Nah én is végigcsekkoltam a topicot. Ha lesz egy kölcsön fényképezõgépem, majd tolok fel egy két képet a Mary-Valery-rõl :)
ha még mindig van kedved segíteni, úgy alakult, hogy január elején már hazaköltözöm, úgyhogy korábban meg tudjuk csinálni:) de nem sértõdök meg, ha meggondolod magad msn?
De srácok!! ennek valami viszhangot kéne adni hogy felfigyeljenek rá!! Merth csak oda mentek/gyünk lehet még mi leszünk a hülyék.. Nem gondoltataok erre?
Nem úgí értem.. Hanem hogy a végén még az lesz hogy mi akarjuk megrongálni. Érted? Mo-n mindent kiforgatnak a végén még azt is rád nyomják hogy te fujtad le.
Hm, értem, de bízom benne, hogy csak nem sütik már rám, ha megjelenek egy vödörrel, meg valami takarítószerrel a kezemben:D vagy vigyek jólláthatósági mellényt is?:D
„Mindabból, amit az alkotó ember történelme során létrehozott, számomra a hidak a legtökéletesebb és legértékesebb mûvek... Fontosabbak, mint a házak, s szentebbek minden templomnál, mert mindannyiunk közös kincsét képezik. A hidak valamennyiünk részére nélkülözhetetlenek, hisz mindig ott emeltettek, ahol az emberi szükségletek keresztezték egymást; maradandóbbak, mint az épületek, és nem szolgálnak titkos, gonosz célokat.”
Mostanában sokat járok Dunaújvárosba. Megakartam nézni az új hidat, de valahányszor lementem a partra, ott mindíg köd volt. Ezidáig nem láttam belõle semmit! A történethez még hozzá tartozik, hogy alig találtam embert, aki tudta, hogy egyáltalán merre építik a hidat.
Ha lehet, ne a jövõhéten, mert roppant sok dolgom lesz, de az utánalévõn bármikor ráérek!
Nah, tiszteletem. Arról van szó, hogy van-e valakinek halvány lövése is arról, hogy mivel is lehet az ilyesmit tisztítani? Ha nem, az se baj, természetesen utánajárunk, csak hátha valaki tapasztalt: )
:D okés, akkor mondj nyugodtan egy idõpontot a jövõhéten, mert én ráérek (hétfõ-pénteken edzés, akkor délután nem), mivel egyelõre munkanélküli vagyok:D
No szóval egy érdekes cikket olvastam tegnap a mérnök-újságban:
Épül a világ leghosszabb kosárfüles ívhídja Dunaújváros mellett. A fesztávolsága 307,8 méter, az egész hídegyüttes pedig 1682,5 méter. Ez eddig mind nagyon szép és nagyon jó. Csakhogy! Út nem épül hozzá. Úgy bizony, jól olvastátok. Ún nincs hozzá még 2013-ig biztos. A politika ezt a döntést hozta. Most feltennék egy-két képet is az építésrõl ami már elég elõrehaladott stádiumban van, de a paraszt ultraweb bekrepált. Addig is egy pár Google kép
Az a félig kellemetlen bejelentésem van, hogy szégyen, de a hétköznap délután mégse jó most, mert most kedd-szerda-csütörtökön délutántól éjjelig dolgozom:\ Úgyhogy ha ti nem tudjátok átrakni esetleg szombat délutánra, vagy ilyesmire, akkor sajnálom, de nem tudok ott lenni:S
remek, ma beszélek a kolléganõmmel a jövõhétrõl, és akkor tutiezerszázalékost tudok mondani, de ha most mondtok még valamit, akkor azt a napot lestoppolom
Már régóta pedzegetik, hogy ezt a két vonalat visszaállítják az eredeti végállomására (több évtizeden keresztül, egészen a 80-as évekig a 47-es s 49-es villamos bizony a Nyugatiig közlekedett), ám most elhatározták, hogy kiviszik egészen a Lehel térig, hogy dél-Budát és észak-Pestet összekössék a 14-es és ezen villamosok összekapcsolásával. Nos ez most meg fog történni (ha minden igaz), és akkor a 47-es és 49-es villamos nem fog átférni a Nyugatinál álló ocsmány felüljáró alatt, ezért lebontják. Ez a terv egy egész, Budapest belvárosának közlekedését átfogó, nagy terv része, mely lecsökkentevén az autós sávokat és nagyobb teret adna a tömegközlekedésnek és a sétálóövezeteknek
És mi lesz helyette? körforgalom? Vagy mi? Mertha azt lebontják akkor a Muzeumig fog állni a sor a Bajcsin a körúton pedig a ferenciek Teréig.. Ezzel mit akarnak kezdeni? Mert jó valóban csunya az a felüljáró.. De igen hasznos. Tehát vagy egy alagutat vagy valamit épiteni kell helyette.
Ja értem!!! Szóval megint csökkentsük a belvároson átmenõ forgalmat lázban égnek. És azt elmondaná nekem egy ilyen fõ okos hogy azt a 300 ezer autót hava a tökömbe rakjuk? És hogy kerüljük ki a belvárost? Azon az M0 amin már igyis túl zsúfolt? Vagy szereljünk rá botkormányt és használjuk helikopternek? Vagy mit csináljunk velük? Komolyan nem értem hogy ezek honnan jöttek. Olyan egyszerüen meg lehet oldani hogy nem igaz. Épitenének parkolóházakat. És meg kell tiltani a parkirózást a fõ utakon. Már is szinte minden fõ úton nyernénk 2 sávot. Ez az egyik a másik pedig az hogy a kis mellék utcák zömét egyirányúsitani kéne és csak nagy forgalmú fõ utaknak kellene keresztezni egymást. Máris vagy 500-600 lámpa leszerelhetõ lenne. Aztán aluljárókat kéne épiteni hogy pl az olyan nagy forgalmu utak találkozás mint az üllöi út körüt vagy a Váci út Dozsa György , ne egy szintbe kerseztezzék egymást. Ha ezeket megcsinálnák olyan szinten menne a forgalom hogy szinte sose lenne dugó. Csak nem gondolokoznak hanem megnt tíltani akarnak. Tipikus magyar fellfogás.
tényleg bocsi, nem akarlak szivatni meg semmi és bocs hogy ilyen hülye vagyok, de a hosszába az vagy mellette vagy rajta. ezek közül egyik esetben sem az "alatta" a gond...?
azért mert egy átlagos fórumozó ilyenkor leanyáz ahogy csak bír... szóval hogy is van ez?
Én, hogyis mondjam, nem illek bele az átlagos fórumozó kifejezésbe, nem a 20-22 éves USA-buzi korosztály része vagyok, hanem kicsit ismerem az illemet. :)
Itt van egyébként egy térkép amin fel van tüntetve a 47-es és 49-es régi útvonala. Régen egyébként a Nyugatinál találkoztam a 14-essel és reményeink szerint most majd összekötik a vonalakat. A nyugatinál teljesen elbontják azt a felüljárót és a helyén fog menni a villamos. A belvárosi autóforgalmat pedig ölni kell, mert egy villamoson több ember utazik mint két autóban és mégis kb ugyanannyi helyet lefoglal. Remélhetõleg az elkövetkezendõ években sok újítás lesz a tömegközlekedés terén.