Mert a WR2-nél "Textures_PC" a megfelelõ mappa neve, a Cobra11-ben pedig csak "Textures"... Gondolom azt elfelejtetted átnevezni vagy valami. Nálam megjelennek a textúrák: (pl. motortextúra)
Hát igen...látszik, hogy nem indította el a C11_Setup.exe-t...pedig felnyomhatta volna a grafikát maxra... Amúgy ki lehet cserélni a motor-, váltó-, kipuffogóhangokat is. Próbaképpen beraktam a WR2-höz (Synetic CLS alapokon) készített CLS 55AMG-met. A motortextúra oké, a törésmodell kicsit más, de nem túlságosan. Sofõr is kicserélhetõ. Sokat nem érdemes szarakodni szerintem a demóval, fõleg, hogy November 2-án érkezik a teljes. Ja és a belsõnézetet is sikerült elõhozni, csak a pozícionáláshoz hozzá kéne nyúlni a .DS fájlhoz. Majd a teljes megérkezte után kiderül mennyire lehet variálni.
valaki betehetné a filmzenét :), de valami hosszabb verziót. Gondolom ez nem lesz annyira védve mint a WR2. Biztos meg fogják csinálni a drága jó modderek az eredeti BMW-t és Mercedest belsõ nézettel, király lenne . Legalábbis remélem ez eszükbe jut
Magam is belelestem a fájlokba. A szerkezetek szinte ugyanolyanok, mint a WR2 esetében. Úyhogy nagy esély van a forgalom és a játszható autók módosítására, kicserélésére, bõvítésére, valamint a textúrák módosítására. A tájtól az égig, az autók és a vezetõk textúráján át gyakorlatilag mindent. Valszeg a WR2-höz készített TOOL-ok használhatóak lesznek, vagy csak kis módosításokat kell majd eszközölni...
...de ami engem jobban érdekel, felreppent a hír, hogy ebbõl esetleg a pályákat belemûtik majd a WR2-be...
egész f*sza, szembe a forgalommal állat. Csak én kicsit szûkebbre venném a sávokat, hogy ne legyen már olyan egyszerû elmenni közöttük. Mert nagyobb kihívás lenne, ha ugrálni kéne a sávok között, nem csak tövignyomva végig menni a pályán. Én ezt hiányolom csak. De lehet, hogy a full izgalmasabb lesz ennek ellenére, mert így most kicsit unalmas. Meg állat lenne, ha egy-két forgalmi autó szándékosan akadályozna, meg combozna, erõlködne :DDD
Ezt ingyen nem lehet letölteni?
Kellemeset csalódtam, végülis olyan lett ami várható volt. Nagyon WR2 + COBRA 11. Forgalom törés jó, talán túl jó is, hamar felrobbannak a kocsik, bár ez a pörgés és a látvány miatt van igy. Hang olyan mint a WR2õben, meg minden más is. Autópályán való száguldás, üldözés, tömegkarambolok, errõl szól a gém. Nekem tetszik. Grafika még szebb lesz, mivel csak medium választható, a fullban még feljebb lehet majd tekerni.
háát, az irodai gépet nem szereti, az Fo2 elfut az ati 9200se-n ez meg még el sem indul. úgy tûnik nem hiába van a readme-ben a 9600 or better ;)
Elsõ és legnagyobb probléma hogy az autók nagyon könnyen törnek. Belemész valakibe akár kicsit is, már szállnak lefelé az ajtói :) A második a hangok. Hát no comment. A töréshangok valami nagyon "jók" :)
Hát ilyen a valóság, ott is ha ütközöl pályán ,,kicsit", valószínûleg nem bírsz továbbmenni...
egy kis autópályás törés-zúzásra csak alkalmas lesz... ;)
Megnéztem, nem vagyok tõle elragadtatva h õszinte legyek :) (persze bizos lesz akinek bejön :) ) Elsõ és legnagyobb probléma hogy az autók nagyon könnyen törnek. Belemész valakibe akár kicsit is, már szállnak lefelé az ajtói :) A második a hangok. Hát no comment. A töréshangok valami nagyon "jók" :)
A grafika erõsen elmegy kategória. A gépigény nem vészes. A játékélmény mint azt már említettem, nekem nem tetszett. Valami hiányzik belõle.. :)
én már nagyon várom megvan nekem a 3-dik része is de az nagyon szar.Én is úgy tudom hogy November 16-án fog megjelenni
jah sorry akkor nem szóltam
csácsi, nem tud nekem segíteni valaki, hogy ezt a gamet- honnan tudom le tölteni?
Nos azt csiripelik a madarak, hogy goldmaster státuszba került a játék, illetve talán valamiféle demó is várható olyan November eleje környékén...de ne tessék készpénznek venni...
Szerintem ez kamuhivatkozás... Mint korábban már írtam valahol, ha ez így lenne, akkor mi a helyzet a filmekkel, ahol általában több autót törnek ripityára, robbantanak fel, semmisítenek meg, mint amúgy a játékokban... Mellesleg meg ha a WR2-ben törhetnek a gyári autók, amit egy sokkal kisebb - és sokkal kevésbé tõkeerõs - cég csinált, mint mondjuk az NFS sorozatot - Akkor talán az EA is meg tudná oldani. Szerintem a fõ ok inkább a vásárlók igényeinek erõszakos degradálása, idõ és költségmegtakarítás okán...kb. mint a belsõnézet ügyben. Ugye több ideig tartana kidolgozni részletes törésmodellt, meg belsõnézetet minden autóhoz, mint ezek nélkül kiadni egy játékot...