És ha minden jól megy akkor választható lesz a topik stílus, ergo ha valaki csak a sima SG-s stílust akarja látni akkor elég lesz rákattintani a szövegdoboz felett lévõ kis ikonra. Bár ezt még nem sikerült mûködésre bírni, de work in progress... :)
No kész a topik dizájn is. Sikerült beüzemelni a stílus választást is, ergo most már ki és bekapcsolható az egyszerû SG-s stílus és a dizájnos stílus a szövegdoboz felett található kis gombokkal. Mindenki azt választja amelyik neki szimpatikusabb... :)
Viszont van egy dolog, a topiknak csak témaindítója van de házigazdája nincs aki hozzátud férni a topik hosszú címéhez. Elvállalnám én is szívesen a házigazdaságot itt, (máshol is hg vagyok, nem új számomra a feladatkör) feltéve ha nincs ellenvetésetek, vagy lehet a témaindítója is hg. Én csupán jóindulatból csináltam meg a dizájnt... :)
Egyébként a magyarításról jut eszembe... az új dizájnba beraktam a banner alá a letöltési linket... :)
szerk:
És EZ volna a végleges verzió, utólag még eszközöltem két frissítést az egyiket az elõbb leírtam, bekerült a magyarítás letöltési linkje a banner alá, a második pedig a bannerra kattintva a játék hivatalos oldala megnyílik... a topik stílus továbbra is választható, ha valaki jobban szereti az egyszerû SG-s stílust akkor rákattint a szövegdoboz és a banner között található áthúzott kis "S" betût ábrázoló piktogramra és a böngészõ meg is jegyzi a beállított stílust. Tehát kinek mi a legjobb. Plusz még bekerül majd a topikba az úgy nevezett ban lista, vagyis az user szûrõ, ami afféle troll eltávolító eszköz, bármikor jól jöhet, segítségével el lehet tüntetni annak az user-nek a hozzászólásait aki szándékosan flémet kelt, anyázik, stb.
Metro 2034 nem lesz, mivel Metro 2: Last Light néven fog megjelenni. 2012-ben valamikor.
Vagyis Metro Last Light néven.
Szerintem õ a könyvre gondolt... Ami engem is érdekelne, bár mivel a 2033 is nemrég jelent meg magyarul ezért kizárt, hogy még az idén megjelenne a folytatás.
Az ufoszerû karakterek... a játékban csak úgy hívják õket hogy "dark ones"... valamiért mindig kapcsolatba akarnak lépni velünk kalandjaink során. De õszintén szólva még én sem jöttem rá arra hogy mit akarnak... :D
õk segítik artyomot az útján...artyomnak megvan a képessége, hogy a dark one-ok kapcsolatba léphessenek vele. figyelik õt, hogy milyen ember, ezért is van két befejezése a játéknak. ha a játék során morálisan "jókat" cselekszel vagy ugye egyszerûen megcsinálsz néhány dolgot (pl. megpendíted a gitárt), akkor ugye lehet hallani egy suttogást. na ilyenkor õk "nyugtázzák" hogy te egy jó ember vagy, így rajtad keresztül remélik a kapcsolatfelvételt köztük és az emberek között. így a végén, még ha le is lövöd az egyiküket, a "jó" befejezésben felajánlják a lehetõséget, és persze akkor nem pusztítod el õket.
õk egyébként egy fajta továbbfejlõdött emberek, magyarul értelmes - sõt sokkal értelmesebb - mutánsok, akik képesek a fenti zord világban is élni, és úgy gondolják, hogy a két faj együttmûködve újra teremtheti a világot. szóval alapvetõen jót akarnak, csak "természetesen" az emberek az átélt sok borzalom miatt, a "barátságtalan" mutánsoktól félve, meg persze az emberiségbe évszázadok alatt beleivódott idegengyûlölet miatt alapból ellenséget látnak bennük. a dark one-oknak semmi közök a "közönséges" ellenséges mutánsokhoz.
WOOOOW! Nagyon jól meg lett csinálva. Azt hiszem méltó átirata a könyvnek. Mind a grafika, mind az, ahogyan végighallgatva megtudod az emberektõl azokat, amiket a könyvben is hallasz. Nyilván fel kellett turbózni (mutánsnok, harc), de a sok öldöklés mellett képes volt a játék megtartani azt a filozófiát, ami a könyv alapja volt.
Néhány dolog viszont lehetett volna jobb is. Például a könyv egyik legmeghatározóbb pillanata az, amikor Artyom kikerül a felszínre végre és egyedül végig kell mennie a másik állomásig. Itt sem éreztem volna hátránynak, ha a könyvtár lett volna az elsõ pillanat amikor a felszínre érünk. Emellett a könyvtár nekem túl szétrombolt volt, én a könyvben sokkal épebbnek képzeltem (ez az én véleményem). És sötétebbnek. Viszont a Könyvtárosok remekül meg voltak csinálva, az egész játék legjobb része az a fejezet volt. Ahogy a szemkontaktusra megdermedtek, de ahogyan elfordultál és vissza, már ott voltak a nyakadon. Ezek mellett legalább a fõbb szereplõk arcát megváltoztathatták volna, mert néha úgy voltam h:"Hé te nem az XY vagy? De õ már meghalt, nem?" Meg a másik, hogy a ballisztika néha nevetséges volt. A fejébe eresztett 5 golyó után is még felállt, hát mondom...
De összességében nagyon élveztem, és a pozitív véget is egybõl sikerült megcsinálni :D A játék hangulata 5/5, emellett a "túlélõs-faktorok" is nagyon el lettek találva-gondolok itt a gázmaszk szûrõcseréjére, illetve berepedéseire; a felpumpálható lámpára és a gyér töltényszámra. Az tény, hogy az oroszok (egyre jobban) kenterbe verik a nagy multijátékgyárosokat, mind a S.T.A.L.K.E.R. mind ez egy nagyon szépen felépített, jól kitalált és remek történettel rendelkezõ játék. Ennyi :)
A fejét nem érdemes lõni, majdnem minden emberen sisak van és az én tapasztalatom alapján testre leadott lövéssel hamarabb meghalnak. A Cryostasis is nagyszerû orosz játék.
Mindhárom említett játékot ukránok fejlesztették, nem oroszok.
Sziasztok! Van itt valaki, akinek tört verzión is gurul a magyarítás? Melyik "rilizt" raktad fel és honnan töltöttél le hozzá 2-es pachot, amit a szerzõ említ? Már legalább két teljes napot belefeccöltem ebbe a játékba A játék már megy, de a magyarítás meg se nyekken. :-(((((
Három különbözõ verzióval próbáltuk a magyarítást (Steames, Razor1911 és PROPHET). Mindhárommal tökéletesen mûködik, természetesen az Update 2 felrakás után.
Ezzel a játékkal annyira megszenvedtem könnyû fokozaton még végigtóltam, hogy elhatároztam, a folytatást kihagyom. A 2. rész 2012-ben jelenik majd meg. Csak a hónapot meg a napot nem tudom, hogy mikor. Az még asszem ismeretlen(TBA).
Én nekem pont az volt a bajom hogy csak nehezen jelentett kihívást...
talán nem tûnt fel, de ki lehet cserélni a törött maszkot is a földön számtalanul heverõ bármelyik maszkkal, meg külön ki lehet cserélni a szûrõt is, sõõõõt, ezt a karakter magától is megteszi, már ha begyûjtöttél tartalékot is.
Nem tudjátok mitõl lehet, hogy rossz a hang? Olyat csinál, hogy pl. ha szemben állok valakivel aki beszél akkor nem hallani a beszédét viszont ha elfordulok 90 fokban akkor tökéletesen hallani. Olyan mintha 5.1et akarna csinálni pedig sztereo fülessel nyomom... Mi lehet a gond? A fegyver lövés hangok se hallatszódnak csak talán egy picit a háttérben visszhangosan. Update 2es patch fent van... Amíg nem volt fent addig nem csinálta elvileg. Valamit lehet át kéne írnom cfg-be vagy ilyesmi?
Én ránéznék a hangkártya driverre, hogy rendesen van-e fel telepítve, vagy esetleg újratelepíteném. Csak ennél az egy játéknál van ez a hiba jelenség?
Tudna adni nekem valaki egy linket, ahonnan az update 2 letölthetõ? Egyszerûen nem találom, pedig sokat keresgéltem. Elõre is kösz!
magyaritas miatt ujra jatsozm, nemtud valami valami loszer csitet ? mert nagyon keves a loszer amit talalni a jatekban(es ha mar ujrajatszom szivesen verengzenek)
de nem kevés a lõszer, komolyan (kivéve talán a ranger fokozatot)...most toltam végig hardcore-on, és dugig voltam, csak persze mindenhová benéztem, és minden hullát kifosztottam. de még aranylõszerbõl is rengeteg maradt a végére. igaz, gyakorlatilag 75 %-ban csak az elektromos pumpás golyóköpködõt használtam. egy lövés egy mutáns. legjobb fegyver a játékban, csak mindig a lehetõ legjobban feltöltötten kell tartani, és olcsó hozzá a a lõszer is, ha éppen venni kell.
Hy all! Mennyire jó játék ez a Metro 2033? Bugos, mint a Stalker? Vagy jobb, mint a Cryostasis? Történetre mennyire jó? (tudom, h regényen alapul, de mégis)
nagyon jó a hangulata a gammának, és sok benne a többi FPS-hez képest az újdonság
kár h elb.szták azzal, h 1) csõjáték lett 2) fegyverek kezelése és fizikája full-arcade 3) a lopakodás nevetséges 4) az ellenséges szörnyek full-power rohannak fel megtorpanás nélkül, miközben te izomból sorozod õket és egyszer csak (amilyen belelõtt tölténymennyiségre a scriptet megírták) holtan esik össze ezeket kéne kiküszöbölni a Last Lightban 1ébként csak ajánlani tudom, mert 1 végigjátszást mindenképp megér, aztán eldöntöd a fentiek számodra mennyire zavaróak
nálunk én anno végignyomtam a Stalker ShoC-t, majd ezt a csajom árgus szemekkel sasolta mind2-t, aszonnnnnnta olyan mint egy film mondtam neki, h jaaa, vazze én vagyok a fõszereplõ most megvette a könyvet és õ olvassa aztán majd ééén :)
Hogy mennyire jó, az ízlés kérdése, kinek bejön ez a túlélõ horror stílus, kinek nem. Bugot nem tapasztaltam játék közben, a Cryostasis-nál pedig grafikára jobb, történetre sztem nem, de ez megint csak ízlés kérdése. Cryostasisnál annyi hogy nekem jobban tetszik a helyszín és az atmoszféra.
én a csõszerûséget nem írom fel a hibájának...fõleg ha azt vesszük, hogy szegény artyom gyakorlatilag csövekben mászkál... (azaz a metróalagutakban) :D
a fegyverek kezelése meg azért nem annyira full árkád, igaz nem is egy operation flashpoint. nem tûnik fel az árkádság mindenesetre, tekintve hogy szûk terekben mozogsz a legtöbbször, tehát csak oda kell pörkölni a szörnynek, úgyis eltalálod :D
a szörnyek meg tényleg jönnek, mit nekik stopping effect :D
az MI azért hajlamos volt néha ide oda rohangálni, mintha nem tudná lányos zavarában eldönteni, most melyik fedezéket is válassza, de azért veterán fokozaton meg tudja így is izzasztani a játékost.
egyébként meg nagyon jó játék, hangulat király, történet király, grafika király, és egy (csõ)FPS-hez képest jó sok minden egyébre is kell ügyelni a jobb egérgombon kívül, úgyhogy megéri.