Áh, ez a színváltósdi baromi jó lett. Be lehet állítani két színt a különbözõ dolgokra a térképen (víz, partvonal, országhatárok), és ahogy fogy a népesség, úgy megy át az elsõ színbõl a másodikba. Szerintem irtó hangulatos, ahogy a zene is tükrözi azzal, hogy kezd egy kicsit olyan lenni mint egy megnyújtott magnószalag. De a képek látványosabbak:
Nagyon buli az 1város/200M lakos felállás Genocide módban. :-)
nagyon megteccet a game ! egyébként is nukreális és az ilyen hidrogán bombák rulz nálam,majd megyek csernobilba is :=) majd ha jo a gép lekapam fullban, huhuuh hát ez nagyon kuqa jo game lehet !!!!
szvsz maygargatás csak elrontja a feelinget de tetudod... :) mellelsleg akinek sok az a kb 10 szó angolul annak ugyis emghaladja az ételmi szintjét a game szvsz :D
azt gondoltam, maugy csak a véleményem irtam le :) spec én alapbol nem vagyok nagy magyargatás fan, de ez erre a gamere hatványozottan igaz szvsz :) ettõl még persze csináld meg nem azért modntam :)
Áh, ráhagytam. Túlságosan a mostani UI méreteire vannak kihegyezve a szövegek hossza, lehetetlen rendesen megoldani, hogy ne lógjon le itt-ott a szöveg a keretrõl, plusz hatalmasat ront az összképen, hogy amint betéved egy ékezetes betû, az azonnal átvált egy másik betûtípusra, de ékezetek nélkül elég bugyután néz ki. Majd egy "hivatásos" megolja.
no én is idetalaltam :) látom egész aktív a fórum. én tegnap éjjel óta nem nagyon tudtam elszakadni a cucctol :)
egyenlore 1 meccs kivételével mindet nyertem, vagy a gyõztes csapatban voltam, sajnos latszik hogy nagyon sokan most kezdték el tolni, és a teszterverzioval jatszott 40-50 meccs tapasztalat kiütközik, de remelem hamarosan belefutok valami nagy verésbe....
Akit érdekel, összeraktam egy style txt-t. A szinek egy kicsit szolidabbak, és ahogy pusztul a népesség, úgy megy át a színvilág pirosba.
Be lehet állítani, hogy legyen globális radarmegosztás (bár akkor is le van korlátozva mindenki általá látható dolgokra. De lehet még spectatorként is nézni, akkor az egész térkép fel van derítve a nézõknek.
Hehe, most volt egy meccs. Elhelyezkedünk, lerakjuk a cuccokat, beindul a vizihadviselés, mindenki ezerrel küldi a gépeket a másik területe fölé, stb. Beüt a Defcon1. Az egyik srác túl hamar indítja a rakétáit, ráadásul egységesen megosztva a többi játékos között, így az arzenálját könnyen felmorzsoltuk a silókkal. Mivel volt a partja közelében egy hatos Sub-flottám, így a városainak nagyrésze és három silója bánta a hirtelen megmozdulását. Pár perc múlva beindult a globális ereszdelahajmat, és mindenki ész nélkül elkezdte szórni a tartalékait, ilyenkor már nincs más választás, lõni kell, mert akkor nem marad nekem pont. Sajnos én meg késõn kezdtem neki és lemaradtam a turnusról, így végül utolsó elõtti helyre szorultam.
Erre kiderült, hogy Európa nyugisan kivárta a fejleményeket (bár erõsen megsínylette a silói tartalmát a nagy adok-kapok). Utoljára elkezdi kiengedni a maradékot (ami hiba így a végén, mert már nincs mibõl pontot szerezni). De nem számolt a többiek tengeralattjáróival, mivel mindenki felsorakoztatott pár kissebb-nagyobb flottát a partjainál. A silói maradékát pillanatok alatt szétkaptuk, a városok pedig szabad prédák voltak és mindenki azon izgult, hogy az õ cucca érkezzen meg elõbb és ne az ellenfélé. Én voltam a szerencsésebb és így utolsó elõtti helyrõl felugrottam a másodikra.
Jó játék volt. :-)
Akkor mondom is 15 mp megfigyelés után... Eu és Afrika lõ Dél-Amerikára, aki megpróbálja viszonozni Afrikának, de bukó lesz mert rossz helyre rakta a flottáit... ugyanis nyugatról nem várható támadás.
öhh én nem sértésnek írtam. Biztos más lenne a véleményem ha látnám. Amugy szeretem az ilyen játékokat
Leszedtem a game-t és naon teccik ;)
Felállás: 3vs3 Survival. Európát kaptam és mivel Survival módban játszottunk, ezért nagyon bevédtem magam, plusz hatalmas mákomra az egyik szövetségesem épp USSR lett, szóval a keleti oldalam is be volt biztosítva. Defcon3-ban hihetetlen csata dúlt az Atlanti- és a Csendes-óceánon. Mivel mindenki el volt foglalva a másikkal, ezért nem okozott gondot átslisszanni a két Sub-flottámmal a csata hevében és beparkoltam az USA és Afrika mellé.
Defcon1-ben most Dél-Ázsia lõtte el hamar a puskaporát, amit a SzU keleti fele erõsen megsínylett, de persze a csendes-óceáni flottánk kegyetlen módon szétszedte az óvatlan silókat és a két csapattársam minden gond nélkül kivonta Kínát a forgalomból. Ekkor az USA kilõtte a rakétáit, de addigra az én és a dél-amerikai társam subjai már lesben álltak és kegyetlen mészárlást rendeztünk, míg a vadászai ki nem lõtték a flottákat, de addigra a muníció több mint fele elfogyott, szóval sikeres volt az ellencsapás.
Ekkor Afrika megelégelte a várakozást és õ is megeresztett pár töltetet, amit az én tengeralattjáróim toroltak meg. Eddig senki nem jutott be egyetlen rakétával sem Európába, és egészen a végjátékig kibírtam veszteség nélkül.
Ekkor mindenki úgy döntött, hogy mostmár úgyis beindult a Victory Timer, szóval uccu neki, lõjük ki a maradék ICBM-eket. És ezt a rohamot is kibírtam veszteség nélkül (csak pár radar veszett oda). Már csak húsz perc volt hátra, mikor úgy döntöttem, hogy felesleges ennyi rakétán ülni, szabaduljunk meg tõlük. Átváltok, kijelölöm az afrikai és a közel-keleti városokat és lövök. ekkor esett le, hogy még sehol nem láttam az ellenséges Sub-ok jórészét, csak alig lõttünk ki egy párat...
Sajnos nem úsztam meg pár milló veszteség nélkül és sikeresen lebombázták Nagy-Britanniát és Spanyolországot, végül jópár töltet bejutott Olasz- és Németországba is. De ami a pláne az egészben az az, hogy pont akkor lett vége a játéknak amikor épp az utolsó ellenséges rakéták becsapódtak volna a Subokról. De így is két ponttal gyõztem.
Jó menet volt...
Te már teljessel nyomod? Most mentem végig a tutorialon, nem rossz de kicsit elmebeteg ötlet az alapján pontozni hogy hány embert nyírtál ki :) Ettõl még Hearts of Iron > Defcon de ez se rossz.
Én még egyszer se találkoztam ilyesmivel. Egyszer se dobott ki, a ping mindig jó volt a folyamatos játékhoz. De tipikusan az a játék ami még hatalmas lag közepette is játszható lenne.
Ha bekapcsoljátok a "radiation" opciót a beállítások között, mutatja a radioaktívan fertõzött területeket, ami egész látványos, az erõsen tûz alá vett területek zölden világítanak.
Egy kiegészítõben berakhatnának vegyi- és biológiai cuccosokat is, meg orbitális pályára telepített rakétavédelmi eszközöket.
Megint egy gyõzelem. Tudom nem szép dolog, de a legvégén hátbatámadtam Kewint. Ha nem elõz be a vége elõtt akkor végig együtt maradtunk volna, de túl jól játszott. :D
bocs mindenkitõl hogy ilyen hülyeségeket kérdezek :\ csak meg szeretném nézni hogy teljes verzioban miket lehet, mert akkor lehet megveszem... mind1 amugy jól néz ki ez a játék. Hányan játszotok álltalában?
Azon gondolkoztam, hogy nem lehetne-e írni egy scriptet, ami hotkeyeket engedélyez a játékban. Pl az 1es gomb az egyik siló, és ha nyomok egy 1est, akkor egybõl megjelenik a célkereszt, és így baromi gyorsan, és viszonylag eccerre ki lehetne lõni sok-sok nuke-ot..
Tényleg jó lenne, de az igazi szinkronizált támadáshoz az a legjobb, ha mindegyiket átállítod kilövésre de csak a hátsóval támadsz. Mikor a leghátsó rakétája pont a következõ silód fölé ér, akkor megint lassítás és kijelölni a célpontokat. Mivel már eleve kilövõhelyzetben volt, ezért azon nyomban elkezdõ lõni és a rakéták egymás mellett fognak haladni. Ezt szépen mindegyikkel el lehet játszani. Így a hátsó siló tartalma nem fog lemaradni az elülsõkhöz képest és szép koordinált csapást lehet csinálni. Csak az a hátulütõje, hogy így az elülsõ silók késõbb térnek vissza védekezõ állásba.
Nem csak a szinkronizált támadás miatt problémás, hanem engem pl alapvetõen irritál, hogy támadáskor össze vissza kell scrolloznom mint az õrült a térképen.. Ha pedig kizoomolok maxra, nem találom el a megfelelõ tengeralattjárót pl..
Ezért kell bekapcsolni ilyenkor az orders filtert. Ha egy silóból/subból vonalak futnak ki, akkor az már készen van. Bár silóknál egyszerûbb a muníció szineit nézni, mert ha egy rakéta szürke akkor az már sorban áll a kilövéshez (ugyanez megvan a suboknál is, de ott nehezebb megállapítani).
Hát ezt nem hiszem el, most teszteltem melós gépen, és nem viszi.. Mi a fakk.. 1.8as celeron meg egy tnt2 nehogy ne legyen elég pár simított vonalhoz... =(
A legjobb az lenne, ha a parancsokat be lehetne rakni egy command-queue-ba, és gombnyomásra el lehetne indítani a folyamatot. Így egyszerûen ki lehetne elõre jelölni már elõre, hogy akkor melyik siló hova lõjön. De ez mûködhetne akár a többi egységre is, bár ott nem lenne annyira hasznos.
Szvsz használ néhány effektet a játék, amit nem támogat egy tnt, pl. van benne glow is ha jól láttam.
Igen, demóval kizárólag ketten lehet játszani. Vagy ha minden igaz akkor egyetlen demós csatlakozhat egy fullos menethez, ha azon a szerveren semmit nem buheráltak a beállításokon, de én még nem találkoztam ilyennel.
Szerintem az a nem sportszerû, ha valaki annyira garasoskodó, hogy 4000 forintot sajnál egy olyan csapattól, akik abszolút rászolgáltak arra a jelképes összegre. Nem vagyok túl válogatós warez témában, de ebben az esetben nehezen veszi be a gyomrom.