Letöltöttem ezt az FPS Creator nevû programot és nekem naon bejön! Naon egyszerû kezelni, nem kell programozni stb... Szinte olyan mint 1 játékban 1 pályatervezés! Csak az a baj vele hogy a DEMO-ban nem lehet minden cuccot csinálni és 30 nap a "szavatossága"!
Hali! Én most nemrég töltöttem le az FPS Creator teljes verzióját meg az 1-2-3-4-5-6-os mpodpack-ot és roha** jó de még azért tanulgatnom kell... majd teszek fel képet a készülõ játékomról...
Hol töltötted le?
mmorgp játékba szeretnék belekezdeni c++szal csak nem tudom hol kezdjem motor már van csak nemtudok mit csinálni vele valaki tudna esetleg egy vázlatot a kezdetekrõl?
Sehogy. Leglaábbis én sehogy. Ha tudsz programozni, akkor úgy, ha nem , akkor vannak erre programokk, pl RPG maker vagy van valami FPS maker is meg még valami. Szóval vannak ilyen programok.
Nem tudom de mindenki az interneten kotekedik velem es azutan a gepje olyan mint egy nagy virus
Mondtam, hogy nem kötekedésnek szántam, csak 99.9%-ban az olyan emberek, akik valamire viszik játékfejlesztés terén, azok nem kérdeznek ilyeneket totálisan nem szakmai fórumban sõt általában maguk jönnek rá a lehetõségekre és a fortélyokra és kiskoruk óta ezt csinálják. Aki ettõl eltér az szinte biztos hogy nem rendelkezik a megfelelõ tudással, akarattal, kreativitással és programozói gondolkodással ahhoz, hogy akár csak egy primitív játékot megalkosson.
Az utóbbi hozzászólásodnak pedig nulla értelme van. Vagy csak én nem vélem felfedezni a logikát?
SAjnos én sem értem a 97-es hozzászólást. #99: 11? Az más, de szerintem 11 évesen azért még nem nagyon kéne ilyennel foglalkoznod. RPG maker meg ilyenek pont jók lesznek neked, de rendes játék programozása az biztos, hogy sok lenne neked. (mielõtt valaki azt hinné, én se vagyok programozó, nem nagyon értek hozzá és játékot sem tudok vele csinálni)
Na így is lehet értelmezni. Amit írtam, ne értelmezzétek félre, csak arra célzok, hogy ha nem érdekel komolyan a téma, akkor még korai neked ez alapszinten is, max egy RPG maker. De ha tényleg érdekel, akkor kezdj bele, aztán meglátod, mi lesz.
Kossz!Mert mar minden a franckarikat probaltam de egyikkel se sikerult csinaljak kiprobalom azt az RPG maker-t
Van valakinek itt yahoo messenger vagy skype?
Az adja meg az ID-jet
Magyarositas a RPG maker-hez itt www.rpgcentral.hu
Hello! Szeretném kérdezni, hogy mien program kell ahoz, hogy játékba skineket tudjak készíteni? illetve mien képekbõl kell. .ark file-ok ba vannak téve. Köszi elörreis csao.
Ezt így nem lehet megmondani. Ez játékoként változó, itt most csak a google-t tudom javasolni.
Az a baj hogy a google ba sem találom, amúgy a motogp rõl van szó.
Aha. Ez az ark ez mi? Kép? Próbálkozz, hátha meg tdod nyitni valami képszerkesztõvel, esetleg winrar-al, hátha valami tömörített cucc, bár ezt nem hinném.
sziasztok én most szeretném elkezdeni a programozást és találtam is egy oldalt ahol 1200 lapon le van írva a C++.csak nem tom h igaz e ami le van írva. Aki ért hotzzá agy kicsit is az megmondaná hogy lehet e ezt tanulni vagy nem.Az oldal címe: http://skorpioo.uw.hu/docs/C_Stroustrup.pdf
Bár én nem értek hozzá, szeritenm nyugodtan nekiláthatsz, ezek jók szoktak lenni, hiszen miért is írna valaki olyanról, amihez nem ért és nem biztos benne. Ha valami nem jó, arra meg gyakorlatban rájössz.
Húha...sikeresen végigolvastam ezt a témát is, és sok okosságot megtudtam. Én JavaScript-ben szeretnék játékokat megtanulni programozni. Hogy miért pont ezen a nyelven,ami egyáltalán nem ebbõl a célbõl készült,azt nem tudom, de talán azért, mert e nyelv alapjairól "van egy kis lövésem". Elég sok játékot találtam már a neten melyek felbátorítottak arra, hogy elkezdjem én is. A legmegdöbbentõbb ez a játék, a super mario JS-es változata: Mário De találtam sok-sok egyszerûbb játékot is, tetrisz,dáma,torpedó...Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek az egész javascriptet meg kell tanulnom egy (egyszerûbb) játék elkészítéséhez, vagy lehetséges az, hogy a már elkészített játékok forrásai alapján megtanuljam azok ...felépítéseit...? ha erre a válasz az,hogy :lehet,de ezerszer nehezebb, mint megtanulni egy erre a célra megfelelõbb nyelvet, akkor azt szeretném még kérdezni: a Java elkezdéséhez mely alapnyelvek tudása ajánlott? A segítséget elõre is köszönöm...
Bármely objektumorientált nyelv...(fõleg C ha jóltudom vagy ++...)
Hy mindenki! Én is szeretnék régóta vmi multimédiás saját magam által kreált cuccot letenni az asztalra, de elvetettem a 3d-s rendes játék készítését, túl nagy projekt lenne belekezdeni egy ilyenbe(egyenlõre).
Viszont flash játékot sztem nem olyan nehéz csinálni, de mind1, akármi is kell hozzá ,szeretnék csinálni min. 1-et. Jó volna, ha vki megmondaná, Mire van szükség egy flash játék készítéséhez??? Úgy tudom, hogy az Adobe Flash CS3 Professional a hozzá alkalmas progi, de nem nagyon értek hozzá, ezért megkérnék minden hozzá értõt, esetleg olyat, aki már csinált flash játékot, hogy adjon egy kis tutorialt az elkezdéséhez. Elõre is kösz.
Én egy elég nagy projekten dolgozom. GTA motorra szeretnék egy ahhoz méltó játékot készíteni. Igazából minden megvan modellezéshez, textúrázáshoz, telepítõ fájl készítéséhez, tényleg sok hasznos és fontos dolog, de sajnos nem tudok egy saját .exe fájlt készíteni. Vagyis telepítõt tudok, de nem az kell, hanem hogy a játékot futtatni tudjam. Azon is gondolkoztam, hogy összevonok két hasonló játékot (Pokoli Szomszédok 1-2). A motorokat "összeforrasztottam", de a .exe fájlt nem tudtam megcsinálni, hogy futtassam a játékot. Mondjuk az is elképzelhetõ, hogy ez nem is lehetséges . Ha lehetséges, akkor nem számít sem az idõ, sem más. Ha kell megtanulom az ehhez szükséges programozási nyelvet is, csak egyenlõre nem tudok haladni a projectben.
Mondjuk ez túlságosan nehéz volna, ha belegondolok, mert még egy egyszerû játékot se csináltam, csakis 3DGameMakerrel, vagy FPS Creatorral. Azt én is tudom, hogy ezt a 0-ról kell elkezdenem, de én abba is belevágok! Ha valaki tud ajánlani egy olyan weboldalt, vagy könyvet, ami táplál belém programozási tudást, az kérem szóljon! Na nem eladásra akarom a játékaimat szánni, hanem csak úgy magamnak, a barátaimnak. De tényleg nem számít az idõ, ha 10 évet kell belefektetnem, akkor 10 évet fektetek bele!
Jól látod, hogy ez rohadtul nagy dolog :D Figy. Sok programozási nelyv van, de a játékot akarsz így átírni, akkor ahhoz a legjobban a C++al jársz, de azt tegyük hozzá, hogy nem egyszerû ám belepiszkálni egy már megírt, lefordított játékmotorba. Szerintem nézz utána komolyan a dognak, mielõtt belevágnál.
Én még c-vel kezdtem a tanulást, majd próbáltam benne játékot készíteni, egy marió szerûig jutottam, de nem fejeztem be, közben megtanultam a java-t is, azzal valamivel egyszerûbb programozni ha megérti az ember az objektum orientáltság lényegét. Jelenleg j2me-ben programozok, vagyis mobiltelefonra fejlesztek játékot, eddig van egy kész amõba játékom, és egy félkész(az elõbbi letölthetõ forráskóddal együtt, a másikról csak videó és képek vanak egyelõre): http://avvoltoio.extra.hu/j2meamoba.php http://avvoltoio.extra.hu/wreckhunter.php
Nem rossz. Úgy veszem észre, hogy most sokan elkezdtek foglalkozni a mobilos játékokkal. Ha iPhone-ra fejlesztessz, azt is könnyen lehet értékesíteni.
Üdv! Nem is tudom hogy kezdjem... Meg szeretném csinálni az iDaft-ot mobilra, javaban. A hangok, grafikai anyagok nem okoznak gondot, de tudás és program hiányában a motor megalkotása elég nagy fejfájást okoz. Szóval itt tenném fel a kérdést: Valaki tudna nekem segíteni összedobni a játékot? Nagyon hálás lennék. :) A választ elõre is köszönöm!