"Egyébként nekem tetszett a trailer csak többet vártam ilyen reklám után!" Szerintem semmi nagy reklám nem volt, én személy szerint egy darab reklámot nem láttam sehol, semmi oldalon. A trailer meg azért nem mutatott semmit, mert teaser trailer volt(ha megfigyeled, a tvben is elõször teaserek vannak, majd csak utána jönnek a trailerek a promózásnál, lásd Heroes aka. Hõsök).
teljesen igazad van, a gtanak soha nem volt átlagon felüli grafikája, nem is hiszem hogy megvalósítható lenne a hatalmas terep miatt, az oblivion világa meg azért messze nem olyan zsúfolt mint bármelyik gta-é, és habár az "emlékek megszépítik a grafikát", közel nem volt az olyan szép mint amit itt láttunk... (konzolos verzióról nem tudok nyilatkozni mivel csak a pc-ssel játszottam, de nem hiszem hogy sokkal jobb lenne ott a grafika)
azért az a reklámtábla tetszett nagyon a trailerben, h "GET A LIFE!" ^^
Ez így elsõ ránézésre(nem grafika, hanem összkép)tiszta Driver: Parallel Lines.Remélem nem csak Liberty City lesz a benn a játékban,de ahogy elnézem örülhetünk ha kész lesz októberre a gamma és kapunk 1 baromi nagy várost,nagyon sok lehetõséggel.
Úgyis majd a sérülésmodellek meg a küldetések illetve a többi játékot alkotó elem adja meg a feelinget szal télleg nem minden a graf de a trailer azt hivatott megmutatni hogy ez igenis változott!!
Én azok közé tartozom akik megszoktak vásárolni a boltban termékeket és igenis 18000-ér legyen a kornak megfelelõ a textúrák minõsége! Egyébként nem azt mondtam hogy szarok a textúrák csak kicsit gyengék a nextgenhez képest! Ebben szerintem meg rohadtul igazam van, mert ha valami nextgen és így adják el akkor az próbálljon meg minden téren az lenni! Egyébként nekem tetszett a trailer csak többet vártam ilyen reklám után! Végre valahogy kinéznek az emberek meg a város is különben meg még nem ma meg holnap fog megjelenni szal biztos alakul még a cucc! Talán még majd azt is megfejlesztik hogy frankón tüdõrákot lehet kapni a gammában LOL a NÕ A KÉP KÖZEPÉN!!!
Amúgy meg mért kéne rápasszírozni a blue rayre dolgokat,azért h a sony-nak jobb legyen?A Rockstarnak ez nem cél,semmi haszna nem lenne belõle,neki az a cél h a boxosok és a PS esek is vegyék a gamet.
Ekkora meg akkor várost járhatok be nagyon yó de arra a retkes 25-50Gb-os bluray-re ráférne sztem valamivel jobb textúrák halmaza is... X360-ra aggyanak ki gyengébbet azt jóvan. (ez csak poén volt de akkor is.) Különben látom nem értetted meg mit próbáltam kifejteni cirka 10 hsz-en keresztül de mindegy nincs kedvem állandóan irogatni ugyanazt szal #435; #426 elsõ része!
Szerintem a grafika csodálatos és lenyûgözõ AHHOZ képest hogy egy hatalmas várost bejárhatsz. Itt az arányokat kell figyelembevenni, nem pedig zártpályás játékokhoz hasonlítgatni.
Amúgy a textúrákon nem tudom mit sírtok, már az oblivionban is gagyik voltak, sõt az összes többi nextgen-nek nevezett játékban az effektek meg a shaderek dominálnak.
Összeségében ha visszaemlékszünk amikor PC-re megjelent a San Andreas pl. már rég elavultnak számított a graf, mégis visszaadta azt a hangulatot amit vártunk, úgyhogy ezen kár vitatkozni.
Jaja!! Fasza kis rendõrsztoris gamma! Én baromira élveztem épp ezért mondtam lehet jó a GTA4 de videó alapján nextgennek kevés (jó hogy a videó nem mutat amúgy semmit) Euphoria tech egyébként sokat dob rajta majd!!! Annyit viszont True Crime-ról hogy erõsen érezni hogy konzol átirat.. (irányítás) de meg lehet szokni!! Ja és cool dolgok vannak benne!
akárhogy is legyen, nincs az a játék ami a San Andreas hangulatát visszatudná adni nekem.
Csak hogy mindenki vágja hogy mik az "apró" hasonlóságok... (Természetesen ez tuti a véletlen mûve de akkor is LOL) Mellékesen akkor mégegyszer kihangsúlyoznám #426 elsõ része!! Szebb annyival amennyivel újabb de nem egy Oblivion... (az télleg durva pedig tavalyi)
milyen promótálás? kiirták a honlapjukra hogy mikor lesz trailer, azért lett ennyire felkapva mert kb az egész gamer community várja ezt a játékot... egyébként a true crimeos hasonlatodra: true crime NYC ezt hasonlítsd össze az elsõ linkelt képeddel, én azért találtam némi különbséget egyébként talán azért hasonlít a két játékban lévõ város mert ugyanaz a két város...
wii-s dolog nem pletya már folyik a tárgyalás a rocksaral csak nemtudni mi lesz? Nemhiszem ,hogy gta 4 jönne ki rá.. Inkább ilyen gta chronicles szerüség Sa szintüen :)
A PS3 20%-át használlják ki a mostani cuccok de mivel nehéz programozni ez még egy kis ideig így lesz! Viszont utánna........ Egy gon viszont van ha 20 %-nál ilyen melegedés van mi lesz 50%-nál?? :-D
Bizony, ez microsoft termék így elég "csak" 3 évente lecserélni :) De ha így folytatják, lassan tényleg évszámokkal fognak kijönni :)
Azt ne feledjük hogy a PS3 tudásának még csak a 30%át tudják kihasználni!
szerintetek lessz pöcökre átirat, vagy akkor télleg kell vennem egy xbox06-ot, mert a crackdownt még kibírtam, gears of wart épphogy, de ha ez se jelenik meg, akkor lessz miért nyári munkát vállalnom
mi lenne ha elmennétek valami xbox vs ps3 flémtopikba, és itt csak a játékról lenne szó? trailer fasza, egyébként nem biztos hogy "3 város + countryside" lesz benne, mert azért a SA-ban jóval kisebbek a városok mint a valóságban, szóval szerintem lehet hogy csak ez az egy város lesz hatalmas, bár remélem nem mert nekem is jobban bejöttek az ilyen "napfényes" helyek
Wow thx. Azért kérdeztem, mert érdekel, hogy ha (elméletben) mind2 gépre maximálisan tudnának optimalizálni engine-t, akkor melyik tudna jobb végeredményt adni! (Vagy melyik miben jobb) Nyilván az eltérõ architektúra miatt nehéz összehasonlítani, de hát mégse lehetetlen! PS3nál minden esetben jóval nagyobb a teljesítmény(GFLOPS), de ezek szerint ez nem mérvadó.
és erre a következtetésre hogyan jutottál? a videóban már látni egy rakás igazi épületet és egyáltalán semmi köze nincs a régi városhoz (kivétel a neve), itt az egészet NYC-rõl mintázzák /mint a SA-ban a 3 várost az eredetijükrõl/
PS3 RSX - 550 MHz - 8 vertex csõvezeték - 24 pixel csõvezeték - 24 textúrázó egység - 48 pixel ALU + mini ALU - Összességében több lóerõ
X360 Xenos - 500 MHz - 48 pixel ALU - 16 elkülönitett textúrázó egység - Jobb árnyékolás a sok pici részeknél, és kód elágazás becslés - Terheléses elosztás, kevesebb teljesítményvesztés.
Sony-Nvidia RSX GPU:
Technikai részletek 550 MHz órajel 1.8 TFLOPS teljesítmény Multi-utas párhuzamossan programozható shéder csõvezeték 136 shader mûvelet órajelenként. 300.2 millió tranzisztor 74.8 trillió shader mûvelet másodpercenként 33 milliárd pont/másodperc 128-bites pixel precíziós renderelés + HDR 128-bites memoriabusz szélesség,a G70 256bites memória sávszélességének megfelelõ sebesség! S3TC tömörítés. Több mint 1.2 Milliárd tetõpont másodpercenként. (Több mint 275 millió poligon másodpercenként :)
X360-Xenos GPU: 337 millió tranzisztor 500Mhz es GPU 10MB beágyzott memória (500Mhz) 48-utas párhuzamos lebegõpontos dinamikus sédercsõvezeték Unified shader arhitektúra (pixel és vertex shader ként is üzemelhet) 2 shader ALU mûvelet csõvezetékenként/ciklus 10 FLOP/csõvezeték/ciklus 48 milliárd shéder mûvelet másodpercenként (elméleti maximum!) 240 GFLOPS teljesítmény(10 FLOPS x 48 shader csõvezeték x 500 MHz) MEMEXPORT shader funkció DirectX 9.0c/API DirectX XBOX 360 támogatás, és Shader Model 3.0/3.5 16 szûrt és 16 nem szûrt textúra minta órajelenként. Maximális vertex számolás: 1.6 milliárd tetõpont másodpercenként. Maximális poligon számolás: 500 millió háromszög másodpercenként. Maximális texel fillrate: 8 Gigatexel másodpercenként (16 textúra x 500Mhz) Maximális pixel fillrate: 16 Gigaminta másodperenként 4x élsimitással. 24 milliárd pont/másodperc.
Nagyából ennyi, sok különbség van a két GPU felépítésében ezért annyira nem is célszerû összehasonlitani, bár az adatok magukért beszélnek.
Nem lesz semmivel rosszabb. Egyenlõre a PS3 az X360 színvonalán döcök, néhol talán még alatta is. A PS3 majd 3 év múlva lesz kihasználva, akkor majd talán én is veszek egyet, de most GTA IV miatt nem kell aggódni.
Sztem amilyen Liberty City-t megismertünk az eddigi részelbõl felejtsük el!
10 oldal??? Megakarom nezni... egyebkent en is utalom ezt a szar hangulatu NY-ot, viszont abbol kiindulva, hogy rohelyes lenne, ha a GTA:SA ala adnanak, szerintem fix, hogy tobb, mint 3 varos lesz... + countryside.
Amit láttatok videókat vagy jobban mondva azt az 1db trailert az X-bx360 alatt dübörgött. Nem kell félni talán még szebb is lesz 360-n a könnyebb programozhatóság miatt.
Grafikus egység: Órajel: 147.456MHz Memória 4MB Pixel Configuration RGB:Alpha:Z Buffer (24:8:32) Polygon Drawing Rate 75 Million Polygons per Second Screen Resolution Variable from 256 x 224 to 1280 x 1024
Egy konzolon nem az számít hány mhzes a processzora, mennyi ramja van, mert ott kicsit jobban tudják optimizálni a játékokat. PL: PS2 300mhzes processzore 32 mb ram na ez mi? egy 10 éves PCvel ér fel, de megjelenítésben egy 3 éves PCt simán ver. akkor csak hasonlítsuk össze azt a 256 mb ramot a 32vel, mennyivel több.
PS2 processzor: Emotion Engine : 294.912 MHz A maga nemében elég jó volt, ezen a nemegész "300" mhz en ha jól volt programozva akkor akár 6.2GFLOP/s et is ki tudott magából sajtolni, ami nem is kevés ha az Xbox 1 processzorát nézzük.
Xbox 1 CPU: 733 MHz Intel Pentium III Coppermine-alapú IA-32 proci. Micro-PGA2 tokozású. 180 nm csíkszélesség. Kb 3 GFLOP/s
700 mhz proci? Ps2 ha elérte 300-mat már örülhetett :) A legyengébb gép volt genreciojában,de mégis sikeres volt( ebbõl is láccik nem a hardver a mérvadó)
Ez a PS3 fõ memóriája olyasmi mint a gépedben lévõ DDR 1 vagy DDR2 memória. Csak ez egy "pöttyet" izmosabb, tulajdonképpen egy speciális fejlesztésû 3.2Ghz es rambus memóriáról van szó!
"az xboxban amjelyben egy 6.6os proci van már mérföldekkel erõsebb mint a ps3"
IBM XENON (x360) CPU: IBM PowerPC-based CPU 3 szimmetrikus mag, egyenként 3.2 GHz-en magonként 2 hardware-sín magonként 1 VMX-128 vektor egység 1 MB L2 cache
Még hogy 6.6 os, egy darab 3 magos 3.2Ghz es ppc proci üldögél benne magonként 2 szál egyidejû feldolgozására képes. Nem rossz de azért nem kell hasraesni elötte.
PS3 Cell:
A PowerPC mag 3,2 gigahertzen fut és 512 kilobájt másodszintû gyorsítótárat kap, a szinergikus alegységek frekvenciája szintén 3,2 gigahertz, és egyenként 256 kilobájt sram memóriát kapnak.
PS3 Cell - 204.8 GFLOPS Xbox360 CPU - 115.2 GFLOPS
Csakhogy a processzor vitára pontot tegyek.
Amúgy nem érdemes ezen vitatkozni mert nem csak a processzorokon múlik egy konzol teljesítménye. (RSX vs Xenos)
Szerintem én októberig beszerzek egy Xbox360-as konzolt.
ps2ön még majdnem mai szintü a grafika...a 700mhz-s procihoz képest,konzol célhardwer azért erösebb és mindent ugyanarra kell fejleszteni ezért rövidebb a fejlesztési idö....mert pl a programozoknak nem kell tökölniük azzal hogy minden vkarin menjen...
Hát már ne haragudj,de minek nézzenek ha hülyeségeket beszélsz? Eleve ott kezdõdik hogy pc-s megközelitésbõl nézed egy konzol hardwer részét.Ha igy néznénk,akkor az Xbox 733-as processzora,Gef3-as videokártyája és 64 mega ram-ja mire is lenne elég? És ehhez képest milyen játékok jöttek rá évekig? Asszem 3x ilyen erõs pc-k is megküzdöttek egyik-másikal. A Ps2 ennél még gyengébb volt,és talán oda is jött "pár" ütõsebb program ennek ellenére. Erre most már a Ps3 is gyenge neked...
Az kérlek szépen, hogy Los Angeles is nagyon bejött hangulatra meg mindenre. De igazából Miami tetszett a legjobban[80-as évek,sebhelyesarcú style],itt a városok hangulati elemeire gondolok,nagyságára.Tehát itt konkrétan arról beszélek, hogy melyik városok jöttek be a legjobban