Az elso varosban elvallaltam a Kobold Chief megolese kuldit, el is jutottam oda a Temple Guardian-al, de akarmit is csinalta, nemhogy egy centit, egyetlen millimetert nem ment le az elete. Pedig a Kobold-okat meg a Highwayman-eket (utonallo, tolvaj, stb.) ugy gyakja le a TG-m, ahogy kell. Probalkoztam az osszes elerheto CA-mmal, tavolrol a pisztollyal, kozelrol a karddal ! , egyik sem ert semmit, egy millit nem ment le az elete... Ez mi a fenetol lehet? Megint egy jo kis bug-ba futottam bele? Az nem letezik, hogy ennyifele sebzes kozul semmi se hasson ra, es ennyire ne lehessen vele semmit csinalni. Es akkor ez meg csak nem is boss. Valaki mas is probalta mar ezt a kuldit az uj patch-el? En hagytam a fenebe, elfutottam (elmenekultem), miutan rament vagy 10 HP potim...
Nekem eddig bejön az uj patch ,végre ha bekovácsolok egy lávadarabot akkor lángol a fegyó eddig ez lényegtelen volt. Észrevetöen több a jó drop ,set itemet mondjuk ugyan olyan ritkán dobnak. A tiz uj bossból még eggyel se találkoztam ,mondjuk addig jó nekik
Hát .12ben is k**va nagy a sebzése. :D lvl45, 3.2k sima lövéssel. Nem kevés. Kicsit olyan mintha cheattel játszanék :)
Én lvl 63-as vagyok most járok csak a sivatagban és nyomát sem láttam a skorpiónak. Legalább is a nagy dögnek, picikkel már találkoztam :) Igen, szint függõ. Az hogy a vége azt nem tudom, de én még például nem volt még az elf szigeten vagy hol.
heh, mostanában nem sikerül ez a képbeillesztés :D
nah kicsit emésztenem kellett, az új patch általi karaktergyengülésemet, de kezdek helyreállni :) 20 perc alatt pottyant 1 kard amivel visszanyertem majdnem teljesen az elvesztett sebzésemet, igaz az attackspeedes kardomat be kellett áldozni érte, de mivel a második szakértelmem a dualos skill lesz az is vissza fog jönni pár szint alatt.
A harcmûvészetem azért gyengült 11k-ról 7k-ra most, mert már nem mindkét kard sebzését nézi egyszerre, hanem csak az fõ kezemben lévõét, amelyik kard a másik kezemben van az csak nagyon keveset ad hozzá :( ezért most már az sem mindegy , hogy melyik kard melyik kezedben van :D sima sebzést nem befolyásolja ez de a harcmûvészet sebzését igen
ha most felcserélném a kardok helyét a sima sebzésem nem változna, de a harcmûvészeté jelentõsen legyöngülne.
Szóval aki eddig dualos volt és új patchel játszik, az nézze meg melyik kard melyik kezében van :D
http://www.imagenerd.com/uploads/újpecs-3fIXa.jpg
Ujrakezdtem a Temple Guardian-om (Templomor), Hardcore / Silver fokozaton, immaron Lost Fuison fejlesztest csinalok:
Õszintén? Leszartam, mert nem nagyon érnek hozzám az ellenfelek. Tegnapelõtt eladtam 400 health potit, tegnap meg úgy 600-at. Egyszerûen nincs rá szükségem. Egy végigjátszás során vagy 30-40et használhattam fel max.
A vidu tanacsara valoszinu, hogy ujrainditom a TG-met, es most Lost Fusion-re megyek akkor. Az a baj, hogy nem tudok mindent felvenni, meg mindenre ramenni, mert annyi skill helyem nincs. Igy sem veszem mar fel a Burgaining-et meg azt, amitol jobb targyakt talal, merthogy akkor a fontos skill-eket nem tudom idoben felvenni. Erdekes game ez a Sacred 2. A hivatalos forumon is ahany ember, annyifele fejleszti a Temple Guardian-t is (meg mas karakterekkel is ugyanez van)... van aki Lost Fusion-ozik, van, aki Devout Guardian-ozik, es van, aki Source Warden-ezik. Egy biztos: nagyon szivatos karakter, merthogy csak egy keze van, igy pajzs kilove, ketkezes fegyverek kilove, es dual wielding kilove. Ebbol kovetkezoen shield lore-t sem lehet / nem erdemes felvenni, es nincs, ami megerositse a karit, mas uton kell megoldani.
azzal nincs baj, ha itt megosztod a tapasztalataidat, de az picit fura, hogy a screenshotod alapján több mint 20 játékóra alatt nem sikerült rájönnöd, hogy kell normálisan használni azokat a különbözõ védelmi ereklyéket :D (túzgömb, méreggömg és társai)
Utjara inditottam a Temple Guardian (Templomor) karimat is, termeszetesen Hardcore / Silver fokozaton, hogy tetje is legyen a dolgoknak. Eddig az Armor Lore, a Warding Energy Lore, es a Source Warden Lore skill-t vettem fel, mivel ugy erzem, hogy a ket tamadas, amit hasznalok az a Source Warden-en belul van, ezert azt fejlesztem, es a Lore-t (a skill-t) ahhoz valasztottam, tehat nem a Lost Fusion-ra es nem is a Devout Guardian-ra megyek ra. A Source Warden szekcioban van olyan skill-em, ami mar most az elejen olyan pusztitast vegez oriasi teruleten rengeteg ellenfelen, hogy azt fogom hasznalni (Icy Efference), meg a Primal Mutation-t. Most lvl 5 a karim, igy nez ki:
A bal also sarokba a 3-as slot-okba a relic-eket kell tenni (fire, cold, poison, stb.), amik vedettseget adnak, nem is keveset. Erdemes csoportositani oket (3 fire vagy 3 poison vagy 3 cold, stb.), es az aktualis boss-nak megfeleloen (amirol tudod, hogy mivel tamad) valtogatni oket. Elegge megkonnyiti az ember dolgat, hogyha valaki jol hasznalja.
Amúgy a Bargaining-rõl. Nagyon fura milyen magasra kell tolni kariszinthez képest. Indítottam egy tesztkarit, 2. szint, 6os bargaining, egybõl jöttek a barnák, sõt szinte csak azok voltak az árusnál. Igaz set nem de az ilyen alacsony szinten állítólag nincs. Szeráfom vevõs cuccban 44es szinten, 84es bargaining-el, csak a sárga jön. Annyira nem baj, mert lényegesen keményebb sárga cuccokat árulnak mint amilyen set itemeket találtam, de azért jó lenne egy teljes szet azért. Meg hát narancssárgának is örülnék, bár azt valszeg nem mostanában fogok találni :P Majd még tolom feljebb ha találok még +4/+5 skilles itemeket, aztám megosztom a tapasztalatokat :)
Oda a bal also sarokba a 3x3 as csoporta a körökbe hogyan és mit lehet oda tenni?
Vegeztem a 2. boss-al is. Ugyan nem halt meg a karim, es megoltem elsore, de erzem, hogy valami nem az igazi ennel a High Elf-nel, mert nem lett annyira gyilkologep, mint amilyennek en elterveztem. :( Ugyhogy parhuzamosan megint inditok szerintem egy masik karit, azt most mar lvl 1-tol az uj 2.31.0-as patch-el.
Itt van a High Elf-em a 2. boss utan, ezt most hanyagolom egy kicsit:
Neked is láthatatlan lett a kesztyûd, vagy csak nincs felrakva karira?
lvl 27 lett a High Elf-em (Pyromancer) Hardcore / Silver fokozaton, most mar a 2.31.0-as legujabb patch-el nyomom. Nalam nagyon sokat javitott, segitett dolgokon a patch, a varosokban most mar nincs olyan nagy FPS zuhanas, folyekonyabban megy, es a winyot sem tekeri annyit. Jo pont, hogy Options menu most mar van ugy is, ha nem lepek ki a fomenuig. A game-ben is van egy csomo valtozas, az ellenfelek sokkal konnyebben szet tudnak pufolni most mar (pedig semmi nem valtozott tegnap ota, csak az uj patch-et raktam fel), es a karim bemondja idokoznkent, mint a Sacred 1-ben is, hogy My armor against physical attack is too low, tehat mindig mondja, hogy min kell meg javitanom, mi ellen nincs bevedve. Mondjuk ez magusnal ertelemszeruen eleg gyakran van igy, tehat ezzel nem nagyon tudok mit csinalni, tovabbra is fejlesztem az Armor Lore-t es a Shield Lore-t, plusz most kapott egy pontot a Dexterity-re is, hogy nagyobb legyen a defense a 2. boss-nal. Igy nez ki most:
A Grand Invogiration buff bekapcsolasa utan viszont most mar jol kalkulalja a progi, hogy a runaval huzom lefele az Arnant Pyromancer skill-eket, es igy most mar valoban gyorsabban toltodik az Ancestral Fireball es a Blazing Tempest. + a quest ado kariknal a rajuk zoom-olasnal sem akad most mar be annyira, es remelem hogy a bugos terkepet is javitottak, mintha az is gyorsabban jonne elo.
Elfeknek mennyi settjük van? Mert találtam 5 féle összetevõt, de egyik sem passzol a másikhoz!
Sacred2.hu-n csak 3-ról írnak!
En is Hardcore / Silver-en viszem, de a sarkanyoknal a relic-eket atallithattad volna 3 fire resist-re, es akkor az nagyon sokat szamit neked. Mondjuk az en karim amugyis Pyromancer, tehat meg nagyobb resistjei vannak a tuzzel szemben. Ettol fuggetlenul lehet, hogy az enyem is el fog halalozni a sarkanynal.
37es szinten 4500hpt a sárkány egy fújásra leszedte... :(( hc rlz :( Valahogy nem lehet vissza szerezni a halott karit? :P
Na sikerült a kétkezes harc, ugyanis az új peccsben fordítási korrekciók is vannak és simán átírták kétkezes harcra:D Hát kereshetem én a párbaj ismeretet:D
Nekem a 2.12.0 UK patch van fent, de most leert a legujabb 2.31-es UK patch. Par perc, telepitem, es nyomom a game-t a legujabbal. Kivancsi vagyok, mik valtoztak a High Elf-emnel.
Tudom h nem érvényesül. Nekem még 1.12 van fent, de így sem láttam még szet cuccot senkinél. :S Mondjuk azt írják nem árt hozzá szintnél 2* nagyobb bargaining, nekem meg 43as szintre "csak" 69 bargaining van :P
A patchet feltéve próbáltad már? Azért érdekelne mert én is BFGs szeráffal vagyok és ha ezt is elb@szták a patchel akkor nem updatelek még egy darabig.:S
Játszik egyáltalán valaki az új javítással? Azonkívül,hogy láthatatlan kesztyût tud csinálni és legyengít,mi a tapasztalat? Lobsterman!Bargaining nem igazán érvényesül az új patchel,én újratelepítettem a játékot és az utolsó patchet nem tettem fel...
Mit kell fejlesztenem ahhoz,hogy a kétkezes harcmodort elsajátítsam?
TGWH! Valóban, de az új gép vétel már tervbe volt véle ettõl függetlenül is! És amikor láttam, hogy aktiválni kell, úgy döntöttem addig nem is kezdem el.Majd most! Árnyharcos! Köszi, most már kezdem kapizsgálni! Ezek szerint nem is gondoltam olyan rosszul. Egyébként szerintetek nem kéne az utolsó foltot felrakni??? A javítások listáját elnézve talán nem ártana?!
Én BFG-zek szóval engem nem nagyon érint a regen idõ. Csak azért tolom a regen csökkentõ skillt, mert az szabályozza hogy hányas varázslatszinttõl kapok büntit rá. Így is túl van fejlesztve elég keményen, mert kb +10et kapok bónuszokban a CA-okra :) Amúgy elég kemény a BFG-s szeráf. 43-as vagyok, nemrég értem el a 2.5k-s damage-et, szóval semmi nem áll az utamban. 47es dögök jönnek simán egy lövés mind, bossok is jócskán 1 percen belül fekszenek, szóval nem nagyon van para. Megnéztem hogy a közelharcos szeráfom mennyit ver CA nélkül. 37. szintû, és 4-500 körül, szóval nem kicsit szarabb :)
Bõven megvagyok a max. 4es szintû támadásokkal ;) Sztm aránytalanul sok regen idõt ad egy szint a támadásokhoz a sebzés plusszhoz képest azért vannak kis szinten. Az a buff meg ad +200 akaraterõt és vagy 1300 hpt. :)
Amúgy bocs de magyarul nem vágom mik ezek, angolul játszom :P
Revered Technology Lore, Concentration, Armor Lore skillek mind csökkentik a regen idõt(illetve utóbbi a páncélból származó negatív regent csökkenti). Attól is jobb lesz a regen ha kilövöd a használt buffokat, mert azok is növelik a regenerációs idõt. Plusz ha felfejleszted a spellt, lehet ott is van ilyesmi fejlesztés. MEg még gondolkodhatsz azon hogy a páncélod nem e ad túl sok +regen idõt, mert ha igen, érdemes azt is leváltani ha fontos a gyors regen, jobban mint a védettség.
Valahogy meg lehet oldani, hogy az uj patchet ne akarja felrakni? amiota kijött nem indul el a játék, mindenképpen le a karja tölteni ha leállitom nem indul el a játék. Sokat játszottam már és sokáig jutottam, és nem kell ez uj gyengités, igy is nehéz, nem azért küzdöttem hogy egy patchel lefelezzék mindin értékemet. Szoval van valami kerülö ut a játék inditásához hogy ne patcheljen?
hali a seraphom 27 levelben van es nem meg mindig nem tudom hogyan lehet csokenteni az arkangyal harangja ujratoltodesi idejet csokenteni mert nekem 17s alatt toltodok ujra segitsetek.
Sajna én nem vagyok egy profi még a játékkal kapcsolatosan,várd meg,van itt guru Árnyharcos ügyben...
Csak nem tudom milyen skillt kéne még felvennem ... :) Gondoltam az Ellenséges harcos fókuszra meg a Koncentrációra, így még egy erõsítést be tudnék dobni a Õrjöngõ mellé. :P
Ja,most látom,hogy mi a problémád. Kicsit átnéztem a warezbe...
Egy kis segitség hogy mit tartalmaz az uj patch ezutal magyarul.
Egy új játékbeli beállítások menü.
* A jutalmak kihasználása érdekében új fõellenfelek.
* 8 újabb portál az Ancarian való kényelmesebb utazás érdekében.
* Új, “részletességi szint”-rendszer a jobb általános teljesítményért.
* Néhány terület jobban megközelíthetõ.
* A végén lévõ fõellenség még különlegesebb képességeket használ.
* A föld alatti területek lényeinek száma megváltozott.
* Ki van javítva az a probléma, amikor az erõsítéseket nem lehetett aktiválni kombináció végrehajtása közben, vagy ha nem volt semmi kiválasztva a harcmûvészet rekeszekben.
* Jobb célzás a kombinációk használatakor.
* Jobb jutalmak érhetõek el a végrehajtott küldetések után.
* Egy észlelési képesség hatás került a játékba.
* Kijavításra került az a hiba, hogy egy elvesztett küldetés végrehajtandónak van jelölve a küldetések listájában.
* Módosítások a szövegben.
* JJE: Lehetõség volt megtámadni egy másik játékost, mialatt az még csak éppen csatlakozott a kezdõ szigetre a szerveren. Ez a hiba javításra került.
* JJE: A veszélyt jelzõ kör most mát látható a hátason lévõ játékosok alatt is.
* Javítva az a hiba, amikor az inkvizítor páncélzata, bizonyos grafikai beállítások mellett, teljesen elkülönült a testétõl.
* Javításra került az a hiba, amikor a városokban is meg lehetett támadni más játékost.
* Javításra került az imádkozási animációk közben fellépõ hiba.
* A fõ küldetés párbeszédei alatt lévõ hangproblémák javításra kerültek.
* Javításra került néhány hiba, ami összeomlásokhoz vezetett.
* Javításra került a hirtelen fps szám zuhanás.
* Kisebb javítások néhány harcmûvészetnél.
* A több találatra képes harcmûvészetek végrehajtása távolsági fegyverrel mostantól három lövedékre korlátozódott.
* Javításra került az a hiba, amikor a templomõr nem volt hajlandó támadni, ha éppen egy ló hátán ült.
* A fõ küldetéshez kapcsolódó hologramok az õserdõs területen most már helyesen mûködnek.
* Többé már nem szükséges aktiválni a küldetésnaplót kilépést/betöltést követõen.
* Új miniszetteket is találhatsz
* Sokkal gyakrabban találhatsz szett tárgyakat
* A szerverek most már minden fokozaton elérhetõek
* A hálózati játékokban az ellenfelek szintje nem egyforma az egész szerveren. Ha két vagy több játékos játszik egyszerre, akkor a velük találkozó ellenségek szintje az adott karakter szintjéhez igazodik
* A hálózatos szabad és JJE játékmódokban most már nyitva van a kikötõ a szigetek között
* A városokban lévõ teleportok azonnal aktiválódnak, ha a várost felfedezed
* A tárgyak vörössel vannak jelölve, ha azoknak nincsen hatása a karakterre. Ez olyan esetben fordulhat elõ, ha rossz karakterosztálynál, vagy olyan játékosnál akarod alkalmazni, amelyik még nem elég jártas valamilyen, a tárgy használatához szükséges képességben.
* A kristályszörny különbözõ grafikai fokozatok mellett máshogy jelenik meg
* Az összegyûjtendõ tárgyak listája most már benne marad a naplóban
* A koboldfõnökös küldetésben korábban elõjöhetett egy hangprobléma, ami most már javításra került
* Az egyik küldetésben a hiányzó szövegek pótolva lettek
* Kereskedõnek történõ hátas eladásakor rossz szöveg ugrott fel, és ez most javításra került
Hogy kell elindítani úgy a játékot, hogy ne akarjon updatelni ??
Nincs mit,most akkor Te is a "láthatatlan kesztyûs" új patchel játszol?
"a 2.11.2-es hotfixet el kell felejteni, az olyan szar lett, hogy már az update oldalon sincs kint" Igen,de azt a következõ javította és lehet,hogy anélkül nem megy fel a következõ,nemtom...
Megcsináltam (csináltam a rendszermeghajtón 5 GB helyet) és szépen mennek fel javítások. Köszönöm szépen a segítségedet! Nem gondoltam volna (igaz hibaüzit kiírt, de elnyomtam - tudom, balfaszság1). :)
Én nem rég raktam fel a patchet, bár még nem néztem meg hogy mi van vele, fagy-e, elindul-e :)
Azt kiírja,ha nem megfelelõ a patch,én tegnap éjszaka raktam újra ,mert nem kellett az új patch.A 457 MB-os kell mindenképpen. Jó nekem a 2.12.0-ás úgy,ahogy van...
Akkor sejtem mi a baj. Nekem a 2.02 -> 2.12 az 24 mb-os, az oldalon meg 457 mb-os. Kössz, akkor leszedem azt, meg az újat, és akkor 2 patchel megleszek. De az nem baj, hogy az elsõ + a hotfix az 490 mb, az alapról 2.12-re patchelõ meg kevesebb?
elõször kell a 2.10-es nagy patch utána a 2.12 hotfix és utána eldöntöd, hogy felrakod-e a 2.31 második nagy patchet
VAGY van egy olyan nagy patch is ami rögtön az alap játékot, 2.0.2 >> 2.12-re patcheli és akkor nem kell a hotfix
a 2.11.2-es hotfixet el kell felejteni, az olyan szar lett, hogy már az update oldalon sincs kint