Felháborító! Bazz fizessenek azok, akik az MSZP-re és az SZDSZ-re szavaztak. Remélem õsszel is mindenki Demszkyre szavaz majd!! Micsoda gyík a pesti többség. Szégyen.
Lehetséges, az ügyet szakértõk bevonásával folytatjuk! ;)
ez ellen én is tiltakozok, mint nem pesti, de pestre járó... Nem hinném, hogy ebbe bele kéne keverni a politikát. Fidesz is olyan, mint a jókisfijú (aktívan gyûjtik a pénzt a malacperselyükbe) és nem ránk költik. Úgyhogy az egyik 19 a másik 1 híjján 20
Ha jól körülnézel mindenhol így van... Más kérdés, hogy máshol esetleg nem háborognál érte, mert a fizetésed elenyészõ %-át teszi ki. Ha háborogni akartok, akkor inkább a fizetésekért tegyétek, ne azért, hogy mindenért fizetni kell, és ne "Ez Maygarország!" felkiáltásokkal kezdjük...
Ezt én igy gondolom, sajna errõl nem fogsz tudni meggyõzni.Ez Magyarország!!!! Melyik országba hallottál olyat hogy (ez még csak terv) fizetni kell a fõutakért, mert mint irtam a teherautóknak lehet hogy fizetniük kell a Fõutak használatáért. És hol hallottál iparüzési adóról, és hol hallottál regisztrációs adóról és hol hallottál, (ez is csak terv) közterület használati díjról, soroljam??? Ezek amiket leírtam az UNIO-szerint is törvénytelenek, ehhez képest még mindig fizetjük, sõt a regisztrációs adóval kapcsolatba már többször felszólították magyarországot töröljék el, ehhez képest mi a duplájára emeltük. Akkor kérdezem én hol van mindenhol igy? És ebben az esetben teljessen mindegy mennyit keresel ha törvénytelen minnek fizessem? Az igaz hogy sok országban a belvárosért fizetni kell de ott 6-sávos autópálya kerüli ki a várost 12 metro van és 5 percenként jönnek a buszok. Nálunk? A választ te is tudod itt élsz. Sajnos megint azt kell irnom hogy Ez Magyarország!!!!! és nem azért irom mert nem szeretem imádom ezt az országot, és nem is hagynám el soha,de egyszerüen katasztrófa ami it van.
csinaljanakj olyan tomegkozlekedest ami gyors tiszta es nem kell a koszos csoves hanyasaba ulnom
csinaljanak akkor utat ahova megy az a forgalom amit ki akarnak tiltani
csinaljanak parkolohazakat akkor a hataron
csinaljanak barmit is abbol a retkes sok penzbol amit 10 millio ember adozik
csinaljanak bicikliutat, nagyon szivesen jarnek biciklivel ha nem kene gyartelepek mellett mennem, nem kene allandoan azon paraznom hogy vajon melyik autos akar halalragazolni mert rossz napja van.
a belvarosban tenyleg katasztfalis a helyzet, budos es szinte mozdulni sem lehet a sok autotol, parkolni meg plane nem
amit most csinalnak az meg egyszeruen zsenialis, del Budan szinte az osszes nagyobb utat felturtak valahol gyorsan a valasztasok miatt, 20 al megy a forgalom, de most hogy lement es megnyertek nem fejezik be. szerintem honapok mulva is ugy lesz...
én nem megyek annyit havonta, szóval a bérlet nem éri meg, a vonaljegy meg röhelyesen drága. szal marad a zautó. Sõt autóval másokat is el tudok vinni + be tudok vásárolni kényelmesen. Ja és 1km belül gyalog ofkórsz (bár egészségtelenebb mint a kocsikázás).
fõleg a 4-es 6-os, de ott legalább nincs ellenõr (a mostoha körülmények miatt).l
Kis buták kellett nektek (töbségében) azMSZP-re szavazni megérdemlitek.
Igen mindent megbántam, bárcsak máshogy cselekedtem volna, igazad van. Mekkora barom voltam. Felnyitottad a szemem, mostantol csakis arra fogok szavazni akire te is, mert te vagy az én példaképem.
megint IQ-s hozzászólással gyarapodott a fórum... Ahelyett, hogy visszaolvasna, és felfogná, hogy mellõzzük a politikát, mert ennek ahhoz semmi köze...
Melyik országba hallottál olyat hogy (ez még csak terv) fizetni kell a fõutakért, mert mint irtam a teherautóknak lehet hogy fizetniük kell a Fõutak használatáért. És hol hallottál iparüzési adóról, és hol hallottál regisztrációs adóról és hol hallottál, (ez is csak terv) közterület használati díjról, soroljam??? Ezek amiket leírtam az UNIO-szerint is törvénytelenek, ehhez képest még mindig fizetjük, sõt a regisztrációs adóval kapcsolatba már többször felszólították magyarországot töröljék el, ehhez képest mi a duplájára emeltük.
Rémhírek terjesztése helyett érdemes lenne pontosan utánanézned az átalad említett adófajtáknak.
1. Teherutók: esetleg minden európai ország? 2. Iparûzési adó: Olaszország. Igaz, mind õket, mind minket felszólított az EU, hogy szüntessük meg ezt az adófajtát. Ezt kifogásolja az EU, nem a regisztrációs adót. 3. Regisztrációs adó: nem az adófajta a problémás, hanem annak magyar szabályozása, vagyis nem eltörölni kell, csak módosítani a szabályozást. (A pontosság kedvéért hozzátenném, hogy az EU is max. tervezi a regisztrációs adó eltörlését. 4. A közterület-használati díj nagyon jó ötlet arra, hogy megakadályozzák az embereket abban, hogy a szarjaikat (sóder, roncsautó, stb.) ne közterületen tárolják. Mellesleg ezellen milyen kifogása is az EU-nak?
Néz utánna te ezeknek a dolgoknak!! A köztrület.használati díj nem arra vonatkozik amirõl beszélsz,mert a sódert az épitkezés ideje alatt ott tárolod ahol akarod. Roncs autót nem tárolhatsz ott mert ha nincs rajta vizsga nem lehet közterületen,és bármikor elszállithatják. Ez arra vonatkozik (ez is csak terv) hogy az autok után kell ilyet fizetni, mert a külvárosokban az emberek kint állnak az utcán az autójikkal, és ugye ilyen pici utcákba nem lehet parkoló órát rakni ezért pénzbevételi forrásként akkarják bevezetni azt hogy aki kint áll az utcán annak ezt kell fizetnie. Errõl kettõ éve beszélt atyánk Demszky Gábor.
1. Teherutók: esetleg minden európai ország? ezt nem tudtam hogy egész európára kiterjed igazad van!!!!
a 2-es pontot te is tudod.
3-as pont ugyan arról beszélünk majdnem, egyébként az union keresztül Kovács László szólította fel a magyr kormányt ennek eltörlésérõl!!! Nézd a hiradót sürübben.
De még azt hozzá teszem ehhez hogy nem akarok vitatkozni a 4 pontból 3-ra te is majdnem ugyan azt a választ atad a másiknak néz utánna és már rendben is vagyunk. POLITIZÁLNI MEG VÉGKÉP NEM AKAROK!!!!!!
1. Közterület-használati díj: igen, nem a sóderrõl szól? Akkor szerinted mirõl? Nem lehet, hogy azt másképp hívják?
1. Egyébként teljesen jogos a teherautók esetében fizetendõ útdíj, mivel ez a jármûfajta rongálja a legjobban az utakat. Fõleg olyankor, amikor a megengedettnél jobban terhelik.
3. Én nézem, te is nézed, te viszont nem figyelsz oda, mit nézel. A regisztrációs adó európai szintû jogintézmény (16 uniós országban van jelenleg is), Kovács pedig csak javasolta EU-s szinten, hogy az elkövetkezendõ években meg kellene szüntetni, illetve a rendszerét átalakítani.
Szóval inkább neked kellene utánanézni pár dolognak.
Jó Utánna nézek!! De egyébként lehet hogy a közterület-használati díj arról szól, akkor amit én mondok annak más lesz a neve,de a lényege az amit leirtam a102 hsz-be
Most olvastam!!! Libeláris Város cinü újságban: Gyalog a belvárosban cimû cikk:
az a lényege (nagyon hosszú nem tudom beírni) 2006- ban a kormány és a fõváros tovább építi az M0-ást és a körgyûrûket ez kb 2007 végére kész lesz.A BKV- fejlõdik és épül elõvárosi vasút is.Vesznek új jármûveket, építenek bringa utakat, felújítják a 2-es metrót (amit nem rég fejeztek be) Tavaly elindult a Podmaniczky Program. Ez tartalmazza azokat a fejlesztéseket hogy Budapest hatékonyabb élhetõbb és átjárhatóbb város legyen kb 2013-ig fog tartani.Idén 200-km utat újítanak fel ami csökkenteni fogja a belsõ városrész forgalmát. Ennek a programmnak a része a kiskörút belüli rész -József Attila utcáig-lévõ rész teljes lezárása az átmenõ autósforgalom elõl. Mindez azonban a Nagykörúton belüli rész forgalom csökkentésével oldható meg. A program azt javasolja hogy a kezdeti idõszakban ne kerüljön sor a Kiskörúton belüli terület teljes zárására, csak a forgalom csillapításra, még pedig ugy hogy a beveztõ tíz utcában megfelelõ technikai megoldással a behajtás csak akkor volna lehetséges ha ezért rendkívül magas díjat kellene fizetni. A forgalomcsillapítás a belváros felé csak akkor képzelhetõ el hatásosan, hogyha a kapcsolódó, Nagykörúton belüli és kívüli a belváros felé irányuló forgalmat csillapítják. A forgalomcsillapítás Budapest belvárosának valódi "fellélegzést" jelentõ megoldás lehet így lehet elérni azt hogy a belváros hosszú távon élhetõbb legyen.
Na Kb ennyi: Szóval ez a terv a multkor láttam róla képeket is Az üllöi utat és a Belvárosba vezetõ utakat 2 sávosra akarják szükítenni és ezzel csökkeni fog a beáramló forgalom. Csak szerintem ezzel az lesz a baj hogy kb Dunaújvárosig, Miskolcig, Gyõrig,Esztergomig fog állni a kocsisor!!!!
Na mindegy szerintetek??
Attól hogy szûkitik az utakat nem lesz kisebb forgalom, csak nagyobb a dugó. Amúgy meg attól élek én is hogy a BKV fejlõdni fog:D Nem lesz sûrûbb járat csak nagyobb tömeg meg élhetetlenebb Budapest:/
2015-re? Akkorra megöregszünk... De ha addig kell várni egy normális minõségû útért, akkor hajrá!
Hát ezen az idõvonal csúszkával már 2007-re kész lesz az M3-ig. és akkor sokaknak köztük nekem is, nem kell átmennem a városon, ha jövök az M3-ról, és az M1-M7-re akarok menni. Ez már nagy elõrelépés lenne.
ha kitalálnánka egy másik elkerülõ utat, az hamarébb kész lenne mint az m0 :F
Kész vagyok agyilag!!! Ma olyat hallottam a tv-be ,hogy Budapesten a porszennyezettség 160 napon át magassabb volt a határértéknél. Kitalálták azt hogy felszerelnek szondákat a városba és ha meghaladja ezt az értéket akkor csökkentik a forgalmat, még hozzá olyan megoldással, hogy egyik nap csak a páros számra végzödõ rendszámú autok mehetnek, a másik nap meg a páratlan. És ezt ugy szeretnék végre halytani hogy bemondatják a rádiokba tv-be és leállitják a forgalmat.
nevetséges..hah...barmok.....mozgolódnak magyarország "pártolói"...
lol. Páros, páratlan:D mi ez óvoda? nem lehet így sem közlekedni vegyék már észre! A büdös gyárakat kéne kitelepíteni BPrõl akkor kisebb lenne a szennyezettség!
Igen ez az új okosságuk. Nem tudom mire jó ez de mindegy.
Ma a Cafe 98.6-on a hirekbe azt mondták hogy a Budapest útdíj nem szerepel a mostani kormányprogramba ugyhogy még négy évig talán tudunk közlekedni.Utána mi lesz az kérdés. De még mindig itt van ez a légszennyezettség dolog.
Arra leszek kiváncsi ha egy ilyen lesz és nem engednek autót Bp-be akkor hogy fog az ország közlekedni? MMert ugye az összes fõ út Bp-én megy keresztûl. Szerintem ha azzal foglalkoznának hogy a fõ utakat Bp-én kívül összekötnék akkor szerintetek ki jönne be a városba? Senki, akkor biztos hogy nem lenne akkorra a forgalom hogy magas legyen az a bizonyos por érték. Csak gondolkodni kéne és nem megint tiltani... Na mindegy én ehhez túl pici vagyok, majd ez a sok fõokos eldönti mi legyen...