni,hogy mi a helyzet egy új karakter indítása után.Most az lenne a kérdésem,hogy új karakterekkel is ennyire sebezhetõek vagytok az új patchel?Magyarul sokkal több a kipurcanás?Mert a túlélési bónusz szempontjából ugye nem közömbös... A válaszaitoktól teszem függõvé,hogy felnyomjam rá esetleg újra a 2.31.0-át.
"* Sokkal gyakrabban találhatsz szett tárgyakat" lvl 17-ig vittem fel a szeráfom, és eddig egyetlen szet itemet találtam... El is adtam azonnal, aztán, mivel véletlen volt, vissza is vettem, 70000-et buktam rajta. Amúgy tényleg jobb a patch óta. Mostmár nem akadozik, nem vág le asztalra, mindössze egyszer kifagyott a Driádommal. Épp a "köd"-öt gyilkolásztam. Kb a feléig levittem az életerejét, erre crash. Tényleg. Csapkodtam, mint állat, de nem értem, mitöl hal? Nincsen alatta a szintjét jelzõ kör, és mintha nem közvetlen sebezném, hanem a kis valamiket, amik kijönnek belõle? Mivel a legközelebbi monolit elég messze van, és oda tett vissza, a szeráfommmal játszottam inkább, ezüstön. Sokkal jobb ezüstön amúgy, bár volt 2 halálom. Az egyik teljesen random volt, most se tudom, mitõl haltam meg...
Igen, mar vagy ket napja kijott :) , be volt ide linkelve, meg a feature listat is beirtak. :) Egyebkent erezhetoen nagyon sok mindent javit es gyorsitja a jatekot, tehat erdemes feltenni, nalam bevalt a 2.31.0
Egy kis segítséget kérek, Thylyumban ahol egy nõ keresteti a férjét a halálos fogás-ban és át kéne menni valami szigetre a térkép szerint, de hol?
Új patch 2.31.0 Mérete: 621MB
amit javítottak: * Egy új játékbeli beállítások menü. * A jutalmak kihasználása érdekében új fõellenfelek. * 8 újabb portál az Ancarian való kényelmesebb utazás érdekében. * Új, “részletességi szint”-rendszer a jobb általános teljesítményért. * Néhány terület jobban megközelíthetõ. * A végén lévõ fõellenség még különlegesebb képességeket használ. * A föld alatti területek lényeinek száma megváltozott. * Ki van javítva az a probléma, amikor az erõsítéseket nem lehetett aktiválni kombináció végrehajtása közben, vagy ha nem volt semmi kiválasztva a harcmûvészet rekeszekben. * Jobb célzás a kombinációk használatakor. * Jobb jutalmak érhetõek el a végrehajtott küldetések után. * Egy észlelési képesség hatás került a játékba. * Kijavításra került az a hiba, hogy egy elvesztett küldetés végrehajtandónak van jelölve a küldetések listájában. * Módosítások a szövegben. * JJE: Lehetõség volt megtámadni egy másik játékost, mialatt az még csak éppen csatlakozott a kezdõ szigetre a szerveren. Ez a hiba javításra került. * JJE: A veszélyt jelzõ kör most mát látható a hátason lévõ játékosok alatt is. * Javítva az a hiba, amikor az inkvizítor páncélzata, bizonyos grafikai beállítások mellett, teljesen elkülönült a testétõl. * Javításra került az a hiba, amikor a városokban is meg lehetett támadni más játékost. * Javításra került az imádkozási animációk közben fellépõ hiba. * A fõ küldetés párbeszédei alatt lévõ hangproblémák javításra kerültek. * Javításra került néhány hiba, ami összeomlásokhoz vezetett. * Javításra került a hirtelen fps szám zuhanás. * Kisebb javítások néhány harcmûvészetnél. * A több találatra képes harcmûvészetek végrehajtása távolsági fegyverrel mostantól három lövedékre korlátozódott. * Javításra került az a hiba, amikor a templomõr nem volt hajlandó támadni, ha éppen egy ló hátán ült. * A fõ küldetéshez kapcsolódó hologramok az õserdõs területen most már helyesen mûködnek. * Többé már nem szükséges aktiválni a küldetésnaplót kilépést/betöltést követõen. * Új miniszetteket is találhatsz * Sokkal gyakrabban találhatsz szett tárgyakat * A szerverek most már minden fokozaton elérhetõek * A hálózati játékokban az ellenfelek szintje nem egyforma az egész szerveren. Ha két vagy több játékos játszik egyszerre, akkor a velük találkozó ellenségek szintje az adott karakter szintjéhez igazodik * A hálózatos szabad és JJE játékmódokban most már nyitva van a kikötõ a szigetek között * A városokban lévõ teleportok azonnal aktiválódnak, ha a várost felfedezed
Eredeti játékod van? Mert akik nem warezzal játszanak, azoknak nincs semmi gond a patch-eléssel. Ja, és "kijönni", nem "kilyönni".
Segitsetelk plz!!! Felraktam az uj patch-et és a mentett állásoknál betöltéskor megjelenik a karim, meg egy kissebb terület, ahol tok szaladgálni meg minden. körülötte meg szürkeség... a térképem meg csak rózsaszín csíkokból áll.... nem tok kilyönni a szürkeségbe... és egy ellen sincsen
A rendszermeghajtón legyen picivel több mint 3 GB szabad helyed. Három peccs kell: Sacred2-HU-2_10_0_0.exe, Sacred2-HU-2_10_0_0-2_12_0_0.exe és Sacred2-HU-2_31_0_0.exe.
Fontos: az elsõ feltelepítése után a Local Tempbõl nem takarítja ki magát, kézzel kell elintézni. Ha nem eredeti a játékod és nincs még törés, az utolsót hagyd ki még.
segitsetek léci a patchet sehogy se tudom fel rakni miért? már netet is ki kapcsoltam de ugy se
Most olvasom a hivatalos forumon a class-on belul a Temple Guardian szekcioban:
''In my expierence (how do you even spell that?!), the shield with a good lvled warding energy skill will prove to handle a lot of damage of all but the strongest mobs. On my old TG, shield rarely fell. When it did, it was because of some champion hitting me (though a lonely champ has a hard time making it through the shield) and bosses. Shield is not effective against bosses, as they simply hit too hard. I was using the regen mod and regen ride.''
''Shield is not effective against bosses''...
Akkor megis hogy a fenebe fogok tuljutni mondjuk egy sarkanyon, ami meg a Dryad-omat is megizzasztotta? :confused: Vagy akkor mi a fenenek tapolom a Warding Energy Lore-t meg a T-Energy Shield-et? Na mindegy, odaig probalom megerositeni a karimat Toughness-el, Tactics Lore-al es Spell Resistance-el is, es akkor hatha eletben marad a sarkanyoknal.
lvl 7 lett az uj Temple Guardian-om, az utolso pillanatban meg dontottem, es Source Warden lett. :) Az elsodleges skill-em a Primal Mutation, a masodik pedig az Icy Entrescense (vagy valami ilyesmi), ami ugyan kisebbet sebez, de jo nagy teruleten, es minden ellenfelen. Kesobb kivancsi leszek, hogy mi lesz az Orc-oknal meg a Troll-oknal, a boss-okra mar gondolni sem merek. Nekem gyengebbnek tunik ez a Temple Guardian, mint egy High Elf magusnak fejlesztve, ugy ertem, hogy meg annyira sincs vedve. A kepemen lathato T-Energy Shield ugyan ad egy ''pajzsot'', de az egyreszt szetpufolheto az ellenek altal, masreszt nem er most meg kozel sem annyit, mint egy igazi pajzs erne, csak azt meg nem tudja kezbe venni a TG. Igy nez ki most:
Helló ha valaki eladná az eredeti játékát, mert nem tetszik neki vagy valami, megunta írjon privátot...
Meg most valaszthatok, tehat lehet, hogy Source Warden lesz belole, mert a Devot Guardian sem tetszik (a kivalsztott Devot-os skill-el nem tud loni...)
Megint valami nem stimmel a Temple Guardian-omnal, ugyhogy toroltem ismet, nekem abszolut nem kon be a Lost Fusion irany. Lehet, hogy egyeseknek bevalt, de nekem nagyon nem. Az Archimedes Beam es a masik (elektromos sokk skill) sem zuz nagyot az ellenfeleken, es most lvl 11-nel mar kesz kinszenvedes volt tuljutni minden egyed madaron. Pedig aki nezte a kepeimet, az lathatta, hogy jo iranyba fejlesztettem a karit, de nagyon nem lett jo vegul megiscsak. Ja, es a vicc az egeszben: Lost Fusion-os kari volt, es kiprobaltam a Devot Guardian legelso skill-jet (talan a Battle Extension), es akkorat durrantott vele a karim az ellenfelre, hogy a sajat fejlesztesu skill-jeim (Lost Fusion) elbujhatnak mellette. Ugyhogy toroltem, es visszaterek az eredeti sajat elkepzelesemhez, es inditok egy uj Temple Guardian-t a Devot Guardian vonallal (CA-csoporttal). Szerintem sokkal jobb, raadasul abban a CA-csoportban van a T-Energy shield buff, amit hasznalok allando jelleggel. Ugyhogy szvsz ez igy sokkal jobb lesz.
leírtad, így már be is ugrott :D de szidtam magamat amikor azt a küldit bronzon felvettem :)
Vazze az orpheusos küldit adó csaj hova tünt ? nincs a ház elött..
lvl 9 lett a Temple Guardian-om, Hardcore / Silver fokozaton. A legjobban az Armor Lore-t tolom neki, utana pedig a ket legfontosabbat, a Lost Fusion Lore-t es a Sword Weapons Lore-t. A kovetkezo skill-ek amiket felveszek valoszinuleg a Warding lesz (a jobb vedettseg miatt) es a Lost Fusion Focus, aztan johet a Toughness, a Spell Lore, a Tactics, es igy tovabb. A T-Energy Shield buff egesz jo (lenne), mert olyan, mintha 2 elete lenne a karimnak, csak a shield-et eleg gyorsan szetpufolik neha az ellenek, es utana a HP-m iszonyatos hanyattlasnak indul. Ezert kell most megerositenem majd a karit a Warding-al es a Toughness-el. Ime a jelenlegi allapota:
Azt ne hagyd ki ,egy összeesküvés amely mögött egy nagyúr áll ,a küldi végén megrohamozod pár katonával a kastélyát majd a pincében ér véget a harc az egész küldi a ember régioban van.
élõholt sereg megvolt sivatagi is ott ha jól emlékszem van legalább 2 hosszabb láncküldi is várostrom kimaradt az életembõl az melyik területen van ? egyszer lehet majd visszafutok érte :>
#grebber: nem is ahhoz kell visszamenni akitõl kaptad :D térképen is jelzi, az elsõ kisebb városban kell jelenteni egy másik katonának
Most kezdtem el a gamet. Kapok küldetést iktassak ki 5 útonállót meg is csináltam,de amikor visszamegyek a csávóhoz aki adta a feladatot csak azt mondogatja itt a közelben biztos beléjük futok valahol :( Pedig a quest listában zölddel ki is van pipálva.
Az király kellet már egy pár erösebb boss mert a régiek elég hamvasak voltak a dropon sajnos már meg se lepödök ,nekem most eset egy set item egy hordobol
Én találtam: The White Griffon Tök jó special támadása volt, lekapott minden buffot rólam azonnal. A BFG eltûnt a kezembõl egybõl, csak pislogtam, aztán meg jobb híján egy energistic weapon-nel lõdöztem/szaladgáltam fél óráig. Sajnos semmi jót nem dobott. :(
Nem tom szoktad e csinálni a hosszab lánc küldiket / élöholt hadsereges ,vár ostromos ,sivatagi felfedezös stb / itt én azt várnám hogy egy ilyen hosszu küldi után olyan drop vagy jutalom legyen ami odavág ,de nem olyan.
kis kedvcsináló :) még 2.12 idején én is kipróbáltam a bfg szeráfot, (de én közelharcos beállítottságú vagyok ezért tényleg csak próba volt, de nem tagadhatom iszonyat kemény) és az egyik skillel gyorsan ki tud lõni 3-4 lövedéket randomra :) nah új patchben azok a lövések már célzottak :>
ez a része nekem is bejön :) és tetszik vagy nem muszáj leszek a új patchel folytatni a játékot, mert csak nagyon régi backupom volt a karimról és ahogy betöltöttem 2.32-vel már nem tudtam használni 2.12 alatt :)
de viszont sok jó dolog van: a drop lényegesen javult a harcmûvészetek is sokkal jobban mûködnek, gondolok azokra melyek egyszerre több szörnyet is sebeznek
ezelõtt nagyon sokszor elõfordult, hogy ha multi hit féle skillt használtam, és mondjuk 3-4 szörny rajtam volt, akkor egyet megöltem max 2 ütésbõl és ennyi, nem folytatódott a skill, de most már ha tényleg van annyi szörny körülötted ameddig a harcmûvészet tart, akkor mindenkibe belecsap