Sziasztok! Elakadtam a Damocles feliratú teremnél.
A nagy kõ nem úgy esett le ahogy kellett volna, nem úgy ahogy a legmagasabb lenne. PRóbálkoztam, de így nem ment. Nem lehetett elérni a tetejét. Közben megcsináltam 2 másik termet és visszajöttem. Most már a kapcsoló kar se mûködik...
Mit csináljak?
Ebben a teremben van három kapcsoló amibõl kettõ rögtön elérhetõ; egy a képen szemben balra (oldalról fel lehet mászni), egy meg a szobor mögött (oda is fel lehet mászni). A szobor mögötti kapcsolóval eljutható helyrõl, tovább lehet menni a képen szemben jobb oldalon lévõ platformra ahol szintén van egy kapcsoló, ami a szobor mögötti ajtót nyitja. Minden ajtó mögött megszerezhetõ egy kõ hasáb, amt a szobor letört kezébe rakva arannyá változtatja (ha mókázni akarsz magad is belemászhatsz), majd ha ezeket a szobor lábazatában lévõ helyekre beteszed kinyílik egy ajtó a vízaltt és kész.
Részletes leírás és videó, a banner alatti linken.
Én ezt sajnos megtettem egyszer, windows reinstall lett a vége. Azóta nem rakosgatom fel a legújabb drivereket. Na de ne térjünk el a topic témától. Amúgy bírom hogy Larával lehet ezeket a szaltós ugráló mozdulatokat csinálni, szép meg minden de nem látom értelmét. Mert még jó lenne ha egy csapdás részen így át lehetne menni mert így csak látványelemnek jók.
Van ebben is igazság, de ha nem halad akorral az ember, akkor lehet, hogy néhány játéknál szarabb lesz a megjelenítés, vagy tegyükfel jobban fog akadozni néhány új program... Ezért kell teljessen a saját egyéni renszer és kártya alapján rákeresni a megfelelõ új drájverre, amibõl hátrány nem származhat... A gond csak akor van, ha egy erõssebb kártyához való, vagy egy "mindenhez jó" drájvert teszünk fel a gépünkre....
A Far Crynál volt legutóbb ilyen hogy a driver érezhetõen jobb fps számot eredményezett. A legtöbb játéknál meg ki kell sakkozni hogy melyik grafikai réteget milyen részletességgel jelenítsen meg, még mindíg emléxem a Quake 4 nél mikor 45 perc csak az volt hogy beállítottam rendesen a grafikát. Mikor meg a Legend volt a soron és elõtte olvsatam hogy ílyen szép olyan HDR meg miegyébb akkor kicsit leizzadtam hogy ez most hogy fog menni de kellemeset csalódtam. TR ebbõl a szempontból is jó mert autómaitkusan és pontosan belõtte a grafikát a gépem szintjéhez mérten amit nem mindegyik játék bír normálisan megcsinálni hiába van auto detect graphics level.
Igen, azért én megjegyezném, hogy én is egy régi drájvert használtam a kártyámhoz, amivel még minimumon is akadozott a játék... Utána mikor feltettem a legfrissebbet, akkor meg simán elfutott a gém majdnem max-on mert az élsimítást 4 helyett 2-re tudom, ugy felrakni, hogy ne lassuljon be....
Ja mosz egy kb 2005-ös drivert használok és eddíg semelyik játékkal nem volt vele problémám (kivéve Lost Planetet mert abban a menüig nem jutottam ) de a Tomb Raiderhez visszatértve azért látszik rajta a profi optimalizálás PC-n meg az engine is jól meg lett írva ha csak azt nézzük hogy 1x az elején töltöget csak és akkor mekkora méretû pályát ad be...
Az is igaz bár én nem nagyon frissítem a drivert ezen a kártyán mert már néhányszor volt problémám velük. (egyik játék elmet ami addíg nem ami eddíg elment azon meg hibásak voltak a textúrák )
Egy pillanatra meg kéne azért állnunk, és leszögeznünk, hogy ez nem egy következõ rész, vagy folytatás.... Hanem egy 10 ÉVES JÁTÉK FELJAVÍTÁSA !!!!!!!!!!! Na most hasonlítgassátok....
amúgy én nem a konzolokat hibáztatom hanem a fejlesztõket egyszerûen nem hozzák ki a pc.bõl a maximumot mert nem éri meg nekik- ugyanazt kapjuk mint a konzolosok (tisztelet a kivételnek) és ezért mondom azt, hogy ez a játék visszalépés a legend-hez képest-mivel ott legalább volt next gen.
A te gépeden semmi oka szaggatni, nekem AMD 2200+ 767DDR Radeon 9600XT a konfigom és a TR gyönyörûen elmegy rajta.
Valóban, Legendet plláttam mindkét platformon, és... elég erõsen veri a PC PS2-t. Pedig még azt sem mondhatom, hogy a legújabb géppel rendelkezem (jelenleg X1600 ati, 2g ram, és 2,6 (vagy 2,8 most hirtelen meg nem mondom :D ) celeron, szal azért lenne oka szaggatni), de gyönyörûen fut. Csatlakozom a lentebb szóló kollégához, nekem is jobban tetszett a Legend, habár régi Tomb Raider-es vagyok. S hiába volt jelentõsen egyszerûbb, és jóval inkább akcióorientált, hozott valami újat, és akkor nekem arra volt ingerenciám. Persze azért ezt is végigjátsztottam kétszer :)
Szerintem is ég és föld a különbség a PS2 és a Pc között.... Sokan valszeg a portolásokra vannak kibukva.......és így általánosítanak...
Bárki megnézheti a Legend vagy Anniversary-t ps2-re és pc-re!!! Ha egy ócska pc-n nézzük össze, akkor lehet hogy nem lesz különbség, de máskülönben a Pc-s változat mérföldekkel szebb márcsak a felbontás miatt is.... Ha pedig már egy 800-600-as konzolos textúrát pc-n 1024-esre feljavítunk, akkor MÁR nem lehet konzolos a grafika, és a többi tunningot, még nem is említettem.... Úgyhogy nem tartom jó dolognak a konzolok hibáztatását....:D Remélem ezzel sokmindenki egyet is ért velem....
na igen pont ez a bajom...minden pálya ugyanolyan csak más környezetben tibet vagy egyiptom , tökmindegy-csak ugrálni kell összevissza a konzolos grafikáról meg annyit, hogy nézzetek meg egy ps2-es játékot +egy ugyanakkor készült pc-set -látni a különbséget a konzolok nem tudnak olyan dolgokat mint a pc (sm3, hdr, bump mapping pl) ez a legújabb konzolokra persze már nem igaz
Nekem azért tetszett jobban a legend mert változatosabb volt. Itt hiába mentél 4 különbözõ helyszínre, nem sok különbség volt...
Én pont azért nem szerettem annyira a Legendet mert nagyon könnyû volt, az Annyversary-ban legalább volt kihívás és nem tudtam végigfutni rajta. Meg én szertem ezeket a találdmeghogytudsztovábbmenni típusú játékokat.
jaja a #2137-ben megtalálod a trükköt, épp ott járok és hasonló érzelmekkel néztem be ide, de ha így menni fog akkor még nem törlöm és minden meg van bocsátva
szia... mivel kell vetõdni?? ha a SHIFT-et nyomom, leguggol Lara és a nyil billentyü hatására oldalra fordul maximum....de mivel kell ugrani????? vetõdni
A legendben élvezhetõ volt az akció, hangulat, az atmoszféra csak épen sétagallop volt.. az anniversaryban megvan minden ami a legendben plusz még kihívás is :)
Na ez mind igaz....! Csak a Konzolos grafika mibõl látszik....? Egy két példát, ha nem gond?
a depth of field az amikor a háttérben , távolabb álló dolgok elmosódva látszanak ez még nem egyenlõ a next gen-nel a legend ng nélkül nézett ki így mint ez full grafon sajnos lerí róla hogy konzolos grafika persze a közepest azért megüti....különben sem a graf miatt szeretjük
Megnéztem a Depth of Field-et és ki be kapcsolgattam, de nálam nem volt semmi textúracsere, mint a legend-nél..... Mivel ugyanazon a motoron fut a játék ezért szerintem itt Is NextContent....vagy mi a frásznak kellene lenni, amit ki be lehet kapcsolni.... De mivel ez egy remake, ezért gondolom nem akartak új nagyfelbontású textúrákat beletenni..... Szerintem így is nagyon szépre sikerült, és szívessen játszik vele az ember ilyen feljavított külsõ mellett és a legend-bõl örökölt új mozgáskultúrával.....
Szerintem a Tomb Raider most tökélesedett egy nagyon nagy klasszikussá!!!!
Jah és ha kikapcsoljuk a Legendben a NextContent-et, akkor megegyezik eme játék vizuális minõségével és merem állítani, hogy sok helyen még talán szebben is mutat, mint pl az egyiptomos pályák meg colosseumospályák....
Szerintem értékeléseknél maximum pontszámot érdemelne....
Depth of Field? Utána nézek.... De én konkrétan a NextContent-re gondoltam......mert az a nexzgen textúrákra cserélte le ezt a minõséget, ami most az Anniversary-ban is leledzik....
Csúnyácska? Ehhhh... Szerintem szép és jó a grafikája. DarkSectornak meg igaza van ez az eredeti Tomb Raider. Bár ahova fejlõdött a Legends az nekem jobban bejön. Szeretem az akciórészekkel egybekötött ugrabugrát, mert megtöri a kemény ügyességi részeket. Meg a Legends változatosabb is. De hát ez egy Remake.
Igen igazad van (én is ezt mondanám, ha nem a TR-rõl lenne szó), de ezzel csak az a bökkenõ, hogy ez a játék pont errõl szól és pont ez a lényege...... A Legend az ami nem igazi tombraider rész szerintem, mert túlságossan akciós lett...... És ez a játék kezdetben TR 1-2-3 pont ezt hozta el a rajongóknak az akkor újnak számító gondolkodtató/ügyességi játékmenetet, és ezzel hódított, hogy nem csak menni és lõni kell.... A grafika meg háát szerintem nagyon is szép, ahhoz képest hogy a legend-del ellentétben nem lehet Nextgen-t használni...... Az idegesítõ részek valóban kellemetlenek, de ezek nélkül túl könnyû lenne, és nem lenne többé tomb raider......
Ezzel nem rábeszélni akartalak, csak azért írtam ezeket, hogy igazából a Legend (Legend a 7.rész) lett aki kilépett a sorból (meg szerintem a tr 4-5-6 is túl akciós lett) és nem a mostani (8.) rész........
végigvittem vélemény: lehet hogy sokaknak nem fog tetszeni, de nekem egyáltalán nem jött be a játék 2007-ben kiadni egy ilyet... az egész játék arról szól hogy mész a (meglehetõsen csúnyácska)pályákon és ugrabugrálsz és keresed merre menj sztem nem kellett volna kiadni az eredeti játékot mai felfogásban 10 éve lehet hogy új volt +jó volt de ma már kevés ráadásul ezek az idegesítõ kombók szal én azt várom egy játéktól hogy szórakoztasson, ne pedig idegesítsen -ez a játék pedig sajnos inkább idegesített (megjegyzem a tr legend az egyik kedvencem, az a játék nagyon el lett találva, lehet az a baj ettõl is sokat vártam) na mindegy...ez csak az én véleményem, biztos van akinek bejön
Ha ott akadtál el ahol én, akkor nézd meg a videot amit linkeltem nem sokkal lejjebb !
AGRHHHHHHHHHHHHHHH.... A "Great Pyramid" nem embernek való pálya!!!!!!! Olyan másodpercre pontos idõ és mozgáskoordináció kombinálva a billentyükkel kell, hogy ezt csak idegbeteg remegõ kezû cyberbuzik csinálják meg egybõl. Ezzel nagyon lehúzták a játékot... Kár érte.
de hát ha 100%os profil kell azt találsz máshol is és be is volt linkelve :)
Én nem aktiváltam a csapdákat. Viszont így nem lehet a végén visszaugrálni úgy, ahogy az a végigjátszásvideóban volt(nem jön ki a falból egy perem,amin meg lehetne fogódkodni), hanem mágneskötéllel kell visszalendülni, úgy ahogy az elején lejöttél.
Pedig úgy kell ahogy itt lentebb mondták. Ahol állsz arrafele kell majd a faltól elugrani és alkapni a peremet (mármint azt a peremet amelyik a képen most közelebb van). Ott ésszel másszál fel a penge miatt (nem a Wesley Snipes ) és ne egybõl a rudra próbálj ugrani, hanem a falon van egy repedés arra és onnan a rudra. Aztán már csak egy ugrás az artifact. Anno itt én is sokat tököltem.
Falon futva, majd faltól elugrás, de nem mindegy mennyire van kiengedve a kötél. Ha jól emlékszem, akkor azon a falon festett alakok vannak. Na én kb. a derekukig (úh de hülye szó ez) ereszkedtem le, majd úgy lengés ameddig lehet, és úgy pont elkapta a peremet.
Nagyon köszönöm Azt hittem itt ért végte számomra a játék... Bár még ezek után is eltartott egy ideig míg rájöttem hogyan is kell ezeket összehozni, hogy el is találjam de sikerült.
Legyetek szívesek, ha bármilyen kérdésetek van, azt nagy nyomtatott betûkkel, lehetõleg minél nagyobb betûméretet használva tegyétek fel, mert ide csak vakok és gyengénlátók járnak, így nem fogják tudni elolvasni az aktuális kérdést.
/sigh
jobb egér gomb, kentaur kijelölése, amikor kép elhomályosodik akkor SHIFT valamelyik irányba és AMIKOR HALLOD A PITTYEGÉST! (vagy amikor piros lesz a célkereszt) akkor lõni!
valaki legyen szives elárulni, hogy kell a kentaur fejét célozni a lassításnál, mert már az idegroham kerülget
Hi, egy kis help kéne, oda hogy lehet feljutni? :-/
Köszi a választ, de én is így próbáltam, azt hittem máshogy kell, de mindig eltalál és kinyiffanok, hátrálva szaladok+ lövök mégis honnan lássam azt is hogy kerül a szöges izé a hátam mögé, és ott is ugyanúgy rámtaposott. Amúgy rákerestem a fórumban hogy: t-rex, meg dinoszaurusz, de nem adott ki semmit, azért kérdeztem.Köszi.
nehezen ÉN A Greece: St. Francis Folly -NÁL VOK ELAKADVA! PONTOSAN OTT AHOL 4 KÜLÖNBÖZÕ KULCSOT KELL MEGSZEREZNI, NA SZOVAL NEKEM PONTOSAN A VIZES RÉSZNEK A KULCSA KELL! NEM TUDNÁ,VKI ELMAGYARÁZNI,VAGY VMI MAGYAR VÉGIGJÁTSZÁS-T AJÁNLANI?????? ELÕRE IS KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGETEKET!!!!
Addig lövöd míg az életereje alatti kis csík feltöltödik maxra, akkor elüvölti magát, és mikor feléd rohan egyszercsak megjelenik allul egy mindenirányba mutató nyíl. Akkor a vetõdés +irányt adsz (ekkor a kép belassul) és mikor a két célkereszt pirosra vált, lõsz. A dinó nekimegy a falnak. Ha ügyessen manõverezel ezt meg tudod csinálni úgy hogy azoknak a szöges gerendáknak menjen neki. Egy idõ után kampó lesz neki. De ha van idõd lödözheted is.
De le van ez itt írva már vagy 100x, rákereshetsz a keresõvel is és videó is van róla a banner alatti linken.