ezt a 2x30 perc bemelegítést nem lehet kihagyni, mi?
Az én gépem gyengébb, kivéve a vidikártyát, mert az meg pont ugyanilyen. Be lehet úgy állítani, hogy tûrhetõen fusson. Igaz, elég ronda lesz, de ha ilyen géped van, akkor valszeg már megszoktad a nem éppen tökéletes látványt, szóval sztem érdemes kipróbálni.
Szijasztok!Lenne egy NAGY kérdésem.A gépem:P4S800 alaplap,Intel P4 2.6 GHZ Proci,Ati Radeon 9550 128 mbite,256+512 ram 400.A kérdésem az,hogy ezen a konfigon fut-e a game vagy inkább le se töltsem?Elõre is KÖSZI a választ.
kicsit összeakadtunk Morbidellivel végeredmény:mind2-en kicsúsztunk.
Mondok Nektek valamit. Gondolom sokan lesztek így, de egy ideje én is a RACE -t tekerem. Csak úgy lazításképp' visszaugrottam a GTR2 -be egy estorili Saleen túrára.
Hát gyerekek...!!! Halálfélelmem volt!!! Komolyan. Gondolom valami ilyesmi lehet a különbség a valóságban is. Megdöbbentõ... próbáljátok ki ti is. :)))
hát nekem kisebb bugok jöttek elõ.. pl egyberagadt autók... macauban boxba vezetõ út nagy zöld háttér középen fehér folt.. Lacettibõl nemlehet kilátni.. minjá mutatom képekben...
csak ennyi reakció? többet is írhattál volna nyaljalak fülön
valóban nem a legjobb verda...hiába 6 sebességes.. tegnap pl a serveremen 4 Seatossal kellett megbírkóznunk Rahoval..2en voltunk Lacettivel.. bár most fogom kipróbálni kuplunggal a kicsit..tegnap kipróbáltam a bömöst kuplunggal..és saját idõmön 2mp-t javítottam... persze kinek mi tettszik :D
Sziasztok! Van egy olyan furcsa bug (mondjuk nem ez a legnagyobb bajom), replay-nél vettem észre, hogy "beragad" a féklámpa. Olyan helyeken is világít, ahol egyáltalán nem fékezek...
Ja értem, de akkor minek lehet beállítani pl. 20 körös versenyt? Mert ugye annyira nem lehet megtankolni a kocsit hogy tankolás nélkül végig lehessen menni. Számomra ez egy picit érthetetlen. :)
Semmit. A WTCC sorozatban nincs/tilos a piteles. Legalabbis kereket cserelni, tankolni, nem lehet. Barkacsolni is csak mertekkel, de semmi ertelme, mert ezek sprint, rovidtavu futamok (8-12 kor).
Az miért van hogy ha nyomok egy hosszabb versenyt aminél már boxba is ki kell menni, csak átgurul a boxutcán és kész? Pedig nyomtam a "Pit in request" gombot (asszem így kell leírni) és ki is írta nekem hogy ki kell mennem a boxba. De nem állt meg és nem is jött be olyan menü mint a GT Legends-ben hogy mit hogy kéne állítani. Mit rontottam el?
- Lehetne persze jobb a hang, de ez van, annyira azert nem rossz;) - Sajnos ez a levedett PLR atka, hogy ugy van beallitva, hogy mindenkinek jo legyen, beleertve a TRD3 stilusu embereket is;) - Igen, a TRD3 abbol a szempontol jol meg van csinalva, ott nagyon bunteti a hibat;) Szivtam is vele sokat, mert azzal is manual kuplunggal mentem, es neha nem jott ossze a pillangozas;) De ott a motorserules is eleg jo, durvan elvesz a motorero, es nagyon kellemes csapagyas-gepesz hangok tornek elo a motorterbol;)
Még TRD3-ban is teszett, hogyha szétcsesztem a váltót, halálba visszaváltogatva, akkor kidobálta a sebességet ;) Valami meghibásodás(ok) itt is kellene (-nének) !
Egyelore nekem is az a banatom, hogy a kuplunggal szemben elegge elnezoek a jatekok;) Bar azis igaz, hogy a legtobb sorozatban vagy nem is kuplungolnak, vagy olyanokat hasznalnak amit azert lazabban lehet kezelni;) Egyedul az LFS "bosszulja" meg a leirt modon;) Ezert talan meg az a legjobb megszokni a dolgot;))
En egyelore mindig visszapakolgatok minden sebesseget, mar csak a gyakorlas miatt is, majd ha jolk megy es erzem rendesen, akor majd trukkozok;) Bar 6-bol 2-be visszarakni a legegyszerubb a kanyar elott:)))
A hangok valoban gyengecskenek tunnek, de inkabb csak az eddig megszokottakhoz kepest. Ezek azert megis csak "normal utcai autok", soros 4 hengeres, ~2000 cm3, jol felidegesitve;)
Igen, nekem is a bal-láb féket volt a legnehezebb megszokni :)
Most már gyakorlom a bliplést is, hál' istennek , az ISI játékok elég elnézõek ebbõl a szempontból, szal nem túl nehéz, igaz hogy közben még helyes mértékben nyomjam a féket is ,az már nem egyszerû . LFS ebbõl a szempontból sokkal elnézõbb, sokkal "késõbb , késleltetve " fognak be a kerekek , addig meg van idõ blipelni , igaz ott viszont durva a kuplung, ha csak egy kicsit is késik, nincs összhangban a váltással nem vált sebességet .
Amúgy hogy váltoggatok : végigzongorázva asebességeket lefelé vagy mint közúton szokás, fékút végén egybõl kettesbe rakva ..?
Amúgy ezek a hangok lassan megütik az LFS színvonalát, iszonyat ahogy a többi autó "trombitál, vinnyog " mellettem :)))))Csak elég a boxban állva hallgatózni kicsit, ott "elmegy " néhány autó, na valami olyasmire számítottam az eddigi GTR-ek alapján ! :)))
Megyeget;) Eloszor csak faltol-falig sikerult;) Szokni kell meg. Mivel sosem hasznaltam eddig 3 pedalt meg H-Patternes valtot, van mit megszokni;)
Raadasul, le kell vetkozni a regi beidegzodeseket. - Amiota kormanyom van mindig is manualis kuplunggal mentem, de eddig a baloldali pillangot hasznalam arra, igy meg most is neha azt cibalom;) - A fektav felenel veszem eszre, hogy a kuplung pedalt taposom a fek helyet...:) - Evekik hasznaltam Thrustmastert, aminek tokeletes volt szamomra a pedalja meretre, pedalutra es erore. Amikor DFP-re csereltem folyamatosan szivtam, mert annak gyengebb a pedalereje, igy mindig blokkoltak a kerekek. Most a G25-nek ugy bekemenyedik a fekpedalja, hogy szinte ket labbal izombol kell nyomni;))) Vagyis, ennel eppen az ellenkezoje tortenik, ugy erzem rendesen fekezek, kozben csak felig van lenyomva a pedal;))
De a celt elertem, a lenyeg meg van amit akartam, megjobban elvezem a vezetest:))))
Ha van idom, akkor folyamatosan tesztelem, gyarorlok tobb peogrammal, a Race-szel peldaul szinte csak Macaun megyek Minivel;)))
A GTR2 patch-el az a baj, hogy nincs kinél kisírni, mert senki sem érzi a sajátjának plussz meló szempontjából, se a Blimey se a Simbin. Már mindkettõ valami mással múlatja az idõt. Sajnos. :(
A Mini a legjobb .....Má' megint hülye vagyok és a leglassabb tetszik a legjobban :)))))És ebbõl legalább jól kilátok :)))
Suzuki kupa :))))
Szevesztok! Hát mit mondjak, elég nagyot csalódtam ebben a játékban az fix, hogy nem kellemesen. A GTR, GTL és a GTR2 után ez elég gyenge szintet üt meg! És még a gépigénye is nagyobb lett. Nekem nem jön be. És szerintem jöhet ide akármilyen patch az sem fog segíteni a dologn. Valagogy a fizikáját mintha eltolták volna egy picikét, nekem a toca race drive sorozat jut róla eszembe. Hát ez van, pedig még az EUROSPORTon is muatatták hogy készítik...
Szarok rá milyen lehet igazából, nekem ez itt a virtuálisban nem tetszik :))))
Egyébként is sokkal kevesebbet látni így monitoron mint igazából, hát még ha olyan rossz az üléspozició :)))
GTR2 patchet is kiharcolhatnának : rajtrács probléma, pálya villogás stb
Ezek kozul csak a Mini sebessegvaltojarol tudok, azt a RSC forumon harcoltak ki, hogy legyen 6 sebesseges, es ne 5, mint ahogy az eredeti jatekban van;)
Jaja nekem is ez az egyik kedvenc BMWm. Most az M6os BMW ami nekem nagyon bejön, ami a WTCCben van, az nem igazán tetszik, ezért szoktam a Seatal vagy a Chevroletel menni
Monzában részben szándékosan pattog az autó, ugyanis töredezett az aszfalt. Direkt csinálták ilyenre a játékban is. Ugyanígy Puebla is szándékosan csúszik, mert ott meg kispórolták a kötõanyagot, és ezért olyan, mintha ralikrossz pálya lenne.
Hotlapre visszatérve, van itt valaki, aki kormány híján egérrel próbálkozik? Nekem valahogy az istennek sem sikerül úgy beállítani a járgányt, hogy viszonylag gyors legyen, de egérrel vezethetõ is maradjon. Annyira pici az egér útja, hogy optimális setupnál már egy minimális mozdulattól is megpördülök.
Duel mode-ban próbálkozom, de az elnyújtott kanyarokban egyszerûen képtelenség íven tartani az autót. Akárhogy állítom, egyszerûen vagy nagyon alulkormányozott lesz, vagy vezethetetlenül túlkormányozott. Nincs átmenet. (Persze simán elõfordulhat, hogy csak én vagyok ennyire béna, de nem hiszem, az LFS-ben nincs különösebb gondom ezzel, ott egérrel is vezethetõek az autók.)
Sziasztok!
Megszereztem a játékot, nagyon tetszik csak nem tudom beállítani a kocsit. Tud valaki ebben segíteni? Legnagyobb problémám az hogy Monzában eszméletlenül "ugrál" vagy "bólogat" a kocsi ( nem tudom értelmesebben leírni:) ). A többi pályán nincs nagy gond. Egyébként bill.-el játszok ha ez számít.
Megakadasok, belassulasok, masodpercekre megfagyasok 3 fo dologtol fordulhat elo, ami logikus is, csak tesztelni kellene, amit sokan nem tesznek meg;)
1. Hardware-es akadas, foleg kulso, csatlakoztatott eszkoztol, es/vagy annak a csatlakoztatas helyenek (pl. USB) driveretol, "energiagazdalkodas" beallitasatol. Ilyenkor azokat ki kell kapcsolni, lehuzni, software-esen allitani, a futo programnak nagyobb prioritast engedelyezni. De hasonlo problemat okozhatnak a tulhuzott videokartyak, processzorok is.
2. Software-es akadasokat altalaban a hibas, a regi driverek, a DirectX-ek okozzak, rosszul beallitott vagy szetallitott driverek, de foleg a hatterben futo programok (tuzfal, virusirto, halozat, bongeszo, chat, levelezes, stb.). Egyszeruen fel kell fogni, hogy a Windows egy multitaszk operacios rendszer, amiben a hatterben futo programok is kapnak eroforast, es a nem Windows "keret software-eket" ugy tervezik, optimalizaljak, hogy "egyedul" fussanak, teljesen kihasznalva az adott lehetosegeket.
3. Memoria hasznalat. Manapsag az egyik legdurvabban sarkositott dolog. Ez hosszu es bonyolult, de a lenyeg, hogy vissza kell venni a beallitasokbol;) Foleg felbontas, textura hasznalat, arnyekok, stb.
senki nem megy a 87-es kocsikkal? mert sztem azok jobbak :)