Sot az uj exe-ben (K) mar a raketakat is lehet hasznalni :) De csak akkor ha van eleg pontod, hogy tudj ertuk vasarolni raketat, de akkor meg azt kell eldonteni raketa legyen vagy nagyobb urhajo a pontokert. Nehez donteni mert kis hajoval nemigen lehet tulelni egy nagyobb hajo megkozeliteset. Kicsit furcsa az iranyitas, de meg lehet szokni...
innen meg leszeded az exe csomoagot (a huszon-x megásat). Egy könyvtárba kitömöríted a data rar-t, ugyanebbe a könyvtárba kitömöríted a fenti exe rar-t, mindent felülírva.
A DATA 2-hoz hozza lehet jutni valahogyan? Az oldalon nincs kint csak az exe (update). Gondolkoztam, hogy belepek modellezonek, de nincs ertelmes rajz az urhajokrol, csak egy perspektivikus "skicc" :(
thanks, most ez elõbb ki is próbáltam, nem rossz, tetszik.
Ugye most épp nem megy a szerver? Vagy tudni IP/port változásról?
#42 - akkor olvasd el megegyszer , biztos ami biztos alapon
1. nem ertem mi koze van ennek a jatek megvalositasahoz , 1 ember is megtudja csinalni csak nem 4 hanem 8 ev alatt... senki sem allitotta az ellenkezojet
2. nem szamit hol milyen galaxisokat csinaltak mivel ilyen tobbjatekos jatek meg nem keszult , addig meg lehet dobalozni hogy hoho singleplayer jatekok mar vannak ... mint irtam EVE online is egy hatalmas univerzumban jatszodik , de felszin es egyebb extrak nelkul is gondot okoznak a nagyobb harcok
3-4. ezeknek sincs kozuk a temahoz , egy meg keszulo jatekkal probalod meg indokolni hogy egy masik keszulo jatekban is sikerulhet
Mert akkor MÉG nem volt MMO. De pont azért lett megemlítve példának, mert: 1. Pár ember írta ... 2. Volt benne (akkori szinvonalat meghaladó szinten!) egy komplett galaxis 3. Mert errõl mintázták a készítõk a játékot részben 4. Mert készül az Elite Online
Igaz, de ha nem lesz tápolási lehetõség (hajó upgrade, hajó felszerelések, küldetésben szerezhetõ extra cuccok), akkor X+1-ik csata után szétunja az agyát a gamer, nem? :)
"egesz galaxisok , naprendszerek , bolygok meg minden legkor , felszin bolygonkent ..." Hitetlen, az Elite2-ben a kor szinvonalán már megtették ezt, és azt is 1 ember írta. Itt meg a munka nagy részét a procedurálisan elõállított textúrák, bolgyók, naprendszerek segítségével megspórolják :)
Más kérdés mi lesz elöbb kész és melyik lesz jobb? Az Infinity vagy az Elite Online? :)
Bucser: az MMO még nem jelenti önmagában hogy szerepjátékos ökörségek vannak benne kismillió szabállyal, skillekkel, stb. éppen ezért MMO és nem MMORPG. tessék elolvasni a magyar és a hivatalos oldalt.
Best: a fejlesztés már vagy 3 éve tart, csak még ennyire sem volt publikus. a srác egy robot, fossa magából a kkódot, hihetetlen mennyi mindent megcsinált már és egyre többen segítenek neki. én abszolút optimista vagyok, nem úgy mint egyes cégek fejlesztéseivel szemben...
en kivancsi vagyok mit hoznak ossze ebbol az egeszbol , mert szerintem a jelenlegi tervek alapjan nem igazan lehetseges ez az egesz :) ... egesz galaxisok , naprendszerek , bolygok meg minden legkor , felszin bolygonkent ... mindez mmog alapokra epitve tobb ezer jatekossal egyszerre min. ... egy ilyen jatekhoz nem egy csopp fejlesztocsapat kell, es amugy is evek kellenenek a fejleszteshez ... arrol nemis beszelve hogy szinte 0 esely van a tenyleges megvalositasra ... az EVE online is egy hatalmas "vilag" ami ugy ahogy mukodik , de nagyobb csataknal sorra halnak le a node-ok ... most kepzeld el mindezt arcade szimulatorkent ahol emberek ezrei lovik egymast urben , levegoben es felszinen ... szal nem mai jatek lesz , ha lesz egyaltalan :D
Na bécsatlakozom a communitybe mert érdekel a dolog:) Reméljük nem csak szép lesz, hanem valami jó rendszert is kidolgoznak hozzá a srácok különben az egész mehet a levesbe. hisz eve online sem a Grafikája miatt annyira vonzó, hanem a kurva jól kitalált build manage és skill valamint techrendszere miatt:)
A grafikáról annyit hogy nézz szét a screenshotok között... azzal hidd el nem lesz gond.
Az Elite széria játékai abban nyújtottak nagyot hogy nincs vége a játéknak, teljes szabadsággal járhatsz-repülhetsz végig galaxisunk naprendszereiben, eldöntheted hogy kereskedsz, vagy kalózkodsz, bányászol vagy embereket szállítasz illetve hogy felfedezõ leszel-e.
Nem a grafikával lesz a gond. 4 ember is képes ütõs gamát csinálni, csak mondjuk nem 1 év alatt hanem 3 év alatt... de inkább várok még 2 évet hogy igazán jó legyen. Herótom van a 3 hónap alatt összedobott foscsomó gamákkal.
Jómagam nem ismerem ezt az elite szériát. Akkor ez stratégiai géjm lesz?:S 4-n dolgoznak jelenleg a cuccon? Merész, szerintem picit több ember kéne...mondjuk 100 legalább. Akkor milyen grafikája lesz ennek, ha 4 ember dolgozik rajta? Mindenesetre sok szerencsét kívánok neki, jó játék készítésébe fogtak bele: ha az elsõ hsz-be leírtaknak csak a felét megcsinálják és jól, a játék ütõs lesz...
Saját zenék? Miért, akkor Eminem, meg ilyenek lesznek a játékban?. Csak vicceltem.
Az, hogy jó ötleteteket bevesznek a játékba, más nagy játék cégek is alkalmazhatnák.
MMO-t meg azért nem akarnak az emberek mert nem akarnak fizetni érte :D
Én is így vagyok vele.. ahhoz hogy érdemben játszhass ahhoz tényleg egy élet kell... na most egy hardcore elite fan 10 évet is eljátszhat majd a progival (ha tényleg jóra sikerül) ami koldusboltra jutatthatja a családot anyagilag :D
legalábbis úgy gondolom :D
Most pontosan nem tudom mennyi csillagrendszerrõl beszélt az illetõ, de azt mondták realisztikus galaxist akarnak csinálni, nos ebból kiindulva csak a mi galaxisunkban kb. 300 millió csillag van... szal a többszáz millió rendszer nem légbõl kapott túlzás. Egy fraktálprogi elég hozzá hogy legeneráljon ennyi félre variációt. a rendszer renderelt képét (bolygók, napok, ütökösök stb..) a progi elkészíti az enginbõl mikor beugrasz a rendszerbe.
Ahogy hallottam, az EVE-ben is vannak olyan rendszerek, ahol még nem sokan jártak és mégsem egyedül bolyongasz a nagy semmiben, mert a játékosok összetömörülnek jól lelõni egymást. :)
"Ahogy a srác mondta többszázmillió naprendszert ígért."
Akkor nem tudom miért sírnak az egyjátékos kampányra vágyók. :) Gyakorlatilag ez egy on-line játszható single játék lesz, mert ekkora méreteknél szinte nulla az esélye annak h. valaha is találkozz egy másik játékossal. :D
De azt tartom inkább valószínûnek h. vagy te túlzol, vagy az akitõl hallottad. :)
igy leirva egyszerunek tunik :DD de ha a megvalositas is ennyi lenne akkor nagyon sok szinvonalas jatek lenne a piacon :)
ha úgy vesszük csak az engine, story és az egyéb rendszereket kell kidolgozniuk. Ahogy néztem az ûrszimulátor, bolygó és naprendszer generálás már túl van a nehezén, csak finomítani kell rajta.. maga a sztori, az ûrhajómodellek, illetve az ugrásokat vezérlõ programszegmensek hiányoznak. Maga az engine 60-80%-a kész van... innentõl a modellezõknek lesz nagyobb dolga, illetve a Trade rendszerek, és egyéb nyalánkságok leprogramozása lesz a fõ gond. Ezután a fraktálprogram amit alkalmaznak felépíti az egész univerzumot. Ahogy a srác mondta többszázmillió naprendszert ígért. Ezt gondolom legenerálják a fraktálprogikkal. de ehhez annyi kell hogy tisztázzák a bolygótípusokat, meghatározzák a gravitációért felelõ részeket stb.. szóval én bizakodó vagyok.
kivancsi vagyok erre a jatekra , remelem tenyleg megtudjak csinalni , mondjuk ha csak 4-en vannak akkor nem a kozeljovoben lesz vegleges verzio es talan befejezni sem lesz erejuk :S ... de ha tenyleg jora sikerul akkor EVE helyett szivesebben fizetnem ezt =D
Az egyjátékos módot a fórumon írták az egyik topicba, ahol csak széljegyzetként írta az egyik fejlesztõ, hogy tervezik azt is, de idõ kérdése lesz.
Ezért is nyitottam a topicot.. ha valakinek van programozó kódoló ismerõse aki foglakozna a dologgal szerintem fel lehet ajánlani a segítégünket. Én pl. se programozni, se kódolni nem tudok, de írtam már zenét, és régen kölyök koromban saját ûrhajókat rajzoltam szóval zenét és ûrhajó modelleken (koncepciókon dolgozom)
Körbenéztem az oldalon de az egyjátékos módra így hirtelen nem találtam semmi utalást :(
Nagyon szép ahogy be lehet repülni a légkörbe, remélem hamarosan lesznek olyan játékok ahol az ûrbõl érkezve be lehet repülni a légkörbe és konkrétan le is lehet szállni, aztán kiszállhatok a hajóból és fps nézetben mászkálhatok a város utcáin meg ilyesmi :)
Mondjuk azt baromságnak tartom, hogy egy quest-et, ha megcsinált valaki, akkor örökre eltûnik és mások nem csinálhatják már meg! EZ reális, de egy többezer játékost magában foglaló MMO-ban kissé érdekes... Mondjuk SRO-ban is vannak unique monszták, de azok is idõnként bespawn-olnak.
Az egyetlen dolog ami aggaszt ezzel a hihetetlenül ambíciózus projekttel kapcsolatban, hogy félõ túl nagy falat ez négy embernek. Braben és Bell még megoldotta az akkori techikával, de ha mai szinten akarják megoldani akkor lehet megtörnek a fejlesztés súlya alatt. Lehet, hogy az lenne a legjobb, ha felkeresnék Brabent ezzel a mostani build-el és beszállnának az Elite4 fejlesztésébe. Pont az ilyen ifjú titánok képességei kellenének bele, mert valamiért nagyon nem akarnak haladni szegény játékkal.
Ja igen... létezik már egy kipróbálható Ûrharcrendszer prototípus, amin online apríthatjuk egymást. Elég egyszerû a játékmenet, a cél az ellenséges csatahajó felrobbantása. Mindezért pontokat kapunk amin nagyobb hajót vehetünk magunknak. Pillanatnyilag hajótípus áll rendelkezésre. Ez a prototípus híivatott tesztelni a játék engine-jét, az objektumok kezelését, a netes játszhatóágot, a reltivisztikus mozgást az ûrben, illetve a harcerendszert. Ez a kis program még magában is megállja a helyét és jó kis szórakozást nyújt.
Üdvözlet!
Azt hiszem senkinek nem kell bemutatnom az Elite széria játékait (Elite, Elite 2 - Frontier, Elite 3 - First Enconters), azt hiszem elég sok ember játszott már ezekk el a játékokkal. Úgy gondoltam indítok egy fórum témát az Infinity címû játéknak, egyszrészt hogy az éppen fejlesztés alatt lévõ játékot népszerûsítsem, másrészt hogy egy nagyobb magyar közösséget alakíthassunk itt ki.. Maga a játék igen meggyõzõ lesz ha elkészül. a Jelenleg meglévõ in-game prototípusokból készített videók láttán úgy gondolom, hogy az eddigi próbálkozások (EVE online, X szériák) elbújhatnak majd az Infinity mögött.
Amit eddig a projektrõl összefoglalva tudunk:
- Egyes információk szerint készül egyjátékos és MMO verzió is - Élethû galaxis (töbsszázmillió rendszerrel amik látogathatóak lesznek) - Majdhogynem tökéletesen élethû Bolygó leszállás (csak meg kell nézni a bolygó-prototípus videókat.) - Komplex kereskedelmi és építkezési rendszer (még folyik a vita róla) - Bolygó kolonizálási és ûrbázis építési lehetõség! (még errõl is folyik a vita, de bíztató jelek vannak) - Ûrkapuk is lesznek, de egyes hajók képesek lesznek saját warp hajtómûvel ugrani. - Élethûbb rendszerközi ugrások (távolabbi rendszerek elérése több idõbe telik mint a közelieké. Csak nagy gravitációs forrásokat lehet célként megjelölni. többlépcsõs ugrás /Be a rendszer napjáig, és onnan tovább a bolygókhoz/, A hiperhajtómû lekapcsol nagyobb gravitációs forrás közelében.)
Sok má egyéb is lesz még, de pillanatnyilag a fejlesztés elég korai stádiumban van. (tudomásom szerint 4 -en dolgoznak a projekten.)
A fejlesztõ csapat egyik nagyon jó tulajdonsága hogy a jó ötleteket beveszik a játékba. Saját zenéket, és ûrhajómodelleket, Sztorikat várnak mindenkitõl aki úgy érzi képes hozzátenni a játékhoz valamit.
Szóval itt is várjuk az ötleteket... és reméljük kiépíthetünk egy nagyobb közösséget.