Mér most mégegyszer vigyem végig a 2-dik pályát?Ne má.Nincs rá vmi megoldás?
Sry, hogy megint offolok egy kicsit, de Ventrilo -val kapcsolatban 2 dolog: Betudjátok állítani bindként, hogy 1 gombra váltson channel-t, vagy mennyen a lobby-ba. Ventrilo fõablakában, bindings melletti nyilra katt. New, ott írjatok be egy nevet (mind1, hogy mit), majd ehhez a képhez hasonlóan állítsátok be. A képemen a prior az érdekes módon a page up, next meg a page down... 2 bindet adjatok hozzá, egyik a next channel, a másik meg a lobby-ba lépés!
A másik, ha szervert szeretne csinálni vki, akkor lekell tölteni a szervert a ventrilo fõoldaláról. A ventrilo szerver mappában megnyitjátok a ventrilo_srv.ini -t, és AdminPassword= -hoz odaírtok egy jelszót. Elindítjátok a szervert, kliensel magatokra csatlakoztok. szerverre jobbklikk, ServerAdmin login, jelszó be. Utána channels, és crate... innen már ráfogtok jönni.
Nah, késõbb leszek újra, és csinálok szervert.
"minimum azt, hogy ezeket a hibákat patch-(ek)ben orvosolják!"
Ez lenne a normális, de nézd meg pl a TUD-t. Mióta megjelent, és 1 rakás bughalmaz. Minél többet játszik vele az ember, annál többet fedez fel. ..és természetesen még 1db épkézlább patchet sem voltak képesek kiadni hozzá.
Hát ha van bõr a pofájukon úgy kiadni a játékot ,hogy szerencse kell ahoz ,hogy átengedjen a pálya végén meg a küldik számának növekedésével egy ütemben csökken az fps akkor elmehetnek a francba.
Egyébként jó játék lenne szerintem de addig amíg ki nem derül ,hogy milyen az eredeti nem akarom folytatni mert egyrészt nem akarom lelõni a poént másrészt ha az eredeti nem lesz ennyire bugos akkor inkább azzal tolnám végig élvezhetõen.
Hihetetlenül visszaesett a lelkesedés az elmúlt napaokban. Tényleg kijöttek azok a hibák a játékon, amiktõl féltünk. Hát, remélem ez bétaszerû, de a minimum azt, hogy ezeket a hibákat patch-(ek)ben orvosolják!
Az mért van hogy a 3. pályán ezzel az üzivel kidob a windosba: Crash in application version: 29980.2562
Vertex buffer Lock returned null pointer. Out of memory?
Hali! Plz help!!!!! 1. Miért van az h nem lehet a textura beállításokat high-ra venni, csak a mediumot engedi! 2. A második pálya után miért nem adja a 3. pályát? Mit tudok vele kezdeni!!!!?????? Elõre is THX!
Igen,valóban,már tegnap az 5. map-nál már rájöttem,hogy ezt egy kicsit elkapkodtam,mert végre megjött az fps lag:( Viszont eddig semmi szükség a társakra,sõt talán még idétlenebbek mint az elõzõben,talán egyszer hivtam õket,hogy jöjjenek,de merre jártak, fingom sincs...
Hát igen...De még mindig jobb, mint a Lost Planet,legalább is egy szempontból: Ez a játék a gépemen elindíható, a Lost Planet meg nem. :) Mondjuk Lost Planetbe nem láttam annyi bugot, mint ebbe.
És az miért jó:S Ha annyira lövöldözni akarok, ott van pl. a Lost Planet. Ebben a játékban sztem nem a fejetlen lövöldözésre kéne koncentrálni, de ezt gondolom ti is tudjátok... Az más kérdés, hogy pc-n ismét nem sikerült mindent összehozni a készítõknek:S
Eddig valami elzart sotet szobaban voltal ahova a feny se jutott be, az aramrol, internetrol nem is beszelve ? :) olvass, mielott write only uzemmodba kapcsolsz...
Valahogy egy ilyen változattal jobban eljátszogatnék
Pedig jót multizhattunk volna:) Amúgy a multi is írtó bugos sztem, tele van hibákkal. Pl. csomó olyan map van, ahol akár 2 tank is ellenünk van. Természetesen a pályán sehol egy rakétavetõ, és fegyverként sem lehet választani rakétavetõt:) Így oda kell rohanni a tankhoz, és C4-el felrobbantani, miközben az 10x lelõ minket a gépfegyverével...
Na most lett teljesen elegem. Miután kb 7x-ri visszatöltés után is üres volt mind2 a pályán fellelhetõ rakétavetõ (nem volt bent lõszer, természetesen eddig volt..) úgydöntöttem hogy végeztem. Így hogy szedjem le a helikopter? Dobáljam le kõvel vagy mi?
További szép perceket, és kellemes, örömökkel teli játékot kívánok mindenkinek :) (pedig soha nem hagytam abba 1 játékot sem az utolsó elõtti pályán..)
Az elõzõ rész is beta volt ha az állapotát nézzük szal.. :) Ennél a játéknál már csak a TDU az nagyobb bughalmaz.
Hali!Mér van az hogy a 2-dik pályát amikor vég viszem csak Return to menu-t lehet csak választani és ha arra kattintok akkor vissza dob oda a menube és azt jelzi hogy nem csináltam meg a pályát mér van ez?
Ezaaaz, így kell kérem játékot írni :respect:
és minden indítás/visszatöltés után ez van kb 10-20 sec-ig. 10-15 sec-ig konstans 9-10 fps, aztán hirtelen begyorsul.. (ugyanez volt az elõzõ résznél is) Ennél a a pálya szakasznál ez pont remek dolog, ugyanis automatán ment a game, ráadásul oylan helyen, ami tele van fegyveres katonákkal. Ahogy visszatöltötd az állást, már lõhetsz is. Csináld ezt meg 10 fps-el.. Sztem eljött az uninstall ideje.
hi all megtudná mondan valaki a játék gépigényét? és még azt hogy pc-n is lehet kivül nézetre váltani? elöre is kösz
Az elsõ rész után simán eltudom képzelni sajnos. 1ébként itt a 9-dik mapon már nem ritka az olyan jelenség sem, mikor állsz egy 4 lépés nagyságú ÜRES helyiségbe, és megy vagy 18 fps-el a játék.. Finoman szólva is szánalom.
Reménykedjünk benne ,hogy ez tényleg csak valami bétaszerûség. Én mindenesetre a harmadik pálya után abbahagytam megvárom a megjelenést és ha az eredeti is ugyanilyen akkor rohadjanak meg a készítõk.
Meg az ai mintha fokozatosan hülyébb és hülyébb lenne, stb :) Szerintem ez elég indok.
1ébként meg a belassulás elég lol 1 ilyen játéknál ahol nagyon számítana az fps a pontos célzás miatt.. Nem akkora húzónév a Graw hogy ezért a játékért mindenki 8800GTX-et vegyen, nem tudom mit gondolnak a fejlkesztõk.
Nah van egy crackes Ventrim , azt kéne csinálni , h elküldöm mindenkinek és akkor nem csak 8 ember lehet benn egy ventriszobába! Vagy töltsétek le a 2.3.2 Beta 3 ast
Majd a 3-dik map után rádöbbensz, de fõleg a játék vége felé :)
1ébként a Codename Farallon mapon én is elakadtam. :) (a végén a 2 helinél) 1 Zeusom van, azzal az 1iket le is szedem. Van 1 rakétavetõ az 1ik helyiségbe, de az eg nem lõ fel addig. Ráadásul van mikor visszatöltés után 0/0 lõszerrel adja be.. 1 vicc ez a game komolyan. Itt a végén már oylan framedropok vannak hogy az borzalom. Gratulálok a fejlesztõknek hogy az elõzõ rész hibáiból (és a szar eladási statisztikából) semmit nem tanulva, elkövették ugyanazt még1x.
multiplayer demoval toljátok? vagy rendes teljes gémmel? gondolom már a teljessel. pörög lefele :P
Lol! sikerült csinálnom a ventriloba channelt, a szerveremen belül. Holnap már nem fog kelleni 2 külön szerver mind2 csapatnak :)))
Persze..én is végig szaladok rajta,ha már belekezdtem.. Viszont eddig van egy pozitivum,az elõzõhöz képest,sokkal jobban fut ez a gépemen,pedig a config nem változott semmit az elmúlt több mint 1.5 évben
Hát nemtom... A régebbi fps-ben pont az volt a kihivás,hogy meg kellett tanulni lõni,még futva is kis fegyverekkel,ellentartva az egérrel... Cóval nekem ez a sétálgatunk,megállunk egy kis fübe lecsücsülünk, puff..ez nagyon nem jön be
akik ma voltak mission 8 on azoknak holnap 9 körül lesz szeró,megin megpróbáljuk A mission8 as map nagyon durva campaign coop ba!!! nagyon ajánlom.... (normalon 5 ször kezdtük elõrõl)
Nah, nagyon állat volt a játék, most is :) Bár nekem valamiért elég nehezen ment a játék, végén nem tudtam leszedni már senkit, remélem csak azért, mert késõ volt :(
ladista: tudom, hogy van voice activation itt is. De igazából akárhogy próbáltam, szar volt, többiek mondták hogy zúg, stb... Most viszont csomóan beszélgettünk ventrin, és teljesen jó volt (ellenben a teamspeakkel, ahol legtöbbnek tüsszögés szerû hangja volt, alig lehetett valakit érteni, valakinek üvöltött, valakit meg csak alig lehetett hallani, stb...). Nem kell, Ventri ezerszer jobb a TS-nél!
Holnap 11 körül tervezek megint szervert csinálni!
a realitásra törekvõ játékokban futva már nem nagyon tudsz lõni ;) sõt, már a BF2-ben sem :D de amugy is mi értelme lenne, annyira szorna, h egy találatot sem tudnál bevinni ... a gugolás, fekvés sem értem miért gond.
kihajolás/fedezékbe állás R6Vegas-ban etalon, napok kellettek, mire neki tudtam állni GRAW-nak (elsõ résznek) utána ... ehez képest ez a kis oldalranézés ciki, ebben egyetértünk.
De ha leszedem, akkor meg nem fog indulni a game, mi? :-S Amúgy, hogyhogy elment 3 pályát simán és csak azután kezdett megbolondulni? Az is valami bug, mi? :-S
Hát én is kiprobáltam a gamet.El kell szomorodnom hogy ez is tényleg olyan mint az elõdje semmi kihívás (jó azért volt olyan rész ahol újra kezdtem)és az ellen AI is olyan volt hogy....jobbra számítottam.Vannak benne faja újjítások, de sajna az nem hozza ki a játékból a legjobbat.Azt hittem jobb lesz mint az elõdje .Fõleg azt akasztot ki hogy néha mikor kiadtam egy parancsot hogy hova menjenek volt mikor vmelyikük nem akart oda menni vagy nagyon kiszaladt azt magára hívta az ellent.Az viszont tényleg tetszet, hogy ha ellent látnak akkor puff puff leszedik egybõl és figyelnek mindenre, de néha nagyon is figyelnek és teljesen lelasítja a játék élményét(tudom ez nem CS, de ha futni kell akkor fusson:D)Számomra nálam a game értékelésbe 10/7 Én véleményt adtam a játékról nem fikázom ha vki is bele akarna kötni ebbe. Köszi :)
Futás közben ritkán lõnek a katonák vagy ha lõnek is akkor sem találják el az ellenfelet.
Csak 10 pályas a játék? Nagyon rövid volt, Anak ellenére, hogy a bug-ok szívattak idõnként.
Crash in application version: 29980.2562
Failed setting up render device.
Renderer: threaded Physics : threaded
Na én elértem egy pontra, ahol mindig ugyanott, ugyanezzel a hibával kidob az asztalra és kilép a játékból... Csesszék meg már kezdtem belemelegedni... :-)
Hát izé! Ez igy elsõre detto mint az elõdje.. Futva nem lehet lõni,ugyan az a idióta fekvés gugolás ilyen-olyan felállás,na meg a kihajolás is... egyszóval pontosan tele ugyan azokkal a hibákkal..BRAWO UBI
Hmm...kissé tévedésben vagy a TS-el kapcsolatban. Nem csak push-to-talk módja van, hanem voice-activation is, ahol szintén be lehet állítani, hogy halkabb vagy hangosabb hangerõre aktiválódjon.
Jól mondod: lehet, hogy a szerver vagy a beállítás volt szar. Lehet, hogy a gépeden volt valami kánya. Nekem pl volt már problémám Ventrivel és TS-el is egyaránt.