Nah itten van Zsótika topicja! Szóval szerintem nem volt abszolulte nagy versenyzõ, viszont szerzett egy pontot a gyengécske Minardival amit soha senki sem tud tõle elvenni, ezzel õ lett az elsõ kelet-európai pontszerzõ a sportág történelmében. Nem hiszem, hogy valaha is sikerül visszatérnie a királykategóriába, de mégiscsak õ volt "az elsõ"!
Ez egy jó kép:
Elsõ Forma-1-es autója:
A pontszerzõ autó:
Divat volt (talán még most is az) fikázni, én viszont bírtam és szurkoltam neki, jó lett volna, ha maradhatott volna még egy kicsit. :-)
Tény, hogy divat volt fikázni, nehogy már egy gazdag srácot szeressünk jelszóval. Azt tudom, hogy nagyon örültem amikor Indianapolisban pontot szerzett :)
Abban viszont nem vagyok biztos, hogy neki valóban ott volt a helye, persze egy Minardival nagyon nehéz elindulni a karrier felé, de azért azt sem feledjük el, hogy Aloso is ott kezdte. Szerintem ha kap egy középszerû autót, akkor olyan Klien vagy de la Rosa szintû sofõr lett volna.
minek maradhatott volna? azért h ne 5,hanem 6-7 kört kapjon? neki összesen annyi feladata volt,h mindig lehúzódni,amikor lekörözi vki. emlékszem,egyszer az élboly(vagy j-vel?) 5 kört adott neki...szép. még az utolsó elõtti is sztem 10 mp-el lazán verte. a csapattársa is mindig megette,palikék meg mindig mondták,h "hú,szabadedzésen h megszopatta a csapattársát",erre kiderült,h a versenyen mindig egy nulla volt. emlékszem rá,az apja(akinek 13 autószalonja van,vagy már lehet h azóta több is!!!!!) és az ország KOLDULT h zsótika indulhasson az f1ben...szánalmas volt.
hát,amúgysem ment egy eszeveszett tempót,nem tudom h eshetett volna ki,bár amikor jó idõkre tört(ami nála pályacsúcs + 10 mp-et jelentette),akkor elõfordult h kiesett. nem is baj,h nincs ott,sztem csak szenvedés volt,amit ott csinált
viszont, (most ne a telesitményt nézzétek) ha megnyert volna egy futamot és a végén az interjuknál az jön h köszönti a hazai szurkolókat, tuti nem adja le egy hazai csatorna se , élõben 100% !:(
kb fingotok nincs a kis csapatokrol:P nem az a cél hogy száthajtsák a gépet abban a reményben hogy nem 5 hanem csak 3 kört vernek rájuk:P a cél az hogy a gép ne menjen szarrá.
Nekem az interjúi szereztek mindig boldog 5 percet azalapvetõen kicseszettül unalmas F-1-es évad elõtt... Kb úgy beszélt mint ahogy vezetett . Lassan.
Divat lett "divatból fikázás"-t emlegetni... De szomorú tény, hogy a Zsoltika bizony tehetségtelen volt...
...és ha jól emlékszem ebben a tekintetben verte Brunit, többször ért célba. Továbbá azt se felejtsük el, hogy amelyik csapat pontot szerez, azt az FIA ingyen utaztatta a tengeren túli versenyekre és a Minardinak hosszú idõ után Zsolti szerezte meg ezt az 1 pontot. :-)
Egy kis off. Van a Battlefield játék, abban nagyon tehetséges vagyok, sokkal jobban játszok mint a magyarok, jobban célzok, fürgébben mozgok mint bárki más a magyarok közül.
A tesóm nem tehetséges ebben a játékban, lassú, mindenki lelövi meg ilyenek.
És van a Forma-1es játék, amiben õ tehetséges, mert jó beállításokat tud csinálni, Meg nagyon jól vezet, igaziból is nagyon jól vezet, csak nem forma-1es kocsikat.
Én meg tök béna vagyok ebben, nem tudom mikor váltsak, mikor kezdjek fékezni meg ilyenek, szóval én ebben vagyok tehetségesebb, nincs érzékem az ilyesmihez. Igaziból is béna vagyok a vezetéshez :)
Szerintem a zsolti is tehetségtelen a forma-1hez, de biztos lenne valami amiben a legjobb lenne :)
Hmm...
1 évig ott volt, nagy dolog volt, és senki ne mondja hogy legbelül nem szurkolt egy magyarnak a világ leg népszerûbb sportjában... Lehet nem 1 kiváló tehetség, de õ végig járta az utat hogy oda kerülhessen, egy álma vált valóra és ez a lényeg... Hogy milyen szar volt azt nemtudjuk, mer a kocsi fényévekkel a leg gyengébb volt, de õ szerzett egy pontot! Kiestek elõle, de õ nem esett ki, a kocsi sem ment tönkre, a többi meg nem lényeg csak a helyezés... Az meg hogy õt "divat" manapság fikázni, ez szerintem irgyiség, mer neki össztejött, és mer magyar... ennyi erõvel a többi pilóta is gazdag csemete, de õket lehet "kedvelni" ?...
Lehet hogy idõvel tehetséges lett volna, mert õ az f1 elõtt nem volt forma 3000-es vagy milyen, mint a többi pilóta, és aztán került az f1be. Õ f1el kezdte, lehet hogy idõvel jobb lett volna.
meg úgy is, hogy ilyen alapon a Cordobámmal én is pontszerzõ lehettem volna/ jó tudom hogy vannak szabályok, és ez túlzás/ egy elõzése nem volt egész évadban...
saláták, olasz konyha, különös tekintettel a tésztákra. Ha egyet kell választani, akkor penne arabiata.
Kedvenc ital
buborékmentes ásványvíz
Példakép
Ricardo Patrese, Nigel Mansell
Kedvenc könyv
mostanában tankönyveket olvasgatok,de pihentetnek Rejtõ Jenõ könyvei, például a 14 karátos autó
Film
Matrix
Eddigi pályafutás
2004
A Minardi szerzõdtetett Forma-1-es pilótája, az elsõ olyan Kelet-Európai pilóta, aki egész éves szerzõdéssel rendelkezik az F1-ben
2003
Tesztpilótai, majd ideiglenes pilótai szerzõdés a Jordan F1 csapattal, 11. hely Monzában
2003
F1 pilóta, tesztpilóta (Jordan Ford)
2002-2003
Coloni Motorsport
2001-2002
Formula 3000 - Nordic Racing Team
2001
Formula 3000 - Prost Junior Team
2001
Formula-3 - Trella Motorsport
2000
Formula-3 - GM Motorsport
1999
Formula Renault 2000 - Cram Competition
1998
Formula Renault - La Filiére
1997
Formula Ons Renault - Dark Dog Lechne R.T
1994-1997
Gokart-Tony Kart
Eredmények
2003 (F1)
F1 Jordan Ford Olasz Nagydíj (11. hely)
F1 Jordan Ford Magyar Nagydíj (motorhiba miatt kiesett)
F1 Jordan Ford tesztpilóta (legjobb újonc, Hockenheim)
F3000 Monte Carlo 5. hely
2002
9. hely: Imola (F-3000)
8. hely: Hockenheim (F-3000)
7. hely: Hungaroring (F-3000)
8. hely: Spa (F-3000)
6. hely: Monza (F-3000)
2000
Forma-3 Német-bajnokság 13. helyezett, junior kategóriában 5. helyezett
1999
Az év autóversenyzõje Magyarországon!
Formula Renault 2000 Német-bajnokság, 6 futamgyõzelem
Formula Renault 2000 Európa-bajnokság összetett III. helyezett
1998
Évfolyam III. helyezett La Filiére (Prost) iskola
1997
Renault Német-bajnokság II. helyezett
1995
Gokart magyar bajnoki II. helyezett az Intercontinental - A junior kategóriában Formula Ons
1994
Gokart magyar bajnoki II. helyezett az Intercontinental-A junior ketegóriában
dehogynem volt. de most hogy kimit meg sumit nem tudta leelõzni, ezért márt egy f*sz? csak a drágalátos palikék meg a mélyentisztelt kommentátorunk leszarták magasról a magyart, és csak az elsõ 5 helyezett elõzéseit mondogatták(illetve mutatták)
csak azt mondjátok meg nekem, sokan agyon nyerték magukat az F3000-ben, mégse kerültek be, õ meg talán 2x volt pontszerzõ, mégis bekerült, pénzért!! Tehetsége van, de annyi nem, hogy méltó legyen az F1-hez... Meg egy kérdés. Õ azóta hol a túróban versenyzett? Mert a többi pilóta, amelyik kikerül, várja, hogy akárhol, de versenyezni akar, mert ez az élete! Nem pedig az van, hogy csak az F1-re várnak. Tehát Zsótikában nem látom azt a tüzet, elszántságot, ami a többi versenyzõ típust jellemzi
Eddigi pályafutás
2004
A Minardi szerzõdtetett Forma-1-es pilótája, az elsõ olyan Kelet-Európai pilóta, aki egész éves szerzõdéssel rendelkezik az F1-ben
2003
Tesztpilótai, majd ideiglenes pilótai szerzõdés a Jordan F1 csapattal, 11. hely Monzában
Tehát 2004 óta nem versenyez sehol... Nem furcsa ez senkinek?
99-óta nem ért el az égvilágon semmit... Tehát a komolyabb kategóriákban, nem a juniorok között. Teljesen szürke, közepes versenyzõ, semmi kiemelkedõ. Sztetek odavaló volt õ a F1-esek közé, most õszintén.
hmm, szerintem undorító hogy egy ilyen szar képességekkel rendelkezõ pilótát így felfújnak...apucinak volt pénze aztán bevásárolta magát, forma 3000ben is fos volt, amikor a csapattársa sorra nyerte a versenyeket, a szaros 1 pontját meg azért szerezte mert mindenki kiesett elõle...én nem akarom bántani, de szerintem nem kellett volna ennyire felfújni ezt a "magyar van a forma-1ben ügyet"
jaigen...hát ha megnézzük mondjuk a Schumit, senki nem nyalta a seggét, magának intézte el hogy beülhessen a Jordanbe, meg a Benettonnál sem segített senki hogy megnyerje a világbajnokságot, a Zsoltikát meg mindenki szánta, mégsem jutott sehova :)
megmondom õszintén, és ezt az Indexen is kifejtettem már, hogy egyszerûen nem láttam benne a küzdeni akarást... nézd meg szezon elején a Rosberget, vagy most a Kubicát... Ég és föld zsozsóval összevetve...
Schumachernek is anno fizetnie kellett a Jordan-ben a helyéért. Eddie Jordan nyilatkozta, hogy azért adott elõször Schumachernek versenyzõi helyet, mert többet fizetett, mint a másik jelölt.
de Schumiban küzdeni akarás is volt. Õ mindent megtett azért hogy oda kerüljön, amikor Jordan kérdezte, hogy jól ismeri-e a pályát(Spa-ban volt a verseny), nagy képpel azt hazudta, hogy persze, mint a tenyerét, aztán a verseny elõtt pár órával biciklizte körbe hogy legyen valami fogalma róla :) a Zsoltika meg csak málészájúskodott
egyetértek,fáj,hogy ezt kell mkondanom,de ZSolti nem mutatott semmit F3000-ben sem,[pedig az elõzõ évi vb kocsival ment,és annyir azért nem romlik 1 gép teljesítménye,hogy pontot is alig szerezzen vele.
Én is úgy gondolom, hogy nincs tehetsége akkora, hogy az F1 tartós pilótája legyen. Az "eredményei" magukért beszélnek. Nem nyert meg egy sorozatot sem soha, de mégcsak nem is hagyott maradandót sehol.
Nézzétek meg: Kesjár Csaba agyonverte a mezõnyt 3-szor a Formula 3-ban, 3 év sem volt elég, hogy bekerüljön az F1-be aztán a 4. évben esõs másodrangú edzésen meghalt...
Igen. Ebben van valami, ez tényleg nem volt egy népszerû húzásuk
akárki akármit is mond: zsótika 1 hüjjegyerek, akit belerugdostak az f1be, mert valakinek nagyon megérte. de szerintem a f1 megérdemelte, mert ez is bizonyitja, hogy nem tehetséggel lehetoda bejutni (elsõsorban).
Viszont egyvalamit elért: az esgén a topiclistán felkerült az elsõ tízbe!!!! :))
offra on "Egy kis off. Van a Battlefield játék, abban nagyon tehetséges vagyok, sokkal jobban játszok mint a magyarok, jobban célzok, fürgébben mozgok mint bárki más a magyarok közül."
Na ebben tévedsz,az "irigységünk"inkább abból fakadt,hogy egyes hazafias körök nyomták õt 1000-rel,mondván ·aki magyar,az támogatja,meg hogy ez menjen állami pénzbõl,stb,stb...Meg tán abból,hogy ha már felhoztad az alsóbb kategóriás pályafutását,azért F3000-ben illett volna nyújtania valamit.
Zsozso a hetedik! A Forma1-ben még nem vitte ennyire! :DDD
sokan azért fikázzák mert divat, masok pedig mert neki tényleg nem ott a helye. az összes forma1-es pilóta aki ma versenyzik elért valami eredményt mielõtt az f1ben elkezdett versenyezni, vagy f3000, gokart vagy valamilyen világbajnok/európabajnok volt. ezzel szemben baumgartnernek a legjobb eredménye egy f3000res 4. vagy 6. hely volt, ha jól tudom. így nem lehetett masra szamitani csak arra hogy szopatni fogjak es szopott is. nem f1be valo ennyi.