mondjuk nem igazán értem mi a hülyeség azon ha egyszerre csak betoppanok egy topicba és kérdezek. néztem a belinkelt videót, nekem úgy tûnik a bg1 enginéjét használja, de attól még lehet hogy a bf2-re írták, nem?
amúgy egész jónak tûnik
hát az hogy csak betoppansz és egybõl kérdezel. nyócat kell visszaolvasni ott megy a marhulás, hogy még nincs kész. legelsõ hozzászólásba benne van, hogy BF2 mod. Létezik ilyen mod a BF1942-höz is és az már készen van. MEr a 42 az már régi játék.
nem lesz ezekbõl már semmi se az 1942-re két év elteltével tele volt a padlás is modokkal most meg csak ígérgetéssel meg egy ratyi poe-val a mai rohanó világban már nincs idõ ilyenekre várni meg bohóckodni jó lesz nekünk a frontlájn is
Aha de addig meg elvoltunk az alapjátékkal. A BFVietnamba annyira nem vagyok otthon de az meg a BF1942 motorra épült nem?Azért fél év. -asszem ez az utolsó hozzászólásom ezen a nicken, banolni fog az a punker vagy ki
a vietnámnak más motorja volt mint az 1942-nek tény hogy a bf2 motorja egy nagyrakás szarfoskulagennyesváladékhányáspisahugygeci és még sorolhatnám ,de szerencsére ügyes és lelkes emberek dolgoznak a modokon!:) PoE2 király lett DCon is király lesz hamarosan ha rájönnek hogy tudják megszüntetni a laggot:) és reméljük hamarosan már FH2-zhetünk is:D
Azok akik játszottak az eredeti FH-val nem lesz újdonság ez az újítás. Lényege hogy a minimapon látható merre felé kell támadni és állandó információt kapunk mely zászlókat lehet támadni.
Artillery újratöltési idõ: FH2-ben a játékosok fogják irányítani a rögzített ágyukat melyeknek 60mp lesz az újratöltési idejük.
Kit Limit: Kit limit fontos FH2-ben, hogy a nagyon erõs fegyverek ne sokan használják. De ezek az erõs fegyverek realisztikusan halálosak. De a limitációt a szervereken minden fegyverre külön lehet beállítani.
A szpotolás:
Ki lett dobva a teljes bf2 rendszer!!! Katonák üvöltenek ha meglátnak valamit, a csapatvezetõ meg a a pályán elhelyezett rádión keresztül adhatja le a koordinátákat. Ezzel megszünik a rádió spam és így az emberek egymás közelében maradnak.
hát fh1ben matilda pl túlságosan tápos volt, de ezen kívül nem emlékszem kirívóbbra...meg mivel itt szinte elsõ lövésre halálosak a fegyverek, a humán tényezõ sokkal nagyobb hangsúlyt kap...pl pisztollyal is le tudsz mészárolni egy squadot, ha meglepve hátba kapod õket...a technikai különbségek jóval kevésbé érzõdnek
Fú de fasza csak menjen a cuccomon. Az a helyzet DCon valamiért beszaggat ugyanazokkal a felbontásokkal mint az alap BF2. Nem értem miért. Pedig csak egy sivatag néhány elhanyagolható ojjektummal.
Nincs igazán optimalizálva a 0.1 de belsõ infóból mond hatom, hogy pár pályát már át programoztak.
Nekem a szaggatáson kívül semmi bajom a Dcon-nal.Tök jó az is meg a POE2 is.
Angol tank akna, GS Mk. V update: Ugye lehet látni a képen, hogy egy zászló is van, na ezt vagy az aknával együtt vagy anélkül is le lehet rakni átverve az ellenséget. 5 másodperc kell egy akna lerakásához és csak az élesitõ szerkezet fog kilátszodni a földbõl és csak fekve lehet lerakni.
A szpotolás, update: Csak a mesterlövészeknek és a csapatvezetõknek lesz távcsöve, és folyamatosan a célon kell tartani hogy a mindenki lássa a minimapon, nem ugy mint bf2-ben hogy ránézek "Spotted" és futok tovább.