6-ik fokozatot egyertelmuen a leggyorsabb egyenes vegere a tobbit meg a lenyeges kanyarokhoz, hogy jol lehessen kigyorsitani mindenhol persze kompromisszumokat kell kotni mert ami valahol jo az mashol nem:) Nagy csodakat nem kell csinalni nem tudom mivel akarsz menni pl dolesek bmw max elol hatul elso kerekesnel elol 5 hatul 3.5/4 ez idomerore kicsit lejebb versenyre. Fekero nagyon lenyeges idomerore max fekero es annyira hatra az elosztast hogy ne bicskazzon fektavon versenyre meg elorebb allitani es 90/95%-ra rakni mert attol kopik igazan a gumi hogy elfekezi az ember es igazan hallani sem lehet.
Hát átnéztem és vannak jók de a nagy kérdés még mindig az számomra: Egy setup-nál mik a legfontosabb tényezõk a jó idõk tekintetében? Mik azok amikhez feltétlenül hozzá kell nyúlni, hogy jobb legyen az autó?? Pl a váltót hogy célszerû beállítani pályától függetlenül (vagy Brands Hatch-re, hogy mondjak valamit)? Valaki ebben tudna segíteni akár priviben is ha lenne olyan kedves?! Köszönöm
Aha, köszi! Már meg sem merlek kérni (talán privibe), hogy beállításokat tudnál küldeni BMW-re Brands Hatch-re és Curitiba-ra??? :))) Vagy bármire amire van :)
Könnyebbnek mindenképp könnyebb lesz. Viszont 2 kimenete lehet: 1. általában gyorsabb köröket tudsz majd vele menni pl qualin (2-3 körre állitod) 2. Van oylan setup és pálya hogy több benzinnel jobban tapad az autod a pályához, és igy jobb idõt tudsz menni (4-6 körre tankolva) Versenyben 14 körre tankolva pl egyértelmûen jobban elhasználodik a gumi és alapbol nemtudsz már olyan idõt autozni mint 2-3 körre tankolva mert ez már nagy mennyiség és súlyos:D
Azt tudom, hogy lehet látni, de akkor a 20% alapbeállítás az nem a legjobb ugye ha jó idõket akarok menni?! Egyébként pedig billentyûzetre kéne egy optimális megoldás azért is kérdeztem. Szóval legyen 50% azt mondod?
Az 50% a linearis beallitas, kormanyzasnal is, es a pedaloknal is. Allitsd be masra, es tekerd el a kormanyt / nyomd meg a pedalokat, es alul a csikon latod, hogy valtozik a beallitastol fuggoen az input.
Ilyen nekem is volt, sõt még mindig van, de a videókari driver nem segít rajta? Egyébként nálam csak akkor írja ki és lép ki pályatöltés közben amikor Semi Pro-n quickrace-t kezdek pl! Nincs valami patch?
Hi! A Control Settings-ben a Steering sensitivy-nek hány %-on kéne lennie, hogy a legjobb kormányzást érjem el? Van erre valami "ajánlott" adat? A többi sensitivy maradhat alapbeállításon vagy azokra is van valami ajánlás? És mégegy: ha a Car Setup-ban csökkentem a benzint x literrel akkor könnyebb lesz az autó és gyorsabb lesz? Van érezhetõ hatása? Köszi
hát a versenyek akkro kezdodnek amikor ott vége van a bajnoksága, amugy én is versenyzek ott...
na nem lett túl magyaros mert sietésbe vagyok, de majd megfejtitek...
Az kifelejtettem, hogy két fõs csapatokba is lehet nevezni, akár külömbözõ kocsikkal is, a másik hogy csak lehet választani ugyan azt a kocsit is, a lényeg hogy az egész bajnokságot ugyan azzal a kocsival kell meg tenni...
A VSR ismét egy újabb színfolttal lesz gazdagabb, mivel az online közösség meghirdeti a SimBin, Race nevû játékával zajló bajnokságát. A 10 fordulós bajnokság hetente kerül megrendezésre szerda esténkén 21:00-tõl.
Az elsõ tesztek június 6.-án kezdõdnek, míg az elsõ futam idõpontját a szervezõk július 4.-re tették.
Versenykörülmények: - versenytáv: elsõ és második futam is 50km - mechanikai meghibásodás: nincs - üzemanyag fogyasztás: normál - gumikopás: normál - autósérülés: 100% - megengedett segítségek: automataváló, kuplung - boxkiállás: nem kötelezõ - idõjárás: változó
Jelentkezés feltételei: - Eredeti RACE - The WTCC Game (legfrissebb verzió) - Kormány használata - VSR licensz (a tejes bajnoksághoz elegendõ a RACE-licensz ami 2000HUF)
Használható autók A WTCC 2006-os autók használhatóak: - Alfa Romeo 156, 156 GTA - BMW 320i, 320si - Chevrolet Lacetti - SEAT Leon, Toledo Cupra - Honda Accord Euro R - Peugeot 407
Minden versenyzõ egy kiválasztott autóval köteles teljesíteni a bajnokság összes futamát.
Egy ideig nem esett le, miért olyan ismerõs ez a mondat!
öö hat ez nem igy van huleseget beszeltek:) Diesel 2000 kategoria de mast nem naon tudtam kisilabizalni:)
jo de a fordulatszam dieselre tuti nem jo mert itt kb 400Le lenne:D nem is tudna szerintem ennyit forogni meg mondom 2.2 ezt vakertak
Ha jól vettem, akkor jövõre az N.technology-nak is új autója lesz nem? Érdekes lesz mivel most volt kettõs gyõzelmük :)) Fõleg mivel ha tényleg sikerült beletalálni vmibe a gumi-futómû harmonia terén, akkor akár csökkenhet is a jelenlegi 11 pontos különbsége Thompson-nak.
A WTCC-re az S-2000 technikai szabály érvényes, ami elõ írja az autó minden egyes technikai elemére vonatkozó szabályokat: motorteljesítményt, elektronikát stb...
Egyebkent nem vagom ez hogy van a WTCC-ben limitalva van a loero vagy hogy csinaljak? mert 2.2-es diselbol iszonyatot lehet kihozni szoval gondolom van limit:)
biztos hogy jó lesz...hátsó kerekes, szal jó hogy jön, elfér a mezõnyben. Persze valszeg kell egy idõ mire beüt igazán, de kell egy turbó is a mezõnybe :)
A GCFScape.EXE-vel a GCF-eket lehet ki- becsomagolni. Hasznalata fapados, egyszeru.
WTCCED.EXE Ez a DDS, GMT es egyeb file-ok (de)kodolasara hasznalhato. A GMT file-ok ezutan sem hasznalhatok (egyszeruen) mivel a SimBin sajat formatumot keszitett! De a grafikak (DDS, TGA, stb.), hangok (WAV) hasznalhato!
Kicsomagol: wtcced.exe d netudd.dds konyvtar_neve\netudd.dds
Becsomagol: wtcced.exe e konyvtar_neve\netudd.dds netudd.dds
A kicsomagolashoz irtam egy BAT file-t, az egyszeruseg miatt;) A WTCCED.EXE-t es a RACE.BAT-ot bemasolva egy barhonnan elerheto konyvtarba, barhol futatva a RACE.BAT-ot, kicsomagolja az osszes file-t az aktualis konyvtaron belul egy ENCRYPTED konyvtarba.
Valszeg a szelvedo textura alpha-jat kell vilagosabbra venni. De mivel tukrozodik, koszolodik, "torik" a szelvedo, igy valszeg tobb helyen kell keresni, belepiszkalni, stb. Raadasul kicsomagolva nem olvassa be, vissza kell csomagolni, gozom sincs mukodne-e utana, foleg ha jon a patch, mi lenne akkor (patchelesnel nem lecsereli a GCF file-okat, csak modositja).
Vagyis se kedvem, se idom piszkalni a szelvedot;) Sorry!;P
De ha kell, atkuldom a "DevKit-et" aztan szetpiszkalhatod az egeszet;)
na, megnéztem... nekem is logi ff ex-em van. a gyári driver nics fent, a windows felismeri, nekem jó az :) szal.. van a beállításoknál egy olyan, hogy Combined (single axis - used for most games) szal, egy ilyen beállítási lehetõség. ha ez be van pipálva, akkor tényleg a fordulatszámból vesz el, ha féket nyomsz padlógáz mellett. viszont ha kiszeded a pipát, akkor újra beconfigolod a gáz és fék pedált, és problémamentesen tudod nyomni a féket full gáznál. próbáld ki :)
1 tengelyen mozognak nem külön külön..
megnézem pill :)
Az úgy volt, hogy ma este GTL-ztünk és a haverok egyhelyben égették a gumit, úgy hogy nyomták tövig a gázt és a féket meg csak annyira hogy ne induljon el az autó! 1. Én ezt azért nemtudom megcsinálni, mert ha a padlógázhoz akarok egykis féket is nyomni akkor azt a gázból veszi el! Nem kezeli külön a kettõtt. 2. Vagy olyankor amikor megyek 100 km/h -val folyamatosan (tartom a gázt) és belefékezek akkor a fordulatszámot veszi el és nem fékez. Addig amíg a gázt el nem engedem!
nem értem, mi a gondod? :) mi az hogy nem kezeli külön? :) mindegy melyik pedált nyomod, egyszerre fékez is meg gázt is ad? :) vagy mindegy hogy melyiket nyomod configban, ha az egyiket beállítod, a másikat is ugyanannak veszi? :) tényleg nem értem.. bocs ha az én hülyeségem :) amúgy nekem pont ugyanilyen kormányom van...
Na akkor szépen nézek ki... Köszi az infót. Amúgy a gép úgy ismeri fel ,h "Formula Force RX" !!! De miért "RX"? amikor EX-t vettem? Egyáltalán mi a különbség?
OFF! A napokban vettem egy Logitech FF EX kormányt, és nekem a gyári programbjában belehet állítani, hogy külön kezelje a gáz és fék pedálokat. Eddig rendben is van ,de sem GTL sem GTR2-ben nem kezeli külön. Nemértem ,hogy miért? Szal akinek ilyen kormánya van legyenszives megosztani velem a tapasztalatait! Vagy bárki akinek Logitech kormánya van és bármilyen ötlete van a problémámmal kapcsolatban írjon! Köszönöm!
ON
Nem veszi el a kedvemet, tenyleg. Kitarto vagyok :)
Menj lassabban eleinte . Úgysem fogsz jó idõket menni, ezért inkább arra figyelj amit csinálsz, kezdetben kicsit bonyolultnak tûnik, de magad is meglepõdsz milyen hamar megtanulod majd, ne vegye el a kedved a kezdeti sok palánk ! ;)
Ha rám halgatsz , már most válts át ! Sokkal nehezebb lesz késõbb a rossz beidegzõdéseket másra változtatni, mint egybõl megtanulni úgy ahogy kell ...Ez tapasztalat . 2 hét alatt túl vagy rajta , utána már egyszerû az egész .
Te képes vagy emberi beszédre is , :))) Egyébként azt nem írtad milyen segítségekkel mész, az is fontos, illik rászokni minél hamarabb a csak kuplungra .
Nekem pl Monzan 1.58.9 a legjobb online idomeron, Valencian pedig 1.42.1 De a legjobbak, ha jol tudom Monzan 1.57 veget, 58 elejet mennek elvileg. Mondjuk meg ilyet nemlattam neten:) Valencian 1.41 kozepet
Azok az idok 1-2 palyan realisak, ha olyan idot mesz azok jok. Valahol viszont gyorsabban lehet menni. A 2-3 masodperces lemaradas az sok, nagyon sok:) Inkabb mondj palyat es idot
Egy kerdes, azok az idok mennyire szamitanak 'jonak', amiket palyankent meg kell donteni? Ha valaki 2-3 masodpercen belul tud azokhoz kepest autozni, az jo, vagy gyenge idoket raktak fel topnak?
Koszi, csapatok :) Remek dolog ez a kormany, kar, hogy nem elobb vettem :(
En szeretem a bmw-ket, igaz tapasztalatom kb. -12, mivel tegnap ejszaka jatszottam eloszor kormannyal vegre, de azota aludni is alig tudok, folyamatosan vezetek :) Monzaban az elso sikant meg mindig csunyan elfekezem, de csak lesz valami :P