Igen én ezt értem, de ha jól tudom ez sok autós játékban problémát okozott ez a jogdíjas dolog, és sokszor arra hivatkoztak, hogy az õ autójukat ne lehessen törni a játékba.
Egyszerûen arról van szó, hogy nem akartak jogdíjakat fizetni az autógyáraknak. Ami szerintem nagy pofátlanság, hogy egyáltalán kérnek... Nemhogy örülnének az ingyenreklámnak...
"Fél füllel hallottam, hogy a grafikus engine nem új: erre épült a régi Mercedes-Benz World Racing és a kicsit újabb VW játéka is. Lehet ezt majd a BMW vagy az Audi fogja támogatni?"
- Akkor rossz volt az a fél fül... :))) Ugyanis a Cobra11 játéksorozat 4. részének grafikus és fiziaki motorja leginkább a WR2-éhez hasonlítható. (Ami ugye végül nem VW lett, mert azt egy másik cég megcsinálta külön) Amúgy ahogy elnézem nem csak, hogy a márkajelzéseket távolították el, de egy kissé meg is változtatták a modelleket.
Jaja, lehet még nincs letárgyalva a márkatípusokkal.
Így igaz! Feldolgozzák a Magyarországon is népszerû Cobra 11-et.
Ha egy részben nem zúznak porrá 8-10 autót, az már nem az igazi. A látványos sorozat adaptációja mindenképpen ilyen kell, hogy legyen, hiszen a Cobra 11 név már összenõtt a robbanásokkal és az óriási ütközésekkel. Egyelõre még nem tudni túl sokat, viszont képekbõl nincs hiány. A 15 különbözõ misszió nagy része természetesen az autópályán játszódik, de a képeket vizsgálgatva városi környezetet is felfedezhetünk, ami nyilvánvalóan szükséges is lesz az egyhangúság elkerülése érdekében.
nekem már lennt van, tessék itt egy saját készítésû kép...
;))) na erre varjatok gombot ;)
már milliószor el lett mondta hogy
1, ne waroljatok már :C 2, torrenten fenn van az egyik, de 0kb/s-el jön :) 3, 1. rész demóját le lehet szedni, google rules. 4, többi nincs fenn se dc-n, se rapidon, se torrenten
Fejezd már be a torrent linkelgetést! Illetve ó bocs...a linkelgetési kísérletezést...
Akinek van hozzáférése ahhoz az oldalhoz, amit próbálsz linkelgetni, úgyis tudja, hogy mi van fent, akinek meg nincs hozzáférése, az úgysem tudja megnézni.
Mellesleg ez a 4. rész topikja, úgyhogy ne hemzsegd már a 3. részt itt annyira...
Tényleg van egy csomó játék, ahol gyûrõdik az autó, de a legtöbb esetben elég tré a megvalósítás.. ^^ A carmageddon törésmodelljét a mai napig nem sikerült felülmúlni sajnos.. =(
(a street legallal az a baj hogy ott elõfordult hogy a gyûrõdés következtében a motor 4m-t kilógott az autóból..)
Sõt minden valamire adó autós gémben amiben van törés gyûrõdik, persze itt az a kérdés hogy milyen skálán... Amugy ez a fjúcsör már a Wr2ben is látható volt, addonok formájában, persze csak álló modelleken, de nagyon jól nézett ki. Az meg megint más kérdés, hogy ez csak egyes jelenetekben szereplõ autókra vonatkozik, vagy minden egyes autó modell igy tud majd gyûrödni.
lol hát mi bajotok ez már a kisvideo alapján is büntetni fog :D csak egy kicsit a repülési fizika az utakon nem teljesen jó, de sztem nem lesz rossz, pl 3x néztem meg egymás után :D
Hát csak sajna a dolgok nem így mûködnek... Amit írtál, jó lenne, ha a Synetic eldöntötte volna, hogy ez lesz az új játékuk, és ennek fényében fejlesztenének. ...de nem! Az ábra az, hogy az RTL kiadta az ukázt, hogy mit kell csinálni, és az pedig nem arra fókuszált, hogy túlszárnyalja a játék a WR2-t... Az árából is egyértelmû, hogy nemigen lesz több egy reklám játéknál. Szóval sokra azért nem kell számítani (se moding támogatás, se szimulátor-szerû fizika), de még lehet egy jó kis autópályás arcade móka belõle.
Azt nemtudom milyen volt, de vannak elképzeléseim /rosszak/. WR2-höz mérten természetesen, mert ha csak uj modellek, pályák kerülnek bele akkor csak 1 "mod" lesz, ezér írtam hogy a feelinget vissza kell adniuk...