Najó, azt ne feledd, hogy az FF7-ben az egész gamma a worldmap-pel és az alaphelyszínek minden nyûgével rajta van midegyik CD-n. Szal. nincs az annyi CD valójában! Az viszont igaz, hogy a DS limitált tudásásval nagyon száni lenne, ha még jól lerontanák a minõséget tömcsizéssel is...
az mindegy a tonyhawk is egy cd és ráfér a 32 megás n-gage kártyára az átirat
a textuárk és képek kicsinyitésével a zenék minõségének rontásával, új tömörítési módszerekkel könnyedén le lehet csökkenteni egy játék méretét amikor portolásról van szó
Én a legjobban egy FFVII DS portnak örülnék. Az sem baj, ha egy az egyben átírnák, sõt lehet hogy az lenne a legjobb. Viszont az FFIII is nagyon tetszik. Jöhetne már...
Nem akarok senkit megbántani, de ez még PS1-en is botrányos lett vón! Ha már 3D-sre akarták csinálni, miért nem a BoF4-et vették mintául, vagy inkább maradtak vón a jó öreg felülnézetes rajzolt izo3D-nél. Abból gyönyörûségeset lehetett volna kihozni, ez meg inkább nyögvenyelõs (hiába látszik az igyekezet).
Jól haladtok. Ha marad ez az ütem és nincs fölös hzsz., akkor olyan 150 körül lesztek túl a 100-as álomhatáron! Nagyjából, de ez az arány romolhat is.
"Remélem nem fog olyan jól eladni"
Hiú ábránd. :D :D Kis képernyõn nem lesz vészes szvsz, felülnézeti dungeon nem néz ki egyáltalán rosszul, a csatában meg legalább animáltak a monszták is. =) Cell shading FTW!
(TBD)Final Fantasy III (TBD)Final Fantasy Crystal Chronicles: Rings of Fate (TBD)ASH (U)M&L partners in time (J)Iron feather (U)Xenosaga1+2 (U)Contact (J)Ys strategy (U)Children of Mana (U)Lunar: Dragon Song (TBD)Western Lords (U)Magical Starsign (Magical Vacation 2) (TBD)Tales of tempest (TBD)Baten Kaitos (TBD)Mogitate Tingle no Barairo Rupee Land (AKA: Tingle RPG) (TBD)RuneFactory (U)TAO: Mamono no Tou to Mahou no Tamago (Tao's Adventure) (U)Lunar Knights (J)Zoids Saga DS: Legend of Arcadia (TBD)Dark Reflections (TBDAzure Dreams (U)Pokemon Ranger: The Road to Diamond and Pearl (U)Pokemon Diamond (U)Pokemon Pearl (U)Lost Magic (U)Sectrobes (U)Deep Labyrinth (TBD)Eragon (J)Digimon Story (U)Custom Robo DS (U)Harvest Moon DS (U)Pokemon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team (TBD)Dragon Quest Monsters: Joker (U)Dragon Quest Heroes: Rocket Slime (U)ore no sentoki(Freedom wings) (U)Mega Man Battle Network 5: Double Team DS-8.0(gamestats) (U)Spyro: Shadow Legacy (U)The Chronicles of Narnia The Lion, the Witch, and The Wardrobe-7.2(gamestats) (J)Korokke! DS (J)Bouken-Ou Beet: Vandel vs Busters (TBD)Far East of Eden II: Manji Maru (J)Tsubasa Chronicle (J)Tsubasa Chronicle 2 (J)Naruto RPG 2: Chidori v. Rasengan (TBD)Naruto RPG 3: Reijuu vs Konoha Shoutai (J)Doraemon: Nobita's Dinosaur 2006 (TBD)Wizardry Asterisk: Hiiro no Fuuin (J)Konchuu Kakutou: Mushi 1 Grand Prix (J)MAR Heaven: Karudea no Akuma (J)Gouma Fuden Izuna (J)Metal Saga (U)Londonian Gothics Meikyuu no Lolita (U)Castlevania: Portrait of Ruin (U)Castlevania: dawn of sorrow (TBD)New Mega Man DS(temp title) (TBD)Yggdrasil Labyrinth(Sekaiju no Meikyu) (TBD)Yu Yu Hakusho DS (TBD)Kawa no Nushi Tsuri(Legend of the River King) (TBD)Shin Megami Tensei DS
Van közte, amelyik nem igazán RPG. =) A (J) az Japan only. :P
DS-re atomütõsre lehetett volna csinálni animált, prerendered hátterekkel. Csak hát azok PS1-en is 4 CD-t (2,5 gigabyte-ot) foglaltak.
Kedvenc Metroid Prime-om DS-es változata, így sokat ígért. Sokat is dolgoztak rajta. A játék introjáért már megérte, mind képben mind zenében nagyon ott van, bár valóban kicsit túl van tömörítve sajnos.
Tényleg klasszikus FPS a GC-s Prime-okkal ellentétben, ez mind az irányításban, mind a jóval silányabb és nem annyira klasszikus metroidos egyjátékos módban megnyilvánul. Azért jó ez így is, csak Samus folyamatos fejlesztgetésének izgalma hiányzik.
Irányítása szinte tökéletes, Phat DS-en a thumbtrappel játszottam, az szinte egy-az-egyben PC-s bilentyû-egér jelleget kölcsönzött neki, nagy hátránya volt, hogy az ikonokat igen nehéz volt eltalálni. A Lite hosszabb és kövérebb stylusával viszont teljesen jól irányítható, talán boss fightok kivételévek sosincs olyan érzése az embernek, hogy kényelmetlen vagy pontatlan lenne. Viszont nekem egy óra játék után eléggé fárasztó.
A grafika DS 3D-hez mérten nagyon szép, azért a GC-shez hasonlító korai vélemények még a DS megjelenése tájékáról eléggé túlzóak voltak. Design jeles, a helyszínek és az ellenségek is jól néznek ki, ami nekem inkább hiányzik, azok a zseniális effektek a GC-s verzióból (a "térgörbület" erõs lóvedék kilövésekor, vízcseppek a visoron, vagy épp Samus arcának betükrözõdése). A menürendszer meg a HUD kivitelezése viszont nagyon állatra sikerült. Zene, hangok terén tökéletes.
A játékmenet sem rossz azért, tetszenek az ellenséges fejvadászok, mint minibosszok, a rendes boss-fightok viszont nagyon elmaradnak a GC Prime-is bossoktól szvsz, meg talán a monszták is kevéssé érdekesek. Azért jó, van sok szkennelhetõ info, mindenképpen a DS egyik legjobb címe. Multiban nem próbáltam.
"hát a PS1-es JRPG-k is zseniálisak voltak"
PS1-es grafónál ez talán egy hangyafasznyival szebb. =) (mondjuk ez full 3D, nehéz megítélni)
Nekem sem jön be annyira ez az experimentális low-póva 3D, de hát a PS1-es JRPG-k is zseniálisak voltak. Játékmenetben meg alig változott valami a 10 év alatt.
Grafika DS-es mércével nagyon szépnek mondható... nekem így elsõ blikkre a DQMJ cell-sheded 3D-je azért jobban bejön egy fokkal. Az egész klasszik FF 3D-ben, kíváncsi vagyok a stílus-os irányításra.
Ami übergáznak tûnik: a rengeteg random csata elõtt (nagy részébõl gondolom el akar majd menekülni az ember) ezt a 2mp-es töltõképernyõt végigvárni embertpróbáló lesz. A Bowser-wannabe boss nagyon jól néz ki. =)
/ hapci
Te is írhatnál review-kat ezekrõl is! Multi tester review-s tápig lesz! :DDD
Tûrhetõen f*szányos GC metroidból egy viszonylag snassz (sajnos) igazi FPS-t csináltak. Nista lock-on, van viszont célzás, ami jól használható, de azér' ez SZVSZ back step.
+ a DS hulladék 3D-s képességeihez képest tök kifejezõ és stílusos gráfik + hozzáillõ, stílusos, electro-prüntyi-prüntyi muzák + Wifi-s deathmatch ad pár perc szórakozást (meg kudarcot is) + baromi jó hatása van annak, hogy a touch screen-en van a fegyverváltás, scan, golyó stb. + alapjában véve jó tükrözése a GC-s változatoknak
- hiába stílusos a gráfik, azért lõttem már pár pixelre úgy, hogy ott nem is volt enemy, csak ez éppen nem úgy lászott (DS-nek nem a 3D póva a profilja) - hardware-es, auto bullet time néhány nagyobb helyszínen, sok enemy-vel - aki kitalálta az "evacuate in mm:ss" részeket a Metroid-okban, azt halálra kínoznám
Klasszikus 2D-s ugri-bugri Májió játék, szellemesen a DS-hez igazítva. Asszem ezzel mindent el is mondtam. Jópofa kikapcsolódás az egész, amíg nehezebb világokba nem ér az ember, ahol azér' kell egy kis türelem.
+ szép, színes, idióta világ + szép, színes, idióta zene (illik az egészhez) + gyönyörû 2D-s, rajzos gráfik, ügyes 3D effektekkel ötvözve + zseniális, változatos, ötletes level design + pöpec gameplay + minijátékokkal is el lehet ökörködni párszor + wifi-s feature-ök is nyújtanak pár jópofa extra percet + jó replay value (a pályákat simán újra lehet játszani, mert annyira jól vannak szerkesztve - amúgy sima Mario kliségbõl vannak)
- Májió taszító karaktere - Luigi taszító karaktere - ilyen sz*r mentési módszerrel single Mario módban még nem találkoztam
Aaa keeedveeenc játékom déessre az új 2D Májió(!), pedig teljes szívembõl utálom a Májiót, de az a játék pöpec.
/ idetalál
Áh, nagggyon jó tápig!
Az eredeti DS topik tele van PC-s topikokat is megszégyenítõ, "hogyan/mivel flesseljem a DS-emet", "miért nem jó ez a flash card" warez-búzákkal.
NintenDogssal kijátszott már?
Láthatunk értékes szólást itt ever?!
Igen!
Ha nem tudnád, ez a NamcoBandaiCapcomAtlusEnix új játéka, a Hirokazunoi Rozaszinelefant no Densetsu 100 Hozzaszolas!
Azé ez így kemény lesz! Szóljatok Csípnek meg aAby-nak! Csíp DS kalmár és nincsendó offisl csencser, aAby pedig Ds-es, warrezellenes propagandista, neki nagyon fog tetszeni a kezdeményezés...