Pfú basszus. Rögtön kaptam három privit. Viszont most el dolgomra és felõlem írhattok még, hogy linket kértek, de arra du-tán válaszolok, meg délelõtt, ha ide keveredek a géphez. Már, ha még érkezik privi.
Ha meg mondjuk tévednék azzal kapcsolatban, hogy feltörték, hát sry, csak tökre úgy néz ki az a bizonyos játék aazon a helyen, mint amirõl itt csevegünk.
Nincs feltörve? Már, hogy ne lenne? Privibe tudok linket admni, ha érdekel.... de felõlem. Hiszek neked és nem szedem le. Egyébként mi ez a dom izé kártya? Mondjuk nem vagyok nagy WTCC mániás, sõt semennyire, de szeretem az autóversenyt, ezért szedtem le volna.
Milyen a játék? Megéri leszedni? Hely igény? Néztem a FAQ-t, de hát angol, plusz nem láttam így elsõre a játék méretérõl adatokat.
tökhöm bele abba. 2 7 mire megcsinálnák a kártyámat..addigra meg talán kijön a boltba. de már olyan gamézhatnékom van vele. De ugye ha van dombornyomott karim..ahoz kell még 1 online bankkártya is. vagy rosszul tudom?
Ahogy egyre többet megyek vele, egyre jobban tetszik
Ugyanez történt velem is. Elõször azért tettem fel az NR-t mert készülök a G25-re és egy játék sem alkalmasabb a kipróbálására mint az NR. Csak mikor elkezdtem újból róni a köröket döbbentem rá, hogy ez a motor még mindíg a legjobb a szimulációk terén. Döbbenetes, hogy mi mindent érezni benne. És kihívásban is óriási a különbség. Bár e mögött legalább 1 évtizednyi fejlesztés áll a háttérben, nem beszélve arról a szakértõi gárdáról akik ebben részt vettek. De azért hál' istennek az ISI\SimBin is jó irányba halad, de inkább a nagyközönség a cél, míg a másiknál egy sokkal szûkebb réteg. (itt most nem a Nextel Cup-ra gondolok, amiért amúgy is 200 millió amerikai rajong hanem a kifinomult, valóban hardcore fizikára.) Egyébként a grafikában sincs mit szégyenkeznie, hiszen olyan update-k léteznek hozzá ami egy felsõkategóriás VGA-t is megizzaszt 43 autóval. A törésmodell pedig még mindíg az egyik legjobb.
De ami megjobban szamit, az a fizika. Hiaba a legujabb csodak, sorozatok az ISI alapjaira (GTR, GTL, GTR2, rF, RACE - es megannyi MOD-jaik), ha "beulok" egy GPL-be, NR-be, netKar-ba teljesen mas vilag;P
Termeszetesen az ISI engine latvanyos, hangulatos es elvezetes, de azert ha az NR-be vagy az nK-ba allitok valamit az auton, akkor azt nagyon erezni az auton, a kormanyon; dol, csavarodik a kasztni, billeg, hintazik, beut az alja...
Akarhanyszor "atulok" az "ISI-bol" a GPL-be, eloszor hatalmas nagy szivas, de ott ragadok orakra, mert minden apro allitgatasra mas es mas lesz az auo kezelese, amit elvezet kiautozni, meg ha az elejen faltol falig kozlekedek is;)
Ahogy Alex is írta, nem mindíg a legújabb a legjobb. Egyenlõre még mindíg az a helyzet, hogy szinte a modolható játékok a legjobbak mostanában, mivel olyan alappal rendelkeznek amit nagyon jól össze lehet passzintani akár a 60-as évek autóival akár a legújabb gépcsodákkal. Egy példa: Nascar Racing 2003_1970mod. Ennek az alapja amúgy az az 1967-es GP-t feldolgozó játék amirõl szintén Alex beszélt.
utcsó offom ma.. a gitárszólós srác és a haverjainak videójai ITT megtekinthetõk.
akinek a zene kell a lap alján letölthetõ!
off: ezt láttam anno.. nagyon jó.. ha gitrszólóra vágytok.. Bikini - Temesvári Vasárnap személyesen ismerem a bandát :D másik különlegesség szólógitározás terén Daczi Zsolt Temesvári Vasárnap-ja igaz nem olyan jó mint a kissrác :D
rmélem leszenk kiegek nogyon bejön a game álom nekm ti mit gondoltok nem tudom
fogadok "életkor 14 alatt vagy 14-18 között" igaz vannak értelmes 10enévesek.. õ így felvágósdit játszik..mit neki.. szvsz nagyon jó kis hangulatos game ökörködni meg pláne..fõleg hogy még online is lehet menni :D
OFF:) Otletszeruen akkor mar beneztem a FO2 topicba, es mit talalok? Minden elozetes megnyilvanulas nelkul (azert mashova is jarnak "erdekes emberek":DDDD):
Azt en sem ertem hogy csinaltak, mert elvileg 12-15$ alatt veszteseges legyartani, szallitani es forgalmazni egy jatekot;) Nem beszelve az elkeszitesrol;) Nem neztem meg jbban, de vagy az elso resz fogyott brutalisan, vagy a masodikat telenyomtak szponzorokkal;)
Nem mindig az a dragabb ami tobbet tud;) Lasd FlatOut 2. Brutalis grafika, kegyetlen jo fizika, eszeveszett toresek, zuzasok, es boltban ujonan, megjeleneskor volt 1990 HUF:)
ebben valóban igazad van. sok sok dolgon megy kersztül az autó. volt szerencsém látni amint a bmw concept autója papírrol valósággá válik.. papíron nagyon "dögösek" mondhatjuk...látszott benne az erõ... de mire kigurult a gyártósorrol1 szörnyeteg lett :( de persze a mindenre elszánt "tunerek" jobb szebb designt adtak neki.. ((Lásd õt a Haman BMW)
A mai napig a legobb F1-es jatek az 1967-es evet dolgozza fel, vagyis nem hinnem hogy szamit a dolog;)))) De a GTL is a 30-40 evvel ezelotti versenyeket dolgoz fel:)
A vegso format sok minden meghatarozza, de a vegen keves marad az eredeti otletbol;) Volt egy ismeros, aki a Porsche-nak tervezte az uj Chayenne-t, nagyon brutalul nezet ki! De miutan elfogadjak, beleszolnak a "gepeszek" - motor, felfuggesztes, stb. -, utana a belsoepiteszek, es vegul a marketingeseknek van a legnagyobb hatalmuk (mi lesz a divat, a trend X ev mulva amikor megjelenik, melyik masik ceg tipusat kell "visszahozni" a reszletekben, stb.). Vagyis a vegen, jo ha nehany fo eredeti otlet benne marad;)
Amcsiban azert tudnak neha megengedni durva design autokat is, mert nagy a vasarloero, es meg minimalis eladasnal is annyi elfogy, hogy nyereseges legyen;) Ha nem, a tobbi "nepauto" visszahozza az arat;)
Europaban min 7-10 evig ki kell huznia egy "formanak", mert tobbe kerul a gyarakat atallitani, mint az eladasbol szarmazo jovedelem;)
Én csak azt nem értem, hogy a sok concept car közül alig valósul meg valamelyik formára, mégis amikor megcsinálják az egyiket akkor sikerül a legrondábbakat kiválasztani. Lásd ezt pl, de a HOnda Civic us elég gány lett. Mondjuk annak csak a hátulja lett ronda.
Fiatal :D (17éves azért nem annyira fiatal persze mihez képest de úgy éreztem mintha kis 12-14évesnek lettem volna nézve) Tényleg vissza kelett volna olvasni ez igaz
mellesleg megjegyzem ez az Ultra Concept (elvileg 2007es autó lessz)nagyon csúnyán néz ki.nekem borzasztóan nemteccik... de kinek a pap kinek a paplan...
volt szerencsém nekem is utazni matízzal.. nemrossz kis verda..bár vannak igaz hátrányai is.
Itt 1 kis zenés összeállítás a Chevrolet Lacetti WTCC Teamrõl (a zene ekem nagyonbejött, fõleg ahogy alatta a 4hengeres 16 szelepes chevrolet motor durozsol)