remélem, hogy az ArmA nem ilyen lesz, vagy legalább moddolható.
Az ugrálások azért idegesítenek, mert nehezebb eltalálni a fickót. Ha nem érné meg nekik, nem csinálnák. Sajnos minél "profibb" az illetõ, annál többet vergõdik, vagyis kifizetõdõ a dolog.
Ha realisztikus, akkor 1-2 mp, mire hasravágja magát. Az OFP-ben pl. az animok nagyon jók, az AT soldier pl. élethû volt.
Amúgy mióta több wargamet játszok, rájöttem, hogy semmi értelme realizmust keresni az FPS-ekben. Amitõl alapvetõen más az egész, hogy nincs suppression. Tehát távoli géppuskatûzzel nem lehet megfektetni egy squadot, mert mindenki le*ja a virtuális életét, majd spawnol újra. Így pedig teljesen más taktika kell. Mondjuk erre jó a hosszabb spawn idõ. A reality modban állítólag minden spawn 1 mp-cel hosszabb, mint az elõzõ. Asszem megyek is és megnézem. A #100-ra majd beugrom.
azért ha a páncélosok sebzését nézzük, akkor ofpnek is vanmég mit fejlõdnie, ottis életereje van még a tankoknak :) hitpoint sebzéssel, meg ha fejlövés azonnal halál, testlövésbõl meg 2-3, akkor azért nemáll olyan messze az ofp félétõl...
ugrabugra tényleg a legundorítóbb bfben, de normális fegyversebzésekkel abszolút nincs semmi értelme...
látótávolság a legkomolyabb gond valóban. Lepattanó lövedékekrõl nem tudok, talán a BF2-ben már lehetséges. A találati szög függvényében (cos) módosult a sebzés nagysága, ennyi volt csak, nem? Állítólag a POE-ban már megy a lepattanós dolog.
A hitpoint alapú sebzés is arcade, nagyon nehéz így bármit is szimulálni.
Na meg a bunnyhopping-dolphindiving gyalázat, amit csak azért sem szednek ki.
Számomra a bf mindig is ilyen ereszd el a hajam jellegû "fast paced" eksön gém. Néha ez sem rossz. De az igazi az OFP széria. Az realizmusra van tervezve, amit ha megfeszülsz sem tudsz a bf-be belemoddolni. De néhányan azért próbálkoznak.
miért ne lenne? talán a látótávolság az egyedüli komolyabb hátránya... persze leszakadó testrészek se nagyon lesznek benne, meg azért a tank sebzésnél is komoly korlátok vannak (ugye megmarad ez az idióta életerõ rendszer, de pl fh1ben is volt már, hogy lepattant a lövedék, ha rossz szögben találta el a páncélt)
ja http://tdp.de.ms/ ezaz oldaluk ha érdekel vkit ^^
TDP szokott ien bajnokságokat indítani majdnem minden hónapban, de ott kupát kapsz ha elsõ 5? ben vagy ha pedig elsõ 20 ban akkor érmet. de ott nagyon kockának kell lenni:D kb dél ben elkezdõdik az Event és hajnalig tart:D én eddig 1 eventen voltam ott 16. lettem azt kaptam 1 érmet.^^
Azok tournament siteok voltak, aktív közösséggel, ma is futnak. A rang ott tényleg ért valamit, ugyanis nem automatikusan adta egy algoritmus, hanem élõ ember adta, ha valamivel kiérdemelted :)
nincs, poe2 is így volt, aztmondták, "majd ha kész lesz", erre megjelenés elõtt 2 héttel mondták, hogy most zárt bétateszt van, utánna meg megjelent :)
private ranked sztem biztos... de már az fh1 hez is voltak ilyen kampány szerverek, ahol egy egész hadjáratot játszottak végig, saját rangrendszerrel, már 42 alatt
Mint az avatar is mutatja én szeretem a WW II-es modokat és egyebeket
Itt egy HSZ ! Eggyel kevesebb kell. Aztán sok sikert !
Ui. : Lesz belõle ranked szerver?
FH2-t mikor tolhatunk? van más wwii mod a bf2höz esetleg ami már kijött?
Figyelj! A PoE készítõi közül vannak olyanok akik az FH-ban voltak régen. Pl D_Fast. Sõt D_Fast segített a FH2 készítésében is, szal haverok, szal semmi extra nincs ebben.
Hat fasztuggya , en nem hiszek abban, hogy valaki dicseri a masik munkajat mikozben o is ugyanazzal foglalkozik es nincs benne semmi irigyseg, hogy annak milyen jol sikerult. Keves kivetel van persze. Na mindegy lenyeg, hogy legyen kesz a mod meg iden.
Nem értem mire irigykednének hiszem az egyik még meg sem jelent...
A házigazda jogok a fórum egy-egy témájára vonatkoznak, birtokában a felhasználó jogot kap a hozzászólások törlésére, és módosíthatja a téma fejlécét. Mivel a más felhasználók feletti jogok gyakorlása kiemelt felelõsség, ezért az alábbi irányelv alapján adunk rá lehetõséget: legalább 500 hozzászólás legyen a témában a házigazdai jogot kérõ fórumozó legalább egy éve regisztrált az elbíráláshoz feltétlenül szükséges, hogy a felhasználó az adott témában is felvesse a dolgot, és ezáltal a moderátorok megismerhessék az igénylõ támogatottságát, esetleges negatív kritikákat a kategóriában jelen lévõ moderátoroknak lehet más javaslata, illetve ha általuk negatív színben ismert emberrõl van szó, vétójogot kapnak
A pozitív elbírálást jelentõs mértékben gyorsítja, ha a felhasználó kompetens tekintély a szakterületen/témában (például írt FAQ-t, van honlapja a játékról,egyszóval letett valamit az asztalra), sok éve regisztrált és nincs rá panasz, vagy ha más topikokban már van házigazda joga, és a topiklakók elégedettségére végzi muködését.
A házigazda jogot a [email protected] címen lehet kérni, megjelölve az adott témát (URL-t is!), a kérõ felhasználó becenevét és azonosítólapját, illetve az adott témában a jog kérésének hozzászólásszámát. Minden levelet elolvasunk, de fenntartjuk a jogot az indoklás nélküli elutasításra.
A HÁZIGAZDASÁG NEM JOG, HANEM FELELÕSSÉG. A felhasználó semmivel nem lesz különb, elvárjuk hogy segítse a fórumozókat, "legyen jelen". Pprobléma esetén a törlési lehetoséget elvesszük.
csitmá', próbálok nemtúl feltûnõen szpemmelni, ha nemvennéd észre :D meg amúgy is, azért feltételezhetjük azt, hogy nemcsak õsbfes kötsögök érdeklõdnek a totyikban a mod iránt, nekik meg nembiztos hogy teljesen hasztalan :)