mondok egy "kulturált" orosz játékot: il2 sturmovik könnyen kezelhetõ, játékosbarát, kitûnõen optimalizált, szinte a végtelenségig fejleszthetõ, moddolható az egyik legjobb játék a maga mûfajában és oroszok csinálták amúgy sztem is ez inkább kivétel mint általános példa, bár ne felejtsük el, hogy nekik nincs is annyi pénzük
azt amúgy lehet tudni hogy ezek az új epizódok az elõdökhöz mennyiben fognak hasonlítani? értem ezalatt hogy csak névleg, és teljesen más környezet, pályák stb. + sztori nagy vonalakban.
vagy simán átültetnek mindent a régibõl az új motor alá, netán felturbózzák új fegyverekkel, szörnyekkel, csapdákkal és meglepetésekkel... ?
Az OBM oldalán olvastam régebben, hogy sajnos nem akarnak velük összedolgozni a BMS-ek, de már a fene tudja miért. Pedig biztosan sok idõt megspórolhattak volna (hangok-modellek-stb. átvétele) gyakorlatilag csak a pályaépítéssel kellett volna már csak nagyrészben foglalkozni + kódolás. A Blue Shift fejlesztése néhányszor elakadt, nem tudom most mi van vele. Azt hiszem, azt a russzkik fejlesztgetik, akik köztudomásúan nem tudnak rendes munkát végezni (legalábbis én még nem találkoztam kultúrált orosz munkával)
3 külön csapat szerintem... és a BlackMesa a legkomolyabb projekt, a másik 2 nem halad nagyon tudtommal, meg minõségre sem közelíti meg képek alapján (bár már rég láttam õket)
Össze kéne fognia a 3 csapatnak hogy valamennyire egységes legyen, meg úgy talán gyorsabban is haladnának vagy nem tudom.
Am a BlueShift Sourcet és az Opposing Force Sourcet mióta csinálják?
Blueshiftrõl nem sok infót látok. Egy cég csinálja mindhármat?
Bõven megérne pénzt sokan megvásárolnák. Nem értem Valvet jöhetne egy nagy mega giga box és abba benne lenne az össze HL[Blue Shift source,Opposing source,Black Mesa Source meg az újjak.]
" Nem tudja tartani a korábban vállalt decemberi határidõt a Black Mesa: Source HL2 mod. És mi miért szomorkodunk emiatt? Leginkább azért, mert a Black Mesa az egyik legígértesebb HL2 mod, komplett Half-Life remake, Source alá.
A modifikáció kemény hat éve készül, és mindenki nagyon remélte, hogy karácsony környékén tényleg játszhatunk vele. Nem így történt, a mod mögött álló csapat sajnálja a csúszást, de így szerintünk igazán minõségi játékot tudnak majd letenni az asztalra - jövõre."
Én egyáltalán nem szeretem az ilyen béta dolgokat, sok a hibalehetõségük és csak elrontják a szórakozást...de amúgy mostanában nem egyszer 1.00 cím alatt is eléggé béta állapotban lévõ cuccokk jönnek ki. xD
Hát igen, a neten béta és alfa verziók is keringenek, de én inkább megvárom a véglegest, ha nem jön idén akkor viszont nekiállok egy alfának és miután azt végigvittem l*szarom az egész bms projectet.
Szóval tegnap este kíváncsiságból rákerestem egy fullos black mesa térképre (azaz egy olyan képre, amin rajta van az egész HL-es Black Mesa) Találtam is egy hatalmas képet, amirõl beazonosítható nagyjából minden hely, de nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy a találatok között szerepelt egy közel 120 megás zip file, ami 2006-os készítésû BMS mappokat tartalmazott, erõs alfa stádiumban. Ha jól tudom elég sokszor meghekkelték a BMS oldalát, valószínûleg ezt a mapköteget is akkor nyúlták le. Szóval bevallom férfiasan, rögtön letöltöttem, s szép sorjában megnyitottam õket az Obsidian Conflict mod alatt, mivel az is EP2 engine alapú, akárcsak a BMS.
Hát, mit is mondhatnék: mivel hiányoztak a BMS textúrák, ezért csak azok a textúrák voltak láthatóak, amelyeket közvetlenül a HL2-bõl emeltek át, így a felületek 90%-a vagy lila-fekete kockás felületû volt, vagy szimpla felülethálós. Mivel nagyjából az utolsó csavarig ismerem a Black Mesát, ezért viszonylag könnyû volt így is beazonosítanom a helyszíneket, amik egyszóval jellemezve rendkívül jól voltak kidolgozva. A szabad ég alatt játszódó pályákat hihetetlen mértékben felbõvítették, jelentõsen kitágítva ezzel a játékteret. De a belsõ részekre sem lehet igazából panasz, hiszen rendkívüli részletességgel építették újra a helyszíneket.
Köszi a gratulációkat. Igazából dec 2-re van kiírva az asszony, azaz e hét vagy legkésõbb a következõ. Szóval lesz nekünk csendes éj karácsonykor bõven :)))
Nekem meg 1-2 héten belül megszületik a kislányom, úgyhogy lõttek a játéknak egy darabig a részemrõl. Viszont ahogy olvasgattam, az elsõ megjelenésben nem lesz benne a Co-op mod, csak egy késõbbi frissítéskor lesz rá esély...talán
Jöhetne hamarabb. :) Pont a vizsgaidõszak elõtti idõkre dobják ki, ilyenkor már nem nagyon játszom... Akkor biztos halasztva lesz a játszás, pedig ezt megjelenéskor azonnal szándékoztam tolni.Ami nagyon ritka eset.
Jól látom, hogy a Xen-es részek ebben nem lesznek benne? :(
Azért mostmár kezdhetnének valamit magukkal, amig ingyen csinálták addig oké volt, hogy úgy haladtak ahogyan akartak, de mostmár ideje lenne elõrukkolniuk valamivel.
hááát... HL2-nek sztem már csak 1-2 fontosabb részét fogom újból tolni... így negyedszerre már a közepe nem volt olyan izgi... Epizódokat viszont szeretem ^^ olyan kis rövid kikapcsolódások :D sokkal pergõsebbek :D csak tényleg jöhetnének éves szinten mint eredetileg akarták :S
Fájdalocsillapításként - legalábbis amíg meg nem érkezik ez a gyönyörûség - jó szívvel ajánlom a veterán HL1 rajongóknak a HL2 alá készített "Obsidian Conflict" c. mod legújabb (asszem 1.33-as) verzióját, ami a Cooperative mód rajongóit szolgálja ki (szerintem sokkal jobban, mint a Synergy vagy a Sven-coop) Viszont a futtatáshoz szükség van a Half-Life 1 Source verziójára. Nagyon jól eltalált mod, és ami nagyon fontos: mûködik a pályák közti oda és vissza lépés is! + néhány modellt lecseréltek, fõleg a katonákat, amik eszméletlen jóra sikerültek.
Ez a tréler is igen meredekre sikerült! A hangulata már most leragasztott a székhez.
vááárom... jobban mint eddig... valahogy úgy alakult hogy HL1t még sosem vittem végig :S bár cheattel már sztem minden pályán voltam... (az úgy volt hogy régi game, és akkor még kicsi voltam, és így problémás volt a játék :D de az eleje tetszett XD meg a többi is :D de azokat csak map c4a5 meg ilyen parancsokkal láttam :K) na majd most^^ ha kijött
The nineteenth of November might not be a date that many people think is significant, but it's of special importance to us. On this day ten years ago, Half-Life was unleashed on the world. In celebration, we've got lots of new media!
2008 has been a very eventful year for us. Making a 12+ hour game is a monumental task, but we're still powering ahead with development and making great progress. Our programmers have been hard at work overhauling and expanding the AI, and lots of our NPCs have been brought to life by our talented voice actors. Levels and chapters continue to be worked on and fine tuned, with large sections strung together and playable. We've also begun tackling the final content of the game, some of the most creative and technically challenging stuff we've had to do yet. And team members across the board continue to push the envelope and redefine what's possible in a Source game.
While known by some hardcore Black Mesa fans, we'd like to officially state that we've upgraded to the Orange Box build of the Source engine. We're also excited to announce that we've dropped Counter-Strike: Source as a requirement for Black Mesa, and from now on, the only thing you'll need to play the mod is a Steam account with any Source engine game installed! Black Mesa is now running completely off of our own content and base Source shared content, and we felt the vastly increased user base more then justified creating all the extra assets needed to make this switch.
We're all enjoying the new tools and technologies the Orange Box offers us, and are making heavy use of lots of exciting features. These include advanced particle effects, jigglebones, cinematic physics, combined maps, self-shadowing bump maps, dynamic shadows, and an entirely new graphical feature we're calling High Resolution Terrain Displacement, showcased in some of the Surface Tension screenshots and wallpapers.
Our most recent round of community projects has ended and winners have been selected. More so than ever before there was an overwhelming response with hundreds and hundreds of entries! Make sure you check out our favorites! We'd like to thank all who participated, and encourage everyone to get involved in the new ones as well.
In other news, we've also recently parted ways with our long-time host GamerNode, who have graciously hosted both the website and discussion forums for the last two years. It was an amicable split between both parties, and we wish them all the best in the future.
And last but not least, the team worked very hard to get a trailer out along with all the other media. But as we've always done when faced with the choice, we decided to take a few extra days to polish it to a mirror shine before releasing it to the community. Be sure and look for that in the days ahead!
+néhány kép, moddb-n is megtalálható nemakarom most azokat is beszúrni...
Inkább csak lassan haladnak vele, mivel szabadidejükben csinálják... Ez van általába a modokkal, nézd meg pl ZP2-t az is mennyi ideig készült és kijött... Meg még van egy pár ilyen... Source alá viszont nemkeszélt túl sok sikeres mod... Meg úgy eleve manapság nemsok jó mod készül...
az addig oké, csak az a más nehogy az új engine legyen, mert akkor még másfél év csúszás, s az életben nem érik utol magukat. Nem egy mod pacsált már rá erre a taktikára.
Érdekes, hogy a január óta mûködõ, 1-2 hetenként frissülõ egyszerû parasztgyerek számára javarészt érthetetlen témájú blogbejegyzésekhez idõközben elfogytak a kommentek. Az elsõ bejegyzésekhez még özönlöttek a "keep the good work" meg hasonló kommentek, ma már gyakorlatilag senki sem tesz észrevételt. Ez már önmagában is elég erõs jelzésértékkel bír a készÍtõk felé, de azok valahogy nem veszik az adást...
Az biztos, hogy a Source engine ritka nagy találmány. Baráti gépigény, dinamika...stb. Nekem a kedvenc Source engines gémem az a Dark Messiah, amit 4-szer vittem idáig végig. Ez utoljára a Wolf3D-nél fordult elõ velem. Bocs a félOFFért.
Counter - Strike: Source Day of Defeat: Source Team Fortress 2 : ez igen jó :) HL2:Deathmatch HL2: Lost Coast
+ persze az összes HL2 mod, egyik ilyen amit megemlítenék (amiért fizetni is kell viszont igen jó) a Garry's mod, amiben te szerelhetsz össze jármûveket, betehetsz kedved szerint ellenségeket mikor már benn vagy a játékban, együtt lehet építeni a többiekkel akármiket az összes HL2 tárgyakból, rengeteg szerszámmal
ezen felbuzdulva valaki meg tudná mondani hogy hány és milen kiegészítõk, vagy hogy mondjam sourcés motort használó kiegek jelnetek már meg a játékhoz?
temrészetesen az olyan ismerteken kívül mint pl: ep1 hl2 ep2 portal
hf1 source bm source
Wow ! Hogyha az OF-ot egy orosz team csinálja, nem lesz rossz !