Gta nem elég rugalmas, elõzõ gta-khoz voltak a long night nevezetû próbálkozások, de ameddig third party toolokkal kell modolni, és a rockstar nem dob ki sdk-t, addig ne várj komoly modokat a gta-hoz... :/
jaja..emlékszem én is kerek szemekkel bámultam a Dead Rising-ot...aztán nekem is mesélték konzolos haverok hogy nem lett túl fasza (pont emiatt az idõre pörgõ játékstílus miatt)...persze ez engem rohadtul nem vigasztalt...
de ha még ez sem jön meg PC-re..BOMBACLAT! rohadtul írtanék végre zombikat..
nem vesztettél túl sokat a dead rising 1-el. rohadtjó game, de az elbaszott mentési rendszer meg, hogy folyton spurizni kell idõre különben akár több óra játék után is bukhatod a megfelelõ befejezést, ennek következtében az új játékmódokat, hát eléggé kiábrándító.
uuu sandboyos zombihent...frankó :D ott volt a Prototype ami már-már, de leginkább csaknem :DDD Spidey WoS is jópofa volt, bár itt sem beszélhetünk igazán zombikról ugye...de tényleg jó lenne egy élõ-lélegzõ világ amiben a zombihordák támadják az élõket...fortressek, külsõ terep, elvágott kolóniák segítése, evac, etc...ejj de király lenne..
A másik amitõl félek, hogy kijön majd valahogy nagy nehezen, de nem hozza azt a színvonalat amit elvárnék tõle... és nem feltétlenül grafikára gondolok... :/ Meg a szuperfícsörök miatt(pl. hogy csontig nyúzhatod a zombikat) esedékes lehet még a rengeteg bug. Reménykedek reménykedek, de pár régi shoton kívül nem sokat mutattak még sajna. Megjelenési dátum nélkül meg méginkább para, mert ha még 4 évet kell várni, akkor lehet, hogy a grafikában is látok majd némi kivetni valót... :D
A L4D-vel nekem csak az a bajom, hogy kábé ugyanaz mint a CS zombikkal... Rohangálni kell összevissza és csõõõ... :D Dead Island-bõl örülnék ha lenne valami, de olyan régóta készül, hogy kezdek kiábrándulni... :/
mar johetne igazan egy igazi, jo kis zombis jatek... balnégyhalott vicc kategoria erosen... -.- (mai pizza+kola kombon elo allergias fiataloknak ez köll, cso"ben rohanas-dara-rohanas-dara bummm)
Graf terén, nekem nem a tech számít, hanem, hogy összeségében jól nézzen ki a game... magyarán a kreatív megoldás számít, mert vannak régi játékok, amik megjelenésben sokkal jobban néznek ki mai, technikailag fényévekkel fejlettebb játékoknál...
#194 Igen sajna nemsokan használják valami kiválóan az UE-t...
Attól még nem lesz szebb egy game sem ha 130 ezret költenék egy VGA-ra csak gyorsabb lenne. Akkor fogom majd lecserélni a 8800GT-met ha kijön olyan VGA ami viszi csutkamaxon a Crysist és a Crysis Warheadet.
A CoJ2 alatt futó engine már eleve Chrome 4-nek hirdeti magát, tuti, hogy a Dead Island-et is erre építik majd. Én is "grafbuzi" vagyok, nekem kell a látvány, hogy bele tudjam élni magam egy játékba, és a CoJ2 ezen a téren remekül teljesít, és jól is fut 8800GT-n. És azért a 8800GT-t nem nevezném kivénhedtnek, elég lenne az összes mai játék futtatására High grafikán, ha nem lenne ennyire kihalófélben lévõ elfoglaltság a játékfejlesztõk körében az optimalizálás.
Azt nem értem, hogy akkor miért egy kivénhedt 8800Gt-vel próbálkozol...
Én grafbuzi vagyok csak az a baj nekem eddig semmi sem igazán tökéletes :( De van ahol nem érdekel hogy milyen a game grafikája.De ami köztudottan grafra gyúr annál kegyetlenül azt nézem. De sajnos egy game sem tökéletes grafban :(
Az Unreal engine tényleg nagyon jó, csak kár, hogy azok között, akik megveszik, alig vannak, akik tudják is normálisan használni, nem csak beletömik a szarul kidolgozott modelljeiket meg pályáikat, aztán bekapcsolják a bloomot, aztán fennhangon hirdetik, hogy "hádé+nextgen"!
Most keztem el egyébként az új Call Of Juarez-t, remélem, a Dead Island-be is fektetnek majd ennyi energiát, mert iszonyat jó lett.
Trespassernek én kétszer is nekiálltam, és mindkétszer elakadtam még a legeslegelsõ pályán, vmi magasvasút állomásnál.
néztem én is a reviewkat, rendesen alul teljesített. emlékszem anno a megjelenés elött borzalomszép képeket mutogattak, hogy ez ingém meg minden, ahhoz képest nagyon ronda volt.
én egy betonkarika alá másztam benne egyszer, persze a raptor ott figyelt, lövöm mint a hülye, sikerült is eltalálnom egy vasat amin a karika volt, rámszakadt, se ki, se be :)
Hozzátenném, sztem manapság legjobban az epic optimalizál, és az unreal engine-ek mindig is nagyon jók voltak... Meg is van az ára egy unreal license-nek...
Csekkoltam moddb-n, moddolható csak úgynézki feledésbe merült... :/ Am cry engine 1 is sztem kidolgozottabb mint a 2, ha már itt tartunk, remélem a 3-nál jobban ráhasalnak az optimalizálásra, és nem csak az lesz a cél, hogy minél szebb legyen... De mondjuk ez fõleg a hardvergyártók hibája(is)...
Jah am a kézfizika is jónak tûnik meg minden, de ahogy a fegyvereket használja pl az kész botrány... Fõképp az animációkkal van nekem bajom ami nem technológia hátrányosságot jelent... :/
Fogalmazzunk úgy, hogy túl sokat akartak, az akkori szinthez képest, és idõ/pénz hiányában nem tudták tökéletesre csiszolni. Csak olyan furcsa nekem, mint régi motorosnak, hogy a HL2 havoc-jától esett hasra mindenki, amikor ez a "szar" 98ban tudta mindazt, csak éppen egy 600mhz-es pentiumon.. A lelõtt dínó frankón lehömbölödött a hegyoldalon, és lehetett dobálni a bögréket :)
Így ha most látnám elõször a csövön, én is röhögnék. Csak én végigtoltam vagy 5x, és hangulatban a mai napig a nyomába nem tud érni semmi.
98 oké meg minden, de a fizika sehol sem kompenzálja azt, hogy sehol sincs pl a half life-hoz képest, ami szintén 98... A baj a trehány, összecsapott megvalósítással van baj, nem az alap ötletekkel, vagy magával az engine-el... Valszeg többre lett volna képes mint amennyit kihoztak belõle, elég ha csúnya torkolat tüzet nézed, mert sokáig volt használatba a 2d-s torkolat tûz animáció, más játékokban mégis szebb volt... Nameg a modellek/textúrák is elég bénák és nem a részletességre gondolok... Az egész nekem olyannak tûnik, mintha csak ilyen átmeneti alfa megoldásbeli lenne a content, amit csak az engine teszteléséhez használnak, s késõbb kerülnek be a jobbak... De sajna ez ilyen béna... :/
Az a durva, hogy most olvasgatom a review-kat, és olyan orbiltális szinten húzták le, hogy hihetetlen.. Elképzelni sem tudom, hogy a HL1 meg az Unreal meg Thief után hogy nem tûnt fel nekik, hogy technológiai szinten mennyivel felettük állt ez a játék :)
Amúgy jönnek elõ az emlékek :D Volt olyan, hogy a raptor elõl egy felborult kisbuszba másztam be, az meg hörgött és dugdosta be a fejét az ablakokon, majd nagy meglepetésemre, úgy nekirohant a busznak, hogy az oldalára borult, és hosszú percekig szenvedtem, mire ki tudtam mászni belõle.. Aztán mikor az oldalán álltam, akkor taszított rajta még egyet, amitõl leestem. :D Na az volt para. Ott jött a spuri :DD
Rengeteg szituban mikor nekemrohant, próbáltam lõni, de ahogy nekemvágódott kiverte a kezembõl a stukkert.. Áhhhh. Mai napig közelébe nem ér semmi..
na aki a tresspassert fosnak tartja az meg is érdemli. az ajtóba akadt fegyver nekem is megvolt, szerencsére benn a házba volt egy uzi az ágyon, a dög meg nem fért be utánam:) úristen mekkora hangulata volt, emlékszem a vége után gyorsan újrakezdtem. Megvan az esély, hogy a dead islandbe is sokat fogunk szaladni, ha nem lesz elég fegyver és teszemazt a tetõcseréppel kell hajigálni a zombikat. bár gyanítom, hogíy ez inkább condemned megoldás lesz. lõfegyver alig, de lesznek közelharcra használható eszközök.
Abban reménykedem titokban, hogy ez lesz az elsõ olyan játék egy bizonyos régebbi mutatvány óta, amiben minden egyes alkalommal amikor feltûnt egy enemy, inkább elfutottam/felmásztam/elbújtam. :) Igazi survival hangulat kéne.
Ez a régi játék a trespasser amúgy, ami mindeki szerint egy fos, szerintem viszont az egyik legizgalmasabb és innovatívabb játék volt a korában. Bõven mindenki elõtt megcsinálták a havoc szintû fizikát (síndarabbal agyon lehetett dobni a tetõrõl a raptort :]), hatalmas bejárható területett, meg az "infamos" kéz fizikát, ami miatt hihetetlenül izgi lett az egész. Mások ugye emiatt utálták.. Bal egérgombbal lehetett kinyújtani a csaj kezét, jobbal megfogni dolgokat. Célkereszt nem volt, és menekülés közben simán elõfordulhatott, hogy miközben besprinteltem a házba beleakadt az ajtófélfába az AK, kiesett a kezembõl, és próbáltam összeszedni miközben rohant felém a raptor :DDD Csodálatos volt :DDDDDDDD
A Techland játékáról nem sokat hallottunk az utóbbi idõben, de szerencsére a Dead Island nem került a kukába.
Mivel már régóta nem hallottunk róla semmit, íme egy kis emlékeztetõ. A Dead Island egy FPS nézetben játszódó túlélõ horror lesz, ha egyszer elkészül. Egy házaspár repülõgépe, miközben hõseinket az napfényes tengerpart felé szállítja, egy zombikkal fertõzött szigetre zuhan. Ezek után a vakáció nem pont úgy alakul, ahogyan azt eltervezték szerencsétlen fõszereplõink.
Mivel egyik túlélõ sem kommandós civilben, valamint a szigeten elég ritka dolognak számít a fegyver, így elsõsorban az eszünkkel gyõzzük majd le a dögöket. Itt most nem arra kell gondolni, hogy hõsies sakkjátszmában futamítjuk meg a kevésbé értelmes zombikat, hanem sokkal inkább a manapság divatos fizikát használjuk céljaink elérése érdekében. A Techland szerint az über realisztikus közelharc során végig a torkunkban dobog a szívünk. Még minidg jobb, mintha a szemben álló zombi kezében dobogna. A lényeg, hogy a fejlesztés folyik gõzerõvel, csak a srácok eddig minden erejükkel a Call of Juarez: Bound in Blood westernre koncentráltak. Most viszont nekifekszenek a Dead Islandnek is, fõleg mert sikerült egy kiadót is találniuk. Várjuk szeretettel.
info: Gamestar
Ha ez nem csak duma, akkor kéremszépen ez: kõkeményen oda fog baszni mindennek. ZOMBIKAT. AKAROK. MÁR. L4D uncsi, és nem survival, resi2-t meg már rongyosra játszottam :DD
-Exceptionally faithful and detailed damage model, showing damaged skin, muscles and even bones
-A liquid, gas and electricity physics simulation system, which allows you to create your own unique ways of eliminating enemies
-Explore a vast, open world of a tropical island, on foot or in vehicles
Elvileg a Techland most csak a coj2-n dolgozik gõzerõvel. Addig minden más projectet "félredobott". Amint befejezik az elõbb említett játékot, folytatják a többi cucc fejlesztését is. (Warhound, chrome2, Dead Island)
basszus annyi rohadt E3mas videót meg sajtóközleményt nyálaztam át, de semmi...még egy két-három soros "lesz még ez is" kategóriás szösszenet sincs sehol...
Van benne, mert multi game volt, LANra és heat.net-re volt pörgetve (persze lehetett soloban is, de úgy nem akkora fun)..kérdésem arra irányult hogy vajon van-e hamachi szerver hozzá ;) mert én nem találtam, pedig gyors lehúztam a játékot...de az emlékek szebbek voltak ;)
Nah, csak megtaláltam: http://en.wikipedia.org/wiki/Flesh_Feast_(video_game)
Waaaaay back in the day: 1998ban nyomta ki a Sega, multis zombihentelõs..akár lehetett a L4D elõdje is xD
viszont aminek a címe sehogy nem akar beugrani, az is valami hasonló témájú cucc volt, egy szigeten ragadtunk valami vihar folytán, és egy ujságíróval kellett túlélni a zombi-szerû lényezetek támadását...valaki?
DSpace-t elkezdetm sorrendben: elolvastam a képregényeket, megnéztem a rajzfilmet, aztán nekiálltam a játéknak...az elsõ save point után pihentettem két hetet, aztán játszottam pár napot...na ez volt kb. két-három hete...mindig kedvet kapok hozzá, aztán gyorsan ki is verem a fejembõl xD pedig tényleg nagyon jól sikerült, de ezektõl a hirtelen a semmibõl elõugró rettenetektõl nekem is herótom van xD
Dead Space-t meguntam, miután 25x hanyatt estem majdnem a székkel. Olyan mint a doom3, olcsó ijesztegetõs trükköktõl meg hülyét kapok :D Amúgy jó játék.. :)
Na meg persze a Walking Dead-et is xD xD xD remélem ez a játék majd vesz át ezekbõl a képregényekbõl..na AZ sandbox xD xD xD
A kilátástalan helyzet fless nekem is hiányzik, a Dead Space mondjuk egész kellemesen megközelítette azt az érzést, amikor "you are really fucked" ;) de lehet ezt még fokozni xD xD xD Remélem nem szál magamban fogok zombik hordái elõl menekülni (kis túlélõcsoportokról álmodom, belviszálytól ingatag pszichéjû emberekre xD xD)
Emlékszik valaki arra az ósuli zombijátékra, valamilyen Feast volt a neve talán, ami egy ilyen romero-hangulatú,szigetes, külsõnézetes hentfesztivál volt?
OFF: Lammaer: "mosakodás ftw" meg "blabla?" mit is értesz ez alatt egész pontosan? Mellesleg távol állt tõlem a konzol vs pc vita, mindenki azzal játszik amivel akar, csak sajnáltam hogy a DRising nem jött ki pcre..(és remélem a kettõ jön majd) Úgy gondolom elég normálisan írtam, megtuisztelnél ha te is normálisan reagálnál....
Régi vágyam egy ilyen gém. DE még csak zombájos se kell, hogy legyen (bár az lenne a beszteszt :D), csak lehetne már egyszer kilátástalan helyzetbe kerülni egy játékban :DD Total Warban is azt szerettem mindig, amikor a nép fennmaradásáért kellett küzdenem, és jöttek a csirkearcú mongolok többszörös túlerõben, az Operation flashpointban is az volt a kedvencem, amikor lezuhantunk kopterrel az erdõben, és loholtunk a ruszkik elõl éjszaka, és a starcraftben is a védekezz a végsõkig missziók jöttek be a legjobban.