Mennyire ismeritek a Genesis márkát? Mert kinéztem egy ilyen bringát, de sajnos nem értek a "lovakhoz". Jól jönne valami okosság már... Elõre is köszi.
Sziasztok! Kéne egy kis elméleti segítség.
Páromnak van egy Magellan Draco-ja és ha tekeri, akkor kattog valami a pedál vagy a hajtómû környékén.
Nekem Polaris van és sosem hallottam még ilyet.
Nincs valami tippetek, hogy mi lehet? Javítsam, vagy cseréljek valamit?
Told el szerelõhöz! Vagy a monoblokkal/középcsapággyal lesz gond, vagy a hajtókar lazult le. Szétszedik, átkenik, összerakják, meghúzzák és valószínûleg jó is lesz. Nálam is voltak hasonló problémák és a fenti karbantartással tudták orvosolni.
hogy kell menni az egykerekû biciklivel gyakorolok de hogy tudnám tökéletessé tenni?
sziasztok szakik!
valaki megtudja nekem mondani hogy egy vadonat új ( 1 napos) biciklinél miért van az hogy terhelés alatt (IS) recseg ropog a küllõ?? nagyon idegesit engem.
a bicikli Skarpea S250. váltó shimano Altus. kerék.... ha jol tudom akkor kenzel
A téma a másik topikban már ki lett tárgyalva. Amúgy a recsegést egyáltalán nem biztos, hogy a laza küllõk okozzák. Lehet az oka az, hogy a küllõk a fûzés után nem lettek teljesen feszültségmentesítve. Illetve minden új kerék igazodik valamennyit, mire a küllõk megtalálják a végleges helyüket. Ilyenkor az egymásra felfekvõ, egymást keresztezõ küllõk elcsúsznak egymáson és ez is okozhat egy-egy roppanást.
megéri ez a bringa? http://www.vatera.hu/mali_mamba_kerekpar_151976097.html
olyan van, hogy hiányzik egy sebességem? 3*7es shimano váltó, a "hatodikat nem veszi", legyen az 1*6 2*6 vagy 3*6.
Valószínûleg csak állítani kell a váltón. A Shimano oldalán kis keresgéléssel meg lehet találni a váltók használati útmutatóját. Abban le van írva, hogyan tudsz a váltón állítani. Ha nem boldogulsz vele, érdemes eltolni a bringát egy rendes bringabolthoz, ahol a szerelõ sec-perc alatt be fogja állítani neked.
Amúgy kerüld a keresztbe váltást! Azaz azt az állapotot, mikor elõl és hátul az egymással ellentétes oldalon lévõ szélsõ lánckereken van lánc. Ez se a láncnak, se a lánckerekeknek nem tesz jót.
ahoi! csak annyi a kérdésem hogy most elkezdtem felújítani egy régi bicót ,és a vázon van pár rozsda és sérülés, a festéket fémig csiszoljam le vagy csak elég átfutni rajt csiszolóval?
Szerintem ha rendes munkát szeretnél végezni, akkor fémig illik lepucolni. Utána pedig mehet a festés.
Igen, de nem lehet tudni, hogy mikor oldják fel... Addig is látogassák csak az emberek az oldalt... Kivan ez találva okosan ;) De nem kell aggódni nem jutsz hozzá sokkal olcsóbban... Vannak rajta jó aukciók is, de nem ezek a reklám fogás keretén belüliek lesznek..
De ha fix áras akkor nem annyiba fog kerülni?ezt most nem értem..
Dede annyiba amennyire kiírták, pl most már a merci is kinn van az 50 ezer, akkor annyi csak azt nem értem hogyha bercié, akkor hogy kötnek adásvételit...noh mind1 ez nem az a topic...
az lenne a kérdésem hogy nem rég vettem egy 2010 es kona calderát. nagyon penge jószág. ez az elsõ komolyabb biciklim és nem tom hogy minden kalppol-e benne. shimano m575 ös hidrós fékem van, gyári tárcsával. és a gyári fékpofák kicsit lötyögnek. értem ezalatt hogy ha behúzoma féket, akkor a tárcsát fogó fékpofák kb 4mm elmozdulnak forgásirányba majd megakadnak. nagyon jól fognak csak kicsit frusztrála dolog hogy ennek így kéne lennie vagy toljam vissza a szerízbe? (tom hogy nem a legjobb fék...de nem fogok vele túlzottan durvulni) köszi a válaszokat.
Hátha nem tud kiesni belõle, és ilyenek akkor jó.
De nem természetes. A 4mm az azért elég sok. Minden tárcsafékbetét mozog az én Hayes Stroker ace-emben is mozog, de max 1 mili.
a 4mm csak tipp volt...(sorry a túlzásért) ez cseppet megnyugtatóbb (lemérve kb enkem is max 1,5 milit mozog), csak idegesít hogy amikor fékezek van egy halk koppanás