Igen a múltor javasoltuk hogy hátha az "activate product on steam" ablakba kell beírni a kódot steam alatt, de ott az mem jött be. És az is CDprojekt volt emlékeim szerint. Menny vissza leklamáljál, Amiga készlet tart :D
Segítsetek, pls. Megvettem a GTR Evolution kiegészítõt a Race 07 alá, és az online termékkulcs így néz ki: GTREVH11-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx ahol az x értelemszerûen betûket és számokat jelöl. Csakhogy a telepítés végén, ahol be kell írni a terrmékkulcsot, az elsõ rész is csak 5 karaktert fogad el. Próbáltam azt, hogy csak az EVH 11-et írtam be, de semmi. 28 karakteres a termékkulcsom és csak 25 helyem van beírni. Valaki, aki megvette a kieget, tudna segíteni???
Valenciába Sz. Gabi kikapott asszem kemény 0.04 ezreddel :D
Akkor a magyar WTCC game-be be is vehetnének mint designer-t(ha jól írom) Amint írod Sz.Gabi nagyon megy esetleg nincs olyan verseny mentésed ahol õt meg lehetne nézni?
Mondjuk az arculatot is én találtam ki.
Ha megnézed minden autón vannak kötelezõ dolgok. A Rendszám táblák, a Szélvédõkön a logok, és a rajtszám táblák.
Hû,a bömösök nagyon szépek lettek,gratula érte! Jól látom Szabó Gabi? Ha igen akkor "valamit" igazából jól csinálhatsz ha õk hárman megbiztak téged a festéssel! Esetleg képet nem tudnál nekem küldeni a bömösökrõl,hogy jobban láthassam nagyobb képen?!
Amiket festettem belöle: GP Hungary team 3db BMW, VLR Racing Team 2db BMW, GMAC VSR Racing Tem 3db Vauxhall, Multi Alarm 1db Seat, N&N Motorsports 2db Seat. A többi a többi srác melója:D
Itt vannak ni:
Jaja De ez csak azért ilyen hogy ne igazán lásd mi van alatta. Majd a versenygép nem ilyen festésû lesz-.
:D Jahh. Hát most hogy szinte egy bajnokság teljes mezõnyét megfestettem:D Elégé jártas vagyok benne. Már sok emberkének festek más bajnokságokra is.. GTR Masters pl. A VSR Wtcc mezõnybõl kb 10 autó az én melóm:D Ha gonoljátok megmuatom õket..
Látom Gordon a festés témában mindenkinek a segitségére vagy,mint nekem is voltál.Ezer Köszönet érte nem felejtettem el! :-)))
Jah meg még egy dolog!
Van a vectra ha azt szeretnétek fesetni akkor ugyan az a mit irtam az elöbb, és még ez:
Vauxhall Vectra. Mivel addon autó, 2 dolog kell ahhoz, hogy lásd, és hogy a festést is lásd. 1 lépés: ezt töltsétek le! Ez egy Demó! Nem kell megijedni, a letöltés után a normál játékban is megjelenik egy autó plusz egy pálya..
vectra demo ( ha a link nem müködik akkor: Steamet megnyitod.. A Föoldalon kiválasztod a verseny kategóriát és a játékok között ott van a crowne plaza demo, töltsd le)
2.lépés: ezt a linket is le kell tölteni, majd a c:programfiles/steam/steamapps/te neved/race07/GAME DATA könyvtárba másold be.. Ha ez megvan két darab Vauxhall vectra lesz egy sima és egy vectra 2007. Vectra 2007-et tudod festeni csak.Ahhoz kell ez!
3.lépés: Ha festeni akarod ezt az autót akkor az ini filéban a következõt kell megadni: Vauxhall vectra 2007
Ide meg berakom a Race 07 festés menetét ha már igy benne vagyunk:D
Szóval:
A festés beillesztése a progiba: Custom skins könyvtárba bemásolni (C:/Program Files/Steam/Steam Apps/te neved/Race07/custom Skins)
Alap feltételek: Kell egy Photo shop. Én az Adobe Photo shopokat javaslom, azzal mûködik jól az a plugin ami kell ahhoz hogy dds fileként tudj menteni. Ezt a plugint innen kell letölteni: itt
Ha ez a része megvan, akkor jön az effektív munka:D
1 lépes. Kiválasztod az autó típust, ennek a psd filéjét a hivatalos oldalról. innenletöltöd, ha szeretnéd, hogy a pilóta festett legyen és a belsõ nézetben a mûszerfalon is látszódjon a rajtszám stb, akkor ruha sisak numberplatet is..
2. lépés: A psd filét megnyitod Photo shoppal, megfested az autót, majd a "layer/Flatten Image" funkcióval egyesíted a rétegeket. Ekkor feltesz egy kérdést, hogy a nem látható layereket törölje-e ,a válasz igen. (fontos!! A PSD filérõl mindig legyen egy másolatod! Ha egyesíted a layert és akár véletlenül elmented többé nem tudod a layereket külön festeni)
3. lépés: Menteni kell a filét dds-be.. Ez úgy mûködik, hogy a save_as-ra kattintva a dds formátumot kell választani. Ez után elõ ugrik egy ablak mely a dds file mentésének beállításiról szól
Itt ennek kell lennie: DXT1 RGB 4 bpp | no alpha 6 mip
Majd mentés
4 lépés: Üvegek festése: Megnyitod az üvegek psd filéjét, megfested majd "Layer/flatten image" funkcióval egyesíted a layereket. Majd save as-ra kattintva, dds-t kiválasztva újra elõjön az ablak. De ebben az esetben ennek kell szerepelnie, mert különben nem lesz átlátszó: DXT5 ARGB 8 bpp | interpolated alpha mip6
5.lépés: megvannak a dds filék amik alkotják az autót. Most ezeknek kell írni egy ini-filét hogy a program tudja, mi van..
Ennek így kell kinéznie: [Autómárka (az a név ahogy a program ismeri pl:Alfa Romeo 156 2007 ] body= windows= numberplate= interiorwindow= driver= ext_driver= helmet=
Értelem szerûen azoknak a file neveknek kell ott szerepelnie amiket festettél.
Ha nincs mindegyikhez festett filéd azt törölni kell.
6.lépés:
Az ini-filét, és a DDS filékat egy mappába beleteszed, és az egészet berakod a Program files/steam/steamapps/te neved/race 07/custom skins könyvtárba..
Jó festegetést!
GTR2 amatõr liga indul a jövõhéten. Ugyan a weblap félkész állapotú, ám a regisztráció üzemel : http://www.gtr2masters.cwi.hu Jelentkezzetek mielõbb! Okt.6 indulás. futamok hetente estéként 22órakor. Mi határokon autózunk!
Nekem az volt a baj, hogy nem tudtam állítani sehol. Nem szeretem ha van holtjáték, elég pontos a kormányom, arra menjen a kocsi amerre akarom, és akkor, ne késve.:)
Nyilvan controllertol is fugg mekkora holtjatekot kell beallitani, nekem kell egy 2% az X tengelyre, de majd ha GT kocsikkal megyek lehet meg kell par %. Egyelore az offline WTCC bajnoksagommal vagyok elfoglalva.
Úgy sem.:) Nade megoldódott. Leszedtem, újratelepítettem, mostmár az x86-os mappába. Persze a játékban továbbra sem látszódott semmi, viszont alapból nincs holtjáték. Elmentettem egy profilt a beállításokra, amit a UserData - ControlSet mappában egy módosítható fájl formájában le is ment a progi, és ebben már tudnám irkálni a dead zone értékeit minden tengelyen, de mivel alapból 0 volt így nem vacakoltam vele. Így már kicsit vezethetõbb a kocsi. 10-12 évvel ezelõtt az akkor 20 éves ezeröcsinknek nem volt olyan holtjátéka mint most a 156-osnak.:D Köszi a segítõ szándékot.:) Most jön az ismerkedés, bár gondolom rFactor után olyan nagy meglepetések nem fognak érni.:)
Oké tudom...de ha mondjuk a gyereked megbetegszik akkor sem elcseréled egy másikra, hanem orvoshoz viszed.:)) Vista marad.:) Szóval lehet, hogy rossz mappába rakta magát a cumó?
Nálam nincs ilyen.:) Próbáltam a plr fájlt megnézni, de az nagy összevisszaság... Pedig az az isi progikban szerkeszthetõ volt jegyzettömbbel. Viszont eszembe jutott valami. Olvasgattam, hogy Win XP-t szereti. Nekem Vista van, ráadásul 64-es, és most nézem, hogy a 64-es Program files mappába telepítette magát, nem az x86-osba. Ez lehet a baj? Egyáltalán lehet ennek köze valamihez?
Na ezeket nem találom. Control settingsben van ahol kiválaszthatom a kormányt, meg beállíthatom, hogy melyik funkció melyik gombbal/kormánnyal/pedállal menjen. Aztán advanced, ott van pár dolognak az érzékenysége, meg az egeret lehetne belõni. Aztán a force feedback, de sehol sincs linearity, meg dead zone. rFactorban ezek megvoltak, itt is ilyeneket kerestem, de sehol semmi.
Race07-ben a kormány holtjátékot hol tudom állítani? Rettenetesen zavaró, hogy fordítom a kormányt, majd jó ideig semmi... Gondolom ha rFactorban lehet akkor itt is, csak nem találom, hogy hol.
nagyon szépen köszönöm nektek! :)
Csak Skineket lehet!
egy add-on autó van az a vauxhall vectra.
Steam-en keress rá a wtcc kiegészítésekre, onnan le tudod tölteni hozzá.
Sziasztok! Tudtok pár olyan oldalt ahol a Race07-hez tudok letölteni autókat? vagy csak olyanok vannak ahol skineket lehet letölteni? :S aki tud és megadná nekem a linket azt nagyon megköszönném. :)
De feltettem a teljest is, offline-ban, tesztnek. Egy frissebb, patchelt RACE07 (semmi pluszt nem tud), de most mar lekezeli az ADDONS konyvtart, abban van a teljes GTR Evolution, es oda jon az STCC is (a konfig file-ban mar benne van).
Amugy semmi extra, a RACE07-hez ~3000-ert megeri (ha annyi lesz). De akinek nincs semmilye, annak a teljes jo vetel.
Amig nem jon ki addonkent a Steam-hez, addig elfer, seedelem az ISO-t, aztan del;))))
En se hittem volna, de erdekes dolgot muvelt ma race07be az idojaras:) RD-n volt mini futam zolder-en. A kvali kb elso 5 perce volt full szaraz, majd elkezdett esni, es kb elment az edzes fele mire abbahagyta. Az uccso 10 perc megint szaraz volt. De meg se tudtam javitani az idomon. Sot, amikor elkezdett csopogni, abbahagytam mert kort, es neztem race monitorba tobbieket. Mintha, de ebbe nem vagyok biztos, ahogy valtogattam az emberkek kozott, a palya egyik reszen esett, mashol nem. Aztan egy kor mulva mindenhol. de nem 100% :)
Szerintem uzemel meg a Grand Prix 4 topic, mostanaban jott ki az F1 2008 hozza, ott tuti tudnak segiteni:P
az a fajta jó lenne race07/ következõ rfactorba.. :) a grafika meg szerintem race07-ben így is megfelel..kinek van ideje verseny közben a külvilágot nézegetni?
Race07-ben mentem már olyan futamon online, ahol esõben kezdõdött a verseny és az utolsó pár körre száradt fel a pálya és én figyelmetlenségbõl slick gumit raktam fel :D ( szerencsémre ) Viszton tényleg jó lenne ha az ideális ív hamarabb száradna és ez látszódna is...
Ez tényleg jó lenne.Egyik ea games F1-ben volt változó idõjárás,ami pont az volt,hogy mondjuk egy 4 körös versenyen fele vizes,fele száraz:D És a hosszabb versenyeken is ez volt:D
Engem sokkal inkább izgatna egy dinamikus idõjárás szimuláció, mint bármilyen HDR... Arra gondolok, hogy menet közben el kezd esni az esõ ez OK., de mondjuk el is tud állni és akkor elkezd felszáradni a pálya, elõször az ideális ív, de pl. árnyékos helyeken lassabban. Na akkor lehetne játszani a gumi taktikával ill. lehetne hûteni a vizes gumikat stb. Mondjuk ezt én majd csak az Lfs-tõl várom, de, hogy mikorra...?
Szerintem meg ahogy manapság egyre inkább jellemzõek a jobb PC-k, simán rá lehetne tolni egy lapáttal a pálya grafikára.... HDR meg ilyenek elég lassúak, talán ha nem csak foltozás lesz az is gyorsul ...autók meg már így is fullosak, annál már minek jobb ...
Tudsz valamit vagy csak tippelsz?!:) Ami keszul es publikus (engine) az a LIZARD (SimBin) es a gMotorX (ISI). Egyik sem merfoldko, max HDR es egyeb postprocess cuccok lesznek benne.
Leszamitva, hogy: az rF alatt nincs idojaras, ablaktorlo, pilota es egyeb animacio, kulonfele tores, kosz es hangefektek, modder szinten nem elerheto semmilyen hivatalos informacio az autokrol (model, fizika, hangok) es a palyakrol, es modder szinten minimum 1 ev lenne elkesziteni... max a frissebb fizikaban, FFB-ben lenne jobb az rF MOD:)