Ja! Néztem ma reggel a Szabadság-hidat. Hát azt nem tudom, hogy fogják kiszélesíteni, mert akkor építhetnének egy újat, mivel a híd vasszerkezete nem teszi lehetõvé, hogy szélesebb legyen az út rajta
Metróépítés: igen, az eddig meglévõ nehézmetróinkat a ruszkik építették, de én arról beszéltem hogy van akik emiatt vetik el a további metrók építését és nem szakmai érvek alapján.
Szabadság híd: lesz rajta díszkivilágítás (olyasmi mint a Lánchídon, remélem nem lesz egy kaptafa és remélem jellegzetes lesz, illeni fog a hídhoz és nem ilyen tmobillila vagy anyám tyúkja modern faszság lesz...) lesz rajta villamos... a híd szerkezetével is csinálnak valamit, ha mást nem akkor csak stabilizálják, mivel az újjáépítés óta ere nem került sor. Aztán hogy kiszélesítik... hát ez jó kérdés. Nézzétek meg a metróállomásokat, ott sem csináltak semmit, csak a falat hozzásimították a tübbingekhez.. jó tudom aligha lett ettõl szélesebb de mégis. Hátha a hídnál is lesz valami ilyesmi ;)
Mindenesetre azért annak örülnék ha valami normálisabb szine is lenne, mintafelfestéseket már lehet is látni rajta.
szép, de úgylátom azzal az arccal nem bírtatok :P mellékesen az oldalon a Lánchíd angol megfelelõjeként Chainbridge-t írtál. Eddig én úgy tudtam, hogy külön kell, SZTAKI szótára viszont kötõjellel írja [link]. Tud valaki biztosat?
A 16-os képen cseréltem a barátommal állvány egy pillanatra, úgyhogy ott láthatod az én állványom. Mindössze 3000 Ft-rt vettem és még ez a butuska kis állvány sem dõl fel.
Nekem csak annyi a kérdésem: Ugye ebben az országban a alig van hegy, erre majdhogynem nekünk lesz a leghosszabb völgyhidunk. Most nekünk minek emellé még egy több kilóméteres alagút is. Nem beszélve arról hogy a tüzöltóink egy olyan tûzbe ahol nincs is tûz belehalnak. Hogy fognak kimenteni egy 20 km-es algut közepérõl egy égõ kamionból valakit? Amikor ez még a franciáknak is nehezen megy. Pedig nekik valamivel fejlettebb a techinikájuk. Megint valaki nagyon sok pénzt szeretne keresni.
A másik pedig az hogy mind a völgyhidnál mind itt volt és van olyan nyomvonal aminél a felébõl elkészülne sokkal rövidebb idõ alatt. Ha az m7-est nézed az is direkt ráfoldul a völgyre hogy keljen épiteni egy hidat.
!!! csak akkor elérhetõ, ha a gépem be van kapcsolva !!! (ez általában délután és este szokott lenni)
Ezzel kapcsolatban szkeptikus vagyok. Lehet, hogy van igazság abban amit ez a bizottság állít (sõt ugye szeretett kormányunk intézkedései mellett több mint valószínû), de ugyanakkor nekem már teli van a tököm azzal, hogy a sok környezetvédõ- meg ilyen és olyan érdekbizottságok miatt az M0 építése folyamatosan késik, mert mindig kitalál valaki valamit.
Az M0-ás eleve olyan út ami már az elején rosszul lett kivitelezve gondolok itt a régi szakaszra amin néha halálfélelmem van olyan keskeny. Azt se értem miért nem lehetett az elején körbevinni a városon. Hiszen akkor lenne jelentõs haszna.
A vitákon már fel se kapom a fejem. Azt azonban nem értem, hogy az ott lakókat nem érdekli a zajon túl az, hogy az õ közlekedési lehetõségeik is nagyságrendekkel javulnak?
Én személy szerint nagyon örülök, hogy a keleti rész végre épül és elér az M3-asig mert így megspórolhatok rengeteg idõt. És nem csak azért mert én gyorsabban jutok el rajta egyes helyekre hanem mert a Hungária körútról kikerülnek a kamionok ami nagy dolog szerintem.
"Azt azonban nem értem, hogy az ott lakókat nem érdekli a zajon túl az, hogy az õ közlekedési lehetõségeik is nagyságrendekkel javulnak?"
Hidd el, a nagy részüket biztos, hogy érdekli, csak mindig van 1-2 ember, akik mindig okosabbnak és fontosabbnak érzik magukat és a brilliáns ötleteiket. Na ezek találják ki mindig, hogy arra épp miért nem jó a nyomvonal! Azt kellett volna csinálni, mint a 70-es 80-as években! Megmondani, hogy: erre fog menni a nyomvonal és kész!
Ez nagyon érdekes ezt a képet még nem is láttam. Amúgy szerintem a jelenlegi se olyan ocsmány. A neve mondjuk az, de sajnos errõl nem a tervezõ tehet. Szóval szerintem nagyon szép a mostani forma is nekem kifelyezetten tetszenek az acél szerkezetes hídak fõleg szakmai ártalom is. A lapolt szegecselt megoldás szerintem elég érdekes.
Ja és ez a híd nem összetévesztendõ a korábban emlegetett vasúti híddal. Az sajnos nem lett pótolva.
Voltam Szegeden, de nem volt nállam a fényképezõ gépem. :( Pedig akartam pár szép képet készíteni a belvárosi hídról és a felrobbantott vasúti híd maradványairól.
Igen, én is hiányolok belõle sokmindent. Szivem szerint végigjártam volna az összes villamos vonalat is, dehát ezt is kihagytam. Újszegedrõl is kellett volna még, tarjáni hurok, jármûtelep is kellett volna de azt majd valamikor máskor ;)
Hétvégén jártam Szegeden és fotóztam egy párat. A jelenlegi hídat és a régi maradványait is. Majd kiteszem egy helyre õket. Ízelítõnek íme egy ami nekem tetszik. Imádom az ilyen acél szegecselt hídakat. :D