Tegnap elkezdtem én is, mondom csak belekukkantok ma, levonatozok Gordonnal és majd holnap folytatom. Aha, azt vettem észre hogy már több mint 2 órát játszottam és még csak most robbant ki a káosz, most szereztem meg a feszítõ vasat. :D
Eddig nagyon jó, igazi nosztalgia áradat sugárzik a játékból :)
Már alig várom hogy újra leüljek játszani :)
Tegnap twitch tv-n néztem egy streamet a játékról és véletlen ott volt az egyik készítõ is. Megkérdeztük tõle, hogy miért nem adták ki a játékot akkor, amikor már a Xen rész is benne van végig. Csak annyit válaszolt, hogy mire végeznek vele,addigra már valószínûleg elég elavult lesz a látványvilág és hát ezért döntöttek úgy, hogy kiadják azt amilyük van. Nem tudom ez mit jelent, de min. 2 év várakozás megint (when it's done!) :D
még ehhez annyit hogy emiatt sajnos a játékidõ is sokkal rövidebb:( de amúgy nagyon tetszik, jó munkát végeztek a fiúk!
egyébként én azt vettem észre, hogy sokkal egyszerûbb lett a pályatervezés, amolyan "bolondbiztos" az egész: nem nagyon kell gondolkodni hogy merre tovább, és bár hasonlítanak az alapjátékra de azért sokkal egyszerûbbek a pályák. Nem kell annyit összevissza keverni a szellõzõkben, stb. Sokkal átláthatóbb az egész, bár én inkább szenvednék vele az eredeti pályákon :)
Jöhetnek még screenshotok a játék második felérõl is. :)
Aztak**vab*zzeg: 18 éven aluliak meg ne nézzék, mert maradandó károsodást fognak szenvedni! Istenem, azok a régi szép idõk... Amikor 20 éve bekapcsoltam a TV-t éjszaka, mindig akadt legalább 1 csatorna, ahol hasonlóan szép látvány fogadott, s nem videoklippként.
Mit gondoltok, a szabad zenecsatornák közül hány merné ma leadni? Na ilyenkor büszke magyar vagyok!
Ez a klipp könnyeket csalt a szemembe, s nem a zene miatt. Köszi a linket!
nagyon komoly a játék kb 5. fejezetben vagyok, és sok mindenre nem emléxem, de nagyon kellemes, és igy felújitva olyan mindha hl2 epizod -3 al játszanék...én ezt kiadnám lemezen, ennek a polcomon lenne a helye :)
na ez egy FPS, nem pedig a cod és társai..., érdekes mód egyszer se találtam még egyetlen HL játékmenetét se unalmasnak (pedig minimális szabadságot leszámítva itt is egy csõben haladok elõre azért) ezért is hiányzik már annyira az ep3 :((((( (meg hát a sztori...) gyönyörû mód, új színt vitt az egészbe. Mindegy is kár ezt fejtegetni, über fasza és kész, mod ide vagy oda van olyan jó mint az eredeti széria - és sok AAA néven emlegetett játékot tényleg maga mögött tudhat.
emberek! a játék nagyon jó, megéri leszedni! Na de egy nagyon súlyos kérdésem van... leszedtem, toltam, kiléptem. de nem találok semmi exe-t amivel el tudom indítani! :D HELP!!!!!!!!!
Én a HL-rõl beszélek általában. Nekem a BMS inkább játék mint remake mod, mert annál sokkal több. Tényleg megérte várni rá.
A korábbi állítólagos leak verziókra (legalábbis amiket én láttam) egyáltalán nem hasonlít. Szerintem azok jó része kamu volt. Pl a We've got a hostiles nyílt terepi része a leaknél szinte teljesen sík volt, s az Obsidian Conflict HLS részében látott katonákat vonultatta fel.
Elkezdtem szétszedegetni a hgrunt hangokat, de elég macera, mert még a "so wheres this guy freeman" is szavakra-wav-okra bontva található meg.. és meghallgatva az új hangokat hát fuj :D dolgozom rajta de lassan fog menni
Régen ezt jelentette egy game, végigmenni a pályákon. Az hogy manapság a sandbox a meno meg az olyanok ahol lebasznak egy városba, szigetre azt csinálj amit akarsz egy dolog, de ez egy remake, nem új game.
Nagyon király lett a játék, már 3 éve vártam rá. Megérte... :)
Valóban nagyon jó játék, az ilyen csõjáték kategóriában én is óvatosan megmerem kockáztatni, hogy a legjobb. Ha viszont már egy minimális szabadságra is vágysz játék közben, akkor ott nem rúg labdába.
Shephard egy külön karakter. Nem Gordon álmodja magát neki. A sztori végén közli is vele Gman, hogy nincs vele dolga bár bámulatos amit tett (míg Gordonnak "munkát" ajánlott, Calhounhoz meg oda se ment).
A Combine katonái is jók. Nekem ott csak ezzel a "You are Harry Po...aöö akarom mondani Gordon Freeman!" szupersztárolással van meg azzal hogy igazából tök értelmetlen ahogy ott vagy, abban a világban. Egyszer csak megjelensz egy tök ismeretlen kor, ismeretlen és kifordított világában, majd egy nagyon rövid "gyerekek most olvastam az 1984-et és csináljunk már inkább egy ilyen játékot!!!" közjáték után az ellenállás élére választ azonnal a lelkes csapat (nekem nagyon wtf volt).
Jó dolgok voltak benne csak tök hülyén lett összerakva.
Amúgy a Blue Shiftet szerettem Calhunnal meg az utalással az elején hogy a vonatozó Freeman minket nézett ahogy zseblámpával kopogtattunk az ajtón :D
Elvileg Shephard az OP hõse úgy érkezik oda, hogy menteni. Csak náluk is eluralkodik a káosz, az elsõnek érkezõ katonákat megtámadják, szétszakadnak az egységek. Senki nem tudja ki barát ki ellenség. Azután jön a tisztogató csapat aki már mindenkit le akar gyalulni aki a bázison maradt.
Szóval a katonák jó része lõ mindenre ami mozog. Shephard is hall olyan csapatokról akik ölik a tudósokat. Bár szerintem az OP-ban teljesen "megjuhászodtak". Talán kissé logikátlanul túlságosan is.
Amúgy a Source Blue-Shifttet és az Uplink-ot is csinálják.
Ja amúgy én még mindig nem tudom miért is volt jó, hogy a rakétát kilõttük :)
Ezek hiányoztak nekem, meg 1-2 kihagyott jó jelenet. Bezzeg a hülye teleportálós idiótaság benne van :( Amúgy a végére értem és a stáblista végén ott a folytatjuk felirat :) Hát egy Opposing Force jó lenne!
Amúgy én még azt nem értem pontosan hogy az Opposing Forceba miért barátok a tudósok,örök hogyha a többi HL[Blue shift és a Black Mesa]-ban megakarják ölni õket a katonák. valaki elmagyarázhatná pontosan.
Ez nekem még mindig nem esett le :D Meg más a katonák modelezése :S
Ennek a visszaállítása: http://www.sounds-resource.com/ megkeresni a kívánt hangot. Alien slave. Letölteni. Átnevezõs kicserélgetõs játék a sound\npc\alien_slave mappában. Az urh gondolom hasonlóan kivitelezhetõ. Szerintem még ma el is készülök vele.
Hát durván nehéz mikor a doki megnyitja a portált és jönnek át a dögök, ráadásul valamiért be is akadt az egész. :(
A recsegõs URH-hangokat pótolni fogják (akár a fejlesztõk, akár más. nem adok 1 hetet rá), a Coop modhoz sok sikert kívánok, segíteni sajnos nem tudom (most fejezzük be az RTCW Coop modjának a fejlesztését, kiadás e hónapban) aztán vár az ezer más teendõm.
Én a legkönnyebb fokozaton nyomom. Érdekes, hogy így most nehezebben halok meg, mint az eredeti legkönnyebb szintjén. Aztán ha végeztem, uccu neki még egyszer nehezebb szinten :)
Külön jó pont, hogy nem ugyanott vannak szétvágva a pályák, mint régen: (pl Blast Pit középsõ siló, ahol a kopogtató van)
Áh meg is van :D Szépen waw fájlokba ott sorakoznak a BM mappájába. Csak ki kell szedni valahonnan az eredetit és berakni ide. Problem solved
Szintén kimentve mind :P. A katonák hangjával mi lett? Az a mély búgó torzított hang egyik eleme volt az hogy miért féltünk tõlük :D. Az Opposite Forceban volt ilyen a katonák hangja :(. Én az elektromos idegenek hangjával sem vagyok kibékülve. Ez a "sallabungabú ugabuga" nyugodt mély baritonon. Jó tudom a kettõ sztorijába "megjavultak" sõt a legnagyobb healer, védelmezõ, jóságos lények lettek. De a régi csattogó hangjuktól tényleg lehetett fosni :D +ott volt karakterük (esetleg valakinek van rá valami modja, hogy visszarakjuk a hangot? Úgy lenne az igazi.) Ezen remélem késõbb változtatnak. Az ilyen hangok pedig nagyon kellenek a játékba mert így tudsz felkészülni arra, hogy mi vár rád :D Szerencsére ez a "szuperpáncélos" tudós hozza a régi színvonalat :D ünnepnapokon van energia a pajzsodban, egyes lények ha feltûnnek már elõre fosol.
Nagyon jó mod lett. Igazán elkapták azt a kaotikus horror szerû hangulatot amit a játék anno hozott. A feszítõvasban nem tetszik, hogy ilyen lassú és kicsi ívet húz :P A fegyverek másodlagos módja is hiányzik (a pisztolynál a gyors pontatlan sorozat ami most alapon van) de sokkal jobban szeretem mint a kettõ arzenálját.
Az idegenek bolygója pálya meg nem hiányzik. Azt a részt nem szerettem :D. Amit a pályákkal csináltak az külön jó pont. Kicsit változott így aki rongyosra játszotta a simát nem rutinból tolja végig. Sajnos tényleg sokat kivettek az eredetihez képest. :) Nagyon jó játék lett. Kár hogy a kettõ nem ilyen sztorialapokon nyugszik.
Az eredetiben is a Blast Pit volt a kedvenc epizódom. Most ismét állat nagy lett a hangulata :) Jó lassan haladok, hogy minél tovább tartson:)
Valahogy vissza kellene csempészni a régi katonahangokat, hogy akkor is lehessen õket hallani, amikor nincsenek közvetlen közelünkben - a katonai rádiózások adták meg a We got hostiles hangulatát (szerintem) :)
Meglett a megoldás, ha fut a Fraps nem indul el, utána kell bekapcsolni.
Hát ezt nem hiszem el. Ilyen isten nincs. 8 éve várok erre MOD-ra, mindent amit lehetett elolvastam és nyomon követtem a fejlesztést. Figyeltem a visszaszámlálást, ahogy lehetett töltöttem és telepítettem. Könnybe lábadt a szemem amikor elindult velem a vonat,ERRE BEHÁNYT A VIDEÓKÁRTYÁM!!!! ÁÁÁÁÁ De nem érdekel, veszek valami 2 gigásat a sörpénzembõl, les*arom.
Kis közvéleménykutatás:Érdekelne e benneteke egy half-life univerzumban játszódó coop móka?Konkrétan a Half-Life Decay Source motorosítására gondoltam.Igazából az elsõ pálya pre alpha verziója már itt pihen a gépemen :) Mert szívesen megcsinálnám persze szívesen venném lelkes amatõrök segítségét is :)
azt látom hogy a kísérlet elõtt és után ugyanazok a beszélgetések vannak benne ami az eredetiben is elhangzik, nem rossz:)
Sokkal élvezetesebb egy játék, ha nem töltõdik újra állandóan az életed.
Mellesleg milyen az ellenfelek gondolkozása?
Bocsi, hogy ide írok, de itt talán több az élet és valaki tud segíteni. Most hogy leszedtem a Black Mesa-t, egy kis kedvem támadta CS:S hez is, szóval lehúztam steamrõl, de nem akar indulni. Amikor elindítom bejön a néger a csappal a fejében meg utána a steam felirat, de utána nem a menüt vagy a loading képernyõt kapom, hanem feketeség van és középen egy Win7 (32) homokóra és innen csak feladatkezelõvel tudok kijutni és bezárni. Próbáltam letörölni és újra leszedni, próbáltam 1024 ben futtatni indítóparanccsal, mert alapból teljesen összevissza volt a töltõkép, de az sem mûködött. Valakinek lenne valami építõ jellegû ötlete ? (driverek frissek, steam le van frissítve és cs:s integrity ellenõrizve lett)
Na igen, a HP töltõk. Blast pit; elkapott a hülye 3 fejû, lement 11-re az életem, a fuel pumpás részt ennyi élettel kellett végigtolni, és ugye csak a legvégén van töltõ, amikor már minden szörnyet le kellett zúzni. 3-as életerõvel jutottam el oda. :D A csatornában lévõ bull kinyírt vagy 5-ször. Ott tényleg úgy mentem vagy 5 percen keresztül, hogy adjatok már egy medkit-et. Meg ugye tölténnyel sincs túlságosan eleresztve, de ezektõl (is) izgalmas. :)
Bocs, de fejlesztettél már a Source alá FULL egyedi tartalmakat? (teljesen új, független AI vagy fegyver ...stb) Mert amíg nicsenek azok berakva a forráskódba, addig egyszerûen nem léteznek a mod számára, hiába is próbálnád õket berakni pályára. A model és a material megléte még édeskevés önmagában.
Én amúgy most fejeztem be az On a Railt. Ebbõl rengeteget kihagytak (szinte 1 komplett pályát), de kárpótoltak az újdonságokkal. Remélem a késõbbiekben betoldják majd hiányzó részeket a Steam-es verzióban.
na, látom itt beindult az élet. Nosztalgiaként tegnap kicsit HL1-eztem, most pedig majd összehasonlítjuk:)
Kis hekkeléssel ilyen is van (de magyar felirat még csak ez az egy):
igen pontosan a létrának van egy kezdeti és egy végpontja posztán arról van szó hogy a létráknál use gombot kell használni és arra nézni amerre ki akarsz szállni róla.tehát ha balra akar az ember leszállni róla akkor balra néz+ use és kirak balra.Ez single playeres source játékok sajátja mivel régen sok eset volt hl1 és modjai-nál hogy csak menet közben kimásztál vagy lecsúsztál a létra fokairól. :)Ezért a HL2-nél már másképp mûködik.
CS:S-ben pl normálisan mûködnek, raksz egy láthatatlan oszlopot kinevezed létrának azt kész, de a HL2-ben meg úgy volt megoldva, hogy leszálló meg felszálló zónákat jelölõ entity-k kellettek ha jól emlékszem. Az okozhatja ezt valószínûleg, de az is lehet próbálták a CS:S és HL2 megoldásokat ötvözni és ez lett belõle.
Isten ez a játék, nem tudom Ti hogy vagytok vele! Remekül megcsinálták a pályákat, tetszenek az újítások! Aki még nem tudná: az opciók menüben be lehet állítani, hogy mindig fusson!
Egy apró, mégis bosszantó buggal(?) találkoztam, mégpedig olyannal, hogy nagyon "ragaszkodik" a létrához, néha csak ugrással volt hajlandó elengedni, akkor meg repültem a mélybe, ráadásul az oldalazásra sem reagált.
Nah végig vittem :) hát gyerekek ámulok és bámulok,beszélgettem annó mapper kollégákkal többek közt a bms mapperjeivel és most már értem miért mondták azt hogy egy pályát 6-szor csinálnak meg :D fenomenális lett :) igaz 1-2 dolog fura vagy nem tetszik (tengerészek hangjai,gépfegyver hangja,bogár fegyver kevésbé hatékony)de amúgy csillagos ötös!Ez alázza a mai AAA-kat játékokat mediumon játszva is borzasztóan izzasztó és vissza hozza a régi med. pack keresgélést és a hp töltõ utáni hajszát! :DAz új vagy átírt részek fenomenálisak a zombik félelmetesek,komolyan mondom a játék eleje már már horroros beütéseket tartalmaz de ez az év játéka számomra a GW2 mellett! 5/5
A nyílpuska nagyon durva fegyver lett, milyen célzást kapott már. :)
Na most jutottam el kedvenc részemhez a Blast Pit-hez, de majd holnap folyt. Jó volt a We got hostiles rész, bár az eredetihez képest nálam némileg veszített a feelingbõl, a hangok miatt. A katonák hangját remélem patchelik mert az (számomra) borzalmas, a háttérzajokból meg lehetne legalább annyi mint az eredetiben :) Minden más nagyon tetszik :)
Ezt a játékot (modot) kiadni ingyér nagy hiba volt :D
12 fejezetnél járók. Vannak húzzos részek. Normal-on játszom és bizony már így se egyszerû.
Én mindenkit kimentettem.. de a liftaknába már nem akartak utánam jönni :D