Azt lehet tudni, hogy miért lépked ki mindig random módon a Windows-ba? Ma raktam fel, de hol a menüben fagy ki, hol verseny közben, de egy szakaszt még nem sikerült végigtolnom... :S Vagy ez csak az én "speciális" verzióm miatt van? :)
sziasztok ma tettem fel a játékot meg a patchet,de olyan 10 percenként az asztalra ugrik,letesz magát kicsibe,de utánna minden gond nélkül tudom folytatni. ez mitõl van? amd 5200+,3gb ram, ati hd4830;logitech force ex-el játszom
Sziasztok nektek megy az online játék nekem sehogy nem megy,portot nyitottam neki a:30002-est mégse.A CD Projekt support munkatársa azt állitja megszünt az online támogatás.
Hihetõ ez?
én is ezt olvastam hogy már nincs többé online
Sziasztok :) Tudnátok egy kicsit segíteni,hogy kormánnyal jól mennyen? Az atyaúristennek sem akar nekem sikerülni :S Itt a beáll.-okra lenne szükségem.
Én csak a holtjátékot vettem 3%-ra,mást mindent hagytam. Milyen kormányt használsz?
Következõ a gondom a játékkal... Magyar verzió van meg. Felteszem, Protect sysytem után újraindítom a gépet, majd elindítom újra a játékot. Bejön a Colin Mcrsae Dirt felirat középre, és utána fekete képet látok idõtlen-idõkig. Anno ment a játék, szóval a gépem elvben jó hozzá. Konfig: AMD 3700+; 1 Gb RAM /4x256/; nVidia 7600 GS Segítségeteket köszönöm elrõe is!
Na! Talán tudok segíteni! Elõsször is töröld a játék minden fájlát! Másodszor meg valahol a letöltött fájl mellett van egy magyar readme,ahol van magyar leírás.Pontról pontra járj el.! Énis majdnem elrontottam!
Nekem ilyenem nincsen! :( Sõt, most nem volt semmiféle régebbi fájl a gépen... Milyen letöltött fájlra gondolsz? ISO-m van, Patchem, Tweakem, meg egy exe-m.
Sziasztok! Az a gondom, hogy egyik napról a másikra a játék sebessége 10-15 FPS -re esett vissza, már a menü is akadozik. Ezen kívül minden játék hibátlanul mûködik. A gépen semmi változás nem történt a lassulás elõtt. A számítógépem: Q8200, GTX260, 4 GB RAM, G25 kormány. Mi lehet a megoldás? Elõre is köszönöm!
ÁÁÁÁ!!!! feltettem a demót és kb miden 2 perc után megfagy a játék. AZ kép nem mozog és az autó zúg.
Am meg nagyon késik az irányítás. Ez miért vvan?
Teljes játékkal játsz! + Lehet hogy szaggat,és azért késik.
Sziasztok.Megvettem eredetiben a DRTI-et és nemtudom rá felrakni a patch-et....amúgy meg online-ra se enged fel,ez miért van?Amikro belemegy hogy felhasználó meg jelszó meg ezek.akkor olyan hülyén viselkedik..akadozik meg nem megy bele pl. a felhasználó névbe...ez mitõl lehet? Amúgy magyar és Topselleres a game :) Segítségeteket elõre is köszönöm!
PLS help me! elindul a gém, de inaktivba vált a monitor... tipikus hang van kép nincs efeket :S
sziasztok egy kis segítség kellene, nem régen vettem egy logitech momo racing kormányt, de nem mûködik a dirttel, minden másik játékkal pedig igen, tudja valaki hogy mi lehet az oka? elõre is köszi
Hello! Pedig mûködnie kell ezzel is,csak higgy benne!
hali hogy lehet engedni a mentést? NEM EREDETI elõre is köszi a választ
sziasztok.egy amator kerdes:speedlink strike2 gamepadot szeretnek hasznalni a dirt-hoz.mit kell pontosan tennem?"elvileg" installalva van es a teszt mukodik is de ha elinditom a jatekot es bedugom a gamepadot,nem erzekeli. elore is koszonet a valaszokert
Sziasztok! Nekem az lenne a problémám , hogy a Dirt Executable a játék közben hibát észlel és leáll közben fekete képernyõ keresgéltem mi lehet a probléma de nem tudom ahol néztem külföldi oldalakon ott is ez volt a problémájuk. Elõre is köszönöm Elõre is Boldog Karácsonyt kívánok a fórumozóknak és mindenkinek!
ja és még valamit az baj ha Windows 7 Ultimate operációs rendszerem van?
hi nekem a felbontással vannak problémáim. pecs fent van,de ha 1080ra állítóm 16:9 arányra kilógnak dologok a képbõl,persze ugy,h nem is teljes képernyõn fut:S nem értem mi a probléma
DIRT ALL IN ONE EDITOR
What The Tool Does The DiRT AIO-EDITOR is an all in one tool for the colin mcrae: DiRT game. With this tool you can change, enable and/or disable various options in the game with only one click. It is perfect for players who do not want to have much work to get there DiRT better. Just try it, you will be love that small caompact tool and if you have any questions you will find my contact at the bottom of the page.
Tool Features
• Turn ON/OFF Autoreset • Change Break Strenght • Change Tyre Grip • Enable/Disable DamagePlus • Enable/Disable DirtierMod • Enable/Disable Mute Cars • Enable/Disable Shadows • Enable/Disable the Head Movement Mod • Reset the settings to original
Miután végigvittem a játékot arra gondoltam, hogy van-e esteleg olyan mod, ami lehetõvé teszi, hogy minden autóval mindegyik pályán tudjak versenyezni?
Elõre is köszönöm a segítséget!!!
Van valami grafika állítgató cucc a játékhoz?
Vagy mit lehet még átírni a maxra állított grafikán felett még?Amit pl a menüben nem enged húzni de fájlban lehet!
Ez mitõl realistic? attól hogy jégpályát csinál a hátsó kerék alá? :D sajnos ezek fölöslegesek ehhez a játékhoz, amúgy az AI ugyanúgy repeszt a tapadókorongaival :( pedig jó elképzelés, Dirt2 fizikával sokáig el lehetne lenni vele
Hát ez a realistic car handling cucc tényleg gáz, ettõl inkább csak unrealistic lesz. Amikor sima száraz aszfalton is úgy csúszkálok, mint egy korcsolyapályán, az durva... Egyébk. nem tud valaki jó beállításokat mondani gamepadhoz? Fogalmam sincs hogy a kormnányzás/gáz/fék telítettséget, holtjátékot meg folytonosságot hova kéne állítani, hogy fasza legyen.
Sosem toltam gamepaddal autós game-t, kormányom van, de még azt is retek nehéz beállítani ebben. Nyílván ha túl hamar reagál akkor ne sajnáld a deadzone-t, ha pedig túl élesen veszi be a kanyarokat akkor pedig növelni kell a szaturációt (hogy meddig menjen a joy kilengés érzékelése). Linearity meg érzés kérdése, mindig csak mázli alapján állítom be, egyenesbe tartást hivatott kezelni, de sok szöszmötölést igényel
ja én a materials.xml a DiRT Realistic car handling mod-ból nem cseréltem hanem egy másik van és a grip-es dolgokat csökkentettem illetve a fékerõt vettem 50%-ra Dirt Tweakerrel.
Tyí, na elég sok anyag összegyûlt ebbe a pár hsz-ba, lehet megpróbálkozom majd velük. Sajnos a Dirt2 szavatossága kezd unalomba fulladni a sok túlegyszerûsítés és változatosságmentesség mellett :/
Hát az egyesben szerintem sokkal jobb Rally pályák vannak.
Igaz egy fél napom ráment pár hete, hogy rendesen belõjem az irányítást, -nemcsak játékon belül- mert ezek a dolgok egymással kombinálva fejtik ki hatásukat az összeset egyszerre alkalmazva lehet nem lesz jobb mint eredeti.
Ezért nem használom pl a Realistic car handling mod-ot a grip állítással együtt.
Hát én akárhogyan próbálkozom ezekkel a modokkal, egyikkel sem volt jelentõs javulás :/ majd talán még azért próbálkozom, de nagyon leng jobbra-balra a kocsi eleje, a hátsó tengely meg stabil közbe...
Azért jó tudni mi mit változtat pont errõl beszéltem korábban
Ezért nem jó grip-es csökkentés a handling móddal.
Ha valaki nem olvass utánna, hogy mi mit változtat konkrétan és mik a tapasztalatok persze, hogy nem fog menni.
Énis több napig olvasgattam utánna és szedtem le cuccokat mire jól be tudtam állítani.
Egyébként ezek nem módok kivéve a handling-ot , de azt se nevezném annak.
Így nagyon jó lett a játék, viszont egy dolog nagyon nem tetszik benne visszajátszáskor a külsõ nézetes képek sztem elég illúziórombolók
Mintha egy sima elmosott háttér elõtt menne a kocsi, ez Dirt2-ben sokkal jobb.
Szerencsére belsõ nézet sokkal jobb, de egy jó menet után jó lenne egy replayt megnézni, de ebben a több évev rbr replay-a is sokkal jobb sztem.
Sziasztok! Ha valaki tudna a problémámra választ,kérem segitsen!! Trust GM-3400 kormányom van és a beállitásoknál érzékeli a gombokatat,forditásokat de játékon belül semmi. Nincs hozzá driver,plug and play! Más játéknál( DIRT2,GRID) hibátlan. A magyar verzio van meg,az összes patch felrakva.
Suspension stiffness This obviously sets up how hard the car's springs are. In general these should be increased and decreased in proportion to each other, unless the car lacks an anti-roll bar at one or other end. an overall stiffer car will have more grip on smooth surfaces because it will roll less. it will lose grip on uneven surfaces, though as the tyres wuill find it harder to maintain contact.
Ride height (overall) how high the car is from the road. or to put it another way, how much movement you want to allow the suspension to have. stiffer cars can run lower, and soft cars require a higher ride height to avoid grounding and hitting the bump-stops. really this setting and suspension stiffness go hand-in-hand.
Final Drive ratio Basically this wants to be set as low as can be done without the car hitting the Rev Limiter in the top gear - this maximises the available acceleration.
Brake Bias This affects the understeer/oversteer balance under braking. having this set towards the front will give you a stable car under braking which will tend to go in a straight line. moving this towards the rear will increase instability making the car easier to provoke into oversteer
Central Diff Torque Split This essentially acts like Brake Bias, but for power- set this forwards for stability and understeer, and to the rear for power oversteer.
Downforce The most fundamental tradeoff - straightline speed against speed in the turns. Low downforce will give you a fast car that won;t have much grip - high downforce gives you a grippy car that may be sluggish on straight sections.
Anti-Roll Bars (front / rear) ARBs are the primary tool for tweaking the car's balance in the turns. They act like the main suspension stiffness, but only come into play when the left and right wheels at each end of the car want to be at different heights relative to the body. As a general rule, a stiffer ARB at a given end will cause that end to have less grip- or rather will make it more likely that it will run out of grip first. So a car with a soft front end, with a hard back end will tend to oversteer, and a hard front end with a soft back end will tend to understeer.
ARB settings are often used to correct the natural handling balance of different drivetrains bacuse they are a very powerful tool. The soft front/hard back is common in Front-wheel-drive cars bacuse of the natural tenency they would have otherwise to understeer. you can see this in action if you look at pics of hot hatches and FWD touring cars being driven hard where you can see them "cocking a leg" and lifting the inside rear wheel in the air. Similarly, powerful rear-wheel drive cars tend to run with a stiff front ARB and soft at the rear.
Camber camber describes the ange of the wheel in relation to the car, looking from the front or the back. most racing and rally cars run with a certain amount of Negative camber, where the bottom of the wheels is further apart than the top of the wheel. This is important because the whole point of car setup is making sure the tyres are giving the most they can guvem the most of the time, and tyres give the most they can when they;re flat to the surface of the road. (this isn't entirely true but it severs for now and we'll come back to this point later) when the car is in a turn, the body rolls- anti-roll bars combat this to a degree but it's undesirable to run the car so stiff it won't roll at all.
As the body rolls, so do the tyres (this makes an assumption about suspension geometry that isn't, again, entirely true, but it serves). is the tyre is perfectly flat to the road when the car's not turning, the tyre will start to push onto it's edge. what we want, then, is for the tyre to be flat to the road when we need it most, when we're turning. so this is what the negative camber acheives, but angling the wheel, it's at the right angle when we need it most.
What this doesn;t take into account is an affect called "camber thrust" which basically means that in real life the optimum angle for the tyres when cornering is still angled in a little bit when the car's turning because it pushed the car sideways a bit.
Toe Toe describes the angle of the wheels relative to each other looking down on it. essentially, it's a stability control. pairs of wheels that are toed-in lend stability to that end of a car, and pairs of wheels that are toed-out make it unstable. there is also a small straightline speed penalty, as toed wheels are moving along the road slightly sideways when the car is driving in a straight line. if you're having difficulty with turning the car into hairpins, toe-out on the fornt wheels can help. if the car's wandering over the road when you want it to go straight, try toeing the front wheels in. at the rear, a touch of toe-in can help tame an oversteering car. it;s generally not considered a good idea to toe-out the rear wheels as this can make the car very unstable.
Dampers Damper adjustment is a hard thing to put into words. in basic terms the damping strength is somethgni that needs to rise and fall in line with spring stiffness - harder springs require stronger dampers. adjusting them on their own producing an effect simliar to that of adjusting suspension stiffness, but where they're really effective is in tweaking the car's behaviour in transitions- turning into the corner and coming out. once the car' settled into a turn, the dampers should be doing less work.
Rebound damping should usually be set at around 2/3rds of bump.
Fast bump - "fast" in this case is referring to vertical wheel speed, not the car's speed. what this adds is the capbility to have extra damping force applied when the wheel is moving very fast upwards (landing from a jump, for example. or on rough surfaces) without too much compromise on handling (where wheel speeds are generally slower). Activation sets the level at which you want this effect to cut in.
brake size by varying your brake size and pad hardness you can effect changes to the strength and bite of the brakes.
Individual gear ratios This isn't something that generally needs changing uinless in very specific circumastances. if, for example, you're on a track that has very few low-speed turns (and you've got the final drive set right), then it can be advantageous to move all the gear ratios towards the final drive, so the car can be working in its power band for longer. simlarly, a track with lots of hairpins, but also a very long straight, can benefit from having the ratios mostly low, but with a long top gear for the straight.
Hy!
Már semmi,összejött...
Na most nálam is ez van, eddig hibátlanul mûködött mostmeg elkezdett játék közben fagyogatni.