Ezen hogy futna? http://www.teszvesz.hu/item333784865_leadtek_winfast_geforce_px_8600_gts.html
Amióta feltettem az orosz patcht, azóta a lovaglós részek belassultak, fõleg a vége felé, mikor mennünk kell a kikötõbe és sok katona jön. A városokba egyáltalán nem lassult be, max egyszer kétszer egy tizedmásodpercre mikor vkire ráugrottam és nyakon szúrtam. Akkor hol állítsak, Gunner? :)
No, összedobtam egy kis videót az eddig kijött trailerekbõl ... vessétek rá szemeitek! Assassin's Creed Trailers (a muzsika ami alatta szól: Apocalyptica - I Don't Care)
Hogy érted, h meghúzom picit a gt-t és máris gts lessz belölle?
Én csak március 28-án írom át április 11-re a megjelenést a FAQban ... addig remélek :) (persze csak ha március végén már nem lesz a kezemben a kicsike)
nem az a baj h 512es kártyád van, hanem h ddr2es!!! 8600gt ddr2 vs ddr3? öngyilkosság :D 8600gts vs 8600gt ddr3 ? meghúzod picit a gt-t és máris gts, ennyi :) add el valami hülyének, vegyél ddr3
remélem hogy a game már tényleg meg fog jelenni április 11-én
Bocsi, hogy késõn reagálok. Tapasztalatom szerint egy játékállást úgy a legegyszerûbb megérteni, ha két részre vesszük: 1. Pozíció mentése 2. Állapot mentése
A pozíció esetében csak az utolsó mentésnél aktuális térképet menti a játék. Minden térképen van egy (lehet több is ... akkor viszont a legközelebbi) pozíció, ahol töltés után megjelenik a karid.
Állapotnál pedig a missziókkal (mellékküldiket is beleértve) kapcsolatos dolgok mentõdnek (megcsináltál -e már egy mellékküldit, hány keresztes lovagot öltél meg, stb.), s ahogy a pontos helyzeted, a térképen található nem missziókkal összefüggõ karakterek állapotai is elvesznek.
Amiket leírtam nem tények, inkább tapasztalati úton szerzett információk.
Vki azt írta, h az nem a legjobb, ha 512 MBos karim van. (geforce 8600 GT) Viszont pl a Pc dome oldalán az ajánlott gépigénynél pontosan a (directx10 kompatibilis) 512 MBos kártya szerepel.
Ja furcsa mentési rendszere van... viszont pl templomosok neutralizálása után szerencsére elmenti..., csak éppen nem ott folytatódik ha kilépünk :( legalább statisztika mentés van...
view pontok megmaradnak szerintem, csak a többi nem :D
hm érdekes a játék mentési rendszere, volt 2/10 view pointom ezt felnyomtam 8/10-re és ugye minden pont végén kiirja hogy saving, erre kilépek késõbb megint be és nagyon nem onnan kezdte ahol mentett és a view pointok se maradtak meg, valaki elmagyarázná a mentési rendszert??
Valaki akinek van rá idelyee berakna egy képet ami ugy készült hogy minden low-on van? pls má nem nagymegterhelés:D
A FAQban sem ez áll konkrétan, Hmuda anno kijavított ... én is ezt hittem :), pedig én írtam a FAQt :). A *-gal megjelölt kártyák esetében csak a PCI-E verziót támogatja. Ahol nincs csillag, de ott van a támogatott kártyáknál, ott elvileg jó a AGP-s is.
Több fórumban keverik a Core2Duo procikat a dual magos P4-ekkel, illetve a minimum rendszerkövetelményeknél csak a csillaggal jelölt videokártyákból nem támogatott az AGP verzió.
Nálam P4 3,2 GHZ 2 GB RAM GeF 7600 GT AGP XP SP2 egész jól elfut, csak a harcoknál lassul be nagyon.
ezért kérdeztem pont mert olvastam a faq-ban de valahol azt irják hogy megy agp-n is meg ami faqban van gépigény az se teljesen igaz:S Haver Pentium 3GHz val 1gbrammal játszik VGA-ját nem ismerem de dfut neki a game 1magos procin is
hali!! az Assassin's Creed-hez télleg csak 2 magos proci jó? Vagy elindul 1 magossal is? ilyen az én gépem: Amd Sempron 3200+, Ati Radeon HD 2600XT 256 mb pci-e, 2gb ddr400 RAM. Ezen a gépen elindulna?
Hát azért egy kicsit többrõl van szó: van pickpocket (zsebtolvajlás), meg piaci bódé rombolás, meg ijászok levadászása... na meg ott van az a kilenc személy, akit ki kell nyírni...plusz még egy vki a végén.
Én még nem járok ott, de annyi az egész lényege, hogy felmászok minden magas helyre, közben kihallgatok egy csávót, megmentek pár embert meg lekardozok x embert? És ennyi?
Úgy beszéltek errõl az orosz pacth-rõl mintha vmi újdonság lenne. Én már két hete végigvittem ezzel az orosz megoldással...