Dixie Flatline, 18:44 - PC X360 PS3 - Játék: Akció
(HW Insider) Ellátogattunk a Budapest Game Show játék-rendezvényre, ahol sok szép játék közül egybõl a Kane & Lynch-re vetettük rá magunkat Birdy kapitánnyal. Kooperatív hentet nyomtunk, ahol függõlegesen megosztott képernyõn irányíthattuk egykori üzlettársait cserben hagyó Kanet és az õrült, állandóan piruláit hiányoló Lynchet. Sajnos a korábbi silány videók az X360-as változat grafikáját tükrözik. Tehát a játék egyszerûen ronda, legalábbis 2007-ben ez a tálalás csak a legnagyobb jóindulattal nevezhetõ emészthetõnek. Mindezt tetézi a katasztrófális irányítás és a néhol bukdácsoló játékmenet. De a legnagyobb probléma mégis az, hogy fogalmunk sem volt éppen merrõl lõnek ránk. Piroslik a képernyõ, egyszercsak elhasal valamelyikünk, s ha nem érünk idõben földön fetrengõ társunkhoz a játék már véget is ért. Sehol egy indikátor, mennyi idõnk van még társunk szívébe adrenalin injekciót döfni és az sem egyértelmû épp hány lábbal állunk a koporsónkban. Jómagam alakítottam Lynchet, így aztán sörétesre voltam kárhoztatva, ami tipikus épületharcra tervezett fegyver. Távolra kénytelen az ember pisztollyal puffogtatni és irigykedve nézni társát, amint egy SSG552 gépkarabéllyal sorra szedi le az elleneket. A szinkronhangok viszont brutálisak. Lynch minduntalan szekálja Kanet és panaszkodik neki. Minden mondatban legalább két fuck elhangzik, amit csak üdvözölni tudunk Jack Bauer visszafogott fenézése után. Szóval a K&L a mostanság divatos konzolportokkal ellentétben PC-n lesz igazán élvezhetõ, ahol nem tart majd három másodpercig megfordulni, nem kell a kamerával és a célzással bénázni és a távolban elmosódottan látszó ellenségeket bemérni, illetve a grafika is remélhetõleg százszor szebb lesz.
"Az Eidos Interactive útjára indította a Kane & Lynch: Dead Men hivatalos weblapját (ITT). Azóta kiderült, hogy a játék engine-je olyan fejlett, hogy az AI akár ezer karaktert is képes kezelni egyidõben, egy helyen (tömeg jeleneteknél ideális lehet), a weblap maga pedig máris besöpörte elsõ díját a szép dizájnért by Design Licks."
Otherworld.hu
inkább novemberben hiszek én is,wikipedia nem ilyenekkel foglalkozik,rég frissítették.
Véleményem a játékról: Nagyon eltalált,hasonlít 1,2 Tarantino filmre,tulajdonképpen az ilyen ötleteket elõször filmre szokták vinni,és utána játékra,de örülök,h fordítva van. Remélem,hogy az átvezetõ mozik végig olyan minõségûek lesznek,mint a wallpaperek,és gondolom folyamatosan civódnak egymással Kane és Lynch,ami kissé vicces lesz,talán lesz is 1,2 olyan küldi,amiben csak az egyikkel,vagy csak a másikkal megyünk. Viszont az egyik wallpaperen rajta van Hitman(!!!)is,remélem,h nem lesz telebombázva Hitmanes vagy más videójáték hirdetéssel,viszont bármi más reklám lehet benne,mondjuk Coca-Colát isznak a kocsiban meg ilyesmi,az reálisabbá tenné. És van egy olyan Tarantino-s film,ami szinte tök ugyanilyen.A legjobb az lenne,ha itt is lenne egy (vagy több)bejárható város,amit szabadon be lehet járni,de ez tuti nem lesz,max az átvezetõkben.Igéretes,és a zene illik hozzá,habár hosszútávon unalmas(a zene)
Nincs errefelé valami nagy tolongás. Na mindegy, itt egy kissé rossz minõségû videó.
Hardwired ismét elõállt némi információval:
A GameInformer legújabb számában zaftos Kane & Lynch információk láttak napvilágot. Ne is szaporítsuk a szót, rögtön vágjunk is bele mit rejteget az IO Interactive legújabb szuperprodukciója.
Kane tudomásul vette, hogy élete utolsó állomása felé zötykölõdik egy poros rabszállító buszon. Nincs mentség, nincs kiút, hamarosan véget ér a tánc. Hiába a nevéhez fûzõdõ számtalan gonosz cselekedet, van valami megnyugtató abban, hogy ennél rosszabb már nem érheti az életben. "Feküdj, most!" - kiáltja valaki mellette, majd elszabadul a káosz, amint egy teherautó ökleli fel megvadult bika módjára a buszt. A következõ pillanatban már az aszfalton fekszik elterülve. Egykori rabtársa, az ügyeletes pszichopata Lynch segíti talpra baljával, míg a jobbjában lévõ sörétessel a közeledõ zsarukat teríti le egymás után. Lynch szúrós pillantása tudatja Kane-nel, hogy nem a megváltó jött el érte, s nem is mentõakcióról van szó, inkább emberrablásról. Talán jobb lett volna a busszal végleg célba érni.
A két karakter szembenálló személyisége, s az egymásra utaltság képezi az IO Interactive nézdahátam perspektívájú játékának az alapját. Bebörtönzése elõtt Lynch élte az átlagemberek szürke életét Detroitban egészen addig a napig, míg misztikus eszméletvesztések, majd azt követõ rémséges látomások nem kezdték gyötörni. Állapota napról napra rosszabodott, ezért gyógyszerekhez nyúlt. Kezdetben sikerült elnyomnia a látomásait, ám egy nap feleségét vérbe fagyva találta a nappaliban, s egyáltalán nem volt biztos benne, hogy nem saját maga tette. Kane-nel való találkozásakor Lynch már lényegében egy leszedált pszichopata, akit egyedül a zsebében lapuló gyógyszerek tartanak vissza attól, hogy tomboló vadállattá váljon.
Kane karaktere egy kicsit komplikáltabb. A siralomház elõtt Kane a The Seven nevû nemzetközi zsoldos szervezetnél ténykedett, ahol brutális pragmatizmusával és kiváló tárgyalóképességével vívott ki magának elismerést. Egy rablás során valami balul sült el. Kane elárulta megbízóit és lelécelt a zsákmánnyal. A The Seven egyes tagjai azonban túlélték a balhét és most elrabolták Kane-t, hogy feleljen múltbéli cselekedeteiért. Elõtte persze neki és õrült társának két sovány hetet adnak a lopott áru visszaszerzésére, különben kiírtják a családját. Kane tehát megmentheti szeretteit, de végül mindenképp a siralomházban fogja végezni, helyére pedig a kiszámíthatatlan tolvajt, Lynch-et ültetnék - feltéve, ha különösebb tüzijáték nélkül végbemegy az akció.
A két srác nagyon különbözõ, mégis ugyanazért a célért kell küzdeniük, igaz más és más feladatok teljesítésével. Kane profi, Lynch pedig egy bandita. Kane megõrzi a hidegvérét, Lynch pedig kezdi elveszteni józan eszét, legalábbis ami megmaradt belõle, magyarázza Jens-Peter Kurup játékdizájner. Megpróbálják helyrebillenteni az életüket, de végül mindennek nagyon rossz vége lesz.
A játék sokban hasonlít a Freedom Fighters játékmechanikájához. Nem nagyon akartak a jól bevált vezérléstõl sem eltávolodni. Ahogy a FF esetében hõsünknek egy kisebb csapat segített visszafoglalni New York City-t a szovjetektõl, úgy a Kane & Lynch-ben rögtönzött bûnözõ brigáddal tehetjük ugyanezt. A nagy akciózás hevében nem lesz módunk menükbõl és azok almenüibõl kiválasztani a megfelelõ parancsot. Egy gombnyomással utasíthatjuk õket, hogy utánozzák cselekedeteinket, támadjának, vonják el a célpont figyelmét vagy vonuljanak fedezékbe.
A stratégiai pozicionálás létfontosságú lesz, ám nem kívánjuk Full Spectrum Warrior-hoz hasonló mélytaktikai manõverekkel lekötni a játékosok figyelmét. Gyorsléptékû, nyers akciójátékot készítünk, sok vérrel és füsttel, ahol nagy csúzlikkal kell a világ városaiban lõszert pazarolnunk, fejtegette Kurup.
Hardwired újabb infói: A Game Informer borítón keresztül már pár napja kiszivárgott, hogy az IO Interactiv a Hitman sorozat és a Freedom Fighters után egy újabb frencsájzt indít útjára Kane & Lynch: Dead Men címmel. Ma az EIDOS egy egy szokás szerint szûkszavú, ámde rendkívül semmitmondó sajtónyilatkozatban be is jelentette a játékot, amely egyelõre X360-ra és PC-re érkezik, de a készítõk szerint a PS3 verzió se késlekedik majd túl sokáig. Szóval eddig annyit tudunk, hogy egy coop módra koncentráló innovatív gengszterjátékra szmáthatunk, megjelenés jövõre. Az elsõ két kép, nem épp földbedöngölõek, de hangulat biztos nagyon rendben lesz, mint az IO játékokban mindig. Elsõ kép, második kép.
Megjöttek az elsõ rossz minõségû és semmitmondó képek.
Biztos hogy jó játék lehet mert az io interactive egy hires játékfejlesztõ cég.Én VÁROM:D
Kane & Lynch: Dead Men, ez lesz az Io Interactive újdonsült lövöldözõs-mészárolós nézdahátam perspektívájú játéka beépített kooperatív móddal, intuitív csapattaktikával és a szingli kampány mellett egy jókora többjátékos résszel. Az io-nak volt egy hasonszõrû próbálkozása Freedom Fighters címmel, mely nagy valószínûséggel a rossz marketing és a tengerentúlon kevésbé emészthetõ tartalom miatt gyengén muzsikált, a játék maga viszont remek volt, úgyhogy mindenképp megér egy újrázást.