En utoljara meg gp2vel szenvedtem igy, ahhoz volt egy editor, is kb mindent be lehetett loni benne. De ma mar van internet, minek szenvedjek akkor ai-val? Az igaz, hogy a tortbe nincs online jatekra lehetoseg, ezert nem tolom. Megneztem az uj mapokat, meg kiprobaltam a kocsikat. De mindenkeppen megveszem, az tuti. Ai-ra visszaterve... sztem ugyse fogod sose eltalalni a megfelelo nehezsegi szintet. A masik, hogy bizonyos helyzetekben, kanyarokban ugy lelassitanak, hogy vicc. Legalabbis race06ba igy volt. Szoval ha megteheted vedd meg a jatekot, mert eg es fold az elmeny, es most tokmind1, hogy milyen idoket mesz, jokat kuzdeni lehet a kozepmezonybe is.
Most ugy állitottam õket! Lement 4 futam ebbõl 1-en pont sincs(pau) 1-en van egy 1 és egy 3-dik hely. (Curitiba) Aztán egy 8 és egy 6-dik (zandvoort) És valencia egy 5-dik és 12 . Szóval elég kemény velük menni. Sõt nincs is baj valük túl sok. 96%-on nekem megfelelöek.
Csak van egy két apróbb hiba. Pl az amit pauban csinálnak hogy túl sok balesetet szenvednek. Azért bátorkodtam megkérdezni errõl a véleményt mert van egy játék amit én elég régóta és nagyon jól ismerek (NR2003) ebben már megtanultam az ai-t ugy állitani hogy szinte én mondok meg nekik mindent:D Azt hogy mikor rajtoljon milyen ideális iven menjen. Milyen baleseti arány legyen stb.És azt is hogy ki a reálishoz képest hol végezen. Na a lényeg a kérdést azért tettem fel mert lehetséges (nem tudom) hogy itt is müködik ez ilyen szinten. De lehet hogy nem.. És azért itt egy páran eléggé vágják ezt a játékot.
Na de nem érdemel ez már ennyi szót. Ugyis mindenkinek unalmas. Lehuztam magam a klotyon:D
A lényeg szerintem h alapjában az G-motor 2õt nem gép elleni küzdelemre kreálták, vagyis nem túl fejlett ezen része a dolognak, ezért sem lesz tökéletes, és ezért tünik néha gagyinak hülyének a gép ellenfél...
De ez nem gond! Csak azt nem értem hogy tulajdonképpen hot hülyének néznek eypáran és nem értem miért. Szerintem nem teszek fel hülye kérdéseket. Biztos vannak olyanok akik szivesen mennek Ai-val is, mivel jelenleg a race 07-tel mással nem tudsz. Persze tisztában vagyok azzal hogy nem tökéletes az ai- egyetlen játékban sem mivel nem tud az lenni, de tökéletesiteni lehet. Ezért érdeklödöm nálatok mert talán ehhez is értenek egypáran itt.
Ezzel azt akarta Gio mondani hogy te vagy az aki gép ellen szereti játszani, de itt nagyon nincs más aki ennyire benne van a témában, pl énis csak egyedül körözgetek ha van kedvem, gép ellen 1 kört nem mentem.
Miért te a warez versioval hogy játszol neten? Vagy megveted? Mivel sajna ezzel a versioval nem lehet. És egyébként gond hogy az ember ai-vel játszik? tökre ugy tünik nekem mintha hülye lennék hogy offline Ai-ellen megyek. Nem szabad?
Az meg a másik hogy ez a topik mire van? Arra hogy mindenki leoltsa a másikat vagy arra hogy beszéljünk a játékkal kapcsolatos dolgokról?
Pau -ról mi a véleményetek? Az Ai elég érdekes ott nem?:D Mentem edzést vannak olyan arcok akik kb 20-al mennek (összetörve) a többiek két sorban mögötte és nem elõznek.. Ez nálatok is igy van?:D Kicsit érdekesnek tartom.
Na most aztán van szituáció Macau elõtt: A SEAT-osok annak örültek, hogy egyik BMW-ben sem lesznek olyan plusz súlyok, amiket a versenyeredmények után osztanak :) Ráadásul nincs pontelõnyük! Épp az utolsó futamon lesznek a BMW-k majdnem a legkönnyebbek.
Van dízel Seat játékba ha valakit érdekel. Nogrip racingen meglehet találni.
De én voltam! :D Itt megoldotott agondom. Alex tegnapi segitségével most 100%-ig elégedett vagyok. Itt meg nyer más is nem csak BMW. Szóval tényleg most minden rendeben!
Igen ezt mind értem.. Én se ugy akarom beállitani (ezt nem értették egyesek amikor rittam a 06 miatt) hogy szarra verjem õket. Sõt azt szeretném ha nem is tudnék nyerni. Mert az ugy az igazi. De azért olyan sikerélmény kell hogy ne a full utsó helyõl induljak és az egész bajnokság alatt a 18-dik helyért küzdjem mert engem ez nem motivál. Az igen hogy harcolok és keményen küzdök a pont szerzõ helyek egyikéért. A rajt pozicio pedig azért fontos mert itt már idegesit az hogy beállitod õket pl 97%-ra nem tudsz szart se elérni idõmérön utsó vagy. De vesrenyen meg nem mennek olyan jól ezért 4 kör után a 10-dik vagy ne most ez gáz. Mert 25 dik helyrõl Wtcc-be te az életbe nem leszel 4 kör után 10 dik. Ezért jó az hogy lehet állitani , mert igy betudod ugy löni õket hogy versenyen legyen egy 98%-os erös verseny képességekel megáldott Ai, amivel tudsz pontokért küzdeni és Qualon pedig egy olyan hogy egy top 10-es rajthely meglehesen. Igy egy jó Qual idõvel 10 dik helyrõl rajtolva 13-kör alatt talán egy 5-6 helyre felküzdöd magad. Igy megvan az izgalom megvan a verseny szituáció is és pontot is kapsz magyarul a siker élmény is. Szóval én valahogy igy állitgatom be õket kb.
Minnel kissebb a QualRatio annal lassabban mennek idomeron;) Nem kell tulbonyolitani, latszik a Qual- es a RaceRatio aranyabol;)
Az AIW es az AI beallitasok nagyreszt szubjektivek, hasznalatban sokmindentol fugg az eredmenyesseguk (jatekhasznalat, kontrolerek, segitsegek, palyaismeret, belefektetett ido, "kihasznalt" lehetosegek, stb.). Sajnos mindenre nem lehet kulon-kulon beallitast kesziteni a jatekban, tobb tucat kepernyos lenne az Options:DD Meg igy is vannak egyesek, akik a RACE gombot, vagy az alapveto beallitasokat nem talaljak?!?!
De a legnagyobb gond, a rugalmassag;) Minnel tobbet jatszol, annal jobb vagy. Mivel az idomeron mindig jo helyezest szeretnel elerni, a versenyen meg gyozni akarsz, igy folyamatosan allitgatni kellene ahogy fejlodik az ember;) Erre volt jo pl. a dinamikus AI az NR2003-ban (tobbe kevesbe:D).
Mint mar irtam, ez az AI kerdes engem annyira nem izgat:) Kuzdjenek, elozzenek, aztan jol van:) Indulok hatulrol, hogy legyen boven lehetosegem elozgetni, versenyezni, a gyozelem nem fontos;)) Ha ugy indulnek neki egy futamnak, hogy boven van eselyem nyerni, sot gyoznom kell, akkor mar regen rossz;D
Ha jól látom a filéban akkor a következõ a helyzet van megadva egy sor ami ez: WorstAdjust=(0.7500) // Used for 70% AI strength option
itt a 0.7500 a 70% -os Ai teljesitménye. van egy másik : MidAdjust=(1.0200) // Used for 100% AI strength option
Itt az 1.0200 a 100%-ra vonatkozik.
Van még egy ez gondolom a max amire állitani lehet õket: BestAdjust=(1.1300) // Used for 120% AI strength option
1.1300 a 120% tehát ez a lehetetlen kategória :D
Na most Ezek az adatok zandvortra vonatkoznak:
itt ez a sor van: QualRatio=(1.0650) // Used to adjust AI speed in qual compared to base values
ez ha jól sejtem olyan 115% -os Ai qual teljesitményt jelent.
Tehát ha jól gondolom akkor ha ezt leteszem 0.750-re akkor 70%-os Ai qual teljesitményt kapok. Ha lerakom kb 1.0200 ra akkor 100%-ost..
Ugye jól gondolom? Erõsitsetek meg benne!:D Egyébként most levettem 1.000-ra és egybõl 1:51-es köridõket mennek Zandvoortban, tehát müködni müködik csak tudni szeretném jó e a gondolat..
Rendben thx! És merre állitsam? Arra gondolok hogyha növelni szeretném a tempot akkor pl azt amit linkeltél 1.0200-at felfelé állitsam, ha Csökenteni lefelé állitsam? Jól gondolom?
Az AIW file-okban kell modositani(de a talent file-okban is van ra hivatkozas, de ott a poziciokra): WorstAdjust=(0.7500) MidAdjust=(1.0000) BestAdjust=(1.1000) QualRatio=(1.0200) RaceRatio=(1.0500)
Nincs valami megoldás a Qual idõk gyengitésére? Arra gondolok hogy ha gy olyan %-ot választok ahol versenyben nehezen verhetõek (97% körül) Akkor qualon olyan idõket mennek amit szinte lehetetlenség meg autózni (nekem) pl zandvoortbn 1:49 körüli idõket mennek én meg default settel 1:51:900 körüliket és ez ugye a 21-23 -dik helyre elég. De versenyen meg tök jól autózható az õ tempójuk. Szóval ezt a hatalmas különbséget lehet valahogy állitani hogy ne legyen ekkora? Hogy ne 4 seccel menjenek majd gyorsabban mint versenyen. Ugye ez az igaziaknál sem igy van. Elöre is thx!
Mar akkor rajottem, azert kellett a HAT file;) De az meg sem volt jo, valszeg ujra kellene generalni. Fel kellene tennem a GTR2-ot, de azota sem volt idom vele foglalkozni (massal sem:D). Gondoltam, csak megcsinalja valaki, nekem meg ugy sem surgos most, nem tudom osszerakni a kormanyt meg 1 hetig:DD De lehet hogy hetvegen ranezek;P
Alex, nem jöttél rá miért nem jó a pályád? Jó lenne a Nord, de senki nem akarja megcsinálni :))))))
Megvallom õszintén a concept formavilága picit meglepett amikor elõször láttam,de még most sem tudtam teljesen elfogadni.Wéber Gabinak volt szerencséje élõben is kipróbálni és neki tetszett.
Valóban a BMW-ék a bajnokaspiránsok!Ebben nem is találok kivetnivalót!Mert ugye a BMW-nek van egy jó pár évtized tapasztalata akár a túrakocsi wb-ben akár másban is.De ugye a Daweoból lett Koreai Chevinek szinte csak ez a 3év,magyarul ez nem sok.De nagyon jó gárda dolgozik a Chevinél ez egyre jobban bebizonyosodik.Persze a különbségek az autók között akkor lennének láthatók ha nem lennének a handicap súlyok!
grat, jó a banner :) és a 07-es game is állati, alig várom, hogy kiadják :)
Nem igazán tudom! De bizto hogy van elönye. Mivel látszik hogy van. Elég ha csak arra gondolunk milyen volt a toledo és milyen a leon. Persze van közte pár év de szóval érted. De nehéz kérdés ez. Lehet hogy jobb de lehet rosszabb. Most ugye hogy ezt a témát boncolgattuk azért egyértelmüen többségben vannak a sedan autok mint az 5 ajtós csepp formáju. Szóval a fene tudja. Mindenestre a seat nagyon jo autó!
Mostmár nem elõször járok úgy, hogy elkezdek egy bajnokságot és közben változtatja a gép a segítségeket. Sajna én billentyûrõl nem vagyok akkora profi, hogy menjen minden segítség nélkül, ezért a bajnokság elején beállítom, hogy legyen Anti Lock Brakes, Traction Control és Stability Help is. Így egész jól megyek (tudom nem ez az igazi, de billentyûrõl nekem csak így megy. A lényeg, hogy az elsõ öt pályán ha akarom át tudom állítani (nem szoktam), de ahogy elérek a Porto-i pályára kiszürkül ez az opció és ki is kapcsolodnak a segítségek, azaz OFF-ra áll és ez természetszerûleg ki is hat a teljesítményre, rögtön fickándozni kezd az autó és billentyûrõl ez komoly lassuláshoz is vezet (köridõ romlás), mert a kanyarokban csak lasan tudok kigyorsítani, szóval nem az igazi. Kormányról ha játszom, akkor ez nem jelent gondott (azért az mégis csak analóg és tudom rendesen adagolni a gázt, vagy épp a fékerõt adagolni), sõtt ott ilyen segítségek nélkül élvezet menni, de a helyzet az, hogy inkább olyan helyen tudok vele játszani, ahol nincs lehetõség a kormányra és ott szeretném ha meg is maradna a segítségek.
Mit kell tennem, hogy ne vegye el a gép ezeket, vagy ha elveszi, akkor hol tudom visszakapcsolni, tehát milyen file-t és hol kell editálni? Én sajna nem találtam meg ezért is kérdeztem. Köszönöm elõre is a segítségetek.
Azt mondják, a Seat az elõnyét itt a rövidebb tengelytáv-szélesebben fekvõ kerekek kombója miatt tudja abszolválni.Szerintem is van benne valami, nem? Egyébként szép ez a Chevi!
Az az igazsag, hogy nemszivesen, eleg sok idom van benne, mire rajottem. De adhatok par tanacsot. En eleve magasabb sensit hasznalok. A setupba nagyobb steering lockot, es castert. Nagyobb kerekdolest, es mindig 1es szarnyat. Elol minimum stabilizator, hatul max alapbol, utana palyafuggo. Kerekosszetartas meg vmikor hatul jobb a negativ mint elol, jobban "behuzza" a kocsit a kanyarba, erzesre talab jobban megy a gep, es nagyobb lesz a vegsebesseg. Fek nekem az 55:45, 52:48, 50:50 jon be, coast altalaban alacsonyan, 10%-40% korul. Persze nem mondom, hogy ez igy jo meg realis, de nekem ezek a tapasztalataim. Es nem megyek mar rossz idoket. Amugy ez a setupolas dolog sztem full egyeni, hiaba adom oda az enyemet, teljesen mashogy vezetunk, mas stilus, talan meg kicsit mas ivek, fekpontok, szal..
Igen ebben van igazság.. Sõt ha nem csak a wtcc-t nézem akkor azért a másik bajnokságokban is szép számmal találunk autóformáju autót. (Btcc: Wauxhall Vectra, Lexus Is 200. Stcc: Volvo s60) De a wtcc ben az Alfa ugye már a végét járja asszem jövõre nem is indulnka. Talán jön a Lexus akkor ujra 2-2 lesz az állás 2 autoforma(Bmw, Lexus) a 2 csepp ellen(seat,chevy). Hát ja nehéz kérdés majd kiderül. Mindenestre a Wtcc-ben nekem jelenleg a Seatok jönnek be a legjobban. De a btcc-ben már a Wauxhall. Szóval én se tudom:D
sztem jók, de én ebben a formában nem igen hiszek,..rally-n bejött a kis túlnyúlások és más okok miatt, de itt a pályán nem igazán hiszek benne. Valójában a valóban sikeres fwd, az Alfa is autóforma volt, meg a Bímerek is azok egyenlõre, szal sztem itt nem látom annyira meggyõzõnek ezt a kialakítást...vlaszeg a szériaautó változásai miatt lehet igazán erõs ez az autó...olyasmik miatt, hogy mivel a hátsó fejtér miatt nem kell aggódni az ejtett hát teteje miatt, lehet variálni a padló alatt lévõ mechanikák elhelyezésével..stb. Légellenállás szempontjából meg ugye a fordított csepp lenne az ideális.
hát szépnek nm szép az biztos! De.. A csepp forma elönyei megvannak. Magyarul elvileg versenyképesebb lesz mint a Lacceti. Ha megnézed csak a BMW marad lépcsõshátú. Szóval elvileg ezzel jobbak lesznek. És ha laccetibõl indulok ki akkor akkár vb esélyesek is lesznek. A Lacceti most is elég jó de nem elég jó.. Vagy nem jól gondolom?
izlések és pofonok, sztem katasztrófa ez az autó, mint versenyautó valszeg sokkal jobban fog kinéz, hisz szinte minden versenyautó jól néz ki. De így háát az én szememnek borzasztó.
Azért kicsit morci lesz ha tényleg ezzel mennek majd:D Ezzel valóban a Seat nagy ellenlábasai lesznek. Most azért szerintem a Seat elörébb jár. De még 1x mondom semmi bajom a kocsival. Amit lejebb irtam a játékban lévõ Cheyre vonatkozottt, ott elég rossz!
Na de a képek:
Azért te is megéred a pénzed ember! Semmi nem történt, elõszabállyal mehet tovább :) Egyébként Gromeoval is és Humesszel is egyetértek. Nem szarok azok a Chevrolettek (SEAT-tal simán pariba vannak) de még van mit tenniük a komoly versenyeredmények elérése terén, és az is igaz, hogy a BMW-k egész évben élen álltak ezért "alanyi jogon" kapják durván a plusz súlyokat.
Az tényleg jó, hogy hibáznak. Én mindig ezt hiányoltam a régi F1-es játékokból, jó ott is volt néha-néha, de szinte törvényszerû volt, hogy Katayama és társai kiesnek 1-2 kör különbséggel egymás után viszont az élmenõk mind befejezik a futamot.
Fuude jót mentem.. Nagyon profin meg van csinálva szerintem. Most ugye elkezdtem curitibával a 2007-es bajnokásgot. Egész jó idõket mentem magamhoz képest (rfactorral mentem sokat itt) 1:24:191-et mentem ezzel a 3-dik pozicóbólrajtoltam:D 97%-on. Nagyon tetszik az benne hogyha elözöl akkor nem adják fel, megint jön és küzd! Nagyon fassza. Egy dolog van ami nem tetszik az hogy nagyon sokat csuszkálnak, curitibába mind a 2 versenyen a célegyenes elött volt baleset és az egész egy megcsuszás miatt. De hát annyi baj legyen! Nagyon jó és nagyon tetszik!
Egyszerüen odákat lehetne zengeni róla. Szóval nem is tom.. Na. Remélem nem csak én gondolom igy közületek!
Szóval ezzel még nem válaszoltál a kérdésre :)) Be kell látni, hogy a sevik leginkább csak akkor tudnak eredményt elérni ha "üresek". Ha olyan nehezek, mint a BMW-k akkor esélyük sincs. Egyébként mint biztos te is tudod mindig a BMW pilóták a "bajnokaspiránsok" így bennük van a legtöbb cucc.
feltenned az extrara a replay melle ? Hatha segit rajtam is :) koszi.
Eddig tenyleg hidegen hagytak ezek a setupolasok, de analfabetak szamara is eleg jol le van irva egy csomo minden az lfs online manualjaba. Aki meg nem olvasta vagjon bele :)
Én nem adok igazat neki. Szerintem igen jó ez a játék! Sõt talán megkockáztatom hogy az eddigi legjobb ilyen stilusú játék. Szóval nekem 100%-ig tetszik ez .
Egy kérdés a talent könyvtárat ha ez ember állitgatja történik valami az ai-val? Próbáltátok már?
Csúszik??? Nem azt írta itt valaki, hogy gagyi arcade lett a full? Egyébként én is Lacettivel megyek, igaz Pau-ban többnyire kilinccsel elõre , de Zandvoort kifejezetten élvezetes (a BMW is).
ÁÁ ahhoz béna vagyok tudod irtam a multkor is. Most ugy nézem hogy 97% -on elbirok velük , de lehetne egy 98%-ra feltenni öket ha idõmérön gyorsabb tudnék picivel lenni. Versenyen nem gond, de azért 97-98% már elég komoly idõket mennek idõmérön, valahogy ezt az idõt kéne megközeliteni ehhez meg az alap set kevés.
jól van! Persze igaz! Ráadásul tetszenek is. Sõt azzal is mennék ha lehetne, de nagyon gagyik. Csúszik mint a hétszentség. Na mind1. Jó autók persze, az igazi wtcc-ben. Jól mennek. Ráadésul nekem egyik nagy kedvencem (rickard Rydell) is egy ilyenben üldögél. szóval nincs bajom vele. De a játékba nem jó sajna.
Tudod ez azért változó mert a chevik is visznek több futamon is ballaszt súlyt rendesen!Ha jól emlékszem láttam a futamok ballaszt táblázatát és talán 1versenyen nem vittek.Hogy ez nem mindig pont 60kiló az már más lapra tartozik!Egyébként mint biztos te is tudod a bmw-ék sem mindig pont 60kilót cipelnek. :-)))
És azokon a futamokon hány kilósak voltak a 60 kilós BMW-k ellen? :)))
Szerintem felkerülnek idõvel a Masters-re csak várni kell. Vagy csinálni magadnak :)
"Mentem egy pár kört Laccetivel OScherslebenbe. Hogy ez az autó milyen szar" Na-Na!!! Egyáltalán nem szar!Csak ezt az autót kihivás vezetni persze egy seattal vagy alfával könnyebb menni.Amugy meg nem nyernének futamokat a WTCC-ben ha olyan szar lenne! Na de mind1 nem vagyunk egyformák!
Szeretném megkérdezni hogy nincs valahol olyan oldal ahonnan setupokat lehet leszedni? a 06-hoz minden set megvan, de sajnos ugye a 07-es pályák nem mindegyike volt 2006-ban a naptárba Anderstorp pl. Ezekhez is szeretnék leszedni setet ha lenne.
Elöre is thx!
Na végre valahára lejött.. Fuu ez nagyon állat. Nekem nagyon tetszik. Mentem egy pár kört Laccetivel OScherslebenbe. Hogy ez az autó milyen szar:D Na mind1.. Majd neki kezdek este mert sajnos ugye most meló van, de hát nem is tudom isteni jó:D
Na üdv.
Gio, ugye a brand hatch palyan az 1:33-at nem default setuppal mented a seattal ? 1:35 ala nem tudok menni defaultba, 6 liter benzinnel egyelore...
Akkor a game lehet ilyen, mert akkor te más karival, más oprendszerrel produkálod u.e. a hibát :) Azért írtam driver verziót, mert ha u.a. lenne minden, akkor lehet egyedi probléma :)
az a problémám, hogy amikor szeretném beállítani az irányítást a kormányomra (logitech formula force ex) akkor az egér pointere el kezd ugrálni, és sehogy sem tudom kiválasztani. Ha valahogy sikerül átlépnem az advanced menübe ott minden ok. de amikor visszalépek, akkor megint ugrál össze-vissza a pointer. Ezt hogy lehetne kiküszöbölni?