bepe79, kezdted volna silveren, lehet pár halálozáson már túl lennél. Dorm, v.hol le volt írva, az biztos. Lehet a bill. kiosztásnál.
reszemrol anno elolvastam a kezikonyvet, sot a bill kombinaciok miatt napi szinten nyitogatom. Most gyorsan atlapoztam, de ilyenrol nem ir. Legalabbis amit en kaptam hozza, vagy letezik valami hosszabb is reszletesebb leiras, mint amit mellekelnek a dobozban?
Leptem meg egy szintet, lvl31 lett a Dryad-om, es mar a sivatag melyen jarok.
Az Attack ertekem 602, itt a sivatagban a poison relic-eket hasznalom, es az egyik aktiv buff-om a ket aktivbol a kepen lathato Sinister Predator +37% attack-el es +16.2% attack speed-el. Az ellenek hullanak, mint a legyek, tovabbra sem haltam meg egyelore meg.
A KÉZIKÖNYVET kellene elõször ELOLVASNI, és minden bajotok megoldódna... Tehát: 1, B gombbal ad a társaidnak életerõ elixírt vagy mit 2, a társ nevére ráviszed az egeret, és kiírja melyik küldetéshez tartozik, a név átváltozik a küldetés nevévé Mindkettõ le van írva a kézikönyvben. Az hogy emiatt utálod a játékot, mert nem tudsz egérrel olyan gyorsan rákattintani hogy ne haljon meg v.ki, az nem a játék hibája, hanem a TIED! Az, hogy elolvasod a küldetések leírásait, és nem írja ki hogy ki van veled, megint csak nem a játék hibája, hanem a TIED! Amúgy oda van írva, hogy kivel kell beszélni, kit kell megölni, még ez is segít. Ha rákattintasz a küldetésre, akkor meg bejelöli a térképen. Ha nem, akkor mentés, kilépés visszalépés és gond megoldva. Az esetek 95%-ában
azt tudom, hogy melyikek a nem teljesitettek, azt nem tudom, hogy a kb 20 kozul melyiket csinaljam meg, hogy eltunjenek a kovetok vegre. Se az L gombnal a pipatlanok leirasa nem utal ezekre a kovetokre egyiknel se, se ha vegignezem a szurke karikakat azok se. Ami tippjeim voltak mar kipusztultak, egyik kuldinek meg a kozelebe sincs olyan leirasu, ami alapjan kovetot utalt volna ki :(
ujabb huje kerdes: honnan tudom, hogy az engem koveto moncok melyik kuldi utan huznak mar el a rakba? :) 4-an kovetnek (most, volt hogy 10en akaszkodtak ram.. :/), es emiatt sok kuldit mar nem tudok felvenni. 2 ebbol olyan, amit tudom hol van, de tul durva meg, a masik 2rol gozom sincs mar, oly reg kovetnek. (egy ugynok meg egy Heribert vagy ki). Ertelemszeruen a nem megoldott kuldetesek szoveget vegigolvastam, nincs utalas. Fele gyogyitalom az o eletben tartasukra megy el :) tudom, miert veszek fel ennyit eccerre... :)
Kozben most mar lvl30 a Dryad-om, es csinaltam most egy kepet a ket ''buff'' raadasa nelkul:
Gyakorlatilag azok ha rajta vannak a karimon, akkor meg sem tudjak utni, vagy ha megutik is, egy deka HP-ja nem megy le. A resurrection (death) tovabbra is 0, tehat meg egyetlen egyszer sem haltam meg. Irany a sivatagi fo-boss, remelem, hogy mereggel tamad, mert per pill arra vannak a relic-jeim belove (mondjuk egy kezmozdulat atkapcsolni mas vedelemre).
lvl29 a Dryad-om es megcsinaltam a special mount kuldit. Egy kicsit jarkalos side quest, de megeri megcsinalni. Nekem foleg jarkalos volt, mert lvl29-nel a sivatagbol delrol mentem vissza az eszaki varosba, ahol adja a pasas, utana at a masik varosba a testverehez, utana felkutatni a konyvet, amiben az info van, utana vissza, utana keresni egy hajoskapitanyt, aki atvisz a special szigetre, es ott nem egy, de nem is ketto gladiator-arena menet utan megkaphattam ezt a Sacred 2 special mountot:
ÁÁÁÁÁÁ utálom!!!!!!!!! A 6. fejezet egy rémálom! Utálom azt a mocsaras területet, mikor lesz már vége. Minden küldetésnél mikor vinni kell valakit meghal mert a semmibõl eljön 600 pók, toxic elemental, az a fura bajszos lény. Így ment el már három, vagy négy küldetésem. Hihetetlen, egyszerûen nem tudok egyszerre ütni meg felvinni az éltemet. Van valami gomb az energiaital megivására? Mert én mindig kattintok és most is egy jobb alsó sarokban lévõ küldetésig elmegyek ott a vérfarkas és meghalok elõtte.:S A másik meg hogy akkora luftokat ütök, pedig 25 a hafted weapon képességem(baltás) és hihetetlenül szar, a pole arm-os fegyverrel jobb vagyok, úgy hogy nincs meg a pole arm(lándzsa, alabárd féleségek) képesség, de még ott is sok a melléütés. Most már sokszor szoktam használni a láthatatlanságot, mert egyszerûen nem bírom. Na ennyit akartam. Egyébként már itt van velem valami rokongyík, már kétszer elüldöztem azt a levegõs szörnyet, de nem megyek tovább a fõküldetéssel, amíg nem csinálom meg a körülbelül 8 függõben lévõ mellékküldetésemet. Utána meg mehetek a sivatagba, remélem nem kell valami nagy mocsaras szörnnyel még elõtte megküzdeni. Na jól kipanaszkodtam magam.:) Holnap folytatom, mármint a játékot.:) Minden jót. Ancaria's future is in our hands.:D
"off" Cod5-el kapcsolatban egyet értek veled! Én is a második pályán töröltem, ez már nem cod, semmi mozgástér, mintha csõben futkároznék!
Annyira sok, hogy vagy 2 hete abba is hagytam. Várom a patchot. Mert ez így kissé... érdekes. Olyan dolgokon fenn sem akadok, hogy ha valahová elkísértél valakit, majd bejártad a fél térképet, és visszamész, ott van, ahol hagytad.... Nálam például, állandóan letesz asztalra. Beszaggat, majd asztal, feljön az üzi, hogy a videóillesztõ nem válaszolt, majd helyreállt. Nagyon hangulatos, mit mondjak. Egy másfél óra játék után nekiáll szaggatni, és folytathatnám. De egyébként, jó a játék. Tetszik. Viszont, nem értek bizonyos kritizáló embereket. Sok órát beleöl, végig játssza, majd közli, hogy nem tetszik. Ugyanakkor a füzetet sem olvasta végig, mert az általa említett hibák nagy részére ott a megoldás. pl a térképre a középsõ egérgomb. Nekem most a CoD 5 nem tetszik. Második pályán uninstall. Nem tetszik. Ha végigjátszanám, azért tenném, mert tetszene. Nem?
Megmondom õszintén, nekem ez a játék bonyolult annyira, hogy csak tanulgatom. Mit, hogyan, miért, mikor fejlesszek. De élvezem. Billentyûzethez nem nyúlok, egy darab egérkével elvagyok, órák hosszat. Ill, egyenlõre nem, de ha kijön valami tapasz, akkor majd megint. Hangulata ugyanis nekem bejön...
Nálam valami gyíkember delegáció ment tárgyalásra és õk mega pókokat nem bírták nagyon, meg is gebedt mindegyik. gondoltam bukom a küldetést és hagyom. Kiléptem, majd késõbb mikor visszatöltöttem a küldetés még aktív volt,m a gyíkok igaz nem voltak mellettem, csak a nevüket írta ki, de be tudtam fejezni a küldetést és nem buktam el. Sajnos még sok a bug benne.
Azt én is elbuktam, ráadásul minden új játék kezdéskor megjelenik mellettem a már halott weapon dealer. Szerencsére hamar legyakják a monszták, mivel nem jelent nekik nagy kihívást, hiszen csak a puszta öklével csapdos.
Én csak egyszer vesztettem embert. Egy csóka bizonyítani akarta az apjának, hogy mekkora hõs. Gondoltam nincs semmi baj, majd kap gyógyitalt. Egy patkány egy csapással végzett vele... namondom akkor mindegy, nem v.mi hõs típus...
azt megtudhatnam, hogy hol latom, meddig hat a kek ital? Eddig nem hasznaltam, van most kb 80db-om, es olyan helyen vagyok, ahol jol jonne vele nagyon az exp. De vedelni nem akarom. :) Egyet megittam, akkor nem nagyon tunt fel sehol, hogy mutatna. Aztan lehet csak megvakultam :) Koszi!
Ejj újabb küldit buktam: a fegyver csempészeset:( Hiába futottam mint az állat, tele volt ellennel az út, a pártfogoltam meg belement minden attakba, a sátor tábortól 100 méterre hullott el, nem tudtam ilyen gyorsan adagolni neki a gyógyitalt:(
Én meg csak azt sajnálom ebben a játékban, hogy a halott harcosnál (aki legközelebb áll a dark elfhez szerintem elõzõ részbõl) nincs egy poison pit szerû skill. Hajj, de jó is volt 1 sec cooldownnal 20k sebzéseket kitolni.
Ha játszol, M gombal elõhívod a térképet oda közelítesz amit megszeretnél nézni és megnyomod a görgetõ gombodat az egéren. Csoda fog történni, hidd el.
Írjátok páran, hogy szar az irányítása. Én ezen csak pislogok, mert szerintem ennél tökéletesebb nem is lehetne. A és D gombokkal lehet forgatni a kamerát, így mindent tökéletesen meg lehet szemlélni, sokszor érdemes is, már csak a gyönyörû helyszínek alaposabb tanulmányozása miatt is. Mondjuk én már a TQ-t is camera moddal játszottam miután megcsinálták hozzá. Nálam a hibái ellenére is a legjobb hack & slash eddig, a diablo 3-at meg majd meglátjuk...
Nem a játékot védtem, csak azt akartam mondani, hogy kár lenne egy BG-vel összevetni.
Hát azért abban szerintem nyugodtan megegyezhetünk, hogy egy kissé összecsapták a játékot.Nem értem például, hogy egy kiba**** Audigy hangkártyán miért kell levenni a hardveres gyorsítást csak és kizárólag ennél a játéknál ahhoz, hogy normálisan menjen?!
Akkor én valamit rosszul csinálok SILVER-en, mert bõ egy hetet játszottam, és még lvl 40 sem vagyok. Mondjuk nem rohanok sehova, és igyekszem megcsinálni az összes küldetést.
Talán azért, mert túlságosan is (meg)kedveltem a Sacred 1-t. De most sem értem, hogy miért kellett más - talán jogos - észrevételeire azonnal nevetned?
--- OK. Részemrõl lezárva.
Viszont 1 dolgot még leírok. A játék installálása után még hang sem volt, mert a hangkártyám - csak ebben a játékban - valamival összeakadt. Így kell indulnom azóta is, hogy "...sacred2.exe" -skipopenal Ezt még egy külföldi fórumból tudtam meg. No, így kezdõdött.
Nyugodtan megsértödhetsz de tényleg röhejes hogy lv52 ,vagyis cirka 20-24 óra után jösz rá hogy ez nem a te játékod én az általad emlitett TQ meg DS2-öt már öt-hat óra után kukáztam
Pl. mert az elsõ részben sem lehetett. Azért próbáld meg felsorolni a hibákat. Néha elõfordul hogy eltûnik ez az, de nagyon ritkán. Kilépsz meg vissza, és jó is lesz. Nekem pl. semmi gondom nem volt eddig, bár óránként kilép a legutóbbi patch óta, meg néha beszorul a karakter. Az elsõ részhez képest nagyon kevés hiba van bent, de javítani fogják, ahogy az elsõ részben is. Lerpg-zni tényleg elég durva volt... nekem pl. nincs bajom az irányítással, simán meg lehet szokni. Mit értesz logikai hiba alatt?
Igen, sokáig bírtam a baromságait, gondoltam, hogy valami végül is kisül belõle.
Sajnos, tényleg sok idõt öltem bele. Sokáig bennem élt a Sacred 1. Abban is volt hiba, nem is egy, de volt a játéknak egy logikája, küldetés-rendszere. Itt meg mi van? Lásd, a sok érthetetlen dolgot amit leírtam az elõbb, meg még rengeteg van. Csak egy további: A TAB-ra megnyíló nevezzük úgy, hogy "részletes helyi térkép"-et miért nem tudod mozgatni? Tehát az egér vonszolásával miért nem tudod a határait megváltoztatni, kiterjeszteni ezáltal? (Ha jól emlékszem, a Titan Quest-ben ez megy.)Pl. egy már feltérképezett barlangot így könnyen át tudnál tekinteni... .
Igen, gratulálhatsz nekem, mert ilyen sokáig bíztam benne.
Talán nem is a definíciók itt az érdekesek, hanem az, hogy EZ a játék - szerintem - töménytelen logikai, programozási(szervezési) stb. hibával van tele. Megtetézve valszeg a Win Pista hülyeségeivel is. (Bár ezt nem tudom bizonyítani.)
Korábban Semil Keytant pl. egy küldetésben kellett volna a "lányomhoz" (Shirka Alana) kísérnem. (Inkvizítor vagyok.) A polip (vagy mi) megölése után õt a program az egyik újraindítás után megszüntette - ha ez a helyes szó egyáltalán erre-, és engem is teljesen máshonnan indított.
Most meg a sárkányok barlangjában váratlanul megjelent valaki eddig ismeretlen fejvadász... Eddig nem is volt.
Más többször halt meg a hátasom, néha úgy, hogy ellenfél sem volt a közelben... Vagy... Meg kellett ölnöm egy küldetésben valami 20 akármi gazembert(szörnyet). A 16. után több nem volt....... Szívtam.... Hát errõl ennyit. Lehet rajtam röhögni. (wedge31)
Szerafin esetében mely skillekre érdemes osztani a pontokat úgy, hogy aránylag nagyot tudjon ütni ? Mert a fõellenségek ellen nem igazán megy a dolog, kb 20 potion kell, és mintegy 10 percen át ütöm, mire végre elpusztul bármelyik is...
Illetve neki nincsen olyan fegyvere, ami egyszerre több ellenfelet sebez? Mert elég izgalmas mindig agyoncsapdosni a tucatjával érkezõ pici skorpiókat, patkányokat, vagy pókokat...
Ha keveset cserélsz, akkor drágább. Csak találni lehet ca-kat, illetve ha eladod õket az árusnak, akkor egy ideig vissza is tudod õket venni tõle. laikuss, minél nagyobb a felbontás, annál nagyobb a betûméret is.
Jah! meg nem is figyeltem... 3638 as hszröl beszeltem, azt hittem h valahogy lehet venni is penzert. most esett le h csak cserelni lehet es ha sokat cserelek akkor dragabb. jo igy mar asszem ertem... csak azt nem h torzsvendegekenek miert adjak dragabban a cuccot...
Félreérthetõ voltam, magában a játékban kérdeztem nem itt.
Az ok, de meg sehol nem lattam runat... ha jol emlékszem 215 000 arany egy darab. penzem van, csak nincs akinem lenne...
Hogyan lehet ilyen nagyobb betûket szedni mint a 3808-as hozzászólásban látni mert én megõrülök ezektõl a pirinyó betûktõl stb. nem hiszem hogy mást nem zavar.
Az egyik hsz- ban olvastam,hogy valahogy lehet runat venni... elmondana valaki h hogyan es kinel?
koszi....
Caine gj. ugyes vagy! bár énis anyira elolre tarthatnék ,de még silvert sem keztem el :D
Az elsõ set itemem lvl 2-n
Nos, most fejeztem be silveren (Lev68), a fõboss rendesen megizzasztott, de eszméletlen jó cuccokat dobot. Átmentem goldra és megmaradt az összes pénzem és még a survival bonusom is. Silver végére 89%-ot sikerült összeszedni, úgy hogy egyszer sem haltam meg. Remélem, goldon már összejön a 100% :)
Ezt az alkut meglesem. Hogy egy tulajdonság mennyire lehet-e nagyobb, mint a kari szintje? Hogyne, ha úgy van megcsinálva, mint az elsõ rész. 70es mágusomnak 100as skilljei voltak. Ha jól látom, akkor a patchek letöltésénél már két oszlop van... az egyik azoknak akik folyamatosan patchelik, a másik meg azoknak, akik az alapot akarják felpatchelni? Vagy rosszul tippelek? Érdemesebb újratelepíteni a játékot, és úgy patchelni, vagy nem akad össze?
Kipróbáltam.A bót tele volt jobbnál jobb cuccokkal!!
Hali mindenkinek, tudom ezt már volt aki megkérdezte, de miért van az hogy egy bizonyos szint után megáll és kilép a fõmenübe és tudom azt, hogy idõkorlátos ezzel tisztában vagyok és ezt a problémát kiküszöböltem , de vajon mi lehet a megoldás megprópáltam a legújjabb pacht is feltenni de azzal sem mükszik pár másodpercig fut utánna kilép, kérlek segítsetek.!! THX: svan
Amúgy nálam a legutolsó patch és a temp könyvtár ürítgetése mellett sosem lép ki már a játék. Egy hiba van, hogy minden indításkor 64-es hálózati hibát ír (akkor is, ha kikapcsolom a tûzfalat) ugyanakkor ettõl simán be tudok lépni akármelyik nyílt vagy zárt szerverre...érdekes.
Upcoming Patch Information (posted Nov 2008) Many people in the community have been asking about the next Patch, questions about when it will come and what it will contain. The purpose of this thread is to provide information, but please recognize that any timeframes are estimates only and not engraved in stone.
In a few weeks we're hoping to have a Patch for you. Please do not confuse a Patch with a Hotfix. As the name implies, a Hotfix is intended specifically address a small number of few urgent points within a short time. The Patch, or Content Update, will do much more. The Patch will include plenty of important fixes, but will also add new content desired by the community and developers.
All the teams work on this at the same time, but on separate items, so sometimes it happens that some things are done sooner than others. As the items with longer time requirements are resolved, they may result in changes to the overall plan (either in terms of the date it will be available, or the content it includes).
Please remember, this information is preliminary so even if something appears on the pre-Patch target list now, it may not be included on the final list. The final list will be given out with the Patch after it's completed it's journey through QA. The QA part of the development cycle is the thing that usually requires most of the time.
The time window we are hoping for is around the end of November, but this date is subject to change for the reasons described above. When we have an exact date for you we will be sure to announce it as quickly as possible. In the meantime, in order to keep you informed about what to expect, we'll be posting some of the planned changed and tested items in this thread.
We will update this thread often with information about the status of the Patch, so please be patient if your suggestion or issue is not in the list yet. It may be included in our next update.
* Fixed several possible causes for crashes * Added a new ingame-options menu * Added several new bosses to reward exploration * Added 8 new portals for more convenient traveling in Ancaria * Better path navigation in some areas