A másik pedig... láttam pár pályán olyat ( most pl Monza ), hogy a kategória elsõ legalább 10 másodperccel jobb mint a második...
Eleinte azt hittem ilyen ügyes, de egy kicsit most már ez gyanús. A 2. helyig századokra vannak egymástól az idõk, aztán az elsõ meg 10 másodperccel gyorsabb a másodikhoz képest!
Mini-vel bohóckodtam Monzán... a 2:15:xxx körüli idõ megfutható... valami ufó mondjuk esetleg képes lehet 2:13:xxx végére... na most ehhez képest Monzán a legjobb Mini-s idõ valami 2:02:xxx... fizikai képtelenség! Mi szar ez?
Lehet, hogy hülyén fogalmaztam, de csak meg kérdem újból! :D IDE miképpen lehet felkerülni?
A dedikált szerveren elindulok, szépen kiírja, hogy az idõm hányadik helyre jó, de utána a worldranking listában nem jelenik meg?
sajnálom, hogy errõl lemaradtam, de arra kíváncsi lennék, hogy valóban az autók által használt ív száradt fel, vagy egy elõre megadott ideális ív?
igen, ez egy tuti dolog volt, hogy az ív száradt del elõször ahol az autók mentek, és ha kicsit is letértél róla pl. slick-el akkor volt nagy gebasz.. :)
plusz (azthiszem) a GP4-ben volt "heat haze" effekt is, brutál módon nézett ki a rajtrács :D viszont ennek is nagy ára volt..sajnos
és igen, már a gp3-ban is benne volt ez a ficsõr, de sajnos, Crammond-ék szoftveresen számoltak szinte mindent, ezért elég bika gép kellett hozzá akkoriban, hogy normális graffal játsz.. az "O" billentyûvel lehetett a processzor kihasználtságot menet közben kiíratni, és tisztességes graf-as ritkán volt 90% alatt..
az AI arra jó, hogy az elõrejutást és a forgalomban versenyzést gyakorold, védekezésre nem igazán, mert tényleg csak akkor elõznek, ha nyitva hagyod a kaput
hibázni is ritkán szoktak, emiatt egy online versenyre nem készítenek fel rendesen, de 110%-on érdemes õket kóstolgatni (csak gyári pályákon)
Na igen... bár én ezidáig nem nagyon foglalkoztam simbin játékokkal, de azt kell mondjam, hogy a sok hiányosság ellenére nagyon tetszik... legalábbis ez a TDI Seat... finom... :)
Ha már itt tartunk... nem láttam az AI-nak agresszió csúszkát... 110%-on jó idõket mennek, de olyan óvatosak mint a szûzkislányok...
F1 szimekkel soha nem foglalkoztam, úgyhogy ez nekem új, mindenesetre még nem hallottam róla. És rendes szimuláció volt, vagy vmi egyszerû, ami inkább csak a látványt adta vissza? Esetleg screen vagy video van errõl?
Én a koszolódásra gondoltam... ha összeszedné a dzsuvát a gumi, és ennek köszönhetõen pár kanyar erejéig csökkenne a tapadás, akkor nem érné meg ilyen drasztikusan levágni az íveket...
Curitiba-n a célegyenes utáni kanyarkombinációban amit levágás címszó alatt mûvelnek az szerintem vicc...
Nálam ez jött be, de nyilván kormányfüggõ. Én G25-öt használok.
No, ezt például a büdös életben nem fogom megérteni, hogy miért "lesnek" egymástól a fejlesztõk...
Arról nem beszélve, hogy a mai gépekre, a több magos processzorokra olyan fizikát lehetne írni, hogy "megszólal"... de egy LFS szint a minimum lenne... egy iRacing-s fizika meg szerintem az optimális az ilyen kinézetû játékokhoz mint a simbin sorozatai... kiadnának egy "vérszimet", ami oda butítható ahova akarják... így mindenki boldog lenne...
Ha már FFB... segítenél valami valós érzés elõcsalogatásához? Én leragadtam a plr fájlnál, és nem igazán van türelmem most babrálni vele... játszanék inkább... :D
Igen, sajnos a fizika egészen addig jó, amíg nincs ütközés, illetve mind a 4 kerék talajon van, de amint megdõl vagy ütközik az autó, szemmel láthatóan nem szimulált, hanem egyszerûsített, elõre programozott modell alapján történnek a dolgok. És ez már 2003-ban is ciki volt, mióta az NR2003 megmutatta a világnak, hogy kell ezt csinálni.
No, ez a plr fájl átírogatás mégiscsak aktuális... megtaláltam, viszont kompletten hiányoznak belõle az FFB adatok? Ilyenkor mizu? Itt nem lehet úgy belõni mint GTR2-ben?
Érthetõ... és egyet is értek... picit komolyabb fizikával és FFB-vel zseniális lenne...
Ugyanaz a gondom vele, mint mindennel, ami GTR-Evo óta megjelent a Simbintõl. Ebben az esetben mondjuk próbálkoznak valami újítással, de õszintén szólva nagyon unalmas már ez az engine. Kicsit faragnak a hangokon, kicsit állítgatnak az FFB-n, de a vége ugyanaz a feeling, és ez így 2-3 év után már gáz.
Tudom, ez szubjektív probléma, de szerintem ha kiegészítések okádása helyett az alap motort fejlesztgetnék, már nem itt tartanánk. Egyszerûen nem áll olyan szinten a játék, hogy már csak a kiegészítõkkel kéne foglalkozni.
Urak! Felraktam a RaceOn onlány verziót steam-en keresztül... kérdésem az, hogy hol találom a "nevemre szóló" plr fájlt, amiben lehet turkálni az ffb értékeket? ( lásd: GTR2 )
Éppen 1megás netet néztem ki, remélem hogy nállunk is elérhetõ:D Valami sugaras szar a Tékom központból.Remélem Fehérváron van ilyen, és nagyobb mint 16km a sugártáv:D Elég vészes...:(
ja, és a sebesség nem minden, stabilnak is kell lennie, meg hogy ne laggoljon, normális pingek legyenek.. különben hiába van akár 4megás ha a szar latency-d miatt belaggol miattad az egész szerver :D vicces dolgok történhetnek miatta :D
Sajna nem tudok róla.. Asszem van valami új gaméjuk de a nevét sem tudom. Valahol láttam már róla videot, de igazából egy Race07 add-onak megfelene ahogy kinéz:D
Oké, erre gondoltam, mert Gordon sem volt benne biztos, úgyhogy a listámon egy Race on és egy GTR Evolution gém + egy kormány, lehetõleg logitech:D Az interneten játszáshoz kell valami nagy net?Mert elég pici, 64kbosom van:/
Am 99,98% hogy megveszem a játékot, Húsvétra kapok új kormányt, addig megtanulom kezelni a gamet.Van a ligázásnak multi követelménye?(pl. min. 1mbos net stb.)