hykao: kiszedtem, leokéztam, ujra setup és visszapipálam és most tényleg nem tojás alaku a számlap :) köszönöm! nekem a kocsik tüntek picit furának, de a számlapon egyértelmüen látszott :)
viszont a fû kirajzolási távolságát hiába irom át kézzel az 2 helyett 5-re (extreme lenne, mint wr2-ben), nem rajzolja ki messzebb :( remélem a teljesben ezen lehet finomitani :)
Okés értem vagyis nem igazán de megpróbálok próbálkozni
Kell ozzá valamilyen progi?
A növényzet részletessége csak közepes szintig állítható maximum a demóban. A teljesben minden valószínûség szerint lesz extrém részletesség. A WR2 demóval ugyanígy volt. Abban is csak közepes szintig lehetett állítani - de a teljes játék setupjában már extrémig ugye.
Nézetbõl csak olyan van h közeli kicsit távoli motorháztetõs motorháztetõ nélküli és b-vel elõrõl nézet. Nem lehet vhogy körbe nézni a kocsit?Vagy távoli nézet nincs?
-Sok az egyforma autó -Bugos -235 nél kiakad az óra (mert csak mész mész mész.....) -"rövid autópályás üldözõs szakaszok".... -Az én autómnak a visszapillantója törik le míg a másikat a bontóba égetik effektus..... -Hangok kicsit....khm lehet rajta javítani.... -Hát lisencelt kocsik,Semir,Tom arca kicsit XD "kocka" "-Kezdõdhetne "Cobra 11" révén a játék az sorozat bevezetõjével...."
Ezen kívül sztem jó kis játék biztos patch lessz hozzá jobb lessz tõle vagy a FULL verzióban ezeket javítják,meg gondolom a Modderek is kreálnak dolgokat,szóval ütõs játék lessz szerintem!
A lényeget jól össze foglaltad.
-235 nél kiakad az óra (mert csak mész mész mész.....) Ezt nem értem , hogy akad ki 235 -nél ? mérfõldbe vagy hogy ?
vhogy másabb az irányitás :) de kifejezetten tetszik !!
remélem lesznek még modok a demohoz :) mert azt olvastam hogy November 29.-én jõn a teljes
Nem az IRÁNYÍTÁST javítja, hanem a FIZIKÁT teszi realisztikusabbá.
Hmm, de jó lenne, ha csinálna Krom egy ilyen peccset a WR2-höz is, mely a karrier módot is szimulátorosabbá tenné. Valamint ha a WR2 editcar progijához hasonlóan egy .DS szerkesztõt kreálna. Na akkor aztán "kinyílnának" a lehetõségek a Cobra11-hez. (belsõnézet beállításai, forgalom és játszható autók kicserélése-módosítása - nem csak kinézetre, hanem menetteljesítmény és egyéb tekintetekben is)
Mert ugye az, hogy most felülírkáljuk az eredeti modelleket, csak esztétikai dolog, ergó csak a kinézet változik, a tulajdonságok nem, hisz a technikai adatok a fõ .DS fájlban vannak.
Azt te hol olvastad? Amúgy én meg azt remélem, hogy a teljeshez lesznek majd modok! :)
Ja, csak úgy szólok, hogy a bevezetõ videó is módosítható, szal nosza, aki Cobra11-esebbet akar, semmi sem tartja vissza, hogy összeszkábáljon egyet. :)
hát sztem eléggé hülyeség..de már nem csodálkozom rajtuk, ezek a tömeges-játékhír oldalak elég sokszor tévednek. lol, a cobra11 2. részének a borítóját tették ki ×Ð
Igen. Minden technikai adat. És mivel a kerék és a kasztni két külön modell, így a .DS-ben található a helyzetük. Én pl. ezért is választottam a CLS-t kicserélésre, mert az hosszúságra kb. megegyezik a CLK-val, így a kerék is a helyén van (csak a hátsók szélessége nem).
Egyébként elérhetõ 3-as BMW és CLK modell is, ha valaki a realizmusra vágyna, kicserélhetõek rájuk az eredeti Synetic féle kamumodellek.
Mit csináljak meg rajta? Direkt beraktam a fejléc alá a WR2 topik linkjét, ahonnan csak egy kattintás a bannerre, és máris elérhetõek a WR és WR2 addonjait tartalmazó gyûjtõ .xls listák - linkekkel.
Töltsd le, amelyik tetszik, és módosítsd a Cobra11-hez.
a 2. üldözés közben a nagy kanyar után..autópályán mentetek már a lassító sávban? mert én mentem és kajak lelassultam..kijöttem belõle felgyorsultam.. =D
hardwireden lobbizok érte, h legyen hir belõle... legyen népszerübb a játék ;) szvsz legtöbben még csak nem is hallottak a játékrol
Nos Krom tervezi, hogy esetleg lesz ilyen peccs a teljes verzióhoz is. Csak felmerül egy probléma, amirõl magam is megfeledkeztem. Mégpedig, hogy a küldetések (akárcsak a WR2-ben is) a beállított ÁRKÁD módhoz lettek igazítva, magyarán nem biztos, hogy a küldetések szimulátorosabb módban is teljesíthetõek maradnának. Mert ugye árkád módban gyorsabbak vagyunk, stb...
Szóval a teljes játék összes küldetését érintõ SZIM peccshez végig kellene tesztelni az összes küldetést, hogy nem teljesíthetetlen-e SZIM módban.
Sziasztok.Lenne egy kérdésem.Láttam már a hivatalos oldalon a videót meg minden és szeretném megkérdezni hogy megjelent e már és ha meg akkor hol lehet megvenni vagy letölteni a játékot.Elõre is kösz.
Eredeti Cobra 11 intro, ezt is csak felül kell írni az RTL logót cseréli ki. Sajnos csak a youtube kis felbontású videóját tudtam lekonvertálni, mivel jobb minõségüt vagyis egyátalán másutt beszerezhetõ anyagot nem találtam, de remélem azér ezis megteszi.
A sim patch nem mûködik splitscreen módban.. =( Valami tipp?
Másik észrevételem, hogy kéne egy sokkal büntetõbb damage rendszer.. Ez így abszolut nem izgi, hogy verseny közben eltrafálok 15 autót szembõl, de még mindig tolom kiló nyolcvannal...
Nincs tipp. A szim peccs CSAKIS a karrier mód két pályáját teszi realisztikusabbá.
Mielõtt túlzottan belemerültök, le kell szögezni hogy ez egy igazi arcade játék, nem pedig sim. A lényege a száguldás és szórakozás, akció. Sim módtól nem lesz a játék szimulátor, csak a kocsi viselkedése hasonlít egy utcai jármûhöz, hogy is monjdam nem NFS szintû buldózer "szim". A törés is ennek megfelelõen van, a forgalom jobban törik, és robban a látvány és a prögés miatt, míg a mi kocsink nem. Ha valaki arra vágyik játszon a GT2õvel és ha ott megpuszilja a falat vagy az ellenfelet, akkor már vége is a mókának és nem megy sehova :).
ha a 2. küldetést nem csinálod meg.. nem érsz be idõben..akkor a szembe forgalomba tudsz menni :) de sajna csak a kezdõpontig:(
480:csak kérdeztem h van-e vmi más módja is. 481:értem, de erre vhogy nem gondoltam.De tök birom a single race-ben amikor 180-al beleszáll egy "kollega" a szembejövõ forgalomba.