csá minden bicósnak !! én most vettem egy stp 06' os vázat, és szerintem nagyon jo küldök rola képet is....van msnem ha kell valakinek:[email protected] csak bicos vegyen fel..:P...:D...xd...nah csá....
Én NSX vázat vennék, csak amit kinéztem az 95 rugó lol :) de acél és mindössze 2400g....
Van ez a bike-om... a gond az h állatnehéz... le akarom szedni a 4 kilépõt, de nincs hozzá kulcsom... esetleg nem tudja valaki h milyen kell bele? én asszem 16-ra tippeltem...
jah és nincs valakinek egy szelepsapkája? fizetek érte... az enyémet a hátsóról lelopták és leeresztették a gumim
nem jók a képek :S
akkor küldöm linkben... légyszi nézzetek rá h mit tudnék cserélni rajta h könnyebb legyen! a hajtás bal oldalt van :D
aztán szóljatok ha a segítséghez további képek kellenek de mondjátok meg mirõl! :D
csak sikerült :)
nekem
márkája: HUSZONNYOCAS TANYABÁJK EREDETI GYÁRISZÁMMAL O)
ITT A KÍP A CSIBÉRÜL:
szal annak aki nem akar visszaolvasni:
van ez a bringám, de a bajom h állatnehéz... mit tudok csinálni h ne legyen ennyire súlyos?
új vázat nem akarok... ez egyébként gyári... a 4 kilépõt akarom leszedni de nincs hozzá kulcsom... kb 18-as kéne hozzá mennyivel lehet könnyebb a bike ha ezeket leszedem?
ezzel trial? :D eros csavo lehetsz... ezzel egy bunny hopp es kesz meccs :) no meg V fekekkel kicsit bonyolult. a polarX vaz, az kicsit nehez, de pl dh, cc, es freestyle-ra fasza.. trialra kevesbe... ha konnyiteni akarsz, akkor azzal a geppel mar rizikos lenne bevallalni kemenyebb ugrasokat, stb... de amugy fasza gep! (Y) csak nem trialra van kitalalva... :)
légyszi ha tudtok segíteni akkor tegyétek meg mert gyorsan kéne a segítség... :(
leírom egy üzenetben az egészet mert így elég szétszórt... bocsi
szal van ez a BMX-em... minden gyári és 15,7 kiló!!! :( Elég nehéz és bunnyzni is alig tudok vele... bunny hopp meg lehetetlen vele... pls segítsetek mit kaphatnék le róla! KÖSZ ISTENEK!
Hátõõ!
Egy ezen nincs semmi ezért nem igazán tudsz levenni róla semmit. Ha zavar a sullya akkor: Bolt, uj bico valami könnyü uj, de ebbe a BMx-esek jobban tudnak segíteni.
2: Nekem egy Kona Shredem van (galéria) ez a bringa kb 15kg. Lehet vele bany hopozni sõt ugrálni is, sõt manuelezni is. Szóval ezzel azt akarom mondani hogy tök mind1 a sullya. Igaz én DH-ra használom.
bmx-nél az már anyira nem,haverom a tengelyeket,kormányt,villát meg ilyeneket cserélt le hogy könyü legyen a bicója,ha jól emléxem 8 kiló körül van(HA jól emlékeszem...) de az övére nem lehet tenni peg-eket mert olyan vékony a tengely
Sziasztok! Teljesen amatõr felhasználó vagyok, de szeretnék venni egy olyan mountain bike típusú ojjektumot, ami megbízható, korrekt a váltója és keveset kell vele foglalkozni. Szeretünk biciklizni párommal, de szerelni nem szeretek ezért kéne egy ilyen megbízható darab. A mostani brenyámból elegem van. Ami még fontos lenne, hogy 50e környékén legyen az ára. Tudnátok tippeket adni mit nézzek, mire figyeljek? Mondom, totál hozzá nem értõ vagyok.
nem kicsi a teló rugóútja?így képen nem tünik nagynak,mert h koppan akkor az belülrõl veri szét :S
Szóval.. Ha amatör felhasználó is vagy akkor is van pár olyan dolog ami egy biciklinél nélkülözhetetlen,és ennek minõséginek kell lennie. Ezek a dolgok a következõk. A kerekeinek nagyon fontos az, hogy a felni dupla falu aluminium legyen..A gagyi gépeknek ez szimpla falu és ezért gyakran szerez 8-ast. Aztán a kerék agyak nagyon fontosak hátúl kazettás agyat kell mindenképpen venni, mert ezek az agyak sokkal erõsebbek mint a hagyományos agyak. Ami még nagyon fontos: a hajtókar és közép rész. Mindenképpen Monoblokos középrészt vegyél és erre egy jó minõségü aluminium hajtókart. A váz Aluminium legyen, ha teló van benne minimum egy RST vagy jobb teló legyen benne. A váltó legalább egy Deore (shimanó) hát kb ennyi az ami igazán fontos. Ezzel az egésszel egy baj van csak hogy ez 50ezerból nem igazán jön ki. Kb 60-70 ezer ft körül lehet ilyen minõségü komplet bringákat összerakni. Ennyiért van Magellan Crater pl ami szerintem egy egész jó bringa. Persze nem a legjobb de nagyából ezeknek a tulajdonságoknak megfelel. A hipermarketes (madaras tesco, Tesco, cora stb) felejds el. Ja és össztelósakat is. Viszonyitás képpen: Egy Cora Bike-os Össztelõs 30000ft Egy olyan ami jó 500000ft-nél kezdõdik és a határ kb 1200000ft. Na hát kb ennyi.
schwinn csepel ranger ösztelós acélszörnyeteg sr suntour vagy milyen telóval ami állítható és jól mûködik láttam tegnap ahogy mmozog miközbe haverom tekert vele föld úton egy kis dirt pályán voltunk
acél váz alul meg van merevítve így kultúráltabban nléz ki mint sok ösztelós de ez is dob rajta 1-2 kilót teló se a legkönyebb és a váz marha vastag sztem
Hát neten nem igazán tudok ilet mondani. Én az X-factorban szoktam vásárolni és a Hajdúnál. Ezek nagyon jó boltok. Mindenképpen valami jó bringa boltba menj be. És ragaszkodj az elöbb leirtakhoz. Akkor valszeg az ottani boltos normális gépet fog mutatni. Sajnos mivel valószinüleg nem tudod hogy ezeket amiket leirtam hogy ismered meg ezért csak megbízni tudsz benne hogy ezeket adja. Interneten keresgélj, ha találsz valami gépet ami tetszik linkeld be mondunk róla véleményt.
Na! Közben kitaláltam, hogy nekem tárcsa fék kell. :) Eddigi kutatásaim alapján íme a célpontok. Hagyjuk figyelmen kívül az árakat (nem is írom ide), és csak a minõség alapján értékeljétek õket légyszi.
1.Magellan '07 Draco Disc Váz: 6061 AL Teleszkóp: RST 191 T7 76mm Felni: B+ Acrobat Comp DF 559x19 köszörült 36H Küllõ: 2mm Mach1 fekete Elsõ agy: B+ Norma ALU QR DISC Hátsó agy: B+ Norma ALU QR DISC Gumi külsõ: DURO 26x2.0" Tömlõ: DURO 26x1,9-2,1 A/V Felniszalag: B+ Sport 559x18mm Kormány: B+ Town 610/30/2,2mm Kormányszár: B+ Country 110mm Markolat: B+ City Line Kormánycsapágy: B+ Cartridge ST Váltókar: Shimano STEF 50 7seb Fékkar: Shimano STEF 50 fékváltókar Fék: Tektro IO bowdenes 160mm-es tárcsával Nyereg: B+ Freeway Man Nyeregcsõ: B+ Spring 05 27,2x350mm teleszkópos Hajtómû: B+ Town 28-38-48T Hajtómû csapágy: B+ Norma 122mm Elsõ váltó: Shimano C051 Hátsó váltó: Shimano Acera Fogaskoszorú: Shimano MF-TZ37 Lánc: KMC Z7 Pedál: B+ City Plastic Váz méretek: 16",18",20"
Szerintem az általad választott árkategóriában nem jó ötlet tárcsafékes biciklit venni. Szerintem egy jó tárcsafék (elõre+hátra) mindennel együtt olyan 30-40-be kerül. Te ha jól emlékszem 50 körül akarsz az egész biciklire szánni.
Hát ha olyat veszel belõle, amiben van visszaút-csillapítás is (lehet, hogy már csak olyat lehet kapni, nemtom) akkor szerintem elég jó átlagos-közép teló. Enyém mondjuk kicsit kemény, mert olyan rugó van benne.